Время белых перчаток прошло

Похоже на то, что в предвыборных баталиях становится модно мочить зё. Причем, делать это начали те, кто вместе с ним выступал против Пороха, и вроде бы, среди них не должно бы возникнуть особых трений, но объективно, различные квази-политические группировки должны были учуять, что дело пахнет жареным и начать «отрабатывать» зё в унитаз.

Мы уже писали о том, что в обойме людей, которые делают за зё его работу, процент откровенных бездарей просто зашкаливает. Причем, сами-то они себя считают если не гениями, то уж стратегами – обязательно. А раз так, они даже не понимают, что с их уровнем тупости надо сидеть очень тихо и не разевать варежку больше ни для чего, кроме как пожрать.

Кстати, с этим у них все в порядке. Уже поползли слухи о том, что в администрации или чем-там оно сейчас, уже возобновили трогательный обычай платного подхода к «телу». То есть, чтобы лично увидеть этого титана мысли, могучего богатыря и послушать его скрипучий голос, теперь придется раскошелиться. Говорят, такое было при Януковиче и Кучме. Хочешь попасть на аудиенцию? Доставай кошелек.

Но вот с тем, чтобы не разевать варежки для изрыгания из нее речей – не сложилось. Нет-нет, да и выпрется кто-то из слуг слуги, чтобы толкнуть умную речь. Особенно этим славится заведующий его администрацией. Как говорят в академической среде, это – «спецотлов». Так вот, его долго и нудно распирало изнутри, и он таки издал звук и к сожалению – ртом.

А сказал он то, что бывших попутчиков заставило задуматься, а именно, что им хочется получить однопартийную коалицию. Естественно, этой единственной партией как раз и должна была стать партия слуг. А это значит, что все остальные силы парламента могут даже не появляться в здании с куполом на Грушевского, поскольку слуги смогут голосовать, что угодно и когда угодно, кроме случаев, когда необходимо конституционное большинство. С другой стороны, а зачем возиться с конституционным большинством, когда в кармане лежит конституционный суд?

Но регулярно и качественно харчеваться хотят не только слуги, но и многие другие, а потому – однопартийный расклад больше никому особенно не понравился. И вот потихоньку начинается «мочилово» зё. Первым начал Олег Ляшко, публично вытирая ноги о зё и делая это настолько непосредственно и обидно, что просто удивляет, как до этого больше никто не додумался. Вот и вчера в Сети появилось очередное обращение Ляшко к зё и его кварталу. Речь в этом обращении идет о том, что зё не выполнил ничего из того немногого, что он клялся сделать в первую очередь, в частности – подписать закон о функционировании временный следственных комиссий, а среди них и комиссии по импичменту. Без этого регламента действия комиссии, импичмент становится нерабочим механизмом. Естественно, зё его ветировал, вопреки клятвам.

Но теперь к Ляшко подключились и оппоблоковцы. Уж чего-чего, а этого от них ожидать не приходилось. Они прокомментировали законопроект от зё о приказном снижении тарифов. Даже для этой публики обращение к поезду: «Поезд, стой! Раз, два!» кажется предвыборным и абсолютно не умным популизмом. Надо заметить, что зё и его команда чуть ли не ежедневно дают возможности для оппонентов вытереть о них ноги, высморкаться или даже подтереться ими. Такой концентрации тупости во власти у нас еще не было никогда.

В связи с этим, удивляет позиция команды Пороха, которая дает набирать очки на критике Ляшку и оппо, а сами снова стоят в белых перчатках в тот момент, когда наступило время рвать зеленое как бобик грелку. В чем тут дело – трудно понять. Всем, кто станет рассуждать о политической культуре, присущей Пороху, просто напомним, что в тех же Штатах драки на выборах стоят такие, что даже Олежка Ляшко кажется верхом тактичности, не говоря уже о том, как происходят выборы в странах, где живут намного более интенсивные люди. От этого там демократии не убыло.

В общем, хотелось бы как-то передать весточку Пороху о том, что если он не надумает снять белых перчаток, то придется подумать о белых тапках. Причем, не только для него. Пора! Время пришло!

52 Comments on "Время белых перчаток прошло"

  1. Все вірно час білих рукавичок закінчився. припиздента зе треба мочити всюди, розповсюджуючи фейки про нього, про бершу бледь і так далі. Весь брудний піар, який був вилитий на Пороха, має змити гівном і гівно за іменем зебіл.

