Казочка про Не-Дівчинку Сявочку

Із серії «Новітні казки Діда Панаса»

Добрий вечір вам, малятка, любі хлопчики й дівчатка! Сьогодні я приніс вам казочку — ще й бубликів в’язочку! А казочка моя буде про Не-Дівчинку Сявочку… Отож, діточки, сідайте довкола своїх комп’ютерних моніторчиків, планшетиків чи смартфончиків та слухайте мене уважненько.

Ні-ні, любі мої малятка, ви тільки не подумайте, що весь інтерес старого Діда Панаса полягає в тому, щоб з’ясовувати, чому Не-Дівчинка Сявочка — саме Не-Дівчинка. І чому вона, скажімо так, не є Не-Хлопчиком або ж Не-Чоловіком?! Або ж, зрештою — не є Не-Жінкою… Якщо хтось із вас тільки міг таке подумати — то одразу ж поспішаю розчарувати вас: ви надто поганої думки про Діда Панаса! Так, надто поганої. Бо казочка моя сьогоднішня зовсім не про це…

Тим паче, не подумайте, прошу, нібито Дід Панас почне зараз з’ясовувати, в якому саме місці Не-Дівчинка Сявочка є Не-Дівчинкою і чому так сталося?! Чи то вона собі щось не те до рота потягнула?.. Чи, може, й не до рота зовсім, а до іншого місця, раптом?! І якого розміру та кольору воно було — те, що Не-Дівчинка собі кудись там потягнула?.. І яке воно було на смак: як шаурма, як морозиво чи як щось інше…

Повторюю спеціально для тих, хто розуміє занадто повільно: не про те зовсім моя нинішня казочка, от зовсім не про те!!! І будь ласка, не думайте чогось такого поганого про Діда Панаса!..

Тоді як же ж розповідати вам, дорогі мої малятка, любі хлопчики й дівчатка, про Не-Дівчинку Сявочку, якщо розповідати не так, як ви, можливо, подумали?! Можливо, вирішили найвеселіші та найкмітливіші з вас, що Дідусь Панас захоче пояснити наочно не про те, що саме в Не-Дівчинку Сявочку входить, а що з неї… виходить?! Маю на увазі, які саме слова, а ширше — що за мова злітає з її смердючого поганючого язика?.. Не приховаю, любі мої малятка, що попервах я таки справді хотів сконцентруватися на мові ненависті Не-Дівчинки Сявочки. А якщо точніше — то до її мови ненависті до України та до всього українського…

Втім, дорогі мої малятка, любі хлопчики й дівчатка, про антиукраїнську мову Не-Дівчинки Сявочки вже стільки говорено-переговорено, що говорити про це знов буде нецікаво. Ну от просто нецікаво, і все тут!..

Але про що ж тоді моя теперішня казочка?!

А про ритми, мої дорогенькі! Саме так: хотів би я поговорити з вами сьогодні про ті ритми, які щойно задала Не-Дівчинка Сявочка…

Але я не знаю, чи всі з вас знають, що таке ритми?..

Знов-таки, якщо ви, дорогі мої малятка, любі хлопчики й дівчатка, запитаєте або дорослих, або ж принаймні своїх старшеньких братиків і сестричок, то вони можуть вам відповісти: ритми — це коли входить і виходить, входить і виходить, входить і виходить… і це дуже чудово виходить! Але ж це старий Дід Панас знає, що дорослі чи принаймні старші діти матимуть на увазі старий радянський мультик «День народження Віслючка Іа» з серії «Ведмежатко Вінні-Пух і всі-всі-всі». Ви ж старих радянських мультиків могли й не дивитися, бо тепер більше в моді мультики дізнеївські — отож знов нічого не зрозумієте…

А тому, дорогі мої малятка, любі хлопчики й дівчатка, вам належить знати, що ритм — це не тільки, коли «входить і виходить, чудово виходить». Ритм — це також коли жбурляти сніжок за сніжком, сніжок за сніжком, сніжок за сніжком… Або кидати щось інше — наприклад, «коктейль Молотова» пляшка за пляшкою, пляшка за пляшкою, пляшка за пляшкою… Або як в тій пісні — «Лента за лентою»!..

Ах, лента за лентою — набої подавай,
Вкраїнський повстанче, в бою не відступай!

Лента за лентою… Це теж ритм.

Оскільки ж Євромайдан стався надто вже нещодавно, то мені не треба пояснювати вам, дорогі мої малятка, любі хлопчики й дівчатка, ні що таке «коктейль Молотова», ані що то за пісня така — «Лента за лентою».

Лишається пояснити хіба що, до чого тут Не-Дівчинка Сявочка і який такий ритм вона задала?! Ну що ж, настав час дізнатися про те. Точніше навіть, не дізнатися, а всього лише згадати…

Отже, дорогі мої малятка, любі хлопчики й дівчатка, попрошу вас згадати такого собі культурного міністра… Хоча ні — навпаки міністра некультурного Митяйку… Ох, як же ж того Митяйку звали?! Чи то Батрачником, чи то Собачником… Ви вже вибачайте, любі мої малятка — забув я оте кляте прізвище!..

