Пейзаж в цветах ЗСУ

В Сети уже появилась масса сообщений о том, что наши военные таки делают алаверды за Иловайск и уничтожают  окруженную в Лимане группировку. Понятно, что противник описывает это мероприятие с ужасом и что-то там додумывает и дорисовывает, но даже такие данные говорят о многом. Они явно на такое не рассчитывали и даже в кошмарном сне не могли увидеть себя в котле, где ВСУ их просто методично уничтожают. По крайней мере, СБУ представило вот такой перехват телефонного разговора, где все называется своими именами.

Но в их пабликах есть и масса других рассуждений и описаний происходящего, что никак не касается информации из наших источников, о чем мы точно не станем ничего писать. Например, там пишут о том, что на деблокирование группировки таки была выслана бронегруппа с поддержкой пехоты, из района Дебальцево, но она не дошла даже до места событий. Как пишут сами смертники, они ждали, когда деблокирующая группа ударит с юго-восточной части кольца, чтобы начать встречное движение и нанося собственный удар, прорвать окружение. В общем, им неизвестно, почему деблокирующая группа так и не вышла в условленное место к указанному времени. Они даже не слышали звуков боя с той стороны, но догадываются, что группу покрошили где-то дальше, о чем с ужасом пишут, требуя бросить хоть что-то еще, поскольку они утверждают, что ВСУ не торопятся и продвигаются вперед после того, как полностью сметают их позиции.

Опять же, со слов противника, к утру сегодня, подразделения ВСУ вошли в пригород Лимана, со стороны Дробышева, который служил укрепрайоном для Лимана с северо-западной стороны. Кстати, наши уже подтвердили, что вошли в Дробышево, но видимо, сделали это настолько жестко, что противник драпанул так, что вслед за ним удалось зайти и в сам Лиман. Думаю, что в городские бои наши не станут ввязываться, а будут уничтожать противника на расстоянии. Тем более, что тот предпринимает попытки вырваться из кольца в противоположном направлении.

Особый ужас у противника вызывает осознание того, что теперь им отступать некуда и теперь ведется чистая война и ВСУ вообще никак не планируют вынуждать их сдаваться или выдавливать из кольца. Впервые им стало понятно, что бой идет на их полное уничтожение. Причем, наши это делают спокойно и методично, без малейшего сомнения в том, что закончат это быстро и качественно. То есть, они впервые столкнулись с войной на полное уничтожение.

Похоже именно так будут выглядеть все последующие котлы, и та истерика, которую оттуда выдают окруженные – лучшее предупреждение всем тем, кто остался вне кольца и только сейчас начинает сживаться с мыслью о том, что «вторая армия» может попадать в котлы. Более того, теперь эта публика понимает, что будет с теми, кто окажется в котле. Думаю, что теперь, при первом намеке на окружение, это воинство будет показывать олимпийские рекорды в беге на марафонские дистанции. Возможно, только дорожный знак «Ростов» сможет остановить их бег. А по иронии судьбы, в это время в москве состоялся путинг который сильно напоминает то, что видели мы в Киеве.

Что они там праздновали, им даже в голову не приходило. Каждый может найти видео в Сети, как выглядит местность, которая освобождается нашими военными. Приведем лишь один и не самый яркий эпизод, который поясняет степень разгрома этого воинства и одновременно поясняет неточность подсчетов потерь противника только убитыми.

Как говорится: «И свиньи сыты, и танки целы». Это справедливо потому, что уже наши военные публикуют фото и видео своих трофеев. Здесь мы их не станем приводить, но просто отметим, что опять затрофеили целые Т-90. Наверное, у ВСУ их скоро будет больше, чем у противника. Так что с окруженной группировкой уже вопрос решен и просто будет интересно узнать, сколько там окажется счастливчиков, которые как-то сдались в плен, ну а остальное останется там в виде чернозема. Сейчас же больший интерес вызывает то, где будет следующий котел, а как видно из заглавного фото, Лиман был только пробой пера.

