Семь капель оптимизма (Часть 2)

— На третю добу війни було ясно, що авантюра, затіяна російським керівництвом, захлинеться. Це було питання часу. І з кожним днем це стає дедалі ясніше. На країну, яка має збройні сили 250 тис., не можна нападати збройними силами у кількості 200 тис. При плануванні [цього вторгнення] було допущено стратегічні прорахунки.

— Які?

— Для того, щоб знищити військову інфраструктуру української армії за першого удару, РФ треба було застосувати як мінімум 400 ракет. А було використано за різними джерелами від 100 до 170. Я не знаю причин цього, але чомусь військово-політичне керівництво Росії вирішило, що ця операція буде щось на зразок Криму-2, — легкою, армія не чинитиме опір.

— Чи сьогодні має російська армія наступальний потенціал, можливість утримувати вже захоплені території?

— Трохи менше тижня тому російська армія мала отримати резерв, щоб не виснажитися, і щоб тримати наступальний темп. Якби РФ ухвалила рішення запровадити додаткові війська, оголосити мобілізацію, ми мали б справу з новою хвилею вторгнення. Але це не відбувається. І війська, які задіяні в цій операції, зазнали відчутного удару. І я вважаю, що на сьогоднішній день із 200-тисячного угруповання вторгнення вже 50 тис. з різних причин — убиті, поранені, полонені, — не можуть брати участь у бойових діях. Це автоматично знижує темпи наступу. А разом із тим, що українська армія вдало використовуючи тактику партизанської війни, зриває забезпечення та управління російською армією, то вона нині проводити якусь наступальну операцію просто не в змозі. І її становище погіршується з кожним днем.

— Ми бачимо ознаки прихованої мобілізації в Росії, принаймні зараз вони говорять про те, що закликають молодих хлопців начебто на навчання. Можливо, це і є якраз поповнення резервів?

— Вони запізнилися із цим. Мобілізація не означає, що хлопця витягли з дому, а за п’ять хвилин він опиниться десь під Харковом. Таких чоловіків треба перенаправити в навчальні центри, їх треба одягнути, взути, нагадати, як стріляти з автомата, це не процес менше тижня-двох. А що буде з російським угрупуванням на території України протягом тижня-двох? Велике питання.

— А якщо говорити про ті міста на півдні країни, — це насамперед Херсон, низка невеликих районних центрів, — які перспективи росіян їх утримати?

— Все, що зараз захоплено російською армією, зокрема й південні райони, до початку активної фази української армії зі знищення ворога, залишатимуться під окупацією. У Херсоні завели Росгвардію, і вони почали вже ловити активних протестувальників, затримувати та ізолювати. Важливо, що українська армія спочатку не планувала бої на півдні країни. Українська армія обирає війну у засідках. Вона уникає контактних боїв РФ. І це правильно. За рахунок цього їм вдається завдавати відчутного удару противнику, а південь у вас в основному степова зона. Де там сховається загін сил спеціального призначення? Україна зробила правильні висновки та прийняла успішний план оборони від переважаючих сил противника. Те, що на півдні був мінімальний опір української армії, я вважаю, що це було мудре рішення. Оскільки опору армії немає, місцеве населення теж не вплутується в бої, то я вважаю: доки не почнеться фаза розгрому російських військ на території України, південь залишатиметься під окупацією.

— А давайте тоді поговоримо про цю активну фазу. З огляду на ресурси сторін, чи можемо ми спрогнозувати тривалість цієї війни у часі?

— Це війна почалася всупереч військовим канонам. І вона закінчиться всупереч військовим канонам. Кінець її залежатиме від впливу санкцій на РФ, тому Україна зберігає свою силу, вона розраховує на кілька хвиль вторгнення. Тобто це перша хвиля вторгнення. А якщо завтра РФ оголосить мобілізацію, буде друга хвиля, а в цей час ваша українська армія виснажена у боях із першою хвилею? Ваше військове керівництво грамотно розподілило свою гру в довгу. Поки що не буде точних висновків, що російська економіка вже не те, що не може скликати мобілізацію, але навіть не може забезпечувати своє угруповання військ на території України.

