Сделай сам

Недавно мы писали о том, что на строго секретных объектах в  Иране, в частности, 2 июля в Натанзе и 3 июля в Парчине, произошли загадочные, мощные взрывы. Сразу вслед за этими новостям, пошла информация о том, что на самом деле, взрывы произошли на ядерных объектах Ирана, завязанных на  оборонной программе. Проще говоря, несколько дней подряд взрывались объекты, где иранские специалисты в области ядерных вооружений готовили свое ядерное оружие.

Будь это одиночный взрыв, произошедший на одном объекте, это можно было бы списать на катастрофу техногенного характера, но несколько взрывов подряд на объектах, связанных между собой технологической цепочкой создания ЯО, это  – не может быть случайным. И это действительно можно считать катастрофой, поскольку в результате этих взрывов там погибло 19 специалистов, в том числе – ведущих.

Поначалу природа этих взрывов не была очевидной, но после того как в ближневосточную и арабскую прессу ушла информация о том, что иранские аятоллы поклялись отомстить Израилю за взрывы, техногенный характер этого происшествия отпал сам собой и на первый план вышла долгожданная и обещанная Израилем спецоперация по уничтожению ядерной программы Ирана.

По неподтвержденным данным, взрывом уничтожен полуфабрикат для начинки ядерного оружия, фторид урана. Газообразное вещество проходит обогащение в специальных газовых центрифугах и после каждого цикла обработки в нем повышается содержание урана.

Так вот, в результате взрыва были повреждены резервуары, где он хранится, и в результате, до 80% ценного вещества было потеряно. А кроме того, был поврежден исследовательский реактор, замкнутый в цепочку обогащения расщепляющихся веществ.

О том, что именно привело к этим взрывам, говорят по-разному. Аль-Джазира говорит о том, что возможно речь идет о хакерской атаке на объекты военной инфраструктуры, в результате которой злоумышленники захватили контроль над системами управления и путем манипуляций, вывели их на запредельные параметры работы, что и закончилось взрывом.

Израильские же источники, со ссылкой на ЦАХАЛ, говорят о воздушной атаке на объекты. Якобы, по целям отработали самолеты F-16, но известно, что у этих самолетов не хватит топлива для полета до цели и обратно, а танкер, барражирующий где-то на полпути к цели, был бы хорошо заметен не только для средств ПВО в регионе, но и для наземных диспетчерских служб, чего не произошло. По крайней мере, сообщений об этом нет.

Куда более интересным выглядят сообщения о том, что на самом деле, атака произведена новейшими самолетами пятого поколения F-35, которые в принципе способны долететь с территории Израиля до целей в Иране, разгрузиться и прилететь домой на одной заправке. Если дело обстояло именно так, то это было первое такое применение самолета, в плотной системе ПВО противника. Ведь не секрет, что ядерные объекты прикрываются плотной и эшелонированной системой ПВО, и получается, что израильская авиация легко ее преодолевает и спокойно выполняет свои задачи.

Всю эту картину подтверждают сообщения из Израиля. Иран обещал отомстить и быструю месть могут обеспечить только их союзники, находящиеся в палестинском Секторе Газа. Видимо, в Израиле  к этому были готовы и следили за этой территорией и потому пару часов назад пошли сообщения о том, что авиация ЦАХАЛ наносит удары по целям в секторе Газа. Видимо Иран активизировал свои силы там для мести, а израильтяне – перехватили инициативу и отутюжили проиранские силы  превентивно.

В общем, Израиль взял на себя функции ООН и МАГАТЭ и в результате – неплохо с ними справляется. Чем быстрее и мощнее отвечают террористам, тем больший эффект это приносит. Походе на то, что это должно стать примером для всех, кто сталкивается с подобными проблемами. Действовать следует по принципу: «Если хочешь сделать хорошо – сделай это сам». Все остальное – бесполезная лирика.

43 Comments on "Сделай сам"

  1. Олег | 06.07.2020 at 06:30 |

    Знімаю капелюха!

