Заповіт Тимура: любіть один одного, як я любив вас

Автор: Andriy Dar
Шановні читачі!
Я не можу не опублікувати останні дописи нашого Тимура Литовченко. Це його листи до мене, і якщо я їх не опублікую – вони пропадуть навічно.
А тема важлива, бо теж майже вічна.
Тема спірна, і в листах мені Тимур наводить аргумент – аналогію  пропаганди про “розіп’ятого хлопчика” з багатовіковою анти-єврейською пропагандою. І там, і там – вона грунтується на фейках.
Нам, українцям, що не вірять у розіп’ятих хлопчиків – негоже вірити у іншу брехню.
Отже. Слово Тимура Литовченко.
Імена людей, яких він згадував в листах, я замінив на (***).
У мене руки чешуться не те щоб винести камент (***) про “Шулхан Арух”, але написати про це статтю.
Бо те, що  сталося – це просто класика жанру!!!
Це те саме, що купитися на росіянську пропаганду про “распятого малчіка в трусіках”.
Або на дику вигадку дойче-нацистів про те, що в 1933 році німецькі комуністи підпалили Рейхстаг…
А проти євреїв пропаганда такого типу велася століттями!!!
І в Києві у нас була справа Бейліса, основана на таких самих аргументах: мовляв – кляті жиди ритуально вбили Андрюшу Ющинського заради того, щоб підмішати його кров до своєї жидівської маци… Знаєте про таке?!
Отож добірка цитат (***) – з цього ж розряду.
Не думав, що така розумна людина на це попадеться.
І загалом гадав, що нинішні українці, яким роспропагандони приписують “распятого малчіка в трусіках”, “ізнасілованих огнєтушитєлямі бабушок”, “плачучих корів” та іншу ахінею – хоч трохи порозумнішали.
Ну справді, якщо брати з євреїв та з Ізраїлю приклад – можна ж переглянути в світлі свого нинішнього досвіду ту муйню, яку виливали на євреїв у минулі століття???
Отож у мене й чешуться руки оформити цей випадок у вигляді статті.
Але я розумію, що це може спричинити новий потік антисемітської маячні в коментарях. На жаль, байдужість до релігії робить з людьми злий жарт: вони воліють за краще повірити в будь-яку муйню, вивернуту на вірян! Тому виокремити антисемітські наклепи з інфопотоку не здатні. А мені є чим іще займатися…
Тому я не знаю, що робити.
Як там сказано в Євангелії від Матвія:
=====
Ісус відказав йому: Ще написано: Не спокушуй Господа Бога свого!
(Матв. 4:7)
=====
Я не більший від Христа. Отож коли мене не просять – не варто продовжувати.
1. Ще хтось може вирішити, нібито я люблю конфліктувати!
А я ж людина, загалом-то, миролюбна… доки не чіпають моїх близьких і друзів!..
2. Може здатися, нібито я розколюю спільноту “ЛО”.
3. Шановний (***) може додатково образитись.
4. Багато хто зазначає, що тема слизька і брудна.
Добре, що в дискусії, яка відбулася, мені вдалось витримати лінію.
Але далі?! А раптом я десь таки сповзу не туди, куди треба?..
5. “Лінія Оборони”, загалом-то – це не те місце, де можна нормально подискутувати на тему релігії й вірувань.
А тут релігійний аспект обійти ніяк не вдасться.
Отож не варта шкурка вичинки!
Хай буде, як є. Пошукаю якусь іншу тему.
А те, до чого ми договорилися в ході диспуту – матиму на увазі.
Якщо мене не чіпатимуть – цього поки що вистачить )))
Щиро,
Тимур

80 Comments on "Заповіт Тимура: любіть один одного, як я любив вас"

  1. Слушайте, уважаемый Андрей. Ну это же некрасиво. Это даже где то подленько, уж простите.Клеймить антисемитизмом конечно в современном мире беспроигрышная тема. А сравнение с “распятым мальчиком” так просто бимба.
    Бух, кто там, на евреев хвост поднял? Клеймо ему. Бомбу под него. С росиянами его на одну полку.
    А я повторю свой посыл пану Литовченко.Повторю его вам. На двух стульях не усидеть. Либо сало. либо маца.И это даже не возможность осознанного или нет, выбора.
    еврей это еврей. Это не есть преступление. но и не есть достоинством, при взгляде с другой стороны.И не есть индульгенцией.
    Вина евреев имела место в Октябрьском мятеже 1917 г? В оккупации Советами Украины? В организации репрессий? В организации Голодомора? ДА. Три раза большими литерами ДА.
    Тимур Литовченко жил, писал и обіймався Україной.
    Надеюсь потомки оценят и воздадут должное. Я не знаю каким он был евреем. мне это неинтересно.
    Вы сейчас прикрываетесь его именем и памятью, ради чего?

    • Олександр | 31.10.2021 at 14:06 |

      Підтримую

    • Не знаю про що йшлося, але від вашого тексту ТХНЕ антисемітизмом.
      Цитую: “Вина евреев имела место в Октябрьском мятеже 1917 г? В оккупации Советами Украины? В организации репрессий? В организации Голодомора? ДА. Три раза большими литерами ДА.”
      Відповідаю: Є провина конкретних осіб, дуже багато з яких євреї. І що? Якщо Сталін грузин, то грузини винуваті в Голодоморі???

    • pan_futiy | 31.10.2021 at 14:30 |

      STAX | 31 Жовтня, 2021 at 13:49
      Вина евреев имела место в Октябрьском мятеже 1917 г? [и т.д.]
      1. Вина или беда?
      2. А не задумывались, почему так много евреев участвовали в “Октябрьском мятеже 1917 г?[и т.д.]”
      3. Ни сталин, ни гитлер евреями не были, но почему-то никому не приходит в голову обвинять в их преступлениях ВСЕХ грузин или немцев, тем более, спустя столько лет. А евреи виновны ВСЕ и ВСЕГДА! И Христа (тоже, кстати, иудея) они распяли (хотя это сделали римляне, но итальянцев в этом никто не винит), и воду у вас из крана они выпили…

      “Как же просто, что корень всех бедствий жиды и армяне –
      Извести под чистую, и станет прекрасною жизнь!” (ц)
      http://bards.ru/archives/part.php?id=26060

      • Гитлер как раз был евреем. Нечистокровным, но тем не менее.

        Огромная просьба к участникам- прекращайте вешать ярлыки “антисемитизма”. Ну хотя бы из чувства справедливости, ибо к семитской группе относятся не только евреи. Зачем же выделять только их?
        тема евреев, еврейства и отношения к ним бездонна и безразмерна. Если подходить к ней без предубеждений и криков-“держи антисемита”, чрезвычайно интересна и познавательна.

    • Андрій Дар | 31.10.2021 at 15:21 |

      Потому что эта тема до сих пор болезненна.
      Как справедливо написали в комментариях, никто не винит всех грузин за Ствлина, немцев – за Гитлера. Мы справедливо виним россиян за Путина, обратите внимание – не русских как народ, а россиян, где народов – немереннное количество.
      В зверствах большевизма участвовали не только евреи, просто нужно об этом помнить, чтобы не допустить повторения.

