Армия мародеров

У козломорда имеется особенность, которая не позволяет ему носить маску. Вернее, он изо всех сил пытается ее на себя напяливать, но она не держится и слетает настолько быстро, что ее никто и не замечает. Причем, это касается всех, кто сейчас Zигует или поддерживает Zигующих и еще большой вопрос, кто из них больше преуспел в этом деле – оккупанты или остальное население роZZии. Наверное, каждый имеет собственный опыт или слышал от родных и близких о том, что пришлось общаться с родными и близкими из-за поребрика и те пытались пояснить, что нам тут мозги промыли, а они хотят нас освободить. И когда им шлют фото и видео, как они это освобождают, просто пишут о том, что мы сами себя бомбим. Что же, будем надеяться, что очень скоро они сами будут наблюдать нечто подобное у себя дома и тогда им можно будет посоветовать не волноваться, поскольку это они сами себя обстреливают. 

Но все же, маски на харях российского руководства и их военных не держатся более явственно, поскольку мы, и не только мы, внимательно за этим наблюдаем. Так, эта дрянь всегда пытается облачиться в маску жертвы. На них все и всегда нападают, не только мы, Грузия – тоже нападала, и наверное, в сейфах их генштаба лежат оперативные планы по поводу отражения нападения Эстонии Латвии, Литвы и Польши. Все на них желают напасть, хотя такая вонючая помойка, да еще и с таким злобным, ленивым и завистливым населением – даром никому не нужна. Тем не менее, маска жертвы – перманентное явление.

Вторая маска – освободителя. Она проистекает из первой – на нас напали, мы освобождаем. Откуда у них эта рефлексия? Причем, собственному населению очень заходят речи всяких упоротых типов, которые об освобождении вообще ничего не говорят, зато открыто вещают о захвате чужих территорий. Населению это нравится, а остальному миру – пофиг на эти маски. Тем не менее, традиции нерушимы и на козлиную морду по очереди надеваются старые, пожухлые маски.

Третья маска – миротворческая. Им хочется выглядеть миротворцами. Они даже каски голубые раздают своим военным и технику красят в расцветку ООН. Наверное Зигмунд Фрейд нашел бы пояснение таким странностям, но это явно что-то из психиатрии массового помешательства. Тем не менее, их речи постоянно присыпаны «заботой о гражданском населении». И вот прямо сейчас мы наблюдаем, как из-под этой маски выглядывает все та же самая козлиная морда.

Буквально вчера оккупант разграбил гуманитарный конвой, который шел в осажденный Мариуполь, и если у кого-то еще были какие-то сомнения в том, что если кто-то, что-то такое и делает, то это – единичные случаи, то тут все было с чистого листа. Конвой шел в город, где люди натурально голодают потому, что сами же «освободители» устроили его блокаду. Все же помнят, как они до сих пор вытирают сопли по поводу блокады Ленинграда? Так вот, сейчас они делают ровно то же самое в Мариуполе и более того, грабят еду, которую собрали и отправили не они.

А все это вместе отвечает одной извечной особенности руZZкого воинства. Это всегда во все времена и во всех местах была армия мародеров. И если ее не уничтожить, она и останется армией мародеров. Уже известно о том, что военное руководство этих войск разослало директивы о переходе их на «самообеспечение». Проще говоря, им теперь уже разрешено мародерство как часть их боевых действий и это уже приняло промышленные масштабы. Между прочим, этот факт, как и ряд других, уже известных, выводит российских военнослужащих из-под Женевской конвенции о правилах ведения боевых действий. 

Мародеров всегда и везде – расстреливали на месте, так что здесь уже нет никаких исключений. Ну а всем надо понимать одно. Любой населенный пункт, в который войдет оккупант, будет подвергнут массовым грабежам. Что с этим делать – каждый для себя решит сам. Но лучше – быть готовым для того, чтобы любыми силами не допустить этой ситуации в принципе. Ну и не забываем о том, что в Украине действует закон о том, что любой гражданин Украины имеет право уничтожать оккупантов любыми средствами, в любом количестве и при первой возможности. Ему даже объяснений не прийдется давать за то, почему образовалась такая свалка трупов (см. вверху) с военными билетами. Так победим!

81 Comments on "Армия мародеров"

  1. Vadym Kuzmenko | 13.03.2022 at 09:59 |

    Запись восьмилетней давности – сейчас выглядит слишком мягко:
    https://youtu.be/wzAD48zUGRk

  2. Если поехать на места боев в лес или поле,чтобы найти оружие для самообороны-это будет считаться мародерством?

    • Andriy Moderator | 13.03.2022 at 18:54 |

      Подобрать оружие или что нужно для боя – бронежилет, каску – мародерством не считается.
      Насколько я помню с убитых нельзя снимать одежду/обувь – это мародерство.

      • SoldatYdachi | 13.03.2022 at 19:38 |

        якщо я босий – то маю право зняти й вдягнути.
        якщо я взутий – то так – це вже мародерство.

  3. Н єпатріот | 13.03.2022 at 10:03 |

    Аби тільки Байден не загрався у своїй багатоходівці. Вже час настає небо закривати( надати літаки і засоби ППО) над Україною.
    Звичайно, що він нашій зеленій владі абсолютно не довіряє і Україна страждає через наш “елєхторат”, прости Господи. Поср..ли три роки “великих будівничі”. Далі слів немає тільки матюки.

