Что делает роZZия? (Часть 4)

Ну и чтобы ни у кого не возникло ощущения, что мы сгущаем краски, даем текст из прессы. Его писали не мы и потому он будет в том виде, в каком мы его обнаружили в издании «Факти».

««Це сталось близько двох тижнів тому. Я дізналась про це лише зараз. Я не була свідком. Розповідь — виключно зі слів моєї родички, — написала у ФБ Аліна. — Чи похоронили родину і де — не знаю.

У моєї родички стався викидень. Тому, що вона дізналась про долю близької їй родини, яка не змогла евакуюватись з Ірпеня. Я свідомо опишу вам зараз те, що вона, ридаючи, оповіла. Одразу попереджу, якщо ви вагітні, маєте проблеми зі сприйняттям, то краще далі не читайте.

Батьків застрелили рашисти. Швидше за все, що їхня дев’ятирічна доня це бачила. Маленьку зґвалтували одинадцять, я не знайду слово, як сказати хто. Мабуть, українська мова такого слова не має. Принаймні експертиза показала, що було саме стільки різних зразків сперми на тілі дівчинки. За словами моєї родички, у дитини не було статевих органів — нелюди розірвали її. На цьому не зупинились. Вони вирізали на грудях Янгола літеру Z та розпороли їй животика. 

Моя ненависть вже не кипить! Вона горить, наче фосфорна ракета! І я бажаю не смерті, а пекельних мук кожному, хто з росії! Старим, молодим і їхнім дітям в тому числі! Ці пасивні учасники війни такі ж винні, як і ті, хто це коїть! Кажете, путін у всьому винен? Але це зробив не путін! Вся росія повинна відповісти за це! Не беріть їх у полон, хлопці! Не смійте! Паліть, вбивайте, підривайте! І вам гріха за це не буде!»»

Это – не все. Надо понимать, что животные, которые это сделали, ехали не на учения, а именно за этим. В их разбитой технике коллеги находили коробки с презервативами. Они их брали загодя и зная, с какой целью будут использовать. Кстати, из некоторых обозов, где это было обнаружено, взяли пленных, которые хором пели песни об учениях.

Ничего подобного, они ехали насиловать и более того, та падаль, которая выжила и не попала в плен, уже не может остановиться и делает ровно то же самое, только без убийств, уже в Белоруссии, куда их отвели. Кстати, белорусам надо понимать, что и они попадают под теорию уничтожения, просто пока им натягивают поводья и масштаб этого – минимальный, но почерк все тот же. Для всех, кто в этом сомневается, следует внимательно послушать вот это:

Заметим, все это выводится за рамки публичного обсуждения. В лучшем случае пресса пишет о том, что «зафиксированы такие факты» и одно только это приносит сюрреализм самой высокой концентрации. Получается, что нормы общественной морали становятся инструментом прикрытия этих преступлений. А с чего бы это? 

Если имеются факты, когда они заходили в дом, убивали родителей и потом – насиловали всех детей, независимо от возраста и пола, а потом, на память вырезали и уносили их половые органы, то о них (фактах) тоже надо молчать, поскольку это – не комильфо? В итоге получается, что во всем мире люди даже не понимают глубины этой дичи, а потому – начинаются обсуждения того, что у руZZких пленных простреленные ноги. Еще раз, у пленных военных преступников – прострелены ноги, а пятилетняя девочка, которую порвали насильники и вырезали себе на память части ее тела никому не интересна потому, что об этом нельзя говорить.

Человек, который работает на разборе завалов в Буче и видевший это своими глазами, говорит о том, что он, взрослый мужик, ловит себя на мысли о том, что ему не хочется жить в этом мире. Говорит, что если в его руки попадется руZZкий, не важно – пленный или нет, он его разберет на куски собственными руками. А остальной мир говорит о том, что «есть факты».

Таким образом, все замыкается логично и последовательно. Если принято решение на уничтожение, а оно принято, то вся эта дичь входит «в стоимость билета». Поэтому уничтожению подлежит не только эта орда, которая зашла к ним, но и их вонючий курятник, из которого всегда исходит одно и то же. Никогда и ничего толкового оттуда не выйдет.

94 Comments on "Что делает роZZия? (Часть 4)"

  1. “Можем повторить!” – вот они и повторяют то, что их деды проделывали в Германии и Польше в 1945…

    • И не только в 1945 г. Последовали 1953-й, 1956-й, 1968-й, 1979-й, 1992-й, 1994-й, 1999-й, 2008-й, 2014-й, 2022-й. Может я пропустил что-то? Извини дорогой!

  2. Н єпатріот | 7 Квітня, 2022 at 13:47 |

    Орки – це якась тупикова гілка розвитку людей, тому їхній розвиток та розмноження мають бути зупинені. І не важливо яким шляхом. Читати, слухати та дивитися на це вже немає сил.
    Я двічи утікач, другий з Ірпені. Сім років (між двома втечами) прожив у Сєвєродонецький. Слів більше немає

  3. Первое сражение кацапско-Украинской войны было в 1169г.
    Тогда Киев был захвачен войсками Владимиро-Суздальского княжества а фактически князем Рязанским(эрзя) Боголюбским.
    Не смотря на благообрзное прозвище князя, Киев впервые был разграблен дочиста.
    Зазватчики грабили, убивали и разрушали город так, что через 70 лет, в 1240г, монголам в общем то особо ничего было грабить.
    С тех мы постоянно вынуждены воевать с этим ублюдочным образованием.

