Як гартується…

Від редакції

Шановне панство, пропонуємо вашій увазі дебют нашої колежанки Віри ІТ. Це її роздуми про те, що і як зараз відбувається і як має відбуватися. Її думки викладено так, як вони до нас надійшли, отже…

Перед президентськими виборами 2019р було таке психічне напруження, що аж повітря дзвеніло. І в ніч на 31 березня, перед першим туром, прийшло усвідомлення, що в Україні відбуваються такі процеси, що важливіші самих виборів. Тобто, ми йдемо обирати президента, а відбуваються ще одні неявні вибори, де обирають вже нас. Тоді я ще не могла усвідомити, що це за процеси.
І от пройшов перший тур. За Пороха десь відсотків 16.
Це був шок, біль, крик, сльози… Душа волала, що цього просто не може бути!!! Але…
Другий тур – за Пороха відсотків 25, тобто ті ж 16% плюс 9% ситуативних попутників.
Потім вибори до Верховної Ради – і ЄС отримала 8% найстійкіших, ядро.
А далі був день Незалежності і хода наших військових.
Потім 6 жовтня акція проти капітуляції.
Потім 14 жовтня грандіозна хода наших військових і та ж акція проти капітуляції.
І, нарешті, стало зрозуміло, що відбулось. Це ж так очевидно і все лежить на поверхні. Тобто, Україна має свою варну кшатріїв. Відбувся чіткий, усталений розподіл суспільства на порохоботів і всіх інших. І статистика виборів
8-16%% порохоботів
плюс 9% ситуативних попутників
Це вже дуже гарні цифри.
В Україні скінчилась епоха змішування варн і почалась епоха їх розділення. А це може означати кінець демократії в існуючому її вигляді. З цього приводу хочу повторити цитату, яку навів Укроп:

Истинная “поголовная” демократия, где каждый взрослый имеет право голоса, лишена обратной связи, служащей человеку для самоусовершенствования. Она целиком и полностью зависит от мудрости и сдержанности граждан… которым противостоит безумие и разнузданность других граждан.

Демократия предполагает, что каждый свободный гражданин отдаст свой голос на благо общества, во имя общей безопасности и благосостояния. На деле же упомянутый гражданин голосует за свои интересы, как он их понимает, а большинство понимает их как “хлеба и зрелищ”.

“Хлеба и зрелищ” – это раковая опухоль демократии, ее неизлечимая болезнь. Поначалу демократический режим работает превосходно. Но как только государство даст право голоса всем поголовно, будь то производитель или паразит – значит, этому государству придет конец. Как только плебс поймет, что можно сколько угодно голосовать за “хлеб и зрелища” и полезные члены общества не в силах его остановить – он будет голосовать за “хлеб и зрелища”, пока не обескровит государство до смерти или пока оно, обессиленное, не уступит захватчикам, и варвары не войдут в Рим.

Роберт Хайнлайн, “Уплыть за закат”

Що в усій красі ми маємо в Україні і 73% відкривають ворота варварам.
Перед Україною постало мега завдання – творення нового суспільства на інших засадах і це лягає на плечі тих самих 8-16%%.
Не маю цих рецептів, але гадаю, що диктатура на нашій землі не має шансів.
Я користувалась термінологією індусів, тому що вона найкраще передає суть моєї думки.

Автор: Віра ІТ

66 Comments on "Як гартується…"

  1. Олександр | 03.11.2019 at 14:25 |

    Згоден, демократія в сучасному вигляді приносить більше шкоди чим користі, охлос в багатьох країнах привів до влади бездарі в та популістів. В мене немає ніяких підстав вважати, що цих 73% можна якось вилікувати, я з ними щодня спілкуюся, їхня тупоголовість нагадує якусь невиліковну психічну хворобу. Демократію потрібно вдосконалити, обмежити право голосу для тих 73%, це буде диктатура демократії.

