Венгерский прецедент

Из серии «На ночь глядя»

Это будет короткий текст, который может показать зелени то, на что они нарываются сейчас, ну а на что нарвутся завтра – как-нибудь позже. Итак, речь идет о показательном примере из Венгрии. Вернее, речь идет о выделении средств на различные социально-экономические программы, которые постоянно практикуются в ЕС. Это финансирование является намного более выгодным, чем самые выгодные кредиты МВФ и в частности, за счет подобных грантов, стимулируются программы перехода на возобновляемые источники энергии.

Как известно, Венгрией правит мсье Орбан, чье правительство предъявляет территориальные претензии буквально ко всем своим соседям. Кроме этого, Венгрия четко отрабатывает кремлевские заказы либо по лоббированию каких-то европейских проектов, либо по торпедированию того, что Кремлю не угодно. Это уже никого не удивляет, и в ЕС ходит присказка, в вольном переводе означающая: «А Орбан – против».

Но кроме внешнеполитических гадостей, которые каскадом идут из Венгрии, мсье Орбан прикручивает гайки и внутри собственного государства. Так, проблемы возникали по поводу свободы прессы или гендерных свобод, но всякий раз Орбан посылал всех критиков куда подальше, поясняя, что его страна использует свое суверенное право для осуществления внутренней политики. А то, что она противоречит принципам ЕС, Орбана не колышет.

Но такие вещи могут плохо кончиться как для Венгрии, так и для самого Орбана. Перед ЕС уже поставлен первый официальный вопрос об исключении страны из состава ЕС потому, что она генерирует свои основные принципы так, что они противоречат принципам Евросоюза. И в общем, режим Орбана все сильнее обретает вид не слишком просвещенной диктатуры. Но если венгерский фюрер полагает, что против него нет приемов и что он может безнаказанно мутить воду, то глубоко ошибается.

Так, стало известно о том, что Венгрия официально потеряла доступ к более чем 200 миллионам евро в виде грантов из Норвегии, Исландии и Лихтенштейна на фоне растущих опасений по поводу отступления страны от демократии. При выделении своих собственных субсидий Норвегия, Исландия и Лихтенштейн настаивают на том, чтобы финансированием, направленным на развитие гражданского общества,  распоряжалась организация, члены которой избираются на основе открытого конкурса, где кандидаты проверяются на компетентность, опыт и управленческий потенциал, а не на лояльность к власти. Но в то время как венгерское правительство первоначально согласилось с такими критериями отбора, позже оно заявило о том, что возражает против выбранного кандидата.

То есть, правительство Орбана говорит о том, что средства, направляемые на развитие гражданского общества, которое Орбан всячески подавляет, должны распределяться самим правительством. В итоге получается абсурдная ситуация, когда независимые структуры гражданского общества, призванные контролировать правительство, по мнению Орбана, должны финансироваться из казны. Но ведь известно, кто танцует девушку, после того, как ее покормил. В таком случае ни о каком контроле правительства и развития гражданского общества – речи не идет.

И вот доноры этих программ прямо сказали Орбану: «Нет!» И как можно понять, это полетели первые ласточки. Вот так и зелени следует задуматься над тем, что можно делать, а чего делать нельзя, поскольку не будет ни финансирования, ни спокойной жизни, и возможно, это – лишь мелкие цветочки, но отнюдь не ягодки, которые вызревают стремительно и неотвратимо. Если хочешь играть в эту игру – соблюдай правила, ну а если нет – пеняй на себя.

35 Comments on "Венгерский прецедент"

  1. Сергій-Львів | 24.07.2021 at 02:52 |

    Інтерв’ю, яке потребує осмислення: тут і про п’ятого – чому програв, про олігархів, а головне, про півшостого (хоча в ютубі це заховано через тенденційний заголовок про нібито кулуарну правду з офісу попереднього Президента). А цей момент про найближче наше майбутнє https://youtu.be/tO-eH-Dsk18?t=3059 , хоча там всі тези привертають увагу. Свою думку про почуте маю, але поки притримаю, щоби не впливати на перші враження від цього годинного діалогу.

