О главном таланте Трампа

Безусловно, американцам виднее, кто такой Трамп и что такое Трамп, и только им решать его судьбу в конце этой осени. Отсюда, из Украины, заметны фрагменты того, что видят американцы, и тем не менее, из того, что видно, все равно можно сложить об этом персонаже какое-то впечатление. И в данном случае, совершенно неважно, что он сам о себе думает и кем, в плане характера, себя считает.

Из того, что удалось увидеть в его исполнении с 2016 года, постепенно сформировалось представление о его основном качестве, свойстве или умении. Сам он себя считает непревзойденным переговорщиком и бизнесменом, по крайней мере, об этом он сам писал в собственной книжке, но сначала, наблюдая за ним, пришло четкое убеждение в том, что переговорщик из него как из материала якутского скульптора – пуля.

Все ключевые международные переговоры Трамп умудрился не просто провалить так, чтобы проблема хоть и не была решена, но осталась на прежнем месте, нет. Он умудрился так провести переговоры, что ситуация стала намного хуже и уж точно, перешла в такую фазу, что при его правлении она уже просто не найдет никакого решения. Об этом мы писали подробно и не раз, но если его официальное главное качество отпало, что же в таком случае  является его визитной карточкой?

Чем ближе к выборам, тем сильнее становится уверенность в том, что главным и безусловным талантом Трампа является умение плодить врагов. Причем, все происходит однообразно и стандартно. Он лезет в сферу деятельности, в которой ничего не соображает, и начинает ломать дрова, обвиняя предшественников в ошибочности их решений. Он смело все ломает, а когда пытается собрать ситуацию по собственному рецепту, выясняется, что так она не работает и работать не может.

Следующим этапом становится поиск тех, кто по мнению Трампа виноват в его поражении. Этих людей он не просто делает виноватыми, но в спину им льет потоки помоев. То есть, он конфликтует и расстается с людьми очень грязно и практически все, кто разошелся во мнении с Трампом, стали его врагами. Это действует безотказно, и вот на днях произошел инцидент, который можно считать эталонным.

Известно, что Трамп считает себя персоной вне закона и что ему дозволено буквально все. Собственно говоря, в такой парадигме он правил пару первых лет, а потом его стали одергивать и ставить на место. Что-то выплеснулось на публику, а большая часть таких сцен осталась бы неизвестной, если бы не увлечение Трампа Твиттером. Именно через твиттер он поливает этих людей помоями.

Но вот именно Твиттер стал публично тыкать Трампа носа в его же дела. Так, Твиттер уже удалил ряд постов и видео, которые вложил Трамп. Оказалось, что на часть этих материалов, Трамп не имел права и когда обладатели прав просили удалить пост, то Трамп устраивал истерику. Но теперь люди сразу жалуются в администрацию Твиттера и там сносят посты президента, публично уличая его в нарушении авторских прав.

Но вот случилось нечто невероятное. В своей предвыборной кампании Трамп стал использовать изображение и имя Рональда Рейгана. Это при том, что все права на использование наследия Рейгана принадлежат Фонду Рональда Рейгана, которым управляет Фредерик Рейган-младший. На выходных Трамп обратился к фонду с тем, чтобы тот сделал взнос на его предвыборную компанию, на что получил не просто отказ, фонд запретил Трампу использовать изображения и имя Рейгана в своей кампании. Там казали, что обладают всей полнотой авторских прав и поскольку Трамп ранее не обращался за разрешением, фонд запретил Трампу это делать.

Казалось бы, в таком позорном случае Трампу надо было бы извиниться, но он привычно облил помоями главу фонда, одновременно являющегося директором The Washington Post, за то, что там публикуют результаты опросов, по которым Трамп отстает от оппонента Джона Байдена. В общем, Трамп обвинил Рейгана-младшего в фальсификациях опросов и подыгрывании Байдену. Еще раз, Трамп облил помоями главу фонда Рональда Регана, Рейгана – младшего. Безусловно, он получил еще одного врага и теперь лагерь республиканцев, которые выступают против Трампа, пополнился флагом Рейгана.

Возможно, у Трампа есть еще какое-то настолько выраженное свойство или способность, но на мой далекий и отстраненный взгляд, умение качественно и постоянно штамповать себе и США врагов, у Трампа настолько огромное, что превзойти его не может уже ничего.

