Протесты. Промежуточная оценка (Часть 2)

Скажем так, лозунги «Отдайте нашего губернатора» не дадут никакой решимости действий. Тем более, что губернатор является представителем той самой шайки, против которой протестуют они, простые люди, но против которой он сам даже и не думал протестовать. То есть, он не вел своей борьбы с центром и не вел за собой и поэтому, как не крути хабаровскую ситуацию, она все равно ведет в тупик.

Единственный реальный лозунг, который мог бы кардинально изменить ситуацию как с качеством протестов, так и с конечной целью, которую можно реально достичь, это выход из состава РФ. Вот это и будет означать «Россия уходи» и «Путина в отставку» для данного конкретного региона.

А если бы такой лозунг был поставлен, то все остальное стало бы выстраиваться само собой. Если выходим, то как и на основании чего. Смотрим федеративное устройство и находим соответствующие пункты конституции, которые можно для этого использовать. Дальше – берем за образец «крымский референдум» и делаем все по образу и подобию и пускай Москва попробует спеть песню про сепаратизм, сразу ее Крымом по харе. А ведь там – плотные связи с Китаем и потому за две недели уже надо бы провентелировать реакцию Китая на ход этих событий, поскольку Пекин станет стратегическим партнером, в случае успеха. И так далее.

Но ничего этого нет, постепенно протест превращается в яркое, праздничное шоу, с элементами балагана и все потому, что нет идеи, которая служит чем-то вроде двигателя процесса. То есть, персоналии стыкуются к идее, а не наоборот. И вот здесь мы подходим к самому важному отличию Майдана и того, что уже две недели происходит в Хабаровске, и что только что вспыхнуло в Беларуси.

У нас была и есть идея и даже идеология национально-освободительной борьбы. У нас имеется обширная история этой борьбы и мы знаем, на что ориентироваться, а главное – мы знаем с кем и с чем следует бороться и за что именно, а у них с этим – каша.

Беларусы имеют больше шансов, если только главной движущей идеей станет национально-освободительная борьба. Там тоже имеется своя история и есть на что опираться. Причем, в Беларуси этот вопрос уже стоит намного острее, чем в Хабаровске, поскольку они сейчас подняли протест в абсолютно противоположном Майдану, формате.

Логика тут простая. Если мы боремся за украинскую Украину против совка и пост совка, то за что борются они? Насколько сейчас можно понять, они борются против диктатора Лукашенко за кандидата в президенты Бобрикова или Бибрикова, не важно. А ведь это – конторский персонаж, поскольку главой структуры Газпрома никогда не станет человек, не получивший одобрения российских спецслужб. Даже простой клерк Газпрома и тот проходит через сито внутренней безопасности, являющейся филиалом ФСБ, а если речь идет о руководителе крупной финансовой структуры Газпрома, то тут вообще говорить не о чем.

И вот почему так важна национальная идея. Если отталкиваться от нее, то все начинает выстраиваться в четкую структуру и форму протеста. В таком случае, протест идет за независимую, европейскую Беларусь, против колониальных устремлений Москвы. А раз так то смотрим, Лукашенко нам мешает? Конечно мешает, поскольку он и оформил колониальный статус республики. Но вписывается ли в наши национальные устремления экс-глава Белгазпромбанка? Конечно же, не вписывается! Это – человек Москвы еще больше, чем Лукашенко. То есть, под зад коленом обоих. В таком случае, протест становится на рельсы Майдана и можно говорить о том, что он двинулся в правильном направлении.

Если вот эти массовые выступления не ухватятся за такой флаг, то шансов у них почти нет, ведь если нет четкой и понятной цели, непонятно куда идти, а при правильной манипуляции протестом, направить это движение можно куда угодно, хоть прямиком в Газпром.

Это – промежуточная оценка ситуации, не претендующая на какой-то приговор. Протест – вещь динамичная и его суть может измениться в самый неожиданный момент. Нам ли этого не знать, но пока – все выглядит (для меня) именно таким образом.

63 Comments on "Протесты. Промежуточная оценка (Часть 2)"

  1. Санто | 27.07.2020 at 15:37 |

    Наскільки пише “Хартія-97”, то в Білорусі формально не протести, а передвиборчі зібрання однієї з кандидаток в президенти. Тобто, там перебувають в стадії “Ющенко- так!” Ну і прапор їм в руки – це теж стадія, яку необхідно пройти.

