Смерть на дорозі

Вмирають не тільки від короновірусу, смерть очікує людину з багатьох причин, а особливо на дорозі.

В Україні впродовж 1 січня – 31 жовтня 2020 року трапилося 135626 ДТП. Статистика показує, що найчастіше інциденти на дорогах стаються у Києві, Одеській, Дніпропетровській та Київській областях.

Скільки українців загинули у ДТП за рік: статистка:

Щодня в Україні трапляються десятки ДТП, про що повідомили у Національній поліції.

Загалом у 21694 ДТП травмувалися або загинули люди.

У ДТП за 2020 рік загинули 2842 людини.

Серед загиблих є 138 дітей.

Травмувалися в інцидентах на дорогах 26726 осіб. Невже в Україні немає у владі тих хто, згідно із своїми службовими обов’язками, повинні проаналізувати причини і запобігти повторенню таких страшних наслідків.

Багато людей гине з причини порушення правил проїзду пішохідних переходів.

Є такий вираз: «Захист від дурня». Таке правило враховують конструктори і виробники будь-якої техніки: від літакобудування до проектування і виробництва комп’ютерів. Всі мабуть стикалися, коли комп’ютер, або не виконує якусь дурнувату дію, або запитує: «ви впевнені?» Спробуйте відкрити двері у літаку в польоті. Там теж діє захист від дурня.

Чому б не запровадити розмальовку переходів як на світлині до цієї статті. Це і був би своєрідний захист від дурня у зв’язку з колосальним зростанням смертності на українських дорогах.

Як показує європейська статистика, чим вища швидкість автомобіля, тим важчі наслідки для пішоходів. Так, при швидкості наїзду автомобіля 32 км/год гинуть 5% пішоходів, а третина взагалі не дістає травми. При зростанні швидкості до 48 км/год ці показники набагато гірші – 45% пішоходів гинуть і багатьом наносяться серйозні каліцтва. Якщо ДТП відбувається на швидкості 64 км/год, тут ситуація зовсім погана – летальні випадки фіксуються в 85% випадках. Таким чином, скорочення максимально допустимої швидкості в населених пунктах всього лише на 10% може зберегти життя людині в 90% випадків.

За даними Єврокомісії, причиною майже 90 відсотків автопригод, що спричиняють загибель і серйозні травмування людей, є людський фактор – помилки водіїв та інших учасників дорожнього руху.

Тому настає час для впровадження автоматизованих систем контролю за швидкістю та попередження про небезпечне наближення до об’єктів, сонливість або втрати контролю над транспортним засобом, включаючи, наприклад, відволікання на дзвінок мобільного телефону.

Ми не одні такі недолугі. Щороку на дорогах ЄС гинуть близько 50 тисяч людей, а у світі – приблизно 1 мільйон 200 тисяч осіб.

Європейська комісія підтримала нові правила, які зобов’язують встановлювати спеціальну технологію обмеження швидкості в авто. Чи долучиться Україна до цих технологій? Риторичне запитання.

Всі автомобілі, які продаватимуть у ЄС після 2022 року. повинні мати вдосконалені екстрені гальма й технологію, яка перешкоджатиме виїзду авто за межі смуги.

А поки що в Україні за перевищення встановленої швидкості руху повинне безвідмовне жорстоке і неминуче покарання на місці.

Yaroslav

84 Comments on "Смерть на дорозі"

  1. Did Groza | 23.11.2020 at 19:45 |

    Рекомендую нарушителям наказание: забирать на месяц машину и выдавать самокат.
    Возвращать машину только если самокат не попадал в ДТП 🙂

    • Воланд | 24.11.2020 at 11:48 |

      Есть более простой и действенный способ.Вот например живу в Англии сдесь машинку старую можно купить за сущие копейки ну за недельную зарплату к примеру.Но это так кажется на первый взгляд, например 13 летний Фольксваген гольф можно купить за 500 фунтов.Но они в таком состоянии что нужно всё одно что то подремонтировать а работа механика тут дорого и порой даже легче сдать машину в хлам чем оплатить ремонт коробки передач к примеру.Сдесь все машины старше 3 лет должны проходить МОТ это как техосмотр и потом получают допуск на год что можно эксплуатировать авто,если же у вас дворники не работают или фары не выставили правильно то не пройдете не говоря уже о серьезных проблем Поэтому сдесь даже старый авто будет в исправном состоянии.
      Второе.
      Страховка на авто в первый год тем более если вы до 25 лет будет очень дорогой.У меня знакомый 19 лет купил Опель астра с 1.7 двигатель за 700 фунтов страховка ему стоила в год 2000! Мне же за маленький поло который купил за 800 стоила 930 в год.Ну мне и побольше 25 лет:) поэтому немного дешевле и машина объем двигателя и все такое учитывая.
      Третье.
      За любые нарушения кроме парковки вроде страховая компания вам на следующий год увеличит плату а если у вас нарушения постоянно или серьезных то много откажут вам в страховой или выставят очень много могут и 5000 и более поставить.Дешевле реально на такси выйдет.
      Так вот к чему я нужно вводить системы как в Европе и не выдумывать велосипед видеофиксации и при системном нарушении лишать прав если без прав за рулём минимум год тюрьмы это если не попал в аварию если авария то минимум от 3 лет даже если никто не погиб.иначе в Украине ситуация не изменится.