    • Andriy Moderator | 24.07.2021 at 02:57 |

      И сколько всяких таких “правд” мы уже видели… Не пересчитать и всех не вспомнить…

      • Сергій-Львів | 24.07.2021 at 03:08 |

        Ні, тут не тільки про правду, а й про відношення до неї, віру в політику, одним словом, розчарування молодого хлопця, який вирішив на щось вплинути. Як таких не втратити? Зараз занадто багато довкола зневірених людей, можливо розчарованих, які кажуть, що ми можемо зробити, нас й так ніхто не питає. Це, зрештою, проблема не тільки нашої молоді.

        • Andriy Moderator | 24.07.2021 at 05:37 |

          То есть вы серьезно считаете, что мы все должны потратить час времени на очередные “пленки Деркача”?

          • Дмитро | 24.07.2021 at 08:20 |

            Дуже слушна думка.
            Крим того у попереднього Президента не було “офіса”, а була, відповідно до Конституції, адміністрація президента.

          • Сергій-Львів | 24.07.2021 at 08:53 |

            Ого, “пленки Деркача”? Серйозно? Щось він якійсь усюдисущий, то наїжджає на Байденів, то читає доповідь перед московськими монахами, то організовує інтерв’ю з колишнім працівником адміністрації Порошенка, одним з організаторів “Удару” Кличка, то з Фаріон, то … Давайте не будемо робити з цієї “голої” мухи слона, він не є головним ворогом України, таких у нас безліч.
            Якщо не дивитись, що діється в нашому інфопросторі, то не будемо знати, що робиться тут вже безпосередньо під нашим носом (усі зі Львова, “гавкати” один на одного, повірте, вміємо завзято 🙂 ). Тоді нема чого дивуватись, звідки взялись 73%, напевно з неба. Чи вважаєте, що вони нехай самі собі “розмножуються”?

            А на питання, хто за ними стоїть зараз – не знаю, свічку не тримав, однак нашими ворогами не вважаю з огляду на їхній бурхливий бекграунд. Це я, пенсіонер, можливо, маю вже обмежені можливості щодо впливу на владу, тому хочу знати, що буде робити молодь, що у неї в голові, що вона очікує в найближчій перспективі. Не виключено, що вони будуть стояти біля мене чи я біля них на… Чому це зараз з’явилось, ще раз підтверджую, неординарне, у певній мірі знакове інтерв’ю, не дивує, оскільки підняті питання ми всі носимо у своїх головах і шукаємо відповіді на них, то чому не мають право те саме робити інші (це вже частково відповідь шановному LG). Нас чекає тривожна осінь, куди повернеться державний корабель і хто в цей момент буде стояти біля штурвалу, нам зовсім небайдуже.
            Зрештою, я попередив, що треба витратити годину часу, і добровільна справа кожного, дивитись чи ні. Й робити висновки. Ми ж тут зібрались не тільки агітувати один одного, а мислити над тим, що відбувається з нашою країною, що її очікує в майбутньому. Десь так, без образ.

          • Andriy Moderator | 24.07.2021 at 09:00 |

            Самый первый вопрос возникает – почему сейчас?
            И кто это такой, чтобы с ним делать интервью на целый час?
            Вы реально думаете, что это просто так какой-нибудь неизвестный доселе “старший помощник младшего дворника” вдруг начинает быть настолько интересным да еще два года спустя?

          • Сергій-Львів | 24.07.2021 at 09:17 |

            Так, Глінка у свій час разом з Кличком створював партію “Удар”, потім розійшовся з ним і пішов “у тінь” адміністрації Порошенка. Чому зараз почав говорити – цікаве питання, але те, що він “старший помощник младшего дворника” все ж таки ні. Так можна про Мендель сказати 🙂

          • Andriy Moderator | 24.07.2021 at 09:26 |

            Ну Мендель мадам известная, даже можно сказать знаменитая.
            Правда интервью с ней я все-равно слушать не буду ни слова. Но по другой причине – я заранее знаю, что в ее голове мысль никогда не появлялась.
            А кто такой Глінка я вообще в первый раз слышу и если честно, откровения безвестного чиновника меня интересуют мало. Даже если бы это был чиновник не администрации Порошенко, а администрации Зеленского, и он бы рассказывал, что за Зе стоит бородатая бабушка.

