Кому по історичному праву належить Крим?

Від редакції

Минула стаття цього автора викликала полеміку з різних її аспектів і ми попереджували про те, що твердження автора не завжди і не у всьому, співпадають з нашими проте, викладене знаходиться в потоці, який рухається у вірному напрямку. То же, маємо ще один текст цього автора, який подаємо оригіналом, без правок.

 

З ХІХ століття німці і кацапи спільно і наполегливо (Масква вогнем і мечем) створювали міт: німці про велику Німеччину, а Москва про „Трєтій Рім”, видаючи облудливу версію народам світу про так звану ”трієдіную Русь, калибєль трьох народав”. Цей міт для того, аби стерти з лиця землі сам спогад про русинську(українську) націю, і привласнити собі його велику історію. При цьому використовувався нечуваний у світі вандалізм: нищилось усе українське, в тому числі пам’ятки культури та скитські могили-кургани, що тисячоліття проіснували недоторканими.

Німці, в свою чергу, розробляли міт про так званих ”дойче-готів”, які начебто колись панували в Європі і на Україні, а тому вона їм по праву і належить. Хоча ніяких ”дойче-готів” на наших землях не було і в помині. Досі немає жодної згадки античних вчених або сучасних археологічних свідчень.

Гети-готи, остроготи, візи-готи – це корінні сколотські племена, вихідці з Праукраїни, що згодом опанували Європу і, за свідченням англійського вченого Річарда М.Вілсона, (енциклопедія „Британіка”) подарували їй санскрит (письмо) та мову.

Щодо Московії, то кожен український чи європейський студент знає, що до першої половини ХІІІ ст. вона була провінційним князівством Великої Київської Держави, яка складалася із таких угро-фінських племен, як: галаядь, єрзя, мардва, чєрємісі, мєря та інших, що не залишили по собі жодної культури і не мали нічого спільного зі слов’янськими племенами, які виникли із пізніх праукраїнських племен на початку першого тисячоліття нашої ери і, які, до речі мало вивчені. А потім, аж до кінця ХVІІст., Рассєя називалась Московією, бо назву ”Рассєя” їм дав лише Петро І у 1713р., вкравши її у нас.

Не змінилося в політиці Московії нічого і сьогодні, коли її імперошовінізм докладає усіх зусиль, аби задушити нову владу та Українську державу. Масква, через ЗМІ спотворює очевидні факти про те, що відбувається на сході і півдні України. Це також і масовий завіз путєнотуристів, бойовиків та вишколеної агентури. Кремль щоденно оббріхує нашу дійсність, перекруючи нашу історію.

Наприклад, шовіністи типу рагозіна, жіріновскава, затуліна, кісєльова, путіна і Ко, брешуть з усіх трибун, що Крим ніколи не був українською землею, а грецькою колонією, яку в 1241р. завоювали татари, а Москва лише виконала свою благодійну місію у 1783р., бо звільнила півострів від татарського іга, хоча, для кого звільнила і від кого? До речі, Крим був відвойований українськими козаками, та на жаль для московських злодюг.

Але з цього випливає: якщо Греція не претендує на Крим, то він є московським. Дивна логіка. Північна. Відморожена.

Татари, до яких ми ставимось прихильно, ніколи не стануть християнами, а тим більше українцями. Але й вони стверджують, що Крим це їхня споконвічна земля, а вони – єдині господарі півострова. Чи це так? Давайте разом з вами і розберемось в цих історичних пазлах.

Прокомуністична Верховна Рада, під тиском тодішнього її голови Кравчука Л.М., проголосила автономію для вчорашніх начальників концтаборів, КГБ-них верховодців, комуняцьких бонз, офіцерів відставників з усього колишнього союзу. Для тих, які мали б виглядати з-за тюремних грат, але які натомість набудували собі на півострові палаців, дач, віл. І звісна річ, всі вони хотіли законсервувати свої статки і недоторканність, а тому й проголосили автономію. І зауважте, не для українців, не для татар, і навіть не для москалів. А для себе любимих. Це був антиукраїнський акт. Його потрібно було відмінити і відверто заявити, що ані росіяни, ані татари не мають права на автономію. Таке право належить тільки українцям, як автохонам Криму! То хто ж вони, ті пракримчани?

Найдавнішими жителями Елади (Греції) були пелазги – вихідці із Сколотії (Скіфії) , які прийшли сюди із центральної України – Трипілля, приблизно в половині ІVтис. до Н.Х. Так твердить Тостер у своїй праці „Археологія Греції”. Геродот пише, що пелазги, вийшовши із Сколотії, зайняли незаселені території Адріатичного побережжя Італії та Середземного моря.

На початку ІІІ тис. фінікійські племена аріїв(оріїв-орачів) сумеро – самари, поселилися на багатьох островах Егейського моря. Це підтверджують археологічні знахідки: трипільська кераміка, славнозвісні сколотські колісниці, срібні та золоті прикраси із зображенням святині сколотів:матері-землі.

Під кінець ХVІІ ст. до н.е. з-над Дунаю на грецький півострів прийшли інші сколотські племена – ахейці, що разом із пелазгами заснували міста Мікени і Тіринс, які укріпили камінними мурами. Після цього були побудовані міста: Іелк, Дельфи, Орхаменея, Глю, Елевас, Афіни, Епідавр, Еміклеї та Геранію. Всі ці міста – держави підпорядковувались Мікенам.

А щодо греків ”колоністів”, на які посилаються московські шовіністи, то це, власне й були ці вихідці із Сколотії, що колись покинули Праукраїну, а потім поселялися в Криму за дозволом сколотських царів, за що платили їм великі податки і так звану „проксенію” за поселення. Звичайно, з ними прийшла і якась частка греків, які живуть на чорноморському побережжі до сьогодні, та це була крапля в морі.

Помпей Трог пише(„Історія світу в 44 томах”): „Історія сколотів багата і величава, вони мали славетний початок, а також імперію зі славетними подвигами їхніх мужів та чеснотами їхніх жінок. Вони заснували Партію та Бактерію, а їхні жінки – Царство амазонок… Вони знищили армію Кіра (полководця Олександра Македонського) і змусили до ганебної втечі персидського царя Дарія І”.

Геродот, який побував в чорноморському порту Ольвія, твердить, що скити (скіфи – сколоти) – автохони (родоначальники) цих земель.