  2. “безвідмовне жорстоке і неминуче покарання на місці.” – Точно. Ракету, самонаводящуюся, активируемую при превышении скорости : ) Глядишь и кортежи летать перестанут. Правда, если скорые и пожарные машины теоретически можно оборудовать датчиком “свой”, то нет никакой гарантии, что они не нарисуются у кортежей. : (

  3. Влад | 23.11.2020 at 19:47 |

    А може ще пішака з прапорцем перед кожною автівкою примусити йти? Що за маячня? Хочете зменшити кількість постраждалих – по-перше розводьте потоки по рівнях, по друге-більше треба “виховувати” пішаків, щоб дбали про свою безпеку.

    • Николай | 23.11.2020 at 19:59 |

      Супер, лет через сорок и пешеходы будут правильные, и отвалы из Кривого Рога вывезут. Заодно и экологию наладят.

    • юрий | 23.11.2020 at 20:09 |

      в принципе Влад прав. пешеходы помимо прав.должны исполнять и обязанности.
      нужно внести правку в закон,чтобы в случае вины пешехода,выплачивались все издержки,даже если он отправился в страну вечной охоты,то пусть родственники оплачивают.

      • Blacksea | 23.11.2020 at 21:37 |

        Было решение ВС Украины при ДТП по вине пешехода его обязали оплатить ремонт авто.

      • Вольдемар | 23.11.2020 at 21:46 |

        Согласен
        Но и встречное предложение: любая машина, едущая по тротуару автоматически считается “вне закона”. И припаркованная на газоне.
        А то когда идешь с ребенком, а сзади какое-то быдло орет, что ему мешают проехать – возникают очень “дружелюбные” чувства. Они едут, неужели не слышно – отпрыгни в лужу.
        Да, бывают безумные бегуны через трассы. Да они тоже убивают. Но этих случаев на порядки меньше.
        “Строить” нужно именно, водителей. И оборудовать пешеходные переходы так – чтобы машина в принципе не могла его проехать на большой скорости. Чтобы на красный свет у машины движок бы отключался :))

      • В Україні дуже часто, єдиний хто дбає про життя пішоходів це водій. Решті пофігу, в тому числі пішоходам. Особливо у темний час доби.

    • Yaroslav | 23.11.2020 at 20:15 |

      To Влад 23 Листопада, 2020 at 19:47
      Розумно. Тільки довго і дорого, та й у короновірусному фонді гроші закінчилися. А намалювати такі переходи дешево і за рахунок місцевих бюджетів. Втім, і цієї дрібниці наші обранці не стануть робити.

    • Сергій | 23.11.2020 at 21:59 |

      Когда то это было законом. Перед каждым автомобилем шел человек и предупреждал об опасности. Сейчас это не реально. Но меры принимать нужно. Да можно и нужно пешек воспитывать, но на водителе ответственность в 1000 раз больше. Собственно автомобиль это высокоэффективное оружие. Исламские террористы с удовольствием используют мощные авто для терактов. У нас же такое впечатление что за рулем одни террористы. Любой человек за рулем – потенциальный убийца. Это нужно помнить всегда и садится за руль только в случае крайней необходимости.

    • Сергій-Д | 29.11.2020 at 11:42 |

      Гадаю, пішака – не пішака, а от прибрати автівки з центрів міст і створити там пішоходні зони буде найвірніше. Тоді можна буде ходити і без прапорців. Розводити ж потоки по рівнях – це зарити сотні мільярдів в землю задля того, аби якесь чувирло могло підкотитися під свою роботу на власному авто, а не на громадському транспорті. Та й взагалі, дуже ефективне витрачання ресурсів – рухати залізяку масою півтори – дві тонни задля переміщення одного тіла масою 100 кг, еге ж?

  4. Николай | 23.11.2020 at 19:56 |

    Надо создать фонд, а “зебру” рисовать йодом или зеленкой, и первая помощь пострадавшим и родичам зеленки.

  5. Вадим | 23.11.2020 at 20:02 |

    “Так, при швидкості наїзду автомобіля 32 км/год гинуть 5% пішоходів, а третина взагалі не дістає травми. При зростанні швидкості до 48 км/год ці показники набагато гірші – 45% пішоходів гинуть і багатьом наносяться серйозні каліцтва. Якщо ДТП відбувається на швидкості 64 км/год, тут ситуація зовсім погана – летальні випадки фіксуються в 85% випадках. Таким чином, скорочення максимально допустимої швидкості в населених пунктах всього лише на 10% може зберегти життя людині в 90% випадків”

    Ця арифметика геть перевищує моє розуміння. 32 чи 64 км/год це різниця на 10%?

  6. юрий | 23.11.2020 at 20:05 |

    как то давненько ехал домой на своём авто,и слушал радио. а там сказали,что ежедневно в Киеве,вылавливают больше сотни водителей с алкогольным опьянением. мне стало смешно,ибо как правило таких водил лишают прав минимум на год. но при этом машин меньше не становится.
    я не знаю что там будет с полосами и тормозами,но вот что бы я устанавливал на авто,так это допинг-контроль. есть выхлоп-машина не заводится.
    а пока ЗЕ отменил уголовную ответственность за пьянку.

