“Только не Петя”. Дубль №233

Не раз и не два в Сети публиковались видео, как особо одаренные пациенты, заправляя автомобиль бензином, сильно интересовались тем, сколько там его уже набралось и чтобы рассмотреть – подсвечивали себе спичкой, прямо в процессе заправки. Что было дальше – все в курсе.

Почему так происходит – трудно сказать. Ведь пациент заглядывает в бензобак собственной машины и последствия этого мероприятия, в первую очередь, коснутся имущества и самого этого деятеля. А дальше – как повезет, может еще прийдется отвечать за взорванную заправку и пострадавших посторонних лиц. 

Но с другой стороны, раз ты уже водишь автомобиль, то имеешь на это «добро» от психиатра, должен понимать устройство автомобиля и опасность, которую он представляет. Ведь каждый такой деятель сдавал тесты перед получением права на вождение, а значит – не совсем уже тупой деятель. И тем не менее, пока автомобили полностью не перейдут на электрическую тягу, такое будет повторяться и дальше.

В связи с этим, удивляет то, что делают журналисты, и даже не те, которые привыкли есть с лопаты, на которой изображена двуглавая курица, а считающие себя проукраинскими. По собственному опыту хочу заметить, что я лично – не вижу ни одного журналиста, из этой категории, которому или которой я мог бы доверять, в плане профессионализма. Здесь имеются ввиду те люди, которые зарабатывают себе на жизнь именно журналистикой, а не ушли из профессии, но время от времени, выныривают в этом качестве.

Не стану утверждать, что они – идеологические диверсанты, умело натягивающие на себя внимание проукраинской аудитории, а потом – выдающие информационные закладки противника. Просто оставлю процент того, что часть из них поступает примерно так, как это было описано в случае на заправке. 

Они либо не вполне понимают, что делают, либо их профессиональный уровень настолько низок, что категорически не дает им возможности понимать эти вещи. Здесь мы  не станем прямо называть каких-то имен, а лишь приведем скриншот, который нам прислали коллеги. Разыскивать источник мы не станем, но отметим одну важную деталь.

Как видим, если такой диалог действительно имел место, то он очень показателен. Кстати, если у кого-то возникнет вопрос о том, как лично я отношусь к этим двум персонажам, отвечу так: я к ним не отношусь и имею на то целую кучу оснований. Тем же, кто сотворил себе из них кумиров – замечу: Я вам смеюсь!

Ну а для того, чтобы именно этот узел был понятен, то  предлагаю посмотреть это короткое видео с Дмитрием Чекалкиным. Там есть место, в котором он легко и можно сказать – на пальцах, поясняет что к чему (8:20). 

А от себя добавлю то, что прекрасно помню даже без этого видео. Перед выборами 2019 года, некто Путин публично говорил о том, что его устраивает любой президент Украины, кроме Порошенко. И потом, когда были суды, мы слышали о том, что Пороха пытаются вынудить уехать из Украины, затравив его преследованиями. Мы знаем, кто толкал эти речи.

Поэтому любой, кто в той или иной форме повторяет этот тезис, лично для меня – не проходит тест «свой – чужой», кстати как и тот, кто предоставляет для этого свою трибуну.

84 Comments on "“Только не Петя”. Дубль №233"

  1. про Сенцова.
    хлюп – вот и вскрылась консерва…
    забавно, кого он видит вместо Порошенка во главе ЕС))))

    • spudey | 22.12.2020 at 20:26 |

      Так йому все одно хто, лиш би не Порох!

  2. Dmytro Podkowa | 21.12.2020 at 15:31 |

    Только сегодня посмотрел это интервью с Сенцовым и именно этот момент мне резонул по ушам.

  3. rock-n-roll | 21.12.2020 at 15:34 |

    А я помню, как Онотоле сразу после выборов призывал немедленно закрыть границы, дабы “барыга Порошенко” не сбежал от возмездия. ))))

      • rock-n-roll | 21.12.2020 at 18:31 |

        Тут желание Сенцова отправить Пороха на пенсию можно было бы объяснить антирейтингом Пороха среди нарида – мол, хоть “ложечки и нашлись, но осадок остался”, и с уходом Порошенко уйдёт и антирейтинг.
        Но вот то, что он назвал партию ЕС сектой, вот это зашквар несомненный.

