В осаде

В предыдущем материале мы постарались оставить тексты в том виде, как их переводит машина, чтобы ни у кого не было сомнений в том, что перевод был с авторской окраской. Гугл сделал как мог и мы там ни буквы, ни слова не меняли. Более того – дали прямые ссылки на сканы этих писем, где можно посмотреть даже на подписи конгрессменов.

Каждый может самостоятельно сделать свои выводы прямо сейчас, либо проанализировать то, что было до этого момента и что будет после него, уже внимательно глядя в нужные места. Мы же обратим внимание на дату, которую в письмах указывают, как  начало давления на Украину – 2017 год. Как мы помним, президент Трамп выиграл выборы осенью 2016 года, но вступил в должность с 20 января все того же 2017 года.

Это значит, что если подтвердится это самое давление на Украину, то окажется, что оно происходило просто после принятия действующим президентом США своих властных полномочий. А теперь проводим отсюда прямую линию к президенту Порошенко и понимаем, что действовал он не только под давлением «друзей» из Германии и Франции, но и из Штатов. Причем, оттуда давление было самым своеобразным. Если европейцы играются в какую-то извращенную вариацию геополитики, то Трамп имел вполне конкретные интересы и преследовал четко очерченные цели. Кстати, судя по письмам, он примерно таким образом действует и сейчас.

А теперь вспоминаем, как после каждой встречи  Трампа с Путиным оставался какой-то тяжелый осадок и предчувствие чего-то нехорошего. Возможно, теперь начинает вырисовываться вся картина целиком. Трамп прессовал Пороха, но тому все же удавалось выторговать для Украины как железные ништяки так и более или менее устойчивую позицию Штатов. Это в условиях войны и в условиях внутренней, поголовной измены.

А теперь вспоминаем, когда у нас поднялась волна этих «антикоррупционеров», которые сейчас припарковали свои языки в самое подходящее место и теперь «ни пикнут, ни пукнут» (С). Где они вообще? Где эти жирные ГО? Где активисты? И что характерно, когда под них пытались копать, то в отличии от большинства «журналистов», сидящих на окладах из Москвы, эти оказывались на грантах либо прямо идущих из США, либо опосредованно, через «гуманитарные фонды». Именно тогда и прошел этот вал крикливых бездельников, которые уничтожали репутацию Пороха не только для Путина.

Если кто-то помнит выражение «послица», то знает, к кому именно это относится и кто координировал деятельность наших «активистов». Вот теперь примерно понятно, как же так случилось, что рейтинг Пороха был уничтожен настолько сокрушительно. Оказывается, его можно было успешно рушить не только под флагом Аквафреша.

Порох был лидером, который смог двигать страну вперед, да еще и такими темпами, невзирая на то, что находился под прессингом даже из Штатов. У нас близко никогда не было такого лидера. Только сейчас начинает вырисовываться масштаб этой фигуры, которая могла и делала, да еще как делала! Украине выпал фарт, которого никогда не было, но украинцы смогли прос*ать его даже не поняв, что они только что сделали. Ну что же, другим путем ни до кого и ничто не дойдет. А судя по тому, что сейчас идет из Вашингтона, мы смело можем ставить ему оценку еще выше той самой высокой, которую уже ставили.

Действительно, на фоне той серости, которая сейчас правит миром, Украина имела лидера мирового масштаба, но не поняла этого. Жаль.

55 Comments on "В осаде"

  1. Андрій Дар | 11.09.2019 at 15:18 |

    Вношу поправку – Україна МАЄ такого лідера.

    • Цілком підтримую! Ще не все втрачено, прорвемось!

  2. Саша | 11.09.2019 at 15:42 |

    Неужели еще остались люди, которие видят свет в конце туннеля…
    Я, лично, почему то вижу только шахту

    • Илья | 11.09.2019 at 15:46 |

      А весной-летом 2014 вы тоже видели шахту?
      Если света не видно – это не значит, что его нет.

  3. Сергей М Г | 11.09.2019 at 15:56 |

    Хочу додати, что приставку екс- до постаті ПП не сприймаю, він є і буде політичною фігурою найвищого масштабу.
    А ще, згадуючи, хто ту “посліцу” поставив, і яку себе поводив Обама, передбачаю, що великої дружби і допомоги ми не від кого не дочекаємось, попри гучні заяви. Тільки те, що вирвемо. Не з зеленошкірими, звичайно.

  4. Саша | 11.09.2019 at 15:57 |

    Я и не утвержал, что его нет.
    Я про то, что я его не вижу.
    И пока, кстати, в отличии от 14 го и позже, не разу не услишал того, кто его видит. И где.

