«Золото» з зеленим відтінком (частина 2)

Отож і виходить, що завоювавши в Ріо-де-Жанейро лише 2 золоті медалі, Україна різко провалилася у медальному рейтингу — з 14 на 31 місце… Але ж зараз, на іграх в Токіо наша команда сповзла ще нижче — з 31 на 44 місце!!! А нас заспокоюють: все гаразд, в Ріо-де-Жанейро ми вибороли 11 медалей, в Токіо — 19 медалей, прогрес беззаперечний!..

Хоча спростувати це навіювання дуже легко. Оскільки в нинішньому медальному заліку з Україною сусідять Багамські Острови і Косово (42-43 місця), які завоювали… всього лише по 2 медалі! Лише по дві (!!!) медалі, Карле!.. Зате обидві — золоті. Тому в медальному заліку Багамські Острови і Косово (лише по парі медалей на країну) випередили Україну з її аж 19-ма медалями. Бо з них лише одна-єдина — золота…

Більш того, цьогріч у Токіо Україна встановила ще один, вельми своєрідний медальний антирекорд, не завоювавши за перший тиждень жодної золотої та жодної срібної нагороди — тільки й винятково 4 бронзові… Для порівняння: в Ріо-де-Жанейро у 2016 році за перший тиждень українські олімпійці вибороли лише 3 нагороди, але ж дві з тих медалей були срібними!.. Максимальну сумарну кількість медалей за перший тиждень (11) наші спортсмени завоювали у 2000 році, максимальну кількість «золота» (4) — в 2004 році.

Отже замість того, аби займатися самонавіюванням і заспокоєнням громадської думки, функціонери НОК навпаки мали б засукати рукава і до сьомого поту працювати над допущеними помилками. Бо до Олімпіади-2024 лишається всього 3 роки — надто стислий термін, щоб розслаблятися. Вони ж навпаки кричать через усі мас-медіа про «шалений прогрес» там, де поступу вперед зовсім не видно.

Важко припустити, чому так робиться. Хоча висунути одну гіпотезу все ж таки можна… І полягає ця гіпотеза в тому, що участь у XXXII літніх Олімпійських іграх брали… одразу ж два народні депутати від парламентської фракції «Слуга народу» — Жан Беленюк і Ольга Саладуха!!! Можливо, було б ще краще, якби в Токіо поїхав ще й третій видатний «зелений» спортсмен-депутат — Василь Вірастюк. Хоча б у якості тренера-наставника важкоатлетів… Однак щось там, мабуть, не склалося.

Втім, вистачило і Жана Венсановича з Ольгою Валеріївною. Справді вистачило — бо саме Жан Беленюк записав на рахунок нашої олімпійської збірної оту саму одну-єдину золоту медаль, що в підсумку витягнула Україну хоча б на 40-і місця в олімпійському заліку між Багамськими Островами з Косовим з одного боку і Білоруссю (1 «золото», 3 «срібла» і 3 «бронзи») — з іншого. Бо без завойованої нардепом Беленюком медалі ми б загалом теліпалися в охвісті — на 60-х позиціях, між Пуерто-Ріко і Колумбією…

До речі, така версія видається правдивою хоча б тому, що деякі українські мас-медіа, не приховуючи емоцій, прямо пов’язували золотий статус олімпійського чемпіона з його депутатством. Ось, наприклад, характерний заголовок з веб-сайту ТСН:

Український борець та народний депутат Жан Беленюк розплакався після завоювання золота Олімпіади в Токіо

Яка краса!!! Хіба ж ні?.. Порівняно з виступом Ольги Саладухи — так, краса невимовна!.. Оскільки змагаючись у потрійному стрибку, Ольга Валеріївна показала вкрай кепський результат. Не дивно, що ніякої медалі Саладусі не дали…

На її тлі Жан Венсанович виглядає справжнім козаком. Ще й гопак станцював після нагородження, обернувшись українським прапором:

Від чого буквально сказилася рашистська журналжистка Скабєєва, яка назвала переможний гопак у виконанні Беленюка… «русским танцем вприсядку». А втім, це дурна справа рашистки Скабєєвої…

Наша ж справа полягає в іншому: в нагадуванні народним депутатам-спортсменам, що їх обрали до Верховної Ради України не для того, щоб вони особисто на Олімпіади їздили (тим паче, щоб виступати провально, як дехто) — а для того, щоб створювати нормальну законодавчу базу. Хоча б у близькій Беленюку, Вірастюку і Саладусі спортивній царині!..

Отож нам приємно, коли одне-єдине олімпійське «золото» (нехай і з зеленим відтінком) виборює особисто народний депутат, беззаперечний патріот України. Але було би ще приємніше, якби депутати-спортсмени від «Слуги народу» законодавчо забезпечили високий рівень розвитку спорту в Україні. Тоді б, можливо, ми могли б послати в Токіо не 157 спортсменів, а традиційні для нас 230. І золотих медалей наші олімпійці завоювали б більше, і місце України в олімпійському медальному заліку було б вищим, і допінг-проби здавались би вчасно, і судді не насмілювались би примусово зупиняти наших боксерів за крок від найвищої нагороди…

Але поки що все це — нездійсненні мрії. Оскільки рівень розвитку спорту в конкретній державі нехай непрямо, але залежить від стану її економіки. А у нас мало того, що війна вже сьомий рік поспіль… У нас ще й економіка в кризовому стані перебуває через низку причин, сукупне ім’я яким — «зелена пошесть». Та ще й НОК немов по нотах повторює знамениту жартівливу пісеньку: «Все хорошо, прекрасная маркиза! Все хорошо, как никогда!..»