  2. Віктор | 06.07.2020 at 07:15 |

    Будапештський меморандум
    Мемора́ндум про гара́нтії безпе́ки у зв’язку́ з приєдна́нням Украї́ни до Догово́ру про нерозповсю́дження я́дерної збро́ї — міжнародна угода, укладена 5 грудня 1994 року між Україною, США, Росією та Великою Британією про неядерний статус України.
    Згадали? Чим кінчилось для України – теж знаєте.
    Весь інший світ теж знає. Іран, Корея, ще купа, про кого ще не говорять.
    Всім було дано потужний сигнал:
    Робіть собі ядерну зброю! Інакше і з вами поведуться, як із Україною.

    • Сергій | 06.07.2020 at 08:08 |

      Як ви вже задовбали своєю мантрою про ядерну зброю!…

      Була б у нас ядерна зброя, москалі б усе одно напали, й сенсу в гібрідній війні від неї ніякої. Донецьк й Луганськ ядерними бомбами бомбити?! То ми б зараз сиділи би під такими санкціями, що КНДР й Іран таких не бачили.
      Зрозумійте нарешті що ядерна зброя не допомогла б нам, якщо у нас міністром оборони був громадянин країни-агресора!
      Зараз ситуація повторюється, ДБР ламає ППО, бере плани України на випадок повномасштабного вторгнення й передає москалям.
      Чим би вам допомогла ядерна зброя?
      Відповідаю нічим!
      Вкрали би, або списали частину елементів без яких неможлива дифузія. Й уся ядерна зброя перетвориться на радіоактивний металобрухт.
      Почитайте у Бірюкова в фейсбуці як списували майно в МО до війни. А коли почалася війна, виплив такий парадокс. Гармати є, снарядів нема, або снаряди є, а відповідних гармат нема. Й так по всьому.
      Забудьте про ту ядерну зброю, нічим вона не помогла б.
      Просто треба мати притомну владу, та справжню Божу Службу України, а не це псевдо-СБУ.

      • Евгений (3-я волна) | 06.07.2020 at 09:28 |

        100% погоджуюсь з Вами, Сергію!

      • Евгений О. | 06.07.2020 at 10:01 |

        Тут два варіанти, обидва мають однаковий результат.
        Перший. Стйіке нерозуміння доволі примітивних речей за умови завищеної самооцінки.
        Другий. Ретельне виконання поставленого завдання з формування на ресурсі цілком конкретної дискусії, яку міг би з успіхом використати работодавець.
        Обговорення не варте.
        Перш за все з тієї причини, що в обох випадках аргументація не сприймається за визначенням.
        Є достатньо суттєво більш важливих тем.

      • Віктор | 06.07.2020 at 11:02 |

        Сергію, ви УВАЖНО читати вмієте?
        У мене там на що упор? На сигнал усьому без’ядерному світу. Тому самому, який АБСОЛЮТНО не стане вникати в українські деталі типу “снаряди є – гармат відповідних нема”. Тому, для якого послідовно в часі дві такі зрозумілі речі:
        – Україна здала наявну у неї ядерну зброю під гарантії безпеки;
        – Один із гарантів окупував частину української території, а інші гаранти “висловили стурбованість” і марудять малоефективними санкціями. А також продовжують всяко виявляти велику вимогливість до поведінки саме України. Серед іншого всяко заважаючи національному відродженню. Тому самому, без якого ну ніяк не позбудешся московських агентів скрізь і всюди. Бо згаданої вами “притомної влади” без того відродження мати ніяк не можна.

        • Сергій | 06.07.2020 at 12:31 |

          Так вмію. Вам зустрічне питання: наявність ядерної зброї захистила би Україну від нападу РФ? Доречно було б освіжити пам’ять стосовно інциденту на Тузлі, коли вже ми були практично на грані війни. Москалі не захотіли ризикувати, навіть за відсутності у нас ядерної зброї.
          Й не треба порівнювати Іран, КНДР до нормальних країн. Тому що ці країни дивляться на рф й заводять собі ядерну зброю щоб мати змогу шантажувати цивілізований світ. Саме це чудово розуміють в Ізраїлі й працюють на упередження. Це чистої води тероризм, й всі це чудово розуміють!

