Пока готовится клеймо (Часть 4)

Гибкость Сталина в отношении фашизма – это ключ к пониманию сегодняшней России. При Сталине фашизм сначала был безразличен, потом был плох, потом был хорош, пока наконец (когда Гитлер предал Сталина и Германия вторглась в Советский Союз) он снова не стал плохим. Но никто так и не определил, что это значит. Это была футляр, в которую можно было положить все, что угодно. Коммунистов чистили на показательных процессах, как фашистов. Во время холодной войны фашистами стали американцы и англичане. И “антифашизм” не помешал Сталину избрать евреев в качестве мишени в своей последней чистке, а его преемникам – ассоциировать Израиль с нацистской Германией.

Советский антифашизм, другими словами, был политикой “мы и они”. Это не ответ на фашизм. Ведь фашистская политика начинается, как говорил нацистский мыслитель Карл Шмитт, с определения врага. Поскольку советский антифашизм означал лишь определение врага, он предлагал фашизму черный ход, через который можно было вернуться в Россию. В России 21 века “антифашизм” стал просто правом российского лидера определять национальных врагов. Настоящим русским фашистам, таким как александр дугин и александр проханов давали слово в средствах массовой информации. А сам г-н путин опирался на работы фашиста ивана ильина, работавшего в межвоенный период. Для президента “фашист” или “нацист” – это просто тот, кто выступает против него или его плана по уничтожению Украины. Украинцы – “нацисты”, потому что они не признают, что они русские и сопротивляются.

Путешественник во времени из 1930-х годов без труда определил бы режим путина как фашистский. Символ Z, митинги, пропаганда, война как очистительный акт насилия и ямы смерти вокруг украинских городов делают все это совершенно очевидным. Война против Украины – это не только возвращение на традиционное фашистское поле боя, но и возвращение к традиционному фашистскому языку и практике. 

Другие люди существуют для того, чтобы быть колонизированными. Россию оправдывает её древнее прошлое. Существование Украины – это международный заговор. Ответ на это – война. Поскольку г-н путин говорит о фашистах как о своих врагах, нам, возможно, трудно понять, что на самом деле фашистом может быть он сам. Но в войне России против Украины “фашист” означает просто “враг, который ниже человека” – тот, кого русские могут убить. Язык ненависти, направленный на украинцев, облегчает их убийство, как мы видим в Буче, Мариуполе и во всех частях Украины, находящихся под российской оккупацией. Массовые захоронения – это не какая-то военная случайность, а ожидаемое последствие фашистской войны на уничтожение.

Фашисты, называющие других людей “фашистами”, – это фашизм, доведенный до своей нелогичной крайности, как культ бессмыслия. Это конечная точка, где язык ненависти выворачивает реальность наизнанку, а пропаганда – это чистая настойчивость. Это апогей воли над мыслью. Называть других фашистами и при этом самому быть фашистом – вот основная практика путинизма. Джейсон Стэнли, американский философ, называет это “подрывной пропагандой”. Я назвал это “шизофашизмом”. У украинцев есть самая изящная формулировка. Они называют это «рашизм”.

Теперь мы понимаем о фашизме больше, чем в 1930-е годы. Теперь мы знаем, к чему он привел. Мы должны признать фашизм, потому что тогда мы знаем, с чем имеем дело. Но признать его – не значит отменить его. Фашизм – это не дискуссионная позиция, а культ воли, от которого исходит вымысел. Это мистический ореол человека, который исцеляет мир насилием, и он будет продолжать жить благодаря пропаганде до самого конца. Его можно разрушить только демонстрацией слабости лидера. Фашистский лидер должен быть побежден, а это значит, что те, кто противостоит фашизму, должны сделать все необходимое, чтобы победить его. Только тогда мифы рухнут.