    • Віктор | 13.03.2022 at 10:12 |

      Всього-навсього – дивимось уважно на щоденні повідомлення про втрати ворога. Й бачимо, що вчора звалили 16 літаків. Скачок кількості.
      Отже вже БУЛО ЧИМ їх завалити.
      А повідомляти конкретно, хто,що й коли дав та де розмістили – вам ніхто не буде. Причини, надіюся, зрозумілі.

      • юрий | 13.03.2022 at 10:25 |

        В РФ около 1000 самолётов моделей СУ и МИГ,без учёта старого дерьма типа Ту и Ан. согласно сводкам мы уже сбили примерно 1/10 часть,а если прибавить ваши вчерашние 16,то и больше.
        ещё дней 10,и мы уничтожим 1/4 часть парка боевой авиации РФ…на бумаге.

        • SoldatYdachi | 13.03.2022 at 10:47 |

          юрий | 13 Березня, 2022 at 10:25ещё дней 10,и мы уничтожим 1/4 часть парка боевой авиации РФ…на бумаге.
          =======
          ой, знов “всепропало”.

          ну як вам пояснити що ви “трішечки недоганяєте”.
          особисто я вважаю ваш допис зневагою до ЗСУ.

          притримайте свого язика будь ласка.

          • юрий | 13.03.2022 at 11:05 |

            шановний!
            я вам рота не затикаю,тому й ви до мого не лізьте!
            ЗСУ я поважаю,але ЗСУ не всесильні,особливо зважаючи на те,що останні три роки за них взагали забули,бо було велике крадивництво!
            а Байден,як на мій погляд,крутить кормою,-то даємо літаки,то не даємо…то дамо ППО,то ні,бо це може привести до зіткнення з РФ…

        • О, еще один всепропальщик. А я задам только один вопрос: а почему хотя бы 500 из этих самолетов до сих пор не в Украине? Уже 18 день идет. Уже можно было пригнать черта лысого.

          А я вам отвечу, как человек знакомый с совесткой еще авиацией. Половина из этих 1000 даже взлететь не могут. Примерно треть из оставшихся могут взлететь, но для боя не пригодны в силу разных проблем. Еще треть на косервации. Какая то часть поломалась/разбилась еще когда ее перебрасывали до начала войны.

          Я еще молчу про пилотов. Пилоту проще переквалифицироваться на пилота гражданской авиации и получать в десятки раз больше. Поэтому с пилотами тоже напряг.

          Поэтому в теории да, непобедимая армада. А на практике бомжы в равнье.

      • Ilya56 | 13.03.2022 at 10:29 |

        А где инфа по 16 самолетам. Я в прессе читал про 4 сбитых ветролета и 2 самолета. Хотелось бы чтобы это была правда.

        • Ирина | 13.03.2022 at 12:03 |

          Общие боевые потери врага с 24.02 по 13.03 ориентировочно составили:

          личного состава – более 12 тысяч человек;
          танков – 374 единицы;
          боевых бронированных машин – 1 226 единиц;
          артиллерийских систем – 140 единиц;
          РСЗО – 62 единицы;
          средства ПВО – 34 единицы;
          самолетов – 74 единицы;
          вертолетов – 86 единиц;
          автомобильной техники – 600 единиц;

          Міністерство оборони України оприлюднило орієнтовні загальні бойові втрати Росії з 24 лютого по 12 березня.

          – понад 12 000 особового складу;
          – 362 танка;
          – 1 205 ББМ;
          – 135 артилерійських систем;
          – 62 РСЗВ;
          – 33 засоби ППО;
          – 58 літаків;
          – 83 гелікоптерів;
          – 585 одиниць автомобільної техніки;

      • Отже вже БУЛО ЧИМ їх завалити.
        =============
        Швец трындел недавно,что Великобритания передаёт нам пво стринги,которые бьют на 7км…

        • юрий | 13.03.2022 at 10:43 |

          вы правильно заметили-ТРЫНДЕЛ.
          если просто,то ШВЕЦ 3,14здабол!

      • Да понятно. Тем более кацапы сами идею запустили – в военторге или в шахте нашли. И продолжаем осмотр шахт, может чего еще завалялось… 😉
        Период демонстративного завоза самолетами с фотографированием разгрузки во всех ракурсах закончен.

      • Укроп | 13.03.2022 at 14:34 |

        Чудова аналітична замітка! Тільки якщо це дійсно так, начебто трохи менше було? Але тенденція є і вона позитивна. Може і Зе у цьому розкладі грає свою роль, волаючи про закриття неба і “там” повинні думати що Україні не надають додаткове ППО? А тим часом “асфальтовий каток” набирає швидкість і перетворює русню у тоненький шар органіки 🙂
        А заголовне фото – це шедевр! Війна – жорстокий час і гумор у цей час теж жорстокий. Нехай дивляться тварюки як наші їх гарненько складають!