  4. Вже після 24.02.22, а тим більше після Бучі я одного таки не можу ні зрозуміти, ні, тим більше, сприйняти:

    Можете мене банити, ваша ресурс.

    Пане Вікторе, як ви і просили, я прибрав за вами те, що класифікується як мовний срач.
    Did Groza

    • Підтримую на 100%

    • Eugen moderator | 7 Квітня, 2022 at 15:14 |

      Тому, шановний, що як ви кажете, тим, як ви зневажливо кажете “язиком”, спілкується величезна кількість НАШИХ людей, яким ми з вами маємо вклонитись низенько за їх силу, і мужність. Бо саме їм ми зобов’язані сьогодні своїм життям.
      Коли ж бажання посіяти мовний розбрат в українському суспільстві переважає сказане мною вище, то висновків може бути два .
      А) Відсутність усвідомлення реальності природного характеру.
      Б) Та ж відсутність вже характеру не природного.
      Але результат в обох випадках є один – провокативна та деструктивна діяльність.
      Реагувати можете на свій розсуд.
      Варто зазначити, що мовна дискримінація у будь-якому випадку ставить її прибічника в один ряд з мерзотниками якими б мотивами вона, ця дискримінація, не обгрунтовувалась.
      Вивчайте історію світу. Можливо це допоможе. Але лише у випадку А.

      • Eugen moderator | 7 Квітня, 2022 at 15:27 |

        Зрозумів. Всі сумніви зникли.
        Ви найвичерпнішим чином залишили лише один з наведених мною варіантів.

      • Вікторе, ви не праві.

        • В чому саме я не правий? В тому, що вам, Сергію, абсолютно ніщо не заважало написати ваш попередній комент українською, а не тим язиком, який нам ворог уже сотні років нав’язує бучанськими методами? І вашим предкам, а через них вам особисто вже нав’язав до міри “само собою”?

        • Eugen moderator | 7 Квітня, 2022 at 15:52 |

          Це, перепрошую, з якої(чи може краще чиєї?) точки зору диввитись…

        • Виктор, я знаю и украинский и русский языки.
          Да, государственный язык украинский и все обзаны им владеть.
          Але в побуті, кожен може вільно використовувати ту мову, яка йому бльше до вподоби. Це не робить людину не кращою не гіршою.
          Или вы думаете, что нет заядлых рашистов среди тех, кто разговаривает только на украинском ?

        • Сергію, рашисти знайдуться і серед україномовних. Але!
          Але в дуже-дуже багато разів менше, ніж серед кац’язичних.
          І не тільки рашистів менше, а навіть елементарних кримінальників – це факт зі статистики. Правди цих менше уже не в дуже-дуже, але таки кратно 🙂

        • Ну а щодо “в побуті кожен…”, то я, приїхавши колись у велике місто, теж так “подумав” і став “па-рускі”.
          Але потім стались два маленькі випадки (до Бучі – далеко-далеко-далеко…), які зачепили те, що в наших краях називали “гонор”. Тобто гідність, честь.
          А то така штука, що коли вона у тебе є, то спокою не дасть! Пішов процес і начисто змив із мене оті лукаві “кожен має право…”
          Кожен має, але ж не на все, що завгодно!

        • Віктор | 7 Квітня, 2022 at 16:00 |
          Знаете, ви мені нагадуєте тих “віруючих” які св’ятять паску, ходять до церкви та виконують інші обряді, і вважаючи себе віруючими навіть св’ятять пістолет з яким йдуть згодом на злочин.
          Може по вашому заборонити всіх українських письменників, які писали російсько?
          В украине так сложилось, что смешалось много расс и национальностей.
          Здесь и поляки и литовцы и греки и евреи и армяне и сотни других народов.
          В моем роду, например есть и украинцы и поляки и белорусы и русские и даже караимы.
          Мой пра-прадед был участинком польского восстания 1863—1864, он был наполовину поляк на половину русский. Владел польским и русским.
          Царским указом был лишен всех прав состояния и сослан в солдаты.
          После солдатчины жил Новоград-Волынском. К слову был хорошо знаком с отцом Лэси Украинки Косачем.
          Прадед родился в Новоград-Волынском, женился на польке. Потом служил начальником воинского присутствия под Киевом. Владел украинским, польским и русским языками. Дед родом из Запорожья из стариннго казацкого рода, никаким языком кроме русского не владел. Был кадровым военным. Учавствовал в окупации польши.
          Поэтому хоть мама и родилась в Луцке но украинского языка не знала.
          Но к слову засавила мены в детстве выучить украинский. Отец белорус/литовец знал только русский язык. Поэтому в семье разговариали только на русском. Но тем не менее я знаю и русский и украинский.
          Я так докладно описую історію моєї родини, тому така генеза притаманнf маже всім українським сім’ям. Тож давайте не будемо судити по словах, а будемо судити по ділах. А украинский язык, да, обязан знать каждый житель Украины, как и ее историю.

