Необходимое послесловие (Часть 2)

Оказалось, что все это проигралось буквально на следующий день и с тем результатом, который закладывался в эту операцию изначально. Грубо говоря, думающим гражданам Украины подкинут вопрос «обмен пленными это хорошо или плохо?» И вот тут у многих сдали нервы. А все потому, что ситуация была подготовлена так, чтобы эти нервы сдали, а потом – этот самый вопрос.

Неправда ли интересно, что люди, отвечавшие сами себе на вопрос: «воля, або смерть», сами же себе задают уже другие вопросы и  сами же на них отвечают. А когда произошла подмена вопроса и чей голос его задает?

В местах, не столь отдаленных, задающих вопросы арестантов, мягко говоря – не любят. И если он задает сокамернику какие-то вопросы, связанные с его делом, то скорее всего – получит ответ в виде вопроса: «А для кого интересуешься?», что означает, «не стукачок ли ты?». В данном случае – то же самое. Откуда вообще взялся такой вопрос?

Приведем аналогию (не думал, что придется прибегать к таким приемам). Вам на руку уселся комар и пытается выпить крови. Мы его прихлопываем и забываем. Но вернемся в начало ситуации, когда он только сел и приготовился пить кровь. В этот момент звучит вопрос: «Убить комара, сидящего на руке это хорошо или плохо?»

Делаем паузу, для того, чтобы читающий эти строки проговорил вслух ответ на этот вопрос. Наверняка большинство решит, что убить комара – правильное дело.  Но немного усложняем ситуацию. Диспозиция та же самая, только вы не можете его самостоятельно убить, по независящим от вас причин. Этот вопрос озвучивается несколько иначе: «Убить комара на руке?» И опять же, в подавляющем большинстве случаев, ответ будет утвердительным. И тогда тот, кто задавал вопрос, берет кувалду и лупит нею по комару на руке. При этом – комар гибнет. Или вместо кувалды, спрашивающий стреляет по комару из какого-то оружия, наверняка убивая комара.

Теперь, зная этот расклад, мы снова возвращаемся к моменту, когда комар сел на руку и был задан вопрос о том, убивать его или нет. Каков будет ответ? Это же ваша собственная рука! Наверняка вы зададите вопрос о том, чем его собираются прихлопнуть. Если это не какой-то экстремальный вариант, вы соглашаетесь, если же вы видите в руках чудака кувалду или ружье, вы отказываетесь. Заметим, сам комар остался тем же, намерения его – тоже не изменились, а рука – по прежнему ваша, но ответы будут диаметрально противоположными.

Но почему так? Да потому, что самый первый вопрос был спекулятивным, и вы просто не знали цену своему ответу. А вот когда вы ее знаете, ответ становится не таким однозначным, как в самом начале. Теперь надо решить, есть ли разница в том, как, кем и с какой целью задавался вопросы? Наверняка, разница просто разительная, вплоть до того, останетесь ли вы с рукой или нет, хотя при любом развитии ситуации, комар будет мертвым.

Ситуация с обменом оказалась как раз самым первым вариантом, когда целевая категория пропаганды должна щелкнуть в мозгах еще не охваченной влиянием российской пропаганды публики так, как надо. И вот она щелкает. У кого есть время – просто почитайте комментарии под указанной статьей. Там уже можно брать материал для диссертаций по коллективной психологии, по боевой пропаганде и смежным дисциплинам. Думаю, что все это надо пройти лично, переболеть и самостоятельно перебороть вирус российской пропаганды и наработать собственный иммунитет. В частности, сделать выводы по поводу того, что манипулировать можно практически кем угодно, просто нужно четко высчитать целевую категорию и отработать ее узким и точным инструментом, который практически бесполезен для другой части публики, которая даже не втянется в игру, поскольку даже не заметит входа в нее.

А теперь, оставим приоткрытым вопрос для каждого из коллег, почему обмен состоялся именно сейчас. Порох, в своем телеграмм-канале сказал, что санкции таки вынудили Москву это сделать. Пускай это останется на его совести. Надеюсь, он знает, зачем это говорит. Поскольку автоматически возникает вопрос: «какие из них?», а следом – второй: «почему именно сейчас?». Надеюсь, что никто всерьез не думает, что россиян испугали угрозы того, что суда с их флагом не смогут заходить в какие-то порты? Если у вас есть коллеги-моряки, они легко пояснят, что большинство судов ходит под флагами третьих стран: Панамы или еще пары-тройки стран, и это не связано с санкциями. Так что это – ни о чем.

На самом деле, к этому времени произошло несколько важных для Украины событий, сами догадайтесь каких. И вот после этого Путин получил уверенность в том, что теперь – можно. Эти события произошли за последние десять дней и вычислить их не составит труда. Поэтому 7 августа было еще не время, поскольку еще не вполне было понятно, как оно все будет. А теперь – понятно. Теперь можно давать плюсы, которые будут затмевать минусы. Какие? Вспомним про кувалду и ружье.

61 Comments on "Необходимое послесловие (Часть 2)"

  1. Владислав | 08.09.2019 at 07:15 |

    “Воля або смерть” ніколи не було “вопросом” для тих, хто проголошував це гасло, а решта й слів таких не знала, у них “хліб – всьому голова”.

    • Semper Tiro | 08.09.2019 at 13:39 |

      Хто між волею і хлібом вибирає хліб – не матиме ні волі, ні хліба. Ті, що у 33-му жерли власних дітей, бо перед тим воля для них була чимось абстрактним і незрозумілим – можуть засвідчити.

  2. “Поэтому 7 августа было еще не время, поскольку еще не вполне было понятно, как оно все будет. А теперь – понятно.”
    Боюсь ошибиться с ответом автору, но мне видится сейчас одно – вся власть в Украине, сосредоточилась в руках зеленского. Пока других вариантов, у меня нет.

  3. Лично для меня, очевидны несколько моментов.

    1. Нарушение Конституции Украины. Выдача в рф украинских граждан – это самое, что ни есть нарушение Конституции. И дело не только в Цемахе, или Вышинском – было много других! Граждан рф, в обмене, было всего 12 (если не ошибаюсь – поправьте, если не прав).

    2. Договорённости с путиным, 7 августа. Почему о этих договорённостях “президента” – не знала страна?! Это что – его личное дело?! Или он считает возможным, такое?!

    3. Моряков, обязаны были вернуть, без всяких условий!!! Речь не могла идти об обмене. События в районе Керченского пролива, признаки государственного пиратства – за которое, неизбежно последовали бы санкции! Якобы “плен” украинских моряков – это просто захват заложников!!!

    4. “преЗедент” Украины, сыграл в игру рф. Иначе, как предательством интересов Украины, и государственной измены – я эти действия не вижу!!! Кто бы, что ни говорил.

    5. Нарид Украины, это говно, сожрал с огромным удовольствием. Для меня, все сторонники зеленского – больше не зелебобики, а говноеды. И можете меня забанить за это.