— Ми можемо говорити про роки цієї війни? Чи все ж таки про місяці?

— Ні, абсолютно. Тому що з кожним днем санкції працюють дедалі глибше. Безкінечно це продовжуватися не може. Це питання місяців.

— Якими мають бути тоді умови, щоби українська армія перейшла в активну фазу?

— Це станеться, коли російська держава повністю втратить квоту довіри від місцевого населення. Місцеве населення вимагатиме припинити цю війну.

— Ми вже знаємо, що росіяни готові вмирати на безглуздих війнах. Чому це виняток?

— Росія живе у своїй системі координат. Я все-таки думаю, що одна справа помирати в бою за визволення своєї батьківщини, це не лише росіяни вміють, а інша справа — невідомо, чому? Ми бачимо полонених російських військових, вони самі очима кліпають: що ми тут робимо? На такій війні люди вмирати не люблять. Хоч у Росії, хоч в Америці, хоч в Афганістані.

— Ви говорили, що Росія вже зараз має серйозні проблеми із забезпеченням. Що мається на увазі? Адже це не тільки, напевно, про їжу та паливо.

— Це не лише про їжу та про пальне. Українські війська спеціально відходили назад, щоби у ударних угруповань противника були розтягнуті комунікації. Ось ви подивіться, скажімо, на північному фронті, вони дійшли до Ізюма. Ось ви уявіть, скільки палива потрібно, скільки машин потрібно, щоб в Ізюм доставити 40 т палива? Це, як мінімум, сім-вісім машин. І ці сім-вісім машин йдуть і на кожному повороті їх знищують. Ось ви бачите танки, кинуту бойову техніку, це через це! Їм банально не вистачає палива. Але справа не лише у паливі. Наприклад, ресурс танкового ствола, гармати — 500 снарядів. Після тижня активних боїв танк має вирушати на ремонт. І ви уявіть, як ці танки назад повертають.

Ви знаєте, українська армія заявляє, що вбито 12 тис. людей, 14 тис. вже станом на сьогоднішній ранок, — але це скрізь так: втрати ворога всі збільшують. Але залізна цифра 8−10 тис. 8 тис. убитих не зупиняють 200-тисячне угруповання, це не знижує в рази її боєздатність. Але, скажімо, 100 танків — це в рази зменшує здатність вести наступальні армії, навіть у 200-тисячної армії. У танковій роті має бути 9 танків, а після засідок українських військових там залишається 4 танки. І цей підрозділ втрачає здатність виконувати бойові дії.

— Військова перевага Росії – наявність різного виду ракет. Коли вони закінчаться?

— Ракета — це не той товар, який виробляється за тиждень-два. Візьмемо приклад ракетного комплексу Іскандер. Іскандер озброєний переважно двома ракетами. Одна крилата ракета, яка має два типи, і одна балістична ракета, яка має більш-менш стерпні характеристики по точності! Відхилення в межах 10−20 м. Але цих ракет, я думаю, що РФ мало не більше 200 штук. І більшість вони вже витратили. Що в них лишиться? У них залишаться ракети старого зразка, і вони вже стали використовувати старі ракети, які були у них на зберіганні, які мають недостатню точність. В азербайджанському місті Шуші у війні з Вірменією такі ракети падали з точністю 150−200 м. Що стосується Калібрів [родина крилатих ракет РФ], судячи з частоти обстрілів, вони вже на жорсткому обліку, що говорить про те, що у них вже залишилося максимум кілька десятків одиниць. Але вони почали використовувати і крилаті ракети повітряного базування. Це ракети, які вони запускають із стратегічних ракетоносців. Я думаю, що цих ракет вони теж у межах 200−300 мають.

— Це скільки днів для війни на повітрі?

