Неможливо побудувати неукраїнську Україну.
Космонавт Лєонов казав, що на перших космічних станціях стояли кулемети, певно щоб розстрілювати американські супутники. Військові йолопи довели, що совєтська освіта — найкраща у світі! Вони ніколи не знали, та й ще забули про орбітальну балістику і третій закон Ньютона. Кулі полетіли зовсім не туди, куди цілились ворошиловські астронавти. А станція отримує обертальний момент, на компенсацію якого треба витрачати дорогоцінне пальне.
Війна у космосі, це справа близького часу. Основна зброя — лазерний промінь. Фотони є найменш інерційними частинками, які щонайменше відхиляються гравітаційним полем. Мішенями будуть не лише супутники та міжконтинентальні ракети, а і ракети середньої та навіть малої дальності.
Балістична ракета, це практично звичайний снаряд, час роботи реактивних двигунів менший за 10% часу польоту ракети. В апогеї швидкість ракети дорівнює нулю, надалі вона падає на Землю, як ядро зі середньовічної гармати. Точно запущена ракета повинна пройти через «граничну точку» вже на початку траєкторії. Тому супутникові системи нагляду швидко вираховують траєкторію можливого падіння. Апогей траєкторії ракети жорстко пов’язаний з її дальністю. Наприклад, ракета з дальністю в 500 км має апогей більший за 120 км, дальністю 1000 км — 240 км. А ракета з дальністю 300 км підійметься на 75 км, де тиск менший за 5 Па, це у 20 тисяч разів менше атмосферного.
Необов’язково знищувати ракету, достатньо випалюючи промінем корпус ракети, створити реактивний імпульс, який відхилить її далеко у сторону. Лазерна зброя у космосі може працювати практично у всьому діапазоні електромагнітних хвиль, а на поверхні Землі у певних «вікнах прозорості». Буде і невійськове застосування надпотужних лазерів — захист від астероїдів-вбивць. Рій супутників з лазерами доведуть, що загальна справа краща за один супутник, нехай з найпотужнішим лазером.
Найефективнішим та щокомпактнішим є напівпровідниковий лазер. Він не потребує високих напруг живлення та дозволяє робити багатоелементну матрицю. Що має Україна? Знищений завод чистих металів та тони токсичних відходів у Світловодську. В Україні ніколи не вироблялися світлодіоди, хоча для цього були всі можливості. А навіщо? Ми у Китаї, США, Німеччині, Японії, Південної Кореї купимо. Ну-ну, потужні лазерні кристали ми теж купимо…
І радіаційно-стійкі оптрони не завадили б українським супутникам. До речі, краснодонський завод «Юність», де вироблялися електромеханічні мікрореле для супутників і на який завезли новітню японську техніку, був успішно розкрадений московськими кураторами лугандонської недореспубліки.
Для систем протиракетної оборони необхідні не лише супутники, а і наземні локатори. Не лише лазерна зброя допоможе, а і оптична локація в інфрачервоному діапазоні прозорості, яка дозволить і через хмари бачити будь-які непізнані літаючі «stealth» об’єкти.
Коли кажуть про інновації, іноземні інвестиції, то треба робити не лісопильні фабрики, а заводи з виробництва оптоелектронних компонентів, брати ліцензії та створювати спільні підприємства. Вести перемовини з виробниками США, Німеччини, Японії, Південної Кореї, або Тайваню. Вибір не малий. Це може зацікавити наших сучасних владохолдерів? А новообрані демократичні лідери, це зможуть усвідомити?
Неможливо побудувати неукраїнську Україну.
Безпілотні апарати та крилаті ракети? Вони можуть бути вражені не лише класичними системами ППО, а і потужним електромагнітним імпульсом. Знову таки, потрібні, бажано свого виробництва, вироби силової електроніки. І це простіше, ніж зробити мікросхему високої інтеграції. Достатньо технологій мікроелектроніки кінця 20 століття. Влада, справді українська влада могла б це стимулювати, та чи треба це сучасній?
Казочки про гіперзвукові крилаті ракети перейшли до етапу закручення товстих московських губ. Вже 9 Махів визначені, як максимальна швидкість вундервафлі. Та і при швидкості 7 Махів корпус крилатої ракети доволі швидко нагріється до 1800°С, розплавиться навіть цілковито титановий корпус. При 8 Мах температура досягне 2500°С, при 9 Мах — 3500°С. Звідки буде тяга у прямоточного двигуна при швидкості 7 Мах, якщо температура горіння керосину в повітрі менша 1000°С? Вже при 6 Мах корпус нагріється до 1200°С. І це ще далеко не всі проблеми гіперзвуку. Звичайні ракети швидко пролітають тропосферу та стратосферу, а горіння керосину з чистим киснем, якого потрібно вдвічі більше ніж палива, дає температуру 2000°С.
А чому б олігархам Ахметову чи Пінчуку не створити якесь сучасне високоінтелектуальне виробництво? Закупити дороге обладнання, вимірювальну техніку та запросити фахівців на високі зарплати?