  7. > Як показує європейська статистика… при швидкості наїзду автомобіля 32 км/год гинуть 5% пішоходів… 48 км/год … 64 км/год …

    Европейська статистика була б прив’язана до швидкостей, кратних 10: 30-50-60 км/год, а 32-48-64 – це 20-30-40 _миль_ за годину. Щонайменше слово “европейська” є брехнею.
    Безпека пішохода визначається не швидкістю, з якою на нього наїхали, бо загинути можна і під дорожнім катком при 3 км/год. Важлива відстань, на якій автомобіль встигне зупинитися, щоб уникнути наїзду, а вона є похідною багатьох чинників, серед яких швидкість є одним з головних, але не єдиним.
    Европейські норми становлять 50 км/год в містах з обмеженням до 30 км/год в спальних районах та поблизу шкіл та інших подібних закладів. У нас теж недавно знижено максимальну швидкість в містах до 50 – здається, пан Ярослав проспав цю новину.
    А те, що камери контролю швидкості встановлюються не для підвищення безпеки руху, а для штрафів, здається, ні для кого не є секретом. І що реформа поліції відкотилася до 2013 року.

    • Сергій | 23.11.2020 at 22:12 |

      “І що реформа поліції відкотилася до 2013 року.” На жаль ні. У 2013 було ДАІ. Зараз нема, нажаль.

  8. Евгений О. | 23.11.2020 at 20:18 |

    Покарання, як ви кажете, на місці вже було. Кількість котеджів побудованих мусорами, якщо порахувати чесно, буде вражаючою.
    Доречі, учасниками дорожного руху є всі, хто на дорозі. Чому тоді саме водії, що, візьміть до уваги, заробили на свої автівки, та купили їх, сплативши державі ідіотичні з точки зору нормальності податки, мають біти завжди винуватими, мають переносити свавілля недолугого мєнта, що вже лускає від ожиріння?
    А п’яній в дим пішохід, що уявляє себе королем завжди буде жертвою?
    Недоумок, що лізе через швидкісні магістралі тому , що до переходу треба пройти сто метрів також завжди жертва, а винуватий той, хто своїми податками заплатив за право їздити хоч відносно комфортно, та ще й вчився та екзамени складав тим же товстопузим лягавим, завжди винуватий?
    Виходить як у тих більшовиків, розумні та енергійні мають годувати тупих та лінівих неуків, тому, що ті пролетаріат? Чи як?
    Вибачте, але я за кермом вже бозна скількі років і багато ситуацій бачив, коли серце ставало від того, що ідіот. чи ідіотка починали бігти ледь не перед бампером через дорогу до тролйбуса на протилежній стороні вулиці. Щастя, шо навіть на сорока кмгод встигав загальмувати.
    То ж може треба якийсь еквівалент запровадити. окрім гноблення водіїв?
    Про відвертих кретинів, здебільшого мажорного походження говорити не варто.
    Бо ж пропонується давити всіх “жорстокими” покараннями на місці.
    Доречі, ніколи не знали анекдота про тимчасовий знак обмеження швидкості, що носив з собою на чергування старшина, у якого дочка мала заміж виходити?

    • Yaroslav | 23.11.2020 at 20:52 |

      To Евгений О. 23 Листопада, 2020 at 20:18
      Я з Вами згодний, але Ви не враховуєте, що автомобіль залізний, а людина, хоч ідіот, хоч недоумок, п’яній в дим чи під дією наркотика і перебігає дорогу на червоне або там де немає переходу, все ж таки зроблений із кісток та мязів. Машину можна полагодити, або купити нову. А от людину тільки зробити просто, вИносити та виростити складно і довго. Тому, я вважаю, не можна прирівняти водія транспорту до пішоходу.

      • Влад | 23.11.2020 at 21:02 |

        От саме тому й треба підвищувати обережність пішаків. Бо водій навіть якщо й “сяде” то потім вийде, а той хто “ліг” вже не встане. Але чомусь думати (і страджати) за нього потрібно водію. Чи не здається Вам це нісенітницею? Чи знов, як колись, порівнюємось на поганьшого?

        • Да, борзых пешеходов нужно воспитывать и наказывать. Но не нужно сваливать всю вину на них. Среди водителей тоже мудаков хватает.
          Пример: https://www.unian.ua/incidents/universitet-u-chernivcyah-avto-protaranilo-vorota-i-stinu-universitetu-fedkovicha-foto-video-novini-ukrajina-11204186.html – за 150-200 метров до ворот светофор. Не знаю на кой, но та аллея, по которой этот конь педальный долетел до здания, длинной метров 100 и засыпана толстым слоем мелкого щебня, как в аварийных карманах на трассе (пешеходы ее обходят по боковой дорожке). Похоже, что он как наступил на педаль на светофоре, так и не отпустил, пока в колонну не впендюрился. Ну и ссылки под статьей как раз в тему.
          Да, во избежание лишних вопросов – я за баранкой с 73-го года.

          • Да, забыл сказать, от светофора подьем до самых ворот.