          • Сергій-Львів | 24.07.2021 at 09:31 |

            Шановний Андрій, а як Вам подобається коментар СергейБелогора?

          • Andriy Moderator | 24.07.2021 at 09:32 |

            Я уже ответил. Мне не нравится, когда свои начинают сраться.

        • СергейБелогор | 24.07.2021 at 09:26 |

          Есть только два типа людей, которые могут слушать эту муху Дроздофилу – антиПорошенковцы и…полезные идиоты.
          Дело в том, что Дроздов это давняя гнида, что с первых дней избрания Порошенко работала против него. И это дерьмо все 5 лет поливало грязью Порошенко по заказу и Садового, и тех же якобы патриотов из Свободы(читай Тягныбока-кремля), а потом того же Авакова-Яценюка.
          Эта гнида сделала не меньше всех остальных подонков из СМИ, чтобы пришло к власти то, что пришло.
          А тащить сюда эту вонючую консерву можно только с определенной целью, о которой тут упомянули в скользь – хоть как-то, хоть кому-то впарить антиПорошенковские настроения.
          Так что, любезный(а на самом деле нет) Сергій-Львів – пошел ты нах со своим подонком из отряда грызунов переносчиков всяких антиукраинских эпидемий.

          • Andriy Moderator | 24.07.2021 at 09:31 |

            Давайте не будем ругаться. Объяснения кто такой Дроздов весьма интересны, особенно по той причине что кто он такой не всем известно и кто-то может случайно притащить каку. Но это не повод начинать друг другу бить рожи.

    • Андрій Дар | 24.07.2021 at 10:54 |

      “Інтерв’ю, яке потребує осмислення”
      Уважаемый Сергей!
      Я не знал, кто такой Дроздов, но потратил 30 секунд на видео, получил впечатление по его лицу и манере поведения – да, очень похож на всех этих фсбшных деркачей. Прочитал Андрея Модератора, и убедился, что нет смысла тратить на него больше времени.
      А скажите, Сергей,своими словами – что ценного Вы там увидели? Правда, интересно.
      С уважением.

      • Сергій-Львів | 24.07.2021 at 11:23 |

        Дякую Вам за виважену реакцію. Однак хочу відразу відзначити, що Глінка дає інтерв’ю, а Дроздов його бере, а не навпаки. Чому всі дописувачі звертають увагу на те, що там каже Дроздов? Невже нам тут невідомо, хто це? Привернуло мою увагу те, що повернулася в інфопростір людина, яка десь з 2010 років була у нас достатньо відомою, щоби про неї забути. Тоді він був молодий, напевно, наївний. Тепер набрав досвід, і не де-будь. Цінним як на мене, є його (Глінки, а не Дроздова!) погляд. Не хочу бути його адвокатом, однак якщо лінь слухати, то коли трохи заспокоюсь, можливо, напишу.

        • Андрій Дар | 24.07.2021 at 11:33 |

          Справді, вперше чую про цих двох людей.
          Якщо можете, стисло викласти, що для Вас було нове та важливе в цьому відео, які висловлювання?

  2. Вияснили, що у нас за всім хтось стоїть)
    А хто стоїть за Дроздовим? Чому саме зараз заговорив Гінка? А за ним хто стоїть?

    • Andriy Moderator | 24.07.2021 at 05:28 |

      Во-о-о-т.

    • СергейБелогор | 24.07.2021 at 09:29 |

      За этой мухой навозной Дроздофилой всегда стоял Садовой и его спонсоры-единомышленники, которые всегда были, есть и будут против Порошенко.

  3. Центровий | 24.07.2021 at 09:37 |

    Так технічно все обговорення “злили” мимо теми. … А тема про Угорщину, взагалі-то. І про Орбана, який врешті-решт повинен своє отримати. В сенсі покарання.