    • SoldatYdachi | 13.03.2022 at 10:42 |

      Н єпатріот | 13 Березня, 2022 at 10:03

      Аби тільки Байден не загрався у своїй багатоходівці.
      ========
      що до багатоходівочка то це до хуйла, шановний.
      й досить стогнати за “Вже час настає небо закривати” – це наше небо й тільки нам його захищати.
      “інструменти” для цього вже надходять.
      вибачте що Байден вам особисто не доповів – в його зараз дууже багато й інших справ.
      так що матюкайтеся собі в куточку на здоров’я.

      • юрий | 13.03.2022 at 10:45 |

        вибачте будь ласка,а про”“інструменти” для цього вже надходять”,вам Байден доповів,чи може дехто з Пентагону?

        • SoldatYdachi | 13.03.2022 at 10:48 |

          мені особисто з Пентагону.
          саме так.

        • Сергій | 13.03.2022 at 12:46 |

          юрий | 13 Березня, 2022 at 10:45

          Спеціально для Вас процитую слова Блінкена.

          Я бы добавил к этому, что полностью согласен с министром обороны Украины Резниковым. Не нужно обсуждать вслух, какая военная помощь поступает в Украину. Она поступает непрерывно. Но лишний шум очень мешает. Противнику совершенно не нужно знать, что и когда Украина получает от США и других союзников. Если бы история с самолетами не стала предметом всеобщего обсуждения, они, очень вероятно, могли бы уже быть в Украине.
          https://tverezo.info/post/153564

          Так що заваліть свою хліборізку будь ласка!

          • юрий | 13.03.2022 at 13:03 |

            специально для вас разжую.
            если бы,США действительно передали нам ППО и самолёты,или ещё какую нибудь суперскую вещь,то посторонний шум,им бы был до лампочки. они бы просто делали своё дело.
            я это к тому,что вы можете гадать на картах,на остатках кофе,или на цветках ромашки,относительно шума и пыли,но это совершенно ничего не значит,кроме того,что вы ничего не знаете.
            а ваш комент с хамством в отношении меня,всего лишь способ самоутвердиться в роли всезнайки.

          • Укроп | 13.03.2022 at 14:42 |

            Юний, я знаю в каком городе вы живёте, я не очень далеко от вас поэтому наблюдения кореллируют. Так вот – а вы не замечаете что воздушные тревоги часто, но таких последствий, как первый день-два уже нет? Что бы это означало, как думаете? Можете не отвечать, вопрос был риторический – эффективно работает ПВО, да то самое что “не было и нового ничего нам не дали”. Все идёт по плану! Перемалывают на фарш и планомерно! С заданной скоростью чтобы бешеное Хуйло не слетело с катушек абсолютно. Притчу про варку лягушки в горячей воде все помнят? Ото ж…

    • ++++++++ -люто.

  4. Boeing | 13.03.2022 at 10:21 |

    Фото – просто улет! Так зигануть напоследок – мечта каждого скрепнохромосомного биоробота. Думаю, что по весне очень большие площади лесов Украины зиганут в синее небо костями “асвабадителей”. И не только Украины, судя по накалу борьбы.

    • SoldatYdachi | 13.03.2022 at 10:50 |

      от це вже зайве – витрачати час на викладання абетки з орків.
      але якщо в хлопців був час та натхнення – хай буде!
      🙂

      • Bombasito | 13.03.2022 at 11:23 |

        Це фотошоп. На жаль. Колаж зроблено з фото декількох унікальних жмурів, яких було розтиражовано й розвернуто.
        Хтось проста задля душі робив, воно дуже недбале як для справжнього фейку.

        • Хочу весь алфавит. 28 букв мало – добавляем алфавиты всех стран мира(чтоб никого не обидеть).

    • Укроп | 13.03.2022 at 15:49 |

      Лесные звери и насекомые нам в помощь – санитары природы, все будет утилизовано! Ну а если какая косточка и окажется что валяется, то грибники будут знать где стать помочиться на нее 🙂

  5. юрий | 13.03.2022 at 11:23 |

    со вчерашнего вечера тихо…даже отдалённо ничего не слышно…ночь прошла отвратительно,ни воздушной тревоги,ни канонады…спать не мог…
    уже почти полдень и ТИШИНА…и что думать?)

  6. прикро, що замість справжнього фото, лише колаж на заставці.

    • Сергій-Львів | 13.03.2022 at 12:35 |

      Все норм, на фото кожний елемент оригінальний, тобто справжній. А так вийшла гарна інсталяція. Можете доповнювати.

    • Укроп | 13.03.2022 at 15:52 |

      Може скажете що і жмури теж несправжні? А як їх там “крутити”, то вже справа натхнення 🙂

  7. Месник | 13.03.2022 at 11:29 |

    Звернення ЗСУ ДО Зеленського…
    Прошу посмотреть. Ни убавить, ни прибавить. Дословно это должно стать директивой для зеленоголовой власти!
    https://youtu.be/ojDdQY3Kdnk

    • Vadym Kuzmenko | 13.03.2022 at 12:29 |

      Все правильно!
      Але для Шмарклі це – не указ. Він же “не лох”, він – лякливий зрадник.
      Тому для нього має значення лише реальна загроза його шкурі.
      Тільки це може відвернути нашу головну внутрішню загрозу – коли він буде боятися українського народу (зокрема наших військових) більше, ніж своїх москальських кураторів.