      • Вовк | 21.12.2020 at 20:15 |

        31ший Ґанімед…
        Хоча Б поґуґлили, ЩО поробляв той хлопчина під егідою у Зевса?

        • anti-colorados | 21.12.2020 at 20:44 |

          Можливо…, не факт, але – можливо. Я розповім про цю історію, і Зевс там був ні до чого. Але то – навряд, бо тоді треба сідати за детективи, а це – не моє 😉

          • vl.west | 22.12.2020 at 09:28 |

            нагадує історію с нодеждой савченко, можливо це така програма фсб зловити свого ніби катувати в москві , ну припустимо голодом (виж памятаєте як савченко похудала в сізо росії) потім роздути цю темо до світових машиабів і повернути в україну де ці вязні кремля будут підігрувати москві

  4. Galina Salvador | 21.12.2020 at 15:39 |

    Полностью согласна с Автором. Для меня давно все, кто высказывается против Пороха, враги или полезные ватные идиоты.
    Критиковать будем, когда он будет седьмым президентом, если будет за что. А учитывая какое дерьмо сейчас у власти, то Порох просто святой в сравнении с ними.

  5. Янина журналист,и это её работа общаться с людьми разными,раскрывая внутреннюю суть её гостей,показывая кто есть ху…,так и с сенцовым,кто ж знал,что он такой Г…,но благодаря Янине,теперь будем знать..

    • Мені ще не сподобалися як він постійно ухиляється від запитань і кидає якісь утаємничені напів-фрази. Таке враження, що йому або погрожують, або забороняють нормально говорити. Коротше досить мутно. Сподіваюся лішень, що це не вдосканалений варіант гебнявої савченко.

      • Вовк | 21.12.2020 at 21:00 |

        Про таких кажуть: Щоб тобі пір’я у роті виросло!
        Точно так влучно.
        Тобто “журнашлюхи” замінюємо на тих, у кого пір’я у роті виросло..
        Не українцям й не до тями, про що мова йде…
        Такий собі КОД нації

    • Евгений (3-я волна) | 21.12.2020 at 16:57 |

      згоден з Вами, HEL

      а скріншот – звичайна маніпуляція: поставили поруч з негативом фото Яніни і ось підсвідомість вже ототожнює цей негатив з нею 🙁

      • Док | 21.12.2020 at 21:17 |

        Нажаль, такі “негативи” для Яніни вже дуже давно не є чимось надзвичайним. І її заява перед другим туром, що вона не буде голосувати за Пороха, фонд якого її витяг, за її ж словами, з того світу, не те що пахне, а смердить непорядністю

        • Дмитро (Лиман) | 22.12.2020 at 07:18 |

          Здивований таке почути, м’яко кажучи… Можна посилання, пане?

          • Forst Zinna | 22.12.2020 at 09:54 |

            Підтверджую. В одному із своїх ефірів вона сказала, що НЕ голосувала за Порошенка. Утрималась чи голосуала за якого ІНШОГО кандидата – не уточнювала.

          • spudey | 22.12.2020 at 20:32 |

            Якщо я не помиляюсь, то подібну позицію вона озвучувала і в своєму інтерв’ю Скрипіну.

      • paffuto | 22.12.2020 at 08:21 |

        А вот к примеру, с арестовичем она была паинькой, толком ничего не спросила, а потом морозилась, когда вопросы ей народ стал задавать. Зато за следующего гостя взялась – так взялась (Луценко). Ишь ты…

        • vl.west | 22.12.2020 at 09:37 |

          я особисто до яніни ставлюся двояко.
          короче кажучи її не інтересно дивитися

  6. В мене ще лишився неприємний осад від інтерв’ю Зеркаль.
    Якщо коротко – “міжнародний суд може судити українське військове керівництво за можливі злочини добробатів в 2014-15 роках” це ж які такі? І під кінець – “я поза політикою і мені це все не цікаво”.
    А мудрому наріду ії періодичного на роль наступного президента сватають.
    голосують)
    https://www.youtube.com/watch?v=fU1BE7M-5No

    Як на мене, якщо з якихось причин не вийде у Пороха, то хай краще вже буде Забродський + притомний прем”єр міністр до нього в команду (доречі це також може бути досить потужна кандидатура, враховуючи як електорат любить “сильну руку”, згадуючи як навіть за гриченків-смішків охоче

    • Galina Salvador | 21.12.2020 at 16:52 |

      А я не проти в якості президента бачити Яценюка, Турчинова, Ірину Геращенко, можливо ще Яроша. Ці політики здаються мені на 100 % проєвропейськими. Клімкін ще, згадала.