      Как я понимаю, обвинять во всем евреев (и велосипедистов) – это ложная цель, придуманная еще в Средневековье, чтобы было отвлекать справедливый народный гнев ™ от правителей, на бедных евреев. Особенно хорошо эта пропаганда, с помощью церкви, заходила в православных государствах – евреи же распяли Иисуса! А раз так, то они и кровь (русскоязычных, зачеркнуто) православных младенцев пьют.
      Аналогия с “наколотыми снегирями”, нет?

      А сейчас эта “ложная цель” для россиян – “хвашысты не украине”. Нет ли аналогии?
      А если есть, – давайте, мы, уже наученные своим опытом, скажем НЕТ дремучей, замшелой, антиеврейской пропаганде?
      Сколько евреев сражались и сражаются сейчас за Украину на всех фронтах.
      Меня это убеждает.

      • Вы же модератор. Я считал что модерация- беспристрастна.
        Печалька.

        • Андрій Дар | 31.10.2021 at 16:21 |

          Я не модератор, никогда им не был, с чего Вы взяли? 🙂
          И я именно за беспристрастие.
          Холодная голова, трезвый расчет. Эмоции как вспомогательный инструмент.

    • Westinghouse | 01.11.2021 at 08:54 |

      2 STAX: национальности у мерзавца нет. Как и у совка.

  2. Олександр | 31.10.2021 at 14:02 |

    Це як міна сповільнення дії. Хіба хто ображав Тимура Литовченка?Я ось тільки може місяць тому з його слів почув ,що в нього є жидівська кров.І мене це ніяк не переймало.Для чого це було викладувати!

  3. ++++++

  4. Вовк | 31.10.2021 at 14:32 |

    Дідько!
    Що, ЗНОВУ???
    Покійний Тимур був ПРАВИЙ, тут без релігії не обійтись. Іудеї ТАК себе ведуть, бо їм це ДИКТУЄ їхній племінний божОк. Крапка!
    У фразі “Чому ви не любите іудеїв?” – класична підміна понять!
    Ми їх ЛЮБИМО так, як вони – неіудеїв. Всьо згідно законів Карми та збереження енергії, не більше і не менше…
    Жодна з ІНШИХ націй та етнічних груп не ставить ТАК питання.
    Те, що Тимур був іудеєм – це ще не все.
    Його дід був праведником, який врятував багатьох під час Голодомору. Те, що Тимур БАГАТО зробив для нас, для ЛО, для українців, для України – це правда. Хоча й був глибоко віруючим…
    Повертатись до слизьких, провокативних тем, які розколюють навіть НАС, не варто. Один Тимур не може/ не міг як нести покуту, так і відбілити діяння ДЕСТРУКТОРІВ одновірців та соплемінників.
    Українська частка його Душі спочиватиме в Ірії, а ашкеназська – згідно законів Тори…

    • Вовк | 31.10.2021 at 14:35 |

      Пане Авторе, або Адрій модератор, ЗАКРИЙТЕ тему для коментарів та видаліть їх всі!
      Дайте СПОКІЙ Душі одного з НАС!

      • Укроп | 31.10.2021 at 14:56 |

        Підтримую! Недостойно зараз мусолити тему єврейства та користуватись у суперечках іменем Тимуратбртвін вже не може сам захиститися то давайте дамо його душі спокій, він його заслужив – все життя та праці, а скільки зроблено для України – в його книгах. І недостойно це не бачити.

        • Андрій Дар | 31.10.2021 at 15:37 |

          Він сам хотів написати на цю тему.
          У нас була ціла переписка, варто про це писати чи ні, я її не привів, бо це справді не потрібно. Він це не встиг зробити, то роблю я.

          Отже, в мене було два варіянти: замісти все тихо під коврик, в згоді с тенденціями сьогодення (“Странные, глобальные тенденции”), чи вийти на ВИ, на дискусію.
          Я зробив такий вибір. Не в сучасному тренді.
          Ця тема має бути проговорена, хай і з виливом негативу. Ба більше – негативу просто не уникнути.
          І радий, що це дає відверту дискусію. Це шлях до самоочищення.
          Бо якщо ми не зможемо перемогти пропаганду – то хто?

          • Вовк | 31.10.2021 at 18:48 |

            Самоочищення – вулиця з ДВОСТОРОННІМ рухом!
            Інакше – самообман та приниження…
            Святослав Хоробрий, Богдан Хмельницький, Симон Петлюра, Степан Бандера…
            Загляньте на ЄжеВіку, прозрієте

          • Андрій Дар | 31.10.2021 at 19:34 |

            Вовче, рлзшифруйте, будь ласка.
            Щодо “Самоочищення – вулиця з ДВОСТОРОННІМ рухом!”
            Якщо це само-, то я розумію, що це самостійна робота кожного.
            Ні?

          • Вовк | 01.11.2021 at 11:05 |

            “Андрій Дар | 31 Жовтня, 2021 at 19:34 |
            Вовче, рлзшифруйте, будь ласка.
            Щодо “Самоочищення – вулиця з ДВОСТОРОННІМ рухом!”
            Якщо це само-, то я розумію, що це самостійна робота кожного.
            Ні?”
            розшифрую.
            Ви ЗГОДНІ розкаятись за вбивства НКВДистів з Сибіру Вашим (умовним) дідом в 1944-1956 роках на Західній Україні?
            а за руйнування Хазарського каганату?
            а за визвольну війну 1648-54 років?

          • Андрій Дар | 01.11.2021 at 18:30 |

            Вовче, глибше, ніж на 150 років назад, я б не залазив.

      • Владислав | 01.11.2021 at 00:13 |

        +

        • Владислав | 01.11.2021 at 00:21 |

          Далеко вниз затягло мій плюс. Він панові Вовкові за коментар Вовк | 31 Жовтня, 2021 at 14:35. Не чіпаймо душу пана Тимура.

  5. Volodymyr Pimenov | 31.10.2021 at 14:36 |

    любіть один одного…Сумно …(((((

  6. Й-ода | 31.10.2021 at 15:10 |

    Еврей, не еврей – сейчас главное чтобы не зеленый. Но и получать дивиденды и преференции от “богоизбранности” или от того, что ты черный, или белый, или синий, или голубой, или красный – подло, по крайней мере.
    Но поднимать вопрос о взглядах только-что умершего – не комильфо.

  7. VolodumurzDnipra | 31.10.2021 at 15:24 |

    извините панове, эта тема и коменты имеют фактор бездны, в которую засосет, порвав на части, наш коллектив. а у нас очень большие надежды, что порвемся не мы, а зеленая гниль. давайте оставим на время ситуацию как есть, помянем пана Тимура, и продолжим нашу борьбу в прежнем или более широком составе. Слава Україні!