  5. Ppv Vladimir | 11.09.2019 at 16:05 |

    Україна визнаний заповідник корупції.боротися з.якою без ЗМІ не вийде. Див.Телепрограма “Наші гроші з Денисом Бігусом” виходить в ефір щопонеділка на 24-му Каналі та щовівторка на каналі Перший UA. http://nashigroshi.org/.та багато інш.Важливі професіоналізм і неупередженісь журналістів.

    • As Uprox | 11.09.2019 at 16:11 |

      Это вы здесь рккламируете того, кто топил Пороха?! Однако…

    • Евгений О. | 11.09.2019 at 21:13 |

      От тільки не ясно, шановний пане Ppv Vladimir , ким , якими такими абсолютними авторитетам отак визнано Україну?
      Якби у шановного пана було б трошки більше освіченості та поваги до самого себе, то подібних термінів стосовно своєї (та чи своєї, адже Владімір) держави віне не вживав би. Тим більше, що стосовно пана Бігуса, можна сказати, що пошук “солоденького” та ” свіжлпеченого” в більшості випадків затьмарює відчуття відповідальності.
      Але сьогодні у сьогочасних, з дозволу сказати “журналістів” таке поняття, як відповідальність, викликає, щонайменше, то алергію.
      Але відсутність розуміння справжніх наслідків таої ситуації становить таки реальну небезпеку для країни в цілому.
      Але ж , як там у Макарєвича, “потом нам будет плохо, но это ведь потом…”

      • › «як там у Макарєвича»
        Не у Макаревича, а у Еміля Горобця з Гайсина.

  6. Я вже це колись писала тут, на ресурсі.
    В Україні є сильний стержень кшатріїв, та вони заточені на захист, а це слабка позиція. Як тільки вони стануть в позицію нападу – все зміниться. Про це говорить Корчинський,Арестович. Не можна отримати перемогу тільки захищаючись.
    Напр Московія дозволяє собі все, а наші чомусь не дозволяють собі ліквідацію мокшан тут, на нашій території… І балалайки весь час отримують знаки: можна.
    Тож недостатньо дипломатичних зусиль. Якими б сильними не були політичні фігури – їм на жаль нема на що опертися…
    Кожен має робити своє

    • В захваті. Давно вже час вести розмову в такому ключі. Але того замало. Потрібний ще м’який вплив брахманів, потрібні знання. Кшатрії – це якісна дія. Брахмани – так само якісна думка.

      • Юрій | 11.09.2019 at 18:38 |

        Вінничук, Андрухович, Забужко, Подеревянський… Чим не брахмани?

        • Андрій Дар | 11.09.2019 at 21:16 |

          Наразі, достатньо шановного Автора.

    • «Вайш’ї втомилися від невласитвої їм діяльності — війни, тому Конвент кшатріїв бере на себе цей важкий тягар, і військовозобов’язані через три тижні після оголошення цього Універсалу вибирають Гетьмана, якому Конвент передасть всю військову та зовнішньополітичну владу в Україні.
      До закінчення війни та звільнення окупованих територій:
      – вся влада у областях червоного рівня загрози, територію яких (всю або частину) окуповано агресором — росією (наразі це Донецька, Луганська, Херсонська та Кримська області) передається військовій адміністрації;
      – у областях помаранчевого рівня загрози (області, які межують з агресором — росією, а також з країнами, у яких розміщений військовий контингент агресора — росії, країнами-членами військових блоків, у які входить агресор — росія, країнами, які мають договори військового характеру з агресором — росією, вся влада передається війсково-цивільним адміністраціям;
      – у областях жовтого рівня загрози (області, щодо яких будь-які держави висловлювали територіальні претензії) вводиться контроль за зброєю масового ураження, куди входить телебачення та інші ЗМІ.»
      Тре’ подумати щодо найвищого — зеленого — рівня загрози.

  7. Да все реальная правда жизни, Чем отличаются партнеры и союзники, от врагов и предателей? Одни хотят тебя использовать и заработать, Вторые просто уничтожить, С первыми надо не быть лохом, а с вторыми воином, Согласен с Автором, Украине в большинстве нравится быть лоховской страной, какой то кайф мазохиста,

  8. Володимир | 11.09.2019 at 16:17 |

    Порошенко зберіг сотні тисяч життів українців, але українці втратили незалежну державу. Не знаю, не знаю, що добре, а, що погано.