      • Климкин – это если не протухнет.
        Вспомните мои слова года через два.

        • Galina Salvador | 21.12.2020 at 19:21 |

          Может Вы правы насчет Климкина, но остальные не должны протухнуть. А лучше всего конечно Порох, именно в данной сложной ситуации, тем более, что у него все контакты, наработки, большой опыт.

      • Укроп | 21.12.2020 at 19:39 |

        Ярош, увы, не тянет…Да он и сам это понимает, его народная любовь вознесла, но груз слишком тяжел чтобы был по силам. Он то человек хороший, но Президентом не надо… Тем более этими “визитками” ему антирейтинг накрутили так, что еще неизвестно у кого хуже 🙂 И вообще, если до сих пор боятся Пороха, значит это и есть лучший выбор.

      • Сергей | 21.12.2020 at 22:17 |

        Ярош в этом ряду лишний! Не может быть президентом НЕГОТОВЫЙ к этому человек. При всем уважении к Ярошу, человек руководящий военизированной структурой не тянет на президента страны. Эдак любой раскрученный майор(комбат) может справиться? Даже Чапаев (ГЛЫБА! СТРАТЕГ!) в масштабах больших не брался командовать, мол образования маловато…Зе не даст соврать.

    • Людмила | 21.12.2020 at 18:11 |

      Климкин, при всем моем уважении, ведомый, не лидер. При Порошенко, который безусловно является ведущим, как исполнитель Климкин был хорош.

    • Серг | 22.12.2020 at 12:40 |

      Який нафіг Забродський?? Поспілкуйся з представниками КВДВ вони такого про нього поросказують, що буде соромно його прізвище взагалі згадувати.

    • spudey | 22.12.2020 at 22:29 |

      Snag2 | 21 Грудня, 2020 at 15:49
      “В мене ще лишився неприємний осад від інтерв’ю Зеркаль.
      Якщо коротко – “міжнародний суд може судити українське військове керівництво за можливі злочини добробатів в 2014-15 роках” це ж які такі? І під кінець – “я поза політикою і мені це все не цікаво”.
      А мудрому наріду ії періодичного на роль наступного президента сватають.
      голосують)
      https://www.youtube.com/watch?v=fU1BE7M-5No
      ===
      а можна конкретне посилання у цьому відео, де Зеркаль таке каже?

  7. strelok17 | 21.12.2020 at 15:59 |

    А вы внимательнее почитайте последние заключеня международных судов. Там есть и такой пункт по котрому можно притянуть добробаты и ЗСУ. Международный суд он такой. Для него нет особой разницы между сторонами. По крайней мере сейчас.

    • SoldatYdachi | 21.12.2020 at 21:52 |

      не добробати й ЗСУ а дещо інше –
      “окремі особистості які знаходячись у лавах добробатів або ЗСУ скоїли злочини”

      тож вже картина вимальовується “трошки” не та що подають у медіа.

      ну й не будемо забувати сьому семенченка який так вдало скористався ситуацією за для власного збагачення.
      що він там влаштував у своєму добробаті пояснювати розумним людям мабуть буде зайвим.

      ось саме таким “білим та пухнастим” й слід боятися переслідування міжнародного кримінального суду.

  8. Не стану утверждать, что они – идеологические диверсанты, умело натягивающие на себя внимание проукраинской аудитории, а потом – выдающие информационные закладки противника.
    У нас немає журналістів та масмедіа. Є продажні повії, які ” за штам гнилоої ковбаси ” продадуть УСЕ! А чому? Вони ж більше нічого не вміють, а старшим помічником молодшого гівночерпія при холерному обозі працювати не хочеться. Бо там холєра, а не обкладене податком кацапське бабло.
    А сєнцов? Хай Бог йому буде суддею. Просто гівно.

