Демократия и США (Часть 3)

Часть 3.

США, Robert L. Waggoner, 1989: “Sound the alarm: the goals of humanism.”

1. Гуманісти хочуть замінити релігії, засновані на надприродних віруваннях (як християнство), на релігію, засновану лише на природних віруваннях. Вони вважають, що “будь-яка релігія, яка може сподіватися на сьогоднішню синтезуючу та динамічну силу, повинна бути сформована для потреб цього віку. Створення такої релігії є головною необхідністю сьогодення”. Щонайменше вісім із п’ятнадцяти статей першого Гуманістичного Маніфесту прямо описують нову релігію гуманізму.

Для гуманістів “релігія складається з тих дій, цілей та досвіду, які є важливими для людини. Ніщо людське не чуже релігійному. Це включає працю, мистецтво, науку, філософію, любов, дружбу, відпочинок – все, що за своєю мірою виражає розумне задоволення людського життя”.

2. Гуманісти хочуть замінити біблійну етику гуманістичною етикою. Хоча гуманісти визнають «центральну роль моралі в житті людини», вони мають на увазі під мораллю щось зовсім інше, ніж те, що мають на увазі християни. 

Християни вважають, що вся поведінка людини повинна узгоджуватися з тим, що Бог каже правильно. Єдиний етичний стандарт Бога, коли він використовується як соціальна норма, створює моральну відповідність у суспільстві.

Другий гуманістичний маніфест говорить, що “… моральні цінності походять з людського досвіду. Етика є автономною та ситуативною, не потребує жодної теологічної чи ідеологічної санкції. Етика випливає з людських потреб та інтересів. Заперечення цього спотворює всю основу життя. Людське життя має важливе значення, оскільки ми створюємо і розвиваємо своє майбутнє”. “Для світських гуманістів етична поведінка є або повинна оцінюватися з критичної причини, і їх метою є розвиток автономних та відповідальних особистостей, здатних робити свій власний вибір у житті на основі розуміння людської поведінки”.

Якщо … розголошення неправди, перелюбство чи навіть акт вбивства абортами, евтаназією чи самогубством оцінюються в міркуваннях людини як необхідні для її щастя, для здійснення своєї людської потреби або бажання, або вирішення якоїсь людської проблеми, таку поведінку гуманісти вважають етичною!

3. Гуманісти хочуть замінити сім’ю як основну одиницю суспільства автономною особистістю. Сім’я не важлива для гуманістів. Швидше, “дорогоцінність та гідність окремої людини є центральною гуманістичною цінністю”.

Гуманісти вважають, що “людям слід дозволяти висловлювати свої сексуальні схильності та дотримуватися свого способу життя, як вони бажають”. Гуманісти вважають, що шлюб – це лише одна з багатьох зручностей сексуального характеру. 

Гуманісти прагнуть поширити “демократію участі у її справжньому розумінні на… сім’ю …”

Це означає, що вони давали б дітям повноваження, рівні з владою їхніх батьків у всіх сімейних справах. Більше того, оскільки гуманісти хочуть усунути будь-яку дискримінацію за віком, і оскільки вони бажають, щоб усі люди, якщо вони не в змозі забезпечити себе, мали суспільство, яке забезпечувало б їх, “означає задовольнити свої основні економічні, охоронні та культурні потреби, в тому числі ресурси роблять можливим мінімальний гарантований річний дохід”, тоді діти мали б повноваження та засоби розлучитися з батьками та піти з дому в будь-якому ранньому віці, який вони обрали б. Більше того, батькам не потрібно займатися моральним вихованням, дисципліною та навчанням дітей, оскільки ця відповідальність покладається гуманістами на державні школи. Зараз батько не має законних повноважень щодо своєї ненародженої дитини в утробі дружини. Неповнолітня дитина може вибрати, на підставі несумісності, стати підопічним суду, а не продовжувати жити з батьками.

4. Гуманісти хочуть замінити нашу республіканську форму представницького самоврядування демократичним соціалістичним урядом. До 1930 року американські підручники завжди визначали нашу націю як республіку. Республіканська форма правління – це “яка отримує всі свої повноваження прямо чи опосередковано від більшості народу і управляється особами, які обіймають посаду за згодою керованих”. Однак зараз звичайною практикою є те, що шкільні підручники визначають нашу націю як демократію.

Гуманісти кажуть: “Ми прагнемо відкритого і демократичного суспільства. Ми повинні поширити демократію участі в її справжньому розумінні на економіку, школу, сім’ю, робоче місце та добровільні об’єднання. Прийняття рішень має бути децентралізоване, включаючи широке залучення людей на всіх рівнях – соціальному, політичному та економічному “. (Гуманістичний маніфест 2)

Те, що гуманісти мають на увазі під «відкритим і демократичним суспільством» і під фразою «демократія участі у її справжньому розумінні», полягає в тому, що кожен повинен мати рівний авторитет – ні більше, ні менше. Коли вони говорять, що “прийняття рішень має бути децентралізованим” у “школі, сім’ї, на робочому місці та в добровільних об’єднаннях”, вони мають на увазі, що при прийнятті рішень кожен учень повинен мати стільки ж слова, скільки вчитель, що кожна дитина повинна мати стільки авторитету, скільки батьки, і що кожен працівник повинен мати стільки ж внесків, скільки має роботодавець. В ім’я демократії гуманісти хочуть знищити повноваження, делеговані конкретним особам, і делегувати ці повноваження групам.