— З таким темпом, — вони стріляють по 8, по 4 ракети, — це десь, гадаю, не більше 20−25 днів. Максимум місяць. Зробити нові теж складно. Максимум, який вони можуть отримати за місяць — зробити 40−50 ракет, якщо заводи працюватимуть у три зміни.

— Україна чекає на передачу польських винищувачів Міг-29. Це очікування наштовхується на труднощі з боку уряду США та НАТО. Чому це так і чи справді нам такі необхідні ці винищувачі?

— Будь-яка зброя вам зараз дуже допоможе. Але наскільки ефективною буде ця зброя для вас у цих умовах? Завдяки зваженим крокам блоку НАТО ви вже маєте частково закрите небо. Противозенітні ракетні комплекси Стінгер [поставлені Україні західними партнерами] мають висоту поразки до 6 км. Ось завдяки цим ракетам ви можете успішно боротися з літальними апаратами РФ, обладнання яких не дозволяє виконувати бойові завдання з великих висот. В умовах, коли польоти авіації РФ зведені до мінімуму, наскільки вам допоможуть винищувачі, — це спірне питання. Але вам дуже допомогли системи ПРО [протиракетної оборони]. Але тут є юридичні проблеми, тому що системи ПРО — це складні системи. Для навчання використанню цих систем потрібно як мінімум три-шість місяців. Чи є у вас такий час? Тому ви справедливо вимагаєте закрити небо, передати вам винищувачі, але в даний момент це не критично для вас.— Україна давно та наполегливо вимагає у країн НАТО закрити небо над країною. Чому Альянс не йде на це рішення?

— По-перше, закрити все небо над Україною неможливо. Можна закрити якісь об’єкти, якісь міста. НАТО — це прагматики. Вони бачать, що це не є критично важливим зараз для України. Так, вмирають люди. Так, потрапляють ракети. Але НАТО оцінюють ризики зіткнення із РФ. І вони бачать, що ви впораєтеся і так. Ви справляєтеся без закритого неба. Я думаю, що під час підготовки російської операції НАТО у свою чергу теж готувало операцію. І я просто впевнений, що вони погодили: якщо Україна втратить лівий берег Дніпра, спробувати через ООН встановити гуманітарний коридор над певною частиною правого берега України та оголосити цю зону закритою для польотів чи закрити ваше небо. До цього сценарію НАТО було готове. Але навіщо їм ризики війни з РФ зараз, коли Україна вільно справляється без закритого неба.

56 Comments on "Семь капель оптимизма (Часть 2)"

  1. Н єпатріот | 13.03.2022 at 16:55 |

    А в цей час говнокомандувач найвеличнийше чмо готується заглянути в очі пуйлу.
    Чомусь здається, що це наше непорозуміння і є найбільшою завадою щодо потужної допомоги Україні: різні йормаки, котрі встигли обіср…и нашу Державу і те що вони працюють на московію доведено неодноразово, звов лізуть з усіх шпарин. Чмо хрипасте накручує відосики – бридко все це спостерігати.

  2. Александр | 13.03.2022 at 17:06 |

    Вибачте, але цей Соломон каже теж саме щой й “Люся”. Тези, цифри – майже однакові.

    • Микола_Дніпро | 13.03.2022 at 17:21 |

      ++++++++++++

      • Slawomir | 13.03.2022 at 18:08 |

        Ja nie rozumiem, dlaczego konspiracyjnie nie atakuje się celòw militarnych i infrastrukturalnych w rosji np. Zniszczyć gazociągi i ropociągi. To nic że Niemcy będą się odgrażać, bo i tak oni źle życzā Ukrainie. Niemcy i Francja chcą jak najszybciej roboć duże biznesy z Rosją. I tylko to ich obchodzi. Na razie boją się co powie społeczeńsywo,ale to minie niesyety za miesiąc. I będą naciskać na Ukrainę aby przyjęła warunki suki rosji. Sława Ukrainie i bohaterom!