64 Comments on "Пейзаж в цветах ЗСУ"

  1. Vadym Kuzmenko | 01.10.2022 at 09:59 |

    Замечательно!
    А вот, как “палится” Олег Шарп:
    “Считаю ли я Зеленского агентом Кремля? Нет, не считаю. Был бы таковым, не нужен был такой заковыристый путь сдачи Украины. Этот путь был бы гораздо короче.
    Считаю ли я таковым Ермака? Нет, не считаю – я считаю его человеком, который максимально затормозил путь Украины в НАТО в силу того, что был сторонником “договориться с Россией”.”
    Наверное, “товарищ” думает, что все забыли о проваленной операции с “вагнеровцами” и как Шмаркля “отмазывал” Дерьмака.
    Ну, и вдобавок (от того же Шарпа):
    “Я не верю в посыл: “Если бы президентом был Порох, путин бы не напал. А если бы напал, его бы остановили на Чонгаре. И мы бы не потеряли юг Украины.” Напал бы. И Чонгар преодолел бы – заминирован он или нет.”
    То есть налицо тактика “все они одинаковые”.
    Замечу, что до вчерашнего дня от него была практически 100-процентно правдивая информация. Хорошо держался.

    • Doka73 | 01.10.2022 at 10:09 |

      +++

    • Микола_Дніпро | 01.10.2022 at 10:17 |

      я, чесно кажучи, тричі перечитав Шарпа і подумав, що його канал зламали і він не міг цього написати. Я просто поки що не знаю як це пояснити. якщо і Шарп… тоді?????

    • Читатель | 01.10.2022 at 10:59 |

      Дещо дивно.
      Шарпа читаю далеко не перший рік і підстав сумніватись у своїх поглядах він не давав.
      До того ж, сам він неодноразово був особисто присутній на проукраїнських мітингах та на підтримку політики Порошенка (на фейсбуку є світлини – якщо не знесли його сторінку, бо писав після чергового бану, що мабуть покине фейсбук. Оскільки поганець Цукерберг ігнорує заклики щодо припинення модерування українських сторінок кацапнею).

      Та й зараз пише:

      ***
      Кто будет следующим президентом Украины? Этот вопрос меня беспокоит меньше всего. Был и остаюсь сторонником “ЕС”, но вопрос президенства обговорим после того, как основные претенденты сделают свои заявления об участии или неучастии в выборах.
      ***

      Окрім “єрмаковських” тез ось ця трохи незрозуміла:
      ***
      Мы победим? Да, победим. И вернём бОльшую часть оккупированной территории. Может быть, не всю, но бОльшую.
      ***

      Адже залишання кацапії хоч якоїсь території – це поразка і неминуча повторна війна.

      Тривожно що вчора ще і тут (видання проукраїнське) також згадали про “кореїзацію”

      https://dumskaya.net/news/svihnuvshiysya-putin-ugroza-yadernoy-voyny-i-kor-169158//?setua=1

    • Ghennadiy | 01.10.2022 at 11:02 |

      Хоть сам, мягко говоря, удивлен последними сообщениями Шарпа, но давайте не будем перевирать. Там же еще было продолжение: Просто на это понадобилось бы больше времени, которое дало бы нам возможность подтянуть резервы и, может быть, сохранить правобережную Херсонщину и Мариуполь.
      Я не увидел посыла “они все одинаковые”. Основной его меседж – нападение было бы при любом президенте. НО это не означает, что президенты все одинаковые, а только лишь позицию московии по отношению к Украине.
      А еще ниже он написал: Был и остаюсь сторонником “ЕС”

      • Микола_Дніпро | 01.10.2022 at 11:30 |

        У цьому і є маніпуляція – 99% правди і ложечку дьогтю…

      • Vadym Kuzmenko | 01.10.2022 at 12:02 |

        Для “Ghennadiy”:
        И где же Вы увидели перевирание?!
        Пожалуйста, поосторожнее со своими “эпитетами”.
        Правильно (и очень корректно) Вам ответил “Микола_Дніпро”.
        Могу только добавить: “Вам что, повылазило?”.