Втім, найважливіше, що Митяйка Спотикачник той пропхав закон про дискримінацію нашої української мови. Звісно, нічого принципово нового в законі тому не було, і якщо запитаєте ваших батьків або ж старших братиків і сестричок, то вони неодмінно розкажуть вам і про Емський указ, і про Валуєвський циркуляр, і про інші спроби русифікації, яких за всю нашу історію було вже стоп’ятьсот… Закон же Митяйки Батрачник вирізнявся тим лише, що був найсвіжішим — від 2012 року. Ото й уся відмінність.

Але що ж сталося далі?!

А далі, дорогі мої малятка, любі хлопчики й дівчатка, нагадаю тим, хто на тлі подій пізніших і важливіших підзабув: оскільки Митяйці Собачнику в його підлих намірах всіляко сприяла Партія Риго-Аналів, то принагідно добрі люди перестріли на вулиці риго-анальних дупутаток і закидали їх сніжками. Сніжок за сніжком вони жбурляли, сніжок за сніжком, сніжок за сніжком… Отакий ритм виходить! І сталося це на початку квітня 2013 року.

А далі, у Врадіївці, що на Миколаївщині, двоє знахабнілих ментів дуже погано повелися з однією тамтешньою жителькою. І це настільки розлютило місцевих людей, що вони навіть штурмували Врадіївський відділок тоді ще міліції. От саме там, при штурмі того відділку люди вперше і застосували «коктейлі Молотова». І сталося це наприкінці червня — на початку липня 2013 року.

А коли 29 листопада 2013 року пташенята-«беркутята» побили студентів, то буквально через день проти свавільної влади Овоча та його Партії Риго-Аналів повстала вже вся Україна, заспівавши народну пісню «Горіла шина»… І сталося це 1 грудня 2013 року.

А тепер порахуємо, дорогі мої малятка, любі хлопчики й дівчатка, що:

  • — між закиданими сніжками риго-аналками та першою пляшкою «коктейлю Молотова» у Врадіївці — минуло 3 місяці;
  • — між пляшкою «коктейлю Молотова» у Врадіївці та початком Євромайдану, коли у повітрі літала і бруківка, і пляшки з «коктейлем Молотова», і сльозогінні гранати (почасти обмотані скотчем з рубленими цвяхами), і навіть кулі — минуло 5 місяців.

А разом виходить 8 місяців…

Ось про які ритми моя сьогоднішня казочка! Ось який ланцюжок подій напустила зараз Не-Дівчинка Сявочка. Причому не має особливого значення, хто саме, з якою метою й наскільки болісно вронив Не-Дівчинку Сявочку на підлогу. Також не має значення, навмисно це сталося чи ненавмисно… Зрозумійте одне, дорогі мої малятка, любі хлопчики й дівчатка, має значення ідентичність двох подій, дуже наближених за порою року: з одного боку, закидали сніжками риго-анальних дупутаток — з іншого боку, вронили на підлогу Не-Дівчинку Сявочку… Причому перше сталося на початку квітня, тоді як друге — в середині березня.

А що там у нас відбуватиметься через 8 місяців — цьогоріч восени?! Ах так, остаточний запуск недбало підготовленої Земельної реформи!..

От на цьому казочка моя нарешті добігла кінця. А тепер на добраніч, мої маленькі! Ідіть собі, вмивайтеся, нехай вас батьки напоять тепленьким молочком з медяниками, щоб вночі вам наснилися хороші сни. Отож лягайте спатоньки і пам’ятайте: риго-анальних дупутаток сніжками закидали, а Не-Дівчинку Сявочку на підлогу вронили. Годинник цокає, відлік часу пішов…

На добраніч, малята, на добраніч!

Дід Панас

50 Comments on "Казочка про Не-Дівчинку Сявочку"

  1. В мене майже рік у голові питання Як? Як Франківськ переважною більшістью проголосував за зечмо? Як Тернопіль себе почуває зараз? Рівне, Чернівці? Я не можу дати відповідь саме по ЗахІдній Україні, я не розумію…

    • rock-n-roll | 15.03.2020 at 08:14 |

      Отож і я не розумію цього. Я сам східняк… або півдняк, із Запоріжжя. І я бачу поряд з якими людьми живу. Але для мене було шоком, що майже вся Західна Україна проголосувала за Зю. Помутніння розуму…

      • Сергій-Львів | 15.03.2020 at 08:48 |

        В тому ж справа, що тут всі боролися з “баригою”, корисних ідіотів вистачає, бо, очевидно, що місцевим князькам він де-не-де натиснув на болючий мозоль. Оскільки “старі” політики також є під підозрою, що вони баригі, то почалися пошуки когось нового. От і знайшли собі на голову опудало, створивши незайману ікону. Львівський регіон, зауважу, вистояв, хоча майже був на межі. Ось що таке дієва пропаганда.
        Відсутність креативної протидії у наших “моральних авторитетів”, не тупої як дошка, а іронічної, з гумором і сатирою (таке у нас люблять), бездіяльність Мінстеця – головна поразка команди Порошенка.