Для гуманістів, “… до кінця повинен бути встановлений соціалізований та кооперативний економічний порядок, щоб був можливий рівномірний розподіл засобів життя. Метою гуманізму є вільне та універсальне суспільство, в якому люди добровільно та розумно співпрацюють задля загального блага. Гуманісти вимагають спільного життя у спільному світі”. Поводячись так, ніби їм все належить, цивільні уряди, мабуть, припускають право конфіскувати шляхом оподаткування все, що вони хочуть, у власників майна, щоб передати це кому завгодно. 

Республіканська форма правління складається з численних стримувань і противаг потенційному злу, яке люди можуть зробити через урядову владу. У республіканській формі правління, коли люди не живуть за абсолютними стандартами, тоді їх судять за цими стандартами. Ці концепції вимагають відповідальності людей на місцевому рівні. Отже, у республіканському уряді міські та повітові уряди сильні, тоді як уряди штатів та національних урядів слабкіші.

З іншого боку, гуманістична концепція людини полягає в тому, що людина в основному хороша, і що тому на всіх людей можна покластися, щоб робити те, що в основному добре. Оскільки передбачається, що людина в основному хороша, то при демократичній формі правління вважається, що найкращі та наймудріші з людей повинні панувати над іншими людьми. Більше того, оскільки гуманізм стверджує, що етичні та моральні цінності є відносними, ситуативними та автономними, то демократична форма правління є скоріше людьми, аніж законами. Результатом цих концепцій є централізація влади.

Гуманісти вже багато зробили для досягнення своєї мети – змінити нашу національну форму правління з республіки на демократію. Республіканська форма державного правління все ще існує, але її ефективність сильно погіршилась. У багатьох випадках вони перетворювали державних діячів на демагогів, свободу – на ліцензію, а прогрес – на хаос. Навіть незважаючи на це, вони ще не досягли повного успіху. Якщо вони повністю досягнуть цієї мети, це буде лише на мить, оскільки 

(парам-парам-па-пам, цитате уже более 200 лет…)

“Демократія не може існувати як постійна форма правління. Вона може існувати лише до тих пір, поки виборці не виявлять, що можуть голосувати самі за виплати із державної скарбниці. З цього моменту більшість завжди голосує за кандидата, обіцяючого найбільше вигод від державної скарбниці – в результаті демократія завжди руйнується через безвідповідальну фіскальну політику, за якою завжди приходить диктатура.”

Британія, Alexander Fraser Tytler (1747 – 1813)

5. Гуманісти хочуть замінити багатонаціональні уряди односвітовим. …гуманісти мають на увазі, що найкращим варіантом для людства є “переступити межі національного суверенітету і рухатись до побудови світового співтовариства, в якому можуть брати участь усі верстви людської сім’ї”. Це також вимагає централізованого “спільного планування щодо використання ресурсів, що швидко вичерпуються”. 

Більше того, оскільки проблеми економічного зростання та розвитку розглядаються у всьому світі, гуманісти заявляють, що гуманісти мають моральний обов’язок надавати “величезну технічну сільськогосподарську, медичну та економічну допомогу, включаючи методи контролю народжуваності, частинам глобального, що розвиваються.”  І оскільки гуманісти зазвичай вважають технологію життєво важливим ключем до людського прогресу та розвитку, то гуманісти «протистоятимуть будь-яким крокам з цензури основних наукових досліджень з моральної, політичної чи соціальної підстав». (О! Китай, приветствуем тебя!) 

“Зв’язок та транспорт” повинні бути розширені. Повинна бути розроблена “всесвітня система телебачення та радіозв’язку для інформації та освіти”, яка може розділяти “різні політичні, ідеологічні та моральні точки зору”. (А где же телепередачи из Северной Кореи? Недоработочка вышла.)  Вони (гуманісти) “вірять, що можна створити більш гуманний світ, який базується на методах розуму та принципах толерантності, компромісу та переговорів про різницю”. (Россия цветёт и пахнет.)

Фуф… А вы говорите демократия, толерантность и тому подобное. Нет, на бытовом уровне нормально, но вот в политике – уже проблемы. Похоже, что общество в США  стало разным и сладкая парочка республикансой и демократической партий, предназначенных только для действий внутри республиканского политического строя, – не справляется с удержанием общества на деловом, успешном пути. Но республики в мире ещё живы, есть за что бороться.

sk tredecim 

72 Comments on "Демократия и США (Часть 3)"

  1. Відкриті наїзди гундяя та “рпц мп” на гуманізм як начебто “антихристиянську ідеологію” почалися якраз незадовго до початку політики “духовних скрєп”, десь на межі 2010-х. І можна провести паралелі з тим, як після цього висеру 1989 р. у 1992 шизанутий Гінгріч почав перетворювати республіканську партію на збіговисько все більш довбанутих.

    • Николай | 12.04.2021 at 18:17 |

      Пуйло никоим образом не желает растворяться в толпе, наоборот, он хочет возглавить, но идеи контроля ресурсов он любит. Заставить поделиться его цель. Гуманизм это идеология совка столетней давности и Германии тридцатых, свобода науки, газы, бомбы, танки, это гуманизм. Гильотина тоже гуманизм. И коммунизм тоже гуманизм.