Хоча насправді… Самі бачите!


P.S. Ми сьогодні не торкалися фактів фотографування українських спортсменок зі спортсменками Олімпійського Комітету Росії, а також проведення ними спільних прес-конференцій в стилі «мир-дружба-жуйка». Адже спорт — він поза політикою, еге ж?..

UPD. Доки писався цей матеріал, з’явилося вельми цікаве повідомлення інформагенції УНІАН. Ось обрані цитати звідти:

Обійми українки з росіянкою на Олімпіаді: спортсменку Магучіх викликали «на килим» до Міністерства оборони

В Міністерстві оборони України прокоментували обійми українки Ярослави Магучіх з росіянкою Марією Ласіцкене, які відбулися на Олімпіаді у Токіо. За словами заступниці міністра оборони України Ганни Маляр спортсмени, які представляють Україну на міжнародних змаганнях, повинні розуміти, що триває російсько-українська війна, і це накладає певні обмеження та відповідальність.

<…>

Також заступниця глави Міноборони підтвердила, що бронзова призерка Олімпійських ігор в Токіо Магучіх дійсно є молодшим лейтенантом Збройних сил України. До складу української збірної ввійшли 60 армійських спортсменів.

About the Author

Tymur
Письменник, журналіст і блогер

67 Comments on "«Золото» з зеленим відтінком (частина 2)"

  1. Shadow7 | 08.08.2021 at 19:12 |

    Стыдобище от НОК. Нашей прыгунье с шестом не обеспечили поддержку её тренера, и вообще никакой поддержки во время её выступления.
    https://youtu.be/L1dbUYiNUsY

  2. То може нехай пан Тимур привезе для початку в Україну пультцерівську премію, а потім розказує як нашим спортсменам потрібно вигравати медалі.

    • Перш ніж наїжджати на пана Тимура – будь ласка, вивчайте матчастину:
      =====
      https://uk.wikipedia.org/wiki/Пулітцерівська_премія_за_художню_книгу
      Пулітцерівська премія за художню книгу (англ. Pulitzer Prize for Fiction) — одна із семи номінацій в області літератури, драматургії та музики Пулітцерівської премії. Номінація премії присуджується за «художню книгу, написану американським письменником, бажано про Америку».
      =====
      Таким чином, Ваше бажання “привезти для початку в Україну пультцерівську премію” є нездійсненним, оскільки пан Тимур не є американським письменником. Та ще і премійована книга має бути “БАЖАНО про Америку”… Отже, Пулітцерівська премія з літератури пану Тимуру не світить в принципі.
      🙁
      А загалом, міжнародні літературні відзнаки в активі пана Тимура є. Однак перераховувати їх не стану, щоб не нарватися на чергові звинувачення в саморекламі.

      UPD. Якщо ж Ваш коментар – це завуальоване побажання пану Тимуру забратися з України до США і стати американським письменником… Тоді дзуськи! Доведеться потерпіти пана Тимура не тільки в Україні, але й конкретно на “Лінії Оборони”. 😀

      • Я поважаю вас як людину, як письменника. Ви влізли в спорт я вліз в журналістику. Кожен спортсмен може мати свої політичні вподобання ( як беленюк) ми живемо в вільній країні. Я не розумію чому стільки критики в бік наших спортсменів. Який народ такий і спорт. Я радів кожній появі наших спортсменів.Я радів кожній медалі. І розумію що вони представляють не зеленського, чи ще когось, вони представляють Україну. І цим потрібно пишатися

        • Я критикую чиновників НОК і народних депутатів, які повинні працювати над вітчизняним законодавством, а не відволікатися на тренування і спортивні змагання. Бо не для того їх у парламент обирали…
          Спортивним досягненням я радію. Але це не заважає бачити мені, що чиновники НОК значно не допрацьовують. А тому наші олімпійські результати могли б бути значно кращими! От про що стаття…

          • Andriy Moderator | 08.08.2021 at 23:41 |

            На олимпиадах выступают, по крайней мере формально, любители. Люди, у которых есть основное место работы и для которых спорт – хобби, а не работа. Точно так же вы (мы) можем пенять олимпийцу, что он вместо того чтобы фигней заниматься должен на заводе детали точить или доски строгать. Потому что это его место работы.

          • Andriy Moderator | 09.08.2021 at 00:01 |

            Что касается этих конкретных депутатов от зелени – может уж лучше они на олимпиаде выступают, меньше вреда будет?