      • я не могу даже в маршрутке в своем Запорожье ехать)) как представлю, что 9 из 10 голосовали за Чучело))) и меня мучает вопрос, как на западной части Украины так проголосовали? неужели поверили что ОНО будет работать во благу страны??

        • rock-n-roll | 15.03.2020 at 10:06 |

          А я не то, что в маршрутке, у меня все мои многочисленные родственники… Не с кем общаться. Правда, есть два самых близких друга – единомышленники. Время от времени благодарят меня )))). Говорят, их мировоззрение во многом сложилось в результате общения со мной. Мне это льстит, но а как же родственники мои?

          • ну у меня в ЗП родственников мало очень! ну вся семья за Пороха!)) выключают телевизор как только этот голос гундосый слышат!) окружение друзей за Пороха) бывшая жена была вроде за Пороха, но после развода уехала к маме на Донбасс)))) подконтрольная часть, так знаю, что всем семейством за клована!))

      • Юрій | 15.03.2020 at 10:15 |

        Грубо кажучи, 50/50,залежно яка область.

      • “Але для мене було шоком, що майже вся Західна Україна проголосувала за Зю.”-для мене теж!
        “Помутніння розуму…”-скоріше бажання “халяви”, що хтось прийде і все зробить замість них!

      • Привет, земляк. Все просто – наследие совка. Всячески перемешивалось население дабы создать новую сущность – советский народ. Я этот лозунг хорошо помню. Способы были различные, но перемешивание и разбавление национальной сути всегда имелось ввиду. Почему, например, на при призыве в армию отправляли служить куда подальше? Основных причин две – в случае подавления восстания минимизируется лояльное отношение армии к местному населению, второе – именно служба в армии для жителей сельской местности давала шанс не вернуться назад и осесть в каком либо городе. Паспорта ведь в селах выдали в начале 70-х. Было понятие “молодой специалист” – это после окончания ВУЗа. И этого молодого направляли в любую точку совка – обязан был три года отработать, иначе прокурорский надзор. Понятно, большая часть потом возвращалась, но часть то оставалась. В селах тоже были переселенцы, там правда перемешивание населения шло медленно – они долго числились пришлыми. И т.д. и т.п. Часть пришлых таки ассимилировалась, что мы сейчас и наблюдаем, когда люди, являющиеся переселенцами в третьем, втором и даже в первом поколении, защищают свою уже родную страну. А также имеем мощный идеологический пресс от строителей коммунизма, который стряхнуть с себя многие не смогли. Самое печальное – это наблюдать последствия коммунистической идеологии у молодых людей, рожденных после 90-го года. Т.е. они индуцированы этой заразой из своего окружения. К сожалению, это есть и еще будет. Подвиг Моисея нам в пример и руководство. Еще могу сказать – я с братом более украинцы, чем наши родители(отец черниговский, мать запорожская, все предки, которых я мог проследить – оттуда). Старшего Черновола они восприняли как врага, ну и так далее. К сожалению полная вата.

  2. Damian | 15.03.2020 at 08:59 |

    Шановний rock-n-roll! Я вже втомився талдичити про то, щр все, що відбулося на виборах, визначається не геогрфічним розташуванням, а коєфіціеєнтом розумового розвитку організмів, що голосували. А Ви, як і багато інших, пропонуєте найбільш просте, але неправильне пояснення цього явища. Головний чинник знаходиться не в території, а в мізках людей (якщо ці мізи є взагалі). А регіон мешкання не є панацеєю.

    • Сергій-Львів | 15.03.2020 at 09:03 |

      Ось і я про те саме!

    • Damian | 15.03.2020 at 09:03 |

      Вибачте, будь ласка, за друкарськи помилки. Поганий зір.

      • rock-n-roll | 15.03.2020 at 10:09 |

        Ні, не розумом!!! Чи ви не бачите, що риги, зебіли, або навіть московити-путіністи мають неабиякий розум. Тут не в мізках справа. Тут в моралі справа.

        • Юрій | 15.03.2020 at 10:23 |

          Риги, комуняки, та інші гниди – не входять в це правило. А у всіх інших – розкол пройшов по лінії інтелекту

          • Звідси висновок: на превеликий жаль, вища освіта саме ІНТЕЛЕКТУ не додає – бо великі маси людей з вищою освітою за плечима проголосували за преЗЕдента… 🙁

          • Сергій-Львів | 15.03.2020 at 14:46 |

            “вища освіта саме ІНТЕЛЕКТУ не додає” – це точно, особливо у нас. Він або є, або немає. Можна трохи збільшити IQ своїми знаннями чи майстерністю, але тут, вибачте, треба “копати руду” головою щоденно. Така робота тяжка, у наш час задурно її ніхто не хоче робити, це вже доля фанатиків, захоплених певною ідеєю.