          А для національного відродження більше користі мати справжню контррозвідку, та притомну владу, та сучасні збройні сили.

          • Віктор | 06.07.2020 at 12:52 |

            Не вмієте! Бо – придивіться УВАЖНО – у мене нема ні слова про захистила б та зброя Україну, чи ні. Це питання сиииииильно дискусійне.
            У мене про сигнал-сигналище всьому без’ядерному світу від світу ядерного.
            Поведінка Ірану після такого сигналу цілком і повністю ЗРОЗУМІЛА й ВИПРАВДАНА.
            І якщо він таки зуміє добитися свого – хай лікті кусають ті, хто спокійнісінько сторгувався Україною.
            Ну й інші заодно хай кусають, які надіються відсидітися збоку.

          • Віктор | 06.07.2020 at 13:02 |

            І ви мене просто таки розвеселили:
            “А для національного відродження більше користі мати справжню контррозвідку, та притомну владу, та сучасні збройні сили.”
            От як можна створити справжню контрозвідку в країні, де колишній окупант-колонізатор має препотужну 5-ту й 6-ту колони, які складаються саме або з чисто його людей, або з денаціоналізованих корисних ідіотів?
            Це АБСОЛЮТНО неможливо. Спочатку треба руки помити, а тоді вже за продукти братися…

        • pan_futiy | 06.07.2020 at 13:17 |

          Віктор | 6 Липня, 2020 at 12:52 |
          Поведінка Ірану після такого сигналу цілком і повністю ЗРОЗУМІЛА й ВИПРАВДАНА.
          Иран начал попытки получить ядерное оружие ЗАДОЛГО до обсуждаемого прецедента.
          А считать ОПРАВДАННЫМИ попытки создать ядерное оружие агрессивным террористическим государством – это вообще за пределами нормального человеческого понимания.

          • Віктор | 06.07.2020 at 13:23 |

            ДО того сигналу – це одне, а ПІСЛЯ – вже зовсім інше. Бо після вже можна і треба тикати ядерних гарантів носом у їхнє лайно.
            Й питати їх, не потребуючи вже жодної відповіді:
            “А хіба угодам із вами можна довіряти?”

            До речі, поведінка й роль Франції в Лівії чимось принциповим відрізняється від того, що інкримінується Ірану в тій же Сирії? Хто у світі терорист-агресор?

      • Укроп | 06.07.2020 at 16:35 |

        Може й задовбали… Тому що це нагально необхідне нам! І не треба так прямолінійно “бомбити ЯО Донецьк та Луганськ”. Бо Ви чудово знаєте що ані Донецьк, ані Луганськ на нас не нападали, а от коли одне лисе падло у фільмі про захоплення Криму зробило “явку з повинною”, сподіваючись на свою повну безкарність, про “приведення в готовність ЯО для удару по скупченням ЗСУ”, то як ви вважаєте, якби у відповідь могло бути нанесено удар по скупченню мерзоти у Москві, наприклад? То як, “прыть поубавилась” би, чи ні? Так що думайте трохи… Так, при цій владі треба тільки “піаніни”, але їй досить скоро настане кінець, причому я вже писав – цей кінець може настати досить таки раптово. Всіх “чорних лебедів” не передбачиш, але, наприклад, вважаю що якщо Хуйло наважиться на пряму і неприкриту агресію з застосуванням авіації, то ця зелена влада здрисне миттєво і прийдуть “хто треба”. Ще один варіант – Пороха пробують арештувати у залі суду і розлютований народ звільняє. То що, після того по домам мирно? Зрештою, ми не знаємо планів “кого треба”, мені здається, ми чекаємо виборів у США та коли там одне дурбецало піде вже нарешті під суд… А у нас буде можливість і тут щось поміняти “дуже радикально”. Та мало що може статися… А для адекватної проукраїнської влади відновлення ядерного статусу України – дуже не завадить. Тому що мерзота боїться тільки “по щам”, інакше не була б мерзотою.