  3. А стосовно Магучіх. Дивився її виступ і після останнього стрибка сам не міг прийти до тями. Настільки все було напружено. Зробила вона помилку? Обнялася? Вийдіть на олімпіаду і плюньте москалям в морду

    • Kanonier | 08.08.2021 at 19:59 |

      По-перше, кожен займається своєю справою і всім їхати на олімпіаду не потрібно. А Макучіх мала б розуміти який інфопривід вона як лейтенант ЗСУ вона дає пропагандонам раші, йдучи обніматися з полковником ВСР, ще й довіреним лицем Хуйла на виборах.

      • Сергій | 08.08.2021 at 20:34 |

        Спорт и политика абсолютно разные области человеческой деятельности.
        Не всегда хороший спортсмен разбирается в политие.

        • Сподіваюся, що в Міністерстві оборони України молодшому лейтенанту ЗСУ Ярославі Магучіх все пояснять:
          =====
          https://sport.unian.ua/obiymi-ukrajinki-z-rosiyankoyu-na-olimpiadi-sportsmenku-maguchih-viklikali-na-kilim-do-ministerstva-oboroni-novini-sportu-11507086.html
          Обійми українки з росіянкою на Олімпіаді: спортсменку Магучіх викликали “на килим” до Міністерства оборони
          =====

          • Сергій | 08.08.2021 at 21:02 |

            Это хорошо, конечно.
            Но если бы еще и МИД вызвало и министерство торговли.
            И министерство культуры.
            А 19-летнюю девчонку конечно круто вызвать, да по сусалам.

        • Сергій | 8 Серпня, 2021 at 21:02 |
          https://defence-line.org/2021/08/zoloto-z-zelenim-vidtinkom-chastina-2/#comment-361062
          А 19-летнюю девчонку конечно круто вызвать, да по сусалам.
          *****
          А її однолітки – 19-річні пацани на фронті хіба не гинуть чи не втрачають здоров’я від поранень?! І все те – через росіянську агресію?..
          🙁
          Якщо вона є молодшим лейтенантом ЗСУ, то мусить розуміти, що молодший лейтенант – це офіцерське звання, а ЗСУ воює з рашистськими “іхтамнєтами”.

          • Владислав | 08.08.2021 at 21:53 |

            Навіщо ви з ним сперечаєтесь. Він все добре знає та розуміє, але на відміну від нас саме така поведінка тієї молодшої лейтенантки його влаштовує більше, бо він на боці ворга.

          • Valeriy | 08.08.2021 at 22:15 |

            Тут же треба пропихувати мир,дружбу,жвачку а шановний пане Тимур заважае.

          • Сергій | 08.08.2021 at 22:34 |

            Тимуре, я вважаю що взагалі не треба було їхати на ту олімпіаду хай їй грець. Бо
            “Право займатися спортом є правом людини. Кожна людина повинна мати змогу займатися спортом без будь-якої дискримінації та в Олімпійському дусі, що вимагає взаєморозуміння, духу дружби, солідарності й чесної гри. Організація й керівництво спортом повинні контролюватися незалежними спортивними організаціями.”
            Це з олімпійської хартіїї.
            Нижче я більш токладно описав чому вважаю олимпіаду недоречною.
            А весь цей осуд мені нагадує интернетзраду коли Порох потис руку Х-лу.
            А от як бути з таким :
            Однокласник моєї доньки пішов добровольцем воювати в 2015 році. Півтора року він був на фронті. З них місяців сім на передовій.
            Було там все. І поранений товариш і загиблі побратими. в 2017 він демобілізувався та поїхав на стажування в Дубаї ( вн закінчив коледж готельного бізнесу) . Присилав звідти фото та відео з новими друзями сер котрих були і росіяни. То що і їого звинуватити в тому що він на боці ворога ?

          • Сергій | 08.08.2021 at 22:36 |

            Шановний Владиславе сподіваюсь, що Ви вбли багато росіян.

    • Оця усі думки щодо “спорт поза політики” та “кожен має право на власну позицію” – лайно собаче!
      Це те саме, якби всі почали прислухатися до думки педофілів.

      Ніт.

      Обійми з кацапками молодшому лейтенанту ВСУ – це червона картка на наступну Олімпіаду. І байдуже скільки медалей ми втратимо!

      • Сергій | 08.08.2021 at 23:55 |

        А що в 19 років дівчина – офіцер вас не дивує ?

  4. Не корите себя, все хорошо. Не возникает ни каких ассоциаций между властями и медалями. Хотя, почему судья не дал десять секунд Хижняку, да потому, что янелох ездит кататься на лыжах в пустыню.

  5. Andriy Moderator | 08.08.2021 at 19:42 |

    Честное слово… Только-только говорили о совке…
    Олимпиада – это в первую очередь достижения спортсменов. Индивидуально.

    Кто фиксируется на командном достижени? Китай, РФ, Северная Корея и им подобные. С установкой плана и оргвыводами по результатам. Нужно ли Украине быть среди подобных стран?
    Гораздо лучше поздравить победителей, а также и участников, которые не смогли получить медали. Возможно для кого-то 4 или 6 место – прекрасный результат, за пределами мечтаний, для кого-то просто участие в Олимпиаде – подарок судьбы. На планете Земля очень много людей, попасть в десятку или даже в сотню лучших, да даже в тысячу – уже огромное достижение и повод для гордости.