А навіщо їм це? У високих технологіях якнайдорожче, це не обладнання, яке з часом застаріє та розвалиться, а інтелект і досвід. А це жодний олігарх у сейф не сховає. Досвід США показує, як фахівці з мікроелектроніки уходили від своїх хазяїв та ставали їм конкурентами. Хтось уходив з нових фірм та повертався на старі. Далі, знову уходив та повертався знову, чи робив власну справу. Коротше кажучи — повна анархія та ніякої тобі поваги до колишніх працедавців.
Біотехнології вимагають, щоб не менше ніж 35% своїх доходів фірми витрачали на наукові дослідження. Інакше, конкуренти з’їдять тебе. Олігархи, якщо і не розоряться, то точно збідніють від таких експериментів. Воно їм треба? Краще надприбутки від сировини витратити на свої дотаційні телеканали, продажних суддів, прокурорів та політиків. Ахметов та Пінчук, це українські олігархи? Тоді скажіть, скільки патронів вони купили для ВСУ?
Неможливо побудувати неукраїнську Україну.
Україні випав унікальний шанс виправити своє військове, технічне та моральне становище у світі. Саме московська агресія змусила багатьох українців зробити реальні кроки до української України. На жаль, далеко не всіх, та навіть не половину. А у Московії немає ніяких шансів на майбуття. Вона могла б ще декілька десятиліть, обмеживши продаж нафти, тихенько деградувати. А наші політики мріяли б лише про «відновлення розірваних зв’язків» та нарощування економічних м’язів, які можливі, зрозуміло тільки у «братньому союзі»…
Саме нафта є найбонуснішим товаром у світі, інші природні ресурси і близько не стоять. Та історія показала, що ресурсна економіка має свою прогнозовану межу, свій пік, за котрим все-одно йде спад. Якщо на у 70-х роках 20 століття середня зарплата саудовців складала 75% до американської, то через 30 років вона впала до 25%.
Розвал Московії змінить геостратегію у світі, будуть нові виклики, на увесь зріст повстане китайська загроза. Та після нею, у новому мирному часі, не настане «кінець історії» і шанси України на стрімкий розвиток різко зменшаться. Світ стане знову вельми прагматичним та егоїстичним, а конкурентні економічні війни замінять летальні. Потреб у військових блоках не буде, коаліції розсиплються, не виключено що розвалиться Європейський союз.
Якби у влади існували якісь чарівні методи підвищення добробуту населення, то вони б стали відомі геть усьому світу. Рівень життя у всьому світі був би однаковим, а це неможливо, навіть суто теоретично. Будь-яка, найпаскудніша влада у світі та наймерзенніші маніяки-диктатори легко могли б стати живими богами. Але те що є добрим, дуже швидко стає ворогом кращого. Тобто, влада мусить виконувати забаганки народу, а вони у нього будуть збільшуватися по експоненті. Невже це можливо безперервно виконувати? І якщо нова влада, яка зносить прогнилу стару, не виконає рожевих мрій загалу, то вона знову надурила мудрий народ?
Бо якщо б влада могла, ну хоч щось дати народу, то вона завжди зможе додати ще і ще. Насправді, влада НІЧОГО не може дати, бо вона сама існує завдяки бюджету, який наповнюють всі.
Не створюючи справжню українську націю — Україна не створює себе саму. Вона не вибереться з комплексу меншовартості та мазохізму, якщо не буде ставити перед собою надзавдання та намагатися будь-що виконати їх. Якщо немає відчуття єдиної родини — всієї України, то відсутня й індивідуальна відповідальність перед своєю державою. Відсутня мотивація досягати чогось саме тут, у своїй, а не у чужій країні. Байдужим набагато легше жити, у них завжди знайдеться хтось інший, хто у всьому завжди винен.
Наскільки народ зденаціоналізований — настільки він аморальний.
Неможливо побудувати неукраїнську Україну.
Тайвань, Тайвань ,я что то пропустил, правительство вынуло язык из китайской жопы и признало Тайвань ?
А хіба в нас узагалі зараз є уряд?
Ну просто каша… Перловая. Прямо начиная с того места что все граждане делятся на “владу” и всех остальных.
Об уголовной ответственности за двойное гражданство – как положено по законам победившего пролетариата. Просто вспомним, что там делала диаспора в 14-м? Есть желание записать всех в преступники?
А вот это вообще квинтэссенция:
“А чому б олігархам Ахметову чи Пінчуку не створити якесь сучасне високоінтелектуальне виробництво? Закупити дороге обладнання, вимірювальну техніку та запросити фахівців на високі зарплати?”
Правильный ответ на такой вопрос звучит так – “а почему бы вам самому вот это все не сделать?”
Ну и дальше прямо по извествному тексту. Главное не забыть про организацию международного шахматного турнира.
И тут дело не в том, что Украина что-то может, а что-то не может. А в том, что или как в Китае (ну или в СССР) партия определяет кто и что делает (с соответствующим результатом) или возвращаемся в самое начало и ищем правильный ответ на вопрос “что такое влада и чем она должна заниматься”.