  4. Центровий | 24.07.2021 at 09:38 |

    Натомість нам наполегливо напарюють відео якогось чергового фріка, і пишуть цілі простирадла, чому це потрібно дивитись)))

    • Андрій Дар | 24.07.2021 at 10:57 |

      Про Орбана нема теми для обговорення, ясно і так. 🙂

  5. Слушал раньше его иногда,показался мне вначале умным ,интеллигентным,проУкраинским журналистом,потом случайно попал в ютюбе на его спич о нашем Порохе,где он гнал на его не по детски,после этого перестал смотреть.У меня маркер,хорошо про пороха,-значит наш,гонит на его разными способами,-гнида…

  6. Ilya56 | 24.07.2021 at 10:00 |

    Гнилой этот Дроздов какой то. Еще во времена нормального ZIK-а что то с ним было не то. Ну а сейчас, тратить на него время…. А про Орбана что там говорить, сидит за бугром, воняет, проблему эту нужно венграм решать. Ну а нам ждать и еонтролировать ситуацию на нашнй стороне.

  7. Евгений О. | 24.07.2021 at 11:09 |

    Немного про Орбана и наше нечто. Персонажи, в принципе сравнению не подлежащие.
    Это раз.
    Второе.
    Цели и задачи у них одинаковые. Поскольку из единого центра устанавливаемые.
    Демонтаж любого дееспособного и адекватного объединения, что в государстве, что на межгосударственном уровне, есть стратегической целью этого, как выразился С. Климовский, если не ошибаюсь, кремлевского народцу.
    Поскольку для этой популяции средой комфортного обитания есть исключительно хаос и беззаконие. Потому как они есть порождение изуверской идеологии. Возможно, что заразного психического расстройства, приводящего к патологии психики, а то и обоих факторов.

  8. Сергій-Львів | 24.07.2021 at 16:21 |

    Хто такий Гінка, Ярослав Ярославович – 1980 р.н. львів’янин, з 2010 р. голова Львівської обласної організації політичної партії «УДАР Віталія Кличка», Народний депутат України 7-го скликання з 12 грудня 2012 до 27 листопада 2014, голова підкомітету з питань підприємництва та регуляторної політики Комітету з питань підприємництва, регуляторної та антимонопольної політики (з вікі). З 2014 до 2019 року радник Віталія Ковальчука, першого заступника глави Адміністрації Президента П. Порошенка.
    Хто такий Дроздов, Остап Петрович – львівський скандальний неоднозначний журналіст. Кого цікавить ця персона, знайде сам в інтернеті інформацію про нього. У цьому інтерв’ю він якійсь, на диво, спокійний.
    Думок багато прозвучало, усе ж таки ціла година промайнула. Тому після фільтрації і скорочення залишилось таке.

    І. Я. Гінка про свої політичні погляди
    ————————————–
    1. Людина, яка повністю розчарувалася в українському політикумі. Виніс для себе за свої останні десять років і чотири роки в Адміністрації, що немає ніякої української незалежної політики, жодного незалежного депутата чи політика в Україні, якісь «покемони». Все куплено, продано, перепродано. Всередині політичних процесів рівень цинізму зашкалює.
    2. Є 5-6 олігархів, які керують країною, у тому числі й Зеленським. Українська політика належить олігархам, однак, ключове, кому належать олігархи: посольствам і спецслужбам інших країн .
    3. Злий тому, що повірив у політику, політикам, злий на себе, що він ніби розумна людина і розбирається, був таким наївним . Злий за те, що хлопці, які загинули на Майдані і гинуть на сході, гинуть за бізнес-інтереси олігархів. Це дуже прикро і знищує його з середини.
    4. У нас політика чисто технологічна. Олігархам потрібно перед виборами: 1) пізнавана фігура – не лідер, а впізнавана особистість; 2) фінансовий ресурс; 3) люди для фракції і хороший технолог. Для 20-30 депутатів треба викласти $50-70 млн. Про внутрішню кухню у ВР: тут треба слухати, або писати стенограму, https://youtu.be/tO-eH-Dsk18?t=281 , біля 2 хв.