    • Добродію! Мої претензії жодним чином не стосуються спортсменів. Я навіть “обнімашки” українок з росіянками виніс у P.S. без жодного аналізу… Маю претензії винятково до чиновників НОК та народних депутатів, які займаються не своєю прямою справою (законотворчістю), а відволікаються на спортивні змагання та дуже непросту підготовку до них.

      • Andriy Moderator | 08.08.2021 at 20:52 |

        Ну а причем тут чиновкники к медалям? Они нужны только чтобы организационные вопросы решать.
        Количество медалей зависит от спортсменов. Медаль – повод поздравить спортсмена, а не гордиться “величием”.
        Отсутствие медали, просто участие без награды – не повод пинать спортсменов.

        “Обнимашки” – пусть будут на их совести.

        • Dr.Roma | 08.08.2021 at 23:12 |

          Спасибо, Андрей! Просто с языка сняли. Именно.

    • Рем | 09.08.2021 at 08:24 |

      Не могу согласиться…
      Олимпиада – это скорее про страну, а не про индивидуальных спортсменов. Много вы до этой олимпиады слышали с спортсмене Могучей, мл. лейтенант ВСУ? О ней узнали только как о представительнице Страны. И её достижения (как и других спортсменов) наряду с индивидуальным оценками по количественным и качественным показателям, оценивают и как возможность Страны обеспечить развитие спорта таких достижений. Потому и методология НОК оценивает результаты по “золоту”. Лично для меня достижением уже будет попасть на трибуны олимпиады. А для страны – обеспечить возможность подготовки исключительных “золотых” спортсменов. Т. к. Чтобы такого подготовить, нужно как минимум десяток “бронзовиков” иметь. А это – деньги, инфраструктура, традиции и много чего ещё. И это – Страна. Поэтому и открывают олимпиаду под флагом Страны. Поэтому и наказывают отдельных лишением права выступать под флагом.

      • Andriy Moderator | 09.08.2021 at 08:30 |

        Как раз изначально олимпиады были индивидуальными.

        И как раз это маркер страны, когда акцент на “величии”.

        Я же привел пример как такая успешная (мы будем в этом сомневаться?) страна как США “готовит” олимпийцев – все сам, все исключительно бизнес.

        “Много вы до этой олимпиады слышали с спортсмене Могучей, мл. лейтенант ВСУ? О ней узнали только как о представительнице Страны.”

        Я о ней узнал исключительно из ругательств, что она там где-то пообнималась. Не было бы “обнимашек” я (да и весь остальной мир кроме особо интересующихся) и не узнал бы. Потому что она с точки зрения команды (совковая традиция, и кстати вот вы это подтверждаете) не личность, не спортсменка, а инструмент для добывания медалей для Страны. Если мы хотим избавиться от совковых подходов, от этого нужно тоже избавляться.

  6. Григорій | 08.08.2021 at 19:56 |

    Пять років готувалися до Олімпіади. Скільки ж коштують ці медалі? На мою думку, гроші не маленькі.

  7. Andriy Moderator | 08.08.2021 at 19:56 |

    Не совсем понятно, каких таких спортивных законов не хватает Украине? Ну может разве что-то там связанное с допингом? Так вроде уже все должно быть…

    “Спорт высших достижений”, к которому и относятся олимпийцы – это… В общем к здоровью, в том числе здоровью нации отношение имеет… противоположное.

    Говоря об олимпийцах. В США серьезное занятие спортом – все на индивидуальном уровне. Сам занимаешься, сам находишь где заниматься, сам находишь тренера, сам платишь за все, если нужно переезжаешь туда где работает интересующий тебя тренер, который еще должен согласиться тебя взять учить. Сам ездишь по соревнованиям. Все сам. И премии за олимпийские медали далеко не самые высокие в мире. И какие результаты?

    А представьте себе, что есть еще и квоты от страны, которые не допускают на олимпиаду сильных спортсменов, а дают возможность попасть гораздо более слабым из других стран. Представьте себе спортсменов, которые с легкостью бы взяли бронзовую медаль и могли бы побороться за серебро и даже за золото, но их недопустили из-за квоты и они не получили даже сотого места. Обидно? Несправедливо?

    • Нехватает и законов и менеджмента.
      Отсутствие инфраструктуры, разваленная тренировочная база. Отсутствие популяризации спорта.
      Все это те вещи за которые отвечает министерство.

      Насколько я знаю, заработки спортсменов на западе обеспечиваются рекламными контрактами. В Украине этот рынок в зачаточном состоянии.
      Переход с планового на коммерческий спорт, так и не перешёл, повиснув посередине.

      • Andriy Moderator | 09.08.2021 at 00:00 |

        Этим всем должно заниматься государство? Или все же бизнес?

        “Насколько я знаю, заработки спортсменов на западе обеспечиваются рекламными контрактами.”