Прикриватися українською діаспорою, почали вже задовго до Арахамії, це стара пісня. Громадянство – це юридичний обов’язок перед ОДНИМ народом. Що заважає китайцю чи папуасу бути громадянином України?
Множинне громадянство потрібно Коломойському та шахраям усіх видів.
А проблеми діаспори вирішуються міждержавними угодами.
Я не фахівець з мікроелектроніки, я – схемотехнік. З 90-х років, я намагався якось допомогти, спілкувався з багатьома фахівцями у цієї галузі, як мікроелектроніки, так і силової електроніки.
Тоді мої можливості були у 100 разів менші, це були важкі часи. Мені казали: “А оно тєбє нада?”.
Мікросхему, навіть найпростішої конфігурації неможливо зробити у гаражі, чи підвалі. Це не комп’ютери збирати та ПО писати.
Зараз, мікроелектроніки в Україні немає. А ще гірше, що фахівців вже не знайдеш.
А Ви пане, можете мені дати декілька мільярдів доларів, для відновлення її?
“Прикриватися українською діаспорою, почали вже задовго до Арахамії, це стара пісня”
Вообще-то вы тут не совсем понимаете о чем говорите и чем это закончится, пользуютесь “пролетарским чутьем”.
Да вы правы, можно взять и всех у кого есть два и более гражданства (у меня есть) сделать преступниками. И чего вы добьетесь?
Я знаю людей, которые все еще имеют украинское гражданство и которые относятся к Украине “забыть как страшный сон”. Причем не потому что они не любят Украину, а потому что “страшный сон”. Они поставили крест на Украине, они не собираются приезжать в Украину, они разрывают с ней связи. Им все-равно что случится с Украиной, если Хуйло начнет полномасштабную войну. Потому что они помнят как “нет никакой разницы”. И пока был Порох мне удавалось хотя бы посеять в них зерно сомнения, вызвать интерес к Украине, я пытался их убедить, что у Украины еще возможно светлое будущее. Все изменилось после избрания Зе. Мне просто стыдно.
А еще были люди, которые в 14-м слали в Украину все что могли. Из Австралии слали авиационные навигаторы! И требовали от своих правительств остановить агрессию мордора и помочь Украине. Если ближе к нашему времени. Карабахская война. Помните сколько было воя со всего мира, что Азербайджан агрессор и его надо остановить? Это хорошо поработала армянская диаспора, сами азербайджанцы официально это признали как и то, что им тяжело парировать это. Посмотрите сколько денег поступает в Украину от “заробитчан”. А сколько из них имеют более одного паспорта? А как голосовали в консульствах украинцы-иностранцы?
Вы предлагаете ЧТО? Всех под одну гребенку сделать преступниками? Чтобы они все “забыли как страшный сон”? Сколько из тех кто регулярно ездит в Украину с украинским паспортом побегут получать визы? А что будем делать с теми кто имеет формально двойное гражданство просто по праву рождения?
Вы в курсе, что в мире существует множественное гражданство и этот вопрос уже проработан, в том числе и вопрос прав и обязанностей? Или Украина настолько сильна, что считает возможным наказать всех кто имеет кроме украинского паспорта еще и другой? Даже США так не делают, хотя паспорт США гораздо более высоко находится в рейтинге желаемости.
“А проблеми діаспори вирішуються міждержавними угодами.”
У диаспоры нет проблем. Это у Украины есть проблемы, которые диаспора по своей воле бежит решать. И вы хотите ее за это наказать. Очень дальновидно.
“А Ви пане, можете мені дати декілька мільярдів доларів, для відновлення її?”
То есть вы предлагаете построить в Украине микроэлектронику, но сами естественно делать этого не будете, а предлагаете мне подарить вам лично “декілька мільярдів доларів” просто под ваш лозунг? После того как вы предложили сделать меня преступником? А ключ от квартиры?
Вам еще не понятны причины, по которым инвесторы не толпятся и не предлагают понастроить в Украине высокотехнологичные производства?
!!!
Люди, звертайте увагу на ГОЛОВНЕ у автора:
Наскільки народ зденаціоналізований — настільки він аморальний.
Неможливо побудувати неукраїнську Україну.
.
Автор зовсім не випадково ці слова виділяв жирним і багато разів повторював.
На планеті нема жодної високорозвинутої країни, створеної денаціоналізованим народом.
А убогі – всі такі.
И весь остальной текст не имеет ничего общего с выдленными фразами. Которые соответственно не представляют собой в этом тексте ничего кроме пустых лозунгов.
Нічого спільного?
Хоча, якщо для вас це “пустиє лозунгі”, то справді, для вас – нічого спільного.
А як для мене, то весь текст дууууууже жорстко повʼязаний із цими словами.
С текстом, в котором они выделены – ничего общего. И да, в этом тексте – пустые лозунги, и это между прочим еще и вред приносит.
Але якщо аж шкоду приносить, то кому чи чому? Ось питання.
