Смена концепции (Часть 4)

И вот сегодня проходит саммит министров обороны стран даже не НАТО, а ЕС,  с участием министра обороны Украины. Собственно говоря, у саммита одна повестка дня – помощь Украине и то, как ее сделать наиболее системной и эффективной. Верховный представитель ЕС по внешней политике и безопасности Жозеп Боррель пообещал, что Евросоюз на фоне тяжелой ситуации на фронтах в Украине будет и впредь помогать ей как вооружениями, так и опытом. В числе прочего рассматривается вопрос о создании миссии ЕС по обучению украинской армии. 

“Украина нуждается в нашей поддержке, и мы продолжим оказывать эту поддержку. Помимо военных поставок мы рассмотрим и вопрос о запуске миссии ЕС по обучению украинской армии, чтобы усилить помощь и сделать ее более предсказуемой… Детали будут позже. У нас весьма сложные процедуры – нужно обозначить цели, масштабы и ресурсы. Но сегодня, я думаю, мы получим зеленый свет на эту миссию… 

Мы поставляем Украине большие объемы вооружений. Конечно, Россия будет недовольна. Ей не нравится то, что мы поставляем Киеву все виды военной техники. И мы продолжим поставки военного оборудования. Но как можно предоставлять военную технику без обучения? И в чем разница между этими двумя вещами?», – сказал Боррель на пресс-конференции в Праге в преддверии открывающейся сегодня, неформальной встречи министров обороны стран Евросоюза.

И тут надо отметить, что на самом деле, сейчас происходят беспрецедентные изменения как во взглядах Запада, так и в том что происходит с ВСУ. Десятки тысяч военных специалистов, прямо сейчас и в разных странах мира проходят обучение не только владения техникой и вооружениями либо их обслуживанию, но и всему тому, что тянется от передовой в тыл, а раз так, то и боевое планирование начинает осуществляться в той парадигме, как это принято на Западе. 

Мало того, если раньше речь шла о том, чтобы ВСУ подтянулись к стандартам НАТО, то сейчас это обоюдный процесс, поскольку наши военные не просто берут вооружения и опыт партнеров, но развивают его дальше и дают новые элементы, которые партнерам были недоступны, поскольку после Второй Мировой войны, ни одна из стран не вела открытой конвенционной войны с такой крупной регулярной армией, как российская. Именно ВСУ сейчас находят новые способы применения и использования техники и вооружений, которые просто невозможно было разработать отталкиваясь либо от опыта прошлых войн, либо на чисто теоретической основе.

Отсюда следует, что в феврале путиноиды напали на одну армию, а сейчас имеют дело уже с другой. К мотивированности, стойкости и находчивости, которые всегда были присущи украинцам с оружием, теперь добавляются системные изменения на всех уровнях. Постепенно идет замещение техники и вооружений и через несколько месяцев, в техническом плане это будет одна из самых мощных армий в мире и безусловно – самая боеспособная армия. Но изменения идут и на организационном уровне, от стратегического, до тактического. Согласимся, что оборона у нас получилась совершенно не такой, на какую рассчитывал противник, ну а что касается наступления, то мы его только готовимся увидеть, хотя наверное, в концепции западной школы, оно уже идет. 

Просто достаточно вспомнить обе войны США в Заливе и сопоставить время, которое было затрачено на вынос инфраструктуры противника и потом – движение собственных войск, то окажется, что первая фаза была кратно дольше. Но сами американцы считают наступлением и то, и другое. Ну а противник обречен что-то такое придумывать на тактическом уровне, просто чтобы выжить. Большего ему не дано. Да и откуда там что-то может взяться, если войной руководит лично фюрер – серая бездарь и тупость.

Ну а если там остались военные, которые понимают суть метаморфоз ВСУ, то они будут стараться держаться подальше от военных преступлений и очень аккуратно искать контакты со спецслужбами Запада, чтобы в определенный момент не загреметь под трибунал с остальной шоблой. И насколько можно понять, контакты эти уже установлены и работают, а фюрер напрасно думает о том, что он находится в защищенном месте, о котором никто не знает. А все потому, что концепция изменилась.

41 Comments on "Смена концепции (Часть 4)"

  1. Valeriy | 30.08.2022 at 14:26 |

    Начав изменять нас они стали изменятся сами а вместе мы либо изменим рашку ,либо – похороним , второе предпочтительнее .