Как и в 1930-е годы, демократия отступает по всему миру, а фашисты перешли к войне со своими соседями. Если Россия победит в Украине, это будет не просто уничтожение демократии силой, хотя и это плохо. Это будет деморализация демократий во всем мире. Еще до войны друзья России – Марин Ле Пен, Виктор Орбан, Такер Карлсон – были врагами демократии. Фашистские победы на поле боя подтвердили бы, что сила – это высшее право, что разум – для проигравших, что демократии должны потерпеть поражение. Если бы Украина не стала сопротивляться, это была бы темная весна для демократов всего мира. Если Украина не победит, мы можем ожидать десятилетия тьмы.

73 Comments on "Пока готовится клеймо (Часть 4)"

  1. Владислав | 21.05.2022 at 19:34 |

    “Если Украина не победит, мы можем ожидать десятилетия тьмы.”
    ===
    Це про що він/вона пише? Що значить “Украина не победит”? Якось я написав коментар, що цей/ця писар/машиністка з душком, то піддався потужній критиці. Закликаю товариство ігнорувати дописи bhagavat das, бо людина, яка припускає можливість нашої поразки, не на нашому боці.

    • Eugen moderator | 21.05.2022 at 19:52 |

      Абсолютизація будь чого ніколи не була продуктивною справою.
      До того ж мали б брати до уваги принципи ЛО та її аудиторію.
      На нашому боці, щоб було зрозуміло, можемо бути тільки ми. Будь хто інший є і завжди буде лише ситуативним союзником.
      Навіть за умови співпадання фундаментальних принципів.
      Заклик же ігнорувати певні висловлювання, при всій повазі, гнітюче схожий на методику нашого ворога.
      Перемога може бути досягнута виключно за умови абсолютно тверезого і неупередженого ставлення до реальності в усьому її розмаїтті.
      На всіх рівнях.

      • Владислав | 21.05.2022 at 20:20 |

        Тобто “Если Украина не победит” це нормальне припущення?

        • strelok17 | 21.05.2022 at 21:00 |

          Так. Це сторонній спостерігач. Чому для стороннього спостерігача воно не нормальне?

        • Galina+Salvador | 21.05.2022 at 21:34 |

          Ви не так зрозуміли, або навмисно перекрутили. Мається на увазі, що Україна повинна перемогти, інакше демократію всього світу чекають десятиліття темряви. А я би сказала, що не десятиліття, а навіть століття.

        • Andriy Moderator | 21.05.2022 at 22:59 |

          Ну это же нормальное допущение поставить Верховным Главнокомандующим заглядывающего в жопу Хуйлу писюаниста, а в советниках у него московские кроты?

          Победа ни разу не гарантирована, она возможна, но исключительно при приложении всех усилий на ее достижение и потом еще столько. ВСУ именно это и делает. А что делают в жОПе и в Раде? Что делают Zелебобики? Составляют списки воюющих и их семей и бегом несут их оккупанту?

          • Vadym Kuzmenko | 22.05.2022 at 04:53 |

            Прекрасное замечание!
            А я ещё добавлю: пока в первом кресле Украины дезертир-членограй, Украина не победит, как бы это горько ни звучало.
            Не может быть допущения “после Победы разберёмся”, так как Шмаркля с компанией тоже это прекрасно осознают и, находясь во власти, этого не допустят.

          • Andriy Moderator | 22.05.2022 at 05:52 |

            Ну у Ze наверное понимают, что “не на часi” может в любой момент превратиться в “дайте мне подержаться за его горлышко прямо сейчас”.
            Наверное все же выгоднее дожить до Победы, а потом уже в качестве героя и победителя повиниться за “про..ли” (с – Люся). Может и простят и отпустят на пенсию.

          • Вовк | 22.05.2022 at 10:27 |

            Навіщо складати списки?
            Беруть ГОТОВІ, з ЄДАРПу, держреєстру пільговиків! По ОФІЦІЙНОМУ запиту. І не після 24 лютого, а ДО…

    • Центровий | 21.05.2022 at 19:55 |

      Нічого, що людина просто перекладач? Чи теж винен на рівні з автором статті? )))

