Особливо прилипчастий «памперс»

Автор — Тимур Литовченко

Останній тиждень я майже не виходив на «Лінію Оборони». І не планував виходити аж до 18 червня, оскільки — робота, робота і знов робота!.. Однак запальні дебати на «білоруську» тематику дістали навіть мене. Отож спробую висловити з цього приводу одне припущення.

Почну з того, що на мою хлопську думку, білоруси самі себе загнали в парадигму антистратагеми, що відкриває відповідну тему:


Виростити ворога і боротися з ним

Від початку зорганізувати (пустити на самоплив) процес таким чином, що його розвиток створить тобі великі або дуже великі проблеми.


На превеликий жаль, це так і є. Це можна визнавати, можна не визнавати, але від визнання або ж невизнання нічого не змінюється:

Диктатор Лукашеску — це плоть від плоті білоруського народу!!!

Це той самий «вусатий памперс», який білоруси приліпили собі ще в липні 1994 року. Ні-ні, в самому цьому факті нічого особливо компрометуючого не було — хоча перше обрання майбутнього диктатора і супроводжувалося замахом на його життя, а також бійкою з міліцією… Зате переміг з результатом 80,1% голосів у другому турі!!!

Про всяк випадок, повторюю ще раз: нічого аж такого неймовірного в самому факті тієї перемоги нема. Біда лише в тому, що цей «памперс» був від початку розрахований на 1… ну максимум — на 2 президентські терміни! Й не більше!!! Але білоруси використовують «вусатий памперс» вже без малого майже 27 років!.. Розумієте, сябри?! Ви цей «памперс» собі обрали, приліпили, а відліпити вчасно забули. Тепер це вже не змінити. Тепер це беззаперечний факт, проти якого не попреш, як з пістолетом проти танку:

«Вусатий памперс» до вас приліпився, і тепер не ви використовуєте його, а він використовує вас!!! Гуртом і в роздріб!!!

Авжеж, у нас, українців теж було діло — складалася ситуація, коли один такий весь із себе «проффесорський памперс» теж захотів приклеїтися нам до м’якого місця… Але ж у підсумку полетів він настільки далеко й за настільки карколомною траекторією!.. Тому давайте визнаємо: мостити собі під сідниці особливо прилипчастий «памперс» можна — однак тільки якщо ви потім маєте сили відліпити його і жбурнути подалі на смітник історії.

А от якщо не маєте… Тоді маєте те, що маєте! Тоді маєте свій — особливий шлях: ходити з особливо прилипчастим «памперсом», приклеєним до вашої… мне-е-е… до ваших колективних сідниць і носити при цьому все, що «вусатий памперс» із простроченим терміном придатності давно вже не в силах у себе увібрати! Воно тепер литиметься назовні й переливатиметься — але що поробиш?! Самі ви те допустили — отож і не нарікайте… Бо те, що я читаю в коментарях, у соцмережах і в листах на пошті… Ах, облиште!

Але все це була передмова. Вступ до основного, про що я збирався сказати. Зрештою, якщо вам подобається носити на м’якому місці «вусатий памперс», понад усяку розумну міру переповнений особливо смердючим «контентом» — яке мені до цього діло?! Та на здоров’ячко, любі сябри!!! Та будь ласочка!..

Однак наш світ влаштований таким паскудним чином, що антисмисли тягнуть за собою слідом також антинаслідки — в тому числі, для оточуючих. Отож якщо ви самі собі наростили під сідниці особливо прилипчастий і смердючий «вусатий памперс» — то який звідти антисмисл?!

Не ви використовуєте «вусатий памперс» — він використовує вас!!!

А оце вже безпосередньо стосується всіх ваших близьких географічних сусідів: країн Балтії, Польщі… а також України, звісно! А отже й мене!!! Тому і пишу ці рядки поза всякими планами.

Бо у «вусатого памперса» які можуть бути мізки?! Та ніяких — тільки ота субстанція, якою він налитий вже понад усяку розумну міру!.. Отже, поруч має бути ХТОСЬ, хто зацікавлений скористатися «вусатим памперсом» на свою користь. І такий суб’єкт є — а ви як собі хотіли?! Більш того, він прекрасно відомий усьому світові, бо його прізвище на «Ху-» починається і на «-йло» завершується. А яка генеральна стратегічна мета цього плішивого суб’єкта?!

Повторити подвиг «найкращих» (у тому сенсі, що найжорстокіших) правителів свого улусу — ЗБИРАННЯ ЗЕМЕЛЬ в нову Evil empire!!!

І без України, любі мої сябри, у цього злостивого плішивого карлика ніц не вийде!!! Чому?! Про те я на «Лінії Оборони» писав неодноразово. Писав настільки багато, що стомився розгрібати гори капців, якими у мене жбурляли.

Але до чого тут ви?! А до того, що є така китайська стратагема:


Стратагема 3:
«Позичити ніж і вбити людину»
(Стратагема підставної особи)

Необхідно враховувати можливість виведення ворога з ладу чужими руками, уникаючи при цьому привернення уваги до себе.


Злостивий плішивий карлик має на сьогодні неприємностей з надлишком, щоб іще додаткових собі шукати. Воно йому треба?! Ясен перець, що ні… Але ж збирати свою Evil empire хочеться?! Ще й як… То краще для цього скористатися такою собі прокладкою. Бо в широтах його улусу китайська Стратагема №3 звучить як: «Чужими руками жар загребать». А на широтах Парижа, наприклад: «Tirer les marrons du feu», — якщо я, при моєму хлопському розумі, з хранцюзькою не наплутав…

А тут зовсім поруч з лисим плішивим карликом, буквально під рукою раптом з’являється «вусатий памперс»!.. Отже, дорогі мої сябри, якщо гадаєте, що надалі вас у спокої залишать — то це марні сподівання: не залишать! Або якщо ви начиталися на «Лінії Оборони» прогнозів про те, що вас поженуть табунами у нововідтворений росіянський ГУЛАГ на новітні «будови сторіччя» (як-от на БАМ) — то і це теж навряд чи збудеться. Принаймні не в масовому порядку. Бо в тому улусі своїх кандидатів не бракує.

Натомість вас, любі мої сябри, використовуватимуть для інших цілей: для того, щоб з вашою допомогою таки зібрати докупи землі нової Evil empire!!! І в цьому процесі вам відведена роль «гарматного м’яса»…

Що-о-о?! Га-а-а?! Не вірите?! Даремно. Бо треба було уважно читати те, що писали в тирнетах росіянські «ватани» нам — українцям у 2014 році на самому початку АТО, коли попервах справи у нашої напівживої армії та перших поспіхом зібраних дотробатів йшли ще не дуже успішно. А писали росіянські «ватани» приблизно наступне:

«Ну чё, каклы, довы**ывались?! Да ладно, мы не злопамятные, мы вас так и быть простим. Для этого много не надо. Для этого всего лишь выполняйте команду: Становись! Равняйсь! Смирно! И шагом марш вперед кровью смывать ваш какляцкий позор перед Россией!!! В первых рядах!!!»

В цьому й полягає їхня улюблена тактика: приєднувати до своєї Evil empire нові землі, ставити тамтешнє населення «под ружжо» і гнати в перших лавах (як «гарматне м’ясо») на нові завоювання. Українці в 2014-2015 роках уникнули саме такої долі. Ви ж, дорогі мої сябри, продемонстрували просто пластилінову (чи яку там?..) гнучкість під вашим «вусатим памперсом». Отож тепер готуйтеся до невідворотного: до формування трьох Білоруських фронтів — щоб рашисти лишилися осторонь. У вашому тилу і не при справах. А може, вони ще візьмуться «мирити» вас потім із «постраждалими народами». Бо рашисти — вони та-а-акі миротворці, що ого-го!..

Північний Білоруський фронт буде спрямований проти країн Балтії. Центральний Білоруський фронт — проти Вейшнорії… Ой, вибачте — проти Польщі. Південний Білоруський — вже проти нас.