  9. As Uprox | 11.09.2019 at 16:28 |

    Дивно… 28 років держава була незалежна, а тепер залежна? Як так можна казати на біле чорне?
    Україну не втрачено, доки є українці. Тому дивно бачити такі дописи про “все пропало”. Хоча… багато малоросів люблять ділитися зрадою.

    • Володимир | 11.09.2019 at 17:29 |

      До 2014 року Україна була у сфері впливу Московії. В 2014 році зьявився шанс вийти із сфери впливу Московії-стати незалежною державою. Але українці не змогли реалізувати цей шанс (по багатьом різним причинам). Зараз в Україні до влади прийшли агенти Московії. З цією владою тяжко боротись. І демократичними, і силовими методами. Тяжко бо більшість політиків і громадян не розуміють, що проти їхньої держави велась і проводиться війна нового типу (гібридна). Відбувається поступове контрольоване захоплення всіх шаблів влади в Україні агентурою Кремля. Невідомо, коли зьявиться новий шанс для українців на свою державу. Можливо вже ніколи, бо головна мета Московії- вирішити українське питання раз і назавжди. Це має відбутись шляхом перетворення України на федеративну державу, далі добровільне приєднання субьєктів української Федерації до Російської Федерації. Київ має стати столицею Нової Росії (Русі). Планується, що таким чином відбудеться повна асиміляція українців.

      • As Uprox | 11.09.2019 at 19:11 |

        Ваша склянка напівпорожня.
        Всі ці плані, про які ви нам розповідаєте, – то ваша багата уява чи сканокопії московитських документів?
        А от цікаво, для чого ви все це написали? Щоби що?

      • Владимир, да что же у Вас такие упаднические настроения всё время! Дам один совет – хватит ныть!!!
        Уныние – это один из смертных грехов!

      • “Невідомо, коли зьявиться новий шанс для українців на свою державу. Можливо вже ніколи, бо головна мета Московії- вирішити українське питання раз і назавжди.”
        Егеж, московіти “українське питання” вже більше 300 рочків “вирішують” і все якось поганенько виходить. Цього разу намагаються використати зелебобиків, та буде “як завжди”. Досить нити, шановні. Все буде Україна!

  10. Саша | Вересень 11, 2019 at 15:42 | Відповіcти
    Неужели еще остались люди, которие видят свет в конце туннеля…
    Я, лично, почему то вижу только шахту
    ………..
    То вас прикували ланцюгами в шахті?
    Ну ви там дєржитєсь.

  11. Олекса | 11.09.2019 at 16:36 |

    Як писав хтось з блогерів ще до виборів,здається Helgi Sharp,Порох буде залишатися альфа-самцем української політики,ще довгий час.І я в це вірю.Він не дасть просрати свої надбання.Не та людина…Підтримую автора,що нам таки випав джек-пот у вигляді Пороха,але не згоден з тим,що все втрачено.Порох ще не сказав свого останнього слова.

  12. Андрій | 11.09.2019 at 16:55 |

    Хлопці і дівчата від ваших дописів і настроїв молоко кисне. А що буде коли почнеться, не доведи господи, справжння війна за незалежність, а нас тільки 20% і надій на більше мало. Тому берімо себе вруки і готуймося до тривалої боротьби. Я уже не один раз писав що мені страшнувато від навколишньго середовища. Раніше було простіше проит тебе стояв комуніст чи кацап, а зараз ніхто . І це ніхто важко розгледіти тому що його не видно. І з цим ніхто зараз не можливо говорити воно на підйомі, воно в єйфорії чекає чуда. Одне з цих ніхто якому зараз 40 мій родич сказало мені, а що ви хотіли щоб мене убили. Це була розмова підчас виборчої компанії , коли я йому сказав, що самою великою помилкою Порошенка була та, що він не обявив загальну мобілізацію і не прогнав це стад 25 – 50 років чере війну. Це воно вирослов в розквіт великого соціалізму, коли ми які бачили нужду, сраки їм підтирали за кожним пуком. Не біймося, не гнімося, доказуйймо цьому воно, що воно також людина. Борімося поборимо. Андрій

    • Володимир | 11.09.2019 at 17:40 |

      Я був прихильником введення військового стану із весни 2014 року. Я вважав, що Порошенко мав ввести військовий стан відразу після інавгурації. Я розумів і розумію, що Україна була би окупована Московією. Було би набагато більше жертв. Але такий розвиток подій змусив би Московію проявити себе відкрито як агресора, а не робити вигляд, що в Україні -громадянська війна. В 2014 році Московія змогла би швидко окупувати всю Україну, але чи змогла би вона втримати під контролем Україну? Я думаю, що -ні. Бо більшість населення тоді були налаштовані негативно проти Московії, і багато людей готові були боронити державу. Зараз ситуація кардинально змінилась в гіршу сторону. Я вже писав і на цьому ресурсі, що шанси на перемогу в гібридній війні для країни (в даному випадку для Московії) зростають із часом. Також на цьому ресурсі я писав, що очікування- це шлях до поразки. Також я писав, що оборона- це шлях до поразки.