І скоріше всього, що ця шкода далеко-далеко не істині, а якійсь догмі. Бо, якщо вже ви розказували тут за промиті мозки так званих “совків”, то я уточню, що у 99% населення планети – мозки промиті не гірше. Різниця може бути тільки у промивочній рідині.
Та на цьому мушу прощатись, іду в офлайн. І, скоріше всього, до вечора.
Вред приносит потому, что мозолит глаза к месту и не к месту, примерно как “Наша цель – коммунизм” (висел в ракетном училище).
Лозунг может быть и правильный, но вместо “Заставить Ахметова нанять на большие зарплаты…” было бы неплохо поговорить, что значит “Неможливо побудувати неукраїнську Україну.” Что значит “українська Україна” и что нужно делать, чтобы ее построить. И нет, построением космодрома Украина не станет более “украинской”.
Хотелось бы что-то услышать о воспитании, образовании, пропаганде, языке, религии наконец. Об украинском искусстве. О создании условий для умных и мечтательных… Типа Маска. Чтобы Маски из Южной Африки ехали не в Канаду, а потом в США, а в Украину. Чтобы КБЮ/ЮМЗ создавало поражающие воображение изделия, а не было донором кадров для американской компании, основаной к тому же украинцем, в США. И нет, ни один из пунктов здесь не предполагает “заставить Ахметова/олигархов/кого-бы-то-ни-было” что-либо создавать или во что-либо инвестировать по указке сверху.
Беда в том, что возомнившие себя пассионариями, базируясь на вполне ограниченной , по большей части очень существенно литературизованной информации, фактически замыкаются в информационной среде, состоящей из понятных и с энтузиазмом воспринимаемых ими элементов.
В силу слишком широко распространенного свойства людей формировать в своем сознании свою собственную картину мира, отказ от которой, даже при наличии неоспоримых аргументов, доказывающих ложность означенной картины, есть едва ли не самой трудной задачей.
Задачей, с которой подавляющее большинство людей не может, а точнее агрессивно не хочет разбираться.
Фактически, замкнутость в определенной части информационного поля означает остановку в развитии. Формируется система доминант, крайне мало соответствующая реальности.
Можно сказать, что образуется нечто, вполне похожее структурно на сформированную многолетней пропагандой систему мировоззрения. Как это ни печально, аналогичную той, что была в эсэсэсэре.
Тогда законы природы для основной массы населения подавались шибко ограниченно, в особенности законы развития социума. Что привело к формировании ущербной по своим параметрам управленческой элиты общества на всех, более-менее определяющих результат, уровнях.
К чему это привело- можно видеть на достаточном количестве примеров.
Но проклятый лозунг “будь проще, к тебе люди потянутся” настолько прочно втемяшен в мозги тех, кого совершенно правильно именуют “большинством”, что проявляется сегодня в самых разнообразных формах.
Картину усугубляет абсолютно ложное впечатление у слишком большого числа людей, занимающих не малые по значимости посты, о том, что с развалом СССР исчезла опасность создавшей его идеологии. При этом ими совершенно упускается из виду то обстоятельство, что всю свою историю это монстрозное образование прилагало титанические усилия для создания своего лобби в самых разных формах и местах.
Надежду сегодня дает то, что мало-помалу, но совдеповские пропагандисты все же теряют возможность продолжать свою разрушительную работу. Не смотря на всю ее вариабельность.
Лечение общества дело весьма медленное и не простое. Тем более, что далеко не все хотят лечиться…….
“Хотелось бы что-то услышать о воспитании, образовании, пропаганде, языке, религии наконец. Об украинском искусстве. О создании условий для умных и мечтательных… Типа Маска. Чтобы Маски из Южной Африки ехали не в Канаду, а потом в США, а в Украину.”-саме так! А ще краще, щоб місцеві “мАски” залишалися в Україні. Але при нинішніх умовах та теперішній владі це неможливо. І влада клоунів нічого не буде робити ні для українського мистецтва, ні для української культури, ні взагалі для України. Вони навіть толком по українськи розмовляти не можуть.
Выделенные жирным, повторяющиеся “Неможливо побудувати неукраїнську Україну” очень похожи на эффект 25-го кадра, как на видеокассетах ЕШКО по изучению английского в 90-е. Там, правда, в 25-ом кадре мелькала фраза “I know English”(если память мне не изменяет:))
Но это работало! В комплексе с этим, язык был подтянут на пару уровней выше.
Автору – респект. Может в некоторых местах было несколько сумбурно, но в целом – очень хорошо, спасибо. Нужно будет еще раз перечитать.
Пане модератор, Ви не живете в Україні та не розумієте ментальність наших людей. А я живу на сході України, де за партію Януковича голосувало 75%, за Зеленського більше 90%. А що цікаво, у селах Запорізької області за Зе голосувало більше ніж у Запоріжжі.
Про олігархів. Ви геть не зрозуміли, що я хотів донести до Вас: олігархам (будь-якої країни світу) просто невигідно розвивати нові технології, з суто економічних причин.
