Волонтерка. Белоруzzия. Послесловие послесловия.

Уже две мои статьи (здесь перваяздесь вторая) про Белоруzzии вызвали очень активную дискуссию на тему коллективной ответственности белоруzzов за их действия или бездействие.

Речь сейчас не о том, участвуют ли лично белоруzzы в войне на украинской земле. Сей факт уже установлен и не подлежит сомнению. Более того, они сами подтверждают сей факт и гордятся этим фактом. Посмотрите краткое видео из твиттера Автора:

 

 

Всякий может сказать, что далеко не все підорки участвуют в войне и поддерживают войну. И то же самое мы можем сказать и об орках. Но по оркам никакой дискуссии на страницах ЛО нет. Сообщество ЛО единодушно – не существует ни хороших ни «не таких» руzzких.

Мое личное мнение вы знаете. Я не делаю различие между руzzкими и белоруzzами. Підорки даже подлее поступают. Они валят все на орков. Такие себе ихтамнеты из ихтамнетов.

Но немало и сторонников другого мнения. Мнения, что коллективная ответственность неприемлима и существуют «не такие» и «хорошие» белоруzzы.

Кто из нас прав?

Как принято на ЛО, давайте посмотрим на проблему с другой стороны.

Вернемся назад, в довоенное время, в 2021 год. Захват самолета чипсофюрером в мае 2021 года. Причем захват проводил не лично лука, а простые или не очень простые белоруzzы.

Результатом стало полное авиационное эмбарго Минимордора. Белоруzzам полностью закрыли небо все цивилизованные страны. И вот что интересно, простые белоруzzы ведь не при чем, неуиноуные совсем, это все лука. Но Запад взял да и ввел коллективную ответственность на территории этого минилепрозория. И что, Запад тоже не прав? С закрытием неба тоже не все так однозначно?

Возьмем другой пример из 2021 года. Помните мерзкую провокацию с арабами на границе Польши, Литвы и Латвии, которые устроили белоруzzы? Тоже тут не причем граждане Минимордора? Тоже это все лука?

А результатом этого грязного перфоманса стали жесткие экономические санкции и стена на границе. Стена, которая отделяет антропоморфов с прокаженным мозгом от нормальных людей. Тоже скажете, что это коллективная ответственность, и это недопустимо?

И это я привел два случая, где не было рек крови и десятков тысяч трупов от ваших рук, белоруzzы. И даже за такие «мелочи», как авиационный и приграничный терроризм без жертв, Запад ввел жесткую коллективную ответственность на всю лукаляндию.

А сейчас, после 202 дней непрерывных смертей, что вы несете Украине, вы смеете поднимать свой облезлый хвост и блеять об «оккупации» и о «не таких белоруzzaх» и о недопустимости коллективной ответственности?

А теперь я отвечу на вопрос, чем отличается пока оккупированный Херсон, пока оккупированный Мариуполь, пока оккупированный Крым от «оккупированной», по мнению некоторых, Белоруzzии.

Отличие в том, что на наших пока оккупированных землях живут свободные люди. И когда Украинская Армия освободит эти земли, свободные люди с украинским паспортом, живущие на этих землях, будут свободно ездить по Европе без виз и ограничений, и миллионы европейцев будут считать за честь угостить украинца в баре. А вы, підорки, так и будете сидеть за забором, без авиатранспорта, с запретом въезда в цивилизованный мир. И сидеть в своем гуано вы будет даже тогда, когда Мордор потерпит поражение, подпишет капитуляцию и распадется.

Посмотрите на главное фото, белоруzzы. На фото наша Кира. Вот что показывает Мордору свободная Украинка с оружием. А теперь, белоруzzы, посмотрите вокруг себя. Послушайте что говорят ваши соседи, ваш телевизор. Разницу улавливаете между словами оккупация и «оккупация»?

Рабів до раю не пускають!

Я в подготовке к старту до Неньки.