        • Сергій | 06.07.2020 at 20:45 |

          Серйозно?!!!
          Тричі ха-ха-ха, й ще раз ха-ха-ха…
          Останній візит Обами в Україну перед закінченням другого президентського терміну. Янукович віддав останні запаси чистого плутонію придатного для ядерної зброї. Причому віддав просто так за красиве фото з рукостисканням з Бараком на пам’ять. Як гадаєте якби була б ядерна зброя Янукович не віддав би її просто так? Добре подумайте над відповіддю, дуже добре.
          На крайній випадок Салматин вивіз продавив би продаж Плутонію перед війною в РФ за безцінь. Тобто замість кредиту на 15 ярдів зелені через Дублінську біржу. По факту він отримав 3. Була б продаж плутонію за ті ж 15 ярдів зелені. А світ рукоплескав би такому “гарному” кроку. Й будьте певні вивезли б усе до до початку війни щоб не було нічого.
          А ви можете й далі фапати на ядерну зброю.

    • батько Бурнаш | 06.07.2020 at 13:12 |

      ” Як ви вже задовбали своєю мантрою про ядерну зброю!…” 20 діючих атомних реакторів на території України, можете уявити собі “ответочку” на ядерний удар з України? вистачить фантазії? Тепер ще подумайте чому ФРАНЦІЯ не бере участі в НАТО! (там ще більше атомних станцій)

      • Віктор | 06.07.2020 at 19:20 |

        Учитись, учитись і ще раз учитись! Тоді взнаєте, що танці Франції навколо НАТО пов’язані в першу, другу, третю… чергу з її хитрожопістю, а реактори якось достатньо є й у інших, нормальних членів НАТО. І, само собою, у ядерних Індії, Пакистану, Китаю.
        Учитись, учитись і ще раз учитись! Тоді взнаєте, що посилати “атвєтачку” по ядерних реакторах – то треба бути сильно шизанутим чи придурком.

      • Сергій | 06.07.2020 at 20:50 |

        Франція вже повернулась в НАТО, потрібна була допомога щоб поставити Кадафі на місце. От для того й вони повернулися.

        Уявити “ответочку” можу. Достатньо однієї Запорізької АЄС, щоб людству довелось заховатись в бункери на дуже-дуже довго, принаймні тим хто вижив. Ті хто виживуть, ще довго не побачать сонячного світла.
        Якщо гадаєте що людство виживе заховавшись в бункері? То теперішня ситуація з пандемією, коли майже ніхто не дотримується правил й не в змозі сидіти довго вдома. Яскраво свідчить про те, що люди не зможуть довго там сидіти й їм захочеться на поверхню, навіть якщо це буде їхня остання прогулянка.

      • Kot Bazilio | 06.07.2020 at 22:05 |

        Якось один політик сказав – В нас немає ядерної зброї але ми точно її примінемо.
        В ту країну теж могла та ще може прелетіти “атвєточка” та і первентивний удар теж. Але усі розуміють що вони таки примінять цю зброю. Тому по тій країні приміне ядерну зброю тільке збочинець.
        І для цього потрібно мати “яйця” а не озиратися увесь час на “атвєточку” бо так і країни не стане бо будуть одні “домбабве” на мапі де колись була Україна.
        А Франція то така франція… Ви почитайте, тут на ЛО є багато “подвигів хранцузьких дартаньянів”…

        • pan_futiy | 07.07.2020 at 19:54 |

          „Во-первых, у нас ядерного оружия нет, а во-вторых, если потребуется, то мы его применим.“ – Голда Меир

    • Martin | 06.07.2020 at 14:21 |

      Ядерна зброя в Україні була б чудовим контраргументом проти “всемогутності” мацкви та тих хто поважає лише силу та підступність. Україна повинна мати можливість відкрито цитувати таку редакцію “Будапештського меморандуму” : “Ядерної зброї у нас нема, але якщо треба розплавити мацковську губернію то вистачить.”