У іншому Ваша риторика так нагадує ОПзЖ, певно Ви про це і не здогадуєтеся. Вони теж “за квітнучу Україну” та проти “ідеологічних”, “нацистських” гасел.
На місті Іванофранківського заводу “Логіка” американці запропонували побудувати лісообробну фабрику, гроші дали надурно.
Тобто, хлопці займайтеся чим завгодно, тільки не мікроелектронікою. Ми “допоможемо”.
Шановний Гена!
якщо ви намагалися донести ” олігархам (будь-якої країни світу) просто невигідно розвивати нові технології, з суто економічних причин” то зробили це вкрай незграбно та заплутано.
я теж не зрозумів.
цей пасаж – “Ваша риторика так нагадує ОПзЖ, певно Ви про це і не здогадуєтеся. Вони теж “за квітнучу Україну” та проти “ідеологічних”, “нацистських” гасел.” взагалі то я особисто не сприймаю як образу модератора тільки тому що емоції ваші (як автора шо до його “творіння”) у вас затьмарили розум – поміркуйте над тим що вам відповіли й вас попустить.
вам ясно вказали на те що гасло яке багато повторювали посередині тексту так й не розкрито а ви образилися – це бува, сам проходив.
те що “НЕМОЖЛИВО ПОБУДУВАТИ НЕУКРАЇНСЬКУ УКРАЇНУ!” знаю ще з 1991 року.
й на останок
влітку 2015 роцу якось довелося на полігоні спілкуватися з розробниками стабілізаторів з “малишева” й на запитання чому не ставите у систему лазерні гіроскопи замість механічних відповіді були прості та невибагливі: “ашоєтотакое та незнаємтоваріщкомандіркаксігналснять”
я цілком згоден з вашою тезою “Зараз, мікроелектроніки в Україні немає.” але мікроелектроніка “зникла” в Україні задовго до відродження незалежності й ви (як схемотехнік) повинні б це знати бо те що було НІКОЛИ не відповідало світовому рівню а тільки наздоганяло з відставанням на 15-25 років.
виходячи з цього хочу вас запитати а що ж такого неперевершеного випускала та іванофранківська “логика”?
“я цілком згоден з вашою тезою “Зараз, мікроелектроніки в Україні немає.” але мікроелектроніка “зникла” в Україні задовго до відродження незалежності й ви (як схемотехнік) повинні б це знати бо те що було НІКОЛИ не відповідало світовому рівню а тільки наздоганяло з відставанням на 15-25 років.”-на жаль, я з вами згоден. Вся радянська мікроелектроніка радикально відставала від передових країн, бо існувала завдяки “догоняючих” технологій, точніше крадених. Але з цим в совдепії мирились, бо вона шла в основному ВПК, а таке продавати совдепії все рівно ніхто не став би. З розпадом совдепії все вилізло на зовні. І це стосується не тільки України, а й ерефії теж(згадаємо той же “Йоптафон” та “Ельбрус”).
підтримую!
і будувати, і ЖИТИ в Україні НАМ, а не діаспорі…
при всій повазі. Діаспора – це попутники, до того ж -далекі. як і дєкарбісти, від народу.
Щодо мультипартизму, то це – ФІГНЯ, ще й шкідлива в Україні. Бо з США чи Канади діаспора не буде обирати преза чи місцеву владу, а от владєльци двоголової курки-мутанта – тут как здєсь, і навибирають НАМ і мох, і болото…
Досить! Було вже,
спасібо жітєлям Донбаса
за прєзідєнта-пі**раса!
” А я живу на сході України, де за партію Януковича голосувало 75%,”-я вже кілька разів розповідав про “шестью сємь”, тобто про постанову Верховної Ради совдепії від 6 липня 1973р.”Про запобігання дрібним крадіжкам”, коли людям офіційно дозволили красти. Результати цієї постанови ми бачимо до тепер у вигляді лояльності “простих людей” до голови колгоспу чи директора підприємства.
“за Зеленського більше 90%. А що цікаво, у селах Запорізької області за Зе голосувало більше ніж у Запоріжжі.”-ви ще б згадали Івано-Франківську чи Тернопільську обл., де більшість також проголосувала за клоуна. Результати денаціоналізації вже в формально незалежній Україні.
“ви ще б згадали Івано-Франківську чи Тернопільську обл., де більшість також проголосувала за клоуна” (с)
Навіть у Старому Угринові, на батьківщині Бандери…
Пане Володимир, згодьтесь, що створювати щось знову, набагато складніше, ніж розвивати те, під що є база.
Пане SoldatYdachi, я винен, що подавав матеріал контроверсійно, думав та буде лаконічніше, стисліше, без зайвих додаткових пояснень.
Риторика ОПзЖ – це апеляція до космополітизму, зі сторони Західних країн вона здається слушною, принаймні гідною дискусії. Там геть не розуміють подвійного, потрійного дна цієї демагогії.
