Теория латания дыр (Часть 2)

В общем, помощь идет и набирает обороты, как в плане объемов, так и по части боевых свойств того, что нам поставляется. В связи с этим, часто возникают рассуждения о том, кто и что нам поставил, сколько это в денежном выражении, а также насколько объемы поставок соответствуют заявлению первых лиц стран-доноров. Мы никогда не пытались это подсчитывать, поскольку в нашей ситуации, мы принимаем помощь любого размера и качества, с одинаковой благодарностью. Но журналисты литовского издания LRT, провели анализ швейцарской и немецкой прессы, в частности Zuricher Zeitung и Frankfurter Allgemeine Zeitung, где проводились подобные исследования, обобщили и опубликовали результаты, которые могут представлять интерес для наших коллег.

Итак, на момент исследования, Украине 41 страной мира, были выданы обещания предоставления помощи, на общую сумму в 83 миллиарда долларов. Соединенные Штаты пообещали самую большую, по объему, помощь Украине, с помощью 43 миллиардов долларов. Это больше, чем поддержка всех стран Европейского союза вместе взятых. Из обещанной поддержки со стороны американцев наибольшую часть составляют деньги, потраченные на закупку вооружений.

На втором месте по уровню поддержки Украины довольно далеко отставая от США находится Великобритания, которая пообещала примерно шесть миллиардов долларов, на третьем месте Германия с четырьмя миллиардами долларов и на четвертом месте находится Польша с ее поддержкой в размере трех миллиардов долларов. По абсолютным значениям, эти четыре страны являются самыми крупными донорами Украины. И тут мы можем вспомнить, сколько миллиардов зелень закатала в асфальт, себе на конфеты и прочее, но пойдем дальше. Из стран Балтии, по данным швейцарского ежедневника, Эстония и Латвия оказывают примерно равную поддержку и немного обгоняют Литву, которая занимает почетное 20-е место. Эстония находится на 13-м месте, а Латвия на 15-м.

Однако, обещанная помощь очень часто, сильно растягивается по времени и в конкретный момент, из обещанного может прийти всего лишь часть, а потому – интересно посмотреть на то, как соотносятся обещания и их выполнение. Такое исследование уже было проведено в Германии. Так например, Кильский институт мировой экономики, базирующийся в Германии, обнаружил, что существует большая пропасть между обещаниями, данными Украине, и фактически поставленным оружием и другой помощью. Другими словами, страны-доноры обещали Украине гораздо больше помощи, чем предоставили по факту.

По данным Кильского института, донорами было дано гораздо больше обещаний, чем они сделали. Самый большой разрыв между обещаниями и их исполнением, демонстрируют США (40%) и Германия (46%). Обещания были выполнены в основном небольшими государствами. Среди них все страны Балтии, Чехия и другие. Среди крупных государств выделяется Польша, которая очень помогла Украине, учитывая ее население и экономическую мощь.

Одним из самых активных сторонников Украины является Великобритания. Она предоставляла не только вооружение и гуманитарную помощь, но и вместе с Канадой обучала и продолжала обучить десять тысяч украинских военнослужащих с тем, чтобы они могли успешно применять в бою, новые системы вооружений, которые уже поставлены или только готовятся к поставкам.

Все это представляет чисто академический интерес, поскольку в бою важен каждый патрон и каждый снаряд и там уж точно неважно, чье оружие или чей боеприпас оказался решающим и дал возможность поразить врага и выжить нашим военным. Но главный вывод из всего этого – очень простой. Даже те страны, которые продемонстрировали максимальный разрыв между обещаниями и поставками, делают это по собственной, доброй воле и по большому счету, не обязаны этого делать. А вот правительство Украины не просто обязано, эта обязанность прямо записана в Конституции. 

Поэтому, когда кто-то из тех деятелей высказывает претензии о том, что нам что-то не поставили, либо поставили мало или долго, пускай откроют книжечку, с надписью «Конституция» на обложке, найдут свои обязанности и ответят на простой вопрос: ты сам выполнил то, что должен или нет? И получи отрицательный ответ, пускай задумается о том, имеет ли он право что то, кому-то высказывать по этому поводу или все же лучше запарковать язык в известное место? Ведь рано или поздно, эти вопросы будут заданы и отвечать на них таки прийдется.