    ІІ. Про Президента Порошенка
    —————————-
    1. Щира віра в Порошенка, був готовий пожертвувати собою, приймав активну участь на Майдані. П. Порошенко – розчарування, хоча «гуру хорошої гри», злий на нього за те, що створив Зеленського, що за 5 років «не знищив» Коломойського. Це взагалі не було проблемою.
    2. В умовах, коли нам світ не давав зброю, то за ті речі, які робив син Гладковського, контрабандою завозивши з Росії деталі і озброєння, йому треба давати Героя України. Тоді ж у Росії була претензія до Медведчука, що він взяв «їхнє», тепер своє дизельне пальне з труби і продав за вказівкою Порошенка нашій армії, танки якої обстрілювали росіян. Для нього це бізнес, а на загал герой. Ось такі у нас «герої».
    3. Проти теперішнього Порошенка (на відміну від 2015-17 років), тепер політтехнологи зробили з нього «другого Тягнибока» . Порошенко державник однозначно, у нього завжди на грані дві речі, які дуже вміло поєднував: П., який наживається для себе (олігарх, усі темні справи робляться вночі), і П. державник, українець, державотворник, що постійно суперечило між собою. Класичний капіталіст сучасності, хотів володіти всім. Таких має бути дуже багато в Україні , тоді, можливо, й буде багатою країна, і не виводити активи за кордон.
    4. Райнін – помилка Порошенка, якби він призначив головою Адміністрації Ковальчука і не звільнив Яценюка, то Порошенко був би далі Президентом. Про Медведчука: всі повірили в образ людини, довіреною Путіним. Тепер зрозуміло, що це зовсім не так. (?t=1805, біля 2 хв). Статус Кононенка – тіньова економіка.
    5. Порошенко оплачував все сам: утримував політичну силу, фракцію, адміністрацію Президента, усі заходи-свята за 5 років. Колосальний ресурс із своєї кишені. Не використовував державних коштів заради свого піару, виключно свої кошти.
    6. О.Синютка – ідейний прихильник Порошенка і партії. У цьому скликанні у його фракції практично немає матеріально зацікавлених в порівнянні з попереднім скликанням.
    7. Технологи в особі Ігоря Гриніва (керівник виборчого штабу кандидата) «грають» Порошенка на другу каденцію. Помилка Гриніва у створенні «штучного образу» для ядерного електорату на Західній Україні, зайшовши в нішу «Свободи», щоби рушити далі на всю країну. Для загальноукраїнського рівня цього не вистачить. Концепція Гриніва «Армія, мова, віра» спрацювала на Заході. Ковальчук був проти, пропонуючи західноєвропейський образ сильного європейського лідера. Отже, більше втратили на загальному рівні, ніж отримали . Провал Порошенка на виборах – повна відповідальність Гриніва. Чому він досі в обоймі, тому що гарно вміє «співати» у вуха лідера. Порошенко «засмакував» бути націоналістом, він дійсно наповнювався енергією від вдячності львів’ян. Він дуже чутлива людина. Тепер ідеальний кандидат для Зеленського .

    ІІІ. Тепер про Президента Зеленського
    ————————————-
    1. Зеленський не є самостійним президентом. Його «взяли, поклали, перенесли, дали йому папір підписати», зараз бардак в офісі, нема ніякої системності. «Зеленський є президентом в офісі президента Єрмака», який є сильною фігурою та грає на дві сторони: Британію та Росію. Єрмак працює майже цілодобово, і Зеленський як легко навіювана особа йому повністю довіряє.
    2. Зараз ні один міністр при Єрмаку не може зустрітись з Зе один на один, він завжди присутній і слідкує, щоби говорили Зе тільки позитивне. Єрмак зачистив під себе все поле довкола Зе. Якщо його забрати, багато хто відчує, що вже нема страху перед Єрмаком і почнуть грати свою роль і зелень посипеться. Зе тримають дурником і заручником. Він впевнений, що всі, як він, працюють на благо України, свято вірить, що він робить правильно, відповідно його виборці також. Живе на продані в Росію фільми. Він настільки далекий, зокрема, від процесу відкатів на «Великому крадівництві», що не знає, як там їх взяти. Це рівень міністрів, депутатів, «смотрящих». «Кормушка» оточення – у тому числі бюджет. Порошенко читав принаймні ФБ, при ньому таких відкатів не було.
    3. Склалася дуже цікава ситуація: у зв’язку з тим, що не можуть домовитись між собою силовики, почався процес знищення самих себе – це прекрасно для країни.
    4. Олігархам нема змісту міняти Зе, тому що для них зараз все дешево вирішується. Якщо Зеленський піде у відставку на піку свого рейтингу (тобто восени), то Разумков буде в.о. Тоді Зе може не стати президентом, тому що парламент вже не повністю його: Разумков став йому ворогом, пропихаючи поправку у Виборчий закон, що президент, який подав у відставку, не може ще раз балотуватися. Там вже все – чорна кішка. Однак Разумков президентом не стане, бо має розмазану політичну позицію.
    5. Зе може бути НАЗАВЖДИ, може бути новий «Путін», задатки є – це закомплексована людина з комплексом Наполеона. Як би не було дивно, олігархи зараз вже не сміються, їм вже стало страшно, оскільки Зе стає непередбачуваним. Однак Коломойський задоволений.