  9. Влад | 21.12.2020 at 16:33 |

    Snag2, Зеркаль вообще капец (простите, что не на украинском).
    Это же она слила тот исторический иск Украины против России в Гааге.
    Умышленно заявила без доказательств обеспечительную меру так, что суд вынужден был отказать с формулировкой «предмет иска не доказан».
    Это как если бы Штаты продули в Гааге с формулировкой «агрессия Германии не доказана».
    Что с ней после такого надо сделать – тут даже и не напишешь.

    • spudey | 22.12.2020 at 22:33 |

      Влад | 21 Грудня, 2020 at 16:33
      “Snag2, Зеркаль вообще капец (простите, что не на украинском).
      Это же она слила тот исторический иск Украины против России в Гааге.”
      ===
      А конкретне посилання з доказами можна?

  10. У пана Чекалкіна голова пряцює, як квантовий комп”ютер: у двох абзацах кришталево ясно пояснити народу, де сіно, а де солома. Навіть тут, на ЛО, знайдеш не одного, у кого “много претензий” до Порошенка, і немає претензій до різного гімна: від Жванецкого до Гафта.

  11. “А вы внимательнее почитайте последние заключеня международных судов.” Гебнявий треш. Посилання є?

  12. Евгений О. | 21.12.2020 at 16:57 |

    А что, кто-то надеялся, что все эти танцы с освобождениями альтруизм?
    У гэбэшника?
    Ну-ну!
    Я все ожидал, когда это вылезет….
    Вылезло.
    После советских и постсоветских тюрем шансов на восстановление личности ноль.
    И это не вина тех, кто прошел этот ад. Это природа человека.
    В те советское время разнообразные эксперименты с человеческой психикой проводились массово.
    При участии не только совковых изуверов. А Кубе есть остатки особой тюрьмы . Построенной по специальному проекту. На канале Дискавери был о ней короткий сюжет. Впечатлил.
    Да и уважаемый Автор прояснял для нас картину.
    Таких, как Сенцов после освобождения из эрэфской тюрьмы, тем более из Лабытнанги, лет пяток, а то и десяток следовало бы держать подальше от публики, и для его пользы, и чтоб делу не навредить.
    Но, раз уж вылез, раз решился гавкнуть на Гетьмана, значит недруг. И причины. не имеют значения.
    Просто его все последующие речи, как бы суперпатриотично они не звучали, теперь будут с этим штемпелем.
    И потом, стоит признать, что адекватное понимание роли и заслуг Порошенка в нынешние времена требует достаточно приличного уровня мышления. И, в то же время, восприятие уничижительной критики тех, кто умеет, знает, не боится и делает, для электорального субстрата есть процесс естественный. Поскольку обусловлен и жаждой компенсации собственного убожества, и завистью, и, как следствие,слепой и всепоглощающей ненавистью о отношению к более успешным.
    Именно это свойство т.н. “народных масс “, вместе с базовыми инстинктами и стало объектом манипуляций мордорских мерзавцев.

  13. Микола Н | 21.12.2020 at 17:04 |

    Для мене Порошенко – зразковий президент, всі інші отримували країну в кращому стані, а коли йшли то справи були гірші, і лише Порошенку вдалось по при війну, зраду, але спираючись на здорову складову України підняти рівень держави по відношенню до стану на початку його каденції. Що до претензій до нього, то як казав Христос- киньте в нього камінь хто би зробив краще. А пан Чекалкін це інтелект, дивитись його відео, це як читати пана Антиколорадоса- насолода від дотику до прекрасного, це як побувати в театрі, прекрасна можливість відчути красоту слова.

  14. Сенцова давно вычеркнул из-за его обтекаемых формулировок и неопределенной позиции. Если бы этот персонаж не попал в жернова росийского молоха, мы бы о нем и не услышали. Это типичный “патриот поневоле”.
    По поводу Соколовой: ну, такая у нее работа, копаться палочкой в говне, время от времени извлекая из него очередное “кривое дуло”.