34 Comments on "О главном таланте Трампа"

  1. Евгений О | 28.07.2020 at 06:50 |

    Следует признать, что у каждого таланта обязательно есть свои поклонники.
    А уж то утверждение, что о вкусах не спорят, как показала практика, вполне применимо не только в плане пищевых предпочтений, а и в плане политическом также.
    Вот осенью мир и увидит, какая музыка и какие танцы станут образцом в следующем политическом сезоне.
    Ведь в Штатах, насколько я знаю, вата, хлопок, то есть, культивируется вполне успешно.

  2. Микола | 28.07.2020 at 07:07 |

    В мене виникає думка (ну не може бути Трамп таким тупим, близоруким і безголовим як його нинішні дії), що він сам не хоче другого терміну. Це якщо навіть не аналізувати, а просто спостерігати за його діями.
    Але неув’язка.
    А після перемоги Байдена воно втече до Ростова? Чи воно само хоче в буцегарню?
    Видно тисне ВВХ на чубчика, і чубчик вже не знає, що й відчобучити.

    • pan_futiy | 28.07.2020 at 08:19 |

      Вы не поверите, но у меня уже давно возникает такая мысль – он не хочет избрания на второй срок.
      Конечно, это все мои домыслы, но, возможно некто (не будем утчнять, кто именно), имеющий на него серьезный компромат,
      угрожает его обнародовать, если Трамп сам откажется идти на выборы.
      А в случае проигрыша Трамп сможет развести руками: “Ну, програв!” (с), “Не виноватая я!” (с).
      (Что, впрочем, отнюдь не гарантирует сохранения компромата в тайне, но дает некоторый шанс.)
      Что же касается материалов, нарытых на Трампа Мюллером, то там, видимо, сущие мелочи по сравнению с большим компроматом…
      К тому же, если не сейчас, так еще через четыре года эти материалы все равно пойдут в дело… В отличие от большого компромата.

    • Укроп | 28.07.2020 at 08:50 |

      Не хочеш другого строку – не болотуйся. Навіщо доводити до стану коли тебе сцяними ганчірками проводять “зі сцени”? 🙂

      • Микола | 28.07.2020 at 09:56 |

        Не може воно не балотуватися.
        Бо ВВХ скаже “донні, не хочеш по-доброму, вазАлін прибираємо…”

  3. parabellum | 28.07.2020 at 07:28 |

    Америка, гони этого трампа!

  4. Укроп | 28.07.2020 at 08:22 |

    Друзья, прошу прощения за оффтоп, но я намеренно – “на самый верх” чтобы заметно было. Извините, я нечасто это делаю. Что вы думаете о вчерашней акции под “опой”? Был многотысячный митинг (не умею считать, но думаю не меньше 3-4, а может и 5 тысяч) движения сопротивления капитуляции. Зеленскому озвучили десять требований, я не запомнил все в хронологическом порядке, но все по делу – прекратить разоружение армии, уволить одиозную дрянь из своей администрации и т.п. Ничего враждебного лично я не заметил, что вызвало бы неприятие. И самое главное – был озвучен тезис, что власть в Украине принадлежит народу, а президент (именно этот большой буквы не заработал) – не более чем слуга этого самого народа. И если этот слуга не выполнит требования народа до Дня Независимости 24 августа, то его придут свергать нахрен! Заявка достаточно серьезная чтобы если не попытаться выполнить ее, не потерять лицо поэтому скорее всего заваруха нам обеспечена на эту дату. Что смущает? Присутствие там Нацкорпуса и представителей “Сволоты”, она себя называет “Свободой”. Были призывы объединиться и забыть партийные различия и распри ради спасения Украины. И как к этому относиться? Автор это событие проигнорировал, хотя подобное всегда заранее анонсируется. Его право конечно… Но хорошо бы узнать “что не так”? А то немного крыша едет… Уже очень давно “утро начинается с ЛО” и день им заканчивается, а тут “корона чуть поехала набок”, еще не упала, но сомнения породились… Опять же – это мои проблемы, но местное сообщество тоже усиленно обсуждает “путь Беларуси” и моет косточки делам давно минувших дней “кем был Ющенко и что я в те времена делал”. Это самое важное сейчас? Фактически, анонсирован переворот на 24 августа, или как минимум – кровавые стычки с нацгвардией. Это не имеет значения и недостойно внимания?