    • Eugen moderator | 01.10.2022 at 11:49 |

      Честно?
      Читал.Несколько удивился. Не согласился.
      Все.
      Более важными счел новости с фронта.
      А кто был кем, так это с неизбежностью будет выясняться потом.
      Будет много неожиданностей. Пока война.
      Уже много лет предпочитаю воспринимать суть сказанного, максимально абстрагируясь от личности говорящего. Не возводя этот принцип до абсолюта, естественно.
      Мне не нравятся зеленые. Очень мягко, прямо таки нежно, говоря.
      Я также знаю, что кроме настоящих агентов врага существуют недоумки, озабоченные исключительно личными, порой сиюминутными, собственными выгодами.
      Приход подобной публики во власть есть следствие и пресловутой “мудрости народной”, и, безусловно, соответствующей злонамеренной обработки электората. Так реализуется сегодня то, что принято называть демократией.
      А исследовать и обсуждать высказывания различных говорильщиков, не являющихся официальными говорителями, тем более клеймить, или возносить таковых считаю излишним.

      • Bombasito | 01.10.2022 at 12:10 |

        +

      • Bombasito | 01.10.2022 at 13:06 |

        Чуть разверну.
        Мантра “такой-то – агент ***!” один-в-один повторяет тезисы наиболее упоротого рачья. Серьёзно, выбирая между двумя причинами неудач “мы – говно, и государство нам под стать” и “предатели предали” – результат очевиден же, второе снимает с тебя всю ответственность и не даёт убогой твоей идентичности рушиться.
        Прутин предатель. Продался англосаксам. Отпустил нацЫстов Азова. Не бамбит Лондон. Не взорвал ЗАЭС. Сдал хахалам без боя ***.
        Собственно, это обратнапя сторона “прутин фсех пирииграл”. Типичный рак начинает во второй парадигме, но когда реальность раз за разом бьёт его по яйцам – переключается в ПЕРВУЮ, пока реальность ему идентичность не поломала.

      • Юрій | 01.10.2022 at 15:11 |

        Теж читав, теж щиро здивувався. Теж не погодився.
        Теж відзначив про себе, що новини з фронту більш важливі.
        Проте у мене, як і в переважної більшості читачів, новини черпаються із багатьох джерел, як ото телеграм-канали, сайти, блогери. Зрозуміло, що кістяк складають перевірені часом джерела, до яких в принципі належав і Олег Шарп. Проте після такої публікації його “рейтинг достовірності”, у моєму особистому списку, суттєво впав, а отже всі подальші його повідомлення з найменш помітним політичним відтінком я буду фільтрувати особливо ретельно. У разі якихось помітних ознак рецидиву – джерело “Олег Шарп” отримає мітку “перекуплений балабол”. Особисто я у ФБ спостерігав, як відбувається процес “перекупки” – людина, яку я особисто знаю, щирий патріот, постійно проукраїнський, і звісно ж з 2019 шмарконенависник, у один прекрасний момент видав 1-2 перехідних пости, де він витіювато непомітно та аргументовано перевзувся, і тепер – він такий же патріот ( хоча пише менше, як раніше), але жодного – жоднісінького слова про зеболото, так нібито з Оману йому особисто привезли пляшечку Божої роси.
        Тож вважаю корисним отаке публічне обговорення, а якщо не обговорення – то просто зауваження такого факту. Багато хто може не помітити, чи просто пропустити момент “стрибка у повітрі”, і надалі користуватись недобросовісним джерелом, яке буде спотворювати інформаційну картину.

    • Анатолій | 01.10.2022 at 18:36 |

      Шарп на початку написав, що це його одкровення. Він в Штатах, погляд на Україну з тієї сторони, може був би в Києві, погляди були б іншими. Я нічого поганого в цьому не бачу. Як читав так і буду його читати. Не єдиним Шарпом подається інформація 😉 Віримо в ЗСУ!!!

    • Andriy Moderator | 01.10.2022 at 19:34 |

      Прочитал я это обсуждение (или осуждение) и возникло у меня дежа-вю. Где-то я уже это все видел…
      Думающие люди (а мы ведь относим себя к думающим, не правда ли?) они на то и думающие, что могут иметь свое мнение, отличное от мнение окружающих, не нужно уподобляться всяким … и устраивать гонения на инакомыслящих, причем тех, кто с тобой в одном окопе.

      Если честно, я прочитал еще вчера и зашквара не увидел. Есть вещи с которыми можно спорить. Например была бы война. Причем аргументы есть и за и против. И что Ze ослабил Украину и ВСУ и облегчил врагу нападение, но с другой стороны если Хуйло решил воевать, то война неизбежна. Просто потому, что Хуйло “альтернативный” на всю голову.
      То же самое по минированию и мостам – сейчас ВСУ совершенно успешно наступает и ни взорванные мосты, ни минирование для них не являются непреодолимым препятствием.