„Коли йдеться про східне побережжя Понту, починаючи з Криму – пише історик В.Паїк у своїй праці”Пракорінь славетної України”, – де споконвіку жили таврійці, а на схід від них: сінди, меотійці, ерейці та інші, то всі ці племена були сколотські, про що згадують Гомер, Есхіл та Софокл.

Наступне, дуже важливе джерело про Крим: „Натураліс історія” Плінія Старшого, у якій він присвятив 12 розділів описові берегів Чорного моря (Понту) включно із Херсонесом – Кримом. Всі племена, що жили в Криму, а також на північ від Криму, він називає скитами – сколотами.

До джерел,які відносяться до Босфорського царства треба зачисляти праці Діодора Сицилійського („Історична бібліотека”), він на підставі грецьких та херсонеських джерел дав найкращий образ Босфорського царства і заперечив те,що Крим будь коли був грецьким. Зрештою, сама грецька історія ніколи не називала Крим частиною своєї історії чи колонією, лише згадує про нього, як про місце експорту збіжжя, риби та сільгосптоварів”.

Як бачимо,Крим ніколи не був ні грецьким,ні татарським, а тим більше-московським. Крим споконвіку заселяли праукраїнські племена – сколоти!

З падінням Великої Сколотії, а потім Гетиської та Шумерської держав (тобто держав праукраїнських) у першому тисячолітті до Христа, приблизно 360 роки, в Криму створюється Босфорське царство відоме ще,як Велика Скитія, що складалася із племен царських сколотів, таврів, меотидів, алан, осів, укрів, черкесів та інших.

Босфорське царство проіснувало 840 років, тобто до 340-х років нашої ери, на монетах якого знаходимо відбиток тризуба. Знаходимо тризуб як герб Босфорського царства і на статерах царя Респупорида ІІІ.

Босфорська держава була знищена гунами (читай І.Білика “Меч арея”, за що автор ледь не вхопив 8-років ув’язнення в савєцькі часи), що поверталися після багаторічних мандрів 50-ти тисячною кінною армією на свою прабатьківщину Сколотію (Скіфію).

Змішавшись за цей час з монголами та китайцями (бо займали Монголію та Північний Китай, від яких китайці, відгородились Великим китайським муром,та дарма), вони утворили так звану Туранську расу, але зберегли в якійсь мірі свою прабатьківську мову. Дякуючи цьому, Аттіла (Гатило бився булавою, гатив-зупиняв). об’єднав усі сколотські племена і був найгрізнішим імператором в Європі (Гуни від слова гуня – кожух вивернутий вовною на зовні, якого не міг розсікти ані меч, ані сокира, ані піка пробити, стріли ж взагалі – як комарики. Ця гуня була природнім панциром, і вой не впрівав, бо сира шкіра холодила тіло).

Після смерті Аттіли(Гатила) гунська імперія ослабла, а після вбивства остороготами (одне із сколотських племен) у 469р.в Добруджі його сина, гунські племена розпорошились в морі сколотських племен.

Після цього на руїнах Босфорського царства, з центром на Таманському півострові (грц. назва Тюмархе) повстає нове Тьмутороканське князівство, що добре відоме нам згодом як Тьмутороканська Русь, яка зазнала своєї слави у ІХ ст. за царя Бравлина, який з великим військом напав на Сурож, потім – на Малу Азію, дійшов до Константинополя і нагнав такого страху імператору Михайлу ІІІ та патріарху Фотію, що ті погодилися на незалежне Тьмутороканське єпископство. Як бачимо, християнство в Криму існувало ще до офіційного хрещення Руси-України. Та тоді воно було християнським а не православним.

За Євсеєм, першим істориком церкви, в ІVст.н.е. Ап.Андрію припала апостольська діяльність у Сколотії та Босфорському царстві, де було на той час понад 2.000 християн.

Але повернемось до Московії та її „визвольних діянь” у Криму.

„Нашою найбільшою трагедією в новітній історії, – пише В.Паїк, – була не тільки програна війна 1709р. під Полтавою, після якої було знищено козацтво, але й завоювання з нашою допомогою у 1783р. Москвою Криму.

Татари, завоювавши Крим у 1241р., залишили на цій землі кримських автохонів (родоначальників) та їхні культурні надбання в спокої… В Петербурзі після завоювання Криму добре знали про те, що, крім татар, тут жили не греки, а сколоти-готи і залишилася тут їхня величезна спадщина. І тому москалі за наказом Катєріни ІІ – (німкені за походженням, москалихи за духом і курви за суттю), по-варварськи знищили історичні джерела, могили-кургани та мистецькі пам’ятники, не дозволивши московським князям (Патьомкіну, Арлову) забрати деякі стародавні цінності до своїх музеїв. А ця московська пильність потрібна була для того, щоб раз і назавжди стерти з лиця землі всі сколотські сліди, а згодом сфабрикувати історію так, як це їм диктувала їхня пошехонська совість „старшєва брата”.

Ще до 1750р. московський історик І.Лізлов у праці ”Скіфская історія” за 1629р. і В.Татіщєв згадують десятки разів скитів-сколотів і наводять джерела із грецької історіографії від початку VІ ст.н.е. Та вже на початку ХІХст. у Карамзіна не знаходимо й слова про існування сколотів. А історія чомусь влізла аж у початок виникнення Київської Русі”.

„До такої руїни яку вчинила Московія в Криму у мирний час, не допустилася ніяка держава у світі за всю історію людства”, – пише в своїй книзі „Подорож в різні краї Європи і Африки” Е.Д.Кларк.

„Після того, як у 1830 році у Керчі знайдено найбільший золотий скарб в могилі Куль – Оба, – пише професор О.Дражньовський в книзі „Скити”. З того моменту почалась „золота горячка” у пошуках скарбів. До Криму послано так званих археологів Д.Крейту та А.Ашика, які довгі роки змагалися у руйнуванні та грабунку курганів – могил сколотських царів. Їхня головна мета – знайти якнайшвидше і якнайбільше золота, переславши його в Петербург. Зараз кацапи роблять це вдруге, очищаючи кримські музеї та художні галереї.

Тоді ж, змагались, шукаючи тільки золоті речі, інші – залишали, які з часом ржавіли і зотлівали. В такий спосіб було знищено неоціненні вартості, що могли б стати предметом дослідження України.