    • АнтонОвич | 28.07.2020 at 08:58 |

      Гадаю, все стане зрозуміло якраз 24 серпня; вчорашня акція – мирне попередження. Наявність нацкорпусу і свободи – просто примазка, їх дії теж стануть зрозумілими на День незалежності. Тому, мабуть, треба змобілізувати сили на 24 серпня і бути готовим підтримати протест. Багато що також буде залежати від того, як поведе себе сцикун і його кодло.

      • Укроп | 28.07.2020 at 09:27 |

        Ото ж, я про те саме! Що треба бути готовими “знімати білі польта” та підтримати народний протест, якщо він буде. Бо там правильно вчора було сказано – Зеленському ні холодно, ні жарко від акцій на рівні “прийшли, покричали “ганьба” і розійшлися”. таке діє – тільки у розвинутому громадянському суспільстві, власне, як і тюремні голодовки з тої ж “обойми” – якщо суспільству наплювати, то голодуй хоч і до смерті. Або кричи “ганьба” доки не охрипнеш. А тоді йди додому, зелений пацик поки що подрімає під ваші крики, бо йому прямо скажемо – насрати на “погрози без погроз”. А от “ми тебе, падло, прийдемо і виковиряємо з нірки” фізично – отут може й почухається. Меня було дуже-дуже неприємно що Автор цей захід “не побачив”, ну то таке… Він дуже не любить коли йому “вказують про що писати”, але вираз про “білі польта” аж проситься сюди…

    • Были и другие призывы.

      Афанасий призвал к государственному перевороту.

      • Укроп | 28.07.2020 at 09:32 |

        Я тоже не верю что в Украине можно демократическим путем снести эту шоблу. Помешает болото на местах, прошлый раз его было 73%, сколько сейчас захочет посадить себе на голову ОПЗЖ и прочую дрянь – не знаю, но идиоты на то идиоты, что их решения идиотские ВСЕГДА! А потом они хлопают себя по лбу и прочим местам – “мы ж не этого хотели”. Поэтому да, переворот. Власть в Украине по Конституции принадлежит народу и народ имеет право эту власть проявить.

    • Сергій | 28.07.2020 at 10:04 |

      Та не питання вийти 24 -го. Питання заради чого ?
      Щоб “не потерял лицо” хто ?
      Тепер про 10 вимог.
      Десять вимог до кого и навіщо так багато ?
      Як для мене то вже зараз зрозуміло який буде результат.
      Добре. Ідемо дали . Зробили заколот, що далі, які дії після того як припиздент збіг або опинився нижче рівня бруківки ?
      Вибори? Добре, але по результатах опитувань саме зараз стрімко зростає рейтинг ОПЗЖ и Бойка як кандидата в президенти.
      Диктатура? Хто буде диктатором і для якої цілі?
      Вважаю нам зараз необхідно як найкраще провести місцеві вибори. Забезпечити гуртування всіх національно-патріотичних сил, взяти владу на місцях.
      От після цього вже маючи якісь результати можна буде планувати наступні кроки.

      • Укроп | 28.07.2020 at 12:52 |

        Так, добре, розумію Вас і багато в чому погоджуюсь. Але там було сказано що не сподівайтеся на вибори, ЗМІ у руках рашистів, а зомбомаса зробить те, що скаже зомбоящик. Дуже хотілося б помилитися, але не дуже віриться що зелєбобіки прозріють, вони скоріш виберуть собі іншого “мессію” і ним буде ОПЗЖ. А для чого приходять хунти? Та мабуть для того щоб фізично нищити наволоч і тоді вона аж ніяк уже не зможе пробратися у владу? Звісно з точки зору самої хунти… А хунта може бути і “зразка Арсен Борисича”, от у чому біда… Бо ми чекаємо умовного “генерала Забродського”, а прийде мусор-гвалтівник з Кагарлика до влади…