Я витяг зі двох своїх статей певні речення та навіть абзаци, які були присвячені темі моралі. Думав, це зробить статті менш конфліктними, не приведе до перетягування обговорення на іншу тему, яка затьмарить головні ідеї.
Але тому і слабо виглядає конструкція, про те, що зденаціоналізований народ (скоріше загал) є аморальним.
“Пане модератор, Ви не живете в Україні та не розумієте ментальність наших людей.”
Вы очередной раз исходите из ложных предпосылок.
Будь ласка, обґрунтуйте. У такому вигляді, як ви її навели, вона виглядає на кшталт, “ви фсе врете”.
“Наскільки народ зденаціоналізований — настільки він аморальний.”-продовжую думку: щоб боротися з коррупцією, потрібно мати надмотивацію, тобто бути націоналістом чи релігійним фанатиком. Зденаціоналізована людина буде думати в першу чергу шлунком (гаманцем), і ніякі страшні кари її не залякають. В КНР коррупціонерів розстрілюють в прямій трансляції, і що, коррупцію перемогли?!
Чому я згадую Тягнибока і події під ВР в Києві, коли загинув молодий нацгвардієць?
Пане Евгене, я не захищаю Тягнибока та злого умислу там точно не було. І не все там зрозуміло до цього часу. Певно, була провокація і не від чиєїсь дурної голови, а свідома.
Чи замішаний у ній Аваков, чи РФ? Свободівці? А чи було їм це вигідно?
Тоді згадаємо і Кошулинського 2019.
Кому то було якщо не вигідно, то просто потрібно?
Забагато питань. При всій національній свідомості, так яскраво демонстрованій.
А російськомовні хлопці на Донбасі….
Певно те, певно інше…
Нема тут лінійностей. І бути не може.
volodymyr | 24 Грудня, 2021 at 14:22
“Наскільки народ зденаціоналізований — настільки він аморальний.”
========
з першого погляду так але є сумнів…
як у цю формулу вписати таку потужну країну як США?
там геть усі зденаціоналізовані бо усі були вихідцями з різних країн Старого Світу але ж мораль існує й не самого поганого гатунку – на кілька порядків вища за мораль гопників з залісся.
я би не зв’язував у вузол ці різнорідні речі – мораль та національність тому що становлення нації та її моральність можуть як йти поруч так й розбігатися у протилежні боки
Ха-ха-ха! У США хто державотворчий народ? Англійці.
Англійці у США зрадили свої мову і традиції? Анітрохи!
Всі інші, хто понаїхав і прийняв уже наявні там мову і традиції – нікого не зраджували. Бо, припустимо, швед може зрадити Швецію тільки діями проти Швеції, а у США, приймаючи наявне там англійське, він проти Швеції не зробив нічого.
Бо така його поведінка була необхідною для вихованої людини повагою до господарів. І все. А от якби він у Швеції перейшов на англійську й почав демонстративно зневажати все шведське – от тоді він був би денаціоналізований і зрадник.
Віктор | 24 Грудня, 2021 at 20:30 | Відповіcти
Ха-ха-ха! У США хто державотворчий народ? Англійці.
Англійці у США зрадили свої мову і традиції? Анітрохи!
======
за мову – згоден, за юридичну систему права також.
а все інше маячня.
з точки зору англійця американці сепари як для нас ордло.
і що вони побудували – Англію чи може “дещо” інше?
може у штатах досі традиційно монархія?
от же тут ви мене не переконали своїми доводами.
головне у чому я згоден з Геною то це його тверда позиція що до другого/третього громадянства.
надавати статус множинного громадянства під час війни та ще й при погано працюючих силових та судових інституціях неприпустимо.
“як у цю формулу вписати таку потужну країну як США?
там геть усі зденаціоналізовані бо усі були вихідцями з різних країн Старого Світу але ж мораль існує й не самого поганого гатунку – на кілька порядків вища за мораль гопників з залісся.”-все-таки за 250 років виникла нова нація -англомовні американці WASP. Інші емігранти вже розчинялися в ній і брали мораль першопоселенців. Вибрання Трампа президентом стало можливим якраз завдяки роздачі американських паспортів та напливу мігрантів з “третього світу”. І США не форсують денаціоналізацію” прибувших. Чого варті в США свята св.Патріка чи китайського Нового року, що їх всі відзначають. Щодо гопників із Залісся, то саме “росіяни” є денаціоналізовані та слов’янізовані угро-фінни, а також інші народи. Тому в них такі традиції, точніше відсутність культурних традицій.
“становлення нації та її моральність можуть як йти поруч так й розбігатися”-як при наявності моральності моглоне відбутися становлення нації?!
volodymyr | 24 Грудня, 2021 at 23:22
Вибрання Трампа президентом стало можливим якраз завдяки роздачі американських паспортів та напливу мігрантів з “третього світу”.
=======
не смішить.
якщо мігранти так полюбили трампа то чому він від Мексики стіну почав будувати?
аби не збільшувати свій електорат?
щось не сходиться.
Творці США, як юристи та філософи, доволі детально пояснювали, чому треба сепаратизуватися від Англії.