Вы, наверное, знаете, что сейчас вся украинская техника имеет опознавательный знак – белый крест. Вот так.

Наши парни из роты Спрут троллят орков. Орков плющит капитально. Это фото того джипа, что мы купили:

На Слобожанщине трудно. Очень. Вот моя переписка с командиром роты два дня назад:

А вот вам замученная Кира:

Кира умница. По состоянию на понедельник вытащила больше 30 наших бойцов. Кире нужен реанимобиль. Именно реанимобиль, а не просто джип или бус. Уже занимаюсь, задачка та еще.

В обед написал мне одноглазый, на которого мы работаем по CheyTac. Вот краткий диалог:

Это уже нем высшая лига, а межгалактическая лига. 1720 метров, в сентябре, когда марево в окуляре дрожит – это как лазерный бластер рептилоида с планеты Цварг.

Гривну с любой гривневой карты можно отправлять по вот этой ссылке:
https://send.monobank.ua/jar/8kemUPY8Ff
Это так называемая «Банка Монобанка» для накопления средств. Отдельно даю карты Монобанка и Приватбанка:
Карта Монобанка: 5375411201723553
Карта Приватбанка: 5168745022527821
PayPal: olkras@yahoo.com
Если нужны реквизиты в долларах, евро, левах – пишите в комментарии. Не отправляйте по старым реквизитам, реквизиты изменились!
Кому нужно подтверждение прихода денег – пишите на мейл olkras@yahoo.com.

Ваш Готельєр – бандерівець

 

33 Comments on "Волонтерка. Белоруzzия. Послесловие послесловия."

  1. Те белорусы которые хотят помочь Украине, могут помочь хотя бы донатами..

  2. СергійБілогор | 14.09.2022 at 18:01 |

    ++
    На реанімобіль.
    Пане Готельєр, правильно?

    Так, пане Сергій!

  3. СергійБілогор | 14.09.2022 at 18:10 |

    З приводу “таких/не таких” білорусів.
    Скажу коротко своє бачення.
    Справжні білоруси воюють за свою свободу і волю зараз проти парашистів в лавах наших війск або партизанять в тилу у луки. І їм точно нема коли свистіти десь в інтернеті про “ми нє такіє” – вони показують ділом, а не словами.
    А всі інші, що намагаються щось довести клацаючи по клаві чи зі смарта – то “беларуСС обычный” і ніякого відношення до вільних людей не має.

  4. Капітан запасу | 14.09.2022 at 18:19 |

    Белорусы, вы рабы в своем большинстве. Вы оправдывете свое бездействие своим рабством. С вашего МОЛЧАЛИВОГО СОГЛАСИЯ с вашей земли обстреливают мою Украину. Вы сейчас подобны немцам 45-го года, вы повторяете ихние слова: “Я не стрелял, я не убивал, я ничего не мог сделать”. Все немцы, в том числе гражданские, признаны виноватыми и понесли ответственность. И вы тоже все виноваты и тоже понесете ответственность. Это пока говорю я. Это вам скажет народ Украины. Но это будет признано международным судом. И вы, рабы, не отмажетесь.
    Рабів до раю не пускають.

    • anatol | 14.09.2022 at 18:45 |

      В беларуской оппозиционной прессе была дискуссия,чем отличаются беларусы от кацапов.Решили что очень.И я так считаю.Кацапы быковатые сцыкуны,а мы просто сцыкуны.

  5. Дед Панас | 14.09.2022 at 18:38 |

    Дякую!

  6. Bombasito | 14.09.2022 at 18:39 |

    Пару слов про “коллективную ответственность”.
    В современном мире торжествующего гуманизма эта концепция формально порицается, но на практике продолжает использоваться. Собственно, примеры пана Готельера в помощь.
    Да, это может показаться несправедливым, если примерять на себя, любимого, который вроде ничего такого и не натворил, чтобы заслужить, но – жисть сурова.
    Так это работало тысячу лет назад, и так это продолжит работать ещё через тысячу лет – люди внутри не особо меняются. Это не наказание, это своего рода санитария.
    Как с карантином: у вас там чума, холера и тиф? Сочувствуем, но если ты сейчас же не развернёшься обратно – получишь стрелу в горло. Нам своих себореи и плоскостопия достаточно, нечего тут заразу разносить.