    • anti-colorados | 27.07.2020 at 17:11 |

      Опозиційна кандидатка на посаду президента Білорусі Світлана Тихановська ухилилася від прямої відповіді на питання, яке стосувалося окупованого Росією українського півострова Крим

      “Я розумію, що питання про Крим розколює суспільство. А мені не хотілося б необережними словами когось відштовхнути. Тим більше що я не політик, своєю головною метою я бачу об’єднання всіх сил для вирішення головного завдання – зміни влади і проведення чесних виборів. Ось на них вже зможуть висуватися політики, у яких будуть чітко визначені погляди, програми. І на чесних, вільних, абсолютно прозорих виборах білоруси зможуть вибрати собі нового керівника країни”, – сказала Тихановська, відповідаючи на запитання видання Медузи.

      • Вовк | 27.07.2020 at 17:36 |

        а ЧИМ вона грала на роялі???
        сябри замутили АНТИМайдан, бджоли проти меду, Народ – проти незалежності!
        Бабаріка виступає в ролі бородатої бабусі… в НАЙГІРШИХ сподіваннях…
        сподіваюсь, що ЛОГІКА переможе емоції, і Білорусь ЖИТИМЕ, а не скнітиме на задвірках Лаптєносії

      • Павло | 27.07.2020 at 20:14 |

        завдання тихановської в передвиборчій боротьбі переконати,переагітувати на свій бік у більшості ВАТНИЙ Електорат Білорусі..Вимагати подібних заяв на нашу користь З НАШОГО боку – це “китайська допомога” демократичній Білорусі.

  2. Bojeing | 27.07.2020 at 15:40 |

    Скорее всего Хабаровс, как и весь край, отойдет к Китаю. Этот процесс уже не остановить. Но сделано это будет не на улицах и площадях, а кулуарно, по Аляскинскому шаблону.

  3. rock-n-roll | 27.07.2020 at 15:43 |

    Там сейчас в фаворе сила из трёх симпатичных женщин, названных “Триумвират”. Но выглядят они как-то не очень серьёзно – слишком много улыбаются. Лозунгами о европейском будущем Беларуси там всё и закончится.

    • “Лозунгами о европейском будущем Беларуси там всё и закончится.”-а взагалі, яка програма Тіхановської? Там є щось проєвропейське?

      • Камянтатар | 28.07.2020 at 01:19 |

        Там ёсць “новые лица”.?

      • Domino | 28.07.2020 at 13:50 |

        У Тихановской программа проста и на данном этапе правильная: голосуйте за меня, я побеждаю, дальше объявляю свободные выборы и выбираем достойного (очевидно, предполагается ее муж). Править она не собирается, что, в общем-то, разумно.

        • “У Тихановской программа проста и на данном этапе правильная: голосуйте за меня, я побеждаю, дальше объявляю свободные выборы и выбираем достойного (очевидно, предполагается ее муж)”-а якщо все це задіяно для виборів фінансового афериста Бабаріко? Москва грошей не пожаліє.

  4. Евгений О. | 27.07.2020 at 15:58 |

    Если в ближайшее время в хабаровских протестах не выкристализуются новые имена, все это можно списывать в утиль.
    И рассматривать как хорошо спроектированный предохранительный клапан.
    Не более.
    Все рассуждения о том, что что-то там кого-то там “достало” есто пустозвонство.
    Но есть вариант, когда приоткрыв трубу для сброса накопившегося, закрыть ее уже нет возможности. Ввиду бессилия закрывальщика, или ржавого механизма.
    Так что варианты.
    А пока – чем больше у вражины неприятностей, тем лучше.
    Может на этом фоне и у белорусов нечто подвинется. Пусть на муравьиный шаг, но в нужном направлении…

    • Санто | 27.07.2020 at 16:57 |

      Ви праві – “турбуючий вогонь” з протилежних кінців скрєпостана дає нам шанси на зменшення уваги до нас. Хоча,насправді, ні – там на кожен напрямок працює своя “ДРГ”. А в Хабаровську має викристалізуватися не лідер, а мета – наприклад, своя “ДНР”. І от під мету підтягнуться лідери. А зараз – під що їм підтягуватися?

  5. Капітан запасу | 27.07.2020 at 16:44 |

    Это не майдан. По ссылке – видео из Хабаровска. Одного человека вяжут, вокруг бегает больше десятка человек с камерами. Снимают, а не отбивают своего. Из этого роя не будет ни…чего.
    https://twitter.com/i/status/1287466298851692546

    • parabellum | 27.07.2020 at 17:19 |

      Вы правы.. Ничего в Хабаровске не будет..

      • Andriy Moderator | 27.07.2020 at 20:41 |

        Не нужно просто обозначать свое присутствие. Если есть что сказать – скажите, а просто лайки ставить под каждым комментарием – это замусоривать комментарии.