  2. Did Groza Moderator | 30.08.2022 at 14:27 |

    Новая концепция и контрацепция (с крокодилами) хороши после фумигации оффиса преЗедента.

    • Eugen moderator | 30.08.2022 at 14:38 |

      Ой, и дератизации, и декротизации, и тщательнейшей дезинфекции.
      Но самое неприятное в этой ситуации то, что некоторое, скажем так, количество молодых людей, недавних украинских школьников, без проблем принятых в весьма приличные вузы в Европе сегодня, одним из обязательных условий своего возвращения домой видят как раз упомянутые мероприятия….

      • Vyacheslav | 30.08.2022 at 20:27 |

        Это прекрасно. Что думает нынешняя молодежь – очень важно. Именно им придется перехватить инициативу в ближайшем будущем.

    • Забули про демалоросізацію цього паскудного кодла.

      • Перефразуючи Петлюру: “дегнідизація”.

  3. Putnic | 30.08.2022 at 14:30 |

    Чрезвычайно интересный материал! Написано о том, о чем нигде не прочитаешь. Во всяком случае ничего подобного я не встречал. Спасибо автору.

  4. Олександр | 30.08.2022 at 15:12 |

    Армія змінюється. Армія ж то наслідок держави і суспільства, тож з армією змінюється і країна. І не може такою країною керувати стара влада. Її українцям теж необхідно буде змінити.

    • Valeriy | 30.08.2022 at 15:18 |

      Щоб змінити владу потрібно лише одне – змінитись українцям .

      • Eugen moderator | 30.08.2022 at 15:58 |

        Шановний пане Валерій, вибачте, але таке ваше твердження є чи не найбільшою помилкою.
        Та, якщо вже бути чесним, і не тільки Вашою.
        Чекати того,про що Ви пишете, доведеться аж занадто довго. Можна і не того дочекатись. Чи не мали ми змоги пересвідчитись в тому в дев’ятнадцятому?
        То ж вихід один. Треба змінювати.
        Причому треба робити це якнайшвидше.

        • Valeriy | 30.08.2022 at 16:31 |

          З повагою, але я не пропонував чекати , якщо всеж таки армія як наслідок держави та суспільства змінить владу зараз , я тільки підтримую .

      • Владимир | 30.08.2022 at 16:33 |

        Тобто у 2014 році українці обрали президентом Порошенко, потім змінились і у 2019 обрали оте зелене чмо? Ні. Хто краще вміє ставати президентом, той і стає. Якщо каломойскій, то каломойскій ставить своє зе, якщо знайдеться той, хто вміє краще, то той і стане.

        • Вуйко з Донецька | 30.08.2022 at 18:06 |

          Вертаємось до старої теми – програні вибори 19 року.
          Ми багато чого не знаємо та й не будемо знати. Неодноразово ловив себе на думці – чи не був той програш Порошенко (не перемога Zе) свідомою поступкою непереборним обставинам?

        • Andriy Moderator | 30.08.2022 at 20:21 |

          Порошенко выбрали в 14-м не потому, что он патриот. От него тогда очень многие ожидали именно того, что делает Ze – “надо просто перестать стрелять”. Ожидали, что Порошенко обыкновенный олигарх, у которого есть бизнес в мордоре и который “по-быстрому порешает”.
          И когда оказалось, что нет, не “порешает”, то и выбрали клоуна, который обещал “порешать”.

          • Олександр | 30.08.2022 at 22:16 |

            Як не прикро але такі тези я якраз і чув від свого кума. “Він бізнесмен, він буде домовлятися”…

            Але люди(більшість) не розуміли, що не можна домовитися з якимись моральними виродками.
            Зараз ще закидали Порошенку вину, що він мовляв з Путіним “ручку жав і шампанське пив” ще бозна скільки років тому.
            А може саме це знайомство з Путіним і допомогло Порошенку зрозуміти, що те плешиве чмо і є виродок, з яким не треба(не можна) домовлятися, а якому треба “вибити всі зуби, щоб воно вже ніколи не могло вкусити”…

  5. Valeriy | 30.08.2022 at 15:47 |

    “Ми не були готові підривати мости 24 лютого. Ми думали, що з того боку люди дбайливо ставитимуться до будинків, та мостів” – радник глави ОП Подоляк

    https://m.censor.net/ua/news/3364060/my_ne_buly_gotovi_pidryvaty_mosty_24_lyutogo_my_dumaly_scho_z_togo_boku_lyudy_dbayilyvo_stavytymutsya

    Шашлыки, шаурма, шампунь ,штаны , налетай , покупай .Извиняюсь – нервы .