        • Йо-хо-хо, Сергію…
          І оце ви знаходите в мені щось “релігійне”?
          Пишучи при тому цілу повість про “вєлікає смєшєніє” народав”?
          А ви не в курсі, що це “вєлікоє смєшєніє” – всього-навсього улюблений прийом кац-пропаганди?
          Я у свій час цікавився археологією. Тому читав про розкопки і знахідки в них. Серед знахідок, природно, описувались і кістяки-черепи. Які прийнято було й міряти, аби точніше визначити, якому народу належить поховання.
          Так от, за тисячі років черепи змінилися достатньо мало, аби нормальні вчені зробили висновок, що жодних “вєлікіх смєшєній” НЕ БУЛО.
          Інша справа, що в ссср такі висновки науки ну ніяк не популяризували, в ссср продовжували з кожної праски бубніти про “вєлікіє смєшєнія”.
          Вєдь нужєн єдіний вєлікій савєцкій народ!

        • Віктор | 7 Квітня, 2022 at 16:45 |
          Ну что-ж. Не дошло, значит не дошло 🙂

      • Не знаю, что кощунственное вы нашли в словах Евгения, но ваше сравнение героизма наших русскоязычных военных с продуктами жизнедеятельности – это точно кощунство.

        • Ви що – читати не вмієте?
          Бо у мене там ну дуже чітко – з “продуктами” порівнюється інший “продукт” – кац’язик.
          Саме він. І мабуть порівняння з цим язиком ображає навіть ті “продукти”

        • Наверное не умею. Приведите пожалуйста ту самую “кощунственную” фразу в тексте Евгения. И выскажите ваше отношение к русскоязычному воину ЗСУ, который сейчас на передке, в отличии от нас с вами. Тогда может быть пойму.

        • И выскажите ваше отношение к русскоязычному воину ЗСУ, который сейчас на передке, в отличии от нас с вами. Тогда может быть пойму.
          ==============================================
          В математике есть термин-ЧТД. Что и требовалось доказать. Упоминание передка с русскоязычными на нем закрыло рот этому деятелю…

        • 🙂 ок, а ви попробуйте перечитати мої слова ще раз. Якщо не зрозумієте, що ваші питання до моїх слів НІЯК не ліпляться – ще раз почитайте. Три рази. Якщо за три рази не дійде, то, значить, ніхто вам не пояснить.
          Тоді вам слід займатись чимось іншим, а не питання задавати.

        • Перечитаю, но только после вашего ответа на https://defence-line.org/2022/04/chto-delaet-rozziya-chast-4/comment-page-1/#comment-437164

        • То, что вы написали – это не ответ, это попытка увести разговор в сторону. Жду нормального ответа по существу.

      • Galina Salvador | 7 Квітня, 2022 at 17:25 |

        +++++

      • Galina Salvador | 7 Квітня, 2022 at 17:32 |

        Мовне питання важливе, але не в цій темі, не в такому ключі, і тим більше не по відношенню до наших захисників. А тут це виглядає як провокація. Я так вважаю.

    • Справа у тому, що ця мова була написана у Острозі у 1595 році Мілентієм Смотрицьким як, за тогочасним викиостанням, мова словянського церковного справоведення.
      Ломоносов, якому останній гетьман України Розумовський побудував московський університет, переназвав у російську і присвятив німцю.
      Далі, за 108 років було шість переназв.
      Тому москва винна нам і за використання нашої мови.
      https://sites.google.com/site/olem2k/6_названий_одного_языка_R.pdf

      • Я сам, своїми очима читав те, що зробив Смотрицький.
        І тому можу чітко сказати, що там зовсім НЕ “русскій язик”. Там не дуже сильно перероблена так звана церковно-слов’янська мова. Вона ж, суттю своєю – один із діалектів БОЛГАРСЬКОЇ.
        Тобто ну ніяк НЕ наша.
        А потім уже їхні пісатєлі-паети оте переробляли й довели до стану, якому відповідає назва “русскій язик”, яким – на жаль! – чомусь користуються навіть тепер українці в Україні. Навіть під час війни, метою якої є знищення як самих українців, так і всього українського, мови обов’язково.

        • Візьму до уваги, шановний пане Вікторе

        • Я думаю, мы не должны считать что русский язык должен принадлежать московитам. Московиты говорят на российском языке (можно послушать их разговоры из перехватов СБУ, да и не только). А язык, на котором говорит в быту часть населения Украины я бы назвал руськой мовой. русский язык в Украине сильно отличается от российского языка. Т.е. тут мы сталкиваемся с украденной московитами историей, названием государства (Русь – Россия) и названием языка (руська мова – российский язык). Не претендую на истину, просто высказываю свои соображения. На мой взгляд, право на русский язык нужно забрать у московитов, они все равно его не знают, одни маты и тюремный жаргон. При этом, считаю, что государственным языком в Украине должен быть только украинский язык.