    • Укроп | 03.11.2019 at 14:56 |

      Навіть якби зробити таку крамольну річ, як платне голосування, то і тоді вже був би сенс. От уявіть собі, щоб прогилосуапти, треба перерахувати сто гривень на спеціальний рахунок і мати при собі відповідний чек при явці на виборчу дільницю? Хіба не відсіємо цим значну частку тих, що “по приколу”? Нормальні патріотичні небайдужі громадяни все одно прийшли би, а голосування було б більш свідомим. Хоча, розумію що негідники теж можуть бути активними… Так склалося що на виборах мені довелося два рази йти у (забув точну назву, але по суті центр, де ти можеш заявити своє бажання голосувати не ща місцем реєстрації, знаходиться на Севастопольській площі в Києві). Так от, перед першим туром якось так склалося що перетворив чергу у стихійний мітинг 🙂 І ви б бачили скільки люті на Пороха виливали в принципі небайдужі громадяни, інакше б вони у тій черзі не втрачали час… Так що не панацея, звісно, але потрібно буде з цією вакханалією охлократичного бидла кінчати! Тут хтось уже подавав слушну думку – Гетьмана вибирають військові, тільки вони. І будуть у нас гілки влади… А не як зараз – зелена бубочка нищить здобутки України. Якщо виживемо – по старому вже не буде!

      • Karina | 03.11.2019 at 16:11 |

        Демократія вичерпала себе. Скринька Пандори видкрита. Засоби маніпулювання масовою свідомістю доступні кожному, хто має “час і надхнення”. Але, на мою думку, технічно зробити нову “модифіковану демократію” в Україні не вдасться. Бо “західні партнери будуть виражати постійну стурбованість”. Ласі на кацапські грощі західні популісти будуть нас бити по руках кожного разу, коли ми захочемо щось модифікувати. Проблема ця – глобальна. Дотичить вона усього світу. Україні не вистачіть сил змінитися, поки не зміниться цивілізований світ. Поки там не зрозуміють, що демократія давно вже виродилась у охлократію. Коли там зрозуміють? На мою думку, корінні зміни устрою можуть наступити лише за умов критичних.

        • nebastron | 03.11.2019 at 18:26 |

          Навдогін, У Арестовича є гарний розгляд “Зоряного десанту” Хайнлайна з молодіжною аудиторіею.

          • Яков | 03.11.2019 at 20:38 |

            Да самому очень понравился разбор книги Фильм вообще не про это https://www.youtube.com/playlist?list=PLHBacZjYq-jxv4PWfn6I8uJWLoB4aNfzk
            – Голосовать могут только граждане.
            – Граждане только те кто прошли воинскую службу.
            – Сами военные не могут голосовать (В любом обществе есть склонные к насилию Так вот и из общества изымают в армию (кадровые военные))
            – Армия проводит работу над людьми и воспитывает их так что граждане в большинстве принимают решение не в пользу себя, а в пользу общества. Они могут ошибаться какое-то время, но сама технология принятия решений в конечном счете привела к тому что было достигнута не бывалая в истории человечества Степень свободы и материальных благ для граждан и не граждан.

        • А если попробовать и правда модифицировать демократию в мире? ПАП мог бы инициировать, но вряд ли пока получится. Напрямок вірний!

      • nebastron | 03.11.2019 at 18:18 |

        Як перший крок, так, але… По-перше занадто мала сума 100 ґр., бо ті хто керуе процесом можуть дати по, умовно, 200, щоб голосували “КАК НАДО”, по-друге, як вже не раз казали, голосують тільки платники податків, по-трете, хто пройшов дійсну військову службу, мають. припустимо 2 голоси на брата. Тобто нічого нового, той же Хайнлайн.

        • Укроп | 03.11.2019 at 23:06 |

          А тепер помножте ті “200 гривень” за голосування “как надо” на мільйони виборців. А забезпечити таємність не вдасться тому що треба дати кожному конкретно, та і сума набіжить на мільйонах така що може пупок розв’язатися навіть у Хуйла 🙂
          Доречі, якщо об’ єднати дві пропозиції – платиш за право голосувати деяку суму сам (сто гривень то умовна сума, треба аналізувати щоб пенсіонерів не викреслити примусово) та за неголосування отримати деякі гроші офіційно (заодно і реєстр бидла зробимо 🙂 ) то була б вбивча для рашки штука… Будемо живі – зробимо!

      • Андрій | 03.11.2019 at 18:31 |

        Можна було б і цікавіше зробити… Аби проголосувати – на спеціальний рахунок перерахувати сто гривень – це одне. А от офіційно відмовитись від голосування і ОТРИМАТИ за це двісті – це “поприколівців” відсіяло б значно певніше. І, зрештою, обійшлося б країні значно дешевше.

      • Олександр | 03.11.2019 at 22:38 |

        Я – так само думаю)

  2. Norfolk | 03.11.2019 at 14:44 |

    Перестаньте лечить 73% моральных уродов. Им место на стадионах как в Чили или относите к разряду приматов. Ни больше, ни меньше.
    И5аче все найдут себя “на теплотрассе”.