  2. Uri Lukas | 03.07.2019 at 05:37 |

    Боже, золотые слова!
    Как говорят – “бальзам на моё сердце”.
    Давно пора было ставить вопросы в таком ключе.
    Хватит соплей – пора действовать.

    • Укроп | 03.07.2019 at 06:38 |

      Пора, но что делает Порох? Правильно, очередной раз обещает “подставить плечо” чтобы мальчик не подавился шаурмой и не обляпался. Это нормально? А когда ж ты будешь давить конкурента то если до выборов осталось всего ничего? Не зря я подозревпл что Пороха полностью устраивает карликовая фракция и личная депутатская неприкосновенность, а остальные “планы П” мы придумали себе сами, у него их нет.

      • “…А когда ж ты будешь давить конкурента то если до выборов осталось всего ничего? …”
        ___________________________________
        А что есть шанс задавить? Всё равно Зю получит большинство.Может умнее не обливать его дерьмом, а пытаться влиять, может в коалицию войти? Да и имидж говнометателя ни к чему для партии ставящей не тактические задачи, а стратегические.

  3. Gala SS | 03.07.2019 at 05:56 |

    Це потрібно було робити ще перед виборами президента. Якщо і програш, так хоч душу би відвели б. Назвати скудоумного зедибіла скудоумним не є гріх, а навіть плюсик в карму. Ех, стільки плюсиків пропало.

    • Гена | 03.07.2019 at 08:06 |

      Копіть плюсики, вони нам ще знадобляться…

    • Менталитет обывателя таков, что человека, заработавшего млн долл своим трудом, нельзя назвать тупым или скудоумным. Хотя Ваше определение, по-моему, имеет право на существование

      • Gala SS | 03.07.2019 at 15:59 |

        Футболіст своїми ногами теж може заробити мільйони, а боксери … Хоча бувають винятки.

  4. С большой долей вероятности можно предположить, что предвыборная тактика ЕС не изменится. Почему так – не берусь судить. Плана “П” как не было, так и нет. И результат будет аналогичный президентским выборам. К большому сожалению

  5. Damian | 03.07.2019 at 06:09 |

    В том, что оппоблок мочит зеленого, ничего удивительного нет. На то он и оппо, чтобы быть против. Но хочется вспомнить, что в свое время Автор писал о бессмысленности названий некоторых партий. Вот уже есть “оппозиційна платформа – за життя”. Бред какой-то! Правящей партии с ее программой еще нет, а оппозиция к ней уже есть. И было бы логично для оппо, декларировать не за что они “за”, а за что они “против”. Это следует из названия партии. И как это получается, что они “за життя”?. Т.е., по логике, оппо выступают против тех, кто “проти життя”? Интересно, кто же скажет, что он “проти життя”? Прав был Автор. Если внимательно читать название партий, то ум за разум начинает заходить.

    • Гена | 03.07.2019 at 08:03 |

      Дійсно, де у світі Ви знайдете партію, яка називає себе, ще до виборів – опозицією?
      Тут інша історія: жопоблок – це пароль для усіх ворогів України, ідентифікація “свій-чужий”.

  6. Терпіти більше не можна!
    Публічна · Подія · організовує: Anna Gvozdiar
    Вівторок, 2 липня 2019 р. з 20:00 по 23:00 UTC+03
    Вчора
    Maidan Nezalezhnosti

    Подробиці
    Російського пропагандиста Шарія та шістку Януковича Клюєва зареєстровано кандидатами в депутати.
    Зареєстрували, хоча вони не жили останні 5 років в Україні і по закону взагалі не мали жодних шансів бути зареєстрованими.
    А в цей час з тюрем випускають терористів та вбивць Небесної Сотні.
    О 20:00 ті, кому не байдуже, виходять на Майдан!
    Без партійних прапорів та символіки!

    https://m.facebook.com/events/479413906179837/

    • Зебіла теж не мали реєструвати кандидатом, бо не жив постійно в Україні та не знає мови. Чомусь тоді це нікого не хвилювало, ні громадськість, ні ЦВК, ні Порошенко.