      • Martin | 06.07.2020 at 14:23 |

        Тільки в цьому (наявність ядерної зброї) випадку проблема може “не имеетm военного решения”.

        • Тут ситуація така.При наявності українських гнід ядерна зброя буде неефективна. Якщо позбутися українських гнід, то можна такого наворотити, що й ядерна зброя ні до чого.

          • Укроп | 06.07.2020 at 16:44 |

            Порох з Пастором робили упор на цілком конвенційну надточну рекетну зброю. Бо коли “пташка” влетить точнісінько у кремлівське вікно, то там і ЯО не треба 🙂 Але і “по площам” мати погрозу вдарити теж корисно. Звісно що після того, як вичистимо гнид, зараз ЯО не має сенсу!

          • Евгений (3-я волна) | 06.07.2020 at 16:51 |

            Vazek, згоден з Вами на 100%

          • Сергій | 06.07.2020 at 20:54 |

            Отож бо, саме це я намагаюсь пояснити, та на жаль не всі це розуміють.
            От саме тому кожний раз коли я дивлюсь або читаю як Польща рухається вперед. Чудово розумію, що в нас ті гниди вкрали як мінімум!

  3. Vadym Kuzmenko | 06.07.2020 at 07:57 |

    Да, тут, пожалуй, никакой озабоченностью не отделаешься!
    Придётся выражать обеспокоенность, можно даже крайнюю.
    И да, проблема не имеет военного решения.

    • Вовк | 06.07.2020 at 11:38 |

      як не має? бімбу у Кремль, а тільки ПОТІМ – не має вирішення…

  4. Андрій Олегович | 06.07.2020 at 08:52 |

    Пісні про ядерну парасольку залиште індусам з китайцями ) в рукопашну ходять а я.з. є в обох )

  5. pan_futiy | 06.07.2020 at 09:04 |

    … пару часов назад пошли сообщения о том, что авиация ЦАХАЛ наносит удары по целям в секторе Газа. Видимо Иран активизировал свои силы там для мести, а израильтяне – перехватили инициативу и отутюжили проиранские силы превентивно…
    Не совсем так. Израиль придерживается соглашения с Газой о прекращении огня. Но отвечает на каждый обстрел.
    Вчера вечером из Газы были выпущены три ракеты. Две упали на незастроенной местности не причинив вреда, а одну снес “Железный Купол”.
    Но ответ, кажется, был более жестким и серьезным, чем обычно.

  6. pan_futiy | 06.07.2020 at 09:28 |

    Публикуется множество разнообразных версий и непроверенных сведений.
    Например, что на месте аварии обнаружены остатки модернизированного (или мутировавшего) вируса Stuxnet.
    (Особую обеспокоенность КСИР якобы вызывает вероятность, что этот вирус мог не только вывести из строя оборудование, но и передать секретную информацию).
    Что удар был нанесен крылатой ракетой или с беспилотника. Так же упоминались и F35.
    Несмотря на то, “что иранские аятоллы поклялись отомстить Израилю”
    (они всегда и во всех случаях клянутся отомстить Израилю, даже когда просто в кране нет воды),
    я склонен считать, что это все инопланетяне. Какие-нибудь ксеноморфы похулиганили.

    • Евгений О. | 06.07.2020 at 10:03 |

      Ой, эти залетные ксеноморфы такие хулиганы!

      • Martin | 06.07.2020 at 14:26 |

        Схоже настав час для урану “просто перестать обогащаться”

    • Слухайте новину із Ірану:
      Уночі під містом Тегераном
      Їбанула величезна куля,
      Синя-синя, як на лобі гуля!
      Не диміла куля, не гриміла,
      Зіркою Давида мерехтіла,
      Попила з підземної криниці
      D2O студеної водиці!