    • Капітан запасу | 28.07.2020 at 12:22 |

      Задержанного РАБА отпустили из полиции.
      “Все нормально, полиция ко мне претензий почти не имеет. Вообще молодцы: все культурно, все акуратно…” и так 30 минут.
      Вдумайтесь о сути протеста и качестве протестующих, если задержанный протестующий 30 минут рассхваливает полицию.
      Видео – 30 минут. достаточно посмотреть первые 30 секунд.
      Рабы. Нечего им сочувствовать. Рабів до раю не пускають.
      https://youtu.be/GL-ChKzA6Zg
      ПС. Я предупредил, от этого видео хочется плеваться.

  6. Олег | 27.07.2020 at 16:59 |

    Может я, конечно, чего-то не понимаю, но странная вещь получается в Беларуссии. Там сейчас набирает обороты популярности кандидатка в президенты (и по совместительству жена Сергея Тихановского) Светлана Тихановская. У неё там сумасшедшая популярность, она по рейтингам далеко позади оставляет всех кандидатов, она никогда не была в политике (это же ж новое лицо, это 100% человек из народа). Это “простая” мама двух детей. Вам никого это не напоминает такого зелёного и противного? Её муж находится в базе сайта миротворец. А за что, посмотрите сами https://myrotvorets.center/criminal/tikhanovskij-sergej-leonidovich/
    Белорусов, как и нас в 2019м году, по уже отработанной методичке россия впихивает своего засланного козачка, по-моему мнению, который пытался легализировать АР Крым российскими захватчиками.

    • Евгений О | 27.07.2020 at 19:21 |

      А хто ждал другого?
      Выводы из операции “Буратино” спцы сделали.
      Пошла операция “Мальвина”.

    • В Белоруси проходит схватка жабы с гадюкой, Я уже здесь замечал что где то с 18-го года происходит раскол между ватой и совком, Вот по Белоруси мы видим как эти два кластера вцепились друг в друга, Тот самый Тихановский радовался жизни в Крыму в 16-м году, да и на Окурка дрочит, то есть ватник обыкновенный, А Лукашенко, совок эталонный, Нет смысла даже на спортивном уровне переживать, это их семейное,

    • “Там сейчас набирает обороты популярности кандидатка в президенты (и по совместительству жена Сергея Тихановского) Светлана Тихановская.”-і в неї підтримка ерефії(90% ефіру Білорусі контролює ерефія). Прихід в штаб Тіханоської жінки Бабаріко означає і прихід ресурсів, які виділялися під нього.