          • Украинский язык очень красив. Я могла бы часами слушать произношение Ирины Фарион, для мене це наче соловійко співає. Неприятно лишь то, что факт использования русского языка московиты автоматически делают причиной своих манипуляций с “защитой русского мира”, со всеми последствиями.
            Да, они тотально несамодостаточны, живут чужой историей, чужой культурой.

          • считать Суржик отдельным диалектом! Или языком, как Американ Инглиш

    • Віктор | 7 Квітня, 2022 at 14:00 | Відповіcти

      Є таке філософське поняття “адіафора” (ін.-грец. ἀδιάφορος «нерозрізнений», «байдужий»).
      Ось, наприклад, права рука. Вона стане “поганою” або “хорошою” залежно від того, які дії Ви цією рукою вчините: погладите або вдарите.
      Так і мова – це лише засіб спілкування. А від того, що Ви скажете чи напишете, буде видно друг Ви чи ворог.
      Багато зрадників та колоборантів відмінно володіють українською мовою і навіть спілкуються нею, але від цього не перестали бути негідниками та ворогами України …

    • Avatar photo Andriy Moderator | 7 Квітня, 2022 at 16:52 |

      Вы просто вражеский провокатор и работаете на врага (РФ). Все очень просто и предельно ясно.

      • 100%

      • Не треба сваритись. У нас достатньо справжніх ворогів як внутрішніх так і зовнішніх. Віктор і правий і неправий одночасно. Просто дещо емоційний. В середмісці Львова, коли я зустрічаю біженців, а більшість самі замість привітання кажуть “мы с Мариуполя”, мені кортить в них запитати “ну як ви там навибирались вже за тридцять років”, але ж я того не роблю і веду їх до найближчого пункту роботи з біженцями і говорю з ними проищо завгодно тільки не про війну, правда українською.

    • Шановний пане Вікторе!Я – львів’янин, тому з дитинства маю три рідні мови: російську, українську та польську. Але я – російськомовний львів’янин, я мислю російською, розумієте? А будь-який переклад не є 100-відсотковим відображенням думки. Tradittore – trattore. До речі, за 68 років у Львові я жодного разу не мав проблем через свою російськомовність…

  5. Знову про полонених орків: сьогодні, вранці, гортаючи стрічку новин, наткнувся на Подоляка, де він виправдовується, щодо відео, що поширилось мережею, де, ніби-то, наші військові розстрілюють орків, які вже без зброї і здаються. Авторство цього відео належить “New York Times”. Я не став шукати посилання, хто хоче, сам знайде, але починається гвалт – “Женєвскіє канвєнції”, “плєнних расстрєлівают”, замилюється тема злочинів російської армії в Україні. Я розумію всіляких єврочинуш, котрим головне, щоб не гинули їхні громадяни, бо це голоси на виборах, але після Бучі, Ірпіня, Бородянки, Гостомеля, Чернігова, Сум, Харкова, Маріуполя, та ще сотень сіл та селищ, маю їм сказати – не їм судити, як нам поводити себе з російськими вояками, брати їх в полон, чи ні. Тепер це не їх вибір! А по друге, на другому місяці війни в російськіц армії не лишилось не мародерів, а вони під конвенцію не підпадають.

    • Лисий із Бразерс | 7 Квітня, 2022 at 15:00 |

      Та, курва, скільки можна пояснювати??? Ніхто і ніщо не забороняє нашим воїнам не брати у полон. Бачиш, що ворог підняв руки до гори – стріляй на враження. Потім скажеш, що здалося що орк поліз в кишеню за гранатою. І НІЯКОГО, НІЯКОГО, НІЯКОГО І ЩЕ РАЗ НІЯКОГО ВІДЕО!!!! Але якщо вже взяв, то все – Женевська конвенція. Зобовязаний виконувати.

      І ще. Знай хто з тобою воює пліч о пліч. Щоб потім не виявилося, що отой Вася не виявився багатолітнім шанувальником Амнесті і інших. Бо сьогодні він наче тебе з палаючого танку витягнув, а завтра буде на суді в Гаазі проти тебе свідчення давати.

    • О Женевской конвенции. Не понимаю, с какого будуна то, что происходит сейчас на Украине, наши доморощенные “политики” называют войной. Нам войну никто не объявлял. В мордоре это до сих пор называют спецоперацией. Реально Украина продолжает антитеррористическую операцию, начатую еще в 2014. Просто теперь мордор перестал прикрываться так называемыми “народными республиками”, а выступил уже от своего имени. А на террористов Женевская конвенция не распространяется. Мародерство, это еще один аргумент в пользу уничтожения их на месте.
      И если бы вопрос изначально был поставлен именно так, то мордор, теоретически, уже давно был бы признан террористическим государством. И ни о каких Женевских конвенциях этого гнилого базара не было бы в принципе.
      Еще постоянно пишут, что если они будут знать, что в плен их не возьмут, то будут драться до последнего. Пусть так, но, точно зная заранее, что на плен рассчитывать не придется, желающих рискнуть поехать в Украину станет намного меньше.

      • Им предлагают льготы за добровольную сдачу. А кто приведет еще и технпку, может рассчитывать на вознаграждение.