    • В свое время в фейсбуке, один из лидеров ДемСокири, Виктор Трегубов использовал другой термин -“Распределенная Ответственность” За действия государства отвечают все. Просто у каждого доля ответственности своя.

  7. Владимир | 14.09.2022 at 18:43 |

    Достаточно взглянуть на карту, чтобы понять с территории какого гоzударства заходили войска на Бучу, Ирпень.

  8. Wiktor | 14.09.2022 at 19:16 |

    А чи населення, яке зневажає культуру і історію тієї території, де вони проживають, на 99,9% не знає і категорично не хоче знати її мову і вічно плазує перед сусідами, можно назвати білоруським народом? Самі вони себе звуть “тутейшиє”. Як на мене, зараз білоруського народа просто не існує в природі. Це просто залишок “савєцкава народа”.

    • “А чи населення, яке зневажає культуру і історію тієї території, де вони проживають, на 99,9% не знає і категорично не хоче знати її мову”-як-не-як, а минулого навчального року 14% школярів ходило в білоруськомовні класи.
      “Це просто залишок “савєцкава народа”.”-власне БССР і обломком совдепії. Тому вона зрозуміла совкам.

  9. Олег | 14.09.2022 at 19:33 |

    Беларуси це полк Кастуся Каліновського.
    Хлопці з нього у свій час розберуться що і як у Белорусі. А наша задача усіма способами боронитися. Байдуже з ким і як воно називається.

    • Капітан запасу | 14.09.2022 at 19:44 |

      Білорусам з полку Кастуся Каліновського вхід до раю гарантовано. Бо вони не раби.

    • Ієремія | 14.09.2022 at 20:18 |

      А скільки людей у полку Калиновского? Тисяча набереться? А білорусів і таких і не дуже 9 міліонів. Тому ця тисяча то статистична похибка.

      • “А білорусів і таких і не дуже 9 міліонів. Тому ця тисяча то статистична похибка.”-на виборах президента Білорусі в 2020р. за проєвропейську кандидатку Конєпотську проголосувало трохи більше 1%(за неофіційними даними-більше 1,5%).

  10. Dmytro | 14.09.2022 at 20:13 |

    + “На Перемогу!” Правильно?

  11. Aleh Kaidau | 14.09.2022 at 20:31 |

    правильно вы, к сожалению, все пишете. я вот уже 15 лет как уехал из бульбостана. даже и не бываю там. и все-таки чувствую себя соучастником в какой-то мере. и, даже, наверное никак не отреагирую если мне где-нибудь на немецкой улице в лицо плюнут. белорусам история выставила счет за все начиная с 1994 г. а они – почти все – отказываются сделать даже первый шаг и посмотреть на себя объективно. инфантилы и трусы, это правда. соответственна и судьба.

  12. Ієремія | 14.09.2022 at 20:50 |

    Не знаю як кого, а мене бісить їхнє “літвінство”. Вони серйозно стверджують, що то вони заснували Велике князівство литовське, вони справжні балто-слов’яни і то вони зупинили монголів на Синіх водах. А ми такі, собі сармато-тюрські метиси, які взагалі не при ділах. Звідки ми взялись взагалі не відомо. Отаке. Особливо подобаються споконвічні “білоруські” імена : Ольгерд, Кейстут, Коріят, Міндовг, Гедимін.Цікаво як вони перекладаються з “білоруської”. Але коли порівняти історію Русі-України і земель, які тепер є білоруськими, то виникає питання. Як же так вийшло, що такий войовничий і державотворчий народ взагалі нічим серйозним в історії не відзначився. В нас була козаччина, Січ, визвольна війна Хмельницького, Коліївщина, УНР, УПА, Майдани, та і зараз ми б’ємося за усю Європу. А ці завжди сиділи тихенько, як і зараз. Що вони вміють, і то дуже погано, набагато гірше за кацапів – це красти чужу історію і присвоювати чужі перемоги.