        Рекламные контракты – это заработки не спортсменов, а знаменитостей. Каков процент спортсменов – знаменитости?
        Те кто выступает на олимпиаде – не профессионалы. У них заработки, если они вообще есть, – на основной работе. А более вероятно, что заработков у них нет вообще, все оплачивается из кармана родителей. Ну может университет даст стипендию, что не значит живые деньги – это значит бесплатное обучение для выдающегося человека. И то не факт.

  8. Сергій | 08.08.2021 at 20:26 |

    Считаю олимпийские игры бессмысленным и вредным занятие.
    Это не имеет никакого отношения ни к спорту ни тем более к здоровью.
    Олимпийские игры стоило отменить по 1936г.
    После этих игр мероприятие стало смесью коммерции, политики и шоу.
    Соревнуются уже не “спортсмены” а химики, биологи, врачи, генетики.
    Уже давно достигнуты пределы возможностей человеческого организма.
    Чтобы не быть голословным:
    Бег 100 м за последние 100 лет результат “улучшен” аж на 1 сек.
    Прыжки в высоту 1960г- 2,16 : 1976г- 2,25 : 1984г -2,35 : 1996г -2,39 : 2012г 2,38 2021г – 2,37
    Прыжки в длину 1960- 8,12 : 1976г – 8,35 : 1984г -8,54 1996г -8,50 : 2012г – 8,31 2021г- 8,41
    Тяж. атлетика 1960г – 537,5 : 1976 – 440 : 1984г – 412,5 1996 – 457 : 2012г- 455 2021 – 430
    Плаванье 100м в.стиль 1960 – 55 : 1976 -49.99 1984г -49,8 1996 – 48,74: 2012г – 47,52 2021 – 47,02
    И так во всех почти неигровых видах спорта
    Новинкой стало участие трансгендеров. Думаю это шаг к соревнованиям генномодифицированых людей.
    Ничего плохого в этом конечно нет, но это уже не спорт.

  9. Любопытный | 08.08.2021 at 20:37 |

    Автор утерял эпиграф – “Бей своих шоб чужие боялись”. Крайне неприятное послевкусие

    • Овва! Відколи це чиновники з НОК та депутати від “Слуг народу” вважаються “своїми”?! А якщо для Вас вони справді “свої”… Тоді що Ви робите на “ЛО”?..
      🙁
      Колись я записав Вас у пранкери. Нібито помилково… Але уклінно прошу пана: не примушуйте мене підозрювати Вас ще й у приналежності до ЗЕ-влади!..

      • Любопытный | 08.08.2021 at 21:12 |

        Тоді що Ви робите на “ЛО”?.. Т.е. Вы рекомендуете мне покинуть аудиторию, да ? Т.е. если я констатирую факт неприятного послевкусия, то Вы традиционно принимаете факт на свой счет.

        підозрювати Вас ще й у приналежності до ЗЕ-влади!.. Смешно.

        Свои – это спортсмены, отстаивающие честь Украины.

        • 1. “Т.е. Вы рекомендуете мне покинуть аудиторию, да ?” (с)
          Ні, я Вам нічого не рекомендую. Тусуйтесб на “ЛО”, якщо хочете. Але якщо Ви є симпатиком ЗЕ-влади, то я ставитимусь до Вас відповідним чином.
          2. “Свои – это спортсмены, отстаивающие честь Украины” (с)
          Не маю жодних претензій до спортсменів. Навіть “обнімашки” наших дівчат з росіянками я констатував, але без додаткового аналізу.
          Всі мої претензії – винятково до функціонерів НОК та депутатів від “Слуги народу”.

          • Любопытный | 08.08.2021 at 21:34 |

            Але якщо Ви є симпатиком ЗЕ-влади.. Потрясающе ))
            Пан Тимур, неприятное послевкусие у меня от функционеров НОК

  10. Вот вам другое событие,пусть на другой олимпиаде прыгунья в высоту и по званию лейтенант госбезопасности обнимет свою соперницу,офицера США и скрестят флаги…причем между странами нет войны,захваченных территорий и многотысячных жертв..Вопрос,сколько лет получила бы “изменница Родины” и политически незрелая гражданка?

    • Сергій | 08.08.2021 at 22:49 |

      Офицеры США такой херней как олимпийские игры не занимаются.
      “Аще ты мніх – мнішествуй”

  11. Центровий | 09.08.2021 at 00:24 |

    Пан автор знайшов хорошу тему.. Для “накидування на вентилятор”.

  12. Евгений | 09.08.2021 at 01:39 |

    Насчёт наездов на Магучих, это глупость. Если есть претензии что ей зарплату платит МО, что б она представляла это ведомство, так она залюбки перейдет в другое.
    А если особо усердные “патриоты” не успокоятся, она без проблем будет выступать даже не за РФ, а за Азербайджан, который скупает спортсменов по всему миру. Или за другую страну, бронзовые призеры ОИ в 19 лет на дороге не валяются. Вы хотите что б бронза в Париже зтала золотом, тогда или закройте рты или прыгайте а два метра сами.

    • Йовіш | 09.08.2021 at 06:22 |

      Та нехай хоть в Белоруссию едет. Вообще до лампы шо там будет в Париже. А вот зачем козе баян, или точнее почто нужна армии девка-лейтенант, которая только и умеет, что на двухметровую палку прыгать,вопрос интересный со всех сторон.