      • Евгений О. | 23.11.2020 at 21:57 |

        Нормально.
        Тобто ви пропонуєте в усіх своїх діях брати до уваги, що існують недоумки “з м’яса і кісток”, яких значно важче виростити, ніж новий автомобіль.
        А чи думав хтось із згаданих мною вище довбнів, та курей, що бігли через дорогу перед машиною, яких зусиль мені коштувало заробити на неї? Якого здоров’я? Так, саме здоров’я ‘ рокіфв навчання та праці. Часто не нормованої в часі.
        Чому, через стільки років після появи терміну “диктатура пролетаріату” знов має з’явитись його модифікація? Хай і поки в такій трактовці.
        Скільки можна йти на поводі у, вибачте, біомаси, що не знала, не знає і нічого іншого не хоче знати, окрім того, що їм зобов’язані ті. хто вміє, знає і спроможний робити вдесятеро більше і краще за них?
        Кожен має нести ОДНАКОВУ відповідальність за порушення правил і норм, яких він має дотримуватись.
        Коли за перхід в неустановленому місці пішохода стануть щонайменше штрафувати, а в потенціально небезпечних випадках і до цугундера запроторювати, у випадку ж тяжких наслідків і матеріальних втрат стягати в повному об’ємі з нього ,тоді можемо і про жорстокі покарання для водіїв поговорити.
        Здавалось би до чого тут “диктатура пролетаріату”?
        Але ж принци сьогодні той самий діє в різних сферах і законодавства в тому числі…

        • Сергій | 23.11.2020 at 22:06 |

          Бедненький, как же вы мучились. Может не стоило. Неужели ржавое корыто с гайками стоит таких лишений. Продайте и живите счастливо !

          • Евгений О. | 23.11.2020 at 22:54 |

            А с какого перепугу, вы, уважаемый,решили, что оно ржавое?
            Похоже, что далее самоката в части транспортных средств опыта не имеете.
            Ну что ж, это тоже жизнь. Хотя и скучная. Но у каждого свой выбор.

        • Сергій | 23.11.2020 at 23:07 |

          Евгений, а вы никогда не задумывались, что владеете машиной за счет пешеходов ? Нет ? А подумайте.
          Ответственность водителя всегда будет выше пешехода. При ДТП больше страдает пешеход а вы как правило нет. Это потому, что вы владеете предметом с повышенной опасностью который может нанести вред многим людям.
          И да любая машина ржавеет сразу же, даже в процессе сборки. Хоть Запор хоть Мазерати – корыто с болтами при этом ржавое.

          • Что значит “владеете машиной за счет пешеходов”? Они, типа, ему на тачку “скинулись”, чтобы он пешком не ходил?
            Да, ответственность водителя была, есть и будет выше, чем у пешехода. А если виноват в ДТП именно пешеход? Лично знаю два случая, когда водитель был невиновен в смерти пешехода, и водителя оправдали. Первый – пацаны стояли на тротуаре и один шутя толкнул другого (своего друга), тот сделал шаг назад, на дорогу, и как раз попал под колеса. Второй – бабка шагнула буквально под колеса грузовика с заросшей кустами обочины. Как и чем можно компенсировать моральную травму (на всю жизнь) водителей в обоих этих случаях? Думаю, никак.
            Так что в каждом отдельном случае нужно разбираться отдельно. И наказывать обе стороны, в соответствии со степенью их виновности.

        • Влад | 23.11.2020 at 23:40 |

          Євгений, тисну руку.

        • Вік | 23.11.2020 at 23:47 |

          Тобто ви пропонуєте в усіх своїх діях брати до уваги, що існують недоумки
          ———-
          Шановний, а ви не в курсі, що автомобіль – це засіб підвищеної небезпеки. І абсолютно не має значення, платили ви за цей засіб, і наскільки важко працювали. Ви, і лише ви створюєте загрози на дорогах, Відповідно, і відповідати – вам. Ніхто не заставляв вас сідати за баранку.
          Це, як зі зброєю. Те, що ти купив її, ще не значить, що ти можеш переступити через права інших.
          Пішоходи, велосипеди чи самокати з’явились на дорогах значно раніше автомобіля, от приорітет за ними. А кожний власник металевого корита з болтами вважає себе королем дороги. Саме через це в світі так багато ДТП. А не через тупих, дурних, п’яних пішоходів.
          Так, на всякий. Автомобіліст, пішохід, велосипедист, скутерист. Стаж у всьому понад 30 років.

          • Т.е. “через тупих, дурних, п’яних пішоходів” ДТП не происходят?

          • Volodymyr SR | 24.11.2020 at 04:03 |

            То Вік | 23 Листопада, 2020 at 23:47 Ніж, що у кожного є на столі, теж є предметом підвищеної небезпеки, так що, заборонити, ліцензіювати, чи шо? Хоч трохи думати не пробував?

          • Andriy Moderator | 24.11.2020 at 08:27 |

            А вы в курсе, что если вы возьмете кухонный нож, положите его в рюкзак и выйдете из дома в вашей Калифорнии, и вдруг какой полицейский поинтересуется содержимым вашего рюкзака, то вы будете объясняться с судьей на тему concealed fixed blade knife? Но рюкзачек – это еще ничего, можно отбрехаться при наличии хорошего адвоката, прецедент был, а вот если его найдут у вас в кармане – однозначно тюрьма ходить.

          • Вік | 24.11.2020 at 09:04 |

            To OK: я не заперечував вину пішоходів. Відповідав на вищенаписаний допис ЕвгенияО, який аж світиться своєю “винятковістю”. Все ж, коли зіткнуться пішоходи, або вело і пішов, травми на порядок легші у будь-якому випадку. Саме цьому треба в першу чергу вчити автомобілістів – різниці у вазі та наслідках.
            То VilodymyrSR по-перше, я з вами на брудершафт не пив, і на “ти” не переходив. А по-друге, ножі різні. На мисливський ніж вам також потрібно дозвіл. А на кухонний – ні, це як велосипед на дорозі. Все визначають характеристики ТЗ.