      Чому б тоді не зарєєструвати клюєва, шарія, та хоть микілу янича? Плювати на Конституцію, її все одно ніхто не читає.

  7. Давно пора играть на поле зё.

    • Гена | 03.07.2019 at 08:01 |

      А хто забороняє? Грайте.

      Але чому ЄС повинна так робити?
      Кидатися лайном – це програма солідної партії?
      Так, на президентських виборах, під час дебатів (!!), це доречно, бо переможець все одно один. А тут мова йде про кількість місць у ВР. Далеко не всім подобається партія-балабол.

      • Елена | 03.07.2019 at 08:41 |

        Да, с одной стороны, действительно хочется набить морды всему на свете, что зеленого цвета и позеленевшего. А с другой стороны, включая холодный и трезвый расчет, согласна с Геной. Рано. Зеленушки должны САМИ нажраться своего выбора. И не должна партия ЕС опускаться до площадной брани. Акции протеста, публичные выступления и т.д.-да, что Порох и делает. Выступления в стиле Олежки-не знаю. Никогда нельзя опускаться до уровня идиотов, задавят опытом (М.Твен.)

      • Ні, програма солідної партії – сидіти на дупі рівно, нічого не робити і програти вибори.

    • pitun.pump | 03.07.2019 at 08:52 |

      Уже момент упущен.
      Когда в политике поливают говном – в ответ нужно поливать ещё большим говном, применять ещё большие подлости – иначе проиграешь. Это все политтехнологи знают. + нужно затыкать вражеские каналы.
      Ничего не было сделано, значит и желания не было.

  8. Дмитрий | 03.07.2019 at 08:38 |

    Так мочить можно только на их ляпах. Тут даже пиара грязного не надо. Куда не ткни-одни залеты!

  9. Володимир | 03.07.2019 at 09:48 |

    Те, що Ляшко мочить Зе немає нічого дивного. Ляшко- слуга Ахметова, а Зе -слуга Коломийського. Ще в 2014-15 роках Коломийський дуже сильно намагався віджати підприємства Ахметова (добробати йому в поміч). Порошенко не дав цього зробити. Порошенко хотів щоб не було ніякого дерибану, вважав, що потрібно пацанам домовлятись. Те, що Зе мочать всі кому не лінь, то це може свідчити, що втілюється план керованого хаосу. Чому Порошенко в стороні? Мабуть, чекає поки в країні настане повний песець, і народ його покличе. Але я думаю, якщо нічого не робити, то не покличе. Я впевнений, що тільки радикальні дії у потрібний момент можуть зірвати плани Кремля. Так, як це було під час ЄвроМайдану.

    • Якщо Порох дійсно так думає, то він сильно помиляється. Ніхто з майданівців йому долю країни більше не довірить, бо він конкретно облажався і допустив реванш. Нахріна нам Президент, який не збирається захищати здобутки, за які заплачено кров’ю?

  10. Илья | 03.07.2019 at 10:07 |

    “Чому Порошенко в стороні?”
    ———–
    Мабуть чекає, коли люди зберуться на черговий Майдан, для того, щоб знов його очолити и стати Президентом.
    Може тому й в білих перчатках, тому що до того, як люди зберуться, щоб на той момент його репутація була найбілішою.

    Бачить, що зараз немає сенсу “ввязываться в драку”, тому що побачив, скільки процентів населення хочуть халяви і “зрєліщь”.
    Чекає, коли “вони нажруться того лайна” і коли расклад 30% на 70% буде 70% на 30%.

  11. Позиція Порошенко виглядає все більш і більш інфантильною та місцями ірраціональною.

    Відсторонившись від боротьби він просто зливає в унітаз всі надії своїх виборців. Уникаючи боротьби він особисто здає країну. Прямо як його кум, який здав країну ригам і вмив руки.

    • Володимир | 03.07.2019 at 11:17 |

      Я думаю, що у Порошенка був план П і він його частково реалізував, але до кінця не довів. На мою думку, що план П мав бути реалізованим повністю в кінці 2018 року, коли відбувалась боротьба за Томос і коли був прохід українських моряків через Керченську протоку. Саме тоді мало відбутись введення військового стану (спочатку частково, а пізніше по всій Україні). Але головні союзники Порошенка із спец.служб США порадили відкласти цю операцію до кращих часів (до зміни влади у США, Президента та домінування республіканців). Момент втрачений. Порошенко чекає кращих для нього часів.