    • Dmytro Podkowa | 03.11.2019 at 14:58 |

      Ось скажіть мені, адепте стадіонів Чилійських, чому Ви вважаєте, що на стадіоні під прицілами кулеметів опиняться 73%, а не ми з Вами?

      • Укроп | 03.11.2019 at 15:06 |

        Тому що переворот здатні зробити тільки наші. Бидло на те і бидло…

        • “Тому що переворот здатні зробити тільки наші.”-уроки 1917р. не вивчено. Але з охлократією треба щось робити!

          • Так , з грошима це буде “демократично”, навіть для “стурбованого” Заходу. Але процедура має бути наступною: усім , хто є в статусі виборця перераховується на особистий рахунок від Держави “залогові гроші” у еквіваленті 100$ у гривні. Людина може може прийти на дільницю, сплатити ці кошти і отримати виборчий бюлетень , а може витрати їх на свій россуд.

      • Евгений О. | 03.11.2019 at 15:59 |

        Якщо будемо продовжувати в тому ж “толерантному” та “демократичному” дусі, то таки дійсно, там саме ми і опинимось.
        Історія, шановний, історія…
        Часи інквізиції, сталінські репресії, Пол-Пот, якщо пам’ятаєте…
        Бож саме бидло щасливо спостерігало і за багаттям Джордано Бруно і полум’яно виступало на партійних зборах…

  3. Dmytro Podkowa | 03.11.2019 at 14:56 |

    Просто не потрібно плутати Демократію з Охлократією, і все стане на свої місця. В Україні, на відміну від тієї ж наприклад Польщі, населення було дуже сильно розбавлене матеріалом з сусідньої країни і не було якоїсь ідеї яка б сцементувала тих, хто ще залишився. Тому, на жаль, населення в Україні є, а Народу майже немає. ІМХО.

    • Укроп | 03.11.2019 at 15:01 |

      Які таки були розумні влада країн Балтії! “Паспорт негромадянина” для запорєбриківської наволочі – і хоч вкусіть себе за дупу! 🙂

      • Гарри Ши | 03.11.2019 at 18:57 |

        ++

        • Свой з-за Палесся | 05.11.2019 at 13:11 |

          Вітаю вас , спадарства , з Беларусі. Хачу даведацца у вас ці маецца ва Украінскай літаратурнай мове слова “быдла” і што яно азначае, бо у нас у Беларусі гэта звычайнае слова і азначае “скот”. Адкажыце , калі ласка.

      • Так , з грошима це буде “демократично”, навіть для “стурбованого” Заходу. Але процедура має бути наступною: усім , хто є в статусі виборця перераховується на особистий рахунок від Держави “залогові гроші” у еквіваленті 100$ у гривні. Людина може може прийти на дільницю, сплатити ці кошти і отримати виборчий бюлетень , а може витрати їх на свій россуд.

    • Евгений О. | 03.11.2019 at 16:05 |

      Перепрошую, а які суттєві відмінності в них?
      І як вони реалізовані мають бути?
      Стосовно цементуючої ідеї.
      Якщо її, як Ви вважаєте, нема, то чи є варіанти?
      І потім, якщо в Україні Народу, згідно Вашому твердженню, таки трохи є, то чи не має він, Народ, відстоювати свої права, права жити за своїми принципами?
      Чи Демократія йому цього не дозволяє?

    • nebastron | 03.11.2019 at 18:36 |

      Шановний Дмитро! Демократія при її становленні і зараз з “всеобщим и равним правом голоса”, дві дуже, дуже великі різниці. Так ми маємо, скоріше, охлократію, але КЕРОВАНУ охлократію, сховано керовану.

      • Укроп | 03.11.2019 at 23:15 |

        Та ще й дешево керовану! Жирик же поговорився що будуть робити ставку на ідіотів та бидло тому що якщо Вас, наприклад, спообувати підкупити, то мабуть у Хуйла грошей не вистачить 🙂 ,а “цільова аудиторія” з піною на губах бубочку вибере… А їх голос точнісінько такий же вагомий. То кацапи і б’ють у слабке місце, причому по всьому світові. Кардинальне вирішення проблеми це зробити їх “безгрішними”, тобто без грошей 🙂 Не буде коштів мутити з виборами – все нормалізується.

  4. Ольга | 03.11.2019 at 15:06 |

    Люди, ми у меншості на своїй, Богом даній землі!