31 Comments on "Теория латания дыр (Часть 2)"

  1. Віктор | 12.07.2022 at 22:40 |

    Але не треба ображати Байдена, Джонсона і т.д. підозрами, що вони не розуміють, ЩО таке зеля боневтік. Для них воно явно тільки досадне де-юре, яке доводиться терпіти, бо така їхня робота – мати справу і з такими істотами.
    А з ким вони у нас де-факто ведуть справи – то інше і не дуже публічне питання.

    • Укроп | 12.07.2022 at 23:35 |

      Причому, від тієї непублічності, “ті, з ким ведуть справу”, виглядає дуже втомленим бо стільки мотається по світу та запевняє що Україна і те небрите зелене падло в брудній футболці, то зовсім різне. Тому щира подяка йому та його команді! Ну а наш генералітет уже мабуть НАТО вважає давно “своїми хлопцями” і залишаються тільки формальності.
      За Єрмака вже взялися? Мабуть близиться і “час Ч” по питанням і головній сволоті?

      • Eugen moderator | 12.07.2022 at 23:40 |

        Краще й не сказати, шановний Укропе.
        Шанобливо приєднуюсь.

        • Укроп | 12.07.2022 at 23:47 |

          Ми завжди розуміли один одного… Дякую, Ваші тексти теж завжди читаю “від корки до корки” та у 99.99999% 🙂 випадків гаряче підтримую!

      • Yuliya | 13.07.2022 at 00:17 |

        Будь ласка, поясніть мені, навіщо пошуки зброї часів срср? Для того, щоб продати їх московії? Тоді б це було логічно:))

        • СергійБілогор | 13.07.2022 at 00:38 |

          Бо у нас, в українській армії, всі знають, як її використовувати, а зброї(совєтскої) залишилось ще дуже багато в інших країнах і після оприлюднення результататів багато країн хочуть її позбутися, а нам вона протрібна для того, щоб “перебитись” до остаточного переходу на стандарти НАТО і для відсічі ворогу, поки не дійде зброя НАТО в повному обсягу, що потрібно нашим на фронті.
          Сподіваюсь, що ви все зрозуміли.

        • Yuliya | 13.07.2022 at 00:39 |

          Чи навпаки, щоб вони не змогли викупити?

          • І те, і інше. Питання вирішується комплексно, декількома шарами, які лежать один на одному.

  2. Н єпатріот | 12.07.2022 at 23:05 |

    А боневтік! Подивіться як він вивчає щось на столі з видом розумника, А тотім видає накази, що треба громити супостата. От ще тіль, як Чапаєва, сам не веде військо до бою. Верхи на прутколу коні з шашдиком в одній руці та понюшкою аргентинської муки в другій. Хєтьмєн однако.

    • Укроп | 12.07.2022 at 23:43 |

      Але все ж таки, як Чапаєв, картоплини не використовує у плануванні бойових дій? 🙂 Краще ю воно дерева і далі висаджувало… Бо скільки просять ЗСУ щоб менше ляпали язиками про справи під Херсоном та не заважали, то та наволоч цілий “наказ про звільнення” вже запиляла! Сигнал Хухлу посилає на що тому звернути увагу? Сподівається що після зввльнення півдня України забудеться питання яка потовора дала наказ той Південь здати? Марно сподівається! Побратими тих наших солдатів, що ще загинуть при деокупації Півдня,не забудуть спитати! А те, що ті люди підуть і у владу після війни – нема сумніву!

      • Владислав | 13.07.2022 at 07:17 |

        Є сумніви. Без зміни виборчого права знову під ногами виникнуть граблі, а до його зміни, в чому я й сумніваюсь, лише страхом можна здолати кремлівські тези в головах наших посполитих. Проте наші достойники знову намагаються достукатися до мудрості народної, яка не більше ніж міф, в природі не існуючий. Ось в чому проблема.