    • И да, таких “патриотов”, рассуждающих о том, что “Порошенко должен уйти” (т.е. зеленский их устраивает) – их просто тыщи. Они выныривают на волне личных трагедий, как савченко, и так же бесславно канут в лету, и никто их не будет помнить. Разве что только те, кто застал как оно во время Дебальцево старательно в своём аккаунте правой рукой стучало по клавиатуре “Шоб ты сдох, Петро Порошенко”. Все эти персонажи, гришины, стерненки, савченки, сенцовы рано или поздно протухают, и начинают смердеть.

  15. Оптимус | 21.12.2020 at 18:04 |

    Вкотре ставлю запитання : якого хріна наші супротивники успішно користуються тупістю нарІду та продажністю журнашлюхів , а ми – ні ?
    Складається враження , що для для нашого табору головне – шлях . Як в самураїв . Залишилось ще гарно сеппуку опанувати , бо описувати , як нас “мають” вороги ми навчилися . Таке собі своєрідне хайку перед черговим занепадом .

    • anti-colorados | 21.12.2020 at 19:26 |

      Отакої. А спробуйде відповісти на питання, чому я російською пишу?

      • Damian | 21.12.2020 at 19:38 |

        На мою думку шановний anti-colorados пише російською, щоб впевнено охопити якнійбільше читачів та кореспондентів. Бо досі далеко не всі володіють українською, не тільки щоб правильно писати, а й навіть правильно читати. А може ще є надія, що хтось прочитає за порєбріком. Я особисто таких знаю. Хоча, за великим рахунком, вони все одно скалічені тамтешньою пропагандою.

      • ruffled racketeer | 21.12.2020 at 20:06 |

        Я можу, але не буду (нехай це залишається таємницею 😀 ), тому що це розпочне дискусію, а наявний формат унеможливлює дискусію. І це *добре*, тому що у наявному форматі методичка не працює.

      • Я всегда стараюсь читать посты пана Тимура в оригинале (не в обиду других коллег). Это тяжело для не украинца, но чёрт побери Ватсон – это красиво.

      • Оптимус | 22.12.2020 at 00:00 |

        А я спробую , шановний anti-colorados .
        Якою б мовою ви не писали , вас читають тільки ті , хто поділяє ваші погляди , хто розуміє сенс написаного , хто й сам переживає подібне , має ті самі думки , які ви так майстерно будь-якою мовою доносите до інших … однодумців . Ви об’єднуєте та згуртовуєте своїх .
        Жоден , кому проблеми , що обговорюються на сторінках ЛО , на хліб не намастиш , у такому форматі вас читати не буде . Я не закликаю вас стати шустером чи , скажемо , мусійчучкою , бо в вас ця гидота у силу особистих якостей не получиться . Проте чому не можна накупити “мусійчучок” з “лєщєнками” та “найємами” по суті на гривню – відро , щоб вони знайшли в бєні чи клоуна “вбитого молдавського брата” ? Чи “ліпєцкій квартал” ?
        Хто забороняє ? Ми ж на власній шкурі переконались у двох речах :
        – Це працює
        – Це працює століттями .

        Вважаю , що настав час скористатись . Бо нарІд перевиховувати – марна справа .

  16. Sergey | 21.12.2020 at 18:10 |

    Так нічого дивного. Сєнцов ще до інтерв’ю із Соколовою вже повонював в інфопросторі. Для мене це зовсім не несподіванка.

  17. Sergey | 21.12.2020 at 18:12 |

    Додам…
    Потроху консерви взриваються. І лунають деякі натяки в речах політиків. На мою думку все іде до передчасних виборів.

  18. pan_futiy | 21.12.2020 at 19:26 |

    kubis | 21 Грудня, 2020 at 16:39
    Навіть тут, на ЛО, знайдеш не одного, у кого “много претензий” до Порошенка, і немає претензій до різного гімна: від Жванецкого до Гафта.
    kubis | 21 Грудня, 2020 at 16:42
    Гебнявий треш.

    Кто громче всех кричит “Держите вора!”