    • Укроп | 03.11.2019 at 23:18 |

      Якщо Ви маєте на увазі розумних, то ми не гірші за інші країни, там теж розумних та стійких до пропаганди завжди меншість.

  5. Якщо (коли) до влади в Україні прийдуть люди з психотипом кшатріїв, їм обов’язково допоможуть деякі люди з психотипом брахманів. І тоді ой, начувайтеся вороженьки 🙂 Тоді дійсно, все буде Україна, вільна і суверенна, а ракшастан з усіми ракшасами не раз гірко пожаліють, що не відстали від нас по тихому, поки ще можна було.

    А виборне право и регуляції діяльності змі треба серйозно патчити, це все зрозуміло – але для цього має статись прихід до влади справжніх адміністраторів і воєнів за духом: людей честі.

    Рано чи пізно це має статись.

    • Андрій Дар | 03.11.2019 at 16:16 |

      Брахман в нас вже був, і є. Йоиу (поки що) не вистачило кшатріїв.

      • До Андрій Дар:
        Він скоріше кшатрій. Хорошого, високого рівня.

      • Даруйте, але ні. Брахман ніколи не займе жодної посади, якщо він справжній. Брахман це людина знання і пізнання, в політиці їх не буває за визначеням. Кшатрій людина честі і обов’язку. У нас і кшатріїв в політиці майже немає – психотип Порошенко скоріше вайшья, тільки під тиском обставин він почав місцями діяти як кшатрій.

    • nebastron | 03.11.2019 at 18:42 |

      Як що йти далі по Вашій аналогії, не забувайте про те що сталося з Пандавами та Кауравами, і хто з цього мав зиск.

  6. Згоден,- якщо людина не усвідомлює себе українцем, вона буде голосувати будь за що, але не за УКРАЇНУ.
    Сюди ж відноситься обіцянка -“за всё хорошее и против всего плохого”,бо кожен малює в уяві ‘СВОЄ ДОБРЕ’ и ‘СВОЄ ЗЛЕ’…
    Насправді нічого конкретного їм не пообіцяли, та й вони ничого конкретного й не обирали, на кшталт: “Хто завгогдно,аби не…”.
    ____________________так от___________________
    Голосувалим за: Аби не ПОРОХ, аби не УКРАЇНА, аби НЕ ДУМАТИ etc.
    Тож живіть тепер за: ‘АБИ НЕ ВСЕРТИСЬ’ !

    • Damian | 03.11.2019 at 15:36 |

      Дотично приєднуюсь до думки дописувача Rider. Не пам’ятаю де, але сьогодні прочитав, що на мітінгу в Києві, на підтримку ЗЕлупи, жодного разу не пролунало “Слава Україні!”. Ось вам і показник, незалежно від того, скількі було під.рів на мітінгу, 120, 12 чи 120 000.

    • Вуйко з Донецька | 03.11.2019 at 15:37 |

      В Донецьку 2014 року московія нічого не обіцяла. “Як в Криму, пенсії, па-багатому”… люди самі собі понавигадували. 2019року блазень теж нічого не обіцяв бо “він нікому нічого не довжен”. Співпадіння?

      • Karina | 03.11.2019 at 16:27 |

        ++++++
        Так! Проблема у тому, що величезний відсоток людей з пашпортами України – це тупі і ліниві Ємєлі. Вони постійно будуть голосувати за “скатєрть-самобранку” і “золотую рибку”. Щоб “лєжать на пєчі” не вчітися, не працювати, але зарплатня щоб “як в Європах”. Їм не треба нічого обіцяти, вони самі собі вигадають усе. Їх треба тільки підірвати, щоб пішли галочку поставили. І все. А через 5 років прийде не клоун зєля, а клоун шмєля. І так само натякне, що “в них усе буде і нічого їм за це не буде”. Отак робиться порочне коло. Поки цей люмпен не позбавлять можливості голосувати.

      • В Крыму обещали “10 гарантий для Крыма”, сейчас их стесняются, бо обделались.

  7. Юпа | 03.11.2019 at 15:19 |

    Как один из вариантов отсечения охлоса от выборов – предоставление права голоса только реальным (не фиктивным) налогоплательщикам, подтвержденное данными налоговой (в эту категорию не входят все получатели соц.помощи-пенсий, стипендий, прочих соц.выплат, с которых не уплачиваются налоги), введение паспорта не гражданина (по примеру стран Балтии), для мужского населения – служба в ВСУ (как один из возможных критериев отбора). Это лично мое мнение.