    • Володимир | 08.09.2019 at 08:42 |

      Однією із необхідним умов гібриних операцій є фрагментація суспільства. Створюється подія, яку актвино реагують люди Сперечаються, сваряться. Одночасно відбуваються події, які на фоні емоційних суперечок чи обговорень залишаються непоміченими, або люди не можуть дати належну оцінку подіям. Зараз Кремль чітко контролює ситуацію в Україні і спрямовує в потрібному для нього напрямку. Мова йде не про Зеленського та Ко, а про все українське суспільство, включаючи політиків, чиновників,журналістів, націоналістів, ватників і т.д.

      • ОДИСЕЙ | 08.09.2019 at 09:07 |

        ВСЕ И ТАК ПОНЯТНО. МОРДОР НАШ ВРАГ. ВОПРОС- НАШ ГИДРАНТ ПРИКАЖЕТ ОТВЕСТИ ВОЙСКА И ДАТЬ ВОДУ В КРЫМ. ЧТО ДАЛЬШЕ?

  4. Приведу несколько цитат, с ссылками на авторов.

    о поводу Цемаха и спекуляций политиков или пресслужб о том, что в ходе операции по задержанию Цемаха никто из военнослужащих не пострадал. Это ложь. При совместной операции СБУ и армейской разведки, получили ранения два разведчика ЗСУ. Именно армейские разведчики обеспечивали коридор через линию фронта. Один из них скончался через время от полученных ранений. И все, кому надо, и кто имеет отношение к войне, знали об этом на второй день. Потому что операции такого уровня – это реально круто. То, что сейчас команда Зеленского и Баканов пытаются перекрутить факты – это подло. Воскресите погибшего для начала, который погиб в ходе выполнения боевой задачи.
    Военную разведку – с профессиональным праздником.
    А подлецам от власти хотелось бы напомнить. Любая власть временна. За каждую подлость будет спрос. Даже если не так быстро, как нам хочется.

    На следующий обмен террористов и российских наемников, россияне опять наловят граждан Украины которые поедут в РФ по делам, в гости, к родственникам, по работе. Одно радует – что практически все кого Россия будет отлавливать для следующего обмена, будут сторонники Зеленского и мызамировцы.

    Знаете, глядя на возросшую активность тупых упоротых долбоебов, я начинаю понимать, что уже жду того пиздеца, который ждет Украину. Мы то выживем и вытащим страну при любом раскладе. Из любой жопы. А вот вопли, слюни и пузыри этих разочаровавшихся идиотов, это будет бесценно
    https://t.me/romandonik

    1. Є Дехто, який взяв у Вас щось і тепер винен Вам за це 50 грн. І віддавати їх вперто не хоче.

    2. Вам нагально, от прямо зараз, треба розрахуватися за щось дуже, дуже необхідне. Десятки для цього цілком вистачить. але в Вас є тільки сотня одним папірцем. З сотні здачі не дадуть і доведеться втратити всю сотню.

    3. Окрім Дехта навколо нікого нема і Ви звертаєтесь до нього з вимогою розбити сотню, знаючи напевно, що дрібні гроші в нього є. Він дає Вам десять по десять і говорить: “Всьо, ми в расчьотє.”

    4. Ви робите груди колесом, надуваєте щоки і гордо оповідаєте всім навколо, як Ви вдало розміняли сотню. Бо всі ж бачили, що з рук в руки передавали сто на сто. Про списаний борг можна і промовчати, а також про те, що на час розміну, до Дехта вже вийшов судовий виконавець для примусового стягнення боргу і Ви фактично допомогли йому позбутися цих неприємностей.

    Заради справедливості, варто зазначити, що невідомо, наскільки успішно і швидко проходило б стягнення і майже напевно можна говорити, що в такому разі Дехто не погодився б розмінювати сотню. А Вам треба було якнайшвидше.

    Прямо зараз, настрій позитивний – ви отримали дійсно нагально необхідну річ і це прекрасно.

    Просто варто чесно сказати, що вона коштувала не десять гривен, а шістдесят і на додачу Дехта викреслять зі списку боржників, відновлять кредитування, він більш ніж вигідно для себе провернув оборудку, відчуває себе переможцем, а Вас лохом і ніщо не вказує на те, що він надалі не поводитиметься так само.

    Щоби правильно розуміти події, закони, природні явища – на початку треба визначитися з термінами. Як правило, для цього відводиться окремий розділ.

    Також, надважливо для ведення дискусії, переконатися, що всі учасники однаково розуміють термінологію. Інакше буде – у городі бузина, а в Києві дядько і просто даремно втрачений час.

    Давнім і поширеним способом маніпуляцій є підміна понять і вкладання в терміни інших змістів.

    Обмін і видача – різні речі.

    Фактично обмін з Мордором пройшов за формулою 35 на 11.

    24 моряки не обмінюються, а видаються згідно рішенню суду, яке стало можливим, в тому числі, завдяки зусиллям групи українських дипломатів і юристів, що координувалася Оленою Зеркаль. З 6-го вересня має початися процедура фіксації невиконання рішення суду Мордором, наслідком якої стануть арешти майна і інші санкції. І замовчування цього факту, є нічим іншим, як присвоєнням одними досягнень інших.

    А Мордор утримував полонених до останнього дня.

    Чи варто було проводити обмін більш ніж три до одного? Мабуть так. Своїх треба витягати, це важливо. І те що наші полонені на волі і вдома – прекрасна новина. Але не менш важливо для майбутнього не займатися пересмикуванням, замовчуванням, жонглюванням термінами і приписуванням собі чужих заслуг.

    ___________________

    Наведений на початку приклад – спроба примітивізації до рівня зрозумілого 73%. Не судіть строго.
    https://site.ua/yuri.ryabchenko/22529-35-na-11/

    Про звільнення Цемаха з-під варти уже написано багато (1, 2, 3, 4).

    Додам і я своїх копійок 6 складнющих спостережень за тим, як хтось бере 30 срібників:

    1. Надто серйозний збіг – ми відпускаємо Цемаха, а Росія майже одночасно ротом Хуйла оголошує про масштабний обмін.

    Часто вони таке роблять, щоб аж ціле Хуйло анонсувало обмін і підкреслювало масштабнімть? Чи не надто Цемах велика цяця, щоб заради нього віддавати цілого “терориста Сенцова”? Хтось думає, що наші “уміщі” переграли Росію в многоходовочках? Наївно, щонайменше.

    2. До Цемаха є питання в Нідерландів (і не тільки в Нідерландів), і до України в особі нинішньої влади – а чи судової, чи виконавчої, це вже їх не обходить – через сам факт його виходу з-під варти у них іще більше питань.

    Тут варто згадатио “ви знаїтє, друзья, вот єслі чєсна, мєжду намі, украіна напамінаїт мнє” і подумати, кого і кому тепер нагадуватиме Україна… І як правильно кажуть, не Заходу потрібні хороші відносини з Україною, а саме Україні – хороші відносини з Заходом.