  3. Цікаво. Навіть друзям важко повірити, що укропи применьшують втрати ворога. Це я ще у 15-му помітив.

  4. юрий | 13.03.2022 at 17:21 |

    https://lb.ua/society/2022/03/12/509232_ukrainskiy_opir_armii_rf_divuie.html
    американские генералы спрогнозировали на компьютере,что нас хватит на четверо суток…
    может они потому и ПВО с самолётами не дают.потому как компьютер против?

  5. юрий | 13.03.2022 at 18:31 |

    удар по Яворовскому аэродрому это вообще из области странностей,если не сказать большего.
    во первых крайне не понятно,почему этот аэродром не был прикрыт как положено.
    во вторых,что ещё более непонятно,какого лешего там делала падлахамия и подоляк,при этом снимая селфи.
    но в целом,за это несёт ответственность армия.
    если у неё сейчас карт-бланш,то почему сраные депутаты,щарятся по её объектам,при этом с видеосъёмками?

    • Gruffurd | 13.03.2022 at 18:48 |

      В Яворові немає аеродрому. Там міжнародний навчальний центр.
      Щодо падлахамії і Подоляка – згоден.

      • юрий | 13.03.2022 at 19:09 |

        я не знаю,чесно,що там в Яворові,але всі кажуть аєродром. але це не важливо,центр навчальний мав би бути захищений тим більш,все ж таки загинули люди яки мали боронити Украину.

    • SoldatYdachi | 13.03.2022 at 18:55 |

      Шановний Юрію!

      по перше це не аєродром.
      по друге воно як раз витікає з першого.

      а що до “какого лешего там делала падлахамия и подоляк,” – саме так працюють проти нас їхня агентура та/або ̶н̶а̶ш̶і̶ корисні ідіоти.

      от же це питання вже до баканова а не до військових.

      • Вячеслав | 13.03.2022 at 19:46 |

        ну баканов теж в їхній компашці. так що питань не буде ніяких

    • Центровий | 13.03.2022 at 19:06 |

      юрий | 13 Березня, 2022 at 18:31 |
      удар по Яворовскому аэродрому

      Добре хоч Львівське метро не постраждало…

      • юрий | 13.03.2022 at 19:12 |

        я вибачаюсь,це був полігон. мені можно пробачить,бо на тлі сьогодяшній ракетній атаці,постраждало чимало аєродромів,ось і зачепилось.

  6. Max Id | 13.03.2022 at 18:42 |

    Можете кидать в меня камнями, но я тоже часто слушаю люсю. Я понимаю, что все здесь военные эксперты и понимают, что и как делает наша армия на поле боя. И да, меня успокаивают его прогнозы, это гораздо приятнее, чем читать постоянные пугалки амерских и бритских “аналитегов” или там бутусова, которые, чем брать анализы, лучше бы подмутили нам новые пво или самолеты. На ту помощь, что нам выделяет Америка, можно было бы закупить целую эскадрилью. Обучаться надо? Так обучайтесь, фигли мы ждем тогда??

    Так вот, люся довольно доступно пояснил, почему, например, мы временно “сдали” юг, и почему отступили под Волновахой. И его объяснения выглядят куда патриотичнее, чем “ну мы сдали юг, потому что зрада, и вообще, нам всем гаплык”. Если у уважаемых посетителей ЛО есть лучший анализ, без пугалок и т.д., буду очень рад почитать. И да, я ничего не имею против Черчилля абсолютно, но у бритов никогда не было сухопутной границы с Мордором, и их не утюжила немецкая артиллерия. И еще, конечно, призывы типа “у нас патриотизм, дух и т.д. это, конечно, хорошо, но еще бы неплохо иметь логические обоснования для нашей победы (например, лучшая тактика), и лично мне люся это все дает. Да и прогнозы у него, как ни странно, довольно точны, тут уже кто-то это отмечал.