  13. Yaroslav | 11.09.2019 at 17:10 |

    Хочу написати, чому нас так мало залишилося. Напишу обов’язково. Можливо, навіть сьогодні.

  14. Сергій (Чернігів) | 11.09.2019 at 17:34 |

    Він не дасть і ми не дамо. Трішки містики для настрою. Авторучкою з логотипом Петра Порошенка підписую важливі документи, бо помітив, що так вони завжди проходять. Буквально сьогодні налаштовувався на складні переговори і нульовий результат, а насправді все вирішилося за лічені хвилини, навіть рота не встиг відкрити. Так що фарт Порошенка для мене доведений факт і успішно застосовується в практичній діяльності.

  15. Славік | 11.09.2019 at 18:15 |

    Я, треба сказати, як почав читати Горліс-Горського, так духом і занепав. Спершу сильно мене вразило, що в Україні три чверті зюзиків, а тепер бачу, що найгірші передбачення виправдовуються. Огидно страшно, навіть більше, ніж коли Овоща обрали.

  16. As Uprox | 11.09.2019 at 18:46 |

    1. Тактика реагування на події завжди програє тактиці створення подій. Тема зради – це частина гибридної війни, тому емоції не повинні заважати тверезо думати та діяти.
    2. Розпач та зневіра – це ознаки неприйняття реальності. Щоб кудись рухатися, необхідно від чогось відштовхуватися. А відштовхнутися можна лише від реальності. Тому її конче необхідно прийняти. А реальність така:
    1) Щеля ніякий не ворог, він гірше – дурень. Ворога можна прорахувати, а дурня – ні.
    2) Потрібно створювати свій порядок денний. Тоді реагувати доведеться московитам та дурням.
    3) Головний принцип айкідо: прийняти та провести. Так і нам немає сенсу в розпачі та битті головою об стіну. Нас багато, ми розумні та дієві. Об’єднання наших зусиль дасть потрібний результат, лише необхідно чітко скласти стратегічний та тактичний план. Тобто без організації не обійтися.
    4) Друзів у нас немає. Завжди у світі кожен сам за себе. Можуть бути лише ситуативні союзники.
    ***
    То ж вгамовуємо емоції та починаємо тверезо дивитися, бо сльози не дадуть якісної картинки реальності 🙂

  17. Ещё многое чего будет открываться в плане того как Украина выживала в то время, имеется в виду с 2014, и внутри и снаружи. Такк же как и роль Пороха как Президента Страны. Его роль и значение для Украины переоценить трудно, по этому видимо всё было направлено на его устранение от власти. Устранили. Но ещё не нравиться другое: между даже достаточно сухих информативных слов текста, читается дикая боль Автора умноженная на то, что происходит сейчас. В Украине. Надо держаться. Многое может ещё придётся пережить и не факт, что позитивного. И да, понятно, что слабое утешение, но таки кто говорил, что будет легко? Не сдаёмся, главные и сражения за Украину – впереди, делов ещё надо успеть поделать прсто очень много. А то, что делал и делает Порох, должно только придавать и силы и стойкости – как образец Любви к Украине, не взирая на то, в каком ты положении – в осаде, Донецком Аэропорте, в окопах под Мариуполем к примеру, или в Киеве