  13. У нас беларусаў свая праблема, якую мы не можам вырашыць ужо 30 гадоў. І, хутчэй усяго, не вырашым без іншаземнай дапамогі. Усе ведаюць гэту праблему.
    Можна называць нас белоруzzами, гэта так и ёсць – за 30 гадоў вельмі шмат беларусаў стала кацапамі па сваей ментальнасьці. Але многа беларусаў стала прытрымлівацца і супрацьлеглай пазіцыі. У мяне, напрыклад, з маіх знаемых няма тых, хто падтрымлівае Расею і яе “рускі мір”. Але і да Украіны у іх стаўленне таксама рознае. Украінскую карупцыю, украінскую ГАИ і кумаўство ведаюць усе. І нават ні пры Парашэнка, якого я вельмі паважаю, ні пры Зяленскім не вельмі шмат што змянілася у гэтым плане.
    Ну а пра тое, што беларусам прыйдзецца выплаціць рэпарацыі Украіне, ні я, ні мае знаемыя не аспрэчваюць. Так і будзе, бо перамога Украіны у гэтай вайне супраць агрэссара у адэкватных людзей ніколі не вызывала сумненняў.

    • Vadym Kuzmenko | 15.09.2022 at 07:34 |

      Приємно читати текст білоруською, тим більше такого змісту.
      Дуже сподіваюся, що згодом і Білорусь стане нам братньою, як Польща і Литва. Не можна зраджувати славетну нашу історію, ми ж не кацапи.
      Лише б дожити до цього.

      • stamper | 15.09.2022 at 08:02 |

        які до біса братні білоруси?!? як таке можна прощати?

    • stamper | 15.09.2022 at 08:00 |

      є у нас гарне прислів’я: “балакати” — не мішки тягати. на словах можна підтримувати/не підтримувати що завгодно. справ не видно.
      з’їзжати на нашу корупцію — це такий від копіуму?! якщо є корупція, то війна вже не така страшна? можна трохи і повбивати, і поламати життя мільйонам людей?
      не відмиєтесь

      • stamper | 15 Вересня, 2022 at 08:00
        Так, спраў не бачна і не будзе з боку беларусаў.
        Афіцыйныя улады ужо даўно зрабілі свой выбар – яны з Расеяй.

        Не фантазіруйце, ні на якую каррупцыю я не з’язжаў. Я напісаў, што у усіх маіх знаемых стаўленне да Расеі аднокальвае адмоўнае, а у тых жа самых знаемых ва Украіне ім не падабаецца каррупцыя і гэдак далей. Усе. Гэта толькі пра іх адносіны да Расеі і Украіны.
        І пра тое, што “можна трохи і повбивати, і поламати життя мільйонам людей” я нічога не пісаў. Не упадабляйцеся маскалям, якія прыпісваюць свае фантазіі другім і на аснове гэтых сваіх фантазій абвінавачваюць іншых.
        Ну а пра тое, што беларусы не адмыюцца, гэта праўда. Тут нават спрачацца не буду, бо цалкам з вамі згодны.

    • “Украінскую карупцыю, украінскую ГАИ і кумаўство ведаюць усе”
      А не пішли б ви до дупи! І знов вони вчать нас жити! І знов вони нас “повчають”! Курва! МИ САМІ ДАМО СОБІ РАДУ! Без вас! І без ваших “повчань”!
      Ідіть вже купіть собі херсонського кавуна змародереного з України та заспокойтеся!..
      “Брати” мля!..