      • Владислав | 21.05.2022 at 20:46 |

        1. Він скрізь вживає “на Украине”. Як перекладач/перкладачка міг/могла би перекласти правильно.
        2. Вся його/її довга аналітика раз у раз закінчується ложкою дьогтю, а, як учив Штірліц, саме остання фраза найбільше запам’ятовується.
        3. Гасло Пороха – “Армія. Мова. Віра.” Віра категорія абсолютна. Вона або є, або її нема. Останнє речення цього перекладу є відвертою спробою похитнути віру в перемогу. Ті з нас, хто колись виходив на ринг, килим чи татамі, засвоїли дві істини. Перша, ти один маєш клопіт з тим нахабою, що вийшов проти тебе. Допомоги не буде нізвідки, проблема суто твоя власна і сам мусиш впоратися. Друга, без впевнености в себе, тобто без віри в перемогу поєдинок не починай, бо ти вже його програв.

        Висновок: Навіщо таке читати?

        • strelok17 | 21.05.2022 at 21:03 |

          Не читайте. Вас ніхто не примушує.

          • Владислав | 21.05.2022 at 21:57 |

            – Не нравится мне этот Василий Иванович.
            – Не нравится, не ешь.
            Це так, для розрядки. Як щоразу зауважує шановний пан Автор “бородатый анекдот”. Хоча нам реліктовим динозаврам міг це й не уточнювати. Ой! Здається порушив Статут.

          • Николай | 22.05.2022 at 10:14 |

            Уважаемый, хватит разводить панику, есть перевод, а есть адаптация к корректному восприятию.

            Некоторые намеренно пишут что либо (на россии – к примеру), некоторые по не знанию. Посыл в целом читается адекватно. Но не стоит забывать, при текущих данных – мы должны победить, тупо должны. А если будет биологическое воздействие? Радиационное? А вдруг у орков появится нейтронная бомба? Много факторов, которые вам (по идее “Вам” пишется с большой буквы, но сугубо лично я игнорирую это правило) не известны все возможности оркостана, как собственно и многим в этом мире. Китай тоже много думает, “что может”, а по факту – “не может”.

        • Eugen moderator | 21.05.2022 at 21:39 |

          Ваше питання навіщо пояснює ваше розуміння. Спробуйте зрозуміти з вами не згодних.

          • Владислав | 21.05.2022 at 21:52 |

            Мабуть я не сповна розуму, бо є речі, які я не можу збагнути. Я усвідомлюю, що моя позиція багатьох дратує, але вважаю, що воєнний час це і є час абсолютизму. Тут ми, там вороги. Я знаю, що всі читачі ЛО радикальні атеїсти, але таки пошлюся на Святе Письмо, де сказано що є ТАК і НІ, а все решта від лукавого, в тому числі і “если…”

          • Valeriy | 21.05.2022 at 22:20 |

            “але вважаю, що воєнний час це і є час абсолютизму.”
            Особливо хто вводив цей воєнний час,той і є абсолютнисть(маєте на увазі-черчелізьм??),якщо не так то пробачте.

        • Andriy Moderator | 21.05.2022 at 23:01 |

          “Як перекладач/перкладачка міг/могла би перекласти правильно.”

          Я сильно подозреваю, что настоящее имя этого переводчика “Google Translate”

          • Андрій Дар | 22.05.2022 at 01:07 |

            Не бачу посилання на оригінал статті. Прочитав би сам.
            А чому його немає? Мало б бути?

          • Andriy Moderator | 22.05.2022 at 01:18 |

            А я откуда знаю?

          • Прочитал несколько переводов bhagavat das – косноязычно, и это бросается в глаза. Действительно похоже на гугловский переводчик. Если мы будем читать только все в стиле «какие мы молодцы» – это будет контрпродуктивно. ЛО – это аналитический ресурс, поэтому трезвая конструктивная критика всего на свете – это здоровая и неотъемлемая составляющая любого серьезного анализа. Можно читать даже тексты врага, если конечно там есть что анализировать. кстати о текстах врага. Я регулярно просматриваю сайты стихи.ру и проза.ру. Мне делать нечего? нет, конечно. Я замеряю «градус упоротости» и отслеживаю «прозревашек» – их ничтожно мало, но они появились! Значит санкции начали работать. Упоротых пока огромное количество, но появление прозревших – это холодильник начинает вытеснять телевизор. До трезвости там пока очень далеко, но сомнения уже начались.