Не випадково я наголошую, що держава – це народ та історія. Бо саме історія, хоч вона і не матеріальна річ, творить народ.
А космополітичне лайно – це рефлексії егоїстів (так, усі ми егоїсти від народження), які хочуть самовипендритися та сказати: “Ми кращі за Вас! Ми за увесь світ, а не за одну лише націю!”.
Денаціоналізований – то в більшій чи меншій мірі, але неминуче зрадник.
А зрада і високоморальність – речі таки несумісні.
А тепер, якщо люди зі значним ущербом моральності, то чи можуть із таких людей утворюватись ефективні колективи?
Хіба не ясно, що це питання – риторичне? Ніяк не можуть! Тобто можуть виключно у формі “епізодично-випадково-зрідка”, але в жодному разі не “цілком можуть”
А якщо не можуть утворюватись ефективні колективи то звідки візьмуться успіхи у такого народу?!
Саме тому нема на планеті жодної високорозвинутої країни, створеної денаціоналізованим народом. І поки ті денаціоналізовані народи не змиють із себе ганьбу зради – нічого толкового у них і не буде.
.
Увага! Не треба тут ліпити країни типу США!
Бо США таки створили англійці, а всі інші, які понаїхали і прийняли англійські мову та ділові традиції – якраз повелись морально а не по хамськи, бо цим вони поважали господарів, бо вони – головне! – зробили це не вдома, а на чужині. Денаціоналізація (яка зрада) – це обовʼязково саме вдома.
Додам приклад Гондурасу. Так саме того. У столиці Тегусігальпі – кримінальна вакханалія. Та декілько десятків кілометрів від столиці стоять індіанські поселення, де тиша та спокій. Вони живуть за своїм історичним укладом, за законами, які як відомо є похідними від звичаєвого права.
++
Особисто мені стаття сподобалася. Поділяю більшість тез, які сформульовані автором. По деяких нюансах можна дискутувати, але головна думка щодо відношення до своєї країни донесена абсолютно чітко. Космополіти, вата та інші подібні групи, маємо на увазі ще й відвертих ворогів та запроданців не дадуть державі нормально розвиватися. Тому і стоять так гостро питання, наприклад, мови та віри. І проблема громадянства, теж наприклад, стоїть дуже близенько. І розвиток держави в цілому від цього залежить дуже сильно. Це, якщо коротенько. А Андрія-модератора я просив би написати свою статтю, у якій викласти все, що потрібно робити і як нам жити, після чого ми всі зрозуміємо в чому проблеми сучасної України і як нам їх побороти.
Мені стаття теж сподобалася – своєрідний “план Маршала” для України. Трохи сумбурний, бо зроблено однією людиною явно технарем,а не з політекономічною спеціалізацією. Але проблеми визначені правильно. І до речі – публікація не містить закликів до олігархів розвивати високі технології, як дехто подумав. Вона навпаки, пояснює, чому олігархи ніколи цього не зроблять. Нажаль, стаття не містить заклику зруйнувати олігархічну систему, інакше українська Україна не буде збудована. Мабуть, це вважається необхідним за замовчуванням…
Одно не сказано – КТО и КАК это все будет исполнять.
А скажіть, будь ласка, яку технічну спеціальність опанували пани Маск? Безос? Гейтс?
Видите ли, у меня нет даже способностей на статью “Как нам реорганизовать Рабкрин”, куда уж мне за всю Украину.
А если вам кто-то скажет, что у него есть готовое решение – стреляйте не раздумывая.
на перших космічних станціях стояли кулемети, певно щоб розстрілювати американські супутники
===
Боялись что американцы на абордаж пойдут чтобы рассмотреть секретные совковые разработки и обнаружит только украденное у того же Запада 🙂 Относительно “не туда пули полетят”, то с чего бы это? Если бы “космический пулемет” ставил себе задачу поразить цель, на момент выстрелов находящуюся на другой стороне планеты”, то да – задача непростая, а на близком расстоянии – да запросто можно целиться “как есть”. Ну да, развернет станцию и хорошо бы с орбиты сковырнуло в атмосферу, но поскольку никто их не брал на абордаж, то к сожалению – ни одна орбитальная станция так и не смогла “нырнуть в атмосферу в качестве компенсации за дурость” 🙂
Относительно воздействия на астероиды лазером – ну чрезвычайно маловероятно… Слишком много энергии надо, легче таки воздействовать кинетически. Тем более, опасные крупные астероиды выявляются намного заранее и успеть вполне можно.
На орбітах невагомість: баланс відцентрової сили та сили тяжіння Землі (точніше гравітаційній взаємодії станція-Земля).
Якщо стріляти перед собою (прямо по курсу), то кулі полетять вгору, якщо назад, то кулі полетять униз. А от якщо кудись убік, то без комп’ютера не розрахуєш. Станція отримає імпульс у зворотну сторону.