    • Андрій Дар | 31.10.2021 at 15:42 |

      Героям слава!
      Если у нас есть нестыковки – с ними нужно работать. Чтобы враг не вклинился в них.
      Они только и ищут щели где можно вбить в клин. Это их метод – разделяй народ и властвуй.
      Сейчас упомяну еще одну, искусственно созданную, щель: ВО Свобода.

    • Й-ода | 31.10.2021 at 18:27 |

      +

  8. Storonniy | 31.10.2021 at 15:25 |

    Серед євреїв, як і любого іншого народу є як хороші так і погані люди. Єдине що відрізняє євреїв від інших це їх вміння концентруватись на вибраній справі (хоча ніде правди діти,головним рушієм цього таланту, є вроджений егоцентризм, але це стосується всіх людей.) Тому і результати діяльності як хороших так і поганих євреїв великі і помітні. Повторюсь. Єдине в чому можна дорікати єврейській нації це в завищеному егоцентризмі, хоча ще раз повторюсь, він і є головною основою успіху окремо взятої людини. А українській нації якраз цього егоцентризмі і не вистачає. Тому так і живемо. Тож якщо хочем досягти успіху то чомусь маєм навчитися і у єврейського народу.

  9. Storonniy | 31.10.2021 at 15:31 |

    І ще вибачте в пам’ять про Тимура. Не треба нічого говорити і аналізувати. Просто уважно подивіться на його фотографії. Світла сонячна людина. Мабуть Господь вирішив, що він вже готовий до іншого рівня. Хоча сумно що такі люди покидають наш світ.

  10. Адміне, якщо буде ваша ласка – видаліть цей допис, не треба Тимура Литовченка до цього підтягати. Він не може ні відповісти, ні сказати. Тому цю тему краще закрити. Я не помічав якось антисемітизму від дописувачів ЛО, і не хотілося спекуляцій з цієї теми.

    • Андрій Дар | 31.10.2021 at 15:51 |

      Мета допису – не боротися з антисемітизмом, якого на ЛО точно немає, а в Україні він мінімальний порівняно з іншими країнами (про це пишуть самі поважні єврейські органызації).
      Цільова аудиторія цієї публікації – не антисеміти, а ті, хто будуть боротися з антисемітською пропагандою. Тобто, ми.
      Так?
      Є й такий варіант варіант – все видалити, а краще нічого не писати, спостерігати “любов і благодєнствіе”, аж допоки у двері постукає реальність…
      Вже ж стукає, так, що ледве не виносить двері.
      *мемчик* This is fine?

      • Я завжди вважав та вважаю, що писати про людину, яка не може ні підтвердити, ні пояснити свої слова, ні спростувати їх, як мінімум неетичним.

        • Андрій Дар | 31.10.2021 at 17:00 |

          Ви неуважні, я не писав нічого про Тимура.

          • Отже. Слово Тимура Литовченко.
            Імена людей, яких він згадував в листах, я замінив на (***).
            У мене руки чешуться не те щоб винести камент (***) про “Шулхан Арух”, але написати про це статтю.
            Це не про Тимура?

          • Андрій Дар | 31.10.2021 at 17:31 |

            “У мене руки чешуться не те щоб винести камент (***) про “Шулхан Арух”, але написати про це статтю.”

            Це слова Тимура.
            Я в Шулхан Арух” точно не розбираюсь.

          • Тема не буде видалена адміном, про що він написав слідуючий пост. Я писав про людину, яка не може ні підтвердити, ні пояснити свої слова, ні спростувати їх. Десь так.

          • Андрій Дар | 31.10.2021 at 19:36 |

            Вам залишається лише повірити мені на слово, що я точно скопіював тексти Тимура.
            І добавив своє бачення, що виникло в мене в результаті спілкування з ним.

  11. Сергій-Львів | 31.10.2021 at 15:51 |

    Як відлуння недавньої дискусії, на мою думку, варто ознайомитись з останніми словами і думками спочилого Тимура. І не більше. Дискутувати самими з собою і з ним зараз не потрібно, та й Тимур вже не зможе надати відповідь. Якщо виникне необхідність, продовжите колись потім з іншими опонентами. Поки що віддаймо шану його пам’яті.

  12. Ну знаете.. пан Литовченко (да будет память его чиста) в нашем довольно горячем разговоре, даже тенью намека не упомянул антисемитизм в моих (и не только) словах.
    Я скажу крайний раз.
    Вопрос покаяния за преступления возник из настойчивого желания навесить вину за Бабий Яр (как часть общего) на украинцев.

    • Андрій Дар | 31.10.2021 at 16:27 |

      И правильно сделал.
      И если разобраться, откуда идет “навешивание вины на украинцев”, то сразу видно РФ (напрямую, и через агентов в Украине). Биндерофцы, и вся вот эта вот русофобия.

  13. «…А я зрозумів, що перебуваю під захистом Всемогутнього. Доки я Йому потрібен на землі – я житиму, й моя сім’я житиме. Померти нам не дадуть, аж доки я не завершу місію, заради якої прийшов у цей світ. Так, у мене є місія: бути письменником, розповідати людям цікаві історії… Почалося з того, що в 1968 році мама розповіла мені, 5-річному хлопчикові про Куренівську трагедію 13.03.1961. Розповіла – і негайно взяла з мене слово, що я про все забуду. Бо з мене ростили зразкового радянського хлопчика, який житиме в страху перед Системою. Як жив у страху мій тато через те, що його батька (мого українського діда) репресували як ворога народу. Тому мій тато до самої своєї смерті (аж у січні 2000 року) боявся, що одного дня “нас усіх заберуть і розстріляють”. Цей страх і звів його в могилу ((( Отож і мене привчали жити в страху і в послуху. Але давши мамі слово забути про Куренівську трагедію, я раптом зрозумів… що не можу забути про це!!! Хоча КДБ полював на всіх, хто ризикував копатися в цій темі. От тоді-то я подумки присягнувся, що не боятимусь нічого – навіть КДБ. Подумки вбив свій страх перед Комітетом… І відтоді почав обережно розпитувати інших дорослих про Куренівську трагедію. Нічого не записував, усе почуте запам’ятовував – щоб ненароком не “засвітити” через записи свій інтерес до теми і не видати себе. Почувши нове свідчення – щоночі перед сном повторював його, додаючи до почутого раніше, аж доки намертво не закарбовував у пам’яті. Поступово вивів свою власну теорію “вектора київських катастроф”: 1921 рік, 1941… 1961… Чергову “київську” катастрофу очікував у 1981 році. Але марно… Зате в 1986 році (з 5-річною затримкою) сталася аварія на ЧАЕС. Тоді я зрозумів, що “вектор київських катастроф”: 1921 – 1941 – 1961 – 1981+5=1986 таки працює! Що його треба зупинити, для чого існує єдиний спосіб: розповісти про це людям… Поступово придумав сюжет. І в 1989 році почав писати свій епохальний роман “До комунізму залишалось років п’ятнадцять-двадцять”. Роман був абсолютно антирадянським, тож я чудово розумів, що останнім його читачем стане “товариш майор” КДБ. Тому писав кров’ю серця – як востаннє в житті… Але потім мама випадково викинула чернетки майже завершеного роману! Тоді мені треба було зібратися – бо відновлювати такий текст по пам’яті… Це пекельна робота. Але в 1991 році я таки почав відновлювати текст по пам’яті. А тут і радянська влада скінчилася ))) Отож узимку 1992 року я остаточно завершив той роман. На тому і став письменником…» (Тимур Литовченко 13.10.2021 23:46)
    Земля пухом…

  14. Наталія М. | 31.10.2021 at 18:06 |

    Эта тема здесь появилась и она явно лишняя, т.к. вроде бы всё было уже обговорено ранее. Но придётся опять ответить.