    • Вовк | 22.05.2022 at 10:32 |

      ВІДСТАВИТЬ паніку!
      Перекладач перекладає те, що прочитав.
      Тімоті Снайдер – проукраїнський інтелектуал. Не вірите – знайдіть на Флібусті його твори, “Криваві землі:Європа між Гітлером та Сталіним”

    • UKarmeluk | 22.05.2022 at 10:47 |

      Чому Ви читаєте так неуважно? bhagavat das не є автором цієї публікаціі, яка була написана Тімоті Снайдерсом, відомим дослідником історіі СРСР, Голодомору (https://uk.wikipedia.org/wiki/Тімоті_Снайдер). Якби чітали не через рядок, то не було б критики на Ваші дописи.

  2. Юрій+Арч | 21.05.2022 at 19:45 |

    Україна в цій пітьмі вже сто років. В плані, що воля передує позуму, так зелібобів 73%. І це не головне. Страшне те, що нас роблять країною війска, девять років війни зробили свою справу. Вже в ВР запускають людей з автоматами, у випадку що до влади прийде військова адміністрація, це вже хунта. Мілітаризація, не пусте слово, з ним треба бути дуже обережним.
    Можлимо ху@ло почав війну, аби заглибити Україну в військовість, а коли през ідіот, то взагалі вкрай небезпечно.

    • Eugen moderator | 21.05.2022 at 19:58 |

      А оце вже, перепрошую, дуже тхне мордороєвропейським пацифізмом. Тим самим, що через макроберлусконів пропонує здати Україну, аби зберегти спокій.
      Для країни, що розуміє зовнішні загрози мілітаризація є запорукою існування.
      Саме знищення військового потенціалу нашого було і залишається метою заклятого ворога. То чи варто йому в цьому сприяти?

      • Юрій+Арч | 22.05.2022 at 07:58 |

        Ні не гупайте все до купи, Я за ВСУ, за саму сильну Армію, за Перемогу далеко за межами України, за демократію, за кінець кріпацтва, мені за Неньку болить.
        Видаліть мій пост, не хочу далі пояснювати!!!!

        • soma10 | 22.05.2022 at 13:14 |

          Спочатку: “Страшне те, що нас роблять країною війска, девять років війни зробили свою справу. Вже в ВР запускають людей з автоматами, у випадку що до влади прийде військова адміністрація, це вже хунта”, а потім: “Я за ВСУ, за саму сильну Армію, за Перемогу далеко за межами України”. Дуже цікво… У певних колах на це миттєво слідує питання: “Шо ж ты, фраер, сдал назад?” Найціннішою у вашому дописі є остання фраза: “Видаліть мій пост”. А що стосується військової хунти, то я обома руками ЗА, і чим швидше, тим краще, з обов’язковим прикрашанням смерек і фонарних стовпів ZEленою наволоччю на чолі з “найвеличнішим”.

          • leomil | 22.05.2022 at 20:13 |

            Оце про прикрашання смерек дуже гарно!

    • Владислав | 21.05.2022 at 21:00 |

      Для Юрій+Арч | 21 Травня, 2022 at 19:45

      Ви якось все “намёком”. Кажіть прямо:”Українцям треба скласти зброю, бо озброєних українців ми боїмося. Вони скоро москву спалять, а що буде далі?Колись же Дюнкерк з маршу взяли”.

      • Валерій(З) | 21.05.2022 at 23:17 |

        До Владислава
        “Якщо Владислав не буде маніпулювати текстом, то читачі ЛО збережуть свій вільний час на більш змістовні дописи” – це нормальне припущення?
        Шість коментів Владислава нагадали мені бородатий анекдот про логіку: “Він мене назвав рибкою, а рибка це акула, а акула зубаста, і сука зубаста! Люди, він обізвав мене сукою!!!”