  18. sharktrust | 11.09.2019 at 19:22 |

    Уважаемый автор недавно провел тщательный анализ
    и постарался разложить по полочкам методы кремлевской
    пропаганды. Хотелось бы немного отразить свои размышления
    по этому поводу. Размышление о практике тысячи мелких сомнений,
    с помощью которой московские тролли пытаются влиять на наше
    сознание. Это когда что-то более-менее значимое начинает
    подвергаться сомнению не целиком, а по чуть-чуть, мелкими
    кусочками, внушая мысль о первоначально ошибочном суждении.
    Возьмем к примеру четкое понимание годичной давности, что наш
    народ не чета российскому и при необходимости может мобилизоваться
    и отстаивать свои жизненные интересы, даже ценой жизни. В нынешнем
    столетие это произошло уже дважды – в 2004 году когда отстояли
    президенство Ющенка (то что он оказался, по моему мнению, никчемным
    человеком не меняет суть) и в 2014 окончательно выборов независимость,
    хоть и потеряв временно часть территории. Но вот прошли выборы и большая
    часть избирателей проголосовала за нового президента. Зеленский стал
    президентом Украины. Многие, кто считает себя патриотами, были
    в недоумении, как можно было выбрать человека не замеченного ранее
    в патриотических чувствах к Украине и снимающий фильмы на московские
    деньги во время войны. И тут же подключилась кремлевская пропаганда,
    что 70% проголосовавших за Зеленского точно такая же вата, что и в
    московии, что наш народ такой же безхребетный как и в них там, и чуть ли
    не зря произошла Революция Достоинства, и за такой народ нет необходимости
    сражаться и т.д. Это не правда, народ возмужал и при необходимости
    даст отпор любому агрессору, выросло новое поколение, которым
    можно гордиться. Но мы живем в демократическом обществе и люди
    захотели перемен. Большинство посчитало, что Зеленский принесет
    положительные перемены. Ну что ж, как говорят, будем посмотреть.
    Я это к тому, что не стоит перепостить мордорских троллей
    и впадать в уныние – враг коварный, мерзский и подлый, но наша задача
    приблизить его кончину, а она не за горами. Кто сеет ветер, тот пожнет бурю.

    • As Uprox | 11.09.2019 at 19:27 |

      +100500

    • To sharktrust
      Саме так, одна з найпоширеніших методик – підсвічування і підсилення наших тенденцій; тільки ми починаємо сумніватися, висловлювати розпач, опасіння, будь-що деструктивне – вони цю іскру роздувають до полум’я. І так ми самі себе нищимо(не без “допомоги”, звісно) і тільки тому що дуже вже любимо ойкати. Тож пора вчитися працювати з своїми передчасними рефлексами, казати собі стоп чи що. Пам’ятати що натовп – це хвиля, він має жіночу природу, легко піддається емоціям, і ми проводимо себе як колективна жінка:) Нічого поганого в цьому нема, просто має бути спрямовуючи, чоловіче начало. Гітлер використовував цю особливість і умів оволодівати натовпом.

    • Владислав | 11.09.2019 at 20:46 |

      – (мінус) 100500.
      Наш народ кращий за решту лише тим, що ми маємо 3/4 телепнів, а не 5/6, як у “цивілізованих” країнах Заходу, тобто є реальні шанси на перемогу, а не беспідставна порожня надія. Та для цього треба припинити зважати на думку свинопасів, даючи їм право під час війни міняти головнокомандувача на відвертого зрадника. У них вся піраміда Маслоу має одну сходинку – набити черево та кишені.

      • Владислав | 11.09.2019 at 20:50 |

        Пардон муа.
        Треба читати “не дапючи їм права під час війни….” (взагалі ніяких прав їм ніколи – ні підчас війни, ні в мирну добу.

      • ++++++

  19. rudolf_bochkin | 11.09.2019 at 19:34 |

    шота я перестаю розуміти скілько туточки авторів?
    принаймі один нахвалює Трампампарарарам за те, що той товче хинців
    і тут же другий не лкпнувши оком розписує як Донні оре борозну для тих же азіятів

    • anti-colorados | 12.09.2019 at 11:32 |

      Я вам допоможу зрозуміти. Так завжди вдбувається, коли читаєш по діагоналі, або уривками. Я про це вже кільканадцять разів писав. Якщо виникають питання подумай, а чи не давав автор відпоідей на них десять, двадцять, або сто разів? Якщо ж ви вважаєте, що цен – не для вас, то пан сам собі дохтор.

  20. Ludmila | 11.09.2019 at 21:56 |

    …на фоне той серости, которая сейчас правит миром, Украина имела лидера мирового масштаба, но не поняла этого. Жаль.
    ++++++++

  21. Сергей (Киев) | 11.09.2019 at 22:11 |

    Прошу прощения за оф-топ, но, понравились интересные мысли, которые перекликаются с обсуждаемым. Ссылка:
    https://biz.liga.net/ekonomika/all/opinion/ocherednoy-signal-o-chem-govorit-foto-zelenskogo-i-kolomoyskogogo

  22. Поки є 25% та Петро Порошенко з командою – нічого в них не вийде. Будуть ляпи за ляпами, як в путлерівців, так і в їх агентури. Але нам треба відстоювати Україну. Щодо зелених чоловічків – вони різні, злагоди там нема, нові чечетови скінчать так, як і їх попередник.