        Похоже, что такие случаи уже есть.

        • Похоже, что есть. Но это пришедшие сами. А захваченные с оружием в руках немного другая история.

      • Почитайте конвенцию.
        Она применяется при международных вооруженных конфликтах даже без формального объявления войны. Конвенция действует и обязательна к исполнению, если пленный взят. Можно и не брать, только афишировать и документировать не надо.
        Берут в плен, потому что нужен обменный фонд. Наших пленных надо вытаскивать. Обмен – самый быстрый способ это сделать.

        • Спасибо! Принял к сведению.

        • Григорій | 7 Квітня, 2022 at 20:13 |

          Domino | 7 Квітня, 2022 at 15:31 | Відповіcти

          На бытовом уровне: Налётчики/грабители пришли в чужой дом, ограбили, изнасиловали, розвалили – хозяин их травмировал или убил. Виноват хозяин.
          На международном уровне: Пришли московиты с оружием, грабят,насилуют, убивают, разваливают. ЗСУ их убивает. По понятиям подоляка – не имеют права. На кого работает подоляк?
          Можно было бы понять, если бы этот вопрос поднимала унылая лошадь или сурок.
          подоляк занимает не своё место. В армию его, на перевоспитание.

          • Не-не. Куда угодно, на рудники, на каторгу, на галеры, хз куда, только не в армию. Предатель за спиной не нужен, может выстрелить в спину.

      • Eugen moderator | 7 Квітня, 2022 at 15:40 |

        Вы однозначно правы.
        Но по состоянию на сегодня, когда масса международных, т.н. “гуманитарных” контор, конторок и конториш по самые крыши загажены мордорскими миазмами, следует именно это обстоятельство принимать во внимание. Потому как многие европейские ЛОМы и недо ЛОМы продолжают этим конторкам верить. Как тому же КК (красному кресту ), например.
        И потом, некоторые признали мордор террористами. Так что прецеденты есть. Можно присоединиться де-факто.
        А всяких “прессюков” не пускать куда не надо. Для прессючей ихней жизни ж опасно. Выслали ж журнашлюха нидрландского заа публикацию фото результатов ракетных ударов. И ничего. Схавали борцуны за права шерстистых тараканов. И остальное схавают.
        И не будет никакой проблемы с пленными, или не пленными.
        И так далее, в таком вот, как говаривал профессор Выбегалло (А. И Б. Стругацкие “Понедельник начинается в субботу”) , аксепте.

    • там канал взял видео с раш пропаганды!! на минуточку – во время аресиси орды он верит! пропаганде орды!

  6. ‌В манифесте ненависти РИА Новости авторства Сергейцева четко написано, что под денацификацией Украины подразумевается деукраинизация. Эта цель обьясняет все, что творят “освободители” на нашей земле. А именно – физическое уничтожение всего украинского. Это означает, что московиты осознают факт лживости идеи русской государственности, основанной на тотальной фальсификации истории. Как нам уже хорошо известно, Русь – это и есть Украина и больше ничего. Если убрать из московитской скрепной конструкции ее краеугольный камень под названием “Русь”, то рушится весь курятник. Тогда им прийдется признать, что они в этом смысле никто. Ну разве какие, или чьих будете – русские.

  7. Сергей * | 7 Квітня, 2022 at 14:56 |

    Я думаю все зрозуміло?
    https://youtube.com/shorts/wrI-_3UwYMM?feature=share

  8. Российские солдаты грабят наушники и мобильные телефоны – они могут быть причиной их гибели
    GL – 14 часов назад

    © Предоставлено Berliner Kurier

    После беспорядочного отступления российских войск с севера Украины в вассальное российское государство Беларусь, украинцы находят там награбленную и украденную электронику. Об этом сообщил оппозиционный белорусский журналист в изгнании Францишек Вячорка в Твиттере. Венская газета Der Standard подхватила твит и сообщила, что у украинцев появилась возможность определить, где находятся российские солдаты.

    Вячорка прислал скриншот приложения Apple “Где находится?” Он может использоваться для поиска AirPods, которые были потеряны или украдены российскими солдатами. В приведенном примере наушники можно найти в городе Гомель в Беларуси.

    https://www.msn.com/de-de/nachrichten/other/russische-soldaten-rauben-ohrh%C3%B6rer-und-handys-die-k%C3%B6nnen-ihren-tod-bedeuten/ar-AAVWyvv?ocid=msedgntp&cvid=721a36ac9fb34833921957c7cf0674df

    • Эта публикация лишнее подтверждение того, что у журнашлюх и некоторых блогеров нет мозгов. Нельзя об этом писать. Документировать нужно, а писать нельзя.
      Например поспешили опубликовать информацию о снятых в службах доставки видео, покрасовались, погрелись в лучах славы, теперь камеры отключены и дальнейшая видеофиксация невозможна. Так и в этом случае.

      • Во-первых – уже включили
        Во-вторых – есть документы об отправки груза, где указана вся инфа об отправителе и получателе. Причём заполнены они собственноручно. Что можно рассматривать как подпись в протоколе))))

        • Включили – хорошо. Но тем не менее, сейчас, прежде чем что-то опубликовать, нужно семь раз подумать, какую информаци. можно извлечь из этой публикации, стоит ли это делать именно сейчас и не принесет ли она вреда.