      Що то було? Мабуть, НЛО!
      Ні сіло, ні впало, По небу пливло…

    • Вася | 07.07.2020 at 11:40 |

      Рептилоиды с Нибиру, конечно же.

  7. strelok17 | 06.07.2020 at 10:57 |

    Теперь понятно почему Рашка , Иран и Турция накинулись с обвинениями на Израилбь

  8. “По неподтвержденным данным, взрывом уничтожен полуфабрикат для начинки ядерного оружия, фторид урана. Газообразное вещество проходит обогащение в специальных газовых центрифугах и после каждого цикла обработки в нем повышается содержание урана.”-з технічного погляду трохи невірно. За допомогою ценрифуг в фториді урану йде виділення ізотопу урану-235(збройного урану). В природньому урані(суміші ізотопів урану -238 і -235) більшість складає уран -238, непридатний для ланцюгової реакції, а значить і для створення ядерної зброї.

    • Martin | 06.07.2020 at 14:36 |

      Уран 238 придатний для ланцюгової реакції, просто бомба з нього дуже велика і з перевезенням проблеми, потрібен корабель як носій (приклад – блок ЧАЕС). З урану-235 бомбу можна скинути в ручну з салону пасажирського літака, а з плутонію – відправити бандероллю.
      У ядерної зброї заряд це суміш різних уранів та інших інгредієнтів.

      • Укроп | 06.07.2020 at 17:04 |

        А якщо ззовні ще й, здається, фторидом літію обкласти, то бімба стане термоядерною. І все ще пролізе у кремлівське вікно 🙂

        • Martin | 06.07.2020 at 18:13 |

          Для термоядерної бомби потрібні чотири основні компоненти: “важкий” водень (тритій+дейтерій), легкий гелій (той що на місяці збираються видобувати), літій (як каталізатор) та “маленька” плутонієва бомба (запал, що розігріє суміш перших трьох до 100 мільйонів градусів за 1 пикосекунду). Оксиди, фториди,… – це необхідно лише щоб ті чотири тримались конструктивної “купи”. Літій теж можна “підпалити”, у зірках “червоних гігантах” він горить при температурі у мільярди градусів, плутонієва бомба замала для цього.
          Пригадую, що у царь-бомбі Сахарова кількість водню, що здетонував була менше одного грама (потужність, щось-десь чверть Гігатонни тротилу). Бомби “Малюки” (Хіросима, Нагасаки) 1945 року, мали потужність у кілька десятків кілотонн.

  9. Sabaton “Saboteurs” + “Counterstrike”:)

  10. старый ворчун. | 06.07.2020 at 13:15 |

    решпект и уважуха израильтянам! правильное решение в нужное время. без оглядки на все … беззубые и беспомощные промеждународные ценности.
    и говорунов озабоченных.

  11. Наталія М. | 06.07.2020 at 16:08 |

    Молодцы, израильтяне! Не дремлют! Тока-тока у этих чумачечих аятолл уже что-то начинает получаться в смысле получения оружейного плутония, а тут бац! “Кто-то нехороший” начинает бомбить их объекты. Они всё время работают на опережение, иначе бы государства Израиль уже бы не было. Представьте себе – жить в окружении агрессивно-настроенных фанатиков, которые столько лет мечтают стереть израильтян в пыль!

    Ещё раз повторюсь, что нам во многом нужно поучиться у израильтян. Мы тоже столько веков сосуществуем с ненормальным, диким и агрессивным соседом! Шоб он сдох! каРфаген – сдохни!

    • Укроп | 06.07.2020 at 17:07 |

      Израиль там ни при чем! Я думаю, это аятоллы курили кальян не возле пожарной бочки, то и случилось горе, просто нарушение правил пожарной безопасности, а Вы уж на Израиль напраслину… 🙂

Comments are closed.