  12. При всём Уважении, позиция выглядит как ‘Григорий’ Алексеевич Порошенко (‘Явлинский’) ..
    А по критике зё .. к гражданскому конфликту подводят.

  13. Albert | 03.07.2019 at 13:37 |

    К ОСОБЕННОСТЯМ УКРАИНСКОЙ национальной охоты относится предварительное облаивание и обездвиживание зе-зверя мелкими шавками – Оппы и Ляшки

  14. Евгений О. | 03.07.2019 at 14:35 |

    Все дело в том, что в данной ситуации Украина является неким эпизодом в куда более масштабной пьесе.
    Это недоразумение решило, что оно может прикупиь весь мир, если ему удалось по дешевке обзавесьтись целым экс-канцлером. Понятно, что, как и в тридцатые- сороковые прошлого века, для такого скупщика нашлись и союзники, надеющиеся урвать ништяка под шум дождя.
    В те далекие уже годы только Британия сохранила реальную честь и достоинство в Европе. И то, не следует забывать, что творилось внутри страны. Только история с королем чего стоит.
    А поскольку история повторяется, часто, как говорят знатоки, в виде фарса, то мы имеем как раз ото самое.В стране, решившей, что русскийрейх ее не привлекает.
    А что до претензий к ПАПу и того, что ему таперича не доверют, поскольку допустил реванш, то, признаюсь честно, по аналогии с некоторыми моментами в профессиональной жизни, возникает некая мысль.
    Да на кой, простите, хрен тянуть из дерьма на свет божий кучу дебилов, напрягаться изо всех сил, чтобы их весь остальной мир за людей считать начал, а взамен получить тучу примитивной ненависти. Причем ненависти, навеянной врагом. Врагом, в агрессивной сути которого даже эти три четверти не сомневаются.
    Вы говорите, Юрис, что больше ему никто из майдановцев страну не доверит?
    Тогда потрудитесь вспомнить, кто и какие выставлял Пороху претензии, когда он вытягивал ситуацию из полной безнадеги.
    Потрудитесь вспомнить, как насчет альтернативных маршей супротив карлсоновских ? В поддержку того, кому доверили страну?
    Никто и ни вякнул, очарованный всякими “схемами”, и прочей туфтой, когда любое дерьмо валили на Пороха, а только лишь поддакивали да филисофии по типу Корчинского разводили.
    Признаюсь честно, что браться во второй раз за руководство такой конторой вряд ли захочется.
    Пора уже признать, панове, что бывают в жизни ситуации, когда не личности за доверие общества бороться надобно, а этому самому обществу идти на поклон к мудрецу и челом бить, дабы взял на себя он бразды правления.
    Может я, конечно и утрирую, но, насколько помнится, подобные случаи в истории человечества имели место быть.
    Мне так кажется, не претендуя на абсолютность оценок…

    • Софочка | 03.07.2019 at 15:10 |

      ++++

    • Я думаю, що тут більш цікавіший сюжет. Просто почалося невелике бродіння в масах, деяке “прозріння”. І % того бродіння чітко відслідковується ЕС. Він ще є замалий, для підкидання цукру і дріждів від ЕС. Тому така тиша і спокій. Просто напряму 73% не пробєш, бо постійне підживлення з ТВ йде, а тільки в тих 73% зявиться певний % “прозрівших” – тоді буде значно цікавіше.