      • Чот не знаю ни одного человека, который считал бы танки, газ и прочую срань гуманизмом. И мне пох, что там “гуманисты” написали в своём манифесте. Вообще не понял, что автор материала хотел донести

        • Евгений О. | 13.04.2021 at 00:37 |

          Попробуйте неспешно, через день-другой прочесть еще раз.
          Главный вопрос, на самом деле, в том, какова причина появления на вершине МИРОВОЙ УПРАВЛЕНЧЕСКОЙ ПИРАМИДЫ господина Трампа. А, по ходу жизни, персонажей и помельче, да на пирамидках пониже.
          Наше драгоценное ВСЕНАРОДНО избранное в том числе.
          В этом плане, кстати, украинский опыт вполне интересен.
          И прежде всего тем, как, пользуясь практически всеми, вполне точно и подробно в материале изложенными, свойствами этой самой демократии, наш украинский демос, под чутким и неусыпным руководством “доброжелателей”,за вполне короткий в историческом плане срок, превратился в такой охлосистый охлос, что слушая временами разговоры “пересічних”, становится просто жутко за будущее.
          А если к этому добавить еще и (ни себе чего!) протесты супротив карантинных ограничений во вполне, казалось бы, благополучных и комуно-большевикими идеологиями не траченых странах, картинка рисуется весьма и весьма “занятная”.
          Ну, и в качестве жирного слоя крема в этом торте, всеобщее и равное избирательное право, как показала практика, вполне целенаправленно двигающее нашу цивилизацию туда, куда очень бы и нехотелось. Причем, обратите внимание, с нарастающей скоростью…..

  2. чудовий матеріал. дякую

  3. Николай | 12.04.2021 at 18:07 |

    К гуманистам следует внимательно присмотреться, они вышли из идей изложенных в “городе солнца” и тому подобных утопий, как и коммунисты, по сути коммунисты взяли идеи, а Сталин, Ленин, Пол Пот нашли гуманные методы распределения ресурсов.

  4. Федір | 12.04.2021 at 18:13 |

    чудово!!
    гуманизм, стало быть, новая опасная Ересь, как марксизм сто лет назад

    • Николай | 12.04.2021 at 18:20 |

      Не новая ересь, Дидро и Вольтер, что в них нового.

  5. Дело не в политической идеологии “гуманизм”. Придумали бы другую, ради того, чтобы устроить власть не то партийной номенклатуры, не то что-то подобное. Дело в Римской республике. Либо её устройство вас, читателей ЛО, интересует, либо нет. Это выбор судьбы Украины.

    • Евгений (3-я волна) | 12.04.2021 at 22:47 |

      sk tredecim, Вітаю!

      щось давненько не було Вас чути на шпальтах ЛО 🙂

      • Укроп | 13.04.2021 at 10:40 |

        Уважаемый Евгений, вспомнился мне бородатый медицинский анекдот…
        Опытный врач объясняет студентам в морге тезис “врач должен не быть брезгливым” и демонстрирует действием – засовывает трупу в анус палец и облизывает его потом. Студент повторяет. Врач произносит следующую истину “врач должен быть не только не брезгливым, а еще и наблюдательным. Я засунул средний палец, а облизал указательный” 😀
        В первой части вполне открыто написано:
        Posted By: anti-colorados 12 Квітня, 2021
        Автор: sk tredecim
        Т.е. есть авторы, не имеющие права публиковать самостоятельно, но Автор по каким то причинам решил опубликовать то, что ему сбросили на почту. Его право… Но этот человек sk13 был в свое время забанен за антиукраинские высказывания, Андрей отрицает что был факт бана, но он тогда по факту “исчез с горизонта”. Сейчас нам здесь пытаются протолкнуть цепочку рассуждений, если читатель по очереди будет принимать утверждения, тов конце окажется что статья была написана в защиту Трампа и читателю придется признать что та дрянь “была цацей”, во всяком случае я так понял… Коммент на эту тему – чуть ниже. Так что осторожнее с похвалой людям, которых уже однажды отсюда “попросили ссаными тряпками”…

        • Укроп | 13.04.2021 at 10:42 |

          Кстати, как вы относитесь если человек публикует материал под одним именем, а потом приходит комментировать под другим? Уважаете такое поведение? Не правда ли молодец? Так вот sk13 и sk tredecim это один и тот же… Делайте выводы.

          • Andriy Moderator | 13.04.2021 at 18:18 |

            Не нужно теорий заговора. Все не просто а очень просто.

            Оригинальное имя sk13. Под этим именем Антиколорадос дал доступ к публикации.
            После очередного слома базы у некоторого количества комментаторов появились проблемы и мне их регулярно приходилось вызволять. В связи с этим он поменял свой ник.

    • Евгений О. | 13.04.2021 at 00:41 |

      Ох, если бы только интересы сообщества ЛО определяли судьбу Украины, все было бы куда как проще!
      Да только из Вашего блестящего материала следует как раз то, что в создавшейся ситуации Украина со всеми имеющими песто быть ее нюансами, может быть названа даже частным случаем мировой мерзопакостной ситуации.

  6. Олександр | 12.04.2021 at 19:04 |

    А ви спробуйте дати визначення/дефініцію поняттю “гуманність”)))
    Б”юсь об заклад – нічого не вийде, на жаль, бо натикнетесь на класичне циклічне посилання – “гуманізм є людяність, людяність є гуманізм”…бо ключ до цього лежить
    за межами т.зв. “гуманітарного” дискурсу.
    Проблема ця вирішується через теорему К.Геделя.

    • Й-ода | 13.04.2021 at 00:36 |

      Я бы определил гуманизм как приоритет интересов отдельного человека не противоречащий интересам общества. на основе гуманизма была основана этика и мораль наиболее успешной части человечества – евро-атлантической.
      Гуманизм дал нам лифт, кран-смеситель для воды, ватер-клозет, холодильник и, к несчастью, телевизор :-(. И многое другое. По сути, все цивилизационное продвижение и новации.
      Отсутствие гуманизма дает валежник для отопления, дырку в полу на погадить, забивание камнями неверной третьей жены, убитую экологию и периодический голод. Страны можете подставить.
      Дело как раз не в гуманизме, а его извращении.

  7. Олександр.Харків | 12.04.2021 at 19:17 |

    ОФфтоп!
    Но возможно важно.
    Россия ограничивает регулярное и чартерное авиасообщение с Турцией и Танзанией с 15 апреля до 1 июня, сообщает Голикова.