  7. “Логика тут простая. Если мы боремся за украинскую Украину против совка и пост совка, то за что борются они? Насколько сейчас можно понять, они борются против диктатора Лукашенко за кандидата в президенты Бобрикова или Бибрикова, не важно. А ведь это – конторский персонаж…” (с)
    *****
    Дайте білорусам пережити свою Фронду!
    Україна свою пережила в 2004-2005 роках.
    На президентських виборах 2004 року українці нібито боролися за “українського Ющенка” проти “зека Януковича”. Насправді ж так звана Помаранчева “революція” на ділі обернулася Помаранчевою фрондою, коли радісний нарід бігав по вулицях, а за його спинами ділили владу “донецькі” та “дніпропетровські”. А чому так сталося?! Бо Ющенко, при всій його витонченості, вихованості й українськості, був безхарактерним слабаком з “язиком без кісток” – себто, який вмів добре говорити про все і ні про що водночас. Особисто з ним я вперше схльоснувся в пивбарі “Оcmannja баrikada” на печерську восени 2001 року. Тоді він зустрічався там з купою студіозусів і журналістів за гальбою пива – по-простому. Перші дві години запитання йому ставили метри журналістики (такі як Піховшек, Вересень та інші), на третю годину дійшла черга до таких, як я. При цьому Ющенко сказав, що почувається серед нас, немов серед тигрів у клітці – хоча налиті пивом студіозуси створювали найсприятливішу атмосферу…
    Отож я спитав Ющенка, як він в якості майбутнього президента України (я так і сказав, ага!) бачить національну ідею, яка б об’єднала українців з усіх регіонів, на Заході і Сході України, на Півдні й Півночі?.. У відповідь Ющенко вчинив справжню істерику, обізвав мене “засланим козачком” і “провокатором”. А також сказав, що ця ідея відома кожному українцеві, що вона живе у нього в серці!.. А тому моє запитання до нього – це провокація.
    З цього я зробив висновок, що Ющенко не знає, як об’єднати Україну й українців на Заході і Сході України, на Півдні й Півночі. А оскільки він слабак (а тільки слабак міг на камери зізнатися навесні 2001 року, що “дійшов до біологічної межі своїх можливостей”, як прем’єр-міністр) – тоді “почет гратиме короля”.
    А хто виконує роль “почту” Ющенка?! ЮВТ. “ГАЗОВА” принцеса, ага! Та сама ЮВТ, на яку через газові ігрища Москві надавити – що два пальці об асфальт! Тому ЮВТ на наступному кроці дуже швидко прийде до влади по плечах Ющенка. Але це й означає, що ми обираємо “дніпропетровських” замість “донецьких”, які потім зажадають реваншу. А Москва може надавити як на одних, так і на інших…
    Все це мені було аж надто очевидно в 2004 році. Але це не було очевидно людям, яким треба було награтися в свою Помаранчеву фронду! Звідси я зробив висновок, що Фронда – це необхідний етап в дорослішанні народу. І тільки Фронда відкриває шлях до справжньої революції… Тому її треба пережити, хоча її суть аідображена в прислів’ї: міняю шило на мило.
    Очевидно, не помінявши шило на мило – народ не навчиться обирати закопаний на городі бандерівський кулемет або прапрапрадідівську козацьку шаблю…
    Єдина реальна користь від Фронди – та, що нарід хоча б частково починає цікавитися своїм корінням. Задаватися запитанням: “А хто ми такі?! Де, в яких століттях наше коріння, якщо ми хоча б сподобилися навіть на отакий псевдо-протест?..”
    Бо на наступному кроці нарід хоча б частково починає копати віддалені ділянки свого городу, а відкопавши те, що там лежало прихованого – стає Народом.
    Відчуваючи все це інстинктивно, я ще з 2003-2004 років поступово почав переорієнтацію на абсолютно “мертвий” тоді жанр – українську історичну прозу. Бо українці мусили отримати відповіді на ті запитання, які вона мали б починати невдовзі ставити.
    Ах так – Ющенко!.. Свою сатисфакцію від нього я отримав, коли він влаштував прес-конференцію на галявині в Адміністрації президента наприкінці вересня 2009 року. Бо тоді він звернувся до присутніх журналістів шанобливо, як до “ланцюгових псів демократії”, з проханням: допомогти йому – нашому ясному сонечку, президентові Ющенку… сформулювати нарешті таку національну ідею, яка б могла нарешті об’єднати Україну й українців на Заході і Сході України, на Півдні й Півночі!.. Й навіть пообіцяв записати таку ідею до Конституції України.
    Я на тій прес-конференції був присутній. Я це чув. І отримав задоволення від того, що сам президент Ющенко восени 2009 року нарешті додумався до того, про що я запитував його ще восени 2001 року!.. Моє Ego було цим задоволене.
    Далі не було легко – але хто сказав, що буде легко?! Далі до влади дорвався Янукович, потім був Євромайдан і російсько-українська війна, що триває й досі. Але це вже таки революція – хоча й не доведена до логічного завершення. Бо ми так і не позбавилися від нашої головної вади – від корумпованого ОЛІГАРХАТУ. Але то вже інша історія.
    А білоруси?..
    А що білоруси?!
    Дайте їм пережити свою Фронду! Як і росіянам треба пережити свою…

    • parabellum | 27.07.2020 at 17:21 |

      А как насчет Порошенко?

      • parabellum | 27.07.2020 at 17:30 |

        Я бы на месте редакции не публиковал очень длинные комменнты читателей..

        • parabellum | 27.07.2020 at 17:31 |

          Комменты

          • АнтонОвич | 27.07.2020 at 17:46 |

            Я би на місці редакції вже забанив би коментатора, що видає коменти типу “я ще живий, бачте, ше й писати не розучився”

        • Шановний parabellum!
          1. На “ЛО” існує нижнє обмеження за обсягом матеріалу – 1,5 сторінки шрифтом Times 14 кеглю. Мій коментар коротший від такого матеріалу щонайменше в 1,5 разів, а може і вдвічі. Писати повноцінний матеріал (в 1,5-2 рази більший, з заголовком, лідом) + шукати до нього ілюстрацію я не маю часу. Потерпіть ще трохи.
          А робити “матеріал” абияк я не звик: журналістське минуле не дозволяє. Тому – коментар.
          2. Коментарі публікують коментатори, а не редакція. Ви звернулися не за адресою.