        • Vadym Kuzmenko | 13.07.2022 at 07:48 |

          Ви знову повторюєте маячню про “73%”.
          Чому Ви не сумніваєтеся в тому, що “146%” – це очевидна брехня, а “73%” вважаете істиною?
          Зверніть увагу: 73=146/2. І як кажуть у “запоребрику”: “Совпадєніє? Нє думаю!”.
          Ось дивіться: “зелені” з легкістю заборонили трансляцію “Прямого”, “П’ятого”, “Еспресо”, мотивуючи це воєнним станом. А у листопаді-грудні 2018-го під час введення воєнного стану (нехай навіть на місяць) ворожі Україні канали продовжували працювати.
          Перефразуючи найзнаменитішого сифілітика, слід підкреслити: “Усяка демократія лише тоді чогось вартує, коли вона вміє захищатися!”.
          Це я до того, що переважна частина населення буде робити і голосувати так, як їм скажуть через “зомбоящик”. Приберіть ворожу пропаганду і “наріт” зразу “порозумнішає”.

          • Eugen moderator | 13.07.2022 at 08:25 |

            Перепрошую шановного Пана, але порівняння 146 з 73 виглядає дещо незовсім…
            До того ж знову ж таки на мою думку, термін маячня взагалі не є прийнятним в даному випадку.
            Окрім того,перепрошую, але у вашому дописі є невеличке таке протиріччя. Пов’язане з теорією про те, що у випадку виключення з інформпростору ворожої пропаганди наступить відчутне порозумнішання. Причому досить швидке. Що мені видається вкрай сумнівним.
            Так, у вісімнадцятому році канали негідників продовжували лити бруд. Але чи пам’таєте ви тодішню зовнішньополітичну картину?
            Коли кожен крок Президента Порошенко піддавався всім можливим дослідженням?? Причому астрономічно далеким від доброзичливості
            Та й сьогодні, варто звернути увагу на те, що дії зеленої влади, що далекі від демократичних стандартів, не викликають такої реакції в тому самому демократичному світі, яка мала місце стосовно куди менш значущих дій того ж Петра Порошенко.

            При тому, що я абсолютно згоден з необхідністю ліквідації ворожої пропаганди всередині країни.
            Можливо, події, що достатньо мляво, як на мою думку, розвиваються стосовно того ж Єрмака, в потенціалі дадуть можливість суттєво змінити обставини на користь реально патріотичних та державницьких сил. На що я дуже сподіваюсь.
            А от у що я не вірю абсолютно, так це в те, що при збереженні теперішнього виборчого законодавства, за будь якого стану інформпростору в українських медіа, гарантується, чи то є більш вірогідним, прихід до влади проукраїнської команди.

          • Vadym Kuzmenko | 13.07.2022 at 10:39 |

            Безперечно, виборче законодавство створює передумови, але треба ці умови враховувати, а не мріяти про щось більш адекватне (про що багато вже сказано й Вами особисто і з чим я абсолютно погоджуюсь).
            А щодо протиріч, то і у Вашому дописі стверждується, фактично, що Порошенко не зміг би перемогти у 2014-му, та ще й у першому турі. Це я знову ж таки про наявні умови, які треба не тільки враховувати, але й використовувати у потрібному напрямку.
            До речі, коли я казав про ворожу пропаганду, то мав на увазі і використання нею наших “корисних ідіотів”, що теж необхідно враховувати і спрямовувати принаймні не на шкоду державі.
            Думаю, що Ви не будете заперечувати, що перед виборами 2019-го жодної протидії ворожому втручанню в Україні зроблено не було. В тому числі втручанню у свідомість тих, хто “думає телевізором”.

  3. Сергей * | 13.07.2022 at 05:01 |

    Жаба. Звичайнісінька зелена жаба. Мабуть теж порахували і вжахнулися, такі кошти і повз ОПу! От і повилазили знову дороги-тема відома та схема проста. І на Залужного заодно гавкнути. Яке ж воно кончене.