    Для того, чтобы что-то писать про евреев, нужно хотя бы познакомиться с трудами некоторых писателей и других уважаемых людей, кстати, из их еврейского же круга, чтобы лучше их понять.

    Про евреев я знаю оччень много. Я прочитала 5 книг Григория Климова. Этот человек с 50-летним опытом изучения еврейского вопроса и столько же лет он изучал представителей этой национальности! К тому же он сам имел жену-еврейку. Это – информационная бомба! И евреи – это, отнюдь, не овечки. Хотя, как я уже говорила, что в каждой нации есть свои паршивые овцы. И ничего с этим не поделаешь.

    Уважаемый Андрей Дар, Тимур с Вами не был вполне откровенен, когда писал Вам про, якобы, “мнимые” зверства евреев. Они были. И отнюдь не мнимые. Про это я прочитала в оччень сильной книге еврея Льва Гунина “Маца”. Его за это изгнали из Израиля. А почему? А потому, что нельзя писать плохо о евреях, даже самим евреям. Прочитайте для разминки книгу Емельянова “Десионизация”. В которой описываются обряды евреев, их культура и т.п. За эту книгу писателя убили: “умер при невыясненных обстоятельствах”. Опять кому-то правда не понравилась? Догадываетесь – кому?

    И слова Тимура не являлись для меня доказательством потому, что я знаю столько о евреях, сколько он и не прочитал в своей жизни. Хотя, зачем Тимуру нужно было читать про евреев, если он сам вращался в этой среде. Признаю, что я его считала “всезнайкой”, который знал ответы на многие вопросы. И то, что он ходил в синагогу и НЕ мог НЕ знать, что этот скандальный “Шулхан арух” – это 100 законов из Талмуда. А уж Талмуд они тщательно изучают, поверьте мне. Но он предпочёл сделать вид, что впервые слышит об этом, что не было правдой. И я сделала вид, что ему поверила. Не хотела его представлять в не совсем хорошем свете. Можно сказать, что пожалела его репутацию тут на сайте, где его все уважали.

    Чтобы лучше знать евреев, нужно их изучать, наблюдать за ними и делать свои выводы, как , впрочем, и за людьми других национальностей тоже. Я это делаю постоянно. И знаю все слабые стороны украинцев тоже. Прочитайте ещё интересную книгу про евреев.
    Розанов Василий Васильевич “Обонятельное и осязательное отношение евреев к крови” (тут содержится очень много тайн, которые евреи стараются скрыть от людей других национальностей, но они существуют! И о них нам знать не положено!)
    http://az.lib.ru/r/rozanow_w_w/text_1914_otnoshenie_evreev_k_krovi.shtml

    И меня очень удивила практически негативная реакция на мой небольшой комент, который содержал главный вопрос, который меня всегда мучал: готовы ли евреи пожертвовать жизнями своими и своих детей ради спасения жизни других людей и их детей. И по отношению к себе я поняла, что евреи так возбудились потому, что они на такой подвиг, который совершили тысячи украинцев и людей других национальностей по отношению к евреям, просто НЕ способны. Но сказать прямо они не смогли, потому и примеров в свою пользу они привести не смогли. Прадедушка Тимура не в счёт потому, что он, возможно, один такой был альтруист, а меня интересует это явление в более массовых случаях. Мне всё стало ясно. И наша сегодняшняя война тому подтверждение. В этой войне с нашей стороны принимали участие чеченцы, грузины, даже из Канады были, Америки и Франции (оперный певец Слепак, погиб, мир праху его), а евреев я ни одного не видела. Почему? Подумайте.

    И я ни в коем случае не хочу обвинять всех евреев огульно. Опять-таки, вернёмся к моему уважаемому Зисельсу. Видела передачу, в которой ведущий-еврей настырно задавал ему вопрос: “Вот, скажите, а правда, что украинцы уничтожали евреев”? На что этот благородный и честный человек мудро ответил так: “Чтобы это утверждать, нужно выслушать и противоположную сторону. И евреи тоже убивали украинцев. И это правда.” За некоторые выступления Зисельса его лишали возможности посещать синагогу! Почему? Потому, что опять боятся правды и не могут это слышать даже от весьма уважаемого человека из их среды. Я могу долго говорить о Зисельсе, но не буду. Про него каждый может прочитать в украинской википедии плюс его эфиры.

    П.С. А вы знаете, амигос, а мне наш Тимур приснился. Это было вчера, под утро. Это была его как бы фотография, которая плавно приближалась ко мне пока не стала совсем большой и пока я не увидела его большие умные глаза, которые серьёзно на меня смотрели. Я тут же проснулась и пожелала ему “землю пухом”. “От такі дива, малята, любі хлопчики й дівчата”. Сумно, сумно це все усвідомлювати але ж таке наше життя нажаль. Бережить себе!

    • Zoring Vetman | 31.10.2021 at 18:27 |

      про евреев вы не знаете ничего. Почему? Потому что ваши источники имеют весьма сомнительное качество. Климов редкий деградант и всю жизнь работал на КГБ. Сразу что бы не было неуместных вопросов, я не еврей и ни коим образом с ними не связан, но тему взаимоотношений славян и евреев изучаю больше 20 лет. Поэтому повторю, вы пишите чушь вселенского масштаба. А про то что на фронте нет евреев это наглое вранье.

    • SoldatYdachi | 31.10.2021 at 19:12 |

      Наталія М. | 31 Жовтня, 2021 at 18:06
      И меня очень удивила практически негативная реакция на мой небольшой комент, который содержал главный вопрос, который меня всегда мучал: готовы ли евреи пожертвовать жизнями своими и своих детей ради спасения жизни других людей и их детей. И по отношению к себе я поняла, что евреи так возбудились потому, что они на такой подвиг, который совершили тысячи украинцев и людей других национальностей по отношению к евреям, просто НЕ способны.
      =====
      Шановна Наталія!
      ви помилилися (якщо не гірше)
      от дайте відповідь на таке запитання – чому євреї воюють за Україну на сході та ризикують своїм “єврейським” життям?

      https://www.radiosvoboda.org/a/29208755.html

      «Четверо хлопців з Єврейської сотні пішли зі мною на схід боронити Україну, це було у квітні 2014 року. Зазначу, що наша група належить до тих, хто формував полк «Азов», але пізніше ми вийшли з нього і спробували перевестись із Національної гвардії до Збройних сил України. З тих чотирьох лише двійко лишились у лавах української армії», – розповів Натан Хазін, який у 2014 року також став одним із засновників проекту «Аеророзвідка

      Із Майдану на схід України пішов і громадянин Ізраїлю Григорій Пивоваров. Нині він служить у 24-му окремому штурмовому батальйоні «Айдар», досвід служби в Армії оборони Ізраїлю знадобився бійцю і в Україні.