          Перевод:
          Уважаемый parabellum!
          1. На “ЛО” существует нижнее ограничение по объему материала – 1,5 страницы шрифтом Times 14 кегля. Комментарий короче такого материала как минимум в 1,5 раза, а может и вдвое. Писать полноценный материал (в 1,5-2 раза больший, с заголовком, лидом) + искать к нему иллюстрацию у меня нет времени. Потерпите еще немного.
          А делать “материал” абы как я не привык: журналистское прошлое не позволяет. Поэтому – комментарий.
          2. Комментарии публикуют комментаторы, а не редакция. Вы обратились не по адресу.

    • А Ви знаєте, зараз, через призму років, вона справді виглядає рондою. Хоча тоді здавалось — революція, і, дякувати Богу, що безкровна. Маю гнів на Ющенка, що після виборів не розпустив зразу ВРУ (як ЗЕ), та що присвоїв звання Героя України Бандері за місяць до припинення повноважень, а не за місяць після їх отримання. Не було у нього державницького стержня.

      • Фрондою

      • “А Ви знаєте, зараз, через призму років, вона справді виглядає [Ф]рондою. Хоча тоді здавалось — революція” (с)
        *****
        Радий, що Ви це побачили! Що зараз, а не тоді – це нормально. Бо ми в шкільному курсі історії проходили Велику Французьку революцію, тоді як Фронда пролетіла повз нас. У Дюма Фронда (парламентська фронда і фронда принців) описана в романі “Двадцять років по тому” – а це була “макулатурна” книга, доступна не кожному. Та й в багатьох домах “макулатурні” книжки не читали, а ставили на книжкову полицю для колекції.
        Отож головне, що Ви зрозуміли й адекватно сприйняли написане.
        🙂 🙂 🙂

        “Маю гнів на Ющенка, що після виборів не розпустив зразу ВРУ (як ЗЕ), та що присвоїв звання Героя України Бандері за місяць до припинення повноважень, а не за місяць після їх отримання. Не було у нього державницького стержня” (с)
        *****
        Як про нього казали потім вже: “Ну, не гетьман він, не гетьман!”
        Якості Гетьмана виявив з часом Порох.
        Але і йому потрібно було дозріти до цього стану! Та й усім нам… 🙂

        • Евгений О | 27.07.2020 at 19:44 |

          Стосовно Ющенка, то, як на мою думку, приділяти йому стільки уваги, то забагато честі буде.
          Нажаль, мусимо це визнати, за роки і роки пригніченого стану українців, та ще й після такого нелюдського і хічкоківського терору, що був у совдепії, наші інтелектуальні і вольові ресурси стали значно меншими, ніж то є сьогодні потрібно.
          Згадуючи історії тридцятирічної давнини, з сумом констатую, що, перепрошую щиро, домінування на початковому етапі формування того ж НРУ письменства, з достатньо однобоким поглядом на нагальні потреби соціуму і відвертої, часом, зневаги до питань державного фундаменту, звели нанівець дуже і дуже багато того, що повинно було зробити Україну такою, як ми її хочем бачити.
          Що і фактично призвело до появи, зокрема, таких “достойників”, як згадуваний Вами пан.
          Варто також зазначити, що цілком можливо , що саме згадані обставини і дали поштовх для ворожих спецслужб, скажемо так, “очолити” деякі, зовні патріотично, навіть радикально патріотично налаштовані, формування.
          Куди я також і відношу періодично виникаючі доволі агресивні мовні диспути.
          Нажаль, все в комплексі поки не дає можливості стати на чолі держави дійсно адекватній вимогам часу персоні. Бо ж ніхто з більшості одурманеної зелекторальної маси зрозуміти це не здатен.
          А певна частина людей більш-менш мислячої категорії на момент виборів знаходилась в пасивному стані.
          А Ющенко, то мабуть треба було і такому персонажу побути Президентом.
          Може ж з часом більше виборців зрозуміють щось…

          • Шановний! Мій камент щойно винесли в окремий матеріал. Було б непогано, якби Ви там бодай коротко повторили ці свої думки 🙂

  8. АнтонОвич | 27.07.2020 at 17:54 |

    Шановний Парабелум! Якщо ви не розумієте прозорих натяків (а Ви не розумієте), я Вам напишу прямо – Вас забагато у коментарях; і що печально, Ваші коменти – чистий, як сльоза, ФЛУД. Я розумію модераторів, вони поважають Ваш стаж дописування, але звичайні коментатори, такі, як я, наприклад, трохи роздратовані.

    • Вуйко з Донецька | 27.07.2020 at 18:48 |

      +

    • Volodymyr | 27.07.2020 at 20:20 |

      To АнтонОвич | 27 Липня, 2020 at 17:54 “…як я, наприклад, трохи роздратовані.” Ну Вас і витримка! Нерви мабуть таки сталеві!?