  4. Володимир | 13.07.2022 at 07:25 |

    Ця зелена пошесть не тільки не робить висновків, а і далі грає в тему: 3,14здІти та 3,14Издити. Реакція на дії конгресвумен Спартц =тому підтвердження. Як вся ця сволота збудилася, це невиліковно. А тому допомога трохи пригальмується, а за це сплатять життям сотні наших воїнів…

  5. Vadym Kuzmenko | 13.07.2022 at 07:36 |

    Наверное, я многим уже надоел своими словами, но всё-таки повторю:
    “Пока Шмаркля и его шайка числятся нашей властью, победы Украине не видать!”.
    То есть обязательная последовательность событий: сначала отстранение дезертира-членограя, и только после этого – победа над рашистами.
    А почему это так, каждый поймёт, если задумается о постоянно декларируемом тезисе – “после победы разберёмся”. Неужели преступники будут покорно наблюдать за приближением времени, когда их осудят, и не будут этому противодействовать?

    • Укроп | 13.07.2022 at 08:15 |

      Тут есть один, но существенный нюанс. Наше МЗЧ сейчас враг Хухла, судя по тому как накачивают ненавистью, в том числе и к нему лично, расейскую быдломассу. Наше чмо “обидело” московита тем, что не сдалось сразу, а ВСУ унизили “вторую армию Галактики” 🙂 и теперь попасть в руки Хухла означает смерть под пытками, а не должность “почетного гауляйтера Украины”. Поэтому это ничтожество уже переобулось и пожалуй даже поверю с натяжкой что оно искренне желает победы Украины. И “слом” произошел скорее всего когда враг был под Киевом потому что “мы так не договаривались”, Вова пообещал второму Вове сдать без единого выстрела юг Украины и свои обязательства выполнил, но поскольку Хухло на договора делало то, что обычно делает а свою ядерную торбу с дерьмом, то здесь поступило так же, и наша бубочка конкретно так укакалась. А до этого уже было и видео, где эта тварь со скорбной рожей вещает что дала команду прекратить сопротивление. Зелень потом открещивалась от того видео, как от фейка, но скорее всего так оно и было. И тут бубочке стало страшно и оно “стало патриотом”. Потому что максимум чем отделается – комфортабельной камерой в Гааге, а от московитов смерть от пыток. Выбирай, зелёная воровитая тварюка…

      • Vadym Kuzmenko | 13.07.2022 at 08:29 |

        С Вашими доводами можно будет согласиться, если Шмаркля осмелится уволить Ермака и Татарова – это показатель. А если нет, то все эти “накачки” со стороны Хуйла – просто имитация. Вспомните хотя бы тот факт, что никогда не наносятся ракетные удары туда и в то время, когда там находится Шмаркля. Он очень нужен Параше – это их последняя надежда. А по-поводу мести, то будет точно так же, как и с Бандюковичем, который тоже не выполнил задания – сумел “сдрыснуть” раньше времени.

      • Eugen moderator | 13.07.2022 at 08:39 |

        Вполне вероятно. Тем более, что для мобилизации симпатизирующих Украине и понимающих сущность эрэфии сил в мире таки нужен был образ Президента.
        Ну, так выбора для исполнения этой роли и не было особого, скажем так.
        Вот и явился миру “могущественный и авторитетнейший лидер современности”.
        Однако, декорации на мировой сцене претерпевают, судя по всему, некоторые изменения, соответственно и сценарий подвергается должной корректировке.
        Это я с надеждой о Ермаке так высказываюсь…
        Относительно замедления поставок вооружения, надеюсь, опять же, что этот процесс уже вышел из зависимости от персонального состава компании на Банковой, и такового не случится.
        Поскольку , полагаю, что только слепоглухонемой, или затоваренный по гланды нефтегазо баксами из мордора не видит масштабных и неуемных аппетитов тех, кого называем собирательным именем Хуйло.
        И реальной опасности того, что при малейшем послаблении или рашка, или некто восточнее оной, позволит себе либо расширить границы войны, либо организовать еще одну.