  3. Дмитро | 21.05.2022 at 19:45 |

    Ми запустили термін “рашизм” серед світових науковців. Чекаю коли він почне використовуватися і в міжнародної політиці

    • Володимир | 22.05.2022 at 10:18 |

      Якщо не прискіпуватись до траблів перекладу – стаття, на мою думку, відображає реальність. І про перемогу теж… Нічого ще не закінчилося, ворог ресурсний, підступний, піде на будь які злочини задля досягнення своїх цілей. Ми стоїмо на початку важкої і кривавоі історії, і да все залежить від нас встоїмо чи ні…

  4. strelok17 | 21.05.2022 at 21:30 |

    Шрьодер таки звільнився з Роснєфті. Таки слухи були правдою.

    • Eugen moderator | 21.05.2022 at 21:41 |

      Чуттева у нього… відповідна частина тіла.

    • “Шрьодер таки звільнився з Роснєфті.”-а з “Газпрому”?!

    • Valeriy | 21.05.2022 at 22:23 |

      “Шрьодер таки звільнився з Роснєфті.”
      Але що це змінює??

    • Вовк | 22.05.2022 at 10:38 |

      полуҐєра полупокєр

  5. Oleksandr | 21.05.2022 at 21:42 |

    Сьогодні почув на ютубі, в огляді міжнародної преси, що Нью-Йорк таймс днями вийшла з дивною редакційною статтею, в якій, начебто, пропонується західним лідерам натиснути на Україну, щоб прийняли умови х.ла та перестати постачати нам зброю, таким чином війна швидко закінчиться і бла.бла.бла, в стилі мікрона, берлусконі та ін.

    • strelok17 | 21.05.2022 at 22:09 |

      Бо з’явився новий “італійський план” завершення війни. Його вже передали в ООН та G7.

      • “Бо з’явився новий “італійський план” завершення війни. “- точніше, план капітуляції України. Тут про це вже обговорювали.

      • strelok17 | 21.05.2022 at 22:14 |

        Широка автономія Донбассу, спільне курування Кримом, нейтральний статус України. І дозвіл на вступ до ЕС, колись. Забезпечується це двостороннім договором Україна- РФ і ЄС – РФ. Десь так, може що забув чи переплутав.

        • Valeriy | 21.05.2022 at 22:26 |

          Чого варті договори,будь які,всі пам’ятають.

        • “Широка автономія Донбассу, спільне курування Кримом, нейтральний статус України.”-коротше, капітуляція України, відмова від незалежності, без перспектив доступу до технологій та інвестицій.

          • Цей «план» їм треба було пропонувати наприкінці березня (чи, може, на початку квітня). А зараз «бронєпотяг» вже пішов… слідом за кораблем. Навіть Зе збирається воювати до кордонів 23 лютого — і дуже цікаво, як він збирається тоді зупиняти ЗСУ.

          • Valeriy | 21.05.2022 at 23:35 |

            ЗСУ стій-раз,два.Якось так.

          • strelok17 | 22.05.2022 at 07:20 |

            Так, саме капітуляція. Причому сам “план” не так важливий. Важливий спосіб яким його намагатимуться протиснути. Через ООН та G7. Мабуть будуть давити через загрозу голоду у світі.
            Україно капітулюй бо мільйони будуть голодати.

          • “Цей «план» їм треба було пропонувати наприкінці березня (чи, може, на початку квітня).”-та навіть в квітні хто б його серьйозно розглядав би?!Тоді москалі розроховували на чисто воєнну перемогу, яка зараз навіть для них вже неочевидна. Хотів би знати, скільки заплатив мордор авторам цього “плану”.
            “Навіть Зе збирається воювати до кордонів 23 лютого “-кордони були до 23лютого 2014р. А потім лінія розмежування.

  6. Westinghouse | 21.05.2022 at 21:56 |

    Если россия победит – это будет такое массовое убийство, что Гитлер на том свете охуеет и попросит у Сатаны закурить.

    • Valeriy | 21.05.2022 at 22:28 |

      А що таке?,в Китаї є концтабори і нічого,ніде не свербить.

  7. Valeriy | 21.05.2022 at 22:11 |

    “Это апогей воли над мыслью.” и ” разум – для проигравших”-Вы смотрите в точку.
    АВТОРУ-человеческое спасибо и уважение за эту статью и всё что Вы делаете вместе с коллективом ЛО.