Це такий ваш особливий шлях, сябри!..

А ми вже вас зустрінемо. Гідно. Можете не сумніватися.


UPD. До речі, коли писав уночі, то забув згадати про ще одне улюблене амплуа рашистів — про «заградоти». Так-так, у процесі подальшого ймовірного збирання своєї Evil empire вони можуть вишикуватися у ваших тилах у «загороджувальні загони», щоб підбадьорювати «гарматне м’ясо» першої лінії кулями в потилицю. Самі згадаєте, як працює ця система — чи все ж допомогти?..

About the Author

Tymur
Письменник, журналіст і блогер

70 Comments on "Особливо прилипчастий «памперс»"

  1. Олег | 31.05.2021 at 04:21 |

    … Слушно…
    На жаль, слушно.
    🙁

  2. Ватасгинь! | 31.05.2021 at 04:28 |

    Жду с нетерпением комменты из Беларуси.Как вам такой особый путь,панове ?

    • Лявон | 31.05.2021 at 18:00 |

      В смысле ответить? В публикации уважаемого Тимура вопроса не прозвучало. Прозвучало личное мнение (совпадающее с мнением большинства на этом сайте) что беларусы сами во всём виноваты, потом гадания вроде на книге перемен, я в этом не разбираюсь. У меня была подруга увлекавшаяся этой фигнёй, но мы быстро расстались и я особо не проникся этими гексаграмами и стратегемами. Поэтому я ни в коей мере не могу оспаривать прогнозы уважаемого Тимура Литовченко, так как не компетентен.

    • Щось мені не дуже віриться, що вони це прочитають((

      • Ну, чому ж… Ондо Андрэй і Лявон – звідти, навіть білоруською відповідають. І вони таки прочитали. Щоправда, добродій Лявон оцінив матеріал дуже своєрідно. Довелось йому навіть додатково роз’яснити дещо:
        https://defence-line.org/2021/05/vorozhinnya-na-36-stratagem/
        Отже, на жаль, з розумінням суті справді є проблеми 🙁

  3. Gala SS | 31.05.2021 at 05:59 |

    Пора парашникам витягати методичку про “алкаша Хмельницкого и про казаков, которьіе изнасиловали всех полесских аистов”.

  4. Начало 2МВ и начало войны ссср с германией – примеры использования партнеров в своих интересах. Лука вынужденно повторяет роль адольфа в многоходовочке .уйла, но может и вести свою игру

  5. А ви послухайте, про що Лука лепече — всі протестні виступи в Білорусі спровоковані. Звідки? З Польщі, країн Балтії та України. Отак і готують образ ворога. А Азарьонок (є таке бидло типу Соловйова) додає “ми вас спасьом!”

  6. rock-n-roll | 31.05.2021 at 07:46 |

    Сябри нехай вдячують своїм батькам і дідусям з бабусями, що обрали совка конченого. Лукашенко присягнув на своїй інавгурації на національних символах, а потім поміняв їх на совкові. Вже за це його треба було кишнути із влади на смітник. Але сябри проковтнули і обрали “бацьку” на другий термін, потім – на третій і так далі.
    А де ж була молодь? Що вони собі думали? Вірили у смачний пломбір і ковбасу по 2.20???

  7. Санто | 31.05.2021 at 08:14 |

    Нажаль, історичні знання пана Тимура можуть підказати йому дійсний розвиток подій. Від чого ми не зрадіємо, а білоруси – не повірять. Але маємо надіятися на ще одну стратегему – не знаю, який у неї номер – “або ішак помре, або емір”. Нас влаштує будь-який кінець цієї історії…

    • В арабських країнах побутує прислів’я:
      “На Аллаха сподівайся – а верблюда прив’язуй!”
      Тому, звісно, можна сподіватися на те, що хтось-таки здохне: або ВВХ**ло, або Лукашеску… Але ж оскільки в цю формулу входять також і білоруси, й українці – то краще все ж таки не покладатися на “щасливий випадок” або ж на Божий промисел.
      А прив’язувати верблюда…
      Ой – ішака!..
      Ой, перепрошую – допомогти ВВХ**лу та/або Лукашеску піти прогулятися у пекло до чортів якнайшвидше й якнайкоротшою стежинкою!..

      • Вуйко з Донецька | 31.05.2021 at 10:28 |

        Варіант “або Лукашеску” помилковий. Замість уссатого памперса посадять на трон якусь іншу мокшанську консерву. ((( За статтю дякую. Ви виклали цілком реальний, на жаль, варіант розвитку подій.

  8. Гена | 31.05.2021 at 08:57 |

    “Чого ж ви чванитеся, ви!
    Сини сердешної України!
    (автора самі повинні знати)

    Я підтримую все написане шановним паном Тимуром. Та залишається відчуття, що “маю я тільки згарище з присмаком Батьківщини.” (Павло Вольвач, мій земляк).
    Хто обрав Януковича? Може марсіани? Хто обрав Зе? Може громадяни Венесуели?

    Я лише переконався, що НІКОЛИ в Україні не обрали б Чорновола у президенти.
    Питання не у тому, яким би президентом він був. Певно, провалився б. Не тому що “нефахівець”, “наївний” чи навіть “бездара”.
    Президентів робить народ, власне президент – це лише прапор за яким йде народ.

    Був такий український поет, публіцист – Микола Фітільов. Не чули? Він більш відомий під псевдонімом Микола Хвильовий.
    Хвильовий був ідейний комуністом, аж до власного самогубства. Та навіть одна його теза: “Геть від Москви!” – досі викликає енурез у залешан.
    Він мав на увазі не лише боротьбу з “контрреволюційною ідеєю створювати в Україні російську культуру”, він писав про шлях “до психологічної Європи”, до Європи, як “грандіозної цивілізації”.

    Болотна “цивілізація” не відпускає багатьох громадян України від себе. Не так вже і мало дятлів досі багатіють маразматичними думками про “братський союз”.

    Гірше всього, що більшість навіть не здогадується які отруйні міазми московщини. Державу повинні робити громадяни, а не “какая разніца”.

    • Віктор | 31.05.2021 at 09:39 |

      Народ президентів НЕ робить. І навіть НЕ вибирає. Максимум, що може народ – прийнявши зомбування, відмітити потрібний квадратик у бюлетені під час – о ні, не виборів! – голосування.
      Президентів роблять і вибирають зовсім інші люди. Здатні підсунути тому народу для голосування такий набір РЕАЛЬНИХ кандидатів, щоб усі їх задовольнили. Їх, а не той народ.
      Згаданий тут Чорновіл ні секунди не був реальним кандидатом. Бо в його вибір оті “інші люди” не вкладалися, за нього народ не зомбували. Зомбували за Кравчука – він і став президентом. Став, аби потім старанно задовольняти всі потреби отих “інших людей”. Тепер так само й зелю зробили “президентом”. Вони, а не народ. Тим більше – не нарІд.

      • Гена | 31.05.2021 at 10:09 |

        Ви про Кучму забули написати, ХТО його обрав. А я добре пам’ятаю що тоді було у 1994 році. Хоча б тому, що другий тур виборів припав на мій день народження.
        Чому обрали Кучму? Все ду-уже просто! За те, що він пообіцяв російську мова, як другу державну. Нє? Тоді подивіться на області, які дружно за Кучму проголосували:
        https://uk.wikipedia.org/wiki/Вибори_Президента_України_1994

        А хто голосував за Чорновола у грудні 1991 року? Це такі диваки, як я.
        Ґюстав Ле Бон писав, що ментальність народів змінюється, навіть не десятиліттями, а століттями.
        До Європи неможливо прийти, до неї можна лише повернутися, повернувшись до самого себе.

        Армія, Мова, Віра – це дійсно шлях до успіху. Та довбодятлам треба сраки, ржаки та жраки.