    3. Звільнення Цемаха з-під варти підтримують ті ж самі сердобольні “уставшиє ат вайни”, які хочуть миру в усьому світі та хочуть “вірнуть пацаноф дамой”. Але вони забувають, що своїми хорошими намірами у конкретно цьому випадку вони знецінюють життя і того ж Цемаха (невинного, якщо його відпускають), якому нічого доброго не світить на непідконтрольній Україні території, і СБУшника, який ціною власного життя здобув Цемаха для правосуддя. Тому – на майбутнє – аргументи подібних сердобольних варто просто ігнорувати.

    4. Повернення Цемаха саме на непідконтрольну Україні територію.

    Чому і навіщо??? Це зроблено просто за бажанням бідного-нещасного, обіленого нашим кривосуддям бойовика? Якщо це не сигнал про небачувану за розмахом амністію БУДЬ-КОМУ, то що це тоді? “Вбивай, стріляй, бери участь у незаконних збройних формуваннях, співпрацюй з Росією, використовуй її військову техніку – після кількох допитів і короткого суду ми тебе відпустимо туди, куди ТИ хочеш. Але дай ОСОБИСТЕ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ нікуди не тікати” – так же виходить? Але це вже не наївність навіть, а явний сигнал про відсутність у держави інстинкту самозбереження. Або про зраду державних інтересів, без лапок і перебільшень.

    5. Суд, який пішов на таке, явно підконтрольний представникам нової влади.

    Ше не було жодного судового рішення, яке б хоч якось суперечило чи обмежувало інтереси “слуг народу”. Найкращий приклад – “половинчасте” рішення Конституційного суду (!) щодо проведення дочасних виборів, на яких очікувано та передбачувано перемогли “слуги”. І з цими виборами вони квапилися так само, як зараз квапляться зі штампуванням законопроектів. Знову – надто товстий і явний збіг, щоб бути випадковістю. Вони квапляться, тому що не мають жодної бази для утримання своїх політичних позицій в очах електорату – навіть того, який уже їхній. Квапляться, і тиснуть скрізь, де можуть. Тому відмазку, буцімто претензії щодо визволення Цемаха з-під варти ніяк не стосуються нинішньої влади, потрібно ігнорувати. Віва обмінює Цемаха на підняття свого рейтингу, як “людини, яка звільнить наших пацанів”.

    6. Багато хто про це каже, але варто ще раз підкреслити – нам (якщо віддадуть) Сенцова, моряків та інших (навіть УСІХ) заручників, то це не будуть ОСТАННІ заручники.

    Ніщо, ніхто і ніяк не завадить Росії (окрім потужних спецслужб і армії) брати наступних заручників з числа будь-кого. Це можуть бути випадкові (необачні) туристи в Білорусі, тій же Росії, будь-хто в Криму, будь-хто в ОРДЛО та поряд. Віддаючи нам одних заручників, але отримуючи взамін цінного Цемаха, Росія отримує сигнал, що схема тероризму і заручників діє. Хтось думає, що вони заморочуватимуться поясненнями, чому вони взагалі тримали та відпустили “терориста” Сенцова та інших? Або чому їм настільки цінним був Цемах? Та вони запустять пропаганду себе як миролюбних європейців, що можуть робити – і залюбки роблять – перші кроки назустріч у таких тендітних питаннях, як безпека та нормалізація відносин. Ключове – ВОНИ, начебто, роблять перші кроки. Дивись, і санкції після такого знімуть. Тобто, Росії від подібних “актів голубомирства” – одні плюси. Ще й бонусом можливість брати нових заручників НІХТО, яку в них, на жаль, ніхто не відбере.

    То навіщо їм ламати дієву схему, яка дає результати?

    І навіщо нам підігравати їм у цій схемі?

    PS малееееенька деталь:придивіться уважно до цього переліку. Серед росіян, у тому числі, кадрових військових, одеських антимайданцівців, є агент ФСБ і такий собі Станіслав Єжов – пам’ятаєте такого? Він ВИЗНАВ провину у тому, у чому його звинувачували. Дрібничка, звичайно ж!

    І хто зважатиме, що вони нам віддають невинних людей, які ФАКТИЧНО не скоїли жодного злочину проти Росії, а ми їм віддаємо – злочинців проти нашої держави?

    Звичайно ж наші неприступні та чесні суди та архіви назавжди збережуть матеріали допитів цих “персонажів”: сарказм вимк. Те, чим встигли “поділитися” з українським слідством ці особини, може зникнути одномоментно.
    https://site.ua/oleksiy.petrenko/22502-skladni-mirkuvannya-schodo-tsemaha/

    Це був дивовижний день. Літак торкнувся злітно-посадкової смуги. Громадяни, які зустрічали українців що поверталися на Батьківщину з полону посіпак Москви, затамували дихання. Колишні полонені почали виходити з літака. Президент країни рушив їм на зустріч – всім 73 громадянам України…

    Саме так, 73 громадянам. Я описую 27 грудня 2017 р. коли були звільнені з полону 73 українські громадяни. Тоді противники президента Порошенка той обмін зразу ж об’явили «зрадою», позаяк терористам ДиРи були передані 237 бойовиків Москви. Те що полонених зустрічав президент Порошенко було названо нікому не потрібним піаром. І позаяк пабліки шанувальників президента Зеленського нині уже голосять «Зеленський зробив те, що не вдалося Порошенку», гадаю варто порівняти той обмін з обміном який стався щойно.

    По-перше, забудьте формулювання «обміняли 35 на 35». Це було «11 на 35». Справа в тому що 24 українські моряки мусили бути звільнені на вимогу Міжнародного морського трибуналу. Ба-більше 6 вересня Гаагський міжнародний суд мусив почати впроваджувати санкції проти Росії за невиконання його рішення щодо українських моряків. Можна звісно сказати, що інакше Путін би моряків повернув, і що життя наших громадян – понад усе. Але тоді давайте чесно визнаємо, що звільнення моряків було виключно забаганкою Путіна і Україна просто пристала на його вимоги. Підкажіть будь ласка, де тут заслуга діючого президента?

    По-друге, і похідне від першого. Українських моряків Москва не просто звільнила – вона звільнила їх під особисте зобов’язання українського омбудсмена Людмили Денисової про те, що українські моряки будуть надалі брати участь у слідчих діях російських силових органів. Пояснюю. Це означає, що за першим свистком російського слідчого комітету українські моряки муситимуть їхати до Москви або до Криму – на допити. Це означає також, що держава Україна муситиме забезпечити приїзд моряків до РФ, банально тому, що їхній неприїзд запросто стане перепоною для звільнення інших наших полонених. Москва завжди дорікатиме нашим дипломам: «як, мовляв, вірити вашому слову?» Ті, ціну чиєму слову ми гарно знаємо після Іловайська… Яка гарантія тому, що в Росії наших моряків не затримають знову за постановою російської прокуратури – здогадайтеся самі.