      И еще, я лично где-то году в 16-м говорил после парада на День Незалежностi, почти дословно – “посмотрите на этих поджарых полковников в камуфляже, возможно среди них находится будущий Президент Украины. Ничуть не умаляя достоинств Пороха, нужно осознавать, что это очень плохо со стратегической точки зрения, когда кому-либо где-либо нет альтернативы. И как минимум различные мнения по этому поводу имеют право существовать. Наверняка у самого Пороха есть различные варианты того, кого нужно продвигать не следующих выборах, себя или кого другого.

  2. Колян | 01.10.2022 at 10:21 |

    Когда стало окончательно понятно, что никто больше не придёт на помощь взятой в котёл 6 армии Паулюса, нацисты как раз с помпой отмечали 10 лет прихода к власти.

    История рифмуется – на этот раз как фарс.

    • anti-colorados | 01.10.2022 at 10:46 |

      6-я армия как раз выполнила свою роль и дала Вермахту вывести все свои силы с Кавказа. А там была вся ударная мощь. Когда они вышли, армия сдалась. Так что тут аналогия такая себе и Гитлеру действительно было что праздновать.

      • Puzat-Pasuk | 01.10.2022 at 14:38 |

        Сьогодні виповнюються 80 роковини від початку розробленої м’ясником жуковим операції з оточення 6 німецької армії біля Сралінгада.Радянські війська пішли з флангів і потрапили в котел.Але Паулюс уже тоді розумів,що краще вивести бійців з міста і його околиць,бо радянські війська перекидали резерви і наступна спроба завершиться оточенням.І відводити кавказьку групу армій можна б було,якби 6 армія підтримувала вогонь,а не сиділа в котлі.

        • Сергей * | 01.10.2022 at 15:53 |

          Перепрошую але жЮков планував зовсім інше. Що з того вийшло , вірніше НЕ вийшло, довгий час замовчували. А Паулюс і сралінград трапилися практично випадково .

          • Vadym Kuzmenko | 01.10.2022 at 19:22 |

            Так, Жуков не мав жодного стосунку до “відволікаючої” операції під Сталіградом. Він дуже вдало (для гітлерівців) розробив Ржевсько-Сичовську операцію.

  3. strelok17 | 01.10.2022 at 10:46 |

    Зв’язку в Лимані і околицях нема зовсім.
    Яке в біса перехоплення?

    • anti-colorados | 01.10.2022 at 10:47 |

      Послухайте уважно. Поц якраз і каже, що звʼязку немає і вдалося дивом зателефонувати. Він підкреслює це.

    • х@йло напоминает деревенского дурачка на ярмарке, который катается на карусели,в то время,когда у него горит дом.
      Изюм-мацква гуляет,
      Лиман-банкет в кремле.

  4. Читатель | 01.10.2022 at 11:02 |

    Схоже, вчора щодо заявки до НАТО ляпнули аби було. Без узгодження з партнерами.

    Цим зокрема вилили кілька відер води на млин кацапських пропагандонів.

    https://t.me/BerezaJuice/21241

    Із позитивного – Канада, Литва, Латвія, Естонія вже офіційно заявили про підтримку членства України в НАТО.

    • Ghennadiy | 01.10.2022 at 11:09 |

      Пономар:
      СМИ пишут, что США якобы не знали о планах Украины подать заявку в НАТО и якобы были застигнуты врасплох.
      ОК.
      Это не так.
      Но это правильный ход анти-пропаганды для Мира и для России – США не управляют Украиной, США не тянут Украину в союзы и тд (ведь Байдена и так критикуют и в США, и в Европе, и в России само собою).
      США только помогают Украине защититься от агрессии. А остальные решения – это решения Украины и никто не запретит Народу Украины и властям самим принимать решения в какие Альянсы стремиться.
      А США будут уважать такие решения и принимать дальнейшие решения, исходя из этого.
      Очень правильная картинка.

      • +++

      • Читатель | 01.10.2022 at 11:20 |

        Думка слушна. Хоча трохи й притягнута. Що поганого було б, якби США задекларували попереднє формальне погодження на заявку, яка була подана рішенням України.