        Координатор акції “Варта на Банковій” Павло Білоус зачитує вимоги до Зеленського:
        1. Зупинити роззброєння на передовій.
        2. Скасувати указ відкривати вогонь у відповідь.
        3. Дати указ знищувати ворожі сили у відповідь на обстріл.
        4. Збільшити фінансування військових.
        5. Скасувати укази про заборону розвідки і аеророзвідки.
        6. Не погоджуватись на вимоги Росії про проведення місцевих виборів і надання особливого статусу окупованих територій.
        7. Не давати воду в Крим.
        8. Поки Росія не припинить збройну агресію – посилювати санкції.
        9. Терміново звільнити Антоненко і Кузьменко – фігурантів справи про вбивство Шеремета.
        10. Почати розслідування за ст. 111 (держзрада) за перемир’я на Донбасі щодо Андрія Єрмака, Руслана Демченка, міністра оборони Тарана, голови ВСУ Хомчака.

        Добре, нехай “десять пунктів” носять якийсь сакральний сенс, можно було б і об’єднати, але який з них у Вас викликає неприйняття?
        То може і правда “пора знімати білі польта”?

        • Сергій | 28.07.2020 at 13:03 |

          Та я за кожен з них руками і ногами.
          Але це розпорошуе увагу.
          Добре, скажимо зесопля підвищить платню воякам на 1% і дозволить аеророзвідку. Це вже робить його патріотом укрїни чи ні ?
          Ну от виконае він формально пару вимог и все. Протести треба згортати чипляти собі на груди орден и пишатися перемогою ?

          Зеленського у відставку і притягнення до відповідальності за вбівство вісковослужбовця. Це, на мою думку, повинно зараз бути основним лозунгом будь якого виступу.

          • Укроп | 28.07.2020 at 13:25 |

            Зеленського у відставку і притягнення до відповідальності за вбівство вісковослужбовця. Це, на мою думку, повинно зараз бути основним лозунгом будь якого виступу.
            ===
            Згоден!
            От його і “відправлять”! Бо впевнений – він демонстративно не виконає НІЧОГО, бо Хуйло може розсердитися і не дасть обіцяних міьярдів за знищення України. То може краще знищити його раніше? Хоча б у політичному сенсі? Хоча він на “вищу міру” вже собі напрацював і фізично особисто собі…

    • Serhii17 | 28.07.2020 at 22:53 |

      Так само здивований відсутністю на ЛО хоча б констатції самого факту такого “перемир’я”. А це подія, яка за кілька місяців по наслідкам може коштувати Україні не тільки чисельних втрат воїнів, але й суверенітету.
      Отже не було дописів від поважних читачів ЛО на цю відверту зраду Зе, ніби нічого не сталось.
      І стає незрозумілим – якщо це не капітуляція, тоді що це?!
      Не додає оптимізму і позиція Пороха та ЄС відносно кастрування армії на передовій. Немає позиції! Принаймні не знайшов (може я не правий?).
      Про хрещення Руси висловився, а про домовленності зе з хуйлом – ні слова!
      Безумовно Хрещення важливе, мова важлива, справедливість в судах важлива, де ЄС з Порохом збирали тисячі і завдяки цьому відстояли свої права.
      Віра, Мова, а як же Армія?

    • Все просто – скоро местные выборы. Надо что-то показать, а то ведь совсем затихарились.

  5. Дмитро | 28.07.2020 at 08:41 |

    Простите, что не по теме, но я просто не могу не поделиться очередной битвой змей и гадюк XD – https://www.youtube.com/watch?v=blw4oophEqc

  6. АнтонОвич | 28.07.2020 at 10:39 |

    “Та не питання вийти 24 -го. Питання заради чого ?” – якщо Вам не зрозуміло, заради чого люди вийдуть 24 серпня (і не тільки цього числа) на Майдан, то хто ж Вам лікар?
    “Зробили заколот” – заколот якраз зробив зєля із своїм кодлом, дії патріотів – повернути керівництво у правильне русло.
    “Диктатура? Хто буде диктатором і для якої цілі?” – на короткий термін у кризових ситуаціях диктатура себе виправдовує. Хто буде диктатором – не важливо, головне, щоб ця людина нічого спільного не мала з кацапами. Для якої цілі – див. перше речення.
    На рахунок місцевих виборів – до них ще дуже довго і не факт, що слуги урода не зроблять все можливе, щоб ці вибори взагалі не відбулися.
    та й взагалі, Ваш допис якось пахне штрейкбрехерством.