    • Укроп | 21.12.2020 at 19:49 |

      Да он тут недавно, еще не знает что Стрелок однозначно наш, то и проявляет подозрительность, я ж сам и подозрительный, и нетерпимый, то понимаю – случилась “аутоиммунная реакция” 🙂 Друзья, не болейте “политическим ревматизмом”, это точно лишнее 🙂

      • pan_futiy | 21.12.2020 at 20:12 |

        Укроп | 21 Грудня, 2020 at 19:49
        Да он тут недавно, еще не знает…
        Уважаемый Укроп!
        Человек, который не знает, но говорит, вызывает у меня не меньшие подозрения и отвращение, чем…
        Это те самые пресловутые 73%, которые не знают, не понимают, но …
        (ПыСы. Как Ваша “Бриллиантовая рука”?)

        • Укроп | 21.12.2020 at 21:17 |

          Согласен конечно, лучше перебдеть, чем наоборот… Относительно “пы-сы” – спасибо, да неделя уже прошла, так незаметно доберусь и до времени “шеф, все пропало, гипс снимают” 🙂 Левой рукой неплохо научился печатать… Но все равно неуютно, уже дождаться не могу…

          • spudey | 22.12.2020 at 22:46 |

            Тримайтеся і поправляйтеся; попереду ще багато справ!

  19. pan_futiy | 21.12.2020 at 19:45 |

    Парочка интересных новостей.

    Иран обещает в ближайшие дни передать Украине отчет о сбитом самолете
    https://www.newsru.co.il/mideast/21dec2020/plane_202.html

    “Официальный представитель министерства иностранных дел Ирана Саид Хатибзаде сообщил, что в ближайшее время будет представлен отчет о расследовании крушения украинского лайнера под Тегераном, происшедшего 8 января 2020 года.

    По его словам, 21 или 22 декабря технический отчет будет передан Украине и другим заинтересованным сторонам. Дипломат подчеркнул, что Иран стремится к максимальной прозрачности расследования, однако это сложно, поскольку речь идет о непростом вопросе.

    15 декабря Канада подвергла резкой критике сам факт проведения расследования иранскими властями. Специальный советник правительства Канады Ральф Гудейл призвал пересмотреть существующие правила, оставляющие расследование крушения в юрисдикции стран, на чьей территории оно произошло….”

    • pan_futiy | 21.12.2020 at 19:49 |

      Сенсация дня: Навальный поговорил с одним из своих убийц — и тот сознался
      https://news.israelinfo.co.il/world/91632

      “Этот, разговор, безусловно, главная сенсация истории с отравлением Алексея Навального. В день публикации расследования Bellingcat и The Insider в сотрудничестве с Der Spiegel и CNN о команде сотрудников ФСБ, которые, предположительно, отравили Навального в Томске, он позвонил одному из членов группы, представившись помощником Патрушева, секретаря Совбеза…

      …Ранее Владимир Путин на ежегодной пресс-конференции сказал, что, хотя за Навальным присматривали как за агентом ЦРУ, но его никто не травил: «Хотели бы, отравили».
      Навальный также пишет, что глава ФСБ Бортников знал об этом разговоре уже неделю, но, судя по всему, Путину о нем не сказал, чем его подставил на пресс-конференции.”

  20. Н єпатріот | 21.12.2020 at 20:04 |

    Згоден з Автором і Чекалкиним.
    Вороги вилазять з усяких шпаринок.

  21. Игорь | 21.12.2020 at 20:56 |

    Ещё один вылез… “Мне чайки на грудь срали”… Лабытнанга… Вы на харю его тугую посмотрите! Лабытнанга… Как уже написали выше – льотчица #2. Повторяются господа-товарищи… Наверное, сюжеты подходят к концу. Кризис жанра? Если кто не обосрал Порошенко – так это какая-то аномалия получается. Одно из двух: либо инопланетянин, как я, например, или просто вреямя ещё не пришло обосрать. Не, Порошенко – реальный феномен…

  22. Сенцов сразу после освобождения начал слишком вежливо крутить попой, теперь уже просто не стесняется. Но что то не даёт покоя мысль, что Вброс – со стороны Соколовой. Может теперь , именно теперь – это так называется.. может зимнее солнцестояние так влияет..