    • Eugen moderator | 30.08.2022 at 16:02 |

      И шо? Только честно, это такая уж и неожиданность?
      После Сирии, Грузии и прочего, кто мог ожидать этого “дбайлывого” отношения?
      Слепоглухонемой?
      Я таких в той компании не наблюдал. Может, конечно, смотрел плохо или не туда….

      • Valeriy | 30.08.2022 at 16:38 |

        Неожиданность ?, только кто это произносит и для сбережения чего рейтинга беспокоятся ? Для нас ничего уже в принципе не будет неожиданностью, быть может для 5 – 10 % избирателей таки да ,остальные выбирали эту шоблу сознательно ,после того как так сильно ошиблись с Порошенко .

    • Юрій | 30.08.2022 at 16:48 |

      “Ми не були готові підривати мости 24 лютого. Ми думали, що з того боку люди дбайливо ставитимуться до будинків, та мостів” – радник глави ОП Подоляк”
      Проте є і хороша новина!!! (прихований тег “сарказм”)
      ̶Ч̶и̶п̶ ̶и̶ ̶Д̶е̶й̶л̶ ̶с̶п̶е̶ш̶а̶т̶ ̶н̶а̶ ̶п̶о̶м̶о̶щ̶ь̶!̶, або ж Рада ухвалила закон, який дозволяє знову будувати дороги, а не фінансувати військо! Тепер можна знову дбайливо будувати та модернізувати дороги і мости!
      Відтак, новий закон анулює норму, яка від початку повномасштабної війни дозволяла витрачати гроші із дорожнього фонду винятково на фінансування військових потреб і виплату боргів.

      «Одним словом, надають можливість знову будувати дороги замість скерувати гроші на армію», — зазначив народний депутат Ярослав Железняк.

      «За» проголосували 241 народних обранців, більшість з яких — «слуги» і члени проросійських партій.

      Голосування за фракціями:

      «Слуга народу» — 187;
      «Європейська Солідарність” — 0;
      «Батьківщина» — 0;
      «Платформа за життя та мир» — 14;
      «За майбутнє» — 7;
      «Голос» — 0;
      «Довіра» — 16;
      «Відновлення України» — 12;
      «Позафракційні» — 5.

      • Иеремия | 30.08.2022 at 17:21 |

        Які у нас зараз взагалі можуть бути проросійські партії?

    • Иеремия | 30.08.2022 at 17:16 |

      Так это ж по факту явка с повинной! Они же все 6 месяцев дундели, что это ” предатели в Херсонском СБУ мосты не взорвали”. А оно вона че! Я всегда знал, что команду на разминирование могли дать только на самом верхху и никакой самодеятельности там не могло быть в принципе. Это нам оманское катание на лыжах икается. Кстати, а где Виктор наш Медведчук?

    • Олександр | 30.08.2022 at 22:26 |

      Ох ти блін…

      З “того боку”, це з якого?

      Він зараз що, сказав, що руССка зараза пообіцяла не руйнувати мости і дороги?
      Нє ну логічно, наку.. навіщо їм руйнувати мости і дороги? Щоб потім місити бруд? Для наступу мости і дороги повинні бути цілісінькі..

      Але я щось думав, що це вже дно, поки не прочитав слідуючий пост про “продовження великого чогось там(просирання грошей з бюджету собі в кармани)”…

      Вже кожен раз думаєш що зелене шобла не може вже нічим здивувати, але таки може.

      Пропоную нашим вказати правильну ціль для калібрів. Хоч раз за всю війну.

    • Москальський педикульоз дустом не лікується. Або кращі ліки від головної болі – гільйотина.

    • Сергій-Львів | 31.08.2022 at 10:55 |

      Нехай виправдовуються, публічні свідчення згодом стануть у нагоді. А кров загиблих вже не змиють з своїх рук, і душу такими визнаннями не очистять.

    • Чергова брехня з ОП:

      “Ніхто не міг повірити в те, що це відбувається з нами.
      Ми психологічно не були готові підривати мости 24 лютого.”