        Та подали приклад тим хто сумнівається. 30 країн переконати – завдання. Серед них мадяри.

        Звісно, хотілося б щоб Пономар не помилився. Одна велика помилка в прогнозах в нього була і він сам її визнавав – коли Трампа обрали.

        • Forst+Zinna | 01.10.2022 at 13:25 |

          У нас в Конституції записано, що Україна хоче вступити до НАТО. До речі, з 2019 року. Ви думаєте, що США про це не знають? Скільки ще попередньо “погоджувати” наше бажання туди вступити?

          • Andriy Moderator | 01.10.2022 at 20:00 |

            А об “ускоренной процедуре” в Конституции тоже записано? Если такие заявления не были заранее согласованы, то они ничем не отличаются от наезда Ze “А почему мы до сих пор не в НАТО, господин Байден?”

    • Yaroslav Kievsky | 01.10.2022 at 11:27 |

      Ми 30 років узгоджували з усіма, – і на Сході, і на Заході, і з нашою ватою. Балтійські країни подали заявку відразу і встигли на потяг, коли РФ було не до того і вони навіть самі думали про НАТО. А у нас все запрягали, та чекали поки всі і скрізь будуть “узгоджені”, а нам принесуть запрошення на тарілочці. Мрійники… Але якщо це навіть до блазня дійшло, хоч через три роки і ціною втрачених тисяч життів та великих територій, то рекомендації продовжувати узгодження може тільки або зрадник, або ворог, або 73%-ний. Як можна продовжувати питати “Чому ми не в НАТО?”, коли Україна до цього часу взагалі не подавала заявки? Як той єврей, що ображався на Бога, оскільки не вигравав в лотерею, хоча купити квиток та дати Богу шанс так не зібрався.

      • Микола_Дніпро | 01.10.2022 at 11:36 |

        Гвецьхуємнароялі зрозумів, що зараз саме так можно підняти свій рейтинг. ІМХО

      • Читатель | 01.10.2022 at 11:47 |

        перший поворот “не туди” стався коли обрали Кравчука, а не Чорновола.

        Після проголошення незалежності не була проведена тотальна люстрація і заборона комуністичної ідеології. Було допущено захоплення великих храмів кгбшними агентами. Чого вартий тільки десант – потяг так званих попів з Москви у 1992 році, які захопили Лавру в Києві за потурання Кравчука та тодішнього голови Києва, з допомогою тоді ще “омону”.

        Не було усунуто московський медіапростір. У 90х в Україні транслювалась купа російських каналів і зокрема новинних, тоді ж активно крутились новітні російські серіали. Українське дублювання започаткували лише в середині нульових років, наскільки пам’ятаю, приблизно з 2005-2006 року. Започаткував той самий критикуємий Ющенко.

        Балтійці добре знали, шо таке совок і всього 50 років були в окупації. Навіть при совку це був не до кінця совок, кому довелось побувати там – може підтвердити. І при першій нагоді чкурнули звідти і одразу ж подумали про власну безпеку. Інститут “нєгромадянина” теж чудовий і правильний запобіжник.

        В Україні окрім великої купи переселеної кацапні на місця проживання вбитих або померлих під час голодомору та репресій українців ще багато в чому зіграв бар’єр – “як, вони ж сусіди, вони не можуть бути ворогами”. Західні області ніяких подібних ілюзій не мали і завжди знали ціну цим істотам.

        • Bombasito | 01.10.2022 at 12:18 |

          Це як дорікати еволюції, що мовляв не треба було отих величезних рептилій, а треба було зразу до розумних та красивих мавп переходити.
          Вірогідність в 91му обрати Чорновола була приблизно така сама.

          • Читатель | 01.10.2022 at 12:31 |

            Зачекайте.
            У 1991 році на противагу “групі 239” (пам’ятаєте таку?) утворюється демократичний блок і в ньому Чорновіл стає фактичним лідером.
            Саме цей блок добивається проголошення незалежності.

            І раптом обрати Кравчука, який перед виборами вистрибнув з КПУ, тобто з противників незалежності і швиденько став “безпартійним” – це еволюція? А обрати людину, яка і була ідеологом проголошення незалежності – то “перестрибування”?

            Якось не сходиться.