    • Евгений О
      “Пора уже признать, панове, что бывают в жизни ситуации, когда не личности за доверие общества бороться надобно, а этому самому обществу идти на поклон к мудрецу и челом бить, дабы взял на себя он бразды правления.”
      ……
      Підтримую цю думку, хоча вона некоректно, якось по-москальськи викладена, наче до нього як до царя йти на поклон…
      Справа в тому що я помітила, що багато потенційних виборців Пороха поводять себе по-жіночому, наче це він має вибрати їх, а не навпаки. Це жінка так себе поводить: не так, міг би й здогадатись, вобщє якийсь…
      Я читала, Адольф Гітлер помітив особливість, що натовп поводить себе як жінка і навчився ним оволодівати. Натовп підлеглий. І з’єднується він емоціями. Емоційну хвилю можна скеровувати.
      Схоже на те що Порох наче дійсно не збирається мати якомога більше у парламенті. І він не тягне до себе людей – ВОНИ до нього приходять, це їх ініціатива, їх свідомий вибір (Ігор Каганець гарно це розчесав), а значить на них можна покластися, хоч їх не так і багато – непевність ситуації струшує ненадійних та різних шісток, і це найкраще.
      Щодо задуму Пороха: а хто сказав, що перемога у цих виборах – це його мета? Ми ж не знаємо цього.
      Мені імпонує ця теза Євгенія О., що потрібно йти до мудрих і сильних, а не навпаки, і гуртуватися біля них. Має бути і горизонталь, і вертикаль. Це наш спосіб організації.
      По-моєму ЄС відкрита для всіх бажаючих, тож можна приєднуватись чи принаймні знайти кому донести певні месиджі – при бажанні. Чи є бажання лиш критикувати? Можливо надміру запальному Yuris варто визначитися щодо себе?

    • Евгений О., ++++++++++++++++++
      А всьому обществу і справді частіше в дзеркало треба дивитись.

  15. “Да на кой, простите, хрен тянуть из дерьма на свет божий кучу дебилов, напрягаться изо всех сил, чтобы их весь остальной мир за людей считать начал, а взамен получить тучу примитивной ненависти. Причем ненависти, навеянной врагом. Врагом, в агрессивной сути которого даже эти три четверти не сомневаются.”

    Тоді не треба було й починати. А почав – то йти до кінця. Не хочу цитувати ульянова-лєніна, але він був правий щодо вартості революції, яка не вміє захищатись. Те, що більшість це дебіли, які вибрали Пороха з переляку, для самого ПАП секретом бути не могло, він то не дебіл? Тоді якого біса він не почав нову виборчу кампанію одразу після того, як вдалося зупинити поширення агрессії в 2015-му? Обтікав мовчки пока його відверто мочили по ТБ і опускали рейтинг в нуль. Це можна було розумно ігнорувати тільки в одному випадку – якщо планувалися активні воєнні дії, військовий стан і зачистка інфопростору по законам воєнного часу, і тоді все те лайно виступило б доказами ангажованості змі ворогом і стало б підставою для введення цензури на всіх тих каналах. Але нічого цього не сталося, виборчу кампанію Порох відбув як вимушений номер, програв, а тепер невимушено і спокійно зливає парламентські вибори.

    “Вы говорите, Юрис, что больше ему никто из майдановцев страну не доверит?”

    Перепрошую, за всіх майданівців казати не можу. Це була моя власна оцінка. Я особисто не збираюсь голосувати за людину, яка не збирається йти до кінця в нашій справі. До речі, на майдані якимось особливим авторитетом ПАП не користувався. Там взагалі всіх, хто бував в політиці і торгував фейсом з екранів, якось не дуже поважали, за моїми особистими спостереженнями. Тому і кажу, що якщо Порох раптово не прокинеться і не почне діяти рішуче та жорстко, як належить лідеру, в ситуації коли все ось-ось накриється мідним тазом – справа дійде до нового майдану, а там до ПАП відношення буде.. ну таке приблизно як до Ющенко на майдані 2013-2014. Якось так. Все це звісно просто припущення.

    Здобутки ніякі нічого не варті, якщо їх не захищати.

    • Евгений О. | 03.07.2019 at 17:34 |

      Те, що, як ви кажете ПАП “обтікав”, коли його мочили, викликає питання про багато які реакціїї на багато які рішення “наших”судів, що були і є відсутніми. На відміну від колишнії масовок “прогресивної” частини населення з інших приводів.
      Ви кажете, що мав би йти до кінця, коли взявся, може воно і так. Тільки з ким і заради чого, то вже трохи інше питання.
      Послухавши багатьох “прогресивних”, в мене давно склалось враження, що Порох прийшов зарано. Чи, вибачте, взагалі не туди.
      Але це його країна і він зробив те, що ні одна істота, з тих, що ходили за ним слідом в вишукували і винюхували на чому б себе показати, не мпроможна зробити і за десяток своїх життів.
      Та яка вже тепер різниця, як і хто, де і коли буде до нього ставитись.
      Ті, в кого розуму стане, зрозуміють, хто є хто. Інші ж, … вони себе вже показали.
      Тепер, шановні поборники свободи і незалежності, м’ячик у вас. Не на вашому полі, а у ваших руках.
      І, зверніть увагу, настав час вже не аналітики зробленого і не зробленого, балансу здобутків і втрат, а саме той час, коли потрібні дійсно СПІЛЬНІ І НАЙДЕТАЛЬНІШЕ УЗГОДЖЕНІ дії.
      Дії, коли власні персональні чи корпоративні амбіції заперті подалі і закриті на величезний замок.
      Але на те потрібна воля, та й таланту не зайве буде. Про таку ж ефемерну річ, як совість, чи то, вибачте, мораль, і згадувати боязко
      ..