        • Укроп | 13.07.2022 at 10:27 |

          Судя по тому, что в ответ на стенания и требования “дать 100500 гаубиц”, Штаты вежливо и твердо говорят “мы даем столько, сколько требует Залужный и даже с превышением”, то никаких иллюзий относительно этой шелупони на Банковой у наших союзников нет и они все отлично понимают. Пока “де юре” – вот это, приходится общаться… Но кто то из наших коллег уже сказал что после войны наступит время восстановления и хотя помощь конечно будет, но стране будет так экономически тяжело, что не факт что выдержали бы без ухода в отставку и куда более умные люди, чем это “сборище профессиональных безработных”, которых зелень “зачерпнула с дна” чтобы потом требовать бесконечной личной преданности за то что “вытащили из грязи”. Поэтому хотя и есть перспектива набить карманы, но и результат надо показывать, а что эта нечисть может показать, если для них работать вообще “в падлу”.

  6. DmitryKherson | 13.07.2022 at 08:38 |

    Чекаю на розслідування та покарання зрадників після перемоги.

    • розслідування можна (і треба) зараз проводити, щоб провести дератизацію , бо ці кроти ще встигнуть наламати дров…

    • Укроп | 13.07.2022 at 10:28 |

      Було б добре суд над Зеленським провести саме в Херсоні. Він знає чому саме там, та і херсонці теж…

    • Лисий+із+Бразерс | 13.07.2022 at 11:27 |

      DmitryKherson | 13 Липня, 2022 at 08:38
      Чекати, звісно, можна, воно (чекання) їсти не просить. Можна навіть проговорювати собі це 1000 разів на день для заспокоєння.
      А можна вийти із рожевих снів у гірку реальність і змиритися з тим фактом, що вище за Сальдо нікого покарано не буде. Ну, так потягають когось для картинки і відпустять.

      • Укроп | 13.07.2022 at 12:01 |

        Недавно бачив чудове відео як наші хлопці з фронту “притягли до відповідальності” мента, який займався поборами на дорозі. Слово “притягли” треба розуміти буквально – в наручниках і носками черевиків по асфальту 🙂 Не допоміг і вереск “у мене автомат!” 🙂 Це відносно “гіркої реальності”, Ви все зрозуміли що може статися перелом досить таки швидко бо “люди з фронту” обов’язково підуть у владу. Україна вже не буде такою, як раніше, це повернення до часів козаччини та “військової аристократії”, яка буде мати у державі досить велику вагу.

        • Сергій-Львів | 13.07.2022 at 13:04 |

          Показове відео, варто колегам подивитись: https://t.me/UkrainaOnlline/32751
          І водій, молодець, не побоявся ментів і знав від кого чекати підтримки!

        • Лисий+із+Бразерс | 13.07.2022 at 15:07 |

          Вся країна, мабуть, бачила це відео. Але я боюся за тих хлопців. Бо мусора і прокурори це так не залишать, от побачите.
          Ну, то й що, що військові підуть у владу? Випробування владою і грошима не менш сильне, аніж вогнем і мечем. На них ламалися найкращі герої. Когось куплять, когось вичавлять, хтось сам піде не витримавши бруду політики, когось вбють, хтось буде просто в меншості. Вас 14-16 роки нічому не навчили?
          Так, Україна вже не буде такою як раніше, але вона поки що і не стане такою, якою ми хочемо її бачити. Україна – це люди, а люди швидко не змінюються.

        • Лора Фу | 14.07.2022 at 15:31 |

          Дуууже хотілось би, щоб так і було!!!

  7. Perfide | 13.07.2022 at 11:18 |

    З 20-го року спостерігав (в оточенні, а це ті 73%) м’яко кажучи незадоволення зе-білами. Але ця вся публіка знов починає рвати на грудях рубаху і скаженіло розказувати які вони (зе-біли) найвеличніші. Що з нами не так? Чи з ними?

    • Eugen moderator | 13.07.2022 at 11:38 |

      Нажаль, шановний, з обома.
      Позаяк це світова тенденція, про що красномовно свідчили і вибори Штатах, і наявність у владі меркелевидних персон в тій же Європі.
      Мине. Як минає все. Лише питання часу і ціни…

Comments are closed.