      • Укроп | 13.03.2022 at 16:17 |

        Зе зараз грає на нашій стороні, звісно що воно було наволоччю та і зосталось нею ідейно, але об’єктивні обставини такі, що він був змушений зайняти хоча б на словах патріотичну позицію, от по цій колії нехай і біжить далі! Звертаю увагу ще і на факт що у очах путіна наше Зе вже достоїн смерті бо не виконав свою частину угоди та Україна не капітулювала. Ну що ж, лицедії мають таку властивість – “підвищена чутливість п’ятої точки” 🙂 , от нею він і відчув що зараз вигідніше стати на бік майбутніх преможців – народу України. І отримати свої “плюшки” за те. Звісно за таким персонажем треба слідкувати, але у нинішніх умовах йому дуже невигідно згадувати хто у нього там на рашці куратор, тому ж воно і мете хвостом з усіх сил, знімаючи правильні відосики. Власне, від нього більше нічого і не треба, нехай працює “говорячою головою”, а кому за ним там приглянути – впевнений є і вони свою роботу роблять.
        Пороху довіряєте? То він сказав шо “шостий” зараз робить те, що треба. А після війни спитаємо багато про що… Він те знає і поспішає “набрати очки зараз” щоб було чим крити “зате я потім вів себе правильно”. Хоча якби те падло укріпило рубежі з Криму, а не крало три роки, то нашим було б набагато легше зараз.

        • Donald Duck | 13.03.2022 at 21:48 |

          +

        • Vadym Kuzmenko | 14.03.2022 at 01:45 |

          Ви абсолютно праві!
          Хоча було б спокійніше, якби Шмарклю примусили відсторонити хоча б “засвічену” агентуру ворога (того ж Єрмака).
          Отож і непокоїть, що “куратори” мають безпосередній контроль (нехай навіть лише спостереження) за цим ницим непотребом.

  8. шалтай-болтай | 13.03.2022 at 11:31 |

    Откопал на Главкоме статейку где “Аваков зробив важливу заяву”. Так вот “…Аваков зіслався на закриті дані російського генштабу, втрати окупанта в Україні становлять 14,5 тис. солдатів. З них близько 12 тисяч – це військові Збройних сил Росії, решта – найманці з приватних воєнних компаній”. Повний текст читайте тут: https://glavcom.ua/news/proukrajinskiy-mer-maje-yti-z-okupovanogo-mista-avakov-zrobiv-vazhlivu-zayavu-829288.html

  9. ось їхнє справжнє коріння і суть: https://www.ar25.org/article/androfagy-etnichne-korinnya-ta-vichna-zhorstokist-moskvyniv.html

    люблю вас, Патріоти України

  10. Мы не корректно думаем за ментальность кацапов, Там главное не трупы! Телефоны, мебель, деньги, танки, самолеты, БТР, ИТД, А люди в этом списке где то в конце, на уровне “Ах да забыл!”, Родню интересует компенсация, льготы, остальное повод для пьянки, Для нас дикость, посылать пехоту на минное поле, что бы за ней танки пошли, там военная смекалка, и комбат с медалькой, Для Украины нет шансов, только жечь железо, только это производит там впечатление, а тушки прицепом,

    • Укроп | 13.03.2022 at 16:21 |

      Противопехотная мина танку не опасна, а танковая не взорвется под нажимом сапога.

      • SoldatYdachi | 13.03.2022 at 18:35 |

        Укроп | 13 Березня, 2022 at 16:21

        танковая не взорвется под нажимом сапога.
        =======
        помиляєтесь що до танкової – залежить від типу застосованого підривника – в Анголі ми користувалися на додачу до основного звичайним МУВ – працювало навіть від легкого дотику.

  11. Соломон | 13.03.2022 at 12:40 |

    вот такая инфа от Приватбанка озвучена —В Украине клиент любого банка может снять в банкомате “Привата” до 100 тыс. грн на сумму. При этом лимит на одноразовую операцию (можно делать раз в три часа) составляет 20 тыс. грн.Об этом на своей странице в Facebook написал пресс-секретарь ПриватБнака Олег Серга. Отметим, в Украине, несмотря на военное вторжения России, финансовая система работает стабильно. Проблем с нехваткой налички ни в банкоматах, ни в терминалах, нет. Также деньги можно снять на кассе практически любого супермаркета.// в реале я вижу другое – на первый день войны деньги с карточки снять лимит 3 000. через короткое время наличные в банкоматах закончились. наличку не подвозят и по сей день. расплатиться безналом во многих магазинах не получается. внятного ответа продавцы не дают – не работает и все тут. обналичить в супермаркетах – лимит 1000 и то если наличка имеется. . а как у вас с этим делом читатели ЛО???

    • Сергій-Львів | 13.03.2022 at 13:11 |

      А ви де знаходитесь? Чи не знаєте, як утворюється дефіцит? Достатньо порушити баланс, типовий в мирний час, як відразу утворюються черги і бракує товарів, готівки, що в свою чергу підштовхує паніку (у техніці це називають додатній зворотній зв’язок). Спокійніше на це реагуйте, все з часом владнається, головне, самі не провокуйте своїми діями вказані вами складнощі.

    • Вовк | 13.03.2022 at 14:01 |

      Оплата тільки картою. Магазин, аптеки, АЗС.
      Готівка – тільки на вулиці, молоко, сало-м’ясо.