      • Евгений | 09.08.2021 at 08:31 |

        Такая позиция тоже может иметь место. Ее логическое завершение – нечего тратить деньги на спорт, купите больше снарядов. И тогда неважно кто там гопак танцует, а кто с россиянами обнимается.
        Но в стране подавляющее большинство имеют на Олимпийский спорт другой взгляд.

    • Война с рф официально объявлена? Двойные стандарты не всем, несмотря на многочисленные жертвы и территориальные потери, понятны. А еще примеры от властной элиты

  13. Vadym Kuzmenko | 09.08.2021 at 06:45 |

    Дякую, пане Тимуре!
    Повністю підтримую Вашу позицію!

  14. Valeriy | 09.08.2021 at 07:08 |

    Как в целом и общем тенденция идёт на братание и спортсмены не причём,но вскоре на передок пошлют такие подразделения ,которые начнут брататься с “братьями” и т.д. по сценарию.

    • Valeriy | 09.08.2021 at 07:16 |

      И почему поехало так мало спортсменов?,не хватает финансирования?,или поехали те кто заслуживает доверия???

    • Федір | 09.08.2021 at 17:29 |

      на границе Херсонской обл. как то ходили пару бухариков “брататься”, потом вой стоял шоб Порох из плена вызволял скорее тех ДОЛБ***В

  15. Укроп | 09.08.2021 at 08:45 |

    Рискуя получить свою порцию “летящих тапок”, хотел сказать несколько фраз на тему спорта. Насколько можно видеть, на результатах профессионального спорта очень пиарятся тоталитарные режимы, для них это жизненно важно и это наводит на весьма неприятные размышления о роли такого явления, как профессиональный спорт в человеческой цивилизации. И сдается мне что роль его сугубо отрицательна (иначе бы людоедские режимы так с этим не носились) потому что если “посмотреть в корень”, то это творческое продолжение традиции выступления гладиаторов. А то действо – тешило самые низменные чувства охлоса. И хотя с тех пор сильно “помягчело”, но для здоровья самих спортсменов это полезнее не стало, хоть не убивают на арене, но впереди куча болячек рано изношенного на предельных нагрузках в угоду толпе организма и психологический стресс “закатившейся звездульки”, которая вчера была знаменита, а сейчас приходится проедать запасы от давних премий, если они еще раньше не были спущены в унитаз, не все спортсмены финансово грамотны и капитализируют свою известность, как к примеру, делают Кличко. Профессиональный спорт – глубоко аморален, это не пропаганда здорового образа жизни, а принципа “любой ценой победа, а потом хоть и сдохни”. Но если копнуть глубже, то что это за “победа” и во имя чего было это “любой ценой”? Поднять штангу на килограмм больше соперника? Чтобы всю жизнь потом мучиться радикулитом от раздавленных дисков в хребте? Это что, спасло кого то, или принесло пользу обществу? Или забить мячик в рамку из трех бревен под свист и улюлюканье толпы на трибунах, это что, жизненно важно? Зачем это? Ответ конечно на поверхности – до тех пор пока будет спрос, будет и предложение, был бы охлос, желающий зрелищ, найдутся и “гладиаторы”, не желающие ничего уметь иного потому что у них получается неплохо буцать мячики, поднимать гири и бить морды себе подобным лицедеям в угоду толпе. Ну а бизнес так уж и быть подтянется, будут вам и спортивная аттрибутика на футболках, и продажи еды на этих сборищах, а самое главное – деньги за билеты чтобы лично увидеть как “у их ног и им в угоду” мечутся гладиаторы… Это морально? Или я нифига не понимаю, или таки глубоко аморально пропагандировать вместо здорового образа жизни, когда человек занимается спортом умеренно, “для себя” и не на износ, а для здоровья, это – “с банкой пива болеть за своих”. А потом мы с этих “профессиональных буцателей мячика” делаем себе еще и моральных авторитетов, не понимая что интеллектом там и не пахнет скорее всего, иначе бы “это” не пошло в самую тупую “сферу обслуживания низменных интересов толпы”, и удивляемся как эта девочка могла там обнимашки с расеянами устроить. Да спортсменка она, этим уже все сказано! Был бы ум, то не пошла бы туда… Так что больна наша цивилизация, больна… Кстати, туда же лицедеи (ранее называемые “презренными гаерами”), с которых мы тоже делаем моральных авторитетов и интересуемся а что оно там сказало, а куда оно поехало отдыхать, а какой у нее был купальник на пляже, и еще, и еще… А на самом деле оно – “одноклеточное” и путь к успеху пробивало скорее всего тем, что в купальнике демонстрирует, и в их убогом вонючем мирке “похотливых одноклеточных” это совершенно нормально, но почему эта шваль должна быть авторитетами для остального общества? В общем, говорить на тему можно много, но экономлю ваше время, и так идея понятна… Жду “полета тапок” 🙂 А если будет вопрос “ну и какая альтернатива?”, то он прост – любительский спорт “для здоровья”, остальное – от лукавого и на потеху тупому охлосу, который со времен Древнего Рима лучше не стал и желание лицезреть как кто то убивает другого на потеху ему самому любимому – меньше не стала. Где то так…