Таким методом, – твердять В.Паїк, – було знищено 2.500! царських сколотських могил-курганів, наших предвічних святинь, що деякі з них сягали висоти 20 метрів.

Вдумайтесь тільки, скільки віків, скільки тисячоліть необхідно було, аби поховати таку кількість царів? Скільки тисячоліть берегли ці святині наші предки, як свідків нашої великої минувшини для нас, щоб знали ми нашу предвічну історію і були гідні продовжувати її. Скільки наших царів, скільки династій спочило?

Покінчивши з руйнуванням праукраїнських пам’яток історії, московський імперіалізм взявся за переселення українців із наших предковічних земель. Так наприклад, тільки одним Столипінам було переселено в Сибір та Далекий Схід (Зелений Клин) біля півтора мільйона українців. А на зламі століть із надр московського сатанізму вилазить нова, удосконалена московська потвора – бальшєвізм-каммунізм, що своєю зловісною машиною переламав сотні народів, в тому числі понад 50 млн.(за це пізніше) українців знищено і депортовано…

І знову плюндруються не тільки пам’ятки культури, храми, спалюються бібліотеки, архіви, руйнуються кладовища і могили культурних діячів та вояків.

Сьогодні московські шовіністи захопили, і знову грабують не тільки праукраїнський Крим, Донбас. Вони як і раніше посягають на Одесу, Миколаїв, Херсон, Київ… Що це ?

Це агонія і переляк останнього диктатора московської імперії – путєна, який ніколи не цікавився історією, а тому і не вчив її, а отже ні бельмеса в ній не розуміє.

Крим до 1241р. був праукраїнським, з 1241р. до 1783р. – кримсько-татарським, з 1783р. по 1954р. – московським, з 1954р. по 2014р. – де-юре українським а фактично і практично московським… Але в якому 20?? р. півострів остаточно повернеться до НЕНІ, та буде за божим, – історичним правом належати русинському(українському) народу довічно!?.

 

P.S. Всім без винятку дякую за увагу. В полеміку не вступаю – бракує часу. Будьте стриманими при оцінці тих чи інших авторів, а тим більше таких як В.Бебик. Нас з вами навіть на поріг Ватикану не пустять, а його слухали кардинали (дуже освічені люди), задавали йому безліч запитань, одне з яких було приблизно такого порядку:

То що, тепер всю світову історію переписувати?.. на що В.Бебик знизав плечима та розвів руками. Мовляв, дивіться самі, думайте, гадайте що вам більше підходить: усталена і законсервована псевдо історична наука, чи новий і незаангажований погляд, на той величезний археологічний та документальний фактаж, що століттями приховувався від думаючих людей.

Автор: В.Білокінь

 

52 Comments on "Кому по історичному праву належить Крим?"

  1. Ну ось навіщо знову друкувати всяку нісенітницю? Тільки тому, що вона “у вірному напрямку”? Щоб потім москалі знову іржали, що “хохли Чорне море викопали”? Мізки де?

  2. Rhodesian | 23.03.2018 at 16:35 |

    Нечитаємі простині пана доцента

  3. Ясно видящий | 23.03.2018 at 16:57 |

    Смесь фантазии и учебника по истории для 5 класса … Не публикуйте такое. Пожалуйста.

    История с археологией науки точные. Историю знать очень важно, архи важно ! Но историю, а не фантасмагории из мозга пламенных писателей (читай І.Білика “Меч арея”!!! – маячня воспаленного мозга). Именно такие статьи вызывают потом насмешки, типа “Древние Укры выкопали Черное море”.

    В Крыму жили “скифы Царские”, котрые торговали с Греками, ведя, одновременно, с ними перманентную войну …

    Готы действительно основали в Крыму Рейх Готланд, о чем любому туристу известно из посещения, скажем Чуфут Кале или Мангуп Кале, где есть алано – готские могильники.

    … … …

    У нас много есть специалистов во всех областях знаний, множество “экспердов” и в военном деле и, к сожалению, в истории. Любой украинский письменник может провести лекцию о том, что Украинцы выкопали Черное море, создали алфавит и основали вселенную … Бо полэтилы якось козакы у космос. И взялы із собою отару овець, бо як би там не було, а чоловік має попоїсти… А по дорозі до Марсу вони глип – а одного барана нема, та як закричать: “Ой де баран!”. От відтоді і сузірья так і називається “Ойдебаран”, а на “Айдебаран” то вже москалі переробили… То все од нас пішло – од козаків !”

    Не публикуйте больше подобной лженауки – она нас унижает. Если хотите лучше обратитесь к историкам, а не к писателям-фантастам.

  4. Ясно видящий | 23.03.2018 at 16:58 |

    Urri:

    От я про те !

  5. Wolodymyr | 23.03.2018 at 17:01 |

    Крим належить кримським татарам і кримчакам, вони там жили, всі інші – заходили. А розмова про праукраїнців нагадала мені про одного покійного московського гумориста, що перед смертю перекваліфікувався в “історика”. Щось на рівні шумерів-українців і викопаного Чорного моря.

  6. За честь було би ознайомитися з Вашими простинями. З повагою.

    • anti-colorados | 23.03.2018 at 21:11 |

      Або зменіть імейл, або не пишіть сюди. Ви порушуєте наші правила. ***.ru у нас під забороною

  7. Ясно видящий | 23.03.2018 at 17:15 |

    На школьных каникулах все годы подряд проводил месяц в пионерлагере “Ласпи” (в одноименной бухте). Ходил по Крыму с рюкзаком. Принимал участие в нескольких археологических экспедициях. В отпуск ездил “дикарем” и жил без палатки под шум ветра в иголках “ели крымской” на мысе Айя, жил под звездами на Мангуп Кале, на берюзовом озере на речке Кача возле Кыз Кермен, ходил по Большому каньйону, каньйону Узунджи, Черной речки …

    Крым это детство киевлянина, родина романтики и, так случилось, – место службы в армии (пос. Гвардейское, 124 МРАП) …

    Поэтому ососбо неприятно читать всякие измышления …

  8. АнтонОвич | 23.03.2018 at 17:18 |

    Cуб”єктивна, звиняйте, напівмаячня, писана напівлітературною мовою з посиланнями на незрозумілі джерела. Воно, ніби то, і в ідеологічно вірному напрямі писане, але щось вже дуже примітивне.
    Якщо Ви, шановний Авторе, вирішили перевірити своїх читачів на сприйняття таких опусів, а потім перевірити реакцію, то – будь ласка.