    • В нашому місті заможні бізнесмени зберігали свої мільони в сбербанке роZZии. Мабуть така картина і в інших містах. Постає питання: А чи хочуть вони щоб перемогла Україна? Та вони зроблять все, щоб тут була раша, точніше їхні мільони.

      • Укроп | 13.03.2022 at 16:34 |

        А нічого що в тому “сбєрбанку” їх грошики вже “ку-ку”? То вони все ще хочуть стати частиною прокаженого лепрозорію, чи жити в європейській державі, де після війни буде відновлення аналогічне “плану Маршалла”? То не кажіть дурниць, бізнесу вигідно бути з Україною, бо тут – перспективи! Втім, на рашці теж перспективи – стати прокаженими ніщебродами 🙂

        • Вони все ще надіються що змозуть повернути свої грошики. І голосували вони як не за ОПєЗдєЖє то ще за якесь жабенятко.

    • Укроп | 13.03.2022 at 16:30 |

      Соломон, какая цель вот этого, что вы написали? Сказать что “все пропало”? Инкассаторы банковские в теробороне, неужели непонятно? Поэтому с банкоматами потерпим, это не самое страшное. Судя по собственному опыту, карточкой в магазинах Киева расплатиться можно без проблем, ну и ладно…

      • Vaclav | 13.03.2022 at 21:05 |

        Шановний Андрей Модератор, Вы же отлично видите что Соломон провокатор спекулирующий на своей “тупостью”.
        Почему Вы его не отправите по известому адрессу?

        • ЮрийС | 13.03.2022 at 23:10 |

          Vaclav | 13 Березня, 2022 at 21:05 |

          Поддерживаю.
          Это малограмотное недоразумение уже утром обещало не транслировать тут свое унылое нытье, однако после того уже больше десятка комментов настрочило.

    • HardDoctor | 14.03.2022 at 00:22 |

      Сегодня был в аптеке.
      Рассчитался картой.
      Харьков.

  12. Domino | 13.03.2022 at 12:40 |

    У них щас новая тема – всех пленных оформляют уволенными задним числом с 23 февраля. То есть это уже не проблема МО рф, а проблема мамы и папы солдатика, как он оказался в Украине после 24 февраля. Говорят, похожие меры будут приняты по погибшим, чтоб не платить компенсации семьям, типа был уволен 23 февраля, а зажмурился 2 марта – МО рф уже не при чем.

    • юрий | 13.03.2022 at 13:07 |

      во второй мировой солдатики носили пустой патрон,в котором была записка с краткими данными о владельце,ФИО,адрес.
      надо посоветовать кацапам взять способ на вооружение.

      • Domino | 13.03.2022 at 13:29 |

        В современных армиях вместо этого патрона применяется собачий жетон

        • “В современных армиях вместо этого патрона применяется собачий жетон”-солдатські жетони нормальні армії використовували ще в ДСВ.

    • Сергій-Львів | 13.03.2022 at 13:13 |

      Малоймовірно, це порушує геніальну генеральську схему отримання компенсацій за мертві душі.

    • Укроп | 13.03.2022 at 16:37 |

      Хороший стимул новому пушечному мясу наперегонки бежать к военкомату 🙂

  13. Сергій | 13.03.2022 at 13:21 |

    юрий | 13 Березня, 2022 at 13:03 |

    специально для вас разжую.
    если бы,США действительно передали нам ППО и самолёты,или ещё какую нибудь суперскую вещь,то посторонний шум,им бы был до лампочки. они бы просто делали своё дело.

    Передати не проблема, але хто керуватиме цими системами? В Україні нема спеців, їх треба вчити, а це час, тоді як треба щоб системи працювали тут й зараз. Давати разом з спецами, це зразу виводить конфліт на інший рівнь. НАТО проти РФ.

    Так що я повторю: заваліть хліборізку будь ласка!
    Не треба розганяти зраду й паніку!

    • Сергій-Львів | 13.03.2022 at 13:31 |

      🙂 Вчимо українську мелодійну мову, у ній стільки чудових слів на всі випадки життя:
      РОТ (порожнина між верхньою й нижньою щелепами з отвором у нижній частині обличчя; обрис і розріз губ), УСТА́ мн., ПА́ЩА зневажл., ПАЩЕ́КА зневажл., ПЕ́ЛЬКА вульг., ВЕ́РША зневажл., ХА́ВКА зневажл. діал., ПИ́СОК зневажл. діал., ҐА́ВРА діал.

      • Сергій | 13.03.2022 at 13:36 |

        Дякую тезко!

        Тоді сформулюю для юрія інакше.
        Шановний стуліть пельку будь ласка!

      • Вовк | 13.03.2022 at 14:04 |

        про гАвра вперше чую?

        • Сергій-Львів | 13.03.2022 at 15:37 |

          Це бойківське, ще Іван Франко використовував.

    • Валерій | 13.03.2022 at 13:39 |

      + плюсую про те, що складна система потребує відповідних фахівців.
      але вихід знайшли, дивився на Прямому, і вважаю за можливий такий сценарій. Замість систем на які потрібні спецфахівці нам мають передати “старі совкові” системи С300. Але є одне але, ці системи були в країнах НАТО, і їх модернізували, удосконаливши системи керування, яке зрозуміле нашим військовим. що там ще модернізували не відомо, але свинопсам повинне сподобатись.
      а що ще дають, то я думаю шо навіть наші “найвеличніші” ухилянти не мають уяви, а ми тим паче.