    • Andriy Moderator | 27.07.2020 at 20:40 |

      Давайте не будем начинать новый срач.

      • Микола | 27.07.2020 at 21:07 |

        Ви, шановний модераторе, якось визначіться, ви з розумними чи красивими.
        А брехло і провокатор (ну такий недороблений провокатор) парамбергорлум дещо дістав своїм срачем.
        Ну не те що дістав…

        • Andriy Moderator | 27.07.2020 at 21:17 |

          Обратите внимание, он вас не трогал, а вы к нему цепляетесь. Это как называется?

          Я свое отношение ко всему этому пояснил. Буквально на днях.

          Не заставляйте меня доставать шашку. Я изо всех сил стараюсь этого не делать.

          • Микола | 27.07.2020 at 21:26 |

            Так в цьому ж і сенс “діяльності” парамберлума.
            Та, загалом, не нервуйтесь так.
            За ритмом своєї діяльності я не можу читати шанованого Антиколорадоса одразу по виходу його дописів.
            У мене це два періоди – рано вранці (інколи навіть на світлофора по дорозі на роботу) та після 9 вечора.
            Тому й не коментую, бо запізно. А вкидати те що він вкидає?
            Ну добре, дістаньте шаблю…

          • Andriy Moderator | 27.07.2020 at 21:36 |

            Не волнуйтесь. Почитайте:

            https://defence-line.org/2020/07/o-borbe-v-tylu-vraga-chast-1/comment-page-1/#comment-262216

            Не нравится вам кто-то – отвернитесь.
            Я заметил, что он стал писать много коротких сообщений, как обозначение своего присутствия и своей поддержки. Меня они может тоже разражают.
            Но вы не задумывались, что это вполне может быть результатом организованной травли?

      • Любопытный | 27.07.2020 at 21:09 |

        На мой взгляд лучший коммент, хоть уважаемый Тимур и обозвал меня “пранкером” )) Срач здесь реально неуместен

        • Вибачайте. Просто минулого разу я не знав, з якою метою Ви запитуєте… А пранкери мене підловити намагалися неодноразово: я все ж таки “Золотий письменник України” – вони ж саме і намагаються показати “ницість і вбогість так званих авторитетів”! Тому я просто вимушений бути готовим до провокацій (у т.ч. пранку) на мою адресу… Прошу поставитися з розумінням 🙂

  9. Alex_Y_88 | 27.07.2020 at 19:35 |

    Как говорится: Протестуй, не протестуй – все равно получишь … Со временем сами угомонятся и рассосутся. Хуйлу там можно ничего не предпринимать.

    • Евгений О | 27.07.2020 at 19:49 |

      Что, кстати, оно и по факту делает.
      Подверждая некоторые, т.с. “коспирологические” теории происходящего.
      И, заодно,создавая аргумент для западных “партнеров” в части демокраатизации.
      Полаагаю, через недельку появятся статьи в солидных медиа с аргументированием “неэффективности и контрпродуктивности” санкций. Скпротив СП2 в частности.

  10. Andriy Moderator | 27.07.2020 at 19:49 |

    Все же я бы не сказал, что эти протесты ничего не добились (уже).
    Местные бандюки внимательно смотрят как толпа вышла защищать их представителя от бандюков мааськовських. И когда будет команда “шухер!” местные бандюки вкинут лозунг “мы больше не подчиняемся мааськовським, а создаем свою семью” и могут рассчитывать, что толпа будет счастлива их поддержать. И заодно будет иметь большое количество пушечного мяса для разборок.

    • Любопытный | 27.07.2020 at 21:14 |

      Да, так оно и есть. ППКС (по письмам из Хабаровского края)
      По ходу… Удачи Вам, Андрей

    • Alex_Y_88 | 27.07.2020 at 21:57 |

      А местным кинут кусок мяса (в крайнем случае), и те быстро переобуются.
      Ворон у ворона глаз не выколет 🙂
      Ну и в самом крайнем случае росгвардия + армия слишком большие по численности для того региона…

  11. Віктор | 27.07.2020 at 19:55 |

    У всіх цих хабаровськах для України головне – в жодному разі не прагнути їм допомогти.
    Бо далі аж надто багато шансів піти протореною 100 років тому дорогою.