    • Петро | 03.11.2019 at 15:30 |

      Згоден.

    • Norfolk | 03.11.2019 at 15:56 |

      С языка сняли))), по поводу “отпечатка” налоговой.

    • Галина | 03.11.2019 at 16:09 |

      Так! Згодна!

    • З цього можна починати

      • Укроп | 03.11.2019 at 23:21 |

        Пенсіонери не завжди є дебілами… А вони ж не платники податків.

        • Евгений О. | 03.11.2019 at 23:32 |

          Перепрошую.
          Платники. Кожен день. В кожній крихті хліба і в кожній краплі води, що ми споживаємо кожного дня, є в ціні добряча таки частка отих самих податків.
          Колись одна розумна, здається, британська консалтингова фірма підрахувала, що пересічний українець сплачує 67 відсотків від свого заробітку у вигляді податків.
          Доречі, ідея про те, що пенсіонери в масі своїй дебіли, єксплуатується в рамках інформаційної війни достатньо єфективно.
          Але це вже інша тема…

    • Ask_off | 03.11.2019 at 23:57 |

      А я особисто вважаю невірним “відсікати” ВСІХ пенсіонерів, а інвалідів взагалі не можна.

    • А чи є гарантія, що реальні налогоплатєльщікі оберуть українську владу? Я знаю принаймні декількох реальних налогоплатєльщиків, які й досі обс*рають Порошенка і в яких в заначках валяється колорадська лєнточка. Як на мене такий критерій дуже «кульгавий», «хромой» тобто. І Україні лишитись Україною це не допоможе.

      • Andriy Moderator | 04.11.2019 at 06:19 |

        Нет такой гарантии. Еще меньше вероятность, когда голосуют те кто получает.
        Налогоплательщики при голосовании хотя бы будут исходить из того, чтобы налоги по возможности были меньшими, а польза от них была максимальная.
        Получатели из бюджета наоборот будут голосовать за увеличение налогов и увеличение собственной выгоды за счет бюджета.

        Естественно в обоих группах будут “нетипичные” представители, но общее правило таково. Вы же когда приходите в магазин, не требуете себе “самый дорогой товар самого низкого качества”? За свои деньги вы хотите подешевле и получше. Но при этом не покупаете самое дешевое, зная “дешева рибка – погана юшка”. А вот при раздаче халявы почему-то гребут побольше и на качество не особо смотрят. И никто не задается вопросом “а кто за эту халяву платит”.

  8. Превосходная цитата, огромное спасибо.

    Наглядный пример – Римская республика. Она побеждала, пока к голосованию допускались лишь участники боевых действий, при этом эффективное право голоса распределялось в соответствии с уплаченным налогом и соответственно классом вооружения.

    После перехода к профессиональной армии и распространения права голоса на всех граждан начались гражданские войны, в результате которых республике пришел конец. В ней уже не были заинтересованы ни солдаты, ни наиболее успешные граждане. Большинство при голосовании достигалось “хлебом и зрелищами”, т.е. продовольственными раздачами и гладиаторскими сражениями. Похоже, что публика тогда мало отличалась от нынешней, разве что телевизора не было. Но Колизей его вполне заменял, даже с избытком.

  9. Евгений | 03.11.2019 at 15:55 |

    Давайте порассуждаем. Ну ок нашли способ сепарации права голоса и отобрали согласно этому методу. Тогда мы неизбежно столкнемся с раздиленмем обществ на сорт, первый и сорт второй. Пройдет немного времени и сорт первый начнет неуклонно кренить правила общества с сторону Облегчения жизни себе любимому и еще больше разделит стороны. Ничего не напоминает? Следующий шаг 1917 власть люмпена или то что происходит в наши дни в ЮАР белый расизм. Я долго кстати Общался с потомком голандца коллониста, живущего там. Слушал жалобы, страшные истории войн и тд. И спросил его просто. А что вы белые прийди на их землю и сделав их рабами сделали для того чтобы потом не оказаться жертвами? Как пример привел другие страны в африке где и близко невозможна Подобная ситуация. Так вот Базовая разница была в том что коллонизаторы привели с собой школы, миссионеров и тянули население медленно но верно до своего уровня.
    В нашем случае все закономерно. Через уроки, уроки на собственной шкуре. Долго и кропотливо 73% Становтся 72%, не ситауиивных а твердых. Это означает что условно 8% становится 9% и так шаг за шагом. Долго и терпеливо. И если удастся поднять с 8до 25 то это фактически победа. Важно качество 25% .