    Российским туроператорам рекомендуется приостановить продажи туров в Турцию.

    Авиасообщение с Танзанией и Турцией будет возобновлено, если ситуация там стабилизируется.

    • Танзанию жалко. От не повезло пацанам.

      • Федір | 13.04.2021 at 07:43 |

        а валежник в Танзании хоть есть? аж интересно

        • Укроп | 13.04.2021 at 10:48 |

          Валежник то есть, но там кацапне не разрешат собирать и они пропадут от скуки 🙂

  8. Олександр.Харків | 12.04.2021 at 19:17 |

    Источник: https://t.me/tass_agency/48594

  9. Немног стрёмный материал

    • Й-ода | 12.04.2021 at 20:52 |

      Запущено у Вас там, однако.

      • Евгений О. | 13.04.2021 at 00:46 |

        Ну что вы, право! Свобода же слова. Свобода совести. Ну, и, как следствие, свобода ее отсутствия.
        Так что не запущено, а вполне творчески и со знанием дела сработано.

  10. Й-ода | 12.04.2021 at 20:58 |

    Спасибо, статья хорошая.
    В практическом применении опять возвращаемся к ограничению избирательного права. С кого начинать – вот в чем вопрос? Нужны формальные критерии. Я бы начал с пенсионеров. Увы, не ко многим с годами приходит мудрость. Чаще – нечто противоположное или, по меньшей мере, патернализм.

    • Так всеобщее избирательное право и 30 лет назад было .И работало себе нормально в тех же Штатах ,чо там.А сейчас почему-то не работает(или работает).Может, лучше найти причину того,почему всё наебнулось,а не искать “врагов народа”,которые “не так голосуют”?

      • Микола КР | 12.04.2021 at 21:49 |

        Согласен, статья хорошая. Мне нравится, очень.
        Теперь точно поставлю фото Маккейна в кабинете.
        Теперь касательно ограничения в избирательном праве, а именно – пенсионеров. Почему только их? Может всех бюджетников прихватить? А ЗК – как? Или с психикой у них норм? У всех. Это ж не пенсы неадекватные.)))
        Так что вопрос уже в ребро лезет – решать надо. Но здесь я поддержу Ивана – найти бы где эта система наи..улась и сбоит.

        • Valeriy | 12.04.2021 at 22:57 |

          “найти бы где эта система наи..улась и сбоит.”
          Где,где?-в голове и что дальше?Доктора здесь не помощники и даже если таковые появятся,можно смело гнать в шею.

      • Евгений О. | 13.04.2021 at 00:55 |

        Есть такая штука, кумулятивный эффект.
        В некоторых случаях он весьма занятно срабатывает при регулярном употреблении в пищу, например, грибочков, содержащих микроскопические количества токсинчиков, абсолютно не делающих эти грибочки ядовитыми. Их еще и условно съедобными называют.
        Но маааленький нюанс. Токсины эти, в брюшко едока попадающие из организма его не выводятся, а там остаются, оседая в разных органах.
        По прошествии, например тридцати лет, при регулярном употреблении означенных, вкусных грибочков, количество этого “добра” оказывается вполне достаточным для того, чтобы организм начал обрастать весьма гнусными болячками. С гарантированным летальным исходом.
        Вот вам и ответ про тридцать лет. Как вариант…

        • Valeriy | 13.04.2021 at 09:29 |

          Вполне может быть,употребление в пищу подножного корма только усиливалось и сколько и чего зашло во внутрь и как оно повлияло на способность мыслить для мыслящих если ,по последним результатам выборов,таковые остались в принципе.

    • Кроме меня. Мне выдать бессрочный ярлык на право выбора центральной власти.

      • Valeriy | 12.04.2021 at 22:53 |

        Без сомнения,но согласитесь, Вы принимая ограничения к примеру,пенсионеров,потеряли свой один голос за и “выбили”15 против -нормального (с натяжкой)голосования,хотя если выбить и бюджет,будет ещё более адекватное голосование-было бы намного легче.Хотя как я комментировал -до тех пор пока есть бюджет-мафия бессмертна и соответственно её влияние на массы.

      • Й-ода | 12.04.2021 at 23:27 |

        Зайдите в 6-й кабинет, там Вам дадут справку. Хотя нет, подождите и меня. Пойдем вместе! : – )

  11. Санто | 12.04.2021 at 22:00 |

    Щось цей гуманізм нагадує помєсь “Морального кодекса строителя коммунизма” та “Трудно бьіть Богом” Стругацьких. Але, як показав досвід, ні те, ні інше – не спрацювало. Померла і штучна “мова майбутнього” – Есперанто. Помре і гуманізм, правда, перед тим – наробить лиха, як наробив помираючий соціалізм. І лиха наробить більшого, ніж соціалізм. Бо у соціалістів була лише підпільна газета “Искра”, а до послуг гуманістів – вся сила інтернету і безмежні стада лохторату. Мимоволі згадується фільм “Зоряний десант” – хочеш стати громадянином з правом голосу- піди, повоюй. Це теж не гарантія, але хоч щось.

    • Й-ода | 12.04.2021 at 23:24 |

      Хайнлайн, конечно, молодец, что поднял эту проблему.Но потом и сам отказался от идеи граждан (воевавших)/неграждан (всех остальных). Внутри сообщества “граждан” такое начнется, что мама не горюй. А противовесов нет.
      Более приемлемым было бы, как писали выше, лишение прав бюджетников. Оно логично – кто зарабатывает деньги и платит налоги (хотя это разные вещи), тот и решает куда их направить. Но есть две проблемы:
      – зарабатывание денег (развитие экономики) это еще не все функции государства. Тоже могут быть перекосы;
      – кто заявит и, главное, сделает так, чтобы послать всех лікарів-вчителів в понятном направлении?