        • Віктор | 31.05.2021 at 10:34 |

          🙂 Гена, Кучму народ теж не обирав, а тільки голосував. ВИБИРАТИ можуть ТІЛЬКИ люди компетентні у предметі вибору.
          Тут люблять згадувати про Черчіля з його “демократія – погана, але кращого ще не вигадади”. Але чомусь не згадують його ж уточнення, чим конкретно вона краща. А те уточнення звучить так:
          “Перевага демократії в тому, що дурнів – панівна більшість, а їх обдурити значно простіше й дешевше, ніж підкорити розумних”.
          Так звані “вибори” – то всього-навсього механізм одурення.
          Ну і уточню: Черчілеве “дурнів” не обов’язково означає розумово недорозвинутих. Хоча й таких немало. Воно означає і просто некомпетентних. А некомпетентних у роботі, припустимо, того ж президента – мінімум 99,9% населення. Я от, наприклад, чесно сам собі визнаю, що я особисто – некомпетентний.

          • Гена | 31.05.2021 at 18:37 |

            Вікторе, а Садового не львів’яни обирали? А хто тоді?

            Ми не далеко пішли від Московії, це основна причина. Гюстав Ле Бон писав, що народ керується не розумом, а емоціями. Це, зауважте, він про французів писав, про італійців та іспанців. А от англосакси, писав він, будучі індивідуалістами, у купі більші колективісти ніж інші народи. Колективізм “латинської раси” – це ненависть до тих, хто вищий за тебе та презирство до тих, хто нижче тебе.
            Множте це на 10 та додайте азійського шовінізму – це московська ментальність. Наскільки ми далеко пішли від них?

          • Andriy Moderator | 31.05.2021 at 18:48 |

            “Так звані “вибори” – то всього-навсього механізм одурення.”

            Не совсем так. Когда дурят нагло и открыто, то такую власть сносят враз.
            Избирателю нужно дать то, что он хочет, “своего в доску парня”. А потом начинать зомбировать, что именно за него надо голосовать. А потом еще помочь с подтасовками, если думающих оказалось слишком много. Но в любом случае, “народ достоин своих правителей”.

    • Федір | 01.06.2021 at 09:52 |

      так, багато сумного зараз …..
      АЛЕ хто обрав Пороха? перевага ж в першому турі! можливо переляк від війни та несприйняття Баби Ю , але щось спрацювало! (при Ющі Баба ворогувала з Порохом) . та й Юща Помаранчевого під час фронди теж більшість обрала!
      Як за нас Гетьман та “вашингтонський Обком” то буде боротьба огого! 😉

      • Перемога Порошенка в 2014 році – це щасливий дарунок долі на першому етапі війни. Але цього… ЗАМАЛО! Розумієте?! Нам треба ВІЙНУ ВИГРАТИ, а не сподіватися на чергові дарунки долі. А це значно складніше 🙁

    • Федір | 01.06.2021 at 10:03 |

      є думка що Чорновола б знесли геть з влади, навіть не як Пороха а з гуркотом і заворушеннями! що він МІГ зробити в саме ті роки? без патрітичних держслужьовців, з совковим нарідом, з газовим шантажем рф та гіперінфляцією? тоді багато хто терпів владу бо думали що буде “новий саюз” і “аби нє націаналісти” . А політичного досвіду у Українства ще майже не було.
      нарІд би казав те що зараз пишуть в бидломережах (фб/вк) : ” ха ха вот с Мовой нє такіє високіє таріфи кажутся, да” © “миздобули, ура галадранци”©

  9. Андрэй | 31.05.2021 at 09:27 |

    Я из Беларуси. Беларусь при живых Лу и Пу никогда не войдет в состав России. Да, Беларусь не имеет собственной воли принятия решений, полностью зависит от России. Но России выгоднее иметь Беларусь независимой. Пару дней назад вышел фильм на телеграм канале Нехта о контрабасе санкционки через Беларусь в Россию. Очень хорошая прибыль для Пу – российский бюджет недополучает 30% бюджета из-за поставок санкционки из Беларуси. Для Беларуси действует право на возврат НДС. То есть на продукцию из Беларуси в Россию НДС = 0%. Плюс лишний голос для России в таких междунар. структурах как ООН не помешает. Плюс военные радиолокационные базы в Беларуси, без которых российские подлодки, ракеты и самолеты – груды металлолома, как сказал один известный российский политолог, знакомый с Лу еще с 90х. Если бы Россия хотела захватить Беларусь физически, как Крым, она бы это сделала уже давно без единого выстрела. Беларусы не станут убивать ни поляков ни украинцев ни прибалтов хотя бы потому, что долгое время половина Беларуси (Гродненская, Брестская, частично Минская области были в составе Польши еще в начале прошлого века и до 30х гг., а в очень давнее время жили и в одном государстве с Украиной. И не только в союзное время. У Беларусов, в отличие от москалей – западное мышление и менталитет. Беларусы погибали на Майдане в Киеве, в украинских добробатах за европейское будущее Украины. А вот украинцы поголовно топят за Лу. Ни одного украинца на наших шествиях ни в августе ни в сентябре, ни в октябре-ноябре в Беларуси в 2020м не было. Украинцы – прагматичный народ. Украинцы понимают, что при живом Лу со стороны Беларуси войска не пойдут. Поэтому от Украины помощи нет не было и не будет. Украинцы подсознательно хотят такой жестокой руки, чтобы их утопили в крови, но был порядок как у Батьки. Кстати, в Беларуси Лу Батькой никто не называет. Батька – это сугубо российское имя для Лу.

    • Віктор | 31.05.2021 at 09:46 |

      “А вот украинцы поголовно топят за Лу.”
      🙂 Клас! То це ж виходить, що і я “топлю за Лу”? Чого тільки не дізнаєшся по тирнетах!
      За те, що ця мерзота зробила з білоруською мовою – воно для мене тільки мерзота.
      І, до речі, ви ж там, “мудрі” такі бєларуси, його у цьому підтримали, дружно перейшли на русскій язик, вєдь какая разніца?
      То чого ви після цього хочете, тепер ви практично всі там – зрадники, а за зраду відповідати доводиться, нікуди не дінешся…

      • Андрэй | 31.05.2021 at 12:32 |

        Па апытаннях, праведзенных у Украiне Лукашэнка мае самы вялiкi рейтынг, больш за Зяленскага. Таму я i казау, што украiнцы за Лукашэнку. А што тычыцца беларускай мовы, то за яе у Мiнску ужо затрымлiваюць и сажаюць за краты. Быу такi выпадак, калi на пенсiянэра вызвалi АМАП таму што ён падазрыйна размауляу на мове. У чатах телеграм каналау есць моуныя днi калi усе размауляюць толькi па-беларуску. Калi б не было такiх рэпрэсiй, то нацыянальнае адраджэнне у Беларусi зараз было б на вялiзным узроунi. Я хачу спытаць, а чаму у Кiеве размауляюць па-рускi? Але папракаюць беларусау, што яны не размауляюць на роднай мове?

        • Андрій Дар | 31.05.2021 at 17:47 |

          В нас нема переслідувань за вживання української мови, ба навпаки – вона заохочується до вживання на рівні держави. багатьма різними способами, законами, і самими людьми. Тут все в порядку.
          Та йдетья не про те.
          Так, ми любимо білорусів, і хочемо допомогти їм.
          Ні, мені не подобається Лукашеску, а щодо нібито симпатій українців до нього – це як ставити запитання, і де проводити опитування.
          Так, на моє запитання, чим ми, українці, можемо допомогти зараз білорусам, шановний пан Лявон відовів, що поки нічим.
          Тож, ми спостерігаємо, та підтримуємо вас.

    • Юридически Беларусь будет сохранять суверенитет. А фактически …
      При захвате самолета из него вышли 6 КГБшников – 2 беларусских и 4 рашенских. И именно такова структура вашей власти. КГБешники – причем управляемые из Рашки.