  9. Ясно видящий | 23.03.2018 at 17:23 |

    А Сюйреньская крепость ! … Чуфут-Кале, Тепе-Кермен, Эски-Кермен, Каламита, Бакла, Кыз-Кермен, Мангуп-Кале …

    Не про крим, але про скіфів та їхні Герри. Покійний Борис Мозолевський. Поєт, археолог, романтик, дослідник … Ось так треба про історію нашу писати художні рядки :

    Гробниці (скіфських) царів містяться в Геррах,
    до яких Бористен ще судноплавний.
    Г е р о д о т

    Життя і смерті спивши щедрий келих,
    Усі літа спаливши на вогні,
    Я скіфський цар, лежу в дніпровських Геррах.
    І стугонять століття по мені.

    Колись цю річку звали Бористеном,
    А Скіфією — всі оці краї.
    Як пахли по степах тоді нестерпно
    Кочівками осінні кураї!..

    Гай-гай!.. Все так. Колись я був тут юним.
    Ходив на бій. Поїв коня з ріки.
    Мов сон, пройшли сармати, готи, гунни,
    Авари, печеніги, кипчаки.

    Чиї тепер там кроки землю будять?
    Яка зійшла над обрієм доба?
    Я міцно сплю, тримаючи на грудях
    Тяжінь високовольтного стовпа.

    Над ним гудуть громи в сталевих струнах,
    Під ними крає землю чересло.
    Крізь мене йдуть в світи пекельні струми,
    Чоло ж моє колоссям проросло.

    І хай сівач з блакитними очима
    Ще тричі вищих обширів сягне —
    Це наша з вами спільна Батьківщина,
    Бо як ви з неї вирвете мене?

    Бо хто вам майбуття з минулим зв’яже
    І хто навчить любити ці кряжі,
    Коли і він зі мною поруч ляже,
    Три кроки не дійшовши до межі?

    А гуси знов ґелґочуть на озерах,
    І пахнуть медом плавні навесні!..
    Я скіфський цар, похований у Геррах,—
    Мій спис, і меч, і кінь мій при мені.

    • Юрiй | 24.03.2018 at 21:59 |

      Бесподобные стихи ! И, вообще, Борис Мозолевский был истинным патриотом Украины, и удивительным Человеком.

  10. Ясно видящий | 23.03.2018 at 17:26 |

    Шось я розчулився… сльзи на очах … Старий став, сентиментальний …

  11. Мій тесть теж шуткує. Каже спочатку був казак Мамай. По п”яні він трахнув гамадрила. Ось так і з”явились москалі.

  12. Ну, когда то все были уверенны, что земля плоская, стоит на трех китах и т.д.Корабль мог быть построен только из дерева т.к. оно плавает а железо нет.Приводить примеров можно до бесконечности.Если предыдущие коментаторы свои исторические знания черпают из советской истории, то им можно только посочуствовать.А вот то, что при Екатерине была проведена масштабная фальсификация истории-это доказанный факт.А как фальсифицирует историю нынешняя московия вы видите своими глазами.Так что не стоит так с налета все отвергать,для того чтобы делать подобные выводы надо хотя бы прочитать то ,что автор изучил.

  13. Князь Ігорко | 23.03.2018 at 17:36 |

    @ В.Білокінь:
    “То що, тепер всю світову історію переписувати?.. на що В.Бебик знизав плечима та розвів руками. Мовляв, дивіться самі, думайте, гадайте що вам більше підходить: усталена і законсервована псевдо історична наука, чи новий і незаангажований погляд, на той величезний археологічний та документальний фактаж, що століттями приховувався від думаючих людей.”

    Думаю, наступні декілька поколінь дослідників історії добряче посміються з московських байок доби німецького романтизму.

    Дякую за статтю, знайшов у ній для себе певні “ланки історичного ланцюжка”.

  14. АнтонОвич | 23.03.2018 at 17:40 |

    Тай сама назва статті якась така…Це ніби спитати “Кому належить Волинь?”. Або “Хто володар Галичини?” Найкраще якусь територію, край характеризує той народ, при якому ця земля розквітла, розвинулась, стала відома поза межами, популярна, куди хотілось би приїхати.
    А зараз із Криму адекватні люди тікають, нажаль, а заїжджають зайди безродні, які і місця не мають, не приймає їх ніяка земля надовго.

  15. Олександр | 23.03.2018 at 17:45 |

    Тут дуже багато “критики” тексту.
    Але схоже, що це неприйняття стоїть на все тому ж, так традиційному для “вєлікай русскай культури” постулаті – “глупиє хахли”. Автори “критики” куди ж діватись, виросли таки в тій “культурі”.
    Ні, я в жодному разі не скажу, що я вважаю весь той текст істиною. Я на цю тему знаю тільки одне – я надто слабко знаю історію й не мені судити. Впевнений, що 99,9999% “критиків” знають ту історію теж не настільки добре, щоб мати право судити й засуджувати.
    Тут один написав, що історія – наука точна. Помилка! До точності трохи наближається археологія. Історія ж, яка мусить стояти у значній мірі на документах – вже тому ніяк не може бути точною. Оскільки документи завжди були є і будуть у значній мірі свідомо брехливі.

  16. Об “исторической справедливости”,могут говорить только персонажи типа хуйла для оправдания своей агрессии.У всех ко всем свои “исторические претензии”,поэтому и договорились о не пересмотре границ.Но некоторых вяличие и скрепы не дают жить в мире с соседями.

  17. Евгений О. | 23.03.2018 at 17:59 |

    Не подвергая сомнению ни методику, ни источники, использованные автором материала, в силу своей весьма ограниченной подготовки в исторической науке, все же осмелюсь заметить следующее.
    Во все времена в обществе существовали некие устоявшиеся взгляды на, в частности, историю. Как правило эти взгляды содержат определенные части мифов, спекуляций, фантазий околонаучных литераторов и прочих популяризаторов. Во многих случаях абсолютно точные и обоснованные выводы отдельных талантливых исследователей, выходящие за рамки устоявшихся представлений, вызывали серьезные конфронтации, в том числе и с реальными жертвами.
    Причины этого были разнообразны. В том числе и вполне меркантильные. По прошествии определенного аремени, после того, как страсти поулеглись, ученый мир подползал к пониманию правоты того, чьи преждевременные, категоричные, пусть и вполне правильные высказывания приводили к достаточно трагичным конфронтациям.
    После прочтения представленного уважаемым Автором данного труда у меня возник вопрос не о правоте его составившего, а о своевременности обнародования данной точки зрения. А уж тем более, применения достаточно категоричных и, скажем так, не совсем соответствующих принятым в исторических трудах, выражений и тональностей.
    И как следствие из указанных вопросов возникло большое сомнение в полезности данной работы для нашей страны в имеющихся обстоятельствах.
    Прошу простить за многсловие, но те весьма емкие и краткие словосочетания, которые первыми пришли мне на ум по прочтении сего материала, употреблять в столь уважаемом обществе не счел возможным. Не обучен-с.