    • Сергій-Львів | 15.03.2020 at 11:16 |

      Вибачте, що втручаюсь. Тут лінія розколу, на мою думку, не на рівні розуму чи інтелекту. Такі рівні, їхню класифікацію вже давно визначено психологами+психіатрами. Вони є майже однакові в різних країнах, для різних рас, тощо. Звичайно, інтелект корелюється з знаннями, але наявність бази знань в голові ще не підтверджує відповідний рівень інтелекту.
      Головну лінію розколу створено ворожою пропагандою. А там є спеціалісти високого рівня (тут на підтвердження згадую один з попередніх постів ЛО “Акценты” про Д.Чекалкіна). Тут ми, на жаль, програли.І з тим треба щось робити.

  3. я вообще считаю, что Зебил ведет страну к временам Ющенко-янукович , Тимошенко -янукович, то есть украинет против малоросса и мой один из прогнозов …….
    долго думал в последнее время и пришел к выводу, я хоть и не пессимист, но я реалист и оцениваю ситуацию то как есть на данный момент.
    так вот мой пргноз и я даю процентов 95% на этот сценарий.
    так вот. Зеля и дальше ведет политику замены власти на людей Яныка и Медведчука. даже в начале президентсва там были патриоты Зеркаль, Данилюк и т.д. все ушли из-за не согласия по поводу политики Зе и сейчас у власти около половины это люди Медведчука! то есть он расчищает дорогу ОПЗЖ (кстати об этом многие политологи пишут, ну оно и так видно), так вот он и дальше продолжает их расставлять и дальше, к примеру еще на протяжении года, а потом уходит! не знаю, либо сам в отставку, либо его сметает народ!!!(ну не суть) уходит со своей шоблой командой и там остаются одни Медведчуковцы фактически править! назначают досрочные выборы!
    а теперь считаем: на 2 последних выборах преза и рады сепары в сумме набирали около 20%! это их ядерный электорат! плюс Зеклоун спешит провести выборы на Донбассе, чтоб затащить их в тело Украины, и они уже смогут проголосавать за президента! итак там около 3,5 млн человек!!! пишут что может и 4 млн. пусть 1млн это люди до 18 лет, то есть голосующих 3млн!
    Порох набрал 25% это 4,5 млн голосов, то есть 3 млн донбасян это 15-16%. поверь там явка будет 99% ну и результат 99% за Бойко! ну я думаю вы понимаете!!))))) плюсуем 20% +15% равно 35% железобетонно!!!!! плюс прцентов 5 это как минимум которые будут голосовать «»лишь бы не Порох» ну или кто там выйдет во второй тур. имеем уже 40%!!!!!!!!!!!!! минимум!!!!!!! янык выиграл у тимошенко в 10 с 49%, как думаешь дорисуют эти 8-9 % если учесть, что после побега Зе там остаются во власти одни медведчуковцы, расставленные до этого Зеклоуном????? нарисуют!!!!!!!! вот так и в ближайший год будет победа Бойко! при чем без выстрелов со стороны Путина, без силовых сценариев……. есть еще один вариант, это если Зе выгоняет улица с очень жестким противостоянием, Майдан, который может перерости в гражанский конфликт, то тогда предсказать будущее нашей Независимой Украины как целостного государства будет вообще невозможным!!!!! имея еще под боком такого соседа(((((((( сам со слезами не хочу его!!!!!!! но выше расписаное указывает, что он очень легкий для кремля! нужно успеть им до выборов в США провести выборы на Донбассе затащить эту опухоль в тело Украины и все!!!!!!!

    • Сергій-Львів | 15.03.2020 at 09:40 |

      Цілком реальний сценарій, однак, у коронавіруса свої плани. Якщо зараз все тільки починається із закриттям кордонів, то щось перебачити у нас в цьому хаосі складно.

      • Сергій-Львів | 15.03.2020 at 09:47 |

        Вибачте, … передбачити…

      • ну этот сценарий не предвидел вспышку вируса)))))) ну я уверен, что ЗЕлентрест попытается его использовать в свою пользу((

        • “ЗЕлентрест попытается его использовать в свою пользу((“-не спробує, а вже використовує по повній. Вчорашній виступ клоуна-“Не час мітингувати під час епідемії!”

          • ну я это имел ввиду))) тут уже не так важно «будет использовать» или «уже использует»!)