    • Евгений О | 28.07.2020 at 11:08 |

      Не просто пахне. А дуже тхне.
      При чому це може бути як від власного розуміння, так і з іншої причини.
      Та природі причини до спини. Для неї, матінки, важливий результат.
      Є таке кіно природознавче. “Стратегія виживання” називається.
      Повчальне.

    • Сергій | 28.07.2020 at 11:52 |

      І все-таки, хоч можливо я і дурень, поясніть ціль Майдану саме 24.09.2020.
      Я розумів ціль, та брав участь в подіях 2004 року, не було питань 30 листопада 2013р. Але чому саме 24, чому не 5 вересня або 14 серпня.
      При всій повазі – зеля не робив заколоту. Він прийшов до влади абсолютно легітимним способом- в результаті чесних прозорих виборів. Подобається це Вам чи ні.
      Ви вважаєте що особистість диктатора неважлива ? Що-ж в такому разі вас влаштує диктатор Шарійабо або Фаріон або Бойко чи Білецький ?
      І трохи про штрейкбрехерство.
      Я чув від багатьох на протязі останніх 3-4 років, про необхідність нових виборів парламенту. Мовляв парламент не дієздатний, він не патріотичний і т.і. І коли я казав що це найкращий парламент України за всі часи, на мене ображались, казали що я мабуть п’ята колона. Результаті виборів 19 року на жаль блискуче підтвердили мої прогнози.
      Тепер про ситуацію зараз, на скільки я її розумію.
      Біда саме в тому, що ЗЕ прийшов до влади абсолютно законно. Тому будь яка спроба повстання буде відразу засуджена міжнароднім спів-товариством. Росії не просто нададуть карт-бланш на дії в Україні, а навить забезпечать максимальне сприяння цьому аж до арешту та видачі українських патріотів російським спецслужбам.
      А от якщо не відбудуться місцеві вибори, якщо будуть масові фальшування, якщо люди, багато людей побачать що на них плюють, от тоді можна розпочинати Майдан.

      • Евгений О | 28.07.2020 at 13:01 |

        Якщо на вашу думку останні вибори президента були чесними і прозорими, то далі мало про що можна говорити.
        Стосовно отого спі, чи напів, товариства.
        Допоки ми будемо озиратись на різноманітних забугорних поборників демократії, що, зокрема, у досить великій кількості своїй сьогодні мають вельми сумнівний авторитет і досить компрометуючі зв’язки, то чи зе, чи ще якесь бе чи ме, чи оте опезаже, будуть руйнувати Україну.
        Прихід до влади земанди відбувся завдяки беспрецедентній кампанії брехні. Відвертих наклепів і фальсифікацій.
        Не бачити цього…,вибачте, не маю слів.

        • Сергій | 28.07.2020 at 15:26 |

          Шановний Евгене, якщо у Вас є докази фальсифікаціїї останніх виборів, то будь ласка розкажіт про них. Але вибори відбулисмя, всі признали їх, ніхто не подавав до суду.
          Що до передвиборчої кампаніїї та обману то не бувае чесної перевиборчої кампанії в планы інформацыії. Порошенко бездарно програв інформаійну віну, і результат взагали то був очікуваний. Не зтаким розгромнім рахунком але віграти з такою тактикою та стратегіею в інформаційній частині булу майже неможливо. Треба робити висновки ы не допускати таких дурниць.

          Так, згоден з Вами західні демократіїї показали убсолюно нікчемними, та трусливими. Та попри це все мі не можемо нехтувати їхніми думками про нас.
          Якщо б в Україні була ядерна зброя, та ВВП хочаб як у Польщі то …
          Тому пока треба побігати проміж крапельками.
          До речі, зараз опозиція повинна вікористати трагічну смерть бійця на повну котушку. З кожної праски повинно стричати фото загиблого разом з фото відпочиваючого ЗЕ і слоган “В нього все під контролем”.
          Такі речі спрацьовують в ємоційному плані набагато краще ніж 110 пунктив чогогсь не зрозумілого для пересічної людини. От виступ батька загиблого був дуже ємоціний який бере за душу . Це те ж треба тиражувати та доносити до кожного зе-виборця.