    • SoldatYdachi | 13.03.2022 at 19:14 |

      Max Id | 13 Березня, 2022 at 18:42
      я ничего не имею против Черчилля абсолютно, но у бритов никогда не… … и их не утюжила немецкая артиллерия.
      =====

      може британці й не воювали в першу світову на континенті?
      я щось пропустив?

      що до прогнозів святої люсі – навіть зламаний годинник двічі вказує точний час.

      й на останок:
      “И еще, конечно, призывы типа “у нас патриотизм, дух и т.д. это, конечно, хорошо, но еще бы неплохо иметь логические обоснования для нашей победы (например, лучшая тактика), и лично мне люся это все дает”

      тактика – наука як виграти бій
      оперативне мистецтво – як виграти окрему кампанію
      стратегія – як знищити ворожі збройні сили та отримати повну перемогу.

      от же ваша люся це двонога особа випадково піднесена з каламутним зеленим струмком на невідповідне її розуму місце.
      все пройде – як злетів так й гепнеться.

      хтось розумнішій за мене (100%) давно сказав: “початківці вивчають тактику. фахівці вивчають логістику”
      чому так?
      ДУМАЙТЕ!

      • Max Id | 13.03.2022 at 19:26 |

        Люся не моя, если что, а его жены/детей/родителей… И это… в первую мировую бритский остров с материком соединяла суша? Вот ей-Богу, только бы оскорбить собеседника…

        • SoldatYdachi | 13.03.2022 at 19:51 |

          Шановний Max Id
          вибачте якщо вас образив.
          але як ви сформулювали сою фразу так я й дав відповідь – частину про кордон суходолом я ж викреслив.
          читайте уважно.
          а що до люсі то вона (судячи з вашого ж допису) вам зайшла а мені ні – от же немає чого ображатися на слово “ваша”.
          я вважаю що британці бували під вогнем німців більше ніж ви тут вказали.
          та бог з цим – проїхали…
          нам своє робити – ніхто крім нас!

    • Оптимус | 13.03.2022 at 20:13 |

      “…Обучаться надо? Так обучайтесь, фигли мы ждем тогда??…”

      Вы случайно не домохозяйка из секты недотраханных , влюбленных в зе-клоуна ? Те тоже на всех “физбуках” что-то подобное вещают , добавляя при этом , что наш народ “кмитлывый” , и тот сраный Ф-16 освоят за пару-тройку дней .
      Вам еще в 19-м предлагали думать . Прямо так на бил-бордах и было написано . Так вот даже ради того , чтобы вы перестали искать успокоительное в люстных высерах никто за пару месяцев не освоит самолет даже , чтобы взлететь , не говоря уж о посадке и боевом приминении . Пять лет , тётенька , тех асов учить надо . А потом еще столько же летать день-в-день и учиться , учиться и еще раз учиться . Как завещал тот затутанхамоненый придурок , что сохнет в мавзолее возле кремля .
      И напоследок добра порада : якщо здають нерви – вбийте москаля . Попустить .

      • Max Id | 13.03.2022 at 20:35 |

        > Вы случайно не домохозяйка из секты недотраханных , влюбленных в зе-клоуна ? Те тоже на всех “физбуках” что-то подобное вещают , добавляя при этом , что наш народ “кмитлывый” , и тот сраный Ф-16 освоят за пару-тройку дней .
        Вам еще в 19-м предлагали думать .

        Точно, вы угадали, господин рентген. И за кого голос отдал, и мой пол, и род занятий. И даже сексуальную неудовлетворенность. Единственное толковое из вашего… ммм…. испражнения – это то, что надо убить москаля. Вот тут вы абсолютно правы.

    • Andriy Moderator | 13.03.2022 at 21:36 |

      Люся в зависимости от того кому дает интервью может говорить прямо противоположные вещи.

      • Vadym Kuzmenko | 14.03.2022 at 06:48 |

        А вот это – точно!
        Стараюсь обходить его стороной, так как никогда не знаешь – врёт или нет, почти как “белый шум”.
        Чего удивляться – “ближний круг” Шмаркли.