  8. Канадський+Бандерівець | 22.05.2022 at 03:48 |

    До Владислава: Шановний, ну чому ж Ви такі агресивні? Не плюйте в перекладача, він перекладає, як вміє. Робить добру і дуже важливу справу, навіть якщо і з Гугль-транслейтом. Багато хто цього матеріалу так ніколи б і не побачив, як би не цей переклад. Майте трохи поваги до чужої праці, і не варто зациклюватися на “в” і “на”, головне – справа, допомога і добра воля. І ще одне – от не треба приписувати слова Тімоті Снайдера перекладачеві, увесь текст – саме його, я особисто читаю в оригіналі, щоб не було перетлумачень, чого і Вам бажаю.
    “Had Ukraine not resisted, this would have been a dark spring for democrats around the world. If Ukraine does not win, we can expect decades of darkness.” (Timothy Snyder)

    Timothy Snyder (@TimothyDSnyder) is a professor of history at Yale University and a permanent fellow at the Institute for Human Sciences in Vienna. He is the author of numerous books, among them “Bloodlands: Europe Between Hitler and Stalin” and “On Tyranny: Twenty Lessons From the Twentieth Century.”

    Тут хтось питав за оригінал – так ось воно:
    https://www.nytimes.com/2022/05/19/opinion/russia-fascism-ukraine-putin.html

    • Andriy Moderator | 22.05.2022 at 03:55 |

      Во время войн и прочих потрясений некоторые люди становятся особенно чувствительными и их тяжело в этом винить.

      Хотя вот в этом агрессивном неприятии “If Ukraine does not win, we can expect decades of darkness.” чувствуется неуверенность, которая прикрывается агрессивностью.

  9. Канадський Бандерівець | 22.05.2022 at 04:11 |

    “If Ukraine does not win, we can expect decades of darkness.” – я б це прочитав як – страх, може навіть – жах, якщо, попри усі фактори, які сприяють нашій перемозі, якось так станеться, що світ в чергове спробує зіграти в джентльмена і не добити падлюку… і як часто стається з джентльменами – дістане кулю в спину або ніж в бік. Станеться якийсь трамп, чи зєлю за піаністий орган скрутять щось підписати з хуйлом, або ще якіськатаклізми світового маштабу – хто зна… Війна справа довга, багато що може змінитись на дошці, якісь фігури впадуть, якісь – зявляться… Моя думка – якраз на це і розраховує хуйло, що щось у світі може змінитись і він якимось чудом знову вислизне, як у Чечні, Молдові, Грузії і Криму…

    • Vadym Kuzmenko | 22.05.2022 at 05:04 |

      Дуже важливе зауваження!
      Ось саме це і є головною загрозою.

    • Eugen moderator | 22.05.2022 at 06:11 |

      Чи не занадто Ви абсолютизуєте хуйла?
      Існує цілком слушна, як на мене, думка, що отой недопалок разом зі своїми пітекантропами то лише інструмент в, наприклад, китайських руках.

      • ” то лише інструмент в, наприклад, китайських руках”-ми прочитали статтю на цьому ресурсові.

      • тоді це зовсім погано.
        Я завжди розглядала рашку, як буфер між Китаєм і Україною.
        Якщо ми зараз цей буфер вимотаємо та знищимо (а це, як на мене – наша мета, і не “х знаєт когда”, а найближчим часом, бо вікно можливостей может закритись ), то Китай піде далі просто через оркостан. А їх же мільярд, блін.

    • Юрій+Арч | 22.05.2022 at 10:06 |

      +++

  10. Vadym Kuzmenko | 22.05.2022 at 06:10 |

    Кстати, по сути, профессор Снайдер дал очень чёткое определение: “Рашисты – это фашисты, называющие фашистами других”.
    Действительно, изящно!
    То-то у рашистов “подгорает”!