  9. Прошу не забувати.Всі ці звірства в Україну привів Янелох Піськойграєвич Яневтік.Х.ло зрозумів,що кращого випадку вже не буде.Рейтинг паскуди впав нижче Пороха,Армія скорочена,реформи в сра..ці,програми Оборонпрому в ср..ці,ракетні програми в ср.ці,НАТО обпльоване,антипукоаліція зруйнована,танковий завод в Харкові на грані банкротства,дороги для вторгнення побудовані,розміновані..
    І х…ло вдарило.Вся кров Маріуполя на руках цієї особи,яка перевзулась на ходу і до сих пір гундосить щось.

    • Eugen moderator | 7 Квітня, 2022 at 15:22 |

      Не спішіть, друже, не забігайте попереду бронепоїзда.
      Сьогодні наша надія ЗСУ.
      Та маю надію, що так буде і завтра.
      А воно … Ну, поки що так.
      То ж зосередьмось на актуальному.
      Але забувати нічого не маємо права. Нічого і нікому.

    • А хуйлофюрер зовсім “не при делах” ?
      Попустіться трохи.

      • Лишати генітального звукостворювача?

        • Сергей * | 7 Квітня, 2022 at 16:18 |

          Ні,затиснути у двері. А ще б язика декому не завадило.

      • В даному випадку }{уйло — це граната, а піськограй це тупориле створіння, що висмикнули чеку. Свідомо чи ні — питання, але наразі не істотне.

    • Цілком згоден. Так, агресор і зло – це кацапня на чолі з х¥йлом. Але руйнівна діяльність zeвлади посприяла ворогові. Це троянській кінь.

  10. Так пане Евгене. Нічого і нікому!

  11. Лисий із Бразерс | 7 Квітня, 2022 at 15:38 |

    Нагадайте, будь ласка, Автору ось про це
    https://www.youtube.com/watch?v=G3PhLP8tgdg
    а можна і самим пригадати, скільки лайна вилилося на голову Пороха за це! Але ж це рішення мало не менше значення ніж закон “Про мову”!
    ———————
    Кожно дня спілкуюся зі звичайними людьми і сто разів на день чую про орків фразу “ну як таке може бути?!” коли вони описують війну, Маріуполь, Бучу. Їх мозок настільки прошитий установками “російський офіцер – це честь, доблесть, чесність і хоробрість”, що просто відмовляється вірити у те, що відбувається насправді. І ця прошивка після перемоги нікуди не зникне!!! І якщо, не дай Боже, замість Пороха знову оберуть якогось Ган(р)дона, то він їм швиденько розповість, що рос офіцер – це супер-пупер, а оті що на Київщіні були, то просто жахливе недорозуміння і виключення з правил. Ну, так буває, не переймайтеся, нам потрібно з ними миритися і дружити, бо ми брацькі народи. І ВСЕ! Ця інформація дуже красиво ляже на базову прошивку і людинки видохнуть.

  12. Вот об ЭТОМ, со всеми подробностями, и стоит говорить на международных площадках, откровенно и неприкрыто, не играя больше в дипломатию, обнажая полностью чудовищную физиономию этого существа.

    • Доречі дуже слушна думка. Згадую, як Порох привіз колись до Європи на якийсь саміт шматок знищеного автобусу з мирними людьми, який знищили кацапи для створення провокації. Отой шматок автобусу – це матеріальне свідоцтво того, що в нас війна та гинуть люди, а не якісь абстрактні балачки. Тому на всіх міжнародних зустрічах, де купа преси, треба б показати фото з Бучі, Ірпеня, Гостомеля, щоб вони на власні очі побачили що коїться. Щоб не відбувалося забалакування трагедії та пропихування російських наративів на кшталт “нє всьо так адназначна”, “а ви докажитє” та іншого інфолайна.

  13. Любая власть не вечна, даже диктатура. Приходящая и уходящая. Если представить государство сравнить с человеком, то плохую власть можно условно сравнить с болезнью. Можно лечить медикаментами, то есть демократическими процедурами, можно операцией, если таблетки не помогают, то есть майданом. Но теперь представьте, что у вас болят зубы. Вы идете по переулку и тут на вас выскакивает здоровенный амбал с ножом и собирается лишить вас жизни. Вам тут не до зубов. Вы ж не скажете ему: “Подожди, старичок, щас я вылечу зубы, а потом будем махаться”. Вы вступите в борьбу за жизнь, забыв о своих несчастных зубах. Если вы выживете, то на следующий день пойдете и вылечите свои зубы.
    Задача Украины сейчас – выжить.
    Все остальное – позже. ИМХО.

    • ++

    • Порівняння не спрацьовує. Насправді, ви, якогось лиха, виперлися з хати зі зламаною ногою лікувати здорові зуби (це так виглядає велике будівництво). А ногу ви ламали попередніх три роки.
      А те, що ми маємо у владі, цілком здатне унеможливити і перемогу, і навіть ефективний захист. Жодного уявлення не маю, хто і чим стримує тих паскуд, що вони досі не підписали шось капітулянтське.