    ІV. Що нас і країну чекає
    ————————-
    1. Які можливі дії олігархів: 1) парламентська криза, 2) пару сюжетів на «1+1», якщо роззлоститься на нього Коломойський, «Інтер», «Україна» – за тиждень зітруть рейтинг Зе. Він в кишені не тільки Ко, а кожного олігарха і багатьох бізнесменів. У кожного стільки відосіків скритими камерами на концертах, корпоративах і т.п., з наркотиками, і в Росії також. Він непередбачуваний емоційно і що може викинути завтра ніхто не знає. Ми живемо на пороховій бочці. Це може спрацювати на перевиборах на його користь. Неможливо боротись з людиною, яка має серйозний рейтинг і любов народу. Можна нею тільки грати.
    2. Врятувати існуючу порочну злоякісну токсичну систему неможливо. Вона самовідтворюється. Необхідне повне обнулення: 1) страшне обнулення – військові дії, повномасштабна війна, тоді народжується нація, любов до Батьківщини; 2) політичне обнулення – суспільний договір, який ініціюють «серйозні дядьки», маючи на увазі олігархів . Відкласти на потім питання історії, мови, які роз’єднують країну, вивівши наперед питання економіки, розвитку, інвестицій, реформ податкової, судової, силової системи. Заснувати заново країну. Олігархи мають зрозуміти, що вони нікуди не втечуть, мають тут жити. Світ дуже міняється і там їх вже ніхто не бачить.
    ———————-
    Ось такий лонгрід, вибачайте (Дроздова тут немає). Мене зачепила непередбачуваність Зе та висока ймовірність перетворення його у диктатора. А далі, кому що. Є звичайно, відомі та очевидні речі, однак цінність озвученого в тому, що почули це від уст безпосереднього учасника подій. Крім цього є свій план «порятунку», який автор, й зовсім не ворог і баламут, пропонує. Можливо буде повертатись, яка б вона не була гидотна, у політику. Як бачите, думаюча молодь піднімає голову, що вселяє надію. А нам треба думати, що буде, виправляти помилки та готуватись до будь-якого сценарію.
    PS: Питаєтесь, де тут Угорщина? А за горизонтом її не видно?
    У мої вставки.

    • Сергій-Львів | 24.07.2021 at 16:27 |

      На жаль, пропали вставки в знаках менше-більше. Тому текст без моїх емоцій, можливо так й краще.

    • Андрій Дар | 26.07.2021 at 10:17 |

      Дякую, Сергію, за докладний виклад. Я тільки зараз побачив Ваш текст, і то випадково, пролиставши всі коментарі до кінця. Я зазвича не закриваю вкладку з діалогом, і відповідаю, але це якщо мені людина відповідає безпосередньо після мого посту, а нижче вже не дивлюсь.
      Якщо бажаєте, я продовжу розмову?

      • Сергій-Львів | 26.07.2021 at 11:30 |

        Так, звичайно, я готовий.