    • Андрій Дар | 21.12.2020 at 21:29 |

      Задача журналиста – выявлять.
      Что Янина прекрасно делает.

      • SoldatYdachi | 21.12.2020 at 22:03 |

        +

      • Це можно б було сприйняти за викриття, якби вона хоч якось заперечувала, або давала свої коментарі. А мило посміхатися і кивати головою коли тобі заливають відверту гебняву пропаганду, це не журналістська робота. І таке вже не перший раз, ось з 2019 року у неї саме і з’явилися “питання до Пороха”. Що ж поробиш, двоє дітей, треба годувати, грошенята там на пітчінга[ вимолювати. Ось тільки зелень за таке гроші не дає, погано старається.
        Рекомендую краще Капранова з Гончаренко подивитися – ковток свіжого повітря після сєнцових-соколових 🙂
        https://www.youtube.com/watch?v=EYORbEimSZI&list=PL5eQ15vxDEVz7b-EbB0mTrYtHfh6MPr1x

  23. Domino | 21.12.2020 at 21:49 |

    Ворог – це кланово-олігархічна система. Позбутись її можна виключно революційно. Іншого шляху нема. На жаль, всі три Майдани залишились незавершеними.

    • Основа західних цінностей – приватна власність.

      Будь яка революційна приватизація майна олігархів – зробить нас дикунами на заході. Гірших ніж папуаси-людожери.

      Єдине що може побити олігархів: громада та партії створені і фінансовані громадами на ідеологічних установах.
      Я не бачу таких зараз.
      Демсокира намагалась зробити щось подібне, але вони вже більше про треш та угар.
      Припускаю, що в ЕС теж були спроби ідеологізуватися, проте зверху таке не реально зробити. А може це моя уява, і взагалі там такого не було.

    • Федір | 22.12.2020 at 10:01 |

      вроде так…. НО вовремя войны это руина 🙁 сначала чтото одно, потом все остальное, наоборот не получится

      • Domino | 22.12.2020 at 13:55 |

        При олигархах эта война будет длиться, пока не ослабнет рашка. Именно дурацкая постсовковая клановая система не пускает нас в капитализм и нормальный мир. Он им не нужен. Европа им не нужна, они не хотят по белому. Им нужен рузкий мир, вот они и тянут нас назад

  24. Янина умерла для меня как патриот в начале 19 года, когда она брала интервью у певца ртом Вакарчука. Она сказала ему, представляешь как было бы хорошо, Владимир президент, ты примьер. Все я туту же отписался от её канала на Ютюбе и посоветовал друзья сделать тоже.

    • Евгений О. | 21.12.2020 at 23:22 |

      Напрасно, знаете ли, напрасно.
      Оно, конечно,матюжки мне, старому уже ретрограду, претят в женском-то исполнении, но в остальном она хороша.
      Сарказм отменный. И подборки кацапических зашкваров самые, шо называется, те.
      А с квантическим физистом, так тот же сарказм и был. Только в силу своей квантическии физиологической тупости этому недоразумению понадобилось столько времени, чтобы понять-пора линять.
      А теперь его недоумковато недоголосовая партейка выглядит полнейшим кретинизмом. Как, впрочем и монокоалиция.

      • Це 2 різних проєкти. Тут мається на увазі саме “Рандеву” – а там дійсно все сумно з 2019 року. Особливо коли підзеленівші гості приходять – суцільна тепла ванна, навіть для арестовича, коли його гівно вже полізло з усіх щилин.
        https://www.youtube.com/playlist?list=PL5eQ15vxDEVyP5YlwBj0G5SDML7dMxsq-

  25. Шановне товариство, взагалі, є дещо розумне із усуненням Пороху з наступної президентської кампанії.

    По перше, в нього дійсно величезний антирейтинг. Який не можливо виправити. Де ви бачили щоб 73% нашого “наріду” визнало свою помилку?

    По друге, в мене вже на торішніх виборах бентежило що в нас є тіки один про-европейський кандидат. А потрібно значно більше!
    Імхо, 2 строки президентства забагато для будь якого українського президента. Влада кам’яніє і реформи зупиняються.