      • Укроп | 13.04.2021 at 11:19 |

        Лишать прав бюджетников – автоматически признать их гражданами второго сорта. А єто лицемерие, государство возникло как механизм перераспределения ресурсов и финансирования “якобы ненужных” членов общества. Учитель ненужен, полицейский тоже? А почему тогда воевавший солдат чем то лучше? Или он не “бюджетник” по большому счету? Нельзя так… А как “можно” – надо обсуждать, умных людей немало, идеи, устроящие большинство – обязательно будут.

        • Valeriy | 13.04.2021 at 16:52 |

          Возможно Вы правы,но как минимум эта тема назрела и даже перезрела и кому-то придётся принимать очень не популярные решения.

  12. Давно є відповідь на такі питання – це рівень моралі. Можна, звичайно, питати, а які ж моральні максими. Але, на мій погляд, ці правила більш-менш усталені на сьогодні, і вироблені вони в рамках атлантичної цивілізації. Тому нагадаю іще раз тезу сера К. Попера: єдиний вид дійсного прогресу – прогрес моралі. Гуманізм – надзвичайно широке поняття. Але те, що звется гуманізмом в межах цього допису, скоріше відхилення від гуманізму, бо гуманізм вимагає певного рівня моралі. Можна повторитися: або західна цивілізація відповідально почне ставитися до виховання і освіти кожного члена суспільства, або людство чекають важкі часи і республіканська форма правління буде втрачена.

  13. Domino | 12.04.2021 at 22:39 |

    Спасибо автору за проделанную работу. Материал очень хороший.
    Что касается Рима – так Европа и те места, куда добрались европейцы как колонизаторы, до сих пор живет по лекалам, заложенным там. Просто мало кто это осознает.

  14. Укроп | 12.04.2021 at 23:16 |

    Как говорится “воля ваша, профессор…” (с), но с вашего позволения, уважаемое сообщество “не гуманитарий – свои пять копеек”? Конечно, я могу ошибиться, я в этих материях разбираюсь не очень, но как то после статей Тимура о методах пропаганды пока – “на слуху”. Мне показалось (возможно, ложно), что нам только что пытались внедрить цепочку – республика это хорошо, демократия (гуманизм) это плохо, дальше – республиканцы это хорошо, демократы – плохо. Если “зашло” предыдущее, то республиканцы это хорошо (ну вы же согласны что демократы “плохие”?), то дальше для закрепления узнаем что Маккейн хороший (несомненно, это на самом деле был великий человек!), то значит и “нынешний республиканец” вам тоже должен нравиться. А кто у нас “самый лучший республиканец сейчас” , а? Которого никак не посадят за мошенничество в крупных масштабах и доведение до деградации республиканской партии? Вот нам и скормили некую заготовочку… “Собачью какашку в конфетной обёртке”… Дело в том, что автор, которого уважаемый Антиколорадос решил “вытащить из нафталина”, является россиянином и, частично моими стараниями, уже был в свое время забанен за антиукраинский срач и “поучения глупых хАхлов умным старшим братом”. Ну вытащили из нафталина, и ладно, Автору виднее, но сказать, то что сказал – я был должен.

    • Andriy Moderator | 12.04.2021 at 23:54 |

      “является россиянином”

      Насколько мне известно нет.

      “уже был в свое время забанен за антиукраинский срач”

      Насколько мне известно тоже нет. Может выговор от Антиколорадоса и получил, но никаких дальнейший действий не было.

      • Укроп | 13.04.2021 at 06:27 |

        Я только повторил слова Автора в ответном письме “та его публикация – была последней”. Возможно, что я и путаю, а просто похожие ники… Да и не мне решать кого пускать, а кого нет. Но впечатление от публикации – как от скрытой диверсии осталось.

        • Укроп | 13.04.2021 at 06:29 |

          Речь шла о персонаже, называвшем себя sk13, а потом переименовавшемся в то, что мне показалось вот сейчас.

        • Andriy Moderator | 13.04.2021 at 08:56 |

          Мне далеко не всегда нравится все здесь написанное и все, даже не комментаторы, а авторы. Часто несогласен и с Антиколорадосом. У каждого свои взгляды, свой стиль. Наверняка тут есть и такие, которым и я не нравлюсь. Мне тоже когда-то, когда я еще был рядовым комментатором, пришлось сказать примерно так – “я не стремлюсь понравиться всем, иногда для достижения терапевтического эффекта нужно быть даже жестоким, иногда нужно пройтись по больным мозолям”.

          Иногда спорить и выяснять истину просто необходимо, а иногда имеет смысл просто пропустить если что не нравится.

          sk13 был с нами чуть не с самого начала, да, у него своеобразный стиль, свои интересы. Что можно сказать о каждом из нас. Но во враги я бы его не записывал.