не бентежить, що порох НЕ ГОРИТЬ без кисню? 😉
а кінетичної зброї при Совєтах не було…
“що порох НЕ ГОРИТЬ без кисню?”-порох горить без кисню(за рахунок кисню, що виділяється з селітри та інших нітросполук при їх термічному розкладанні.
Твердопаливний ракетний двигун – це той ж патрон, де є паливо та окислювач.
А Порох, будемо сподіватися, не згорить :-))
+++++++
иногда я читаю комментарии с определённой позиции-
что было бы, если бы, волею судьбы комментирующим предоставилась возможность руководить страной и прихожу к прискорбному выводу:
– НЕ НАДО!
Как хорошо, что в Украине есть слаженная команда Порошенко,которая способна что-то сотворить ради страны, где нет выпячивания членами своего “Я” и где у некоторых нет “права вето”
+
й ще дуже добре що усі хто став/примазався до лав БПП/ЕС з 2014 та видавав себе за друзів проявили за ці нелегкі роки свою справжню натуру.
Шановний пане Гена, ви мене професійно образили отим своїм “Іванофранківського заводу “Логіка””…
Пояснюю: у Івано-франківську ніколи не було заводу “Логіка”. Був радіозавод з одного кінця міста (випускав непогану акустику, підсилювачі, портативні касетні плеєри з колонками (!) (до тепер сміюся) та іншу побутову техніку. А от “Позитрон” – це інша тема. Був суто воєнним заводом до 90х, випускав логіку в основному (ЛАшки, ЛТшки) та інші мікросхеми, потім став переходити на побутові речі, по економічних причинах. Так от, я на “Позитроні” працював у конструкторському відділі, знаю, як ми розбирали “Панасоніки”, пиляли “по слоях” іх мікросхеми, дерли схематику, і щоб зробити щось схоже зі своєї елементної бази – виходило таке страхолюддя, що на голову не налазило. Один наш кнопковий телфон-трубка був на чотирьохслойній платі з двухстороннім монтажем деталей. Жах відладчика. При односторонній платі Панасоніка з двома мікросхемами. Не говорю про блок управління СВЧ-пічками, та ще бандура. Був правда хороший цех лазерного напилєння і починали пробувати мікропроцесори, а ще на моїх очах будувався “чистий” цех, але все пукнуло у 92-93му. Так що відставали років на 20, і суто через технології. Потім все вбили. Аж сумно згадувати, тому більше не буду. Про лісообробну фабрику вперше чую, може старий вже і з вухами щось не той-во 🙂 А по статті – ну плюс, хоча справді трохи кучеряво, але за спробу і старання – заслуговує уваги. пишіть ще! 🙂
Вибачте за помилку. Це я по пам’яті. У 90-х по власній ініціативі, я провів аналіз виробників електронних компонентів по Україні. Бо були проблеми, наприклад з конденсаторами з Новосибірську. Замінив на одеські, і так далі.
Я був вражений, що НІКОМУ, надалі це не було цікаво. Більш того, у 1992 році, я зайшов у книжковий магазин та побачив там книгу про отєчєствєнниє інтегральниє мікросхєми, видавник Москва. Там були російські та трохи білоруських мікросхем.
Українських вже не було! Пізніше, мій друг, посилаючись на одного українського офіцера, який тоді служив у РФ, казав що Єльцин дав команду: українські мікросхеми не купувати.
А що тоді було у нас? Плач по розірваним зв’язкам та про союз з РФ, Білоруссю, як у Європі…
Нормально. Буває. Проїхали. Точно, контракти всі пообривалися враз. Сам в той час їздив в Ухту (!) заключати контракт на комплектуючі. Там перший раз зіткнувся з тим, що хліб можуть завозити 2 рази на тиждень. А моєї української ніхто не розумів. Після отого “широкого розплющення очей” я на московію ні ногою 🙂
Я скажу проще: как нет ни золотой пули, ни панацеи… Так же глупо надеятся и на “украинизацию страны созданием микроэлектронной отрасли, вкупе с раскулачивание олигархов”.
Прыгнуть от сохи и руды сразу в микроэлектронику — как выставить учащегося ходить против Усейна Болта#
Раскулачивать – 100лет назад пробовали. Вкусного пломбира захотелось?
Дійсно, ніякими розумними волюнтаристськими рішеннями “мікроелектроніку” не започаткуєш і не прискориш! Розвиток будь-якої технології – це набуття знань у довгому ланцюзі “ошибок трудных” та надання СВОБОДИ (та грошей) ГЕНІЯМ – “друзям парадоксів”. А це можливо лише при забезпеченні зі сторони держави ЗАХИСТУ вільного конкурентного розвитку кожним українцем, кожним іноземним інвестором свого бізнесу, винаходу !!! Тому на питання “ЩО РОБИТИ?” – починати треба з СУДОВОЇ СИСТЕМИ, яка забезпечить такий ЗАХИСТ. Інакше РЕЙДЕРСТВО, РЕКЕТ, відбирання успішного бізнесу, МОНОПОЛІЗМ, КОРУПЦІЯ… Якось не космосу і мікроелектроніки в таких умовах