    • Andriy Moderator | 03.07.2019 at 18:09 |

      Представьте себе, что ПАП (не дай бог!) попал под обстрел посещая передовую и погиб. Или во время тяжелых переговоров случился сердечный приступ.

      И тут же несется – ПАП виноват. И тут же без него общими усилиями со смехом и гиканьем стали спускать страну в унитаз.

      Считайте, что ПАП погиб в информационной войне. Да, в бою всегда погибают даже приняв все возможные меры предосторожности и использовав все возможности противодействия. Его нет. И что? Повод сливать все достигнутое за пять лет? Это не ПАП виноват, это виноваты все те, кто вместо того чтобы прикрыть в бою, предпочитают наблюдать со стороны. И требовать, требовать, требовать.

      • Укроп | 03.07.2019 at 20:14 |

        Андрей, лично мне сдается что Вы чуточку не так поняли ситуацию. С Пороха не “требуют и требуют”, а хотят видеть внятное отношение к происходящему потому что мы счииаем его своим лидером. Понимаю что если план и есть, то его нельзя озвучивать и это понимание тоже угнетает потому что не знаешь что делать. Если в е идет по плану то хорошо, но какие то ж должны быть признаки этого “по плану”? Некоторые неравнодушные граждане начинают реагировать сами, так как им кажется лучше и готовят новый Майдан потому что им так видится шанс спасти страну. А к Пороху уважение никуда не делось, адекватные люди помнят что было сделано и какой становилась страна. Понимаю что он на наши вопросы ответить не может, а украинцы так устроены что есть приказка “Боже помоги! А не поможешь – сам сделаю!” 🙂 Так что не обижайтесь, вот этп подготовка Майдана и есть это самое – прикрыть в бою чтобы поберечь его для будущего страны потому что он неимоверно талантливый государственный деятель и в его звезду – верю, никакой он не “политический пенсионер “!

        • Andriy Moderator | 03.07.2019 at 20:28 |

          Я не о том.

          Мне уже глаза мозолит, как из каждого утюга несется “Порох проиграл информационную войну”. Ну поначалу понятно было – растерянность. Но теперь этот посыл все больше набирает обороты.
          Зачем и кто его разгоняет? Не потому ли, что это больное место и по нему прицельно бьют?

          Может это только мне заметно? Или потому что я со стороны смотрю, а не погружен в постоянно льющиеся потоки дерьма?

        • Andriy Moderator | 03.07.2019 at 20:33 |

          А Порох и его план “П”…

          Не нужно надеяться на Пороха. Считайте что его нет. Он играет свою игру, остальные – каждый свою.
          Мы ведь за Украину, а не за Пороха. Он и так сделал очень много, но нужны люди, которые могут подхватить знамя.

          • Damian | 03.07.2019 at 22:54 |

            Ну, вот о людях, которые могут подхватить знамя и информационной войне. Автор дважды, если я не ошибаюсь, называл имя Дмитрия Чекалкина, как дипломированного специалиста по пропаганде. Откуда мы можем знать, дошли ли эти слова по назначению? Это касается именно информационной войны, которая есть и будет продолжаться. Пусть не Порох лично ее проиграл, но 73% лохтората – это же факт. Хотя, если говорить честно, то Порох был в руководстве 5 лет, а эти 73% уже сложились со своими взглядами задолго до этого, как носители совковой и постсовковой идеологии. Да, с этим нужно было бороться, вплоть до использования НЛП, если бы осознали важность проблемы. И пусть Пороха, как говорит Andriy Moderator, считать отсутствующим, но проблема постсовковой психологии остается. И ее теперь придется все равно решать. Но уже тем, кто подхватит знамя.