  11. Gala SS | 22.05.2022 at 07:47 |

    1. Нормальна стаття. Кому щось свербить, то нехай читає в оригіналі.
    2. А чому всі так впевнені що Україна переможе? Перемога України залежить НЕ ТІЛЬКИ від нас. Я останнім часом думаю, що нам потрібен буде натівський ЛЮДСЬКИЙ РЕСУРС. Нас фізично може не вистачити. А раптом Байден “вріже дуба”? І що далі? Надія на одного Джонсона? А тут ще ЗЕля-підріла каламутить воду і т.д. Ситуація з тої серії, коли потрібно “…І верблюда прив’язувати”. Вся хєрня тіко починається. Шось всі рєзко розслабилися.

    • ” А чому всі так впевнені що Україна переможе? Перемога України залежить НЕ ТІЛЬКИ від нас.”-а хто був впевнений в грудні 1979р., що Афганістан переможе?! Там був маріонетковий просовковий уряд, совку протягом 42годин вдалося захопити столицю та ВСІ провінціальні центри та дороги, що їх сполучують. І це я ще не згадую технологічну перевагу совка над роздробленними загонами моджахедів. І тим не менше війна закінчилася поразкою совка та його розпадом.

      • Gala SS | 22.05.2022 at 09:46 |

        Я не пригадую щоб моджахеди посилали “нах” президента Німеччини а канцлера обзивали “сарделькою”. З нашим 95-м кварталом можна просрати все що можна.

  12. Gala SS | 22.05.2022 at 07:57 |

    Тут десь проскочило путінське ” допустимьіе потери в Украине 100 тьіс. А вообще, цена победьі в Украине не имеет значения”. А ми тут рахуємо тисячу орків і плескаємо в долоньки. Як казав полонений німецький артилерист американцям: “У вас танків виявилося більше ніж у мене снарядів”

    • “Тут десь проскочило путінське ” допустимьіе потери в Украине 100 тьіс. А вообще, цена победьі в Украине не имеет значения”.-пуйло готовий воювати до останнього бурята і “баби єщьо нарожают”. Втім, фінансово-економічний ресурс мордора великий, але небесконечний. Надламається і він.

  13. Алдр | 22.05.2022 at 08:45 |

    Менше китайців– чище повітря, мабуть так? То не важливо що в таборах гинуть не китайці…

    • “То не важливо що в таборах гинуть не китайці…”-і китайці теж(десятки мільйонів прихильників Фалунг Гуна знаходяться в концтаборах). Але світові це поки що нецікаво.

  14. opponent | 22.05.2022 at 08:53 |

    Некоторое резюме о классике провокаций. Встаю это я утром и вижу под прекрасным материалом известного и талантливого специалиста слава богу пока не тела, но кучу сломанных копий и истраченных нервов, на тему, к сути материала отношения не имеющую. Абсолютно. А всего только и надо: один провокатор в начале и несколько попавшихся на удочку в дальнейшем. Дело сделано, тема исчерпана. Даже как-то немного стыдно. Не правда ли?

    • UKarmeluk | 22.05.2022 at 10:57 |

      Без такой полемики сидели бы диванные стратеги и мух считали. А поговорить?

    • Valeriy | 22.05.2022 at 11:11 |

      👍

    • Eugen moderator | 22.05.2022 at 13:05 |

      Все в порядке. Адресаты получили должную информацию и сделали надлежащие выводы.
      Попытка провокации потерпела крах.
      Без провокаторов, осознанных, или по недоумковатости галдящих, не бывает. Тем более на таком ресурсе.
      А материал действительно славный. За что и спасибо боьшое.

  15. Вовк | 22.05.2022 at 10:51 |

    Прохання до Автора: окрім перекладу, давати посилання на оригінал.
    Тицьнув, обрав БУДЬ-ЯКУ мову, Гугл нормально перекладає. Український переклад мене влаштовує.
    ЗІ. Даркнесс – скоріше темрява, аніж жах, який хоррор

  16. “Другие люди существуют для того, чтобы быть колонизированными. Россию оправдывает её древнее прошлое.”
    —–
    Усміхнуло. Можливо, для американця та США воно й “древнее”, але не для України х її тисячедітньою історією.

Comments are closed.