    • Евгений О. | 03.11.2019 at 16:09 |

      Почти согласен.
      Дело только в одном нюансе.
      Время другое. Земля стала маленькой.
      И потом, кто ж вам так даст просто взять, и поднять?

    • VolodumurzDnipra | 03.11.2019 at 17:22 |

      Извините уважаемый, ясогласен с Авторкой и читая, слушал такие же свои мысли. коменты уважаемого Укропа и yurisa вообще пришлись по душе. но с вашим примером я бы поспорил. Примером неудачного развития самой ЮАР была англо-бурская война (одних колонизаторов против других – малую рыбку сьедает большая, а ее еще большая). сто лет прошло с отмены рабства в Трансваале и где теперь Англия и где ЮАР.а если сравнить с исторически православной Эфиопией. явно что-то недоговаривают историки. Но в Украине нет столько алмазов и времени. нам не помогают колонисты из Канады и Голландии, а только из рязани, калуги, тамбова… причем алмазы они копают не в земле… увы – сепарация избирателя необходима, ущемление в избирательном праве и участиев активной жизни страны – остальные только просители и предлагатели. на счет налоговой – думаю это перебор и коррупционная ниша. а во время войны голосовавших за “хлеб и зрелища” можно кормить только на передовой за вырытые кубометры, если стрелять им вера не позволяет. поэтому 73 надо только делить на врагов и дураков. кто себя куда отнесет, так и будет жить в обществе. кстати право голоса врагам надо не давать а дураки смогут голосовать когда поумнеют. а 25% надо выступать в качестве миссионеров – тянуть тянущихся до своего уровня,твердо тянуть. или дать части 73 колонизировать Золотое, а ударников переводить в Рубежное, пусть Зарю охраняют. проценты пойдут не через 100 лет, а через год. это будет победа. Не такая долгая и красивая, но желанная. Давайте сделаем этот шаг, маленький шаг в истории Украины… Да нас просто боятся и не только рашисты. Они бояться нашего начальника Транспортного цеха. им страшно от признания нашей Церкви. а слово или цифра 25 их вводит в ступор. и те что голосовали более 16 во втором туре за Пороха, они не совсем порошисты но и не враги, они наши, свои и понимающие и нечего их списывать. Все равно мы победим. кошка уже начала свой второй проход. скоро замаячит секатор в руках электрика. республиканцы круче трампа стали с**ть от грядущих разоблачений. да много событий говорит о начале перемен. не факт что к лучшему – но они будут. надо нам быть готовым и идеи этого обсуждения должны получить путевку в массы или шанс на осмысление и реализацию.

      • nebastron | 03.11.2019 at 18:49 |

        Немного в сторонку. Именно во время англо-бурской войны впервые были созданы концлагеря для гражданских лиц.

        • VolodumurzDnipra | 03.11.2019 at 19:19 |

          в принципе идея неплохая, но Украине ваше предложение может не понравиться по нескольким причинам, в т.ч. и по экономическим. тем более что 73% и сейчас живут не хуже буров у англичан. но те попадали в лагеря просто из-за желания продолжать рабовладельческий строй, англичане же их упорно уговаривали. а 73% сами хотят быть рабами, а отговариваем их уже мы. где здесь знак равенства?

      • “Примером неудачного развития самой ЮАР была англо-бурская война”-причиною англо-бурської війни була вимога Великобританії надання права голосу переселенцям-громадянам Великобританії.
        “поэтому 73 надо только делить на врагов и дураков.”-“услужливый дурак опаснее врага”(Крылов)

        • VolodumurzDnipra | 03.11.2019 at 22:23 |

          може і було якесь обмеження прав англійців у першій війні з бурами, але друга англо-бурська – це золото, алмази, масони (джон родс), та гроші (ротшильд) – все інше пропаганда. і який розвиток ЮАР сьогодні – ніякий. а де англійці – у де бірс спитайте. а дураки – їх лікувати треба а ви їх у концтабори. а наглядати хто буде – то ж пів страни… хоча, може самі собі якось раду дадуть. я не знаю, може ви й праві. нехай читачі розсудять.