    • Андрій Дар | 09.08.2021 at 09:26 |

      Да нормально сказал. 🙂

      • Укроп | 09.08.2021 at 10:10 |

        Спасибо, рад видеть что не одному мне “показалось” 🙂 Кстати, письмо через Тимура послал, он перешлет. Буду рад пообщаться, если мое скромное мнение окажется интересным 🙂

    • Karina | 09.08.2021 at 09:55 |

      +++

    • Сергій | 09.08.2021 at 10:37 |

      Абсолютно согласен.
      Точно о том же писал чуть раньше.
      Хочу еще добавить, что смешно требовать от юной спортсменки патриотизма, тогда как
      за 7 лет войны не закрыта граница
      Поддерживаются дипломатические отношения
      Ведется торговля а в магазинах продаются товары из страны агрессора
      Свободно и официально работают вражеские СМИ
      В верховной раде целая фракция выступает против своей страны и поддерживает Россию
      В стране не велась, не ведется и видимо не будет вестись патриотическая пропаганда.
      И еще.
      В разговорах с теми кому все равно или даже частично лояльными к Украине, на аргумент про гибель и ранения наших солдат на фронте, зачастую слышу ответ – так они же по контракту пошли. Им за это деньги платят они знали на что идут. Это их работа. И тому подобное.
      А то подняли бурю в стакане воды. Из-за полной ерунды.

    • Andriy Moderator | 09.08.2021 at 10:40 |

      Только Олимпиада – это любительский спорт (или “любительский”, если это команда очередного тоталитарного режима).

      В профессиональном спорте люди хоть деньги зарабатывают.

    • Valeriy | 09.08.2021 at 10:49 |

      +++

    • Andrew | 09.08.2021 at 11:06 |

      +++++

  16. Для цікавості глянув, як там працює наш депутат Беленюк Жан Венсанович, спортсмен-інструктор, безпартійний…
    Отже, майже завжди відсутній, з’явився навесні, ні – не проснувся після сплячки – голосувалися земельні питання, тому, мабуть, зобов’язали прийти. Був в Раді 18.05.2021 щоб проголосувати «за» щодо продажу земельних ділянок
    8052 Поіменне голосування про підтвердження поправки №236 до проекту Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо продажу земельних ділянок державної та комунальної власності або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису) через електронні аукціони (№2195)За
    8053 Поіменне голосування про проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо продажу земельних ділянок державної та комунальної власності або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису) через електронні аукціони (№2195) – у другому читанні та в цілому
    Останній раз був в Раді 02.06.2021, щоб утриматись в
    «Поіменне голосування про поправку №11 до проекту Закону про внесення змін до деяких законів України щодо меценатської діяльності у сфері спорту (№3498)»
    http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/radan_gs09/ns_dep?vid=1&kod=210
    Ще поцікавився, а чи треба щось йому робити крім мандрівок до Японії? А таки є:
    Стаття 24. Обов’язки народного депутата України
    Народний депутат зобов’язаний:
    1) дбати про благо України і добробут Українського народу, захищати інтереси виборців та держави;
    2) додержуватися вимог Конституції України, цього Закону, закону про регламент Верховної Ради України та інших законів України, додержуватися присяги народного депутата України;
    3) бути присутнім та особисто брати участь у засіданнях Верховної Ради України та її органів, до складу яких його обрано;
    4) особисто брати участь у голосуванні з питань, що розглядаються Верховною Радою України та її органами;
    5) виконувати доручення Верховної Ради України, відповідного комітету, депутатської фракції (групи), тимчасової спеціальної або тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України, до складу яких його обрано;
    6) інформувати Верховну Раду України та її органи, до складу яких його обрано, про виконання доручень Верховної Ради України та її органів;
    7) додержуватись вимог трудової дисципліни та норм депутатської етики;
    8) як член депутатської фракції (групи):
    додержуватись вимог Положення про депутатську фракцію (групу);
    виконувати функції, закріплені Положенням про депутатську фракцію (групу), відповідно до цього Закону, закону про регламент Верховної Ради України та інших законів України;
    представляти інтереси депутатської фракції (групи) у комітеті, тимчасовій спеціальній або тимчасовій слідчій комісії, до складу яких його обрано;
    9) як член комітету, тимчасової спеціальної або тимчасової слідчої комісії:
    бути присутнім на засіданнях комітету, підкомітету, тимчасової спеціальної чи тимчасової слідчої комісії, до складу яких його обрано, та брати участь у їх роботі;
    додержуватись порядку та норм депутатської етики на засіданнях комітету, його підкомітетів, тимчасової спеціальної або тимчасової слідчої комісії та робочих груп органів Верховної Ради України;
    виконувати доручення комітету, підкомітету, тимчасової спеціальної чи тимчасової слідчої комісії, визначені їх рішеннями;
    10) завчасно повідомляти про неможливість бути присутнім на засіданні Верховної Ради України чи її органів керівників цих органів;
    11) постійно підтримувати зв’язки з виборцями, вивчати громадську думку, потреби і запити населення, а у разі необхідності повідомляти про них Верховну Раду України та її органи, вносити пропозиції та вживати в межах своїх повноважень заходи щодо їх врахування в роботі органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій;
    12) інформувати виборців про свою депутатську діяльність через засоби масової інформації, на зборах виборців періодично, але не рідше двох разів на рік;
    13) розглядати звернення виборців відповідно до вимог та в порядку, встановленому Законом України “Про звернення громадян”.
    Народний депутат розглядає всі одержані ним пропозиції, заяви та скарги виборців, узагальнює їх, за необхідності вносить відповідні пропозиції до Верховної Ради України та її органів, а також до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
    У разі необхідності народний депутат надсилає пропозиції, заяви та скарги громадян органам державної влади, органам місцевого самоврядування та їх посадовим особам, установам та організаціям, до повноважень яких входить розгляд звернень громадян чи вирішення порушених у них питань по суті. Про результати розгляду пропозицій, заяв та скарг громадян органи та посадові особи зобов’язані повідомити громадянина, від якого надійшло звернення, і народного депутата у терміни, встановлені Законом України “Про звернення громадян”;
    14) проводити особистий прийом громадян у дні, визначені Верховною Радою України для роботи з виборцями.
    У випадку залучення до участі у розгляді пропозицій, заяв і скарг, а також у прийомі громадян посадових осіб органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, керівників підприємств, установ та організацій не пізніш як за три дні до початку прийому народний депутат повідомляє їх про час і місце проведення прийому, а також про орієнтовне коло питань, які мають розглядатися на прийомі;
    15) здійснювати безпосередньо або із залученням своїх помічників-консультантів, представників громадськості контроль за розглядом у органах державної влади та органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях пропозицій, заяв та скарг громадян, які надійшли на його ім’я;
    А ще він:
    •Перший заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань молоді і спорту
    •Член групи з міжпарламентських зв’язків з Японією
    •Член групи з міжпарламентських зв’язків з Сполученими Штатами Америки
    •Член групи з міжпарламентських зв’язків з Сполученим Королівством Великої Британії та Північної Ірландії
    •Член групи з міжпарламентських зв’язків з Південно-Африканською Республікою
    •Член групи з міжпарламентських зв’язків з Республікою Сінгапур
    •Член групи з міжпарламентських зв’язків з Республікою Куба
    •Член групи з міжпарламентських зв’язків з Федеративною Демократичною Республікою Ефіопія