        • Сергій | 24.11.2020 at 00:29 |

          [Что значит “владеете машиной за счет пешеходов”? Они, типа, ему на тачку “скинулись”, чтобы он пешком не ходил?]
          Почти. Каждый автомобилист в каждый момент времени занимает не менее 4,5 кв метра пространства,тогда как пешеход не более 0,5. Вот эту разница в как минимум 4 метра и дается автомобилисту за счет пешеходов. За сутки человек потребляет 2400 литров кислорода за год 880 000 литров. Это же количество автомобиль съедает проезжая 500 км пути. Таким образом автомобилист забирает кислород у пешехода опережающими темпами. Добавим сюда парковки, гаражи мойки автомобилей АЗС и окажется что пространство для человека сузилось настолько, что порой невозможной пройти. И это не фигура речи.

          • Это все, извините, чушь.
            Потому что есть дорожный налог.
            Который пешаки, кстати, не платят. Равно как и педальные и электро хрустики.

        • Сергій | 24.11.2020 at 00:36 |

          “Т.е. “через тупих, дурних, п’яних пішоходів” ДТП не происходят?”
          Нет. Если бы не было автомобилей то все эти категории не могли бы создать аварийную ситуацию с тяжелым исходом.

          • Vadym Kuzmenko | 24.11.2020 at 08:19 |

            Бред!

          • Сергій | 24.11.2020 at 10:22 |

            Vadym Kuzmenko | 24 Листопада, 2020 at 08:19 |
            Бред!
            ————————————————–
            Аргументируйте.

        • Yaroslav | 24.11.2020 at 13:35 |

          To Евгений О. 23 Листопада, 2020 at 21:57
          Я іноді спостерігаю, сидячи поруч, за дочкою, яка веде машину. Коли перебігає дорогу, або тільки намірилися це зробити поза переходом, чи людина, чи собака, чи курка, вона зупиняється і доброзичливим жестом пропонує перейти. Одразу іззаду лунають нетерпеливі сигнали, та вона на це не зважає.

    • Сергій-Львів | 24.11.2020 at 00:38 |

      Ви не враховуєте те, що водій перед тим як отримати права, має пройти медкомісію, а пішоходи не мають ні прав (документу), ні зобов’язані проходити медкомісію. Тому на дорозі побачити пішохода-неадеквата, це норма, а водій-неадекват – це майбутній злочинець. Золоте правило водія – це завжди передбачати небезпечну ситуацію. А їздити, замріявшись, треба в чистому полі. Якщо шо, також водій. І на ровері ганяю, і пішки ходжу.

  9. Китайцы пешеходов уже давно дрессируют на соблюдение ПДД https://itc.ua/blogs/v-kitae-pridumali-opryiskivat-peshehodov-vodoy-chtobyi-te-ne-hodili-cherez-dorogu-na-krasnyiy/

  10. Віктор | 23.11.2020 at 20:44 |

    Насправді абсолютній більшості людей водіння авто НЕ МОЖНА дозволяти. Бо це таки предмет сильно підвищеної небезпеки, а вони непридатні, для них аварія з наслідками – тільки питання часу. Тобто встигне чи не встигне. Встигає завжди достатньо, щоб смертність від них була більша смертності від багатьох болячок, навіть дуже в наш час знаменитих.
    Рятунок прийде тільки тоді, коли ВСІ авто будуть роботами, зовсім без руля й педалів.
    А до того все йде, чекаємо.

    • Воланд | 24.11.2020 at 14:10 |

      Так и есть, некоторые не могут водить а некоторые получив права и немного поездив считают что они всё умеют.думаю неплохо бы для первогодок устанавливать ограничитель скорости в 70 км за городом и 50 в городе.

  11. не стоит ЛО касаться этой темы. ПДД не соблюдают как водители так и пешеходы. Водители превышают скорость. Пешеходы надеются на супер реакцию водителя и супер тормоза. А если водитель зазевался? Человек ведь.

    • pan_futiy | 23.11.2020 at 23:23 |

      slagr | 23 Листопада, 2020 at 20:48
      Yaroslav | 23 Листопада, 2020 at 20:15
      … у короновірусному фонді гроші закінчилися.

      Для такой раскраски понадобится еще две-три пандемии, чтоб деньги из противоэпидемического фонда в краску спустить!

      • Это европейские деньги, пан Futiy. Я показал один пример когда деньги используются по назначению.

  12. Володимир | 23.11.2020 at 21:10 |

    Закликаю громадян звернути увагу на таку річ: абревіатуру ДТП. Я не розумію який малорос переклав слово “проісшествіє.рос)” на ПРИГОДУ. Курва, вмирають люди, травми, матеріальні втрати = у нас “пріключєніє”. Це подія – дія, яка відбулась.