  23. Пока Порох не сказал “я устал” – игра не закончена.

    • Даже если скажет, поймём это как «…так что отдохну пару недель на Мальдивах» — именно так, демонстративно!

    • Владислав | 12.09.2019 at 05:18 |

      Він так ніколи не скаже, бо Чоловік може бути або живий, або мертвий, а визнати вголос перед миром, що ти втомився або захворів, Чоловікові має бути соромно. Це наче сказати:” Я слабенький” про самого себе. Жінки сильні своєю слабкістю, то їхній природний привілей, а нам до нього зась.

      • Andriy Moderator | 12.09.2019 at 05:42 |

        “there’s no shame in saying you’ve lost a step. The only shame will be in not admitting it until it’s too late.”

        Не стыдно сказать “я потерял форму”. Стыдно будет не признать этого пока не станет слишком поздно.

        007. Skyfall.

  24. Andriy Moderator | 12.09.2019 at 05:15 |

    “НАМ НУЖЕН НЕВЕРОЯТНО ГЛУБОКИЙ И ТЯЖЕЛЫЙ КРИЗИС”

    https://newsua.one/news/nam-nuzhen-neveroyatno-glubokii-i-tyazhelyi-krizis.html

    • Евгений О. | 12.09.2019 at 05:30 |

      Автор рекомендованного вами материала излагает очень здраво.

      Но, с учетом того, что происходящее в Украине есть результат в значительной мере действия внешних факторов, только ей одной светит “невероятно” глубокий кризис?
      Или термин “модель” можно трактовать существенно шире, чем в даном тексте.можно

      • Andriy Moderator | 12.09.2019 at 05:37 |

        Насколько я это понимаю, Украине нужен кризис именно для слома имеющейся системы. Эволюция в рамках имеющейся системы уже не работает.
        Должно произойти что-то ТАКОЕ, что сломает всю систему, причем нет гарантии, что новая система будет лучше. Майдан 14-го мог бы стать таким кризисом, но война заставила сплотиться на основе старой системы, что не сработало в долговременной перспективе.
        Тут много говорили о необходимости диктатуры, только просто так ее ввести не получится – нужен именно большой кризис. Иначе эту диктатуру или сметет очередной Майдан или к новоявленому диктатору прийдут свои же друзья с шарфиком и табакеркой.

        • Кризис.
          Если оглянуться назад, то конец 80-х – сплошное обнищание большинства + развал политической системы. Передел экономических интересов.
          Конец правления Кучмы – та же нищета и неверие большинства во власть. Как апофеоз протеста – Оранжевая революция и передел экономических интересов.
          Бесславный конец президентства Юща. Нищета и естественное желание народа пожить лучше выталкивают наверх Легитимыча. Передел интересов снова, причем жесткий, “по понятиям”.
          Отказ властной верхушки от Евровектора в угоду барышу и Кремлю. Угроза дефолта, избиение студентов, нищета, желание жить лучше и сбросить заевшуюся власть перерастает в кровавый Майдан и выборы Пороха. Опять передел экономических интересов.
          2019 год. Большинство народа считает, что за 5 лет “жизнь не улучшилась”. Гибридная война и круглосуточная пропаганда против Президента делают свое дело – народ (вата, зебилы и тд) из существовавших возможностей остановил свой выбор на Зе – не олигарх, не засланный, не промосковский. Снова будет передел.
          Какой кризис нужен и кто окажется у руля страны? По воле народа или как? Хочу подчеркнуть, что бедность и борьба кланов – постоянны. Говорить о природной тупости и лености уже просто нелепо.

        • “Украине нужен кризис”

          Автор статьи рекомендует пациенту в коме ломать суставы, чтобы вернуть память.
          Учитывая, что многие процессы в нашей стране выполнены вручную нашими врагами, то прогнозировать и планировать будущее – загадывать урожай горожанина на даче.
          Да, можно ему сломать ногу и сжечь домик – пускай учится жить с нового листа, под линейку разбивая новые грядки и прокладывая самую новую систему полива, а заодно, строя новый евродомик.
          Чтобы планировать своё и наше будущее – необходимо исключить любое внешнее влияние.
          Будь-то хорошее или плохое.

          • Andriy Moderator | 12.09.2019 at 22:00 |

            Если вы не помните, я раньше приносил сюда размышления об изменениях системы и ресурсах. Общий вывод такой – чтобы изменить систему, нужно иметь ресурсы больше, чем у противников – денежные, доступ к СМИ, и т.п. Порох имеет однозначно меньше ресурсов, чем у Коломойского, не говоря уже о Хуйле. Еще один ресурс – поддержка масс, возможен при обрушении имеющейся системы. Вот об этом и говорит автор. Если нельзя перебить ресурсы всех заинтересованных в сохранении существующей системе, то система будет возвращаться в свое устойчивое состояние.