      • Віктор | 31.05.2021 at 10:44 |

        Країн, ФАКТИЧНО незалежних на всі 100% – нема в природі. Зовсім. Жодної. Навіть США.
        Є тільки різний рівень самостійності. Змінний у часі при тому.
        До речі, своєю мовою чи колонізаторським “язиком” користується народ – дууууууже чіткий індикатор рівня незалежності країни.

        • Andriy Moderator | 31.05.2021 at 18:50 |

          И каким “язиком” пользуются в США? В Канаде, Австралии? Как они укладываются в эту схему?

          • Alex_Y_88 | 31.05.2021 at 19:13 |

            +++

          • Віктор | 31.05.2021 at 20:42 |

            Андрію, є два типи переходу на іншу мову.
            1. Коли людина – мігрант – переїхала у іншу країну і там перейшла на прийняту там мову. Це культурна поведінка. Це міграційна асиміляція, таких асимільованих можна назвати “міграси”
            2. Коли люди – місцеві, аборигени, починають зі страху або із бажання догодити, переходити на мову окупантів-колонізаторів. Культурності тут нуль, безчестя і прогнутості – максимум.
            Це аборигенна асиміляція, люди – “абаси”.
            США, Канада, Австралія починались як АНГЛІЙСЬКІ колонії. У Канаді, правда, на частині території колонії творила і Франція.
            Спільне для цих країн те, що колоністи досить таки мало змішувалися з місцевим населенням – з аборигенами Північної Америки чи Австралії. І при тому навіть витісняли тих аборигенів.
            А це означає, що в цих країнах на той час державотворчим народом були саме англійці.
            Пізніше, коли вже стало щось хоч трохи налагоджено – пішов потік мігрантів інших націй. Вони ставали міграсами – культурно. Абасів у цих країнах дуже мало, бо аборигенів – мізер.
            Де абасів нема або зовсім мало – там життя налагоджується гарно.
            Де абасів багато – це чорна Африка, це немало в Латинській Америці, у раші, на жаль і у нас – там самі знаєте, як воно.
            Бо коли люди зраджують своє, прогинаються перед кимось, нехтують честю – за це доводиться потім розплачуватись. Довго. Дуже довго.
            Ну і коли люди, приїхавши кудись, починають там нав’язувати свої звички місцевій більшості, з якою вони змішуються – це таки хамство. Безчестя і хамство – це основи, на яких стоять країни, де багато абасів.
            А коли такі основи, то ніякі демократії-ринки-власності не поможуть, а навпаки – тільки на шкоду будуть.

          • Andriy Moderator | 31.05.2021 at 20:48 |

            Очень интересная теория.

          • Федір | 01.06.2021 at 10:12 |

            ну так это ж язык WASP, т.е. государствообразующей нации на тот момент. Колонистам он был родной.

    • “Беларусь при живых Лу и Пу никогда не войдет в состав России.” – Де-юре не войдет, де-факто она практически уже вошла.
      “А вот украинцы поголовно топят за Лу. Ни одного украинца на наших шествиях ни в августе ни в сентябре, ни в октябре-ноябре в Беларуси в 2020м не было.” – А что делать у вас участникам Майдана, если беларусы изначально заявили, что “Майдан – это не наш путь”? Дарить цветочки бывшим нашим недобитым беркутовцам и их коллегам? Так беларусы и сами с этим хорошо справлялись.
      “Украинцы понимают, что при живом Лу со стороны Беларуси войска не пойдут.” – Да Луку никто и спрашивать не будет, его просто поставят в известность, если сочтут нужным. Он теперь (после самолета и санкций) будет очень сговорчивый.
      “Поэтому от Украины помощи нет не было и не будет.” – Если бы у беларусов была решимость довести начатое до логического завершения, была бы и помощь и поддержка. А теперь им уже помогать поздно, поезд ушел.
      “Украинцы подсознательно хотят такой жестокой руки, чтобы их утопили в крови, но был порядок как у Батьки.” – Вы, случайно, украинцев и беларусов не перепутали?

      • Андрэй | 31.05.2021 at 12:23 |

        То, что в Украине в опросах рейтинг у Лукашенко выше, чем у Зеленского и Порошенко вместе взятых – это о чем говорит? Только о том, что украинцы хотят крепкую власть. Но не понимают, что потом эту крепкую власть никакими Майданами не выкорчуешь.

        • Віктор | 31.05.2021 at 12:43 |

          🙂 І чого тільки в тирнетах не знайдеш! От маєш – Андрій повідомив, що в Україні в опитуваннях – стабільно і з відривом на першому місці – Лукашенко. От не будь Андрія в тирнеті – ну звідки б я про це взнав?!
          Андрійку, ви ж, мабуть, не школяр першого-другого класу, пора вже знати, що так звані “опитування” – не більше, ніж форма пропаганди, до реальності має такий же стосунок, як і всякі різні передвиборні плакати.
          А пропаганда потрібна тільки для того, щоб задурити людям голови. Але ж у жодному разі не для того, щоб дати якісь знання про щось реальне.
          Як розрізнити? Елементарно! Якщо якась “соціологія” має хоч якийсь стосунок до попадання у владу або до московських інтересів – вона брехня.

          • “Андрійку, ви ж, мабуть, не школяр першого-другого класу, пора вже знати, що так звані “опитування” – не більше, ніж форма пропаганди, до реальності має такий же стосунок, як і всякі різні передвиборні плакати” (с)
            *****
            В будь-якому разі, пан Андрэй міг би, для загального розвитку, почитати “Абетку бойової пропаганди”, бо там у розділі “Абетка бойової пропаганди (П-С)”:
            https://defence-line.org/2021/04/abetka-bojovo%d1%97-propagandi-p-s/
            – є спеціальний тематичний підрозділ:
            =====
            (Р) Рейтингування

            Являє собою різновид вже розглянутого раніше прийому «Констатація факту». Психологи давно встановили, що публікація результатів соціологічних досліджень впливає на громадську думку. Від 10% до 25% виборців при виборі кандидатів, за яких вони голосуватимуть, керуються соціологічними рейтингами. Багато людей хочуть голосувати за сильного, але мало хто — за слабкого. Тут спрацьовує психологічний феномен, властивий середньостатистичному обивателю — бажання бути «як усі». Тому, оголосивши напередодні виборів більш високий рейтинг кандидата, можна реально збільшити кількість поданих за нього голосів.

            У зв’язку з цим багато соціологічних фірм у період виборчої кампанії уподібнюються представницям найдавнішої професії та починають працювати за принципом «Будь-який каприз за ваші гроші». «Визначаючи» лідера рейтингу, вони тим самим і створюють почасти цього лідера.

            У ЗМІ псевдорейтинги зазвичай подаються під науковим соусом: «Опитування проводилося у всіх регіонах нашої країни. Обсяг статистичної вибірки склав 3562 людини. Враховано всі соціальні категорії і вікові групи. Гранична величина середньостатистичної помилки не перевищує 1,5%» тощо. Розумні слова і наукові терміни покликані вчинити гіпнотичний вплив на обивателя.