  7. АлексМак | 13.03.2022 at 18:46 |

    Питання до модераторів: що тут роблять люди, які не знають, як охороняється Яворівський АЄРОДРОМ? І що взагалі знаходиться в Яворові?!

    • юрий | 13.03.2022 at 18:52 |

      ух ты,камень в мой огород?
      да,не знаю…а почему я это должен знать?
      я вот сужу по своему,который рядом. и хотя я совершенно не в курсе как охраняется тот что рядом,но знаю точно что охраняется,по сбитым ракетам слышу. да и после налёта мер рассказывает.
      к тому же как то непонятно,тут все кто на ЛО в курсе как охраняется яворовский аэродром?
      и потом АлексМак,а вы в курсе как охраняется форт Нокс? если нет,то может вам тоже тут не место?

  8. сергей | 13.03.2022 at 18:59 |

    ок. а как люся стала люсей….

    • Профдеформація…

    • Puzat-Pasuk | 13.03.2022 at 19:47 |

      Biн грав у серіалі про пса Мухтара в 10 серіях,у кожній новий персонаж.Один з персонажів трансвестит,який танцював у клубі під прізвиськом Люся

  9. АлексМак | 13.03.2022 at 19:05 |

    Ні, я не знаю, як охороняється форт Нокс, але знаю як зараз охороняється львівьске метро!

    • юрий | 13.03.2022 at 19:15 |

      так,я сплутав аєродром с полігоном,але на вашому місті,я б так і написав. але ж ви почали ставить з себе якусь високомірну особу…
      так що можете замінити в моєму питанні слово аеродром на плігон,все інше залишается під питанням.

      • АлексМак, если вы знаете, как охраняется полигон, то советую держать эту информацию при себе. Так как всем знать об этом не положено. Большинству находящихся здесь это неизвестно. Так и должно остаться.

        Юрий, вы отдаете себе отчет, что ваш вопрос провокационный? О том, как охраняется полигон, знает ограниченный круг лиц, которым это положено знать по штату. Все остальные этого знать не должны. Тем более сейчас. Любая информация на эту тему на сайте будет равноценна фото Подляка. А вот вопрос, что там делали эти уроды, вполне закономерен. Если бы это от меня зависело, я бы никого из этого зеленого кротовника на пушечный выстрел не подпускал ни к одному военному обьекту.

    • Вовк | 13.03.2022 at 23:44 |

      Про оборону річного порту на Влтаві не забувайте?

  10. Соломон | 13.03.2022 at 19:07 |

    що це було? якийсь такий собі добродій АлексМак горить бажанням покерувати тут? так дайте йому кермо най порулить та повиганяе всіх хто не обізнаний з обороною полігонів.

  11. АлексМак | 13.03.2022 at 19:09 |

    Що, підгорає? Ліпша оборона, то напад! Так? Ну, що ж, вітаю, пани колаборанти!

  12. АлексМак | 13.03.2022 at 19:10 |

    Як на мене, то я вже бачу трьох тут. Це вже точно. Ще один під підозрою.

    • SoldatYdachi | 13.03.2022 at 19:23 |

      панове!
      Friendly fire нам тут зовсім ні до чого.
      москалі тільки й чекають аби ми розісралися.

      якщо хтось й помилився то давайте чемно вказувати на це а не розвішувати ярлики.

  13. Рубик | 13.03.2022 at 19:26 |

    На Яворском полигоне когда-либо приземлялся вертолет?

  14. АлексМак | 13.03.2022 at 19:29 |

    Для усіх українців з 2014 року слово Яворівській завжди асоціюється зі словом полігон! Хто називає то по другому? Той, хто не знає цього!