    • Yaroslav | 23.11.2020 at 21:51 |

      To Володимир 23 Листопада, 2020 at 21:10
      Подія, випадок пригода синоніми з різними відтінками. ДТП скоріше пригода. Користуйтеся українськими словниками, а не зворотнім перекладом російською

      • Микола | 23.11.2020 at 23:26 |

        Колись, не пам’ятаю де, біля переходу намалювали в триде форматі залізобетонний стовп, що лежить нібито впоперек дороги.
        А через певний час замалювали, бо водії, що їхали там вперше, різко гальмували (дуже натурально намальовано було), а ті хто їхав за ними таранили машини, що раптово застосували екстренне гальмування…

  13. Дмитро | 23.11.2020 at 21:28 |

    Вважаю, що поведінка на дорозі напряму залежить від того як йдуть дела в країні. Коли все добре і зростає економіка, всі більш добродушні і спокійні, пропускають інших водіїв та пешиходів. В напруженої політичної і економічної обстановці все по-іншому, водіїтнервують, кількість аварій зростає.
    Тепер про пішоходів.
    Якщо людина не була жодного разу за кермом або на передньому пасажирському сидінні, особливо коли починає вечеряти і в темну частину доби, вона ніколи не зрхуміє небезпеки переходу дороги в заборонених місцях. Але це долаєть постійною монотонною роботою з населенням. Я кожного дня бачу, як люди переходять 6 полос при великому трафіку і вже бачив декілька трупів. Можу сказати, що в деяких випадках винен водій але в більшості випадків пішохід

  14. Andriy Moderator | 23.11.2020 at 21:29 |

    “Таким чином, скорочення максимально допустимої швидкості в населених пунктах всього лише на 10% може зберегти життя людині в 90% випадків.”

    Самый безопасный автомобиль – это который никогда никуда не едет. А самое безопасное место для пешехода – зафиксированный в комнате с мягкими стенами.

  15. Dmytro Podkowa | 23.11.2020 at 21:35 |

    А мені просто цікаво, чи багато дописувачів знають, що в Україні припустима швидкість в населених пунктах вже давно не 60, а 50 км на годину? Бо судячі з поведінки на дорогах про це не знає як мінімум 73 відсотка водіїв (за моїми спостереженнями).

    • Andriy Moderator | 23.11.2020 at 23:22 |

      У меня в городе (не в городишке где я конкретно живу, а во всем большом городе из множества городишек) обычная скорость на улицах 40-45mph (64-72 км/ч), местами 50 (80). На совсем маленьких улочках 30-35 (48-56). В школьной зоне (тот небольшой специально обозначенный участочек метров 50 где дети переходят дорогу) 15mph (24 км/ч). На хайвее в черте города – 65 (104), за городом 75 (120). Штрафовать начинают при превышении скорости в 11 mph, в школьной зоне 5. Реально поток может идти +15-20 запросто. Школьная зона – святое, мало не покажется.

  16. Сказано и за пешеходов и водителей и наказание, Но главная причина смертности на дороге, дороги! Они стают лучше, удобнее, провоцируют на скорость, сервиса мало но есть, Но желание экономить при строительстве приводит к самым без альтернативным авариям, лобовым! По всем трассам, и дорогам в городам позволяющим разогнаться, в обязательной форме разделительные отбойники как минимум, и второе, запрет на пользование совковых автомобилей, они с безопасностью не имеют ничего общего, ну кроме локальных районов, Но главное снять проблему лобовых поцелуев!

    • От черкасс до границы киевской области накатали дорогу. Вроде все хорошо и красиво, но 2 полоска! Причем нет даже обочины на большем ее протяжении! Реально, если кто то встанет, то перекроет пол дороги!
      Ессно, на ковидные деньги.

  17. Вольдемар | 23.11.2020 at 22:12 |

    Нет, вы уж меня извините. Вижу что тут больше водителей. Верю, что даже много законопослушных и правильных. Соблюдающих правила и не садящихся пьяными за руль Это же ЛО, тут определенный срез общества. Хочется верить, что больше адекватных людей.
    НО! Все равно, в целом, люди не готовы к самостоятельному управлению такими опасными штуками, как массовые авто. Реально это компромис с цивилизационными нуждами человечества. Только роботизированные авто! Только регулируемые автотрассы с помощью ИИ.
    Пешеходы, говорите, должны компенсировать? А пешеход может так?
    Вот, “наслаждайтесь”..
    https://kyiv.tsn.ua/ne-mozhe-ruhatisya-postrazhdaliy-u-dtp-na-zupinci-u-kiyevi-zrobili-drugu-operaciyu-1669003.html
    видео с 00:50
    водитель не пострадал..
    Сорри за ресурс, но тут это не влияет на подачу материала.

  18. Aleksandr | 23.11.2020 at 22:35 |

    Я считаю, что ответственность нужно разделять! Сколько раз бывало едешь с работы в темное время суток, НЕ в населенном пункте, а просто по трассе, и в самый последний момент замечаешь велосипедиста, который даже самый простой катафот не повесил на свой велик, и одежда темная впридачу! То же самое и с пешеходами, иногда идут в таких местах по дороге, где до ближайшего нас пункта несколько км, во всем темном и по ходу движения, и даже не думают сходить именно с полосы дороги!

  19. Aleksandr | 23.11.2020 at 22:45 |

    Ужесточать конечно тоже нужно, особенно за вождение в нетрезвом состоянии. С превышением же не так уж и сложно бороться – на самых напряжённых участках должны быть патрули, видеофиксация. Перед пешеходными переходами – лежачие полицейские, светофоры с кнопкой и тд

  20. Сергій | 23.11.2020 at 23:10 |

    Снижение скорости не только повышает выживаемость человека при ДТП, но и еще повышает пропускную способность дороги. А это особенно важно для наших городов в которых многие улицы на пределе пропускной способности.