        • Андрій Дар | 27.07.2021 at 11:05 |

          Вітаю, Сергію!
          Зараз, взагалі, йде такий потік інформації, що все знати вже неможливо, і цей потік надалі буде тільки посилюватись. 🙂 Отже, я взяв собі за правило – фільтрація не самої їнформації, а її джерел. Починаючи від самого достовірного (але не на 100%) джерела – того, що я бачу на власні очі, і по ніспадаючій, до самого мусорного рейтингу джерел, де є роійські змі. 🙂
          Звісно, періодично провіряю джерела інформації на достовірність, та корегую свій внутрішній рейтинг.
          Щодо цього відео, та цих двох людей, я Вам вірю, і ще й у тому плані, що Ви сприймаєте їх достовірно. Звісно, й власні очі, буває, обманюють, на це теж треба вносити поправку.
          Але головне – не інформація, а висновки з неї, та дії, які ми робимо по цих висновках.
          Думка моя зараз не закінчена… Як думаєте?

          • Сергій-Львів | 27.07.2021 at 12:33 |

            Доброго дня! Так, достовірних джерел на всі 100% нема, навіть часто згадуваний Tze ? (жарт). Тут джерело інформації конкретна людина, її свіжий погляд на наші внутрішні проблеми. Оцінювати почуте можна буде за тим, що робитиме цей, напевно, політик найближчим часом. Однак, Анти-колорадос та коментатори тут не раз звертали увагу на недоліки компанії ПП, а тут біль-менш чітко артикульовані причини і персони, які несуть за її провал провину. Нас турбує, чи будуть якійсь зроблено висновки. Якщо Ви не проти, згодом повернемось до цього питання ближче до осені, коли воно стане більш актуальним та й Анти-колорадос можливо підніме його. Поки що воно мало кого турбує, як кажуть, ще не “дозріло”. Однак забувати його не варто.

          • Андрій Дар | 28.07.2021 at 20:10 |

            Так, Сергію, не забуваймо. 🙂
            Я зараз якраз пишу з колегою статтю на ЛО, на тему недоліків компанії ПП.
            Приєднуйтесь тоді та до коментарів, а може, невдовзі напишете й свою статтю? Не святі горшки ліплять, самі мусимо все робити.

    • Сергей М Г | 26.07.2021 at 16:04 |

      Прочитав Ваше скорочене викладення. Вдячний за працю. Я б ту годину не посилив.
      Моє враження – що там дійсно Гінка зрозумів особисто, не дуже зрозуміло, бо воно щільно перемішано з наративами, які нам вішають на вуха з 14го року. Наприклад, протиріччя п.3 і 5 частии про ПП дуже характерне. Не раз такі пасажі зутрічав. Це протирічча показує, що ті балаболи навіть не читають заздалегідь підготовлениз для них матеріалів.
      І у них виходить, що жадібний барига, що тільки і шукає, як вночі перекласти з державної кишені до своєї, потужно підтримує власними ж статками занепадаючи державу… Але мізки в них треновані, витримують і не таке.

      • Сергій-Львів | 26.07.2021 at 19:34 |

        Якщо відверто, це протиріччя між п.3 і 5 про ПП мене не лякає, навіть більше, його не бачу. Є ж чіткий поділ між бізнесом і меценатством. Серед визначних людей такі приклади можна знайти, і не один. Нашвидкоруч згадались деякі видатні вчені, які відомі своїми відкриттями, однак з їхньої біографії можна дізнатись, що вони мали свій той чи інший бізнес. У Львові, до речі, до “совєтів” таких була переважна кількість. Більше того, двома руками за те, що “таких має бути дуже багато в Україні, тоді, можливо, й буде багатою країна”.
        Інша справа, що меценатство може бути різним, і тут бачимо серед нас абсолютно нову людину, яка витрачає великі гроші не на розваги, а на оперативне закриття слабких місць в обороні держави попри те, що цим мали б займатись державні органи, чи на підтримку функціонування тих же органів. І не тільки в перші тяжкі роки, а й тепер, коли можна займатись тільки бізнесом. Ось такий наш ПП має стати прикладом для інших бізнесменів. А хто кричить “барига”, нехай подивиться у дзеркало, там його й знайде.

  9. Оптимус | 24.07.2021 at 21:09 |

    Думаю зеленые клоуны деньги найдут . Им же “какая разница” от кого их получать . А его лохторату так вообще похрен , кто им будет наполнять миску баландой . Главное , чтобы по графику .

Comments are closed.