    Звільнення моряків під особисте зобов’язання українського омбудсмена означає також, що Україна по факту ВИЗНАЛА українських моряків злочинцями, які незаконно вдерлися на територію іншої держави – Росії. Це означає, що по-факту чинна влада визнала, що анексований у України Крим – російський. Ба-більше, Україна по-факту визнала свою провину за те що українські кораблі намагалися пройти Керченською протокою, яка за міжнародною угодою між Україною і РФ – зона спільного користування. Українським дипломатам доведеться ще не один десяток разів згризти лікті за те що було зроблено сьогодні, Москва всіма переліченими фактами скористається обов’язково.

    По-третє. Україна відпустила Володимира Цемаха, так званого «офіцера сил ППО ДНР». Мушу нагадати, Цемах – громадянин України. Передали його не терористам ДиРи, тобто офіційно – таким самим громадянам України, передали його іншій державі, тим кричуще порушивши чинне законодавство. Крім того Цемах – злочинець. Ця людина свідомо взяла в руки зброю, аби воювати проти українців за інтереси держави-агресора. Цю людину ВІДПУСТИВ український суд, тим самим розтлумачивши ветеранам, що застрелити терориста ДиРи можна, а засудити – ні. Нарешті, Цемах – свідок по справі про збиття малазійського «Боїнга» MH-17, який міг би дати безцінні показання на суді у Нідерландах. Про те наскільки він цінний, свідчать слова президента Зеленського про те, що без Цемаха обмін міг зірватися взагалі, а також те що слідчі з Нідерландів його допитали до обміну і вже зараз Нідерланди вимагають у Росії видачі Цемаха. Про те, скільки людей ризикували життям, витягуючи Цемаха з окупованої території – геть і згадувати не кортить. До речі. Крім Цемаха звільнили ще й колишнього перекладача прем’єра Гройсмана – 100% зрадника і російського шпигуна. Щирий привіт українським спецпризначенцям, українським контррозвідникам, тай й усій ветеранській спільноті – також.

    Визволяти полонених треба. Завжди треба. Безумовно треба. Але тут питання не про це, питання – про міру заслуги чинного президента. Всі перелічені обставини вказують, що влада просто прийняла умови, які висувала Москва. Віщую заперечення, що людське життя – понад усе. Безумовно. Але. Якщо чужа шкура – понад усе, яка ціна шкури власної? Хто був правий у 2014? Той хто пішов на фронт, гробити життя і здоров’я за свою країну – чи той хто всі п’ять років тікав від мобілізації і в такий спосіб втомився від війни? Бо його шкіра – понад усе…

    Президент Порошенко в період своєї каденції звільнив 3244 полонених – не роблячи аж таких кричущих поступок Кремлю. Не виконуючи сліпо всіх його вимог. А нині… Я щиро радію тому що наші громадяни нарешті вдома. Але. Де у цьому заслуга президента Зеленського?

    Мій телеграм-канал: https://t.me/dragonspech

    Розум підказує мені, що треба радіти. Бо наші хлопці вернулися з мокшандії, бо ось вона – перемога, така довгоочікувана. Але ні.

    Можете мене сварити і кидатися в мене чим кочете, але я не радію.

    Тобто, це класно, і Сєнцов, і Клих, й інші. І я ще навіть намагався шукати позитиви у діях президента – бо це дійсно правильно – визволяти наших полонених, навіть якщо ціною важливого свідка у справі Боїнга… але ні, це початок кінця.

    Свого часу, відразу після завоювання України і створення СРСР більшовики спеціально робили політику коренізації, у нас – українізації, а також НЕПу. Мовляв, ми не такі вже й монстри, насправді все буде ок і ми даємо всім тільки можливості для розвитку. І їм повірили – це ж так класно, після царизму, війни, революції, знову війни мати спокій і можливість просто працювати і збагачуватися. Мало того – у своїй культурі, ось скільки нових чудових митців з’явилося. Так гарно і солодко.

    А потім їх всіх розстріляли. Бо ніколи не було й думки давати свободу кому-небудь. Тим більше – українцям. Ми тоді зраділи і капітулювали.

    Пам’ятаєте, що основне намагалася Україна сказати світові протягом останніх п’яти років? Не пам’ятаєте? Так ось що: Російська Федерація не здатна дотримуватися договорів. Говорили про папір, на якому ці договори написані і про ціну цього паперу, що дорожчий за домовленості з Росією.

    Так ось, все. Сьогодні Зеленський закрив цю главу і сказав, що з Росією можна домовлятися. Путін дотримується обіцянок, йому можна вірити. І ще сказав, що є домовленості про подальше врегулювання конфлікту, розведення військ, встановлення миру.

    Ну тобто ви зрозуміли? Розведення військ. Хто буде в ОРДЛО? Чиї війська? Що далі? Амністія бойовикам чи їхній арешт і засудження? Вибори терористів до ВР і до місцевого самоврядування? Хоч щось?

    Чи ми маємо повірити, що путін згадав про совість і надумав просто так закінчити війну? Серйозно?

    А Крим як? Він де буде – потрохи віддаватися Україні? Ми маємо забути про тисячі і тисячі загиблих, мільйони переселенців? От просто так? Мир буде – і що, відновлення торгівлі, зв’язків, постачання води в Крим, електрики, так? Браться навєк?

    Вибачайте, а хто буде відновлювати Донбас і Крим? Є просто такі слова – репарації і контрибуції. То як з ними? Чи це все просто були забавки, а люди самі винні, що гинули?

    Я не радію. Бо забуваємо про те, що москва – ворог. Що людей не воскресити. Добре, що Сєнцов сказав, що до перемоги далеко, але що ворога треба перемагати. Але це Сєнцов, а не президент України.

    А президент сказав, що з Росією можна домовитись. І світ його почув.

    Я ще ніколи настільки не хотів помилятися.
    https://site.ua/maksym.kolyba/22537-tsya-solodka-kapitulyatsiya/

  5. Володимир | 08.09.2019 at 08:29 |

    Головна мета Кремля в Україні – це реалізувати Мінські домовленості у трактовці Кремля. А саме, 1.Зміна Конституції України, якою буде надана автономія ДНР та ЛНР. 2. Амністія усіх учасникам конфлікту на Сході України (тобто внутрішньо-український конфлікт).3. Місцеві вибори, місцева влада, місцева поліція. 4. Надання особливих прав ДНР та ЛНР, які зможуть впливати на внутрішню та зовнішню політику України.5. Виплата пенсій та компенсацій жителям ДНР та ЛНР.6. Відновлення економіки ДНР та ЛНР. Обмін полоненими – це найкращий старт для реалізації цього плану. Багато емоцій, ейфорія населення, НАРЕШТІ МИР! Ура! Все це супроводжується думками різних миролюбців, вчорашніх арештантів про мир, любов, взаємопорозуміння. Нагряне великий десант російських артистів, дисидентів, які запевнять українців, що росіяни і українці – один народ, що треба миритися-любитися, що нада “всьо прастіть і начать с чістава ліста”. Висновок – один: “Зеленський- молодець! Заслуговує на Нобелівську премію Миру.” А насправді, Україна стає колонією Московії, стає набагато менш самостійною чим в попередні 28 років.