    • Влад | 23.11.2020 at 23:44 |

      Це ще як? Якщо маємо 4-полосну дорогу, без перехресть, пішоходних перетинів, тощо, то як зменшення швидкості може підвищити пропускну здатність? Щось не те ви пишите.

      • Сергій | 24.11.2020 at 00:11 |

        Пропускная способность дороги в основном зависит от скорости движения и плотности автомобилей на единицу длины и некоторых других факторов.
        Таким образом максимальная пропускная способность наступит при максимальной плотности заполнения дороги и максимальной свободной скорости. Известно, что чем выше скорость тем больше интервал между автомобилями. Ну например интервал между автомобилями при скорости 100 км.час больше чем при скорости 50 км.час.
        Это называется интенсивностью движения- N. рассчитывается по формуле N=vQ, где V-скорость км/час а q – плотность авт/км. Расчеты показывают, что для 4-х полосной магистрали максимальная пропускная способность наступит примерно при скорости 38-42 км/час. (зависит от состава транспорта) и составит примерно 7 000 автомобилей в час. Теоретическая пропускная способность полосы 2900 авт/час.
        Для получения реальной пропускной способности высчитывают практическую пропускную способность которая учитывает износ дороги, погодные условия, коэффициент прямолинейности и некоторые другие факторы.

      • Вік | 24.11.2020 at 09:18 |

        Все правильно. При меншій швидкості і гальмують менше, рух спокійніший і заповнення полос вища, отже рух інтенсивніший.

        • spudey | 26.11.2020 at 21:49 |

          Якось читав, що на трасі M25 довкола Лондона довго міряли і зійшлися на тому, що найоптимальніший потік при дотриманні правила двох секунд (бути на такій відстані від попереднього водія, яку твоя машина проїжджає за дві секунди; напр. 40 метрів при їзді 72 км/год).

        • spudey | 26.11.2020 at 21:54 |

          Вік | 24 Листопада, 2020 at 09:18
          ==
          “Все правильно. При меншій швидкості і гальмують менше, рух спокійніший і заповнення полос вища, отже рух інтенсивніший.”
          ==
          Не зовсім так: коли потрапляєш в корок, то ледве повзеш і постійно гальмуєш. А от коли відстань така, що для уникнення зіткнення з попередньою автівкою достатньо лише забрати ногу з педалі газу, тоді й гальмувати не доводиться. Це від швидкості руху не дуже залежить, якщо взагалі…

  21. З моєї точки зору – я дуже вдячний автору за такий своєчасний до нинішньої погодної ситутації текст, але, як водій з 19 річним стажем хочу наголосити – пішоходи також є учасниками дорожнього руху. Більше того – навіть я- вийшовши з машини – вже пішохід. То ж, панове дописувачі- легше подивитися вліво, переходячи дорогу, ніж дивитися,потім,вгору, і питати Бога(якщо до нього попадете), – що я тут роблю)))

  22. Alex_k | 24.11.2020 at 00:14 |

    Местным властям надо развивать инфраструктуру для велосипедистов, делать пригодным для пользования общественный транспорт. Ездить на этих маршрутках-скотовозках, стоящих по полчаса с людьми на остановках, или на разваливающихся на ходу трамваях середины прошлого века – занятие неблагодарное. А владельцам автомобилей все же строить жизнь не на понтах, чтоб везде на автомобиле, а по целесообразности – часто доехать на общественном транспорте, велосипеде или пешком не только дешевле, но и быстрее, проще и полезнее для здоровья, и корона не упадёт. Хотя, конечно, сейчас эпидемия вносит коррективы в актуальность пользования общественным транспортом.

  23. pan_futiy | 24.11.2020 at 00:30 |

    В россии, как известно, две беды – дураки и дороги. В Израле одна беда – дураки на дороге.
    (Сейчас проявилась еще одна беда – дураки в правительстве, но об этом в другой раз.)
    Медленно и тяжко все же приучили большинство водителей уступать дорогу пешеходу на переходе. По новым правилам, водитель перед переходом должен снизить скорость и ОБЯЗАН остановиться, даже если пешеход еще только приближается к переходу. Не пропустить пешехода на переходе – очень крупный штраф (и полиция не без удовольствия отлавливает и штрафует за это), сбить пешехода на “зебре” – однозначно тюрьма (если, конечно, водитель не известный адвокат или политик – были скандальные прецеденты).
    Большинство нерегулируемых перекрестков и даже часть регулируемых стараются переделать в “клумбы” – т.е., в перекрестки с круговым движением. Преимущественное право – у находящехся на кругу. И это действительно удобно.
    Одно время дотировалась установка различных приборов типа “Мобильный Глаз” (сейчас все новые машины должны быть ими оборудованы в обязательном порядке), которые сигналят при смене ряда без включенного “поворотника”, при несоблюдении дистанции, при приближении к красному светофору, а при попадании в поле зрения прибора пешехода – верещат так, что и мертвого разбудят.
    А вот испытания “беспилотных” автомобилей в Израиле провалились – потому что водят здесь так, что никакая автоматика не разберется, а искусственный интеллект свихнется. Я отказался от машины – во-первых, содержать машину слишком дорого, во вторых, не хочу свихнуться.