          • Укроп | 13.04.2021 at 10:56 |

            Уважаемый Андрей, я ж не утверждаю что сам “истина в последней инстанции” и даже честно сказал что в этих гуманитарных материях разбираюсь слабо, но если там была та “закладка”, о которой я высказал подозрение, то, надеюсь, мы ее нейтрализовали для тех, кто читает и комменты, а не только статьи (есть подозрения что таки читатели сайта читают и комменты, здесь очень интересное сообщество, стоит почитать), то негатив уже “не зайдет”, а информация о Римской республике и ее последсствиях для судеб цивилизации – да на здоровье, это наверно полезно знать…

          • Укроп | 13.04.2021 at 11:03 |

            Наверняка тут есть и такие, которым и я не нравлюсь
            ===
            Андрей, будьте уверены, мы ОЧЕНЬ! ценим Ваш непростой труд на благо ресурса, честно! Думаю, меня поддержат, да и не надо мне от Вас ничего, так что никакого “подхалимажа” нет 🙂
            А относительно недостатков… Ну ладно, “в припадке откровенности” скажу что Вы немножко иногда бываете “штурманом Зеленым”, к нынешнему нашему Зе это не имеет отношения, “все совпадения по цвету случайны” 🙂 Это из “Тайны третьей планеты” Булычева, помните там “я знаю, “Пегас” никогда не поднимется с этой планеты” 🙂 Некий пессимизм… Хотя есть мнение что пессимист это хорошо информированный оптимист, но все равно 🙂 Не обижайтесь, я как товарищу, по доброму…

          • Andriy Moderator | 13.04.2021 at 18:28 |

            “Не обижайтесь, я как товарищу, по доброму…”

            Да чего бы я обижался? 🙂

            “Если у вас паранойя – это не значит что за вами не следят”(с) И да, у меня паранойя, благодаря ней до сих пор живой. 🙂

    • Й-ода | 13.04.2021 at 00:11 |

      Гуманизм был основой реформации церкви, как источника “более лучшей” морали, которая и создала англо-саксонские и, отчасти, европейские успешные общества с демократическим устройством. В конце-концов республиканская партия США тоже живет в демократическом обществе, которое породило Трампа и его же убило (почти, к сожалению).
      Дело не в гуманизме, как таковом, а в доведении его идей и идей демократии до абсурда. Что и требует коррекции.
      Я бы рассматривал эту статью в таком ракурсе.
      Но относительно “Собачьей какашки в конфетной обёртке” – тоже есть резон, если оценивать возможное влияние этой статьи на некие неокрепшие умы. Хорошо, что Вы это отметили.

    • Евгений О. | 13.04.2021 at 01:02 |

      Отвлекитесь от личности, уважаемый Укроп.
      При наличии некой созвучности республики с республиканцами известного нам сорта, более ничего.
      И потом, предложено к рассмотрению. Вполне достойное этого самого рассмотрения творение. Аудитория ЛО вполне адекватна вовсе не простому содержанию статьи.
      Цепочки выстроены вполне качественно.

      • Укроп | 13.04.2021 at 11:09 |

        Мы их, эти цепочки уже нейтрализовали для читателей материала самим упоминанием подозрения 🙂

        • Андрій Дар | 13.04.2021 at 16:27 |

          Укроп, Вы правы во всём выше Вами написанном, поддерживаю.

    • Гліб | 13.04.2021 at 07:54 |

      Погоджуся з вами, шановний Укропе. Рідкісний вінегрет. Я після першої частини навіть вирішив, що це редакційний вкид, тролінг — на кшталт PC vs Mac. Ще й нік незнайомий, «тринадцятий» (пройшли асоціації з м/ф «Бісеня номер 13»). Але виявилося, що я просто не застав цього дописувача. Все одно, вмотивованих аргументів та висновків не побачив, лише жонглювання дефініціями.

      • Андрій Дар | 13.04.2021 at 16:22 |

        Я человек простой – вижу авторство sk13 или sk tredecim – пропускаю статью.
        Как всегда, малосвязная смесь мыслей и цитат.
        Впрочем, кому как.

        • UKarmeluk | 13.04.2021 at 18:37 |

          Статья началась введением: “Принцип резонанса известен давно. И он безукоризненно исполняется в отношении как психики человека, так и его психологии. Всегда, когда человеку что-то нравится, мы наблюдаем резонанс. Отрицать это глупо.”
          Смотрим Вики: “Резона́нс (фр. resonance, от лат. resono «откликаюсь») — частотно-избирательный отклик колебательной системы на периодическое внешнее воздействие, который проявляется в резком увеличении амплитуды стационарных колебаний при совпадении частоты внешнего воздействия с определёнными значениями, характерными для данной системы[1].”
          Сложно, но к психике отношения не имеет. Евгений О. меня поправит если ошибаюсь.

          Далее, ближе к родным пенатам: “За прошедшие тысячелетия гарантированно известной истории homo sapiens отсутствуют изменения в анатомии, физиологии, а также морфологии головного мозга человека. Теми же остались глаза, руки, вкусовые рецепторы и прочее. Тот же рост и волосы на голове”.

          О сколько же ошибок всего в трех предложениях! Эволюция цвета кожи, окраски волос и их курчавости (расскажите о этом австралийским аборигенам), роста (с этим к пигмеям Африки). На основании этих кардинальных различий возник и процветает расизм.
          Эволюция иммунной системы адаптирующейся к болезням, удлинение репродуктивного периода – все это примеры продолжающейся эволюции homo sapiens. Из недавних открытий – адаптация пищеварения характерного для хищника от исключительно мясной пищи в растительной, что связывают с постепенных исчезновением крупных животных и переходом от охоты к земледелию.
          И все это в первых строках своего “письма”………
          Висновок Андрій Дар вже наклацав.

          • Андрій Дар | 13.04.2021 at 19:37 |

            🙂

          • “За прошедшие тысячелетия гарантированно известной истории homo sapiens отсутствуют изменения в анатомии, физиологии,…”
            ________________________________
            Принципиально неверный тезис. Так известный народ эскимосов считается возникшим две или три тысячи лет тому, но уже имеющий возможность синтезировать аскорбиновую кислоту своим организмом.

  15. Док | 13.04.2021 at 00:20 |

    Відчувається велика надія автора на те, що краплю отрути у великому об’ємі ніхто не помітить. Але, знайшлися терплячі читачи, які прочитали все і отруту виявили.