    ЗІ
    Віддав голос за пороха та зроблю це ще раз!

    • Серг | 22.12.2020 at 12:53 |

      Щось тут дуже багато людей претендує на звання “справжніх патріотів”.
      Хто патріот, російськомовний Василь з Харкова, якій під час мобілізації попав у 80 и воював в Дап, але голосував за Зелю, чи Микола зі Львова, що постійно ходить у вишиванці, відмазався від мобілізації сховавшісь у Польщі (пару СМС на потреби армії відправив і цим дуже пишається) та голосував за Пороха?

      • Я тут в Фейсбуці таких “патріотів” надивився, що просто жах. Людина ставить собі на аватарку вишиванку чи прапор України, але з рота ллється чорна жовч по відношенню до дійсно патріотичної попередньої владної команди. І якби ж то були лише кацапо-боти… Так мабуть і виглядає програш інформаційної кампанії. І від того ж всі ці антирейтинги. Як це виправити, мені невідомо. В ідеалі можна б було висувати кандидатуру когось іншого з Європейської Солідарності на пост президента, за умови, що Порох буде прем’єр міністром.
        Але чи будуть ті наступні вибори у вільній Україні, це ще невідомо.
        Зелень оно на радість жопо-кацапо-блоку вже анонсував “закон про народовладдя”, а простіше “референдум” (і відразу руцкім міром, Кримом та лугандоном засмерділо).

      • Domino | 22.12.2020 at 14:04 |

        Обидва.

  26. Насправді, те що зараз відбувається в США, дуже сумно. Я завжди сприймав Штати як взірець демократії, звичайно не ідеальний, але взірець. Зараз республіканці на чолі з чубатим лузером паплюжать добре ім’я Америки. Сподіваюсь 20 січня здоровий глузд переможе.

  27. Володимир | 23.12.2020 at 00:30 |

    Не знаю, що так збурило “секту” в словах Сенцова, яка крамола? До речі, він прав тактично, але не правий стратегічно. Прав в тому, що пропаганда ворога зробили Пороха токсичним, нарід довго не буде визнавати, що обісрався і буде і далі обирати лайно, а значить ми маємо величезні проблеми з реваншем. Отже з погляду політтехнології він правий. Також за провал в виборах у ВР відповідає ПП особисто, він вирішив іти #1 криголамом і його спіткала доля Титаніка. УЯВІТЬ собі, що Порох пішов би #10 і трохи делегував би передову Генералу, або Геращенко… Іншим.. Беручи на себе координацію, а поїздки агітаційні не виконував. Як би ці аваковські абізани/нацжони плигали би з відрубаними руками проти Забродського, Софії чи Полтави? Отож… Але в чому неправий Сенцов, на мою думку. Будь яка системна політична сила повинна мати потужний фундамент і пройти очищення, зробившись дійсно партією, а не вождистським проектом. А далі кропітка і послідовна робота по нарощуванню каркасу та форми. Сенцов цю точку падіння політсили сприймає як остаточну форму і залишає їй нішу маргінезу. Я навпаки, як повстання з попелу /фенікса та нові можливості =хочеться в це вірити… Але все покаже час хто правий, хто ні.. А саме паскудне, що нам може цього часу не вистачити і поки ЄС набере сили, система державного управління і воля народу до спротиву накриється мідним тазом. Тому Сенцов має рацію частково: ЄС потрібно пришвидшити трансформацію, шукати шляхи до тих, про яких Яніна сказала “какая разница”, бо вони є виборцями.. Отже, хунта/секта тримаймо стрій, віримо в перемогу. Все буде Україна!

  28. Alex_k | 23.12.2020 at 12:51 |

    “Почему так происходит – трудно сказать. Ведь пациент заглядывает в бензобак собственной машины и последствия этого мероприятия, в первую очередь, коснутся имущества и самого этого деятеля.” – Это, кстати, к вопросу о цензе на выборах, чтобы голосовали только налогоплательщики. Есть популярная точка зрения, что собственная материальная заинтересованность – лучший стимул голосовать адекватно. Только вот идиоту это все равно не поможет, всё определяется состоянием мозга у пациента.

Comments are closed.