  18. Blacksmith | 23.03.2018 at 18:01 |

    Не, такие бредни все же осилить до конца не получилось. При всем уважении к редакции. Финикийцы все же были мореходы и торговцы, а постоянное притягивание за уши полумифических ариев уже порядком раздражает. А полководец Македонского Кир? Я достаточно хорошо знаком с этим периодом истории, явные подтасовки исторических фактов не делают чести автору сего опуса.

  19. Владислав | 23.03.2018 at 18:10 |

    Для Wolodymyr.
    “Крим належить кримським татарам і кримчакам”.
    Ви забули ще караїмів, у них так само, як і в татар і кримчаків нема іншої батьківщини.
    А тепер питання, москалю,: “Крым чей?”

  20. Леонід ддд | 23.03.2018 at 18:10 |

    Погоджуюся з yuriy та Князь Ігорко.Не потрібно кепкувати над тим,що виклав автор В.Білокінь.Його версія історичних подій має право на існування.Вірити савєцькай та московській історії неможна.А про “викопане Чорне море украми” вже задовбали!Колись була гумористична передача “Файна Юкрайна”.І там був епізод про плем’я укрів,які викопали Чорне море.Я сам бачив цю передачу і цей прикол.І тепер кацапська пропаганда наводить цей нібито “факт”,який нібито зафіксований в підручниках українських школярів за 5-й клас.Все почалося як прикол з гумористичної передачі,але усякі кисельови та салавйови,як завжди все перекрутили!А піпл хаває!До речі ,сам Притула (гуморист)колись вже на телебаченні недавно поясняв кумедну історію про Чорне море з украми та звідки це все узялося.

  21. Кацапні не вигідна правда
    Скільки разів горіли підпалені рукожопією бібпіотеки. ?
    Скільки вкрадено і вивезено жидами за кордон?
    Скільки замордовано людей світлого розуму?
    А може потрібно прочитати самим всю історію

    Памятаєте як говорив дурний Стецько у виставі “Москаль- чарівник”?
    -Зразу видно що москаль – бо бреше.

  22. Владислав | 23.03.2018 at 18:32 |

    Пане Леонід ддд.
    Ви людина вихована, вмієте стримувати емоції, мені ло Вас далеко, все аж кипить від люті. Я розумію опонентів, які не згодні з паном Білоконем, але мене дуже дратують ті потоки жовчі, та зверхність, той апломб, з яким вони дружно, як по команді, полили бруд на автора цієї статті, лише тому, що він доводить до висновку факт існування предків українців на території України протягом тисяч троків. Це вже їх бісить. У мене така підозра, що й тут троляки розплодились, як миші на току.

  23. Іван | 23.03.2018 at 18:38 |

    История, особенно в землях, загаженных “советами” – лженаука. В любом случае согласен с автором статьи в том, что истину следует искать в иных источниках, пока нет машины времени. Крым принадлежит тем, кто вложил свой пот, силы и жизнь в его процветание и те же роскошные виноградники, а не в очередной раз приехал загадить, в т.ч. просроченным или экспериментальным оружием

  24. Владислав | 23.03.2018 at 18:39 |

    Vasilevs.
    1. Дурний Стецько – персонаж п’єси “Сватання на Гончарівці”.
    2. Антисимітам сюди зась. Янукович вивіз більше, ніж будь-хто, а він православний.
    Висновок: Ви ще один смердючий троляка. Ну вас нині й рясно.

  25. Ясно видящий | 23.03.2018 at 18:42 |

    “Я не поєт, но я скажу стихами …” Многие писатели на исторические темы не будучи специалистами в той или иной области пишут, “как слышат”. Вот в одной “роматико-исторической” шедевре письменник пишет, не то, что не разбираясь в конном кавалеристском деле, а вообще ниразу не сидев в седле: “Він стрибнув у сідло, натис на стремена і помчав алюром …” А на замечания, что в седло садятся, а не “застрібують”, натискати на стремена зовсім не треба, а алюр це будь-який біг коня: трот, галоп, скорочений галоп, добавлена рись – це все алюри; пімєннік відповідае: “Але ж так звучить романтично !”

    В тому той річ, що “я слабко розбираюсь в історії, але … даю свої коментарі”. Шкідливість подібного полягає в тому, що “не історикам але …” подобається легенда. Не історичний факт, а творчий вимисел; не подія, що відбулась насправді, а її інтерпритація “в свій бік”. Подобається творча хвантазія, легенда, “про арійців”, чи “про сколотів” і з цього подобається формується думка обивателя далекого від істинного знання історії. А реальну історію від Трипільської культури через скіфську добу, крізь слов”янські часи, крізь Русь до сучасної України якраз і затмили від обивателя, (звичайного ураїнця, що не хочебути істориком, а хоче бути програмістом, чи військовим і власне і не має знати історію на рівні професора), затмили “козаководи”, “арієзнавці” і “Кієвская Русь била” …

    Подобається красиво і наукообразно викладена легенда, – нехай. Але не треба це сміття завіювати в голови “не археологів з істориками” … Не хочеться навіть розбирати по пунктах невігластва – забагато місця займе.

    “Меч Арея” не читайте. Я колись прочитав, коли вчився в 10 класі … потім задав викладачу історії питання навіщо таке друкують …

  26. Олександр | 23.03.2018 at 18:48 |

    Ясно? видящий,
    якщо ви вважаєте ОК питати, для чого друкували “Меч Арея”, то чому зупиняєтесь, чому не задаєте питання типу “для чого Голлівуд знімає фільми?” Ну й інші студії. Ну й дуууууже багато чо іншого – для чого писали-друкували?