        • Сценарій “Коронавірус” багато в чому штучний. А перевезення “китайських українців” на карантин в Нові Санжари з усіма супутніми нюансами свідчить, що цей сценарій запущений вже давно. Причому не самим ЗЕ, а “дорослими дядями”, які ним успішно кукловодять. :-*

          • Сергій-Львів | 15.03.2020 at 17:21 |

            Погоджуюсь, що Вами зроблено акцент на штучність сценарію, однак, уточнюючи його, Ви підкреслили лабораторний період і період первинного витоку. А тут є два варіанта: або його вивчали, або його створювали. Халатність при вивченні небезпечних матеріалів поза меж мого розуміння, це однозначно, злочин. Саме другий варіант, а це ще більш жахливий злочин, оскільки він направлений проти людства, на даний час викликає у мене сумнів, оскільки відсутня будь-яка інформація про антивірус та його застосування. Але це не заперечує його реальність.
            Щодо подальших дій у світі, коментувати не буду, погоджуючись з Вами про недалекоглядність відповідальних організацій та посадових осіб. А те, що у нас робиться, це такий коктейль некомпетентності, втраченого часу, замилювання очей, намагань влади керувати хаосом задля власного порятунку, спроб нажитися в цьому хаосі, проштовхування продажу агресору нашого майбутнього. Тут вже все на купу. Єдине, що поза сумніву, що зе-кі явно не гросмейстери, а ними “кукловодять дорослі дяді”.
            Дякую Вам за роз’яснення.

        • Сергій-Львів | 15.03.2020 at 14:32 |

          На мій погляд не спеціаліста з цих питань штучність вірусу поки що під сумнівом. Хіба були випадки, коли вірус, який потім однозначно визнавався штучним, викликав пандемію? У росії були такі зараження за Уралом, але локальні. Можна пригадати інші випадки.
          Коли розробляється вірус, обов’язково, інакше собі не уявляю, створюють антивірус. Тоді в постраждалих районах починають, як правило приховано, його застосовувати. Але ж спеціалісти це прямо чи дотично чітко ідентифікують.
          А з коронавірусом бачимо паніку не тільки серед урядів і населення, а й серед лікарів. Якщо почали хворіти керівники держав, рано чи пізно, у випадку штучності вірусу будуть ґрунтовні розслідування і встане питання про відповідальність перед людством! Не так вчених, як політиків (згадаймо історію термоядерної зброї, Теллера, Сахарова, Харитона та інш.).

          • Перепрошую, я не писав про “штучність [корона]вірусу”. Написавши про “СЦЕНАРІЙ Коронавірус”, вів мову про штучність самої ЕПІДЕМІЇ як такої. Адже це – послідовність дій, що передбачає:
            * лабораторний період – або створення, або селекцію вірусу в лабораторних (закритих) умовах;
            * період первинного витоку – це коли “китайці з’їли заражене вірусом летюче мишеня”, а потім коронавірус первинно розповсюдився китаєм;
            * період вторинного зараження – це коли коронавірус через велику кількість сприятливих факторів (бездіяльність ВООЗ, бездумність власного чиновництва тощо) перетік в інші країни й почав поширюватися там.
            Для реалізації СЦЕНАРІЮ “Коронавірус” (як ПОСЛІДОВНОСТІ ДІЙ) потрібен ряд умов. От про що я написав, а не про те, вивели цей коронавірус штучно чи просто провели цілеспрямовану селекцію різних штамів на предмет найкращої сили ураження людей…

          • “На мій погляд не спеціаліста з цих питань штучність вірусу поки що під сумнівом.”-для мене -ні.(В мене курс мікробіології в совковому інституті).
            “Хіба були випадки, коли вірус, який потім однозначно визнавався штучним, викликав пандемію?”-ніколи не говори- ніколи!
            “Коли розробляється вірус, обов’язково, інакше собі не уявляю, створюють антивірус.”-в зв’язку з тим, що витік відбувся незаплановано(скажімо так), засобів проти нього не встигли виготовити.
            “Якщо почали хворіти керівники держав, рано чи пізно, у випадку штучності вірусу будуть ґрунтовні розслідування і встане питання про відповідальність перед людством!”-ви це про КНР?! Ви серьйозно?! Дивлячись, як вони купили з тельбухами ВООЗ, я здогадуюсь, яка буде “відповідальність”! Ну хіба що “глубокая озабоченность”!
            “* період первинного витоку – це коли “китайці з’їли заражене вірусом летюче мишеня”, – першого кажана китайці з’їли задовго до народження мого прадіда(почитайти записи В.Василевської про китайську кухню-їдять все, що повзає, крім танків, все, що літає, крім вертольотів, і все, що плаває, крім підводних човнів), але covid-19 виник тільки зараз. Епідемія почалася вибухоподібно, тобто захворіло відразу багато людей, а не одна сім’я. До речі, від біологічного інституту в Ухані до входу до “морського ринку” 280м.
            * період вторинного зараження – це коли коронавірус через велику кількість сприятливих факторів (бездіяльність ВООЗ, бездумність власного чиновництва тощо)-і пропущений ще один фактор-відсутність гласності і намагання влади все засекретити. Перший, хто описав covid-19 як нову хворобу лікар Лі Вань-вей провів кілька днів в СІЗО за “розповсюдження паніки”.