      • Вовк | 13.03.2022 at 14:08 |

        Повторюсь 101 раз: будь-яка система ППО має бути налаштована на НАШУ систему розпізнавання свій-чужий.
        Інакше – розбиваємо всіх своїх, в першу чергу.
        АнаЛОГІЧНО – і з літаками з- за кордону. Навіть якщо це – АН-2.
        Навіть якщо на пілони причепити девайси від Ф-35, то їми треба ЗВИКНУТИ користуватись та воювати…

      • Andriy Moderator | 13.03.2022 at 19:44 |

        С-300 есть только одна батарея и что-то там около 40 ракет у Словакии.

    • юрий | 13.03.2022 at 14:04 |

      з такою хамовитою істотою як ви,сперечатись не варто.
      хамло воно і є хамло!
      АраХАМія часом не ваш родич?

      • Сергій | 13.03.2022 at 15:21 |

        Ні, арахамія не мій родич, чому я дуже радий.

        Проте все ж таки краще бути хамлом й хамовитою істотою, аніж йолопом який розносить зраду й паніку й шкодить нашій країні!
        Зауважу, що якби Ви стулили пельку й не розносили б зраду, у мене не було б приводу бути таким хамом!
        А тому можете ображати й обзивати мене як хочете! Я дозволяю, лише б тільки не розносили паніку й зраду. Якщо Вам від цього лише, можете образати мене скільки влізе)))

    • “если бы,США действительно передали нам ППО и самолёты,или ещё какую нибудь суперскую вещь,”-ну наприклад, вчора під Ізюмом збили путінського “сокола” “Стінгером”. А скільки танків та іншої бронетехніки попалили “джавелінами”! Так що дають. Інша справа, поставки були оговорені умовами, які “найвеличніший” виконувати не збирається.

  14. Віктор | 13.03.2022 at 13:51 |

    Ще до відома.
    Якщо вчора гахнули 16 літаків ворога, то це зовсім не означає, що сьогодні треба чекати 32, а завтра – 64. Бо ворог теж помітив і зрозумів, таке доходить навіть до зовсім придурків. Тому він може стати стриманішим у своїх нальотах і збитих може стати навіть менше.
    Але – все стриманіші в нальотах – саме так і закривається небо, а не зелька з екрана оголосить.

  15. Соломон | 13.03.2022 at 14:31 |

    вот тут,как на мое мнение,описано более менее реальность а не всякая “коспирология”по секретности и военных тайн которая педалируется тут некими . приношу извинения за простынь—«НАТО бачить, що ви справляєтесь і так». Інтерв’ю НВ із іноземним військовим експертом із бойовим досвідом.На третьому тижні російського вторгнення в Україну багато хто говорить про перелом війни і переконливу перевагу української армії.

    Азербайджанський військовий експерт Агіл Рустамзаде, офіцер з 30-річним досвідом служби та участю у реальних військових конфліктах (у тому числі, у війнах за Нагірний Карабах), розкрив НВ тонкощі поведінки армії РФ в Україні та дав прогноз щодо того, коли війна все ж таки закінчиться.— Війна відбувається вже понад два тижні і багато хто говорить про перелом ситуації на користь України. Чи є підстави так вважати?

    — На третю добу війни було ясно, що авантюра, затіяна російським керівництвом, захлинеться. Це було питання часу. І з кожним днем це стає дедалі ясніше. На країну, яка має збройні сили 250 тис., не можна нападати збройними силами у кількості 200 тис. При плануванні [цього вторгнення] було допущено стратегічні прорахунки.

    — Які?

    — Для того, щоб знищити військову інфраструктуру української армії за першого удару, РФ треба було застосувати як мінімум 400 ракет. А було використано за різними джерелами від 100 до 170. Я не знаю причин цього, але чомусь військово-політичне керівництво Росії вирішило, що ця операція буде щось на зразок Криму-2, — легкою, армія не чинитиме опір.

    — Чи сьогодні має російська армія наступальний потенціал, можливість утримувати вже захоплені території?

    — Трохи менше тижня тому російська армія мала отримати резерв, щоб не виснажитися, і щоб тримати наступальний темп. Якби РФ ухвалила рішення запровадити додаткові війська, оголосити мобілізацію, ми мали б справу з новою хвилею вторгнення. Але це не відбувається. І війська, які задіяні в цій операції, зазнали відчутного удару. І я вважаю, що на сьогоднішній день із 200-тисячного угруповання вторгнення вже 50 тис. з різних причин — убиті, поранені, полонені, — не можуть брати участь у бойових діях. Це автоматично знижує темпи наступу. А разом із тим, що українська армія вдало використовуючи тактику партизанської війни, зриває забезпечення та управління російською армією, то вона нині проводити якусь наступальну операцію просто не в змозі. І її становище погіршується з кожним днем.— Ми бачимо ознаки прихованої мобілізації в Росії, принаймні зараз вони говорять про те, що закликають молодих хлопців начебто на навчання. Можливо, це і є якраз поповнення резервів?