  14. Сергій-Львів | 7 Квітня, 2022 at 17:12 |

    Тривалий час не писав тут в коментарях. Чесно признаюсь, такого депресняка у своєму житті після побаченого в Бучі не переживав. Але це особисте. У мене є колега, який знаходився до великої війни (цей термін, якщо не помиляюсь, вжив шановний Андрій-модератор, щоби відрізняти теперішню фазу війни від тої, що відбулася у 2014 році) у Бучанському трикутнику. Коли там почався наступ орків, я подзвонив йому, щоби дізнатись як там він з сім’єю. Коли він сказав, що до нього вже заходили кадирівці, то більше не телефонував, щоби раптом його не видав звук сигналу чи сам дзвінок. Потім переписувались у телезі, коли у нього була можливість. Про ці жахи, які там коїлись, вже тоді стало нам відомо. Йому з сім’єю та іншими сусідами вдалось на машинах лісами вибратись на житомирську трасу та добратись до Львова. У нас він вже майже три тижні. Тут вже розповів все детальніше. Однак масштаби злочину навіть уявити собі не могли, коли звільнили Бучу та інші містечка. Нам складно це уявити наживо, оскільки у нас відносно тихо. Навіть на тривогу вже реагують спокійно, довіряючи нашій ППО, що ракети не долетять у наші краї, хоча запуски такі були. Теперішнє покоління переважно знає зі спогадів вже дідів, що на Західній Україні витворювали москалі від 1939 р., на що ці відходи людства здатні, але це вже історія. Теперішні наші діти уявити собі не могли, що таке може повторитись, а Захід держави стане надійним тилом України. Недаремно ідеологи кремля весь час підкреслюють, зокрема в останньому маніфесті неофашизму = рашизму, що Західну Україну їм не подолати, ніби нехай собі там “бандерівці” капсулюються. Тепер, не очікуючи такого супротиву від українців, через наше очищення кров’ю, отримали “бандерівців” всюди. Самі ж здохнуть у своєму лайні, умиваючись чорною заздрістю.

    ПС. Про мову – “язик”. Натрапив на голос з аду здохлого жирика, який він подав у 2013 р. у нас на “свободі слова”. За рік до війни! Не хочу мучити вас повним відео та й не переказуватиму цей потік свідомості, однак знайдіть хвилину часу: https://www.youtube.com/watch?v=JqOZ7a9Lrw4&t=1604s
    Сподіваюсь, що більше тут в коментарях не будемо сперечатись, якою мовою писати, але після війни нехай кожен сам зробить висновки. Мені особисто давно вже соромно розмовляти російською, хоча її добре знаю.

    • Eugen moderator | 7 Квітня, 2022 at 17:25 |

      Добре вас розумію.
      Але тут, на ЛО, всі, ВСІ,хто читає тут повинні точно розуміти прочитане. Тому, як на мою думку, станом на сьогодні на ЛО мовні диспути, з дозволу сказати, мають бути заборонені.
      Кожен пише тією мовою, яка дозволяє йому найточніше висловлювати свої думки.
      Досить того, що ублюдки перетворили на зброю газ.
      Не маємо дозволяти їм використовувати як зброю розбрату ще й мову.

      • ++++ Добавить нечего.

        • Очень хотел читать статьи шановного Тимура, но не смог осилить. Несмотря на то что официальный украинский воспринимаю так-же легко как русский (украинскому отдаю предпочтение), но некоторые локальные особенности языка мной воспринимаются тяжело.

          • Лисий із Бразерс | 8 Квітня, 2022 at 09:39 |

            У пана Тимура були складні конструкції побудови речень. Не такі звісно як у Євгена Модератора, але теж потрібно було трохи мозок напружувати 🙂

    • Григорій | 7 Квітня, 2022 at 20:52 |

      Сергій-Львів | 7 Квітня, 2022 at 17:12 | Відповіcти

      Не повезло жирику, не дожил до подписания Безоговорочной Капитуляции роzии.

  15. Александр | 7 Квітня, 2022 at 18:00 |

    На каком языке разговаривать это решать нам. Если внимательно рассмотреть историю, то у наших предков никакого понятия не было в 1200г. про русский или нынешний украинский язык,а то что у нас много чего мокшане украли из истории и в том числе и в языке это факт. Я считаю, что вопрос языка отпадет сам собою через поколение, если мы будем строить успешное госудаство. А русскоязычные просто вымрут.