    https://itd.rada.gov.ua/mps/info/page/20980

    • Так, я багато років був парламентським кореспондентом, тому знайомий з колом обов’язків народного депутата. Хто там вже дотримується своїх обов’язків, а хто не дотримується – діло таке… Але знаючи, що Беленюк і Саладуха поїдуть на Олімпіаду – можна було до ворожки не ходити, щоб сказати з імовірністю 99,5%: свої депутатські обов’язки вони пошлють попід три чорти, а основні зусилля й час спрямують на тренування. Тому саме їх я й виділив у другій частині з-поміж решти спортсменів. Бо народний депутат – це не просто робота, як у слюсаря на заводі або у водія трамваю. Беленюка і Саладуху народ найняв (“Слуги народу”, ага!), щоб вони над законодавством як слід попрацювали. А працювати там є над чим… Ну, Беленюк хоча б єдину золоту медаль з Токіо привіз – гаразд, припустимо… Але Саладуха?! 🙁

  17. Григорій | 09.08.2021 at 10:18 |

    И почему поехало так мало спортсменов?,не хватает финансирования?,или поехали те кто заслуживает доверия???
    А зачем там много? Это ж не перетягивание каната. Было бы достаточно 19 призёров + с десяток способных. На Олимпиаду везти только тех, кто имеет шанс что-то выиграть. От количества команды результат никак не зависит.

    • Ви забуваєте про Правило Парето. Зокрема, нас особливо цікавить наслідки №№1-2 з Правила Парето:
      https://uk.wikipedia.org/wiki/Принцип_Парето
      =====
      Для багатьох явищ 80 відсотків наслідків спричинені 20 відсотками причин.
      Наслідок №1: Досягнення бажаних результатів спричинене незначною частиною факторів чи дій, так само, як і більшість успішних справ чи невдач обумовлені незначною дією конструктивних чи деструктивних чинників.
      Наслідок №2: Більша частина вкладених зусиль не приводить до бажаного результату.
      =====
      Отож саме для того, щоб отримати N “медальних” і близьких до “медальних” результатів, на Олімпіаду має поїхати команда кількістю 5N спортсменів! Бо тоді N спортсменів (20% команди) покаже високі результати, а 4N спортсменів (80%) – умовно кажучи, покаже результати не блискучі. Але в тім-то й річ, що в тому разі, якщо відфільтрувати N найкращих спортсменів – вони знов поділяться в тому ж співвідношенні (20:80). І найголовніше: не можна точно вирахувати, хто саме потрапить у 20%, а хто – у 80%… Бо “темних конячок” і “чорних лебедів” ніхто не відміняв… 🙂

Comments are closed.