            І знову таки, підтверджує написане вище – що балтійці (і поляки) подібного не допустили і таки вибрали може не дуже красиво-розумних, але тих хто поведе їхні країни в правильному напрямку. Подальший хід історії підтвердив правильність вибору.

        • strelok17 | 01.10.2022 at 12:33 |

          Дублювання фільмів українською почалося у 90х. Нf каналах 1+1 та ICTV.

          • Читатель | 01.10.2022 at 12:46 |

            Так, згоден, не уточнив – малось на увазі обов’язкове дублювання в кінотеатрах. Тоді ще “ламали списи”, що кінотеатри збанкрутують, глядач не піде. Аж сталось якось зовсім не так.

            На телебаченні це була мабуть особиста ініціатива керівництва каналів. Тоді ще 1+1 не було Г+Г.
            У Тайлера Андерсона на ютубі було декілька відео про історію українських телеканалів, досить об’єктивно.

        • Bombasito | 02.10.2022 at 00:26 |

          Соціальні процеси за своїми законами перебігають. В 91му норід не міг обрати Чорновола, бо той самий норід більшістю мешкав не на ЗУ, а центр-південь-схід.
          А на наступних виборах все повторилося знов, і оті самі південь-схід обрали Кучму, який як ще більш проросійський позиціонувавсь.
          Балтійці з поляками вже на старті були куди більш гомогенні, тому вони й послідовно рушили туди, куди консолідована більшість дивилася.

  5. Читатель | 01.10.2022 at 11:33 |

    А хочете думку?

    Україна швидко опиниться в НАТО і буде завалена зброєю, як тільки Коломойського передадуть до американського суду.

    • Eugen moderator | 01.10.2022 at 11:56 |

      А чи не може шановний пан навести причини відсутності офіційного запиту віз згаданого шановним паном суду до української влади?
      Тим більше, після “дивовижного” указу про позбавлення зазначеної персони українського громадянства?
      На думку шановного пана, звичайно.

      • Galina+Salvador | 01.10.2022 at 12:06 |

        Я десь читала, що там в компанії і зеленський, а його поки не чіпають. Наскільки це відповідає дійсності хтозна.

      • Читатель | 01.10.2022 at 12:16 |

        Не знаю.
        Остання інформація, за твержєнням наступника Венєдіктової така:

        ***
        Україна не отримувала від Сполучених Штатів запит на екстрадицію бізнесмена Ігоря Коломойського.

        Генеральний прокурор не зміг підтвердити позбавлення бізнесмена громадянства.
        ***

        https://lb.ua/news/2022/09/19/529795_ofis_genprokurora_otrimuvav_zapit.html

        Але американці, відкривши справи, натякали ще в минулому чи позаминулому році, що чекають від України певних кроків.

      • Ієремія | 01.10.2022 at 14:06 |

        Штати он Фірташа вже 9 рік з Австрії екстрадують ніяк не виекстрадують, а вже Коломойша, у якого таке прикриття… Чи то може то вони так хотят.

    • Олег | 01.10.2022 at 12:05 |

      Не зовсім.Ти пропустив саме головне – Україну як мінімум не приймуть до НАТО до використання Росією будь якого виду ЯЗ, а як максимум до закінчення війни.

      • Та щоб тобі гепнуло тією ЯЗ по голові! Ви так “смачно” про це пишете. Це дуже дуже страшно, нащо ви це кличете?

  6. Galina+Salvador | 01.10.2022 at 11:57 |

    А tZEinform сьогодні пише, що досягнута політична домовленість про коридор для виходу рашистів з котла. Що це? Фейк?

    • Олег | 01.10.2022 at 12:08 |

      Скоріш за все, тому ще це буде дуже потужний удар по зевладі.
      У такій ситуації єдина домовленоість що може бути це здача усіх російських військових там до полону , а далі їх обмін.

    • strelok17 | 01.10.2022 at 12:36 |

      Ви читаєте цю помийку tHeinform?

      • А чому помийка? Тому що проти Зе? Чи тому що одною з перших назвала Єрмака шпигуном? Чи тому, що написала, що проти Коломойського в американському суді проходить справа і Зеленький там теж фігурує ( в якості підозрюваного в допомозі Коломойському щодо виведення мільйонів доларів за кордон)?
        Майже все, що писали там, підтвердилось пізніше… І тому зараз немає причин взагалі не довіряти. Перевіряти з інших каналів, звичайно, треба. І це стосується всілякої інформації взагалі.