  6. Анатолій | 08.09.2019 at 08:46 |

    Одне я зрозумів з останніх подій, що населення України то не українці, а глисти і друзів на міжнародній арені вже у нас немає (крім Литви, та й та під питанням). Тепер потрібне коригування подальшого життя. Якщо раніше в планах був культурний та творчий розвиток, то тепер виходить насамперед фізичний та партизансько-терористичний. Повоюємо 😉

  7. Укр | 08.09.2019 at 08:52 |

    Кто сказал, что моряков отпустили?.. Это краткосрочный отпуск под гарантии украинского омбудсмена, их юр.статус – подследственные, они обязаны сотрудничать с рссукими следаками, вперде у них суд и приговор.. В любой момент рссукая фюрерация их может затребовать взад, и они будут обязаны вернуться. А вот вернутся-ли они после басманного суда обратно в Нэню, а?..Или вторая часть марлезонского балета, но уже не с военнопленными, а с официально осужденными по рус. законодательству военными преступниками??.. Бойтесь данайцев…

    • И это тоже! Я упустил этот момент в предыдущих комментариях. Меня аж крючит, колбасит, и таращит от этого “условия”!!!

    • Андрій Дар | 08.09.2019 at 11:22 |

      Вітаю! А хто бачив повний список звільнених наших? В тому числі, по категоріях – моряки, та політв’язні.
      Я його ніде не знайшов. Хто знає, хто може підказати? Це важливо.

      • kinsulis | 08.09.2019 at 11:45 |

        https://news.liga.net/politics/news/obmen-sostoyalsya-spisok-osvobojdennyh
        Среди них 11 политзаключенных:

        1. Олег Сенцов;
        2. Роман Сущенко;
        3. Евгений Панов;
        4. Артур Панов;
        5. Александр Кольченко;
        6. Станислав Клых;
        7. Николай Карпюк;
        8. Павел Гриб;
        9. Николай Сизонович;
        10. Владимир Балух;
        11. Эдем Бекиров.

        Кроме политзаключенных, были освобождены 24 моряка: (см.ссылку)

      • kinsulis | 08.09.2019 at 12:07 |

        Еще подробности о переданных россии от матиоса https://www.facebook.com/MatiosAnatolii/posts/1346258498858600
        Предыдущее, о списке возвращенных нам зависло почему-то на модерации, повторю, может тут пройдёт https://news.liga.net/politics/news/obmen-sostoyalsya-spisok-osvobojdennyh

      • Damian | 08.09.2019 at 12:50 |

        На сайті президента інформація подається така, що морякі ЗВІЛЬНЕНІ! https://president.gov.ua/news/ukrayinci-yaki-povernulisya-na-batkivshinu-7-veresnya-u-ramk-57137
        Чи президент бреше?

        • Андрій Дар | 08.09.2019 at 13:56 |

          Дякую, Damian, за повний список.
          З’явився список і на цензорі, тільки тепер. Довго ж тянули, із списком, теж неспроста?

          • Damian | 08.09.2019 at 14:47 |

            Питання щодо моряків все одно залишається. Скоріше за все, Укр має рацію. https://112.ua/obshchestvo/putin-pomiloval-osuzhdennyh-ukraincev-506402.html
            Тут підкреслється, що моряки “…24 моряка, отпущенных под личное обязательство омбудсмена Денисовой”. Ми вже неодноразово мали змогу переконатися, який з зеленого юрист, тому хотілося би точно знати, чи моряки дійсно ЗВІЛЬНЕНІ, чи вони тимчасово ВІДПУЩЕНІ. Здається, что офіциоз видає бажане за дійсне і сором’язливо уникає однозначних формуліровок.

          • Damian | 08.09.2019 at 14:57 |

            Ще на додаток. Так виходить, що моряки звільнені не на виконання постанови міжнародного трибуналу, яка обговоренню не підлягає, а під слово Денисової, яке має досить легку вагу. Тобто, наскільки результат є остаточним, – не видно.

  8. прохожий | 08.09.2019 at 08:59 |

    Посмотрим как поведет себя путин в связи с запросом Нидерландов о выдаче ПВОшника. Где будет поставленна запятая в предложении “Выдать нельзя оставить”

    • Прохожий – запятая будет поставлена вот так:“Выдать нельзя, оставить”.
      Или это был чисто риторический вопрос?

      • прохожий | 08.09.2019 at 13:09 |

        Если оставить, то возникает вопрос: Почему путин не выдает, по требованию следственных органов, подозреваемого ??? Покрывает? Еще одно подтверждение причастности Мордера к катастрофе МН17.

  9. Володимир | 08.09.2019 at 09:16 |

    Протягом останнього року багато раз читав коментарі дописувачів (які позиціонують себе патріотами України), що Трамп зробив для України набагато більше ніж Обама.Це і військова допомога, і санкції і т.п. Але ці коментарі не враховують того, що усі санкції, які ввів Трамп були започатковані Обамою. Усі санкції, введені Трампом були під тиском Конгресу та Сенату, були із запізненням. А нові санкції Трампа як правило мали символічний декоративний характер. Це означає, що певні групи людей формують необхідний цим людям імідж Трампа. Тепер до сьогоднішньої стуації в Україні. Звільнення українських заручників – це величезний позитивний піар для Зеленського. Зараз багато патріотів буде сприймати Зеленського більш позитивно А саме: “Зеленський – незалежний політик (хоча і недосвідчений). Зеленський – патріот України.” Ну а далі, коли є довіра більшості населення, в тому числі патріотів України, можна реалізовувати плани Кремля (і переконувати усіх, що це перемога України та Світу).