  12. Павло | 27.07.2020 at 20:10 |

    Автор неправий в тому,що намагається “підігнати” народну передвиборчу активність в Білорусі “під лекала” Майдану..
    А двічі неправий тому що вважає “рушійною силою” Майдану саме національно визвольну боротьбу..А це не зовсім так…

    • Андрій Дар | 27.07.2020 at 20:31 |

      А я згодний з Автором, щодо національно-визвольної боротьби на Майдані.
      Згадайте, самий популярний там був прапор – держави Україна. При майже повній відсутності партійних флагів.
      І флаг Євросоюзу, як символ спільних цінностей та ідей, головна з яких – людина не гвинтик для держави, а з людей утворюється Держава.
      Отже, це була і є, національно-визвольна боротьба, та державницький рух.

  13. Volodymyr | 27.07.2020 at 20:24 |

    To “А це не зовсім так…” А як? Якщо вже вимовив “А”, то треба продовжувати.

  14. Наталія М. | 27.07.2020 at 21:00 |

    Анти-колорадос:
    @Единственный реальный лозунг, который мог бы кардинально изменить ситуацию как с качеством протестов, так и с конечной целью, которую можно реально достичь, это выход из состава РФ. Вот это и будет означать «Россия уходи» и «Путина в отставку» для данного конкретного региона.@

    Браво Автору! Аналитика – на высоте! Статьи Автора вкупе с коментами коллег раскроют глаза любому!

    У хабаровских нет лидера, который бы их повёл за собой в нужном направлении. А значит, они – обречены! Побродят, побродят, потом им надоест, и разбредутся кто куда. Но этот протест не последний. Постепенно, будут ширятся протесты в других областях Расеи. Она, ведь, большая. Толку, правда, от этого никому нема, ну то таке.

    Вот, мы тут и установили, что в Беларуси люди митингуют за очередную “Мальвину”, по удачному определению нашего юзера. А сами беларусы что, об этом не знают? По сути, получается, что серьёзных оппозиционеров (конторские не в счёт) Лука закрыл в кутузке. И против него теперь борется “мелочь пузатая”. Но Грыгоровыч так уже опостылил своему народу, что они готовы проголосовать за кого угодно даже не разбираясь!

    • “Но этот протест не последний. Постепенно, будут ширятся протесты в других областях Расеи. “-добова продажа нафти сорту “юралс” досягла 20-річного мінімума. Підгодовувати місцеву еліту скоро буде нічим. І на мою думку, після цього протести поширяться в національних автономіях. А в областях Расеї дійсно немає конкретної ідеї.
      “Вот, мы тут и установили, что в Беларуси люди митингуют за очередную “Мальвину”-мітинги в Білорусі зі запахом нафти.”Бацька” відмовився купувати нафту в “Роснефті”(американська дешевша та кращої якості), і Москва подібні речі не прощає. Зараз йде “хвиля”-“хто завгодно, аби купляв москальську нафту”, і не важливо, під якими гаслами.
      “По сути, получается, что серьёзных оппозиционеров (конторские не в счёт) Лука закрыл в кутузке.”-Бабаріко і є “конторський”.

  15. pavlo_zabanenyj | 27.07.2020 at 21:12 |

    поробую пояснити.
    1.Євромайдан -це був результат.. обурення на розворот Януковича в сторону Росії.
    а Цивілізваційний вибір в сторону Європи ВЖЕ БУВ ЗРОБЛЕНИЙ.
    2.Національно -визвольний рух це не щодо країн,що вибороли Незалежність.._
    ————
    модератору.. щодо його жорстокої модерації.. подібним чином Петро прої*ав вибори.роблячи ворогів з тих,хто не за нього.

    • Andriy Moderator | 27.07.2020 at 21:27 |

      Я что-то не понял? У вас какие-то претензии? Кто вас банил?
      И вообще, где вы видели “жесткую модерацию”? Банятся очень редко и только те, кто не умеет себя вести прилично.

      Вообще, с одной стороны кричат “модерация жесткая”, другие “ату! забань его!”. Что вы предлагаете?

    • SoldatYdachi | 28.07.2020 at 00:01 |

      pavlo_zabanenyj | 27 Липня, 2020 at 21:12 | Відповіcти

      поробую пояснити.
      1.
      2.Національно -визвольний рух це не щодо країн,що вибороли Незалежність.._
      ======
      ось з цього місця будь ласка поясніть як “вибороли” у 1991 та яка то була “Незалежність”.

      а поки збираєтесь з відповіддю то наведу приклад з досвіду:
      🙂 – 1991 рік – присяга на вірність народу України – є Незалежність!
      🙁 – 1993 рік – згідно наказу ГШ з немитої скорочують посаду замісника з озброєння окремого розвідувального батальону дивізії – “а що це було? мабуть НЛО!”
      😉 – 1994 рік – наказом ГШ з немитої в штат вводять ту саму посаду – “а кому ми підпорядковані хтось знає нарешті відповідь?”