    • Сергій | 24.11.2020 at 00:32 |

      ++

    • Andriy Moderator | 24.11.2020 at 00:46 |

      “водят здесь так, что никакая автоматика не разберется, а искусственный интеллект свихнется.”
      “во вторых, не хочу свихнуться.”

      Вот до чего наука дошла. Я думал человек пишет, а оказалось pan_futiy – искусственный интеллект.
      Но мы его раскололи. 🙂

      • pan_futiy | 24.11.2020 at 12:14 |

        Я знал! Я знал, что кто-нибудь это заметит и обратит внимание!! 😀 😀 😀
        (Но если считать, что человек исусственно создан богом, то и интеллект у него получается искусственный. 😉 )

  24. был когда-то такой термин, как “неотвратимость наказания”. забытый напрочь. потому как нынче, если виновник дтп не сможет договориться с ментом, то немного позже у него будет шанс договорится с судьей. а если и с судьей ничего не выйдет, то он договорится уже на зоне – про вип-хоромы с блек-джеком и шлюхами…

  25. Volodymyr SR | 24.11.2020 at 04:30 |

    Постійно спостерігаю метаморфозу – водій виповзає з авто і повзе посеред дороги. Коли такому, вірніше, такій особі сигналиш, воно ще й ображається. І це в країні, де населення мабуть під 90% з водійським посвідченням. Мова про Штати. Так шо про пішоходів і мови немає, це взагалі “Прибульці” з іншої Планети.

  26. Володимир | 24.11.2020 at 09:14 |

    Перепрошую, Ярослав, но ви написали хрінь. Пригода, це приключение, а уже потім в залежності від контексту можна вживати, происшествие, действіє… Прямий переклад проісшествіє = подія, це факт. Те, що нам це віщають з тв 30років – звичка. Перекладіть для себе:В семье Ивановых горе, в результате ДТП погиб отец. А зараз : Ужасное происшествие вчера случилось с Ваней, его – зарезали. Отака пригода для Вані. Щодо словника, візміть прочитайте і пруф. Словник Ганич, Олійник. Київ мп фенікс 1993.стор179

    • Володимир | 24.11.2020 at 09:30 |

      Обратний переклад. Стор 455. Пригода = приключеніє, потім пов’язане з ризиком (похождение), і тільки потім о “нежиданном, непредвиденном = происшествие. Тому якось дивно слухати, коли нещодавно в наслідок ДТП була обезголовлена людина, називати це дійство пригода. Да і п. с. на/в Україні теж вживається однаково, проте міняється суть : 1.територія. 2.держава. Слова це магія, вони формують майьутнє і сутність.

      • Шановний Володимир 24 Листопада, 2020 at 09:30, чого ви причепилися до цього слова? Це ж не академічна лінгвістична тусовка. Взагалі, для російського слова «приключение» українська мова має відповідник: «приключка».

  27. Yaroslav | 24.11.2020 at 14:18 |

    Дякую всім за цікаві коментарі і наостанок надам невеличкий уривок з роману «Золоте теля» Ілля Ільф, Євген Петров:
    «Пішоходів треба любити. Пішоходи становлять більшу частину людства. Мало того – кращу його частину. Пішоходи створили світ. Це вони побудували міста, звели багатоповерхові будівлі, провели каналізацію і водогін, замостили вулиці й освітили їх електричними лампами. Це вони поширили культуру по всьому світу, винайшли книгодрукування, вигадали порох, перекинули мости через річки, розшифрували єгипетські ієрогліфи, запровадили у вжиток безпечну бритву, знищили торгівлю рабами і встановили, що з бобів сої можна виготовити 114 смачних поживних страв. І коли все було готове, коли рідна планета прийняла порівняно упорядкований вигляд, з’явилися автомобілісти. Треба зауважити, що автомобіль теж був винайдений пішоходом. Але автомобілісти про це якось відразу забули. Лагідних і розумних пішоходів стали розчавлювати. Вулиці, створені пішоходами, перейшли у владу автомобілістів. Дороги стали вдвічі ширші, тротуари звузились до розміру тютюнової бандеролі. І пішоходи почали злякано тулитися до стін будинків. У великому місті пішоходи ведуть мученицьке життя. Для них ввели якесь транспортне гетто. Їм дозволяють переходити вулиці тільки на перехрестях, тобто саме в тих місцях, де рух найсильніший і де волосок, на якому, зазвичай, висить життя пішохода, найлегше обірвати».

  28. Володимир Грабовенко | 24.11.2020 at 22:51 |

    У нас з року в рік зменьшується кількість загиблих в ДТП , що радує,2012 -5131.2013-,4833,2014-,-4434, 2017-3422, 2015 – 3970, 2016-3410,2018-3350

  29. Володимир Грабовенко | 24.11.2020 at 22:58 |

    З 2012 по 2018 меньшне загинуло в ДТП за рік 1800 чол . Це величезна цифра .і це досягнення. У 2012 -5131, у 2018-3350 чол.

  30. Валерій(Z) | 25.11.2020 at 00:36 |

    Для перекладача Володимира: Годі сваритись, гарячі читачі ЛО. Не годиться для годиться вряди-годи при нагоді потрапляти у пригоди біжучи перед авто. Згода?

Comments are closed.