          • Andriy Moderator | 04.07.2019 at 01:18 |

            Проиграли информационную войну мы все вместе. И да, надо с этим что-то делать нам всем вместе.

    • “Я особисто не збираюсь голосувати за людину, яка не збирається йти до кінця в нашій справі.”

      Ага, перепрошую, от ви вже й визначилися.
      Гарячий ви ..

    • Alex_k | 04.07.2019 at 00:49 |

      Пане Юріс, я, наприклад, розумію Ваші аргументи, і сам десь маю щось подібне десь на емоційному рівні. Є такий момент, що не дуже хочеться довіряти людині, яка у бездії так злила попередні досягнення. Але розумом я розумію, що правий шановний Євгеній. Вже відразу після оголошення перших результатів другого туру виборів, після того, як населення втоптало в бруд все досягнуте, з’явилася думка, що найкраще, що може у цій ситуації зробити Порох – це відійти у сторону і дати цим зебілам нажертися свого зеленого лайна так, щоб аж повилазило. І лише коли хоча б частина з них очухалася та прозріла б, тільки тоді можна було б повертатися. Країна – це не якась справа, яку треба робити незалежно від людей. Країна – це і є люди в ній. Ну не варто воно того, тягнути 85% дебілів, які з такою пролетарською ненавистю опираються цьому.

  16. kinsulis | 03.07.2019 at 16:06 |

    https://timeze2019.blogspot.com/p/blog-page_23.html?spref=fb
    Баканов в США. Паника и ошибки.
    Очень интересная статья, настраивающая на оптимизЬм
    Определить достоверность затрудняюсь

  17. Gala SS | 03.07.2019 at 16:08 |

    Я так думаю, що Порох тупо переоцінив “нарід”. Це як за савєтів: Бальшие театрьі с библиотеками, а звьонзек розвалився і всі масово кинулися слухати “Сектор Газа” і дивитися порнуху. Як казав мудрець :” Не в коня корм”

    • Евгений О. | 03.07.2019 at 18:12 |

      Погоджуюсь. Дуже схоже, що так воно і було.
      Бо ж спілкуючись з знайомими бачу тотальну відсуьність бажання зрозуміти бодай щось, що виходить за межі, потреб, які визначаються шлунково-генітальною зоною тіла.

      • Damian | 03.07.2019 at 19:03 |

        Шановний Евгений О.! Ви маєте рацію. Я сам починаучи з якого-то моменту перестав щось розуміти. Можливо, за вісутності достовірної інформації. А вмикати своє хворе уявлення та фантазії не можу і те хочу. Я особисто та моє найближче оточення зберігають прихильність до курсу Порошенка. Це все що ми можемо зараз зробити. Іноді, за наявності можливості, ми можемо донести свої думки до представників інших ідеологій. Але не завжди успішно. Сподіваємось, що №вода і камінь точить”. Ну, і я також відмічаю, що активність в інформаційному полі стала меншою. Просто якась жуйка в ЗМІ. Доречі, цікаво куди зник Кровавий Пастор? Від нього нічого не чути. Адже він дуже вагома величина. Правда, можливо тільки для однодумців, а не для зекоМанди.

        • Damian | 03.07.2019 at 19:11 |

          Вибачте, будь ласка, друкарськи помилки.

        • Укроп | 03.07.2019 at 20:21 |

          На жаль, ми не можемо знати які там плани, якщо вони є, звісно. Але п’ять років бути гравцем світового рівня і все здати вщент та щемй не планувати реваншу? Та ну… Поважаймо і його, та і себе, інакше виявиться що ми п’ять років вважали розумною людину, яка такою не є? От не вірю… Тому – підтримуючи Пороха, ми робимо правильно, колись дізнаємося про терерішні розклади чому все так складалося і виявиться “та звісно, так воно і було, як же я сам не здогадався!” 🙂

  18. Михаил | 03.07.2019 at 21:27 |

    Вы даже не представляете как мне хочется что бы ПАПа читал ЛО!
    Но судя по всему не то что не читает, но не читает даже его окружение. . .

  19. Anatoliy Petrovich | 03.07.2019 at 21:33 |

    Завтра первый по счету знаменательный день когда стоит снимать белые перчатки.