      Був час, коли нашою зброєю були «коктейлі Молотова», з якими наші діди ходили проти танків. Подібне відбувалося в Україні, де армія створюється з нуля
      Григорій Пивоваров

      «Я бачу паралелі між подіями на Донбасі й нинішньою боротьбою українців проти зовнішньої агресії і тим, що відбувалось на території сучасного Ізраїлю у початковий час існування цієї держави. Це зараз вважають, що армія Ізраїлю – одна з найкращих у світі, що ізраїльтяни навчились бути готовими до війни й паралельно розвивати державність. «Дивіться, яка велика держава, яка потужна армія!» – кажуть про сучасний Ізраїль. Але ж був час, коли нашою зброєю були «коктейлі Молотова», з якими наші діди ходили проти танків, а замість флоту бойові кораблі супротивника знищували ізраїльські пловці. Подібне відбувалося в Україні, де армія створюється з нуля» – розповів Пивоваров в інтерв’ю для Радіо Свобода.

      Єврейська чота УДА і «бандерівська синагога»

      Наприкінці 2015 року у складі Української добровольчої армії (під проводом Дмитра Яроша) було створено Єврейську чоту. Як розповів Радіо Свобода ротний Макс Хорєв, у чоті воюють близько 20 осіб – представників єврейської української спільноти з різних куточків країни.
      Макс Хорєв, ротний Єврейської чоти Української добровольчої армії (УДА)
      «Я сам родом з Донбасу, але давно живу на Хмельниччині, звідти пішов на Майдан і потім на Донбас. Коли ми стояли поблизу Широкина, у старому покинутому будинку зробили маленьку синагогу, щоб проводити там молитовні години. Адже надворі війна і, наприклад, дотримуватись суботнього шабату нереально, то там хіба що Тору читати можна, ну, і відправляти релігійні обряди», – каже боєць.

      В Україну в 2014 році переїхав і тренує окремі підрозділи української армії офіцер Армії оборони Ізраїлю Цві Аріелі, який служив в ізраїльській піхоті, а також антитерористичних підрозділах.”

      

    • Андрій Дар | 31.10.2021 at 20:01 |

      Уважаемая Наталья! Про украинцев тоже некоторые украинцы пишут (писали) плохо.
      Такой, как Бузина с его “Вурдалаком…”. И? Теперь, после его письмен, украинцы плохие? Я должен верить своим глазам, или честной жене? 🙂
      Я имею свои глаза.
      ВСЕ современные мне евреи, в моем круге общения – хорошие люди.
      На этом можно ставить точку, с учетом, что у меня может быть “ошибка выжившего”, мой личный опыт ограничен, и т.д.
      Но уж верить бузинам и климовым – ну уж нет. *здесь мемчик “ну нафиг”*
      Что бы они ни написали. Потому что у меня есть свои глаза. Как в московских СМИ писали, что у нас фашисты на Майдане, оглядываюсь по сторонам – нет фашистов.
      Верить московским сми, или своим бесстыжим глазам?
      🙂
      Наталья, я люблю конспирологию, приятно щекочет воображение – но останавливаю в тот момент, когда она начинает явно противоречить проверенным мною фактам.

  15. rudolf_bochkin | 31.10.2021 at 18:14 |

    Є люди і є не-люди.
    Наразі є одна країна з не-людьми. І це какаРФаген.

    навіщо отой срач? давайте ще один одного за стать лаяти, за вік, за зріст …

    Є наші. І є не наші.
    Пан Тимур був наш. І пані Олена була наша.
    нехай спочивають з миром

  16. Софочка | 31.10.2021 at 18:25 |

    Я второй день под тяжестью утраты. Предложенная статья не в тему и, как на меня, просто оскорбительна в данный момент. Здесь предложили убрать статью и комментарии к ней, я – ЗА.
    Хотелось бы купить несколько книг Тимура (светлая ему память!).Кто-ниббудь может подсказать адрес, где можно их купить?

  17. SoldatYdachi | 31.10.2021 at 18:52 |

    Julius Levinson: Everybody hold someone’s hand. Hold hands! Come on in.
    Albert Nimzicki: I’m not Jewish.
    Julius Levinson: Nobody’s perfect.

    Джулиус Левинсон: Пусть каждый возьмётся за чью-то руку. Идите к нам!
    Альберт Нимзицки: Но я не еврей.
    Джулиус Левинсон: Никто не совершенен. — Джулиус собирает людей на молитву

    Independence Day — 1996
    ( День незалежності )

    от до того часу коли всі зрозуміють що планета в нас одна й іншої немає й будуть продовжуватися чвари між націями.
    москалів не рахую – це не нація – це ракова пухлина яку слід видалити.

    Шановний Андрію!
    ви занадто поспішаєте з публікацією особистих листів:
    “Автор: Andriy Dar
    Шановні читачі!
    Я не можу не опублікувати останні дописи нашого Тимура Литовченко. Це його листи до мене, і якщо я їх не опублікую – вони пропадуть навічно.
    А тема важлива, бо теж майже вічна.”

    вони ж були не для широкого загалу й я певен що Тимур не хотів цього – отак раптово – скільки там днів від похорону минуло?

    а тому що “тема ця вічна” то й поспіх зовсім ні до чого.
    як на вашу думку (якщо б ви опинилися на місці Тимура Литовченко) – приємно було вашим родичам – (нагадаю – у пана Тимура залишилася ж дочка!) прочитати особисто/почути від когось як в зв’язку з “вічною темою” згадують її батька?

    як на мене то ця публікація несвоєчасна та нетактовна.
    добре що на DL люди у масі своїй розумні та свідомі й не дали розгорітися “звичайному срачу”

    я не дарма привів на початку допису цитату з дуже відомого фільму: “Nobody’s perfect”.

    всі помиляються.
    а “вічна тема” буде розв’язана з плином часу та порозумінням людства від рівня людців до рівня людей.

    • Андрій Дар | 31.10.2021 at 19:50 |

      Солдате, я знаю про традиції чекати й відмірювати скількісь днів.
      Я взяв на себе відповідальнімть опублікувати його тексти саме зараз.
      Тимур любив вкинути трохи перцю, хоч і дозовано.
      В нього було бажання опублікувати це як статтю – я виконую його волю.
      Хто як реагує – то робота для самих людей. Анти-колорадос в наступній статті справедливо написав про дзеркало: якщо придивитися до власної реакції на будь-що, можна себе більш зрозуміти. Це і є робота з самоусвідомленням. Само-, як я і написав вище Вовку.
      Ми ж свідомі? 🙂

      • SoldatYdachi | 31.10.2021 at 20:43 |

        якщо на це була його воля то я її сприймаю як ви кажете: ” Тимур любив вкинути трохи перцю, хоч і дозовано.”