            ТЛ: Між іншим, перед парламентськими виборами 1998 року Фонд «Демократичні ініціативи» за сприяння НаУКМА проводив дводенний лікнеп для українських журналістів щодо правил, за якими влаштовуються соціологічні опитування. Вели ті курси, між іншим, Ілько Кучерів (президент Фонду «Демократичні ініціативи») та Ірина Бекешкіна — що дуже круто, за українськими мірками. Я в тих курсах участь брав і можу сказати, що для РФ опитування із вказаними параметрами (проводилося у всіх регіонах, обсяг статистичної вибірки — 3562 особи, середньостатистична помилка не більше 1,5%) — це і справді слабенько… натомість для України — саме те, що треба!
            =====
            Знов не полінуюсь зробити маленьку саморекламу:
            ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ “ЛО”, ВИВЧАЙТЕ МАТЕРІАЛИ “36 СТРАТАГЕМ” І “АБЕТКА БОЙОВОЇ ПРОПАГАНДИ”!!! Оскільки Тимур вбив на підготовку й розміщення цих матеріалів на “Лінії Оборони” туєву хучу часу не просто так, знічев’я, а для того, щоб ви усі мали змогу хоч трохи підвищити свою обізнаність з певних питань. На гібридній інформаційній війні це може підвищити вашу стійкість проти ворожої пропаганди + дати можливість переходити до активних дій, коли випаде нагода!..
            Я вже щасливий від того, що деякі коментатори, полемізуючи зі мною, вже прямо вказують або на “36 стратагем, або на “Абетку…” – це дуже добре! І я тим дуже тішуся!!!
            Що ж до пана Андрэя – то він, мабуть, все ж таки не прочитав розділу, на який я послався вище. Інакше б дійсно не писав подібних речей про рейтинг Лукашеску в Україні 🙁

        • “в Украине в опросах рейтинг у Лукашенко выше, чем у Зеленского и Порошенко вместе взятых” – ссылкой на этот опрос, не поделитесь? А то мне почему-то этого опроса найти не удалось. Гугл на запрос “опрос лукашенко зеленский порошенко” выдал реально одну ссылку, в которой эти три фамилии пересеклись – https://news.bigmir.net/ukraine/4897643-kazdy-i-tretii-ukrainec-podderzivaet-lukasenko-opros , цитирую:

          Почти треть украинцев в ситуации с массовыми протестами после выборов в Беларуси поддерживают Александра Лукашенко. Об этом свидетельствуют результаты опроса Киевского международного института социологии.
          “По результатам опроса, 45,3% всех украинцев поддерживают протестующих. Александра Лукашенко поддерживают 31,3% респондентов“, – сообщили социологи.
          Отмечается, что тех, кто поддерживает протестующих, больше на Западе и в Центре, а тех, кто поддерживает Лукашенко, – на Юге и Востоке.
          Также социологи выяснили, что сторонники пятого президента Украины Петра Порошенко больше поддерживают протестующих, чем Александра Лукашенко: 81,1% против 4,1%.
          В то же время среди избирателей президента Владимира Зеленского половина поддерживает (49,1) протестующих, а 28,3% – Лукашенко.
          Самая сильная поддержка среди украинцев у президента Лукашенко – у избирателей Юрия Бойко. 74% его сторонников поддерживает Лукашенко и только 12,3% – протестующих.

          Это никак не соответствует Вашему утверждению. Более того, если принять Ваше утверждение за истину, то я не понимаю, почему в Украине на текущий момент президент Зельминт, а не Лука.

        • Andriy Moderator | 31.05.2021 at 19:00 |

          А в этом рейтинге Лукашенко был одним единственным пунктом или там еще была Тихановская?
          И кто эти рейтинги строил?

          Допустим, эти рейтинги показывают реальное положение дел. Вы же понимаете, что украинцы предпочитают Лукашенко не для вас и даже не как своего президента. Предпочтение исключительно из интересов Украины. Если у вас только два возможных варианте – Лукашенко или Тихановская, то Лукашенко для Украины менее опасен. И “крепкая власть” тут совершенно ни при чем. Тихановская сольет сразу и на северной границе Украины будет такой же враг как и на восточной. А Лукашенко еще потрепыхается. Возможно конечный результат будет такой же, но его достижение займет у Хуйла больше времени и больше ресурсов, что выгодно Украине.

          А поскольку белорусы не готовы предложить иного варианта (“только бы не вой… майдан”), то и предпочтения украинцев из того что есть.

          • Віктор | 31.05.2021 at 20:46 |

            +++ Стовідсотково точно ви про про цінність Лукашенка для українців. Для мене – точно саме так, я саме тому відразу не сприйняв ті їхні “протести”.

        • Alex_Y_88 | 31.05.2021 at 19:15 |

          Да, а у Хуйла еще выше: 146% 🙂

  10. Yaroslav Kievsky | 31.05.2021 at 12:06 |

    Наш зеленний памперс теж дуже прилипчастий https://www.youtube.com/watch?v=WeWa43zBMXk Певним чином рятує те, що воно тупе, значно тупіше і за Луку, і за хуйло. Але за його спиною не тільки дурні стоять. І потому що вже ними зроблено, і буде зроблено – в них альтернатива, або влада, або тюрма.

    • Давайте працювати з проблемами в міру їхнього надходження! Згоден що наш “ЗЕлений памперс” таки дуже прилипчастий – але у нас поки ще не сталося наповнення і переповнення “памперсу”, а також перетікання смердючої субстанції через край… Хоча вже доволі-таки близько.

  11. Андрэй | 31.05.2021 at 12:38 |

    Кстати, были еще до августа 2020 года группы патриотов из Беларуси, которые хотели повторить в Минске Майдан по сценарию Украины. Ездили к украинцам за помощью и консультацией. Сдали вы их. Еще до выборов 2020 их в Минске посадили. Спасибо вам “братья”. А теперь рассуждаете, а что ж вы беларусы такие миролюбивые.

    • Віктор | 31.05.2021 at 12:49 |

      🙂 Ха-ха-ха!!! От нащо було комусь із вас “їздити на консультації”, якщо – відомо ж від вас же! – ви, білоруси, брали активну участь у наших Майданах? Мали безпосередній досвід, що заважало цим бійцям передати цей досвід кому треба?
      Заплутались ви, Андрійку…

    • Puzat-Pasuk | 31.05.2021 at 15:58 |

      Віктор вам уже все відповів

    • Andriy Moderator | 31.05.2021 at 19:02 |

      А укранцы в 13-14-м ездили в Минск на консультации?
      А что случилось с Павлом Грибом?

  12. pan_futiy | 31.05.2021 at 12:53 |

    Андрэй | 31 Травня, 2021 at 09:27
    Беларусь при живых Лу и Пу никогда не войдет в состав России.
    Никогда не говори “никогда”! (с)

    Но да, пожалуй, я согласен с уважаемым Тимуром.
    Нужно только добавить еще один, наиболее вероятный, фронт – восточно-трудовой.
    Все, кто не захочет воевать на перечисленных Тимуром фронтах, да даже просто выскажут малейшее неудовольствие – поедут трудится в БАМЛАГ.
    С одной стороны, юридически оформленное присоединие/поглощение Беларуси может избвавить Беларусь (и, возможно, парашу) от какой-то части санкций. Но, с другой стороны, может и не избавить и даже, более того, навлечь еще какие-нибудь санкции на говняшку. И в точности просчитать, как оно повернется, весьма проблематично.
    Но хуйлу присоединение/объединение и не нужно. Он лучше будет использовать Беларусь в качестве прокси.
    Ведь, захоти он, та же Сирия уже давно вошла бы в парашку составной частью. Но – нет.
    Военные базы на территории Беларуси – будут в любом количестве. Негласная военная поддержка (типа летчика Ли-Си-Цына) – сколько угодно. Приехавшие “в отпуск” “вагнеры” и прочие, даже с получением “временного гражданства” – в любом количестве. Но все это будет действовать с территории формально независимой и самостоятельной Беларуси. А парашка будет здесь ну совсем не при делах! А если замес пойдет ну уж совсем крутой и не так чтобы очень успешный для прокси, “по просьбе законного правительства” всегда можно ввести войска и оказать другу Асаду, тьфу, другу Луке поддержку…

    • Андрэй | 31 Травня, 2021 at 09:27
      Беларусь при живых Лу и Пу никогда не войдет в состав России.
      Никогда не говори “никогда”! (с)
      *****
      До речі, шановний pan_futiy! Як чоловік явно немолодий, Ви мусите пам’ятати, що за радянських часів Українська РСР мала в ООН своє представництво. Звісно, представник УРСР завжди голосував так, як і представник СРСР…
      🙁
      Але я веду до того, що і зараз путінська РФ та лукашенківська БілоруSSія можуть остаточно формалізувати стосунки у вигляді, наприклад, РБВС – “Рашистсько-БілоруSSкого Вічного Союзу”, при цьому як РФ, так і БілоруSSія лишатимуться президентсько-парламентськими демократіями, кожна зі своєю Конституцією, зі своїм представництвом в ООН і т.ін. Мені здається, що ця “солодка парочка” диктаторів може утнути ще й не таке!..
      🙁