      – Це дешева спроба відмазатись від кримінальної статті про державну зраду.
      Щойно вони казали, що знали, що напад буде, а тепер уже – “ніхто не міг повірити”… …ssssuuki zeлени.

  6. Юрій Гудименко.
    Увімкнув телевізор у палаті і побачив у новинах якогось експерта, який із серйозним хлібальником щось там прогнозував із словами «Путін на таке не піде, бо Росії це невигідно».

    Ви там зовсім їбанулися чи тільки частково?

    А влаштовувати повномасштабну війну було вигідно? А вбивати дітей було вигідно? А під камерами всього світу зносити з обличчя планети цілі міста було вигідно? У Бучі закопувати мирних мешканців вигідно було?

    Ця війна з самого початку, з 2014 року – не про раціональність. А з лютого місяця цього року були викинуті на смітник навіть залишки здорового глузду. Якщо століття тому для Росії було економічно вигідно захоплювати українські землі, то зараз, у XXI столітті, жодного раціонального сенсу немає і бути не може. Росія не помирала від голоду до початку війни. Росія була економічно набагато більш сильною, ніж Україна, у неї банально було більше грошей – нафта і газ чудово продавалися. Весь світ боявся російську армію, Україна не мала перспектив вступу до ЄС і НАТО у короткостроковій перспективі – до війни все було для Росії досить і досить непогано.

    Тепер Росія втратила майже все і продовжує втрачати. Нічого не отримавши від війни, вона отримала масу проблем, які у перспективі приведуть її до розпаду. Тож з точки зору раціональності у Росії не було жодних причин влаштовувати війну, бійню і геноцид.

    Чи означає це, що Росія не розпочала війну? Ні. Вона це зробила. Вона розпочала війну, яку не могла виграти. Повністю наплювавши на раціональність як явище.

    Тому люди, які зараз розповідають нації про якусь там раціональність Росії, про «вони на це не підуть» і «їм це невигідно» – шкодять. Бо дають українцям ілюзії замість гірких фактів.

    А факти такі, що Росія – це скажений хижак, який сам помирає від свого сказу, але здатен на будь-які мерзенні вчинки. Це не про раціо, це про хворобу. Тому не треба заспокоювати себе стабільним фронтом, санкціями і перспективами. Треба бути готовими до всього, і ми як нація є достатньо дорослими, щоб обирати правду, а не солодкі ілюзії.

    Вони цілком можуть ще раз кинути війська на Київ. Вони можуть проголосити мобілізацію і спробувати закидати нас гарматним м‘ясом. Вони можуть робити будь-які жорстокі та алогічні речі, які ми не можемо спрогнозувати, бо ми у здоровому глузді, а вони ні.

    Тому ми маємо бути готовими до усього. Ми не можемо розслаблятися. Ми маємо постійно, щодня розвивати армію та економіку, робити все для того, аби країна ставала сильнішою. Маємо постійно нагадувати і собі, і світу, що нас оточує: доки Росія поряд, всі в небезпеці.

    Так, це дискомфортно. Це напружує. Дуже хочеться спрятатися за думкою, що найгірше вже позаду, лінія фронту стабільна і всі випробування завершені.

    Але ми сильні. А сильним не потрібні ілюзії. Сильним потрібна правда. А правда в тому, що доки скажений звір живий, від нього не можна відводити очей. І тим більше не можна думати, що навіть важкі рани його зупинять.

    Вбий. Зроби контрольний. Перевір пульс. Закопай.

    І тільки тоді святкуй перемогу.

    • Олександр | 30.08.2022 at 22:29 |

      +++

    • З точки зору ірраціональних рішень в історії є алогічно прийняті кроки що до початку війни: згадаймо напад японців на Перл-Харбор. Економічний, науковий, людський, військовий потенціал США був багато більший за Японію. І все-таки японці напали на Америку. Результат відомий. А там теж переоцінили власні можливості. Москалям легше було починати війну, бо “мова смішна, армія потішна, влада недолуга, країна-фейк”.Але і у цьому випадку, як сказав Сунь Цзи:”Горе тому, хто обманувся”.