        от же я поспішив сам із своїми висновками.
        Вибачте.

        • Андрій Дар | 31.10.2021 at 21:43 |

          Та нема за що вибачатися. З повагою, Солдате. Честь.

  18. Дозволю собі висловитись на цю непросту тему. Серед кожного народу є негідники та герої, покидьки та еліта. Євреїв це не оминуло. Були серед них виродки-комуністи, що несли смерть українцям, були і ті що разом збройно боролись в лавах УПА.
    https://www.pravda.com.ua/articles/2008/01/23/3354867/
    На покидьків слід покласти тавро, незалежно від національності (бо були серед них і українці). Героїв маємо шанувати теж незалежно від національності.

    Тепер про відповідальність, індивідуальну і колективну. Німці понесли КОЛЕКТИВНУ відповідальність за злочини Другої Світової, тому що злочини робила держава, тобто вся нація. Це була ПОЛІТИКА держави, тобто воля всієї нації.
    Євреї держави не мали до 1949 року, тому нести колективну відповідальність за той період не можуть. Індивідуальну за злочини – так, можуть. Українці теж не можуть нести колективну відповідальність за дії в період, на протязі якого не було держави.

    Тепер про “егоцентризм” євреїв. Так інші нації можуть реагувати на те, що вони дуже акцентують на трагедії Голокосту. Вони в своєму праві акцентувати – знищувати людей без СУДУ, просто за те що вони мають певну національність – це ЗЛОЧИН.
    Так само як ЗЛОЧИНОМ є знищення без суду українських селян савєцькою росією.
    І українці мають право аж ніяк не менше євреїв вимагати у всього світу пам’ятати про Голодомор. І ВИМАГАТИ в світової спільноти засудження організаторів та виконавців Голодомору, (від чого росія аж скаженіє).

    Пам’ять запопадливо підкидує мені картинки з радянського журналу “Перець”.
    https://static.hromadske.radio/2017/05/perec_3.jpg
    https://static.hromadske.radio/2017/05/perec_1.jpg
    Там українці та євреї – вороги савєцької влади. Треба це памятати і не дозволяти послідовникам совітів розділяти нас ворожнечею.

    Тепер про досягнення євреїв, які багатьох дратують. Вони зумовлені двома речами. Перша – мудра демографічна політика народу, який не раз намагались знищити. В середньовіччя у багатих євреїв Було престижно мати РОЗУМНОГО зятя з бідноти. В той час як в Європі єдиний шанс бідному розумному пробитись в люди – піти в монастир і не дати розумного потомства. На відміну від євреїв.
    Друга – необхідність пробиватись в люди при величезній протидії суспільства. Для цього потрібно докладати величезних зусиль тривалий час. Це стає звичкою, яка допомагає потім досягати видатних результатів.

    Тепер спеціально для пані Наталія М. “я поняла, что евреи так возбудились потому, что они на такой подвиг, который совершили тысячи украинцев и людей других национальностей по отношению к евреям, просто НЕ способны”.
    https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%84%D0%B2%D1%80%D0%B5%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B0_%D0%A3%D0%94%D0%90_(%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B0)
    Ось Вам.
    Якщо раптом посилання не спрацює, зайдіть в Вікіпедію і наберіть “Єврейська рота УДА (Україна)”. Сподіваюсь у Вас потім вистачить гідності визнати свою помилку на “Лінії оборони”?

    І для повноти картини: не маючи претензій до євреїв, маю претензію до країни Ізраїль за відсутність на протязі довгого часу засудження анексії Криму та відсутність санкцій проти росії.

    • Андрій Дар | 31.10.2021 at 20:06 |

      Розумно. По всіх пунктах плюс.

  19. Наталія М. | 31.10.2021 at 19:51 |

    Zoring Vetman | 31 Жовтня, 2021 at 18:27 | Відповіcти
    @ про евреев вы не знаете ничего. Почему? Потому что ваши источники имеют весьма сомнительное качество. Климов редкий деградант и всю жизнь работал на КГБ. @

    Климов сначала работал в Германии (немецкий территориальный блок) на радио, а потом всю жизнь работал в Штатах на “Радио “Свобода”. И никакой он не деградант. Он жил и работал рядом с этими людьми, а потом написал про них свои книги. Сразу после его смерти у него был украден его уникальный архив и личные карточки на каждого персонажа, про которого он написал в своих книгах. Кстати, он “поливал” не только евреев, но и украинцев и рюзьке. Только мы так болезненно на подобную информацию не реагируем. Что есть, то есть. И на кого по этому поводу обижаться, кроме, как на себя самого. Я вообще приветствую правду, какой бы горькой она не была.

    @Сразу что бы не было неуместных вопросов, я не еврей и ни коим образом с ними не связан, но тему взаимоотношений славян и евреев изучаю больше 20 лет. @

    Ну, напишете, что Вы нарыли? Нам будет интересно почитать. У нас нет комплекса “еврея”. А то, что Вы еврей – это однозначно. Но это никоим образом не причисляет Вас автоматом ни к хорошим ни к плохим, т.к. мы Вас, собственно, совсем не знаем. А судим мы тут по делам, а не по форме носа или оселедцю на лобі.

    @Поэтому повторю, вы пишите чушь вселенского масштаба. А про то что на фронте нет евреев это наглое вранье. @

    Лично я до сих пор не выбросила свою плазму, как это сделали многие на сайте наши корреспонденты. И я всегда смотрю сводку с фронта. Я ни одного еврея за 7 лет съёмки там не видела, ни одной еврейской фамилии не слышала. Докажите обратное. Я ж опять говорю то, что думаю. И тут никакого антисемитизма нет. Почему Вы так болезненно реагируете на правду? Вот, к примеру, наш перзидент трижды уклонист от армии. И что, скАжите, что это тоже “наглое враньё”? Так, это все уже знают.

    Не пойму, почему евреев задевает даже произношение вслух их национальности. Мне кажется, что теперь можно быть евреями и за это ничего не будет. Раньше были еврейские погромы. Лично я это резко не одобряю, т.к. даже представить себе страшно беззаконное убийство людей. Но опять таки никто не знает подоплёку этих погромов. Мне лично глубоко неинтересна черносотенская литература и я ничего не знаю, по какой причине были эти погромы. Но, ведь, в Испании в 14-м веке были же депортированы евреи:
    Из Вики: “Изгнание евреев из Испании (Альгамбрский декрет) — изгнание евреев из Испании, Сардинии и Сицилии указом правящей королевской четы Фердинанда II Арагонского и Изабеллы Кастильской, принятым в 1492 году в Альгамбре (также известным как Гранадский эдикт или Эдикт об изгнании). Эдикт предписывал всем евреям Испании в трёхмесячный срок либо креститься, либо покинуть пределы страны; оставшиеся после этого срока объявлялись вне закона. А это ставило крест на ведении их коммерческой и финансовой деятельности”.