  13. Ganz Anders | 31.05.2021 at 20:33 |

    Сидя за утреним кофе ,я прочитал статью уважаемоего автора и блогера пана Тимура ,ранее читая материалы автора я понимаю ,что он есть человеком знающим свое дело .Но коммент писать не стал ,ожидая когда процесс какашкометания в братьев по вере и крови закончится где то к вечеру и вот так что набросал от руки пару предложений,хотя без труда владею украинской грамматикой ,но пост хочу написать именно на общедоступном понимаемым всеми кто из славян и также уважаемых сябров .
    Хотя поступая так как пан Тимур ,я вообще должен забросать какашками ,Свена из Штокгольма и Арни из Граца ,потому что их вина выходя из написаного очевидна , за то что их предки ,первого за Карла ,который продул сражение под Полтавой позволил Пете в каком смысле Великом выбыть ногой окно в Европу ,а второму за Габсбургов за то что начав ПМВ они продули все ставки ,что стало поводом для Ульянова-Бланка ввергнуть ужасы коммунизма 1/6 часть света .
    Так вот для автора хочу написать одну старую быль ,толи сказку ,где все герои вымышлены ,а совпадения случайны (возможно)
    Лица стерты, краски тусклы —То ли люди, то ли куклы,Взгляд похож на взгляд,
    А тень — на тень.И я устал и, отдыхая,
    В балаган вас приглашаю,Где куклы так похожи на людей.Арлекины и пираты,
    Циркачи и акробаты,И злодей, чей вид внушает страх,Волк и заяц, тигры в клетке
    Все они марионетки В ловких и натруженных руках.Кукол дергают за нитки, На лице у них улыбки,
    И играет клоун на трубе.И в процессе представленья Создается впечатленье,
    Что куклы пляшут сами по себе!!!

    Как то в одном очень красивом лесу один данрецкий лев по имени ПроХВессор выиграл созтязание за звание царь зверей у одной очень хитрой лисы ,которую почему то в ангельском лесу называли Джульетой ,хотя она не имела абсолютно никакого отношения к пьесе Шекспира ,хотя в года своей молодости ,будучи принцессой толи Монако толи Газа дружила с Павлином ,но нет не Морозовым , а тот который пел Лазяря ,и будучи даже пионером , что означало образцовый птенчик .Вот возмужавши таскал плюшки из Лесной казны ,за что попал в опалу,и вынужден спасатся бегством ,поверив ,что пиндосы самые добрые существа на земле ,но как оказалось,это был миф ибо упекли они его бедолагу в яму для ловли медведей щипая золотые перышки .
    Но вернемся к нашему умному Льву ,который ради выиграша не пожалел ни сил ни времени на защиту проХВессорской дисертации ,и оно того стоило ,так знания это Сила ,потому смог одолеть Лису ,которая уже как то раз в коалиции с Лешим прищемили ему хвост вырвав победу прямо из лап .
    Но теперь второй раз уже можно было снять усталость ,так как с помощью дикасте́рия Кирьяна за тридцать целковых удалось упечь хитрую лису в медвежью яму ,а самому спокойно кормить дичь заморскую страусиную ,и шпацирен махен по тропках междугорья ,отдав дела лесные в лапы питомцев юных тиранозавров ,с которых почему дразнились обзывая Младореформаторами .Они оказались особями не промах ,особенно один из них очень Зубатенкий ,они стали очень быстро расширять поляну для кормления отбирая непосильно нажитое даже у старых Бронтозавров ,которые поотжимав у всех лесных зверей паслись так они считали в своих угодьях .
    Бронтозавры были очень напуганы работой молодых ,и понимали что от такого рвениния они могут и не дожить до падения Юкотанского метеорита и могут вымереть куда раньше .
    Причем Лев проХВессор ,даже и слушать никого не хотел ,а особо строптивым то зуб выбьет то два .Вот и порешили Льва извести ,но Лев был не такой и прост а настоящий оборотень ,вурдалак , а как известно что бы его убить нужна особеная пуля серебряная ,мушкетик был всегда в запасе осталось лишь почистить ствол ,зарядить и взвести курок .
    Еще перед соревнованиями Лев пообещал всем жителям леса подписать грамоту с зверями заморскими из других лесов о мире и дружбе до гроба ,и час Пик неумолило тикал .Но как то Лев прохаживаясь возле моря океяна встретил злобного карлика ,который очень не любил зверей заморских ,а потому предупредил Льва ,будешь с ними водится пеняй на себя и дал Льву гусиное перо со сломанным концом .
    Но вот этот день настал солнечный и праздничный,звери всего леса ликовали ,наконец они смогут путешествовать в другие леса ,в которые их с радостью пустят .Но карнавала не случилось ,потому как Лев который достал гусиное перо что бы поставить автограф ,ничего не смог написать .Звери леса очень возмутились и даже плакали ,но старые Бронтозавры не спали и даже отложили ужин на утро ,понимая ,что такой шанс ,не постучит второй раз ,вот и созрел план использовать бедних овечек ,что бы взбунтовать зверей и убить Вурдалака .
    Овечки на главной поляне очень разозлили Льва ,да еще и птица -секретарь которого подкупили Бронтозавры ,постоянно шептал на ухо ,порви их порви ты ведь Царь Зверей всего леса .Напустил соколов и беркутов на овечек Лев и терзали они их терзали …..Такая картина очень впечатлила зверей и стали собираться и жечь ветки и траву , что испугать Льва .Созвал Лев всех своих орлов и беркутов ,разогнать зверей ,и так они дрались 7 дней и ночей .Но дошли недобрые вести и до лесов заморских и сьехались послы мирить Льва и зверей ,и когда почти договорились ,как вдруг откуда не возмись появился Поросенок ,толи ниф -ниф ,толи наф-наф ,который как оказалось позже ,был никаким не поросенком ,а настоящим Секачем ,и времена позние всплывал Бронтозаровом полке Дрепр 1 то Ивлийском котле с которого чудестным образом убежал.
    И вот Поросенок как завижит ,убейте Вурдалака ,убейте ,тут мушкет и выстрелил ,но пуля в Льва не угодила ,но здорово его перепугала ,но зверят погибло от этого больше сотни .
    Лев с перепугу рванул в конец леса а потом морем доплыл в Тьму Тараканью к Злобному Карлику на поклон ,и упал он ему в ноги и плакал на взрыд .
    Карлик только злобно смотре и выдержав длиную паузу молвил :-Афоня ты мне рубль должен !
    Но как я тебе его верну ты ведь знаешь ,все это из-за злобных Бронтозавров которые натравили зверей на меня и отобрали даже страусов .
    -Пиши царский указ трус .Дарю Карлику Злобному остров Буян …
    Но звери прогнали меня из царей ….
    -Я сам его отберу , и бронтозавров твоих пощиплю ,как опщипал когда то своих непослушных .На том и порешили …

    Вместо послесловия :
    Ах, до чего ж порой обидно,Что хозяина не видно:
    Вверх и в темноту уходит нить.А куклы так ему послушны,
    И мы верим простодушно В то, что кукла может говорить.
    Но вот хозяин гасит свечи —Кончен бал и кончен вечер,
    Засияет месяц в облаках…
    И кукол снимут с нитки длинной
    И, засыпав нафталином, В виде тряпок сложат в сундуках.