  27. Князь Ігорко | 23.03.2018 at 18:54 |

    @ yuriy 23.03.2018 17:48
    “У всех ко всем свои «исторические претензии»,поэтому и договорились о не пересмотре границ.”

    Саме так. Якийсь час у ЄС також витала ідея “Європи регіонів”, але її в зародку поховано саркозями, берлусконями й шрьодернею.

    @ Леонід ддд 23.03.2018 18:10
    “… До речі ,сам Притула (гуморист)колись вже на телебаченні недавно поясняв кумедну історію про Чорне море з украми та звідки це все узялося.”

    Та не треба пререйматись, най кепкують. Наші предки може й не викопали Чорне море, зате виділи Великий Потоп, коли Середземне море залило Чорне – мабуть тому українці й більш побожні, у порівнянні з багатьма іншими.

    https://abcnews.go.com/Technology/evidence-suggests-biblical-great-flood-noahs-time-happened/story?id=17884533

  28. або-або | 23.03.2018 at 19:32 |

    .. якщо коротко відповідати на поставлене в заголовку питання, то Крим по праву не належить нікому.. ніхто його не зробив своїми руками.. ті, хто прийшов туди першими мають не більше прав, ніж ті, хто з*явився опісля.. він нічий.. на сьогодні російський – просто по праву сили і хітрожопія.. де-юре (тобто по міжнародним правилам) вважається українським.. але правила існують для слАбих.. пройтися по цій території вогнем і мечем, виселити або фізично знищити москалів (чи будь-яке інше населення) – і він буде деякий

  29. або-або | 23.03.2018 at 19:33 |

    .. час того, хто пройшовся вогнем і мечем і завіз своє населення.. от і вся байда..

  30. Avguras | 23.03.2018 at 19:46 |

    Прошу вибачення. Є тут в обговоренні хоч один професійний історик?
    Якщо є – то хотілося б почути думку історика, а не «так єто общєізвєстно!»
    З повагою.

  31. Шалтай-болтай | 23.03.2018 at 19:52 |

    Часть комментаторов вспоминает историю, написанную нам немцами, начиная с Миллера, который по заданию Катьки#2 ездил в Крым, чтобы уничтожить свидетельства нашей истории, которые шли вразрез (естественно!) с теми “трудами”, которые они “наваяли”…
    Можно скептически относиться к некоторым тезисам статьи, но полностью отвергать её – ну, по крайней мере, преждевременно…

  32. Не розкрита тема того, що саме украінці створили російську імперію з метою колнізувати та цивідізувати племена майбутніх кацапів. Щокрема ідея належала Феофану Прокоповичу – радника Петра 1. Після проголошення Петра імператором відбулась українізація (хрещення по руському обряду) племен. Саме українці дали їм релігію, алфавіт, писемність і т.д. Про це добре писав російській лінгвіст князь Трубєцкой.

  33. Прохожий из ФРГ | 23.03.2018 at 20:12 |

    Дорогие читатели и коллеги.
    Не ломайте копья и не тупите мечи в полемике и спорах.
    Крым принадлежит в первую очередь СУШИ а Черное море принадлежит ВОДЕ.
    Всё остальное и возвышенное и низменное – только условности и ничего более в человеческом бытие.

    А вот кто из читателей может подтвердить или опровергнуть следующию информацию из Украины.

    “Начиная, приблизительно, с 19 марта в социальных сетях и, иногда в прессе, появляются сообщения из разных районов Украины о выпадении там осадков странного желто-оранжевого цвета”

    Имеет это место или вымысел ?

  34. Може,пан Білокінь трошки і нахвантазироаал. Багато розумних і дуже розумних відгуків, та всі забули про назву статті у вигляді риторичного запитання. То як воно, того… То кому ж?
    Ще ремарка не зовсім в тему. Пан Білокінь згадує про массове виселення українців москалями. Гадаю , тут нема заперечень. Просто хочу звернути увагу на те що на сьогодні в Мордорі серед орків живе щонайменше двадцять відсотків ,а якщо рахувати мулатів, то значно більше українців, які вже перетворилися на орків. Розумію, що не відкрив Америку. Це я до того, що багато дописувачів вважають кацапів генетичними дегенератами.На емоціях і сам інколи… З малої і не дуже малої дитини можно зліпити комуніста, расиста, вєликороса-шовініста, будь-яку гидоту, але з того самого індівіду можно зліпити порядну людину. Це як йому( індівіду) пощастить опинитися в потрібному місці і в потрібний час. Тема ця без кінця і краю… До речі, дєдушка лєнін казав:”Нет большего русского шовиниста, чем ассимилированный инородец”.

  35. Wolodymyr | 23.03.2018 at 20:34 |

    Для Wolodymyr.
    «Крим належить кримським татарам і кримчакам».
    Ви забули ще караїмів, у них так само, як і в татар і кримчаків нема іншої батьківщини.
    А тепер питання, москалю,: «Крым чей?»
    ———————————————-
    Автохтонними народоми Криму визнано кримських татарів та караїмів разом з кримчаками. Ось їм і належить Крим. Автохтонний народ України – українці. А тепер питання, “щирий українцю”: “Україна чия?”

  36. Сніг випав жовтуватий(південь України), з пилякою Африки змішався. рН нейтральний.

    “Мов сон, пройшли сармати, готи, гунни,
    Авари, печеніги, кипчаки.” https://ic.pics.livejournal.com/lumilich/82194251/36658/36658_original.jpg. Ми не однорідні. Нічого нового пан Білокінь не написав. Українці належать до європейських народів, а Крим частина Європи.
    А ще. За часів Ярослава Мудрого було чотири мільйони українців, а за часів Порошенко сорок мільйонів. Століття часів хрещення Русі, це як десятиліття сучасної України. Наша сучасність буде важливіша для нащадків, чим вся трипільська епоха, не зганьбимо себе.

  37. Всемирная История –наука точная, потому, что она основана на археологических раскопках. Российская история основана на баснях выковырянных с носа лжеисториками Екатерины. Археологические раскопки Новгорода убедительно показали–Новгород возник в 10 веке, а до этого в Новгороде нет культурного слоя, нет признаков обитания людей до 10 века. Так откуда в Киев пришел Рюрик? На земле Московщины, до сих пор не нашли монет нашего князя Владимира и предметов связанных с с Киевской Русью. Это означает, что никаких культурных и экономических связей наша Русь не имела с племенами населяющими эти северные земли. Миф про колыбель трёх братских народов–тоже выковырян с носа! ИТД Российская история не имеет даже здравого смысла—это посмешище!