  15. Влад Н | 13.03.2022 at 19:33 |

    Кажись вот здесь первоисточник, недавно смотрел:
    Сколько будет длиться война в Украине? – военный эксперт Рустамзадэ
    https://www.youtube.com/watch?v=XSn3Kt2A4XY

    • Влад Н | 13.03.2022 at 19:43 |

      …немного ошибся – это предыдущее интервью….

  16. АлексМак | 13.03.2022 at 19:35 |

    І чого це хлопи перейшли на українську? До того, все було на російській, а як припекло, то на українську…

  17. Ilya56 | 13.03.2022 at 19:42 |

    Приземлялся и не раз. По крайней мере нам в 79 году он привез пару генералов. А вообще Яворовский полигон это громадный полигон различных родов войск. После окончания института в 79 году мы проводили сборы на Яворовском полигоне инженерных войск. Мне трудно сказать, где он начиналс и где заканчивался. Но нам сказали, что другие рода войск тут тоже имеют полигоны. Так что вертолеты там летают…., и не только….

    • Вовк | 13.03.2022 at 23:48 |

      Яворів – це 400 квадратних км. Приблизно – прямокутник 22 на 17…
      Майже половина Чорнобильської 30ти км Зони

  18. Соломон | 13.03.2022 at 20:00 |

    да у вас уважаемый АлексМак фобия уже видимо образовалась.- везде враги и колаборанты. мне лично все равно на укр и рос вести диалог. и меня не напрягает на каком языке изьясняется собеседник – да хоть на древнешумерском. а у вас от такой закавыки явно подгорать начинает. умеете вы из мухи слона надуть. может вы провокатор и цель посеять срач и раздор? толерантнее нуно быть. толерантнее. хотя не покидает меня чувство что вы просто псевдопатриот каких расплодилось в это время немеряно.

  19. АлексМак | 13.03.2022 at 20:32 |

    Ок. Я объясню на доступном тебе языке! С 2014 года ни один нормальный украинец, не полезет на клавиатуре к кнопке “а” после слова Яворовский! Тебе дали тему пройти и втереться в доверие. Но на мелочи ты спалился. Понимаешь, Авдеевский КОКСОХИМ, Яворовский ПОЛИГОН.
    По принципу Геббельса ты даёшь 80 процентов истинной информации, вижу, даже больше. Но… Выводы твои с подвыподвертом. Нежелание закрыть рот при возникновении темы закрытого неба, деление на хороших и плохих, постоянный подброс “дров в костер” решений властей.
    Постоянно влазя в темы, усиленным составом, ваша кодла постоянно уводит обсуждение в нужном вам направлении. Я внимательно слежу за вами уже пятый день! И пришел к кое-какие выводам. И моментальная атака на меня с четырех аккаунтов сразу подтвердила мою уверенность: вы засланные казачки!

    • Vaclav | 13.03.2022 at 23:29 |

      Поддерживаю ???

    • ЮрийС | 14.03.2022 at 01:03 |

      АлексМак | 13 Березня, 2022 at 20:32 |

      100%.

      + еще один маленький нюансик – грамотность товариСЧа во всех его комментах не тянет на уровень троечника средних классов, что очень характерно для расейских (прорасейских) троллей и ОЧЕНЬ не характерна для остальных комментируюших на DL.

  20. Микола_Дніпро | 13.03.2022 at 20:38 |

    ++++++++++++

  21. Sergiy | 13.03.2022 at 20:50 |

    Я думаю,що ситуація про прорив 8 ракет з 30 на Яворівський полігон має доволі просте пояснення. Відбулося перегруз системи ППО в даному районі. Аналог що має Ізраіль із “Залізним куполом” – запускається одночасно дуже багато ракет з надією, що хоч якась кількість прорветься і попаде в ціль. В даному випадку з 30 ракет тільки 8 пройшло ППО.

  22. do1phin | 13.03.2022 at 21:37 |

    Очень прохладно отношусь к Арестовичу после того как он перебежал к Зеле
    Но если посмотреть, что он говорит в интервью – это тоже самое что и этот эксперт
    Смотрел вчера видос с 2019 года, где он расказывал, что война точно будет
    Почему так много хейта?