  10. Док | 08.09.2019 at 09:32 |

    Те, кто считает, что цель Кремля – выполнение каких-то там договоренностей, продолжает находиться под контролем Кремля. Никогда соблюдение договоренностей не было целью этой ОПГ. Им нужна Украина, вся, ну в крайнем случае, без западных областей (пока!) Если вы хотите понять в чем их истинная цель, почитайте статью их начальника генштаба Герасимова в статье о какой-то военной науке. Можете в гугле набрать просто “доктрина Герасимова”. Ни о каких соглашениях там нет ни слова, зато четко сформулирована конечная цель. Даже если нынешнее правительство Украины выполнит все Минские договоренности, до последней запятой, то это не избавит страну от полномасштабного вторжения, просто значительно облегчит задачу и оптимизирует потери

    • Володимир | 08.09.2019 at 10:47 |

      Доктрина Герасимава не передбачає відкритої окупації. Зміна влади та окупація відбувається за рахунок створення чи розпалювання внутрішніх суперечнстей в суспільстві, фрагментація суспільства, розпалювання ворожнечі, створення ситуації керованого хаосу. Свідками таких процесів ми є 6 років (із липня 2013 року). На даному етапі владу в Україні захопили агенти Московії. Далі буде фералізація та максимальне насичення агентурою усіх гілок влади України. Окупація відбувається за рахунок призначення агентури на керівні позиції в країні. Використанння військових найманців чи військових досить обмежене ( необхідне для силового тиску та контролю ситуації)

      • Док | 08.09.2019 at 12:26 |

        “максимальне насичення агентурою усіх гілок влади України” вже було, якщо ви пам’ятаєте, ще у 2010-13 роках. Навіть начальники обласних управлінь МВС і начальники портів були російськими громадянами. І це не спрацювало, навіть після захоплення Криму і початку війни на Донбасі. Може росіяни і не дуже розумні, але повторювати одну й ту ж помилку 2 рази поспіль, навіть вони стануть навряд чи. Окупація буде справжньою, хоч війна і гибридна

        • Володимир | 08.09.2019 at 13:31 |

          Не дуже хочеться оприлюднювати питання, які я задавав протягом 5-ти років багатьом популярним блогерам та політикам. І не отримав на них відповіді. Перестав задавати ці питання минулої зими та весни (оскільки вважаю, що це немає сенсу (бо адресати не розуміють чи не хочуть зрозуміти те, про що їх запитують). Окрім того, обговорення цих питань нанесло би шкоду Порошенку. Спочатку деякі пояснення. В листопаді 2013 року Україна була країною банкротом. Величезні зовнішні та внутрішні борги. Левова частина цих боргів утворилась в попередні 8 років. На кінець 2013 року була знищені ЗСУ, зокрема ПВО. Основна робота по знищенню ЗСО була виконана в попередні 8 років. Як Ви правильно відзначили, що в часи Януковича усі ключові позиції в Україні займали люди – агенти Кремля. МВС, СБУ, ГПУ і т.д. Питання. Навіщо було знищувати оборону країни, якщо всі керівні посади в Україні займає твоя агентура (московська). Навіщо було робити Україну банкротом, якщо більшість українських олігархів підконтрольні Кремлю? Тепер ключове питання! Чому Янукович втік з України після ЄвроМайдану? Адже усі силові відомства були під його контролем. Керівники усіх силовим відомств були готові зачистити Майдан і встановити контроль по всій Україні. Якби внутрішніх сил у Януковича не вистачило, він міг попросити Кремль ввести “миротворчі” війська. І ці “миротворці” залишились би на десятиліття. Окупація України російськими військами могла відбутись взимку 2014 року. І ця окупація була швидкою і не отримала би належного опору. Тисячі патріотів були би легко знищені або арештовані. Бо не було би достатньої кількості зброї, досвіду, та організації спротиву. Але по якійсь причині Кремль не реалізував цю можливість. Значить, у Кремля були інші плани. Ці плани модифікувались, але мета цих планів лишилась незмінною.

          • Юрій | 08.09.2019 at 16:45 |

            Хтось тут давав версію – втеча яника в Харків була запланована ГРУ, і в Харкові він мав зробити 2 речі: попросити ввести війська рф, і перенести столицю з Києва в Харків. Перша частина зрозуміла, 2-га – це набагато спрощує роботу проросійського керівництва України – ніяких тобі сотень тисяч невдоволених громадян під вікнами і т.п.
            Проте щось в якийсь момент пішло не так.

          • Док | 08.09.2019 at 17:46 |

            Для того, щоб мати відповідь на ваше запитання, у мене особисто недостатньо інформації. Ось я вам наведу такий приклад: відомо, що останньою людиною, з якою зустрівся Януковоч у своєму кабінеті на Банковій, був Дмитро Ярош. Але за 5 років я так і не почув роз’яснень, про що вони говорили 1,5 години, ні від Яроша, ні від когось іншого. З якою метою Януковоч серед ночі летів до Харкова? Що такого важливого мало вирішитися в Харкові? Чи дійсно мав місце замах на Януковоча і ким він був вчинений? Чому операція по “врятуванню” Януковоча планувалася “з колес”, а не була заланована заздалегідь? Я можу “настріляти” вам ще з десяток запитань, і всі вони дуже важливі. Може відповіді на ці запитання знала СБУ часів Порошенка, а може і не знала. Думаю, ви зрозуміли

          • У Вас явно плохая память. За 5 лет забыть очень важную последовательность событий?! Для того, чтобы освежить воспоминания, и для того, чтобы больше не возникало таких вопросов – посмотрите небольшое видео. Думаю, после просмотра, у Вас пропадут многие вопросы…
            https://youtu.be/WJGIa-rbGXk

  11. pitun.pump | 08.09.2019 at 09:36 |

    А что тут рассуждать – в 2014 началась война на уничтожение. Если кто не понял – уничтожение не Украины, а России. Рашка только хотела не дать Украине двигаться из своего стойла, а также потешить самомнение своего сцаря, почти бескровно оттяпав юго-восток. Это был их очевидный стратегический просчёт, недооценка противника, они были уверены что украинцы это те тупые и смешные хахлы которых изображают для них Зеля, Верка Смердючка и прочие жополизы, а “русскоязычное население пророссийских регионов” будет встречать их с цветами, как настойчиво их убеждали сидящие на русской подкачке местные предатели и агенты влияния (недаром многие из них за эту брехню потом внезапно умерли).
    Украинцы отказались не такими, началась горячая война, и после того как Порох вынужденно пошёл по миру за поддержкой (привет Зеле и его актрисе немецкого кино) и раскрыл глаза мира на настоящее нутро Рашки, война реально пошла на её уничтожение. Санкции душат сРашку, её экономика валится, Зауралье всё больше осваивается Китаем, а простые россияне раскрывают глаза а не уши. Ибо Рашка – это Пукин с холуями, признать неправильность с нападением на Украину и уйти – это для него (а значит для Рашки) смерти подобно, поэтому все действия мира по-любому приводят к развалу Рашки.
    Поэтому и борется Рашка с нами так жёстко, ибо иначе её ждёт уничтожение. Недаром её властьимущие открытым текстом говорили, что 2о срока Порошенко Росися не выдержит!)) Поэтому от Каломокши и тем более Зели ничего не зависит. Всеми ими руководит Москва, для этого она их и пропихивала. Идёт жёсткое и беспрекословное управление, Рашка больше не может рисковать, давая хоть капельку самостоятельности своим 6-кам, на Яныке и Люле уже обожглась. Недаром Зеля в Париже перед 2м туром был таким потерянным, до этого его видать использовали втёмную в проекте “Слуга урода” вовсю пользуясь его нарциссизмом, а там, вдали от лишних ушей, ему и объяснили кто он есть, для чего, и что его ждёт если посмеет хоть чучуть не туда глянуть)))
    Вот и вся любоффь!) Если воспринимать любые телодвижения ЗекоМанды как действия Москвы – всё становится на места)) И нефиг делать нервы обменяют-не обменяют. Самое главное – Европа санкции не отменяет, а США усиливает! Отака … (мод), малята)) Жаль только Рашка намного более живучая, за счёт отсутствия у неё призрака коммунизма, которого реально боялись на Западе, и активно пропихует своих “Альтернативу для Геймании”, жёлтые жилеты во Франции, Йовбак в Венгрии и прочую срань. А нам свое робыть, и не унывать!)) Поборемо ворога! Слава Україні!