    • Українська корупція, ДАІ та кумівство не зґвалтували й не вбили жодної білоруської жінки та дитини, тому стули пельку й вали звідси підорок сраний разом зі своїми знайомими! Виродки смердючі

    • ” У мяне, напрыклад, з маіх знаемых няма тых, хто падтрымлівае Расею і яе “рускі мір”. Але і да Украіны у іх стаўленне таксама рознае.”-ось тут принципова різниця між українцями та білорусами. Україна однозначно вибрала європейський шлях розвитку і з нього її можна звернути тільки силою(це одна з найголовніших цілей путінської війни). Білоруси навіть в час ходінння за Тіханоську -головне не посваритися з Росією. Вони ще не зрозуміли, що ресурсна педерація-це глухий тупик.

  14. stamper | 15.09.2022 at 07:48 |

    бедоруси зробили свій вибір. запуски літаків та ракет, необмежений доступ до логістики і арсеналів — сам один пюрер це зробити не міг/може. байки про рейкових партизан не витримує критики: “перегрупування” із півдня України виконувалося саме залізничним транспортом

  15. Сергей | 15.09.2022 at 10:50 |

    Та ну, я б сказав, різниця є. В кордоні більшість населення війну пасивно підтримує, і навіть по “не таким” росіянам видно, що вони не підтримують часто лише офіційно, а в душі бажають перемог своїй армії мародерів. Білоруси ж у більшості теж пасивно але не підтримують, і вболівають за нас. До того ж, наскільки бачив якесь опитування, проти з них начебто близько 90%. Я за колективну відповідальність білорусів у вигляді репарацій з країни за підтримку агресора, але проти звинувачення кожного окремого білоруса.

  16. Сергей | 15.09.2022 at 11:00 |

    *В мордорі

  17. Ватасгинь | 15.09.2022 at 12:24 |

    Ой да був тут такий правильниий,та не вин один,как там його,камянтатор што ли,дуже вин полюбляв вчити нас життю,земля йому стекловатою!!!

  18. Гена | 15.09.2022 at 17:26 |

    Це не виправдовує нікого: ні білоруzzів, ні малоросів.
    Та зрозуміла мотивація тиблядків: вони стають на сторону тих, кого вважають сильнішими.
    Прорахувалися…
    Проте ми тепер знаємо кто чого вартий.

  19. Alexander | 16.09.2022 at 09:20 |

    Коли, значить, ми казали білорусам, що ваші оті квіточки мусорам – то як лопушком по жопі їжачка гладити, вони нам казали шо? “Не треба нас вчити жити! Ми самі с усамі! Нам как у вас Майдан нінужон!” і таке інше. І взагалі – то не наша справа. На що ми казали, що Білорусь стане продовженням Кацапії і до нашого кордону додасться ще тисяча з гагом кілометрів ворожої території. І все саме так і вийшло. А що тепер вони кажуть? “Ми нє прі дєлах” та щось там про “корупцію” розповідають. 🤦 То кляті кацапи лізуть на телеефіри, повчають нас, тепер білоруси. Це якийсь треш. У власних країнах розберіться з власними проблемами. І ще я неодноразово чую від білорусів таке, що буцімто без допомоги Заходу нічого не вийде. Мені цікаво: а з яких справ Захід вам повинен допомагати, якщо ви самі собі не бажаєте нічого робити? Нам допомагають тому, що бачать, як наша країна допомагає собі, як вона воює, а не бідкається, що кацапи напали. Ви б бачили, скільки в нас волонтерів і не байдужих людей! Я кожен день бачу автівки військових: вони усі громадянські, це не військова техніка, лише пофарбовані у камуфляж. Від Таврії до БМВ Х5. На Заході бачать це, бачать, що саме народ щось робить, самотужки, а не чекає манни. І вже потім нам допомагають. І розуміють, що їхній спокій охороняє саме наша країна. А який зиск допомагати вам, білоруси? Ви розісралися у себе в хаті, а хтось повинен прийти і ваше гівно за вами прибрати?

Comments are closed.