  10. Док | 03.11.2019 at 15:56 |

    Я розумію біль та образу авторки (сам такий) і коментаторів, але демократія тут нідочого. Ті, кому зараз 40+ народилися в СРСР, їх виховували їхні батьки, які там прожили все життя. Ви багато бачили на виборчих дільницях молоді? Вірно, мало. Бо їх все це ще не цікавить, вони ще не доросли. І з цим вчинити нічого не можливо.
    Молода держава, дай Боже, щоб зберігла у перші 50 років хоча б формальний суверинитет. Згадайте, у США не було потужних зовнішніх ворогів у 19-му сторіччі, та й те, майже не знищили себе самі у полум’ї громадянської війни.
    Згоден, все вище сказане не означає, що ми повинні сидіти і чекати, поки ми всі вимремо. Ми повинні боротися, роз’яснювати, доводити, щоб наступному поколінню було на що спертися. Але не треба себе та інших катувати, це нічого не змінить. Треба робити свою справу і вірити, що вона дасть плоди, навіть, якщо ми їх не побачимо

  11. rock-n-roll | 03.11.2019 at 16:30 |

    Нужно платить за выборы тем, кто говорит “все они там одинаковые”, или кто с готовностью продаёт свой голос.
    Например, за месяц до выборов желающие могут прийти в избирком на своём участке и получить 300 грн. (сумму можно определить перед выборами) и ему ставят отметку в списках “проголосовал”.

    • VolodumurzDnipra | 03.11.2019 at 19:27 |

      а как насчет принципа – кто за девушку платит, тот ее и танцует. но обдумать стоит

  12. Диктатура, читай військовий стан від наших правильних військових, зайшла б нараз, на сьогодні тільки вона може спасти країну, порохоботи до цього готові, а інші приймуть як должне

  13. Илья | 03.11.2019 at 17:54 |

    …Резолюция ООН подтверждает, что между Украиной и Россией существует международный вооруженный конфликт. В документе признается «временная оккупация Россией части Украины».

    Если это не повод для военного положения, тогда что есть повод?

  14. володимир | 03.11.2019 at 18:36 |

    україна 6 останніх років є одним із епіцентрів світової війни. в україні дуже мало політиків, військових, громадських активістів розуміють суть такої війни. тому навіть хунта не приведе україну до перемоги. щоб перемогти потрібно ефективно протидіяти.

  15. Панове й пані, розмови про заміну прямого виборчого права – на обмежене виборче право (чи то за податковим принципом чи по ішому цензу) – то не більш ніж трьоп – перепрошую.
    Чому? Питання в механізмі цих змін. Виборчу систему у нас встановлює ВР. ЧИ хтось в тверезому розумі має сумніви, які зміни може внести діюча ВР? Отже – секати 5 років і потроху зміньовати 73%.
    Про хунту й перевороти – ще пару моментів.
    1. Такий переворот одразу робить владу в Україні нелегітимно в очах світової дипломатії – там поважають вибір народу й НЕ поважають диктатури. Отже – моментально схлопнуться економічні й дипломатичні звʼязки, забудьте про міжнародні кредити й допомогу – в т.ч. військову. Тай просто торгівля з закордоном стане проблемною – можемо й санкції отримати. Тому – дефолт, курс 100грн за 1 долл – буде як казковий сон. Купуйте тачки – возити місячну зарплату – Венесуела вам в приклад.
    2. Будь-яка диктатура – це неприкрите насильство. І чи хтось суммівається – що одразу товпи криміналітету почнуть кричати – “Слава Україні” й вдягати форму – аби й далі грабувати простих українців – тепер легально й під гаслом “наведемо порядок”!
    Хіба приклад Правого сектору на Закарпатті це не показав?
    Ну й останнє.
    Такий розвиток (хунта)- мрія для сєвернаго сасєда. Якшо на законного Президента (ПП) кричали – хунта – але боялися реакції Заходу, то тепер вже хто стримає ерефію від кривавих провокацій у нас під видом (і у формі!) нашої хунти і тоді – прямої агресії (защіта мірнаго насєленія ат хунти!). І вже ніякої реакції Заходу НЕ буде – бо хунта й переворот і є лиш хунтою й переворотом.
    Тобто – нелегітимною в очах усіх, крім самої хунти.
    Тому – хоч демократія й недосконала, але кащого людсто ще не придумало (с).
    Залишається – повільна робота з 73%%.
    Контрпропаганда. Навчати ДУМАТИ.
    Дасть Бог – через рік їх стане 43%.
    Однак і це не дуже тішить – бо ці голоси перетікають до юлі й бойка (ПР), а Порох все ще втрачає рейтинг. Історія вчить – що вона нічого не вчить – принймні, популістів і дурнів – а їх відсоток відомий((
    Просто уважно дивіться соціологію…
    Популіст не стає одразу тверезомислячим – а просто розчаровується в одному “царі, який все вирішить і його ощасливить” – і шукає собі нового царя – який за нього все зробить досконалим, і запрлати нарешті всім дасть “справедливі” по 4000 баксів, ну й пенсіїї – по 1500!.
    Отже – лупайте сю скалу (с)