    • Андрій Дар | 08.09.2019 at 15:16 |

      От, плюсую. 🙂

    • Укроп | 08.09.2019 at 15:22 |

      Если можно, немножко “пять копеек”. Вот недавно Автор сказал совершенно правильную мысль, что при должном умении манипулировать, можно пытаться это делать абсолютно со всеми группами людей. Патриотов ловят на опасении за благополучие Украины, а цель – внедрить мысль что наш враг неимоверно силен. Так вот, не кажется ли вам, уважаемые, что если мы из самых лучших побуждений, естественно, и заботы об Украине будем повторять как мантру тезис “Москва всем управляет, везде ее рука, все держится под контролем”, то тем самым выступаем бесплатными пиарщиками “дракона”? Им это и надо чтобы весь мир думал что рашка – “страна с неограниченным человеческим, военным и финансовым потенциалом”. А так ли на самом деле? При трезвом взгляде можно заметить что если “король то голый” пока еще и не совсем, но дыры на горностаевой мантии (из линялой кошки) уже приличные,а портки загаженные и давно нестиранные потому что не до того 🙂 Рашку давят и вполне успешно потому что эта дрянь много о себе возомнила и стала костью в горле мировым игрокам куда более мощным, чем это лапотное недоразумение. Нам это на руку. Вы этого не видите, утверждая как она сильна и “управляет всем в мире”? А мне кажется что геополитику невозможно отменить и судьба этого недоразумения на карте уже предрешена, просто ее “гонят в лузу” без резких потрясений чтобы не рассыпалось раньше времени и это “бережное отношение к хрупкому тонкостенному сосуду с дерьмом” 🙂 мы и воспринимаем как “предательство Западом Украины”. Нам никто не будет озвучивать все планы, но элементарная логика говорит что путин уже обречен и не надо идти на поводу у его пропагандистов и распространять мифы как рашка сильна и непобедима. Это – лапотный край с не такими уж и огромными ресурсами, опасаться ее конечно надо, как опасаются бешеной собаки, но никто ж не станет “разгонять зраду” – “мир захватили бешеные собаки”? 🙂 Это всего лишь собаки… И если оно тявкнет не туда, то получит заряд дроби в голову. В качестве этого “заряда дроби” я вижу поставки сланцевой нефти и газа, это смерть для сырьевых рукожопцев!
      Относительно истерики вокруг возврата наших пленных – только ленивый не пытался пересраться с теми, кто видит процесс не так, как он сам лично 🙂 Я не поленился просмотреть видео встречи. Выражение морды лица “пана президента” (с маленькой) было скучающим и фальшивым “когда вы уже все выйдете наконец?”. Кто бы удивлялся… Но относительно опасений что это шоу и их по первому требованию рашки вернут обратно (после снятия санкций за пиратство), то Зе публично пообещал нуждающимся помочь с квартирами, лечением и т.п. Да даже сама встреча им лично как то слабо вяжется с “а завтра обратно отдам”, не так ли? Поэтому – не верю… Никто наших людей рашке обратно не отдаст. Ну и, естественно, ее будут продолжать давить, это так же точно, как то, что завтра утром взойдет Солнце 🙂 Поэтому не стоит эту дрянь выставлять сильнее, чем оно есть на самом деле, это и есть цель их пропаганды. Я – все, извините, хотел помолчать, а то меня что то многовато на сайте, но не сдержался 🙂

    • Andriy Moderator | 09.09.2019 at 03:22 |

      Без матов пожалуйста.

    • Тональність вірна. Мабуть настав час звертати увагу на тональну надбудову наших текстів. Навіть якщо факти і аргументи дійсні а не фейкові, ворожа пропаганда саме цією надбудовою формує потрібний стану у об’єкта. Така собі емоційна модуляція раціональної складової як носія.

  12. Просмотрел интервью Маломужа на Обозе. Отвечая на вопросы он четко сказал: 1-выдача Цемаха- большая уступка Путину; 2-Это действо наносит большой ущерб Украине.Тут спорить с генералом,(имеющим опыт личных переговоров с Путиным в 2006г.) нет никаких оснований.
    Вместе с тем, отвечая на вопрос о сроках окончания боевых действий на Донбассе, он сказал, что видит два варианта. Долгий в 5-6 лет и более, при нынешнем подходе и быстрый- около 1,5 лет при подключении лидеров ведущих стран мира и Зеленского, если он будет тогда.Трудно сказать, что это было, оговорка по Фрейду или тонкий намек прожженного разведчика.

  13. Обмен прошел, многие спрашиваются, а что за этим стоит? Да по барабану! Сколько раз Украину пытались нагинать, Начиная от Буша старшего, часто получалось, но только когда доходило до предела, все договора просто бросались в топку, Тут гости уже целые пункты по зраде выдумали, если Залеский соскучился по Израилю то пусть пишет, Мы все видели вчера обмен, конфликт не меж-государственный, не искусственный, он понятийный, ментальный, Если кто помнит Майдан, так там никаких партийных и других бюрократических штучек не было, Была идея! Это позже шустрые ребята воспользовались моментом, по очень простой причине, украинское общество в массе не признает Государство как институт, и кто там на верху чего подпишет украинцам похер, ПЕРЕПИШЕМ!

  14. Сергій | 08.09.2019 at 09:56 |

    “…самостоятельно перебороть вирус российской пропаганды и наработать собственный иммунитет.”
    Подяка!

  15. Евгений О. | 08.09.2019 at 10:00 |

    Вариации, оно конечно.
    Только, если не брехня, то один из освобожденных про Рабиновича с Медведчуком весьма интересно высказался…
    Посмотреть естественно будем.
    Одно делать точно не стоит, это считать биомассу народом Украины.Везде и всюду есть субстрат, грунт, почва. И свойства этой субстанции существенно отличаются от свойств на ней произрастающего.
    Одно бесспорно. Почву следует беречь от загрязнения.
    Но это удается далеко не всегда. И не только нам.
    Значит борясь с последствиями загрязнения нужно всерьез организовывать защитные мероприятия.