  38. О статье В.Білокінь ничего не скажу, кроме удивления, что всюду одни сколоты, куда ни глянь. Ладно, потом профи разберутся. Тут упомянули о плоской земле, что давно некие люди так думали… Ну вот пример научного подхода.

    СамИздат, Борисов С.С., “Плоский мир христианства” —
    …суждение о шарообразности Земли высказывал Анаксимандр Милетский, у которого учился Пифагор в юности. А это VI в. до н.э. Позднее Аристотель в 330 году до н. э. привел доказательства сферичности Земли, основанные на изменении линии горизонта и положения созвездий в различных широтах, наблюдаемые моряками. Известно, что Эратосфен в III веке до Р.Х. достаточно точно измерил диаметр Земли – а затем, используя геометрические методы, рассчитал окружность нашей планеты. Причём погрешность его расчётов составила 3,5 % от истинной величины.
    Практически все христианские богословы признавали шарообразность Земли. Исключение составляли ритор Лактанций (IV век н.э.) и малоизвестный египетский монах Козьма Индикоплевст (VI век н.э.). …странно считать христиан темными и отсталыми, если – большинство карт мира, публиковавшихся в Средние века, изображали Землю круглой, хотя и с сильно искажёнными пропорциями. В позднем средневековье также были распространены глобусы, астролябии и армиллярная сфера. Христофор Колумб, на основе данных о сферичности Земли, совершил своё путешествие в Америку, намереваясь попасть в Индию. А Магеллан в 1522 и Дрейк в 1580 гг. совершили кругосветные путешествия, эмпирически доказав сферичность Земли.
    Данный миф о том, что Церковь “объявляла еретиками всех, кто провозглашал Землю круглой”, был придуман двумя авторами независимо друг от друга. Это были Жан-Антуан Летронн (Antoine-Jean Letronne), француз-антиклерикал, живший в XIX веке, и Вашингтон Ирвинг (книга 1828г.). С. Моррисон совершенно верно прокомментировал эту книгу Ирвинга: “Приносящая вред выдумка… Сферичность Земли не вызывала сомнений. Вопрос касался лишь размеров океана” – и в этом вопросе противники Колумба были правы.
    – – – – – – – – – – –

    Так что прошу даже не упоминать о плоской земле и о официальном христианстве – с исторической точки зрения.

  39. Леонід ддд | 23.03.2018 at 21:10 |

    Зараз у час,коли інформацію можна дістати досить з найрізноманітних джерел,дивно бачити,як люди ще вірять савєцькай історії.Кілька прикладів.Можна погуглити та знайти купу географічних мап,де Русь знаходиться на території сучасної України.А на території Мордору знаходиться напис “Татарія”.Тепер не таємниця,що слово”Україна” з’явилося у літописах приблизно в XII столітті.А як в СРСР пояснювали Пакт “Молотова-Рібентроппа”?!Мовляв ,просто Сталін відтермінував початок війни,щоб краще підготуватись до бойових дій.Але ми знаємо,що є таємний протокол до цієї угоди,де два упиря,Адік та Йося ділили Європу.А чому у савєцькай школі про це не розказували?Бо така правда не вигідна режиму була.Може хтось припам’ятає,як нас вчили історії?Як що ні,то я пригадаю.Спершу у 4-му класі ми вивчали історію СРСР у стиснутому викладанні.Потім 5-8 класи вивчали вже періодами:стародавня історія СРСР,історія СРСР середніх часів і т.п.І потім,здається,з 9-го класу тут в Україні,ми вивчали лише за рік усю українську історію .А чому так стисло?Бо там все починалося з XVII століття,тобто з часів “барьби украінскава народа за вассаєдінєніє с рассієй”!Це ми зараз знаємо,що була доба Великого Литовсько-Руського Князівства,куди Мокшандія не вписувалася.Або доба Галицько-Волинського князівства,коли Київ перетворився просто на провінцію.А в той час на мокшанських болотах лише квакали жаби.
    Це все не вигадка,це все так і було.Але народ чомусь далі “краткава курса КПСС” чомусь не заглядає .Всім чомусь зручно оперувати застарілими кліше.А це мінімум неприпустимо і сумно…

  40. Олександр Таллінн | 23.03.2018 at 21:21 |

    Дивує позиція деяких авторів коментів: які у нього (автора статі) джерела?, підручник з п’ятого класу, не друкуйте більше… І дивують не самі коментарі, а їх кількість.
    Джерела Автором статі вказані, можете перевірити, а якщо знайдете час ще й почитати, то Вашші думки зміняться і зміняться на краще, після чого Ви, шановні колеги, не будете бідкатися на тему – а що скаже про копання Чорного моря мокшанська вата? Лемент, що лунає за порєбриком треба не тільки ігнорувати, а взагалі не чути, бо цей лемент – останній їх аргумент. А що до фальсифікації історії москалями, то в нашому селі кажуть так: Коня кують, а жаба свою ногу підставляє.
    Щастя всім.

  41. Всяким недопанкам ї прихильникам “руського міру” в Україні. ——-

    Твоя Історія виколупана з гузна німецькими істориками Катерини ! Ніхто не заважає тобі її споживати. Чавкай на протягах , щоб не “пахло” ! Тільки не ділись! В українців своя Історія перед очима. Подивись на Софію Києвську–вона збудована , коли на місці Москви жаби квакали. Глянь на цеглини Десятинної церкви там є тавро–герб нашого князя князя Володимира і нашої України! Прочитай надписи на фресках Софії Київської—вони на староукраїнській мові! Підійди до Києво Могилянської академії—вона існувала тоді, коли в Московщині царі розписувались хрестиком. Наша грошова одиниця гривна і гривна нашої Русі мають тисячолітню історію. Прочитай слова древніх пісень наших Кобзарів —всі вони на українській мові, їх тисячи .Вивчи наш календар місяців року –він на українській мові і має також тисячолітню Історію! Вийди в степи, крикни на українській і слухай—-земля тобі відгукнеться! ІТД
    Оце і Є НАША ІСТОРІЯ

  42. роман-грек | 23.03.2018 at 21:53 |

    Что за бред сивой кеобылы ?
    Да нет- белого коня.