  20. Albert | 03.07.2019 at 22:09 |

    у Пороха было 2 варианта
    -остаться лицом 27% -демократического украинского общества или
    – объявить военное положение по всей стране,стать диктатором,пусть, в лучшем смысле этого слова
    Он выбрал первое. Правильно/не правильно – нужно поставить себя на его место. Вообе то ,Порох-человек дела и он не будет сидеть и смотреть как Украину втаптывают в Клюева
    Украина, с помощью Пороха получила все инструменты, что бы из сарая построить дворец, а она пока построила большой сарай, в котором звучит не весёлая песенка от Мери Попкинс
    “73 барана,
    73 барана
    73 барана
    Свежая строка-
    73 болвана
    – Стих родился новый
    Как стакан крутого кизяка

  21. Я гарячий? Я до останнього тримав свою критику ПАПа при собі, щоб не звучало в унісон з рашкопропагандою. І я дивлюсь на дії і вчинки, а не слова, і не спішу репетувати “все пропало”, навіть коли все хріново. А тепер тільки факти:

    1. Порох нам озвучив після програшу помилки (кадри та комунікації з виборцями).

    2. Виборний штаб – ті самі люди, що багато років займались гречкосійством на дільницях, ті ж самі (кадри), що вже зафейлили президенські вибори.

    Комунікації з виборцями – теж нічого не змінилось. Все робиться кулуарно, виборцям нічого по суті не пояснюють – який статус кампанії, за рахунок чого збираємося перемагати, яка потрібна допомога – замість цього кавайні фоточки в телеграмі та меседжі “в багдадє всьо спакойна”. Всьо збс, прєкрасная маркіза.

    ПАП не веде ніякої боротьби. Якщо ти відмовляєшся боротися – скажи про це і поясни чому. Це і називається комунікаціями з виборцями. Заявити, мовляв все під контролем, є план П, і нічого не робити – це просто обман і втрата підтримки думаючих людей.

    Для мене ПАП закінчився саме в момент, коли стало ясно, що він каже одне, а робить інше. Ніяких помилок він не усвідомив. Можете далі його виправдовувати і робити з нього кумира. Він симпатичний дядько і багато чого зробив для України. Але цього мало. Помилки треба не тільки визнавати, а і виправляти. А він надто звик до свого гнилуватого оточення і до комсомольського стилю кулуарних договорняків. Що є повною протилежністю справжній командній роботі, з відкритими комунікаціями. Наш нарід звичайно тупенький і в чудо вірить (тому і вибрали собі голобородька), але дуже добре чує, коли віє кулуарністю, коли всі рішеня приймаються за закритими дверима. Насправді всі ці 5 років був дуже сильний запит на прозорість, людям треба було постійно бачити, що відбувається – навіть зекоманда це зрозуміла і використала в своїй кампанії (на рівні обіцянок, звичайно, а так там прозорості ще менше, ніж у ПАП).

    Боротися, зробити все що міг і програти – це одне, а закрити очі на проблеми та імітувати боротьбу, і фактично обманути довіру виборця, це зовсім інше.

    Голосувати за ЕС, мабуть все одно треба, бо там зібралось не так і мало патріотів, і більше просто немає за кого. Але це завідомо програшні вибори, бо ЕС матиме дуже маленьку фракцію. І це просто вибір між так собі, поганим та дуже поганим.

    Ладно, не буду більше писати вам “невдобні” речі і зазіхати на світлий образ вождя. На лідера нації він, звиняйте, не тягне.

    • Andriy Moderator | 04.07.2019 at 20:08 |

      “На лідера нації він, звиняйте, не тягне.”

      Вот вы сами ответили на все вопросы. Когда Порошенко сказал “я все понял” после первого тура, все решили, что он понял как нужно “нарид” ублажать. А на самом деле Порошенко понял, что с этим “наридом” каши не сваришь, этот “нарид” собственноручно закопает будущее свое и своих детей. И Порошенко просто отошел в сторону. Какие у него планы – это только Порошенко знает. Да, обидно признавать такое положение вещей, но это не Порошенко предал “нарид”, это “нарид” предал все, что было сделано за 5 лет.

      А “лидер нации” теперь Зе. К нему и все вопросы.

Comments are closed.