    • Сергій-Львів | 15.03.2020 at 17:25 |

      Моя відповідь чомусь вискочила попереду: Сергій-Львів | 15 Березня, 2020 at 17:21 |

    • Сергій-Львів | 15.03.2020 at 17:37 |

      volodymyr | 15 Березня, 2020 at 16:57 |
      1. “ніколи не говори- ніколи!” – так я ж не стверджую, а запитую. Наведіть,будь-ласка, приклади таких штучних пандемій. Цікаво ж, дійсно.
      2. “глубокая озабоченность” – коли впаде світова економіка, і кожен буде заглядати в свій гаманець, думаю, планета здригнеться від “озабоченности”.
      3. “витік відбувся незаплановано(скажімо так), засобів проти нього не встигли виготовити” – це Ваше припущення, чи є достовірна інфа?
      З повагою.

  4. АнтонОвич | 15.03.2020 at 10:01 |

    Я живу на півночі західного Полісся і бачу це все безпосередньо. Знаєте, чому західняки так проголосували? На мою думку, причина одна – пропаганда. Жителі тут, здебільшого, сільські; переважають люди старшого віку – з інтернетом у них проблеми, зате телевізорів з Г+Г – по два або й три у хаті. Із моїх односельчан основна маса – виборці зєлі, чимало є за бойка(бо “хазяйственни”), а думаючих, ненаївних – одиниці. З ким би із “зєліків” не розмовляв – зазомбованість аж пре, повторюють кліше з телевізора, при чому на кожній хаті – супутникова тарілка і чи не більша половина села часто-густо дивляться кацапські канали.
    Явне недопрацювання щодо контрпропаганди бувшої (про теперішню нема чого й казати) влади.

    • Damian | 15.03.2020 at 11:18 |

      Шановний АнтонОвичу! Це зайвий раз підтверджує важливість пропаганди (або контрпропаганди). Совок в цьому досяг неабияких успіхів. А після набуття незалежності на все це поклали “болт з нарізкою”. Хоча спеціалісти з совковой пропаганди були (Кравчук та парторг Кучма), але така пропаганда вже була не тільки непотрібна, але й шкідлива для нової України. Доречі, підпис Кучми на останніх докментах Мінська поставлений теж не просто так. Так що, для того, щоб отримати результат зі зміни світогляду (навіть Ваших сельчан), треба працювати та прикладати зусилля. І оця прогалина, нажаль, лежить на “папєрєдніках” в особі оточення Порошенка. Вони, мабудь гадали, що все вийде само собою.

      • АнтонОвич | 15.03.2020 at 11:43 |

        “…для того, щоб отримати результат зі зміни світогляду (навіть Ваших сельчан), треба працювати та прикладати зусилля.”
        То ж намагаюсь, із дорослими, звичайно, важкувато – мусиш, як кажуть, опускатись до їх рівня, а там вони можуть зачавити досвідом 🙂
        А от у школі, коли випадає якась хвилина-друга (на уроках і для викладання часу малувато), то заставляю школярів трохи замислюватись; але тут можуть виникнути вже питання до мене від адміністрації. Перед виборами прямо казали – не веди пропаганди за Пороха, та я на те не зважаю, бачу, що зерна проростають.

        • ” не веди пропаганди за Пороха”-то й не ведіть. Нам Порох цікавий, як найавторитетніша проєвропейська політична фігура, і ми його підтримуємо, доки він веде проєвропейський курс. Клоун ніколи проєвропейським не буде, навіть не дивлячись на квартиру в Ріміні! Він ментально пов’язаний з совком-москалями і я не уявляю, що ТАКЕ могло трапиться, щоб він став проєвропейським. Порох до кінця свідомого життя буде проєвропейським, бо москалі НІКОЛИ не простять йому Томоса!Тому треба в першу чергу вести проєвропейську агітацію і антимосковську, при кожній зручній нагоді нагадувати про злочини москалів-імперців(як комуняк, так і царських, так і сучасних). І про компромат. В совковій та пост-совковій системі координат законодавства заробити більш-менш значні кошти при повному дотриманні законів було неможливо(українських Масків і Гейтсів я щось не бачив). На 99% населення України завжди найдеться компромат(питання лише в тому, наскільки глибоко копати). Розраховувати на те, що прийде хтось білий-пухнастий з незаплямованою біографією, не варто і треба працювати з тим матеріалом, що є. Тому натиск на проєвропейську ідею, а не на персону, не забуваючи при цьому вказувати на особисті недоліки клоуна, “вишєкбойка” і подібних!

          • АнтонОвич | 15.03.2020 at 14:29 |

            Так це ж вони так казали – ” не веди пропаганди за Пороха”, я й слова про нього не казав, а постійно вказував на недопустимість приходу до влади тупого, обмеженого клоуна (та ще й до того ж, мабуть, наркозалежного); попереджав, що буде біда – а вони: “аа, ясно, порохобот”.