    • ЮрийС | 14.03.2022 at 01:11 |

      do1phin | 13 Березня, 2022 at 21:37 |

      “Смотрел вчера видос с 2019 года, где он расказывал, что война точно будет
      Почему так много хейта?”

      Я, например об этом говорил еще в 2015 после некоторой стабилизации на Востоке.
      А более информированные люди, при чем не раз, об этом тоже писали/говорили ДО 2019,
      причем и возможные сценарии описывали, некоторые из которых практически совпадали с происходящим сейчас.
      А то, что Люся повторила, а точнее присвоила себе чужие мысли, судя по другим еЯ высказываниям, особого удивления не вызывает, причем товариСЧ за не продолжительный отрезок времени может озвучивать практически противоположное мнение по одному и тому же вопросу.

  23. Вовк | 13.03.2022 at 23:59 |

    Вернімось до СТРАТЕГІЇ.
    Як на мене, НАШІ предки аналогічно воювали з перс(ик)ами. Головне – результат, щоб ЖОДНА свинособака не вернулась в роzію такою, якою зайшла вранці 24 лютого. Потеряшки, обдристашки, полоняшки, підгорашки, оцинкашки та трьохсотяшки…
    До речі, навіть цілих ТРИ хєнєрали оцинкувались, хоча могли Б ще й пожити.
    P.S. Панове, я розумію, 18 день війни, нЄрви, повітряні тривоги, фуйня-муйня… Але, це не ПРИВІД лайном плюватись один в одного! Хочете срачУ – попросіть у Модерів пошту реєстрації, та й плюйтесь там хоч до Перемоги…

    • Vadym Kuzmenko | 14.03.2022 at 06:57 |

      Ви абсолютно праві!
      Тільки генералів чотири.

  24. BanZaec | 14.03.2022 at 12:56 |

    … щодо “Люсі” аДРєстовіча – маю свою думку, що виклав в ФБ. Процитую її і тут.
    “Якщо прочитаєш його біографію, виникає якесь двояке відчуття – біолог (що не відбуввся)-актор-військовий експерт !!! Очі не ріже такий ряд ?
    А ще – ” Неодноразово брав участь у конференціях «Міжнародного євразійського руху» Олександра Дугіна, де активно виступав проти Помаранчевої революції”… Дугін – якшо хто не знає – це автор теорії практично “панславянского рашизма”, книжка якого лежить у Путлера на столі…
    Той, хто “неодноразово” брав участь в таких конференціях ОБОВ”ЯЗКОВО попадає в поле зору ФСБ !!!
    І ось вони знайшли друг друга – російський крот дЄрмак і агент “Люся” абдрєстович !!!
    Ось в такому ракурсі й необхідно сприймати його “вангування”, яке він видає за прозорливість !!!”
    Можливо, я перегибаю палку, але… прочитайте “Акваріум” Віктра Суворова, як там вербують агентів..

  25. алдр | 14.03.2022 at 21:54 |

    Согласен с критикующими: еще недавно у патриотично настроенных украинцев имя того же Зеленского вызывало рвотные спазмы. И на это были веские причины. Согласен с тем, что война не оставляет времени на внутренние склоки, и это тоже правильно. Не думаю что сейчас время майданить против Зеленского и ко, однако пристально следить за руками– нелишне! Нам много говорят о нащих героических победах, умалчивая о поражениях. А ведь именно так рашисты оккупировали ОРДЛО и уже 8 лет удерживают над ним контроль, отрезав Украину от источника энергоресурсов. А разве не в этом состоит план )(уйла, усилить зависимость нашей страны от рашысского газа–нефти? Сейчас видим как уходит Херсон… )(уйло получает воду в Крым. Отрежет нас от морей– бкдем все возить через )(уйлопию. Как то так…

Comments are closed.