    Якщо автор мав би добрі наміри, то почав би з того що “республіка” це латинська калька з древньогрецького “демократія”. Тобто, ці два терміна означають одне й те саме: “влада народу”. Різниця лише в тому, кого вважали цим самим “народом” в древньогрецьких полісах і Римі. А далі повинно йти пряме пояснення: кого саме вважали “народом” у різних землях в різні віки, така у них була і демократія чи республіка.
    А при чому тут гуманізм? Гуманізм – це досягнення думки філософів нового часу. Саме філософів, а не політиків. Ані Дідро, ані Вольтер політиками ніколи не були, вони бачили свою роль у вихованні політиків та пом’якшенні їх нравів по відношенню до бідних людей. Тому і досі не існує жодної політичної партії, яка б назвала себе “гуманістичною”. Підкреслюю, гуманізм – це чиста філософія, яка не може сприйматися як політична програма.
    І вся та плутанина, яку автор розвив у своєму довгому тексті є нічим іншим, як добре замаскованою спробою наїзду на Демократичну партію США

    • Евгений О. | 13.04.2021 at 01:19 |

      Дозволю собі не погодитись з Вашою точкою зору, шановний Док.
      Знову ж таки, абстрагуючись від особистостей та аналогій семантичного характеру.
      Зміст статті досить далекий від дослідження первинних значень термінів.
      Він полягає в тому, що ми маємо на сьогодні. З часом терміни можуть набувати дещо іншого змісту в плані образних комплексів, що ними визначаються.
      Так склалось, що людство користується в наукових штудіях давніми мовами. Грецькою і латиною.
      Так, наприклад, в технічних текстах різних мовах можуть використовуватись терміни,що походять з німецької мови.
      Або ж,наприклад, коли говорять про трубопровідну різьбу один дюйм, або про метричну різьбу, наприклад М24, то в другому випадку це є зовнішній її, різьби, діаметр 24 міліметри, а от у першому той діаметр зовсім не один дюйм, тобто 25,4 міліметри, а 33, 249 міліметрів.
      Так склалась термінологія. Специфічна.
      То ж не варто шукати тут наїзду на Демпартію Штатів.
      Насправді тема куди як ширша. І, що таки досить прикро, далеко не оптимістична. Як на сьогодні.

    • Укроп | 13.04.2021 at 11:12 |

      Дякую за підтримку, шановний Док! Теж побачили? Добре! “Ворог не пройде”! А якщо це випадковість і ми “перебділи”, ну теж нічого страшного…

  16. Микола | 13.04.2021 at 01:15 |

    This Russian propaganda stinks.
    Республиканцы/Консерваторы против Демоктаратов/Либералов. Лучше посмотрите/послушайте это:
    https://www.ted.com/talks/jonathan_haidt_the_moral_roots_of_liberals_and_conservatives/transcript

    • Andriy Moderator | 13.04.2021 at 03:34 |

      Интересная презентация. Но это немного о другом. О либералах и консерваторах. Открытых к изменениям и хранителям традиций.

      Проблема в том, что далеко не всех можно отнести к тем или к другим. Хуйло – это кто? ЗЕ? А ЗЕлохторат к какой группе отнести?

      А Трамп – он либерал или консерватор? Разрушать традиции государства, нарушать все возможные библейские заповеди, не обращать внимание на закон – это консерватор? А ксенофобия, расизм, хамство – это видимо признаки либерала?

      Поэтому рассуждения о либералах/консерваторах, которые в 2008-м более менее прямо транслировались в демократов/республиканцев, в 2021-м уже к нынешним реалиям не относятся. Есть либералы, в разных их проявлениях, (демократы), есть хаос (республиканцы), и есть консерваторы, в нынешних условиях представленные скорее демократами-центристами или “отщепенцами” республиканцами.

      • Гліб | 13.04.2021 at 08:05 |

        Отож бо. Навіть порівняно свіжі визначення/ярлики наразі радше заважають розумінню політичної картини, аніж щось пояснюють. То який сенс оперувати поняттями, вік яких сягає тисячоліть? Ще й робити якісь висновки щодо сьогодення? Це пуста софістика.

        • Евгений О. | 13.04.2021 at 09:09 |

          Питання в тому, що існує система термінів. Існує в динаміці. Комплекси образних структур, що ідентифікуються з певними термінами не постійними. Зміни відбуваються як в певних спеціалізованих, скажемо так, групах, так і в свідомості людей, що певний час знаходились під впливом відповідної пропаганди.
          Як на мене, в даному випадку застосовані наявні у більш-менш загальному вжитку терміни. А вже хто і як їх розуміє, то залежить
          від конкретних умов індивідуального світогляду, освіти, життєвого досвіду, професійної орієнтації і так далі…
          Застосування “ярликів” , що я б не порівнював з визначеннями, оскільки суть зовсім інша, то вже примітивістичний образ мислення, про який не варто дискутувати.
          Важливо розуміння процесів і закономірностей в принципі.
          А термінологія, як кажуть, підтягнеться…..

          • Гліб | 13.04.2021 at 10:20 |

            От саме змістовного наповнення використаних термінів я не зміг побачити. Принаймні на рівні, достатньому для будь-яких висновків. Консерватизм vs лібералізм — тема дуже глибока та філософська, як тут вже слушно відзначили інші коментатори. Якщо ж ви прирівнюєте аборт чи евтаназію до вбивства, то вже навіть не філософія, а теософія (що не означає, що це вкрите пилюкою опудало не вигатимуть із шкапи ті, хто в цьому зацікавлені). Приклад з батьками та дітьми — взагалі вічна тема. Якщо ці відносини у конкретному випадку набувають такого характеру, що дитина добровільно хоче полишити батьків — я особисто буду підтримувати надання їй такого права. Тобто про що взагалі ми дискутуємо? Ані консерватизм, ані лібералізм (як соціально-політичні чи навіть економічні ідеї) не є самодостатніми цінностями. Має значення лише поточне змістовне наповнення цих термінів, та їх застосування у кожному конкретному випадку.