    • Дякую за цікаву притчу! Я й сам писав дещо схоже під назвою “Таємні ночі Шахерезади” в 2007-2010 роках. Припинив, коли затримали Луценка: бо одне діло – стібатися над усіма учасниками, коли вони на волі… А от коли декого почали саджати – тут вже стібатися над ними не вийде! Бо це буде підло… Отже, свої “Таємні ночі Шахерезади” я не зміг довести до тієї точки, до якої дійшли Ви. Тому ще раз дякую!
      🙂
      І на алаверди… Якщо хочете, почитайте мою статтю на “Главкомі”, опубліковану ще 17 грудня 2013 року:
      Євромайдан. Такого в сучасній Україні ще не було
      https://glavcom.ua/publications/123224-jevromajdan.-takogo-v-suchasnij-ukrajini-shche-ne-bulo.html
      Це я написав одразу потому, як мене привезли з лікарні після другої операції на ногах. І якнайшвидше я відправив це у “Главком”. Як бачите, я там також пишу про участь “бронтозаврів” у подіях. Отже, нічого принципово нового, все вірно… Все за Леніним: революційна ситуація – це коли “низм” не хочуть жити по-старому, а “верхи” не можуть управляти по-старому. Отже, свої “верхи” у революції також повинні бути! Без “бронтозаврів” нічого б не було…

  14. Ganz Anders | 01.06.2021 at 05:29 |

    Ось вам і відповідь , чому у білорусів нічого не виходить ,немає того хто заплатить за банкет .Але не думайте що там немає дуже багатих людей ,є безумовно але не всіх досьє в “УГРО “написане лежить ,і як казав один начальник карного розшуку одному злодію з багатим кримінальним минулим ,-Не думай що те що ти ще досі на Волі твої унікальні здібності ,це просто наше недопрацювання …

  15. Алексей Ш | 01.06.2021 at 11:30 |

    “Диктатор Лукашеску — це плоть від плоті білоруського народу!!!”

    Да, а Зе – украинского
    А Трамп – американского
    А Гитлер – немецкого
    А Кастро – кубинского
    А Ассад – сирийского
    А Мао – китайского

    Ага, приплыли.

    Тю на вас уважаемый пан Тимур. Мне даже читать такое противно, не знаю как вам писать. Бумага все стерпит? Ну-ну.

    Народ при подобных анализах надо делить как минимум на три части тех кто перемены делает, тех кто к переменам стремится, но делать не может/не умеет и тех кто работает сохранение статус кво.
    Слой “делателей” в Беларуси вытаптывался гораздо основательнее целенаправленнее и дольше, чем в Украине, поэтому и желающие перемен в текущей ситуации оказались подавлены и дезорганизованы…

    Хочу еще одно замечание сделать.
    Мне КАТЕГОРИЧЕСКИ не нравится противопоставление украинцев и беларусов. (мы – умы, а вы – увы). Украинцы на последних выборах точно также проиграли информационную войну россиянам, как и беларусы в 1994-м.
    У нас один общий враг. Причем на едином ИНФОРМАЦИОННОМ фронте. И сраться друг с другом вместо объединения усилий и консолидации позиций мне кажется в корне неправильным подходом.
    Подлый враг стремится разделять и властвовать, а вы взялись ему подпевать?
    Отождествление российской марионетки лу и беларуского народа, это повторение вражеской российской пропаганды. Это предательство интересов не только беларусского народа, но и украинского.
    Тю на вас уважаемый пан Тимур еще раз.

    • Andriy Moderator | 01.06.2021 at 18:04 |

      “Да, а Зе – украинского
      А Трамп – американского
      А Гитлер – немецкого
      А Кастро – кубинского
      А Ассад – сирийского
      А Мао – китайского”

      Да, именно так. “Каждый народ достоин своих правителей”(с)

      • Алексей Ш | 02.06.2021 at 17:25 |

        “Да, именно так. “Каждый народ достоин своих правителей”(с)”

        Уважаемый пан Андрей!
        Вы, конечно, правы. Но…
        Но только с одной стороны.
        Хорошая ложь, это полуправда.
        Следуя этой логике можно дойти до утверждения, что каждая жертва достойна своего насильника.
        Это с одной стороны. Бог с ней – там меру искать надо, а под нее критериальность поди побери.

        А с другой, я бы с вами с удовольствием согласился, если бы мы жили лет эдак на четыре-пять тысяч раньше и цивилизаций по земному шару было разбросанно немерено и ресурсов для их создания было еще больше.
        Ну загнется десяток другой цивилизаций – не жалко. Кто-нибудь да выживет и создаст дочерние цивилизации.
        Но в текущую эпоху глобализации запасных цивилизаций на планете не осталось. И с подобным походом к плохим правителям, как к дурной болезни, (кривить презрительно губы: “Фи! сам виноват, что заразился”) надо быть аккуратнее. Потому что уже все человечество может медным тазиком накрыться.
        Тут уже в современных условиях надо аккуратно заразившие диктатурой страны лечить.
        Понимаете о чем я?

        • Andriy Moderator | 02.06.2021 at 17:56 |

          Жертва, которая распродала свою армию, которая позволила вражеским агентам наводнить страну – таки виновата в том, что САМА создала предпосылки для агрессии.
          Население, которое выбирает таких как ЗЕ, Трамп или Хуйло – достойно своих правителей, невзирая на пропаганду. Поскольку эта пропаганда ничего нового не изобретает, а позволяет проявиться самым низменным чувствам, которые УЖЕ имеются. И при этом это население отвыкло думать головой. “They had it coming” (c).

          • Алексей Ш | 04.06.2021 at 11:28 |

            “Население, которое выбирает таких как ЗЕ, Трамп или Хуйло – достойно своих правителей”.

            Вы таки не поняли о чем я.
            Ладно, давайте попробуем на вашем языке поговорить.
            Население оно НЕ субъектно. Оно выбирать может на уровне… э-э-э, скажем так, животных инстинктов. Субъектны только ответственные и КОМПЕТЕНТНЫЕ граждане. Только они могут делать ВЫБОР.
            В условиях, когда подавляющее большинство страны составляют ответственные компетентные граждане результат выборов адекватен. И демократия исторически начиналась именно с узкого круга таких граждан. Расширение этого круга всегда вызывала проблемы. Почитайте, как резко Аристофан критиковал Перикла, за то, что дал жалование гребцам галер, сделав “чернь” гражданами. То же самое происходит сейчас, когда социум западного мира с размывается беженцами и люмпеном…

            Но вернемся к населению и гражданам.
            Население оно ОБЛАДАЕТ ПОТЕНЦИАЛОМ стать гражданами. Как это случилось у Перикла.
            Поэтому население нужно беречь от дурных правителей, которые могут его растлить и сделать невозможным его (население) превращения в граждан.

            А теперь о том, кто чего достоин, и что вообще происходит.
            Давайте исходить из фактов.
            На последних выборах в Украине россияне вложили немерянно средств для нанесения жесткого информационного удара боевой пропагандой по населению Украины.
            При этом население ни действующий на то время президент, ни общественные структуры типа данного ресурса от этого информационного удара не защищали.

            Вообще-то называть то, что произошло в Украине, выборами это… это… это как называть октябрьский переворот выборами. Только тут вместо вокзала, электростанции, банка телеграфа и мостов были захвачены массмедиа.
            Этот спектакль был классическим государственным переворотом.
            С постановкой у власти марионетки. Точно так же, как это произошло в Беларуси в 1994-м.

            То, что произошло, произошло при вмешательстве мощной внешней силы, на которую избирательная систем не была рассчитана. Говорить в этих условиях, что украинцы достойны такого правителя, это по меньшей степени глупо, по большей – преступно (Что? утонул на соей лодочке в бурю – так тебе и надо!).

            Как там у Высоцкого было?

            “Полный вперёд! Ветер в спину!
            Будем в порту по часам.
            Так ему, сукину сыну,
            Пусть выбирается сам!”