          • “приходу до влади тупого, обмеженого клоуна (та ще й до того ж, мабуть, наркозалежного)”-на жаль, не маю часу шукати в Ютубі відео, де клоун сам признається, що вживає “легкі” наркотики(анаша і кокаїн) для бадьорості та підняття настрою!

        • Сергій-Львів | 15.03.2020 at 14:06 |

          Так, з молоддю треба в першу чергу працювати, оскільки на неї тільки надія. Однак, з мого досвіду ніколи не вказую прізвищ, молодь цього не любить, вважаючи це диктатом, лише граю на абсурдності конкретних ситуацій. Наприклад, запитую постійно, де вони бачать своє майбутнє, з Європою чи совком? Відповідь очікувана. Тоді й підказую, щоби голосували за того, хто туди веде не язиком, а ділом. І це спрацьовує, за своїх я впевнений, що не підведуть.

  5. Західна Україна так само під впливом агресивної пропаганди. Вже важко знайти тих, хто зізнається, що голосував за зелень, але і від Пороха продовжують кривитися. Щоб мати хоч якийсь шанс мати в майбутньому українську владу, треба відвойовувати інформаціне поле. Як мінімум проводити роз’яснювальну роботу серед всіх своїх знайомих. Ось наприклад цитата одного ватана від квітня минулого року: “Моя позиция проста. В первом туре за Вилкула, во втором Против Порошенка. Если через год будете собирать майдан, я прийду. Будьте терпимы, демократия она такая штука”.

    • Андрій Дар | 15.03.2020 at 10:52 |

      Куда он придет, после такого голосования?

      • “Куда он придет, после такого голосования?”-типовий “тітушка”!

    • не совсем понял логику вашего друга! то есть он голосует за Вилкула, но в случае если будет Майдан он его поддержит???? так как он голосует за Сепаров????

      • Це не мій “друг” (на щастя, всі друзі, які в мене лишилися після “чистки” 2014 року цілком притомні і адекватні), це лишень цитата з інтернет-коментаря, яка якраз таки і показує, що вата (з числа “путін ввєді”) обирала зелень як транзитний період перед вибором цілковити кацапів. Треба цьому протидіяти і постійно розмовляти з тими, хто обирав зелень з інших причин.

    • Сергій-Львів | 15.03.2020 at 11:22 |

      Як діти, напакостять, а потім, коли мама накричить, покліпають очима та й кажуть: добре, зроблю, тільки відчепись і не кричи.

  6. volodymyr | 15 Березня, 2020 at 16:57 |
    ==========
    “На мій погляд не спеціаліста з цих питань штучність вірусу поки що під сумнівом.”-для мене -ні.(В мене курс мікробіології в совковому інституті).
    ==========
    Відверто кажучи, я теж не сумніваюся в цьому, хоча у мене освіта виза технічна.
    Інша річ, шо я не знаю, яка конкретно методика була застосована:
    – чи то була просто селекція штамів на предмет агресивності та шкідливості для людини?..
    – чи там були застосовані зовнішні мутагенні впливи (напр., радіація)?..
    – чи то було “штучне конструювання” методом генної інженерії?..
    Отут я вже не спец – не приховаю!
    Можливо, Ви щось скажете, як фахівець з профільною освітою?..

    ==========
    першого кажана китайці з’їли задовго до народження мого прадіда(почитайти записи В.Василевської про китайську кухню-їдять все, що повзає, крім танків, все, що літає, крім вертольотів, і все, що плаває, крім підводних човнів), але covid-19 виник тільки зараз.
    ==========
    Можна досхочу їсти кажанів без наслідків для здоров’я – якщо вони правильно приготовлені, за рецептурою і з дотриманням фен-шуя. 🙂
    Не в тім річ, що з’їли кажана, а в тім, що з’їли ЗАРАЖЕНОГО КОРОНАВІРУСОМ кажана!.. 🙁
    Для людей з побутовим рівнем свідомості, такий процес класно описаний в “Графі Монте-Крісто”. Пам’ятаєте дослідження абата Адельмонте, який виростив капусту, политу отрутою, капусту з’їв кролик, нутрощі кролика поклювала курка, а куркою поласував орел, який помер… від розриву серця, що стало наслідком кількаступеневого послаблення початкової дози отрути?! Нагадую, що на це сказав граф: “Головне в мистецтві отруювача – це спрямувати зайця саме на отруєну капусту, курку – саме на отруєного зайця, а орла – на отруєну курку”. Себто, головне – це побудова ЛАНЦЮЖКА передачі отрути…
    Те саме і тут: головне не в тому, що якісь китайці з’їли кажана – головне в тому, хто і яким чином заразив коронавірусом саме того кажана, якого продали на ринку для подальшого поїдання! А також в тому, що в процесі його приготування COVID-19 не загинув, наприклад, від високої температури…