    — Вони запізнилися із цим. Мобілізація не означає, що хлопця витягли з дому, а за п’ять хвилин він опиниться десь під Харковом. Таких чоловіків треба перенаправити в навчальні центри, їх треба одягнути, взути, нагадати, як стріляти з автомата, це не процес менше тижня-двох. А що буде з російським угрупуванням на території України протягом тижня-двох? Велике питання.

    — А якщо говорити про ті міста на півдні країни, — це насамперед Херсон, низка невеликих районних центрів, — які перспективи росіян їх утримати?

    — Все, що зараз захоплено російською армією, зокрема й південні райони, до початку активної фази української армії зі знищення ворога, залишатимуться під окупацією. У Херсоні завели Росгвардію, і вони почали вже ловити активних протестувальників, затримувати та ізолювати.Важливо, що українська армія спочатку не планувала бої на півдні країни. Українська армія обирає війну у засідках. Вона уникає контактних боїв РФ. І це правильно. За рахунок цього їм вдається завдавати відчутного удару противнику, а південь у вас в основному степова зона. Де там сховається загін сил спеціального призначення? Україна зробила правильні висновки та прийняла успішний план оборони від переважаючих сил противника. Те, що на півдні був мінімальний опір української армії, я вважаю, що це було мудре рішення. Оскільки опору армії немає, місцеве населення теж не вплутується в бої, то я вважаю: доки не почнеться фаза розгрому російських військ на території України, південь залишатиметься під окупацією.

    — А давайте тоді поговоримо про цю активну фазу. З огляду на ресурси сторін, чи можемо ми спрогнозувати тривалість цієї війни у часі?

    — Це війна почалася всупереч військовим канонам. І вона закінчиться всупереч військовим канонам. Кінець її залежатиме від впливу санкцій на РФ, тому Україна зберігає свою силу, вона розраховує на кілька хвиль вторгнення. Тобто це перша хвиля вторгнення. А якщо завтра РФ оголосить мобілізацію, буде друга хвиля, а в цей час ваша українська армія виснажена у боях із першою хвилею? Ваше військове керівництво грамотно розподілило свою гру в довгу. Поки що не буде точних висновків, що російська економіка вже не те, що не може скликати мобілізацію, але навіть не може забезпечувати своє угруповання військ на території України.

    — Ми можемо говорити про роки цієї війни? Чи все ж таки про місяці?

    — Ні, абсолютно. Тому що з кожним днем санкції працюють дедалі глибше. Безкінечно це продовжуватися не може. Це питання місяців.

    — Якими мають бути тоді умови, щоби українська армія перейшла в активну фазу?

    — Це станеться, коли російська держава повністю втратить квоту довіри від місцевого населення. Місцеве населення вимагатиме припинити цю війну.

    — Ми вже знаємо, що росіяни готові вмирати на безглуздих війнах. Чому це виняток?

    — Росія живе у своїй системі координат. Я все-таки думаю, що одна справа помирати в бою за визволення своєї батьківщини, це не лише росіяни вміють, а інша справа — невідомо, чому? Ми бачимо полонених російських військових, вони самі очима кліпають: що ми тут робимо? На такій війні люди вмирати не люблять. Хоч у Росії, хоч в Америці, хоч в Афганістані.

    — Ви говорили, що Росія вже зараз має серйозні проблеми із забезпеченням. Що мається на увазі? Адже це не тільки, напевно, про їжу та паливо.

    — Це не лише про їжу та про пальне. Українські війська спеціально відходили назад, щоби у ударних угруповань противника були розтягнуті комунікації. Ось ви подивіться, скажімо, на північному фронті, вони дійшли до Ізюма. Ось ви уявіть, скільки палива потрібно, скільки машин потрібно, щоб в Ізюм доставити 40 т палива? Це, як мінімум, сім-вісім машин. І ці сім-вісім машин йдуть і на кожному повороті їх знищують. Ось ви бачите танки, кинуту бойову техніку, це через це! Їм банально не вистачає палива. Але справа не лише у паливі. Наприклад, ресурс танкового ствола, гармати — 500 снарядів. Після тижня активних боїв танк має вирушати на ремонт. І ви уявіть, як ці танки назад повертають.

    Ви знаєте, українська армія заявляє, що вбито 12 тис. людей, 14 тис. вже станом на сьогоднішній ранок, — але це скрізь так: втрати ворога всі збільшують. Але залізна цифра 8−10 тис. 8 тис. убитих не зупиняють 200-тисячне угруповання, це не знижує в рази її боєздатність. Але, скажімо, 100 танків — це в рази зменшує здатність вести наступальні армії, навіть у 200-тисячної армії. У танковій роті має бути 9 танків, а після засідок українських військових там залишається 4 танки. І цей підрозділ втрачає здатність виконувати бойові дії.

    — Військова перевага Росії – наявність різного виду ракет. Коли вони закінчаться?