  25. Тетяна | 12.09.2019 at 13:15 |

    Відповідь від народа, який голосував за Порошенко, на Ваші слова: «прос*ать его даже не поняв, что они только что сделали.»
    Хочу надіслати вам лист, який ми написали В.Кличко про державно-комунально-кримінальне свавільництво, яке його та наші вороги приписують йому. Це й було ГОЛОВНОЮ ПРИЧИНОЮ ТОГО, ЩО БІЛЬШІСТЬ ЗА ПОРОШЕНКО НЕ ГОЛОСУВАЛО – ОЧІКУВАЛИ змін. Ви праві в усьому у своїй статті, але виборцями був народ, який не міг нічого довести. Багато людей сплатило багато гривней ні за фіктивні показники…. Їх були мільйони. Мені радили сплатити, бо всі бояться загубити квартиру. А зараз з серпня 2019р. ні за що ще й штраф виставляється. Де показники, за які ми повинні сплатити?? За те, що ми чесні платники та не маємо боргів?? Порошенко та Клічко В. зрадили ті, кому вони довірили комунальне хозяйство. Почитайте та зрозумійте – якщо це буде продовжуватися, за Клічко В. теж не оберуть мером, хоча він для НАС НАЙКРАЩІЙ МЕР М. КИЇВА!!! СЛАВА Україні!
    «Пане мер, Віталій Клічко! Дякуємо Вам, що Київ вже називають європейською столицею. Мені приємно жити та зустрічати старість у такому чудовому місті! Я дуже відчуваю, як заважають Вам зараз робити ті зміни, що Ви спланували, взагалі працювати. Ви спортсмен, який досягнув надзвичайних висот у спорті. ВИ ЛЕГЕНДА! ЗРОБИТИ ЦЕ БУЛО МОЖЛИВО ТІЛЬКИ З ЧИСТИМ та ПАЛКИМ СЕРЦЕМ. Вам, як меру і тут вдалося. Все. За що Ви беретесь, Ви робите з любов’ю. Вам дуже важко протистояти тим, хто “змагається” з Вами зі спини. Ви звикли жити відверто, сміливо, дивитися в очі – це притаманно талановитим людям. Але де-хто із Вашої “команди” Вас підставляє. Ви звикли довіряти. Але, щоб кияни Вас не обрали мером псують Ваш імідж тим, що надсилають киянам квитанції з ЛИПОВИМИ нарахуваннями. Я не можу нічого довести вже 2-й рік. І кожен думає, що якщо таке відбувається, то винен мер. Буде у них бажання відвідувати Ваші сайти та голосувати за Вас ? Ні, не буде. Бо всі звинувачують Вас у державно-комунально-кримінальному свавільництві працівників КК ЦКС та Гіоц. Таке комунальне свавілля організували не тільки для того, щоб покласти гроші у свої кішені, а не у казну держави, Ваші та наші вороги, а щоб настроїти проти Вас людей. Чи піде людина, яку ошукали комунальні служби голосувати за Вас?? Ні, не піде. В минулому році таке ж організували перед виборами Порошенко для того, щоб всі зненавиділи Порошенко та не голосували за нього. І ось що відбувається. Я вже більше року не можу довести, що у мене немає тисячного боргу за централізоване постачання гарячої води. Написала метри листів у різні місця та 2 листа написала у КМДА ДЖКІ і ніяких змін. І таких як я міліони. Мої сусіди як і я маємо бойлери, а всім прийшли у вересні 2019р. рахунки за ЦЕНТРАЛЬНЕ ПОСТАЧАННЯ ГАРЯЧОЇ ВОДИ захмарні БЕЗ ПОКАЗНИКІВ за якими сплачувати? За що, нехай напишуть КІЛЬКІСТЬ КУБ М – ми сплатимо. Якщо це дійсно наші борги. У 2018р. майже 8 місяців не було ЦПГВ за адресою вул. Прирічна 1-А. Для чого потрібні КК ЦКС (а особливо КК ЦКС за адресою м. Київ, просп. Володимира Івасюка, 57 (попередня адреса вул. Героїв Сталінграда, 57)? Ці центри сплачуються з наших подадків для чого? Щоб все заплутувати та ошукувати нас?? З нами, навідь, не розмовляють, а сміються. Не надають письмових відповідей. Допоможіть. І ніякий мароторій (як нам кажуть) тут не відноситься до того, що киян обкрадають у денний час використовуючи своє службове становище ПРАЦІВНИКИ комунальних служб! Рятуйте своїх киян і тоді вони підтримають Вас. Що нам робити? Надайте письмову відповідь, будь ласка.»