      теж саме стосувалося й озброєння, фронтових та дивізійних запасів й багато чого іншого.

      дещо змінювалося з цього переліку бо йшов розподіл майна радянської армії але штатний розпис частин та з’єднань нам аж ніяк не мали права нав’язувати з мось-кви та “незалежний Київ” чомусь рад був старатися догоджати немитим аж до кінця 1996го.
      якщо чисельність війська та розподіл посад ми утримували згідно наказів з іншої країни то це свідчить що НІЯКОЇ РЕАЛЬНОЇ незалежності (у цій царині) в нас в ті роки не було.

      1991 року в наслідок розпаду совка нам прямо у долоні впало стільки незалежності що ми ні оцінити це не спромоглися, ні скористуватися належним чином.

      і тільки набагато пізніше Євромайдан дав поштовх початку справжньої борні за Незалежність.

      от же не варто дорівнювати привід з якого розпочався Євромайдан – “обурення на розворот Януковича в сторону Росії” до його наслідку – національно-визвольний війні проти російської окупації.

      а Незалежність ми відстоїмо – й на кордон з немитими вийдемо на сході, й Крим повернемо, й владу вичистимо від агентури впливу та “корисних ідіотів”.

      “A luta continua, Vitória é certa” або по нашому: “все буде Україна, я узнавав”

  16. Наталія М. | 27.07.2020 at 21:15 |

    Обратите внимание, амигос, на parabellum | 27 Липня, 2020 at 17:30 |
    @Я бы на месте редакции не публиковал очень длинные коменты читателей@

    Ну, во-первых, это не Вам решать, а Автору. А во-вторых, я поняла, что длинные посты Вы вообще не читаете, а сразу жалуетесь на то, что они, мол, длинные и всякое такое. День назад я опубликовала полностью пост блогера Хельги Шарпа. Внизу стоял этот его псевдоним. А Вы накинулись, что МОЙ комент слишком длинный! Не нравится – не читайте. Зато Ваши коменты типа плюсиков+++ или одного-двух слов “впечатляют”.

    • Шановна пані Наталіє М.! Анти-Колорадос вже зробив добру справу – люб’язно виніс мій довгий камент в якості окремої статті! 🙂 It’s O.K. 🙂

  17. Евгений | 28.07.2020 at 00:18 |

    Я не пойму, чего тут накинулись на Тихановскую? Она же четко заявила, что ее президентская программа состоит из двух пунктов: 1) освобождение политических заключённых 2) немедленная организация честных выборов.
    Она прекрасно понимает, что она не политик и не раз это говорила. Именно эта программа позволила создать женский триумвират. Почитал комменты, а об это мм ни слова…

  18. У словах автора є раціональне зерно: протести у Хабарівську – ні про що. Але суть у тому, що ймовірно у московії, хай хаотичне, але кипіння протесту починається. Слідкуємо за ситуацією.

    • Евгений О | 28.07.2020 at 07:00 |

      Про хаотичність за наявних там умов. Вважав би доволі малоймовірною таку можливість.
      Тим більше, з огляду на довготривале панування однієї політичної сили.
      Але час покаже.
      При тому занадто великий оптимізм розводити не слід.
      І завжди пам’ятати про те, хто до кого прийшов зі зброєю.

  19. Не має жодного значення, за що вони виступають. Важливо, що буде після цього відбуватися. Горбачов постійно ляпав про якийсь “оновлений союз”, а він узяв та й самоліквідувався. Я давно помічаю тут якесь нездорове презирство до “дурного народу” і демократії як такої. А хіба Майдан був не за демократію, не за чесні вибори? Операція “Зе” показала її зворотний бік, але це — не демократія, це втручання в неї з боку самі знаєте кого. Цей морок зникне. А демократизація в просторі “ОДКБ” — за всієї ватності значної кількості тамтешнього лохторату — це все-таки шлях до повернення політичної конкуренції, до руйнування ватної монополії на пропаганду і зрештою до поступового приведення ватного лохторату до більш адекватних позицій. Також це кінець військовим авантюрам Ватастану, що безумовно нам вигідно. Усе відбувається поступово. Немає сенсу очікувати, що там виступатимуть безпосередньо за Україну. Але там так чи інакше виступатимуть за цінності, які спрямовані проти ворога та його агресії, а також на відновлення стосунків з міжнародною спільнотою (= найух з Криму). У цьому і є наш інтерес.

Comments are closed.