        • Vadym Kuzmenko | 01.10.2022 at 19:27 |

          Саме помийка!
          І не тому, що проти Шмарклі, а тому, що поміж 99% правдивої інформації вкидається 1% головної (потрібної рашистам).
          Мабуть Ви не помітили, але саме цей сайт дуже наполегливо піарив Баканова. Та й інші “зашквари” були дуже якісними.
          Я про це дуже детально описував ще пару років тому.

        • Andriy Moderator | 01.10.2022 at 19:58 |

          “А чому помийка?”

          Потому что помойка.
          Вы знаете авторов ресурса? Или кто стоит за ресурсом? Вы уверены, что они не в Ольгино? Вы имеете хоть какое-то представления, откуда они берут информацию? Каковы их цели?

      • Galina+Salvador | 01.10.2022 at 15:23 |

        Я читаю різні джерела, але не все приймаю на віру: порівнюю, аналізую, роблю висновки.
        Поки єдине джерело, якому довіряю на 100% це “Антиколорадос” і безмежно вдячна Автору і колективу за їх титанічну працю.

      • Galina+Salvador | 01.10.2022 at 16:25 |

        Ну ось будьласка, там же, на тій помийці тільки що: війська рф виходять із Лимана разом з прикриттям

    • Все може бути. Приміром, там писали щодо таємного вивозу на білоруський кордон захопленого в полон російського генерала. Зрада? Але якщо через днів 5 після цього йде феноменальний обмін полонених азовців, то цілком вірю, що то могли бути таємні домовини (і дуже добре, що вони пройшли). Ну не коштує ІМХО Медведчук (який буцімто вже в СІЗО) 200 азовців, причому саме знакових фігур, які для рашапропу були ціллю своїх репортажів декілька місяців. Це ж просто удар нижче пояса для поцрєотів, коли цих персон, про яких на всіх каналах кричали, що це нацисти, яких треба покарати негайно, просто відпускають…
      Так що чекаємо надалі і слідкуємо за ситуацією…

      • Andriy Moderator | 01.10.2022 at 20:03 |

        Ну то есть мы не допускаем мысль о том, что обмен Медведчука был частью ИПСО и именно в этом была его ценность?

  7. Witness | 01.10.2022 at 12:18 |

    Vadym Kuzmenko, щодо “до вчорашнього дняінфо від Шарпа була коректною”. Це не так. Він з 19го року щонайменше дозовано вкидував лайно. І на користь трампа, і на користь зелені. І писав, що “Порошенко врємя прошло, нужно дать возможно тем у кого нєт нєгатівного рєейтінга”.
    Але після підриву Нордстрімів румснею, Шарп просто вдягнув будьоновку, написавши цілу статтю про те, що потоки підірвали спецслужби Заходу.

    • Читатель | 01.10.2022 at 12:41 |

      Щодо вкидання лайна про негативність рейтингу, гадаю, ви помиляєтесь. Тут якраз описувалась (причому різними блогерами) стратегія – якщо Порошенко у наріду викликає негатив (Г+Г зробило свою справу), то варто визначити кандидатуру з проукраїнських сил, яка матиме шанси на перемогу.
      Так чи інакше, наступні вибори будуть і на них треба буде когось обирати. Ви хочете другий термін Зеленського? Якщо ні, то треба мати кандидата, який матиме шанси бути обраним/обраною. І не з опзж, чи як там вони перефарбуються. Чи щоб “жарти” Арестовича про висування на президенство не справдились.

      А от про підриви читав також. Тут не знаю. Знову таки, там сказано не як звинувачення, а як можливість попереджувальної операції.
      До речі, там є спілкування в чаті, де можна задати питання, в тому числі незручне.

      • ” якщо Порошенко у наріду викликає негатив (Г+Г зробило свою справу), то варто визначити кандидатуру з проукраїнських сил, яка матиме шанси на перемогу.”-фамілію!!!!
        На кожного народженогов совдепії є компромат. Часи і порядки були такі, що 100% легально нічого не можна було зробити(кому не терпиться, може сказати, що і на мене можна знайти, і це буде почасти правдою). Нам треба визначитися, що з того компромату ми готові простити, а що категорично-ні. І якщо висувати якогось “порошенка-2”, а не самого Порошенка, на нього буде же такий вал негативу, як і на Порошенка.