            Т.е. Смотрите какая ситуация складывается:
            Враг поставил вам свою марионетку, да еще в мозги насрал, что это ВЫ САМИ сделали.
            И вы после всего этого мне объясняете, что украинцы этого достойны?

            Вы это серьезно?

          • Andriy Moderator | 04.06.2021 at 19:05 |

            Да, конечно, если в сортире грязно – это бабайка виноват.

          • Алексей Ш | 05.06.2021 at 14:41 |

            “Да, конечно, если в сортире грязно – это бабайка виноват.”

            Ну давайте смотреть какой бабайка кому что делал:
            – Не, ну рассея неменрянные деньги в избирательную компанию вкладывала? Вкладывала!
            – Не, ну рассияне украинскому населению мозги сворачивали боевой пропагандой? Сворачивали!
            – Не, ну украинское население кто-то защищал от этой боевой пропаганды? Нет, не защищал.
            И что, население Украины (о гражданах не говорим пока) вам в этом виноваты?
            После такой дозы слабительного от которой не только туалет обоср..ть, но и мозги через ж…пу потерять немудрено, которую вам подлый враг подмешал, вы еще население в чем-то обвиняете?
            Вы хотите сказать что ягодицы крепче сжимать надо было?
            Ой, беда-беда-беда!

            О гражданах говорить будем? или вы предпочитаете всех собак на 73% повесить и ходить чистеньким – это они обос…лись, а я весь в белом?

          • Andriy Moderator | 05.06.2021 at 20:18 |

            Еще раз повторяю, последний раз, – никакая пропаганда не вложила в головы чего-то, чего там УЖЕ не было.
            Чтобы пропаганда была успешной, она должна воспользоваться имеющимся в наличии дерьмом чтобы возбудить лохторат.

          • Алексей Ш | 06.06.2021 at 13:27 |

            “Еще раз повторяю, последний раз, – никакая пропаганда не вложила в головы чего-то, чего там УЖЕ не было.
            Чтобы пропаганда была успешной, она должна воспользоваться имеющимся в наличии дерьмом чтобы возбудить лохторат.”

            Ну давайте и я в последний раз повторю, в головах всегда у населения находиться не дерьмо, а СЫРЬЕ, опирающееся на три базовых инстинкта: лидерства, самосохранения и размножения, кстати. Заветная мечта любых народов в этом плане не сильно отличается. Превращать это сырье можно в принципе, во что угодно. (возьмите северных и южных корейцев, как пример – в обоих случаях исходное сырье одинаковое было)
            В национальные ценности и достижения – сложнее. В дерьмо проще.
            Российская боевая пропаганда перегоняла активно это сырье в дерьмо. И перегнала.
            Вы этому процессу НЕ мешали никак. Почивали на лаврах майдана, думали: “Само все образуется, раз майдан прошел”. (вспомните нашу полемику про необходимость организации штаба информационного фронта). А подлый враг усердно и организованно работал против вас.
            А теперь, кода враг отработал боевой пропагандой по площадям и превратил мозги населения в дерьмо, вы мне объясняете что в голове у населения было дерьмо изначально. А вы чистый и весь в белом, просто население неудачное вам досталось, ага.
            Что ж бывает.

          • Andriy Moderator | 06.06.2021 at 18:36 |

            Как только что сказал антиколорадос – дискуссии бесполезны. Считайте, что я слился.

    • Шановний пане Алексей Ш! Є таке прислів’я: “У перемоги багато батьків, а поразка – завжди сирота”. Я прекрасно розумію, що Вам не хочеться брати на себе відповідальність за те, що сталося у нас в 2019 році. Але зрозумійте, прошу: тоді не допрацював не тільки Порох і не тільки його команда – певною мірою, не допрацював весь “золотий четвертак”! Тут можливим є один-єдиний вихід: визнати і свою часточку провини за прихід до влади ЗЮ! Нехай ця часточка маленька, але вона є. Ця правда може Вам не подобатися, але правда саме така! І доки Ви цієї правди не визнаєте (а також доки усі інші не визнають її) – ми не виправимо ситуації. Можете плюватися скільки завгодно, але воно є так, на жаль 🙁

      • Алексей Ш | 02.06.2021 at 12:40 |

        “Я прекрасно розумію, що Вам не хочеться брати на себе відповідальність за те, що сталося у нас в 2019 році.”
        Я, лично я, на себя ответственность взял. Я делаю так, что бы в будущем такая ситуация не могла возникнуть в принципе. Я закладываю основы новой системы образования, которая просто не допустит зомбирования людей. Но тут как с яблонькой и дедом у Толстого – сорвать плоды я могу уже и не успеть. Лет 20 понадобится, только на то что бы поколение, которое растет сейчас набрало силу…
        Но вы, уважаемый пан Тимур, ушли от темы. Что было – то было. Разбирать ошибки команды Порошенко и золотой четверти – это отдельный вопрос. Но вы СЕЙЧАС повторяете лозунги врага.
        Почему?

    • 1. Мне КАТЕГОРИЧЕСКИ не нравится противопоставление украинцев и беларусов (с)
      *****
      Мені також це категорично не подобається. Але ж хіба я займаюсь протиставленням?! Я просто роблю аналіз поточної ситуації на підставі історичних паралелей.

      2. Украинцы на последних выборах точно также проиграли информационную войну россиянам, как и беларусы в 1994-м (с)
      *****
      З яких це пір Бєня Коломойський став росіянином?! А інші українські олігархи?! Зрозумійте: ми програли інформаційну війну. насамперед, нашим олігархам. А що вони вже домовляються з РФ – то це вже трохи інша річ. Не плутайте одне з іншим.

      3. У нас один общий враг. Причем на едином ИНФОРМАЦИОННОМ фронте. И сраться друг с другом вместо объединения усилий и консолидации позиций мне кажется в корне неправильным подходом (с)
      *****
      Ну, то давайте створювати єдиний інформаційний фронт! Але ж сябри того не хочуть – вони хочуть йти своїм окремим шляхом!.. Тоді до чого тут я?!

      4. Подлый враг стремится разделять и властвовать, а вы взялись ему подпевать? (с)
      *****
      Можу лише повторити сказане в п.1: “Але ж хіба я займаюсь протиставленням?! Я просто роблю аналіз поточної ситуації на підставі історичних паралелей”. Чогось Ви не зрозуміли, шановний.

      • Алексей Ш | 02.06.2021 at 13:01 |

        “З яких це пір Бєня Коломойський став росіянином?! ”
        С тех самых пор, как россияне стали вкладывать деньги в его избирательную компанию. Но я подозреваю, что даже еще раньше. А с какой поры Лу стал россиянином? С той самой поры, как дал согласие баллотироваться на выборах которыми дирижировали ГРУшники в 1994.
        Тут все просто: кто девушку ужинает тот ее и…

        “Але ж сябри того не хочуть – вони хочуть йти”
        “Не виноватая я, он сам ко мне пришел”. Понимаю.
        Гм… А вы с кем-то из них пытались связаться? Предлагали делиться/обмениваться материалами, писать им колонки время от времени, как блогер и журналист и т.д. и т.п.? А обсуждали пути борьбы с вражеской пропагандой? И что они вам ответили?

        1: “Але ж хіба я займаюсь протиставленням?! Я просто роблю аналіз поточної ситуації на підставі історичних паралелей”.
        Так эта…
        Враг занимается ТОЧНО ТАКИМ ЖЕ АНАЛИЗОМ. Он точно так же утверждает, что Лукашеску — Диктатор. Не российская марионетка, прикрывающая режим российской оккупации, а самостоятельный диктатор.
        Враг точно так же утверждает, что “…це плоть від плоті білоруського народу!!!”.

        Я ДЕЙСТВИТЕЛЬНО чего-то не понимаю. Объясните мне в чем разница ваших с врагом анализов?

      • Алексей Ш | 04.06.2021 at 11:31 |

        Я почему-то так и думал, что печальное молчание будет ответом…

Comments are closed.