  16. Я вже не можу ны читати ны дивитись. Одне тыльки вимога ВИМОГА : ВБИВАЙТЕ ВОРОГІВ НЕЗВАЖАЮЧИ НІ НА ЩО!!!!! Прошу на колінях:: ВБИВАЙТЕ І ВБИВАЙТЕ І ВБАВАЙТЕ

  17. Московитам ВПЕРШЕ не вдалося приховати свої військові злочини- основна теза мого невеликого в принципі допису на site.ua
    При бажанні можете ознайомитись:
    https://site.ua/sanik.levskiy/popil-buci-bjetsya-v-nasi-sercya-i0o6mvg?fbclid=IwAR1VWQaav2hgLf2SUsozH8kv0faEZbx5L4Da6gH6zYApBn1Nrk_Jq-AycSA

    • Сергій-Львів | 7 Квітня, 2022 at 18:33 |

      Правильно написали, тільки московитам не вдалося сховати сліди масових злочинів далеко не вперше. Достатньо згадати Львів 1941 р., тільки тоді це викрили по свіжих слідах німці. До речі, радий би бачити Вас серед авторів ЛО.

      • Вперше з часів розпаду Совка- так було б правильніше. Я мав на увазі не Росію взагалі, а саме Російську Федерацію.

        • Eugen moderator | 7 Квітня, 2022 at 21:01 |

          А в чому, перепрошую, відмінність?
          Та й чи має сьогодні значення ця термінологія?
          Росія, вона була, є і до певного часу, сподіваюсь, достатньо близького, буде недолугим та потворним явищем на планеті.
          Стосовно федерацності, то останнім часом відмінностей від власне імперії, з її кріпосним правом і традиційним протистоянням решті світу, спостерігається все менше.
          Особливо ж в плані релігійності.
          Та багато в чому.
          Тут можемо спостерігати доволі чудернацьку картину появи такої собі химери, що неймовірними зусиллями кремлянці намагаються створити з деталей комунобільшовицької, самодержавно-кріпосницької та релігійно фанатичної держави, якою в певні часи своєї історії була ота росія.
          Химера, ворожа до всього живого на планеті. Химера, що має потужний руйнівний потенціал. Химера, що наче агресивна інфекція здатна заражати оточення.

          • Головна відмінність- раніше Україна була частиною ініційованих московитами державних утворень, і всі ці імперії-совки виїзджали значною мірою саме завдяки українцям. Після розпаду Радянського Союзу, під час теперішньої російсько-української війни можна наочно порівняти хто з нас чого вартий поодинці.

    • Пишите еще. И пусть вас не смущает, что мало комментариев. Большинство читателей пишут редко.

  18. Щодо мови.
    Можливо, неЛОГІЧНО, але руzкій язык ? – це егрегорна підтримка чужого. Так зване чужобісся. Це – шлях в роzійську церкву, в егрегор болю, страждань та смерті. Тобто – подвійне чужобісся. Хто не вірить – почитайте Біблію в перекладі Івана Огієнка… Там НЕМА про бісер та свиней, і про образ та подобу написано ІНШИМИ, більш ємкіснішими словами.
    Для тих, хто веде ВД, так званий Внутрішній Діалог, російською. Попробуйте українською. Хоча б по п’ять хвилин щодня. Відчуйте РІЗНИЦЮ між любов’ю та коханням. Задіюйте ВЕРХНІ енергоцентри, розвивайте голосову чакру блакитного кольору, інтуїтивну чакру синього кольору, третє око, та бузкову чакру для прямого зв’язку з Творцем…
    Те, що Руzкій Фашизм має бути знищений – не викликає сумнівів. Тільки не за рахунок ненависті, яка виїдає Душу з середини, а за рахунок зневаги, відчуття мерзенності та відрази. Саме дегуманізація допоможе знищити ЇХ ментально, а потім і фізично. Ходячі на двох ногах кишкові палички, мавпоподібні людцІ, коростяні гельмінти, лишайні плазуни… Територія ракових клітин, гнійний нарив на тілі планети, лепрозорій…

  19. Тема, которую поднял Антиколорадос, в четырёх частях “Что делает роZZия?” тупо слили на “язык”. Человек пишет об адской боли людей, потерявших детей, родных. Когда на разрыв мозга то, что нельзя вместить в человеческое понимание, когда нет и не может быть оправданий для нелюдей. Человек не может такое сделать, а другой человек это увидеть и не сойти с ума. Да, у меня есть оружие и только мёртвый руZZкий( и не один) сможет компенсировать часть той боли, что живёт во многих из нас.

    • Да, это огненная боль… к этой боли не знаешь, как прикоснуться, как утешить и успокоить :((

    • Eugen moderator | 7 Квітня, 2022 at 23:46 |

      Работают, работают. А как же иначе?
      И очень даже не тупо. И очень давно.
      ………

  20. Максим Казимир | 8 Квітня, 2022 at 11:02 |

    “Росія вдарила касетним “Іскандером” по залізничному вокзалу Краматорська – Кириленко.За попередніми даними, 30 осіб загинуло, понад 100 поранені”.Всё как вы описали.Разрушение ж/д линии.Скопление людей.Удар.

  21. Мене найбільше обурює безпечність і інфантильність нашого народу. Їх всіх всі 8 років попереджали, показували і розповідали хто такі кацапи і що вони творять. Відео з Сирії де нещасному калічили ноги кувалдою рашисти було більш ніж промовними. Але народ проголосував за тих хто їм нічого не винен і як результат ніхто не готував країну до такої бійні. Все має свою причину і свою ціну. І на превеликий жаль зараз ми її платимо всі разом

Comments are closed.