    А интересно – почему так получилось? Наверное, из-за “замечательных” религиозных законов иудеев, с которыми не захотели мириться испанцы. Тот же самый “Шулхан арух”. Так, что нужно искать причину в себе, в своём отношении к другим людям.

    • _> А интересно – почему так получилось?_
      І Ізабела, і Фердінанд були релігійними фанатиками. З тих, що вважають свій культ і тільки свій культ єдиним вірним, а всі інші нцять тисяч мінус один культ – помилковими небезпечними єресями. І переслідували вони не через те, що євреї, а через те, що не католики. Тих, що перейшли у державну релігію і притримувались ритуалів християнського культу, залишали у спокої. Там само як і з маврами, яких переслідував Філіп III Іспанський. Або французи, що переслідували катарів-альбігойців, чи гугенотів, а німці – лютеранців, і візантійці – монфізітів і павлікіян і так далі до бескінечності.

      Це ж справа державної важливості, з якого боку треба починати їсти яйце, з якої ноги заходити в хату, чи якої архітектурної форми надавати своїм капищам.

      • Вовк | 01.11.2021 at 11:20 |

        цікаво, КИМ був Святослав Хоробрий, який зруйнував Хазарський каганат?
        невже юдофобом? поцікавтесь, ЯКУ данину збирали хазари з Русі…
        щодо “Це ж справа державної важливості, з якого боку треба починати їсти яйце, з якої ноги заходити в хату, чи якої архітектурної форми надавати своїм капищам.” ракоцапи вбивались за право скількома пальцями тикатись у лоба-пупа-зправа-наліво…

        • > цікаво, КИМ був Святослав Хоробрий, який зруйнував Хазарський каганат?

          Гопніком, для якого “атжать” було важливіше за “створити”. Його тьорки з каганатом були цілком через контроль над торговельними шляхами. Чого тільки варте переселення до і підкорення Болгарії. Він же не просто так туди кинувся з ‘нальотами’. Вся його політика там була про те, щоб осісти і доїти дунайський канал. Думаю, якби візантійці не вписалися б так за Болгарію, то не було б ніякої Київської Русі. Святослав перевіз би все до більш прибуткових дунайських факторій і на тому історія пішла б геть іншим чином. Але то все “би”.
          Як би воно там не було і якщо Ви згадали хазарів через їхню іудейську віру, то це точно було, мабуть, останнє, про що Святослав думав.

          > ракоцапи вбивались за право скількома пальцями тикатись у лоба-пупа-зправа-наліво

          Це саме те, про що я кажу. Це дуже важливі деталі. Як для обскурантів.

          Чесно, болісно, що уся ця гамула в коментарях іде на смерть Тімура…

    • Zoring Vetman | 01.11.2021 at 16:53 |

      “А то, что Вы еврей – это однозначно.” Это вы вынесли решение на каком основании? На основании своих желаний? Ну-ну. Вся литература про “нехороших” евреев “захвативших мир” и т.п. всегда создана по одному лекалу и основывается на презумпции вины (!). Автор подгоняет под свою теорию “факты”, части религиозной литературы, мнение “авторитетных экспертов” и в результате появляется “великая правда ” о евреях, которую затем несут в мир такие как вы. Климов шизофреник и деградант, а место проживания не делает человека умным и честным, к сожалению. В основе антисемитизма всегда лежит комплекс неполноценности, именно поэтому сам Климов является ярчайшим примером деграданта. Почему я против антиеврейской риторики? Да потому что это чисто чекистская методика влияния на население. Создание образа врага, который несет ответственность за провалы и поражения в стране, влечет за собой главное – отвлечение внимания от истинных причин происходящих событий. Ведь гораздо проще найти ответ который тебе подносят как единственно правильный, и в каком то смысле традиционный, на вопрос “кто виноват”. В результате у народа не остается ни сил ни времени заглянуть внутрь себя и найти там все ответы, и ходит наш народ по граблям не одно столетие. Украинцев легко поссорить между собой, к сожалению, и вбросы про евреев только усугубляют ситуацию, поэтому попытки перевести информационную повестку дня на еврейский вопрос я воспринимаю как работу на врага, а от вас просто прет кгбшным духом.

  20. Вуйко з Донецька | 31.10.2021 at 20:01 |

    Мав невеличкі особисті, хоч і заочні, контакти з шановним паном Тимуром. Спочатку була його творчисть, потім невеличке листування. Цікава, непересічна людина. СВІЙ!!! Десь погоджувався зйого думкою, десь ні. Та в цілому то була НАША людина. Світла пам’ять.

  21. Наталія М. | 31.10.2021 at 20:09 |

    Уважаемые мои коллеги:
    SoldatYdachi | 31 Жовтня, 2021 at 19:12;
    Zoring Vetman | 31 Жовтня, 2021 at 18:27 ;
    Taras | 31 Жовтня, 2021 at 19:24

    Приношу свои извинения по поводу воюющих евреев. Про них я ничего не слышала почему-то. Хотя, 20 человек на весь наш фронт – это как бы совсем мало. Но они есть! И для меня это приятное открытие. И поверьте, я не антисемитка, просто пытаюсь разобраться в своих вопросах, на которые из них у меня до сих пор нет ответа.

    А для меня извиниться перед человеком в случае своей неправоты или невнимательности – это также естественно, как дышать. Это не трудно. Гораздо позорнее упорно не признавать свои ошибки и проступки.

    • SoldatYdachi | 31.10.2021 at 20:51 |

      проїхали.
      “відокремити зерна від полови” – це ж головне для нас з вами.

  22. Наталія М. | 31.10.2021 at 20:21 |

    Андрій Дар | 31 Жовтня, 2021 at 20:01 | Відповіcти
    @ Про украинцев тоже некоторые украинцы пишут (писали) плохо.
    Такой, как Бузина с его “Вурдалаком…”. И? Теперь, после его письмен, украинцы плохие? Я должен верить своим глазам, или честной жене? ?
    Я имею свои глаза. @

    Я ж говорила ранее, уважаемый Андрей Дар, что в среде каждой нации есть паршивые овцы.

  23. Наталія М. | 31.10.2021 at 20:37 |

    У меня тоже есть переписка с уважаемым нашим Тимуром. Но я её публиковать не буду. Она очень интересная и супер-интеллектуальная, где каждый вывернулся перед другим наизнанку. Я многое почерпнула из нашей переписки, хотя, бОльшую часть я с ним упорно спорила. Тимур “вздыхал”, но старался меня переубедить. Хотя, при всём моём уважении к нему – это было нелегко.

    Из этой переписки каждый из вас бы понял, что я за человек, и что я всегда говорю правду и поступаю по совести, невзирая на обстоятельства. Но это всё останется за кадром. Потому, что это не только моя переписка, но и Тимура….

    • Андрій Дар | 31.10.2021 at 21:58 |

      Я все думаю: зачем исследователи перечитывают письма и дневники писателей, того же Пушкина? Как нам еще в школе на уроках литературы рассказывали.

  24. Оптимус | 31.10.2021 at 20:41 |

    М-да .

  25. Пані Наталія М. Ваші вибачення роблять Вам честь.