    • Евгений О. | 03.11.2019 at 21:47 |

      От вони, оті супостати, саме того і хочуть.
      Шоб ми отут “лупали скалу”, та ще й повільненько.
      Шоб бодай же ж не отримати ніякого айяйяя від таких цивілізованих, таких доброчинних, що борються з “болгарськими і українськими” бандами.
      Чи я чогось не так вловив з поточного моменту?
      А далі що?
      Хтось буде чекати, поки ми повільно переконаємо оте бидло, що воно має не матюки гнути перед дітьми, а вірші Шевченка декламувати?

  16. Константинос Кавафис
    “Варвары”

    – Чего мы ждем, сошедшись здесь на площади?
    – Да, говорят, придут сегодня варвары.

    – Так почему бездействие и тишина в сенате?
    И что ж сидят сенаторы, не пишут нам законов?

    – Да ведь сегодня варвары придут сюда.
    Сенаторам не до законов более.
    Теперь писать законы станут варвары.

    – А император наш зачем, поднявшись рано утром,
    У главных городских ворот на троне восседает
    В своем уборе царственном и в золотой короне?

    – Да ведь сегодня варвары придут сюда.
    И император наш готов принять
    их предводителя, – он даже приготовил
    указ, чтобы тому вручить: указом сим
    ему дарует титулы и звания.

    – А консулы и преторы зачем из дому вышли
    сегодня в шитых золотом, тяжелых багряницах?
    Зачем на них запястия все в крупных аметистах
    и перстни с изумрудами, сверкающими ярко,
    и опираются они на посохи резные,
    из золота и серебра, в узорах прихотливых?

    – Да ведь сегодня варвары придут сюда,
    так роскошью им пыль в глаза пустить хотят.

    – А что же наши риторы не вышли, как обычно,
    Произносить пространные торжественные речи?

    – Да ведь сегодня варвары придут сюда,
    а варвары не любят красноречия.

    – А отчего вдруг поднялось смятение в народе
    и озабоченно у всех враз вытянулись лица,
    и улицы и площади стремительно пустеют,
    и по домам все разошлись в унынии глубоком?

    Уже стемнело – а не видно варваров.
    Зато пришли с границы донесения,
    что более не существует варваров.

    И как теперь нам дальше жить без варваров?
    Ведь варвары каким-то были выходом.

  17. Полностью согласен с автором, Укропом и Хайнлайном. Избирательное законодательство должно быть изменено. Всеобщее избирательное право должно уйти. Право избирать и быть избранным – требуется заслужить.
    От себя добавлю еще один пункт перечня требований к избирателям.
    Особь, проживающий в государстве Украина, желающий избирать или быть избранным, обязан сдать 2 ЗНО : по истории Украины и украинскому языку и литературе, не менее чем на 150 баллов. Отсечь к нехорошей матери всех малороссов, лентяев и дураков. Только так.
    Я посчитал про себя (мужчина средних лет, уровень дохода выше среднего по отрасли в 2 раза), что право избирать мне обойдется в 300 – 400 тысяч грн. В расчеты включены налоги с МИНИмальной (!!!) зарплаты, потери денег за 2 года гос. службы (военной или альтернативной), затраты на найм репетиторов по истории и мове.
    От 300 до 400 тыс. грн. я потеряю для того, чтобы получить право избирать. И попробуйте после этого меня купить, твари. И голос мой будет значить очень много. И таких как я будет мало. И – “да”, за 5 лет это все можно успеть, я просчитал.

  18. старый ворчун. | 05.11.2019 at 16:10 |

    я поддерживаю автора. только в нашем сегодняшнем мире не всё так просто. нынешняя система демократических выборов уже себя не оправдывает. и не только в украине. старое поколение даже не пользуясь интернетом а только “хавая” с телевизора и очень большое число молодых – наевшись ужасающих потоков откровенной брехни из интернета – показали практически равноценный результат . вам это о чем-то говорит? мне страшно делается. думать надо, или в партизаны уходить.

Comments are closed.