  17. Евгений О. | 13.04.2021 at 13:46 |

    То Гліб | 13 Квітня, 2021 at 10:20 |
    Стосовно останнього речення, можна погодитись.
    Але часто-густо узгодження термінів становить не найлегше завдання.
    Як на мою думку, то у обговорюваному випадку варте дискутування ті прискіпливого дослідження не так стаття з її текстуальними та змістовними нюансами, як саме питання про трансформацію правового середовища . Причому трансформацію в глобаш7ншнншнн5льному масштабі.
    Суттєвих пошкоджень зазнала система безпеки не якоїсь однієї країни, а Заходу в цілому.
    Парадоксальним можна вважати те, що, не дивлячись на зухвалість і криваві злочини певних категорій населення планети, практично жертви тих злочинів намагаються шукати чогось, на кшталт домовленостей зі злочинцями. Домовленостей, які б обмежили злочинні посягання. Обмежили певними масштабами. Причому за рахунок інших.
    Тисячолітній досвід людства, що говорить про марність пошуків домовленостей з бандитами, котрі самі такі потуги сприймають як практичне запрошення для подальших, гарантовано безкарних злочинних дій.
    Як в світі, що вважає себе цивілізованим, світі, що має незліченні наукові і культурні здобутки, стала можливою ситуація, коли фактично світом правлять невігласи?
    Чому практично відмовили всі системи безпеки соціумів? Навіть найрозвиненіших?
    А текстуальні дослідження та аналізи коректності термінології в статті, що піднімає чи не найсуттєвіші на сьогодні питання, як на мою думку не дуже актуальні.
    Проте, це лише моя власна думка, яка нікого ні до чого не спонукає.

    • Гліб | 13.04.2021 at 15:29 |

      Те, про що ви кажете — має місце і можна це аналізувати, але в статті йдеться не зовсім про це (або зовсім не про це). Мабуть, кожен бачить те, що хоче бачити. Але якщо автор статті дійсно мав за мету проаналізувати саме ці явища, то його «месідж» ставить логіку подій до гори дригом. Бо від аргументів про матрімоніальні/релігійні «скрєпи» людства тхне самі знаєте чим.

  18. Гена | 13.04.2021 at 18:01 |

    Тут багато надуманого.
    Гуманізм поганий, якщо він бере за основу пацифізм, а на практиці – капітуляцію перед ворогом. Схоже на ОПЗЖ?

    Соціалізм не може бути демократичним (з людським обличчям) по дуже простій причині – суто економічній.
    Соціалізм – це система з від’ємним коефіцієнтом корисної дії. Чим більше роботи, тим більше збитків та переведеної нанівець сировини, енергоносіїв.
    Саме тому: чекізм, Гулаги, дефіцити та продаж сировини в інші країни – це закономірні риси соцівлізму.
    Людвиг фон Мізес у своїй роботі “Соціалізм” (Socialism: An Economic and Sociological Analysis) показав:
    1. Світовий соціалізм неможливий навіть теоретично, бо тоді неможливе ціноутворення.
    2. Соцкраїни використовують “світові” ціни, як індикатор, іншого просто не існує. А світові ціни визначаються виключно балансом: попит-пропозиція, який формується на вільному ринку. Бірж (валютних, фондових та ін.) при “класичному” (справжньому) соціалізмі не буває та не може бути.

  19. Давненько я не видел столько обсуждений 😉 Материал классный. Давно что-то такое хотелось увидеьь здесь. Зацепило.
    Теперь по сути. Многие коментаторы восприняли изложенное слишком буквално.
    Я согласен с автором, что все беды западных демократий происходят из-за того что мы живем в пост-религиозном обществе. Где часть общества использует умловно мораль “гуманизиа”, а другая часть, условно мораль “религиозную”. И при всей схожести эти нормы морали сущэественно меняют и разделяют общество. Напрмер: Такое поведение президента,какое демонстрировал Трамп невозможно в обществе где условно мораль “религиозная”. Во времена Эйзенхаура общество отторгло бы этого персонажа еще на подходах. А в толерантном современном обществе “моралистов-гуманистов” он зашел на ура. Но удивительно, то что зашел он с другой стороны.
    По поводу ограничения избирательного права. Это сложный вопрос. Но он назрел и перезрел. Это просто необходимо!!!! Необходимо сбалансировать раличные классы общестаа. Я, например, как работодатель, крайне не заинтересован во власти которую выбирает охлос кормящийся из бюджета, тоестт из моих налогов, фактически из мого кармана. Меня задолбало содержать холявщиков и тех кого они избирают.
    Как сбалансировать систему ищбирательно права я не знаю, может как древнем Риме или еще как-нибудь. Тем более я не знаю как это воплотить в наших условиях, где население покалечено совком на всю голову. Но я очень рад что эта тема получила здесь столь бурное обсуждение. Простите за много букв.

  20. Олександр | 14.04.2021 at 12:16 |

    В суспільстві вже давно є запит на професійність прийняття рішень. Ще в 1959 році американський письменник Роберт Хайнлайн у романі “Зоряний десант” висловив ідею професійного навчання по прийняттяю рішень для здійснення права вибирати. Ми вимагаємо професійності від лікарів, пілотів, операторів АЕС, але самі не взмозі здійснити вибір національного лідера.
    Зміна концепції взаємовідношення держави і народу в Україні, на мою думку, єволюційно не можлива. Але ніякого руху не відбувається…

Comments are closed.