        • Читатель | 01.10.2022 at 17:44 |

          Даруйте, але мені непотрібно пояснювати щодо можливого та припустимого компромату. Я це і так розумію. Пояснювати якось треба наріду.

          З прізвищем складніше. Потрібен дипломат такого ж досвіду і такий що не викликає негативу. Ще під час президенства Порошенка, коли були сподівання на його другий термін, думки про наступника виникали. Тоді згадувались такі люди: Роман Безсмертний, Іванна Климпуш-Цинадзе, Лана Зеркаль.

          Як на сьогодні – не знаю.

          • “Пояснювати якось треба наріду.”-він був почав це розуміти. В січні 2022р. за соціологічними опитуваннями рейтинги клоуна і Порошенка зрівнялися, про що я вказував раніше як про одну з причин, що спровокувало Пуйла на широкомасштабну війну. Щодо пояснень наріду, то в першу чергу треба давити на європейський вибір.
            “З прізвищем складніше. Потрібен дипломат такого ж досвіду і такий що не викликає негативу.”-це як у таксистів:” Вам шашечки или ехать?!” На жаль, я такого поки що не бачу.
            ” Тоді згадувались такі люди: “-і кого призначать такі люди наприклад, в мою Харківську обл. губернатором?! Чи нам може йти іранським шляхом?! Номінальний президент і духовний лідер?!

        • Galina+Salvador | 02.10.2022 at 10:34 |

          Я впевнена в проєвропейській позиції “кривавого пастора”, Яценюка, Ірини Геращенко, Залужного… Потрібна кандидатура, яка не викликає сумніву, бо дуже дорого буде коштувати проросійський наступник державі.

          • ” Потрібна кандидатура, яка не викликає сумніву, бо дуже дорого буде коштувати проросійський наступник державі.”-а зараз якого маємо?! І повинна бути команда(короля грає супровід)!

    • Vadym Kuzmenko | 01.10.2022 at 19:36 |

      Шановний “Witness”, Ви праві! А я й написав – “практично”.
      І його незвичайну активність щодо “Північних потоків” теж помітив. Там просто таке зухвале наполягання на “західному сліді”, що безумовно свідчить про термінові інструкції з кремля.

  8. 1 жовтня у США набуває чинності закон про лендліз для захисту демократії в Україні (Ukraine Democracy Defense Lend-Lease Act Of 2022). Тримаймось! Слава Україні!

  9. “Возможно, только дорожный знак «Ростов» сможет остановить их бег.”-як говорять в Одесі:”А оно ото вам нада?!” Реально віна закінчиться(хоча можливі якісь тимчасові перемир’я), коли москальська федеразія розпадеться. Тому на чергу денну треба ставити не звільнення тих чи інших террторій, а деколонізацію національних окраїн, в тому числі і тих, хто не має зараз свою національну автономію або й того, що не визнають за народ. Як приклад, донці(донські козаки). Яскравий приклад, що можуть зробити з оккупованим народом. Практично повністю знищити гутор(мову донців), не давши їй хоча б якогось статусу і заборонивши викладання, витравляючи будь-яку національну ідентичність. Але ж донці також проголосили незалежну державу і по факту її мали, хоча всі ті 3 роки (1917-20рр.) провели у війні. А УНР, до речі, проіснувала не набагато більше. Але нам трохи пощастило. Частина українських земель не увійшла до складу совдепії, і Москві довелося маневрувати, створивши “фанерну” УССР(БССР це теж стосується). Дону навіть такого не дали. І уроки Дону треба вивчати. Українське населення Кубані теж практично втратило національну ідентичність, і за данними останнього москальського перепису населення, виявляється, на Кубані вірмен більше, ніж українців. Те саме стосується білорусів Смоленщини, які зникли як етнографічна одиниця. Так що поряд з допомогою щодо надання незалежності Чечні, Дагестану, Башкортостану, Татарстану не забуваємо і про Дон. І треба ставити питання про визнання гутора окремою мовою, а не специфічним діалектом москальської, як мені пробували доказувати “філологи” з дипломами, виданими в Україні.

Comments are closed.