    — Ракета — це не той товар, який виробляється за тиждень-два. Візьмемо приклад ракетного комплексу Іскандер. Іскандер озброєний переважно двома ракетами. Одна крилата ракета, яка має два типи, і одна балістична ракета, яка має більш-менш стерпні характеристики по точності! Відхилення в межах 10−20 м. Але цих ракет, я думаю, що РФ мало не більше 200 штук. І більшість вони вже витратили. Що в них лишиться? У них залишаться ракети старого зразка, і вони вже стали використовувати старі ракети, які були у них на зберіганні, які мають недостатню точність. В азербайджанському місті Шуші у війні з Вірменією такі ракети падали з точністю 150−200 м. Що стосується Калібрів [родина крилатих ракет РФ], судячи з частоти обстрілів, вони вже на жорсткому обліку, що говорить про те, що у них вже залишилося максимум кілька десятків одиниць. Але вони почали використовувати і крилаті ракети повітряного базування. Це ракети, які вони запускають із стратегічних ракетоносців. Я думаю, що цих ракет вони теж у межах 200−300 мають.

    — Це скільки днів для війни на повітрі?

    — З таким темпом, — вони стріляють по 8, по 4 ракети, — це десь, гадаю, не більше 20−25 днів. Максимум місяць. Зробити нові теж складно. Максимум, який вони можуть отримати за місяць — зробити 40−50 ракет, якщо заводи працюватимуть у три зміни.

    — Україна чекає на передачу польських винищувачів Міг-29. Це очікування наштовхується на труднощі з боку уряду США та НАТО. Чому це так і чи справді нам такі необхідні ці винищувачі?

    — Будь-яка зброя вам зараз дуже допоможе. Але наскільки ефективною буде ця зброя для вас у цих умовах? Завдяки зваженим крокам блоку НАТО ви вже маєте частково закрите небо. Противозенітні ракетні комплекси Стінгер [поставлені Україні західними партнерами] мають висоту поразки до 6 км. Ось завдяки цим ракетам ви можете успішно боротися з літальними апаратами РФ, обладнання яких не дозволяє виконувати бойові завдання з великих висот. В умовах, коли польоти авіації РФ зведені до мінімуму, наскільки вам допоможуть винищувачі, — це спірне питання. Але вам дуже допомогли системи ПРО [протиракетної оборони]. Але тут є юридичні проблеми, тому що системи ПРО — це складні системи. Для навчання використанню цих систем потрібно як мінімум три-шість місяців. Чи є у вас такий час? Тому ви справедливо вимагаєте закрити небо, передати вам винищувачі, але в даний момент це не критично для вас.— Україна давно та наполегливо вимагає у країн НАТО закрити небо над країною. Чому Альянс не йде на це рішення?

    — По-перше, закрити все небо над Україною неможливо. Можна закрити якісь об’єкти, якісь міста. НАТО — це прагматики. Вони бачать, що це не є критично важливим зараз для України. Так, вмирають люди. Так, потрапляють ракети. Але НАТО оцінюють ризики зіткнення із РФ. І вони бачать, що ви впораєтеся і так. Ви справляєтеся без закритого неба. Я думаю, що під час підготовки російської операції НАТО у свою чергу теж готувало операцію. І я просто впевнений, що вони погодили: якщо Україна втратить лівий берег Дніпра, спробувати через ООН встановити гуманітарний коридор над певною частиною правого берега України та оголосити цю зону закритою для польотів чи закрити ваше небо. До цього сценарію НАТО було готове. Але навіщо їм ризики війни з РФ зараз, коли Україна вільно справляється без закритого неба.

    • Puzat-Pasuk | 13.03.2022 at 15:54 |

      Занадто оптимістично.Судячи з усього,росія вже підвела резерви для вторгнення.Добре,що відносна тиша в Харкові,на інших напрямах ідуть бої

      • Укроп | 13.03.2022 at 17:37 |

        А раніше вони ще не вторгалися? Я розумію що вони дебіли, але ж не настільки щоб кинути на “бліцкриг” мало сил, економлячи їх для якогось “прориву”. Мабуть казати що це “агонія гадини” ще рано, але безсумнівно перелом стався, вони бояться нас, а це піде на користь. Щось ми, щось їні заградзагони відстріляють, та так “разом” 🙂 і відправмо ваньок “у край вічного бояришника” 🙂

      • Схід здригається від градів. Багато разів на день.

    • strelok17 | 13.03.2022 at 16:06 |

      Вывод из этой простыни. Вы и дальше будете терять города и территории. До того как рухнет экономика рашки. Главное что бы к этому моментуукраинские города не закончились. Сейчас очередь Мариуполя.
      Хотя может захватив полностью Донецкую и Луганскую области пуйло остановится на время. Заявив что цели “спецоперации” достигнуты. Ну и плюс херсонская народная республика. Для воды в Крым.
      Ну и Запоржскую АЭС они объявили уже своей собственностью.

      • Укроп | 13.03.2022 at 17:39 |

        Раньше Вы вроде не отличались зрадофильством? Аккаунт украли? 🙂

      • Andriy Moderator | 13.03.2022 at 19:52 |

        Они могут объявить своей собственностью все что угодно, хоть всю Украину, хоть весь мир. А толку?

  16. Григорій | 13.03.2022 at 18:48 |

    И когда им шлют фото и видео, как они это освобождают, просто пишут о том, что мы сами себя бомбим.

    А ежели всю команду хуйловскую мордами об стол да об стену, да при всём народе, да с показом по TV и сказать что это они сами, по собственному желанию поразбивали себе рыло, что бы свернуть на бандеровцев. (паралель не совсем, но где-то рядом).

Comments are closed.