  26. Барабашка | 31.10.2021 at 23:49 |

    Покійний ще 40 днів не вилежав, а його вже на білий світ витягують, макають у гівно і виставляють як опудало. Твою ж мать… Дайте йому спокійно піти.

    • Андрій Дар | 01.11.2021 at 09:05 |

      Ви не зрозуміли Тимура, якщо так пишете.
      Він ХОТІВ про це написати, та не встиг.
      І він не любив відкладати справу, яку треба зробити.

  27. Никто не совершенен. У каждого народа есть свои скелеты в шкафу. Просто евреи свои прячут тщательно, старательно и с маниакальным рвением. Это их дело, ведь понятно что рецепт праздничной мацы не стоит таких усилий.
    Как сказал пан Литовченко, за то что они евреи, с них и спрос поболе.
    Попробую ему поверить.

    Как сказал мне один приятель еврей, будет вам украинцам хорошо, будет и мне еврею уютно. И уехал в Германию.
    ЗЫ Кстати, по мне, так это хорошая шутка Высших сил. Вначале евреи. А теперь современная, актуальная версия “народа рассеянного”. На смену иври пришли арабы.

    • Андрій Дар | 01.11.2021 at 09:08 |

      “Как сказал мне один приятель еврей, будет вам украинцам хорошо, будет и мне еврею уютно. И уехал в Германию.”
      Значит, украинцам не было так хорошо. Они уехали, и он вместе с ними.
      Каждый выбирает свой путь. Или не выбирает. 🙂

  28. Наталія М. | 01.11.2021 at 10:03 |

    Я очень уважаю умных и вменяемых людей, которые могут пойти даже против “течения”. Или, говоря, понятным языком, против некоторых обычаев своего народа.

    У меня был начальник Исаак Лейбович. Он очень гордился своей национальностью и был, в моём понимании, очень умным человеком. Ниже расскажу – почему.

    Во-первых, я его уважала за то, что он не поменял своей фамилии. За это ему был большой плюс.
    Во-вторых, мы с ним много говорили на тему религии. И он очень интересно рассказывал о предмете со знанием дела. Но я его зауважала за то, что он, как человек умный, несмотря на то, что посещал синагогу, он всегда дозировал полученную там информацию. Но самыми страшными мракобесами, в моём представлении, являются индусы и правослаБнутые на всю голову – последователи ФСБ-шной секты Гундяйки “кооператива” РПЦ МП.

    Например, Исаак Лейбович (ИЛ) мне говорил, что в синагоге учат, что “нельзя кушать, например, пирожки с мясом, а потом сразу пить молоко”. Посуда после мясных блюд и молочных должна храниться отдельно и мыть её нужно отдельно друг от друга. Когда он задавал по этому поводу вопросы ребе, то тот не мог ему дать толковый и убедительный ответ. Поэтому, ИЛ сказал мне, что он с женой собираются уезжать в Германию, а их сын едет в Израиль. На мой вопрос – “почему так”? Сказал, что, если “он любит свинину и употребляет сало, то кто ему может это запретить?”
    Ещё сказал, что “в Израиле много ограничений, а он этого не любит”.

    Вот вам, амигос, пример свободолюбивого человека, который на всё имел своё собственное мнение.
    ИЛ всегда говорил то, что думает. И всегда признавал ошибки своего народа. И таким людям я аплодирую стоя.

  29. илья | 01.11.2021 at 10:36 |

    Весь этот срач в коментариях не о чем.Есть страна Украина и ее жители должны выполнять правила этой страны.И без разности кто по национальности.Если не нравиться тут жить можешь ехать в любую страну которая тебе нравиться.

  30. canada | 01.11.2021 at 13:11 |

    Пані Наталіє! Ваш заклик завжди говорити правду треба ( у вашому випадку) доповнити словвами – завжди кажіть правду про джерела ваших емоцій, саме емоцій. Ваші так звані джерела, на яких базуються ваші емоції, погано тхнуть. Почніть вивчати , перш ніж робити глобальні висновки. ВАаші слова про те, що ви не знаєте причин погромів в Іспанії, свідчать про повну необізнаність з історією християнства, з його корінням, з роллю Риму в появі того, що зветься антисемітизмом. Все набагато складніше. Займіться пошуком відповідей не на рівні емоцій і з перевіркою джерел І не тільки Вікіпедія вам у поміч

  31. Walker | 01.11.2021 at 23:15 |

    Не хотел я в эту тему, но заеду с другой стороны. Так уж сложилось, шо имею я морду лица “подозрительную” по еврейскому вопросу 🙂 , хотя никаких достоверных фактов в обозримой генеалогии на наличие таких кровей нет. Это я к тому, шо ни семитский, ни антисемитский вопрос никогда меня не трогал, не задевал, и не интересовал. Да и “украинец” в 5м пункте никак ни вредил, и не помогал. А вот “фотокарточка”, тут немного интереснее – “славяне” долго присматривались под разными углами, сомневались (или наоборот), делали какие-то свои выводы, (вот только сейчас, задумавшись об этом подозреваю шо как раз именно и относили к евреям) и в очень редких случаях спрашивали напрямик. Евреи же, в подавляющем большинстве случаев наоборот, практически сразу принимали в свою среду. Не, не так шоб сразу деньгами делиться, 🙂 но общались как со “своим”. Все это длинное вступление ровно для того, чтобы показать, что я немножко в теме, и предвзятости у меня нет. Касательно антисемитизма в Украине, считаю это чисто кацапским трендом, с развалом совка стремительно сдувшимся, слово “жид” практически утратило негативную коннотацию, и вернулось в украинском языке в свою историческую коннотацию – иудей, всмысле вероисповедания. Да и все прекрасно помнят жалкие попытки то Тимошенко жидо-армянкой, то Пороха жидо-евреем, и, – “не взлетело”. Все недоуменно подали плечами и спросили: “И чо?!” Из знакомых же евреев, (разумеется я не общался с ортодоксами и прочими упоротыми) никто не скрывал (ибо “еврейский вопрос” закончился вместе с совком) национальности, и не выпячивал. Да, водится предпочитали “со своими”, но почему? Потомушо БЫДЛА там было на порядки меньше! Потомушо поговорить было можно не только про “бабы-водка-футбол”, потомушо у людей были цели, интересы, и вотэтафсьо кароче. И подшутить над своей национальностью, и недостойных соплеменников и “пархатими”, и мокрыми тряпками могли совершенно свободно. Это МОЙ опыт, очевидно нерелевантный, но уж какой есть. И вот со своей кочки зрения, Тимур, мир праху его и вечная память!, весьма болезненно относился к теме еврейства, что меня и “резануло по глазам”. Зачем он педалировал вопрос как национальности, так и вероисповедания – мне совершенно непонятно. Тема вообще неформатная, тем более на ЛО, где гонима единственная “нация” РФяне, а словосочетание “украинский чеченец” не удивляет вообще никого! Ну и вотъ, теперь имеем в результате длиннющий тред на тему “еврейского вопроса”

Comments are closed.