  26. Відповідь від народа, який голосував за Порошенко, на Ваші слова: «прос*ать его даже не поняв, что они только что сделали.»
    Хочу викласти Вам свої думки, який адресується вам, автор статті про державно-комунально-кримінальне свавільництво, яке його та наші вороги приписують тим, хто керує ДЖКІ. Це й було ГОЛОВНОЮ ПРИЧИНОЮ ТОГО, ЩО БІЛЬШІСТЬ ЗА ПОРОШЕНКО НЕ ГОЛОСУВАЛО – ОЧІКУВАЛИ змін. Ви праві в усьому у своїй статті, але виборцями був народ, який не міг нічого довести й сплатило липові борги. Багато людей сплатило багато гривней за фіктивні показники…. Їх були мільйони і зараз теж будуть мільйони. Мені радили сплатити, бо всі бояться загубити квартиру. А зараз з серпня 2019р. ні за що ще й штраф виставляється. Де показники, за які ми повинні сплатити?? За те, що ми чесні платники та не маємо боргів?? Порошенко та Клічко В. зрадили ті, кому вони довірили відповідати за комунальне хозяйство. Почитайте та зрозумійте – якщо це буде продовжуватися, то Клічко В. теж не оберуть мером, хоча він для НАС НАЙКРАЩІЙ МЕР М. КИЇВА!!! СЛАВА Україні! (надається приблизно. Тому що нам відмовили надрукувати
    Валерій Кличко звик жити відверто, сміливо, дивитися в очі – це притаманно талановитим людям. його вже не раз зраджує. Він звик довіряти. Кияни люблять його але «частина Команда» робить все, щоб його не не обрали мером тим, що надсилають киянам квитанції з ФальшвИМИ нарахуваннями. Я не можу нічого довести вже 2-й рік. І кожен думає, що якщо таке відбувається, то винен мер. Буде у них бажання у народа відвідувати його сайти та голосувати за нього? Не буде. Всі постраждалі звинувачують його у державно-комунально-кримінальному свавільництві працівників КК ЦКС та Гіоц. Організувується таке комунальне свавілля не тільки для того, щоб покласти гроші у свої кішені, а не у казну держави, , а щоб відвернути людей від його досягнень. Чи підуть люди, яких ошукали комунальні служби голосувати за нього?? Не підуть. Багато років перед виборами Порошенко організували таке ж для того, щоб всі зненавиділи Порошенко та не проголосували за нього. Проблема така: Ми вже більше року не можемо довести, що у мене немає тисячного боргу за централізоване постачання гарячої води. Написали метри листів у різні місця та 2 листа написала у КМДА ДЖКІ і ніяких змін. І таких як я міліони людей. Я та мої сусіди як маємо бойлери, а всім прийшли у вересні 2019р. захмарні рахунки за ЦЕНТРАЛЬНЕ ПОСТАЧАННЯ ГАРЯЧОЇ ВОДИ і БЕЗ ПОКАЗНИКІВ за якими сплачувати? Ми раді сплатити. Але за які показники? Чи вони вже не потрвбні? І показники на наших лічильниках не беруться до уваги? Яка КІЛЬКІСТЬ КУБ М за якою нам виставляється борг? Чи це дійсно наші борги. У 2018р. майже 8 місяців не було ЦПГВ за адресою вул. Прирічна 1-А. Для чого потрібні КК ЦКС (а особливо КК ЦКС за адресою м. Київ, просп. Володимира Івасюка, 57 (попередня адреса вул. Героїв Сталінграда, 57)? Комунальні центри треба знищувати – овни відмивають гроші вирішуючи політичні питання. Все заплутують та ошукують нас?? Над нами вони сміються та кажуть, що нам подобається до нас ходити. Ніколи не надають письмових відповідей. Спасайте нас та всій імидж. Мароторій (як нам кажуть) не відноситься до того, що киян обкрадають серед білого дня за їх же гроші! Спустіться з неба на землю вся адміністрація! Використовуючи своє службове становище, надаючи невірну інформацю, комунальні служби не дбайливо відносяться до своїх обов’язків! Ми плачемо, тому що в Україні ми нікому не потрібні…

Comments are closed.