  43. Костянтин Ф | 23.03.2018 at 22:00 |

    З Суворова спочатку також усі сміялися, а його праці опльовували, посилаючись на передову совєцьку історичну науку. А потім? Визнали, що у багатьох своїх концепціях він правий, з’явилась маса істориків і документів. які поступово розкривають правду про ту війну.
    Треба дати поштовх, аби історики відійшли від “накатаної дороги”, по іншому оцінили ті факти, що є, та почали розкопувати справжню історію стародавньої України. А кацапи добре попрацювали над знищенням артефактів і створенням ілюзії правдивості свого перекручення історії.

  44. АНТ | 23.03.2018 at 22:27 |

    Wolodymyr:
    Март 23, 2018 в 17:01

    Крим належить кримським татарам і кримчакам, вони там жили, всі інші — заходили.

    Спорное утверждение. До 1990 года их там не было. 2 поколения крымчан их там не видели… может грубо и не полит корректно, но Крым после войны и в период развитого социализма отстраивали и подымали без них другие. Исторический факт. Все остальные прибыли на всё готовое.

  45. Евгений О. | 23.03.2018 at 22:47 |

    sk13:
    Март 23, 2018 в 21:09
    О статье В.Білокінь ничего не скажу, кроме удивления, что всюду одни сколоты, куда ни глянь. Ладно, потом профи разберутся…..
    —————————————————————-
    Оно то так, профи действительно разберутся. Вопрос только в том, чьи будут эти профи,если мы начнем вместо будущего дискутировать о прошлом, да еще в таком тоне.
    Самое время, е-мое….
    А чи не продуктивніше буде, шановні панове зайняти сьогодні наш розум і душі сьогоднішніми питаннями, зокрема питанням про причини участі в маршах заїжджих клоунів досить великої кількості людей. Наших людей, українців.
    Може таки більше користі буде, коли ми замість палких дискусій про далеке минуле спробуємо зрозуміти, як потрібно запобігати впливу дідькової п’ятої колони на розум багатьох людей, для яких наші палкі історичні суперечки такі далекі, як кратери на Місяці. Не свідомі?. Нічого подібного, вони просто живуть своїм життям, на яке, до речі, мають суверенне право.
    А в багатьох дописувачів в текстах, як на мою думку, забагато образ, на адресу людей, як зовсім цього не заслуговують. Бо не можуть всі бути однаковими. І далеко не всі наші громадяни мали змогу долучитись до справжніх історичних джерел. То що тепер, всі вони вороги?
    Чи не збільшуємо ми своїми радикальними дописами, які, слід зауважити, читають багато більше, ніж тисячі наших громадян, кількість прихильників зовсім не продуктивних, але зовні таких популістськи спокусливих діячів…..

  46. Дмитро | 23.03.2018 at 22:51 |

    Внаслідок постійних міграцій давнє населення України ніколи не було однорідним, але і фактів повної зміни етносів не зафіксовано. Бо наші давні предки – землероби. Пришельці частково змішувались з місцевими. Наслідки цього: передача історичної пам”яті і генофонду. І протягом тисячоліть різні народи виробили традиції і основи нашого менталітету. І приклад традицій державності можна брати набагато раніше за Київську Русь – у нас були античні міста-держави Північного Причорномор”я і Скіфської держави (і з Кримським півостровом у тому числі). Далі, в різні епохи, на наших землях відроджувались сармати, гуни, готи зі слов”янами. А генетика залишалась постійною і ми, українці – спадкоємці попередніх народів.

  47. роман-грек | 23.03.2018 at 22:59 |

    Предлагаю гипотезу близкую к истине.
    Благодатный и стратегически выгодный крымский полуостров с давних времен привлекал многих. Моряки-колонисты и кочевники-скотоводы приходили и заселяли его берега, предгорья и степи.Приходили новые племена и вытесняли предшественников.
    Пришло время жестокого московско-сталинского вытеснения “т.н.коренных народов” давно обживших Крым (в первую очередь татар). Кстати мои предки тоже по-праву претендуют на крымские корни.
    Четыре года назад произошел очередной захват Крыма, началось новое заселение и вытеснение прежних хозяев.
    Но кто знает , что станет -ведь ракетоносцы НАТО стали заходить в акваторию Черного моря и подходить к крымским берегам.И один Бог ведает-что будет!

  48. Рівень статті хіба для базарних персонажів.
    Але не про це.
    Сам підхід – чиї чоботи топтали конкретну землю NNN років тому – скорше тупиковий.
    Бо й то московський попик придумав “3-й рим” для виправдання тодішнього розколу московії (від Константинополю й Києва!) й виголошення самочинного мокшанського патріархату.
    Та все ж велич й могутність націй визначається НЕ тим, хто тут жив ДО нас, а тим ЯКІ ми є ТЕПЕР.
    От в Півн.Америці жили індіанці, а тепер – там сама могутня нація світу.
    Й їм НЕМА потреби доказувати – хто там жив 1000 р тому,
    хоча вони шанують ту історію.
    Могутність у тому – ЩО ти здатний створити й робити тут і ТЕПЕР.

    Такі баєчки для слабких, мовляв, ми були ось які могутні, та, бач все наше розікрали…
    У гарного хазяїна вкрасти не просто.
    Ну прям русскімір-2 – там теж всі в облозі, бо весь світ заздрить величі мокши й всі хочуть його загарбати, ймовірно – аби жити в зас@яних під”їздах серед алкашів…
    От хіба ніхто не второпав, що ВСЕ, що мокша має цінне (газ, нафта, метали)- вона сама й продає за кордон, а живе в параші! То навіщо їх загарбувати = самі все винесуть й продадуть!
    Тому варто не ламати списи – чий був Крим,
    а думати, як зробити ТУТ таке життя, аби заздрили не історичним міфологемам, а теперішньому рівню життя, освіти, культури, науки й бізнесу.
    А там є чам займатися.

  49. Евгений О. | 23.03.2018 at 23:47 |

    Andy:
    Март 23, 2018 в 23:09
    —————————–
    Так і тільки так!!!!!!!!!!

  50. Сергій | 24.03.2018 at 00:14 |

    Наш авторський колектив добре в хімії розбирається, ламкусовий папірець аж обгорів з країв. А всім піонерам- початківцям від історії, невеличка рекомендація – перед початком дискусії на такі теми варто представитись, автор це зробив, тоді і розмова буде фаховою.

Comments are closed.