      • Юрій | 31.08.2022 at 02:37 |

        До когорти ірраціонально мислячих також треба віднести і Іран – якщо остаточно підтвердиться інформація про передачу росії безпілотників. Теж, здавалось би, краще величезна дійна корова у руках (зняття санкцій, розморожувпння рахунків), чим російська синиця у небі, але ж ні… Хіба що бородані сподіваються грати у двоє воріт – і нафту поодати Європі, бо її треба вкрай, і безпілотники.
        Ну якщо з Іраном все підтвердиться, то залишиться ще одна країна, яка може піти диким шляхом ірраціональних рішень – це Китай.

    • 100%

  7. Лора Фу | 30.08.2022 at 17:56 |

    “Вбий. Зроби контрольний. Перевір пульс. Закопай.
    І тільки тоді святкуй перемогу.”
    +++++++

    • “При защите своих земель храните десять патронов в пистолете, один для врагов,девять для предателей”.
      Шейх Абдулла Азам

  8. sergey_knish | 30.08.2022 at 18:10 |

    То есть, если я правильно понял, какой-нибудь актёр-юморист легко может покласть болт на многочисленные жертвы, героев войны и беспрецедентные усилия + финансовые расходы стран цивилизованного мира, только лишь потому, что его законно выбрало 73% украинского быдла?

    Запад: господин Зеленский, нужно провести такие-то реформы, провести назначения независимых судей и чиновников, контролировать денежные потоки и так далее.

    Зеленский: идите в тухес. Будем строить дороги, мне понравилось. И Сватов в телеэфир вернём.

    Запад: а, ну ладно. Воруйте деньги наших налогоплательщиков дальше. Вы же законно избранный президент.

    Штаты убирали таких плохишей, что прутин в сравнении с ними – мелкий гопник. Возможно (не утверждаю) и сталин поймал “инсульт” не без их подачи. А тут какое-то мелкое во всех смыслах недоразумение крутит всех на лингаме и абсолютно не переживает за последствия.
    Оппозиция же ударилась в волонтёрку, либо ушла на фронт и обещает начать разбираться после победы ибо “не на часі”. Узурпация власти зермаком их почему-то не волнует.

    Полный сюр, правда?

    Или весь этот хаос не так уж и неуправляем?

    • Pavlo+N. | 30.08.2022 at 20:11 |

      Дуже влучні питання, які постійно свердлять мій розум… Нажаль, відповідей немає. Може це якась дуже складна й велика гра? Але ж дуже схоже на сюр… сюр загубивших страх циників…

    • Valentin | 30.08.2022 at 22:07 |

      Полный сюр, правда?- правда.

    • Did Groza Moderator | 31.08.2022 at 00:50 |

      А ведь зеленые серьезно напрашиваются. Неужели не понимают? Или считают, что все схвачено? Или что их защищает военное положение?

      • Сергій-Львів | 31.08.2022 at 11:07 |

        Так для них логічним було б, щоби війна тривала довго-довго. Аби не надірвався пупок.

    • Sergiy | 31.08.2022 at 00:57 |

      > Штаты убирали таких плохишей, что прутин в сравнении с ними – мелкий гопник.

      Не згоден, бо якщо це і було, це не загрожувало ядерною війною. І часи вже змінилися, будь-яка подібна операція зараз може бути розкрита і її деталі миттєво поширяться інтернетом.

      Опозиція не може зробити нічого краще, бо державний переворот зараз – це на руку русні, і потенційна перешкода постачанню допомоги ЗСУ.

      • Vadym Kuzmenko | 31.08.2022 at 03:47 |

        А навіщо державний переворот?
        Потрібна лише ліквідація Шмарклі (ворожою ДРГ), або хоч Дєрьмака.
        А все інше – по плану.
        Чи Ви теж вважаєте, що у 2014-му був державний переворот?

        • Vadym Kuzmenko | 31.08.2022 at 03:52 |

          Тим більше Параша аж до усирачки намагається “відбілити” свою маріонетку (Шмарклю-членограя), видаючи на публіку постійну “анафему”. Це дуже нагадує часи Бандюковича, коли його рашистські пропагандисти паплюжили більше за Ющенка – щоб ніхто не міг подумати, що воно діє під диктовку Параші.
          Тому цілком логічною буде загибель дезертира-гівнокомандуючого від рук клятих москалів.

        • Вовк | 31.08.2022 at 08:30 |

          Палковнік Люся з РПГ поцілить в дЄрьмака?

Comments are closed.