    ==========
    Епідемія почалася вибухоподібно, тобто захворіло відразу багато людей, а не одна сім’я.
    ==========
    А отут вже перепрошую! Якщо COVID-19 має 11-денний період прихованої інкубації, то спочатку могла заразитися одна сім’я, члени якої передали коронавірус переважній більшості людей, з якими спілкувалися протягом 11 днів. Уявімо, наприклад, що або в самій сім’ї, що стала джерелом розповсюдження інфекції, або в першому колі її спілкування був… таксист. І він заразив, скажімо, 90% пасажирів своєї автівки за перші 10 днів… Ось звідси й вибуховість розповсюдження на початковому етапі!
    В такому випадку, “мистецтво зараження” – це поставити під удар саме сімейство таксиста!!! А далі все виглядатиме дуже природно…

  7. Сергій-Львів | 15.03.2020 at 18:29 |

    Відчуваю, що Автор буде нас сварити за те, що ми відхилилися від теми казочки )))

    • Спеціально для Вас – сеанс побутової магії…
      🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
      *****
      Тимур: Трох-тібідох-тібідох! Дух Діда Панаса, заклинаю тебе – відгукнись!..
      Мовчання…
      Тимур: Трох-тібідох-тібідох! Дух Діда Панаса, заклинаю тебе – відгукнись!..
      Мовчання…
      Тимур: Трох-тібідох-тібідох! Дух Діда Панаса, заклинаю тебе – відгукнись!..
      Дух Діда Панаса: Ну, і чого ти хочеш?.. Чого тобі треба?..
      Тимур: Дух Діда Панаса! Чи ти сердишся через те, що ми відхилилися від теми казочки? Чи сваритимеш нас за це?..
      Дух Діда Панаса: Ти з якого року, Тимуре?
      Тимур: З 1963-го.
      Дух Діда Панаса: А якого місяця народився?..
      Тимур: На початку січня, а шо?..
      Дух Діда Панаса: А те саме, що коли сер Вінстон Черчілль помер, тобі ледь-ледь виповнилося два рочки. От в чім річ!
      Тимур: А до чого тут сер Вінстон Черчілль?..
      Дух Діда Панаса: А до того, що саме йому приписують вислів: “Вітаю будь-які відгуки в пресі про себе, окрім некрологів”.
      Тимур: І шо з того?! Все одно не розумію…
      Дух Діда Панаса: А те, що можете влаштовувати під моїми казками будь-які обговорення, якщо вони вас цікавлять. Хто читатиме мою казочку – прочитає й обговорення. А отже, матиме подвійну користь, навіть якщо обговорення не стосується безпосередньо моєї казочки.
      Тимур: Отже, все гаразд?
      Дух Діда Панаса: Так, все гаразд.
      Тимур: Красно дякую, Дідусю Панасе!
      Дух Діда Панаса (лагідно): На добраніч, маленький, на добраніч!..
      *****
      Ну то як переконав Вас, шановний добродію Сергій-Львів, цей сеанс побутової магії?! Чи заспокоїлися Ви?.. Чи все ж не дуже?..
      🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  8. Сергій-Львів | 15.03.2020 at 19:50 |

    Оце так сюрприз! Ви мені зробили день + ніч. Давно так не сміявся. Щиро дякую! Я так не вмію писати, а читати люблю – такий егоїст. Розбурхали…, за спокій не хвилююся, нехай тільки сниться!
    Я до чого це згадав: декілька постів тому (https://defence-line.org/2020/03/adskie-istorii-chast-2/) Автор зробив нам зауваження (anti-colorados | 14 Березня, 2020 at 18:06). Так вже вийшло. Будемо обмінюватися думками. Чомусь відчуваю себе тут вільною людиною, сподіваюсь, навзаєм.

    • “Я так не вмію писати, а читати люблю – такий егоїст” (с)
      *****
      А я навпаки: письменник, меншою мірою – журналіст і вже зовсім трішки – блогер. Отож полюбляю, коли мої тексти й каменти читають. Тому ми з Вами є ідеальною парою. 🙂

      “Автор зробив нам зауваження (anti-colorados | 14 Березня, 2020 at 18:06)” (с)
      *****
      Автором того тексту був Anti-Colorados – батько-засновник “Лінії Оборони”.
      Автором же цього тексту є Дід Панас, а не Anti-Colorados…
      Адже шановний батько-засновник ресурсу (Anti-Colorados) час від часу надає певним завсідникам “ЛО” публікувати тут тексти самостійно. Таких авторів тут декілька: Дід Панас, Yaroslav, Matt Thirteen (якщо не помилився в написанні) та інші.
      Однозначно: вони – це НЕ Anti-Colorados, вони – інші люди. Отож і можуть реагувати по-іншому. 🙂
      Зокрема, дух Діда Панаса поставився до Ваших побоювань з гумором – і то є добре! 🙂

  9. Пасха близько, треба кабанцю вже готуватися. Петиція “Про негайне звільнення з посади радника секретаря РНБО Сергія Анатолієвича Сивохо, як колаборанта і зрадника.” https://petition.president.gov.ua/petition/86972

Comments are closed.