      • Укроп | 28.07.2020 at 13:06 |

        поясніть ціль Майдану саме 24.09.2020.
        ===
        Не Майдану! Тому що Майдан був мирним протестом по суті, у що там воно розвинулось ми всі знаємо, а багато хто і сам там був, але починалось як мирна акція. То зараз довге знекровлююче протистояння з цією нікчемною владою призведе якраз до того, що Ви кажете – втрати підтримки. Треба миттєве захоплення влади, зелений сцикун зробить так, як він і повинен зробити, не Сальвадор Альєнде він, з автоматом Зелю ви не побачите, скоріш з шаурмою знайдете і валізою крадених у нас грошей у другій руці. І як Вам текст з Конституції про те, що влада в Україні належить народові? Не зеленій шавці, а саме народові? От народ і хоче прийти до влади. До речі, Зеля не зрадник, його не можна в отому звинувачувати аж ніяк – він свідомий ворог, ставленик кремлівського режиму, прикидується дурником, а сам – хитра та розумна наволоч! От наприклад, ви маєте кілька сотень мільйонів (а може і НАБАГАТО! більше) прихованого в офшорах? Та мабуть олігархи цей сайт не читають? Так от – у нього вони є! Так дурень він, чи не дурень? А не дурень – значить ворог, який прикидується дурником щоб приспати.

        • Укроп | 28.07.2020 at 13:12 |

          А дата… Та щоб це сталося трохи раніше, ніж кацапські танкові армади пройдуться по наших армійцях, у яких не буде чим оборонятися, у вересні, бо “мудра бубочка все відвела”. Ніяка сміливість не зупинить танк якщо не буде у руках зброї! А коли вони пройдуться по передовій і сунуть на Київ, то Зєля збере валізи і здрисне, а ми отримаємо повторення іторії з ордами Муравйова у минулому столітті! Вже забули? То кацапи нагадають! Що “в першу чергу треба дивитися в рота європейскій толерастичній наволочі на підкормці у Кремля”.

          • Евгений О | 28.07.2020 at 13:38 |

            Краще не сказати!

          • Сергій | 28.07.2020 at 15:28 |

            Про дату заколоту публічно не об’являють 🙂

      • АнтонОвич | 28.07.2020 at 17:25 |

        ” Ви вважаєте що особистість диктатора неважлива ? Що-ж в такому разі вас влаштує диктатор Шарійабо або Фаріон або Бойко чи Білецький ?” – я ж ясно висловився – аби не був пов”язаний з кацапами.

  7. Сірожа | 28.07.2020 at 10:42 |

    Телефонний дзвінок бубочки якось ототожнюється зі звіркою годинників. Мабуть створення причини (капітуляція) для ескалації заворушень, які в свою чергу будуть використані мокшанами для введення військ, чи то “допомога законній владі у боротьбі з путчистами”. І “путчисти” у вигляді “свободи” тихенько потім розійдуться. Який би не був хід українців – він неодмінно веде (як думають мокшани) до поразки України. Або тиха поступова капітуляція, або голосна заварушка (яка її ймовірність?). І Трамп буде явно не на нашій стороні. То ж до осені у мокшан вікно можливостей.

  8. АнтонОвич | 28.07.2020 at 11:00 |

    Серед українців ходить теза (і серед патріотів, на жаль, теж), що будь-який новий Майдан, “заколот”, військова диктатура і інші силові методи зміни влади призведуть до негайного “всеосяжного” (модне слово) наступу кацапів на Україну. Це, на мою думку, не відповідає дійсності. І з поглядів логіки і навіть із поглядів кацапів, військова інтервенція парашки в Україну – це швидка і неминуча смерть кацапії у всіх сенсах.

    • Евгений О | 28.07.2020 at 11:13 |

      Технологія “противсіхів” себе цілком виправдала. Чому б її не застосовувати раз за разом. Діє ж. Ще й як діє.
      Тільки послухати розмови пролетарів між собою! Причому ці пролетарі можуть їздити на цілком ситих машинках.
      А це, до речі, також фактор на користь різноманітних опзажопів і колаборантів.
      Так що про вибори в їх класично-демократичному сенсі думаю сьогодні з великим смутком.

Comments are closed.