    • Укроп | 08.09.2019 at 15:29 |

      Я бы этим ребятам с годик не давал широкой трибуны для публичных высказываний. Потому что надо пройти процесс реабилитации им сложно сейчас – посылал Порох, а принимает Зеленский. Человеческую благодарность то никто не отменял, вот могут и наговорить лишнего… Гадя, будь она неладна, вспомнилась… Тоже сколько ажиотажа было, а если бы отнеслись спокойнее, то одной “героиней Украины” было бы меньше 🙂

  16. Светлана | 08.09.2019 at 10:00 |

    У Автора всё сильно завуалированно. Четко и без вуали ситуацию изложил Евгений Дикий.

    • VolodumurzDnipra | 08.09.2019 at 13:17 |

      не знаю, может я и не прав, но создается видимость наоборот приоткрытия вуали. ведь стал заметен не только мокшанский срач и их явный контроль именно ЛО, но и некий дрейф явно своих. до этого мы не видели на нашем ресурсе такого разнопланового несогласия. и стала просматриваться неопределенность или растерянность не только друзей но и парашцев. и то что откровенные противники не банились сходу намекает на контроль стрессоустойчивости здравой части украинского общества. общий фон имеет явно положительную тенденцию и идет наработка нового сознания изменяющегося мирового порядка. ведь кидалами оказались не только мокшанцы (да и вообще если они главные кидалы, а не пожизненные шестерки у кого то еще). и нам, смотрящим на происходящие события надо не представлять вуаль автора, а представить многослойную вуаль мирового уровня, где Украина оказалась неким центром игрового поля, вначале считавшегося пустым. то что мы сломали чьи то планы, оказало стрессовое влияние на ведущих игроков и дальнейшее развитие событий по идее будет не столь спланированным и адекватным. и победа клована с разгромным счетом может оказаться не только результатом пропаганды но и фикцией, откатанной этими самыми игроками. Порох по идее в теме, но мы то не знаем основ игры и какие карты у кого. хотя и они не знают всех наших карт и умения играть не чистое поле. Все буде Україна. 25 відсотків це неніщо. вони нас остерігаються ізайвий крок робити сцикотно. а коломойшаз клованом можуть виявитися просто дурниками, не осягнувшими світовихзмін. хоча хтозна. коломойський не всіх своїх людей повернув до України – дехтодосі вирощує виноград у франції та доглядає за нерухомістю в америці та греції. дивно якось. чому він не пускає їх додому. мабудь теж рахує щочерез рік так через рік. тобто часу замало не тільки у клована, а мабудь і у інших гравців – х*ла, макакарона та мокрелі, а може й інших. мені здається що якщо порох прийде до виборів у штатах то трампушка стане консультуватися з ним, або вшиється з хорошими парнями будувати багатоповерховий трампвігвамтауер десь у сомалі. переживемо. Слава Україні!

  17. sharktrust | 08.09.2019 at 12:59 |

    Народ України існує і він розвивається,
    іноді робить помилки але потім переформатовується
    і знову рухається до справді незалежної і сильної
    держави, де кожен громадянин буде відчувати себе
    вільним і захищеним, ким би він не був і до якої
    церкви не ходив. І тільки агенти московії можуть
    так зневажливо казати про український народ.
    Мені не подобається, що більшість проголосувала
    за Зеленського але це нічого не означає, я сподіваюсь,
    що якщо президент піде не в тому напрямку народ його
    поправить і я в тому числі, але якщо він проведе
    Україну до процвітання – я буду цьому тільки радий і
    підтримуватиму його, хоч і маю певні сумніви.

    • От це поняття – народ. Дуже вже узагальнено висловлюєтесь. Може народу все ж таки треба в дзеркало дивитись час від часу, а не називати агентами ворога всих тих, хто вказує йому на його замурзане обличчя. Як на мене, то досить довго, вже років 400 наш народ ніяк не може побудувати свою власну незалежну процвітаючу державу. Може варто вже навчитись на власних помилках, усвідомити і працювати над своїми вадами? А не постійно жертвувати життями найпатріотичніших своіх представників. Бо спочатку народ кричить «свободу», потім гинуть найхоробріші, далі народ кричить «мир за будь-яку ціну», хоче простих рішень. І цю ціну він сплачує життями, тих, найхоробріших. А так звичайно народ існує і розвивається, чого ж. І так століттями. Той народ, який доручив керувати ним справжньому козакові зе. Скільки століть нам ще треба? Скільки ще має загинути найхоробріших за ідею незалежної сильної держави, яку народ то хоче, то не хоче? Такі от у мене невтішні думки, коли я думаю про наш народ. А так Україна звичайно є і буде, але яка? Гопак, пісні, борщ і вареники нікуди не зникнуть, хто б сумнівався. Ну і його історія, яку йому, народу, дозволять знати, теж лишиться. Народу терміново треба дорослішати, вже час «дозрівати», як на мене.

  18. bromidd | 08.09.2019 at 14:02 |

    Теперь интересная ситуация. Если моряки находятся под следствием и по первому зову обязуются прибыть в рашку, то ЗЕ является заложником. Если он будет делать то, что не угодно ХУ, то рашка отзывает моряков обратно и что тогда? Если были гарантии обусмена, то Украина должна их исполнить, о есть отослать их обратно. Тогда зададут вопрос, а что де это был за обмен? Рейтинг ЗЕ пошатнется. Значит ЗЕ на крючке. Как то так.

    • Укроп | 08.09.2019 at 15:41 |

      И как Вы представляете этот “обратный обмен”? Могу поспорить – никто никого не отдаст! Моряки пройдут лечение и вернутся к исполнению службы. Рейтинг Зе не “пошатнется”, а превратится в полный хлам если такое, а он не похож на самоубийцу. Кстати, слушая как он вполне адекватно отвечал корреспонденту на английском без бумажки в Борисполе, как то и имидж “тупого клоуна, не способного связать три слова” тоже как то рвется… Ну посмотрим… Порох оценил обмен однозначно как большой плюс, хочется присоединиться к его мнению, а остальное – увидим…

  19. FOBOS100 | 08.09.2019 at 14:40 |

    Либо я не являюсь целевой аудиторией, либо имею иммунитет. Мокшан ненавижу с 14- го, поголовно, как в старом анегтоте,- хорошие мокши в хороших гробах, плохие в плохих.

    • VolodumurzDnipra | 08.09.2019 at 15:14 |

      приобретенный иммунитет не делает из тебя незаметную или нецелевую аудиторию. просто из таких как ты надо делать сыворотку и вкачивать ее в больное (большое) общество. и мы выберемся из мокшанскоклованской ямы. Героям Слава!

  20. Почитал комментарии, и стало печально! Обсуждали всё что угодно – но никто, так и не попытался ответить на вопросы, поставленные Автором, в конце статьи…! Увы…

    • Володимир | 08.09.2019 at 18:37 |

      Я намагався відповісти в коментарі о 08.29.

    • VolodumurzDnipra | 08.09.2019 at 19:11 |

      извините уважаемый, в самом начале вы довольно подробно ответили на поставленные вопросы и сразу же получили подтверждение своим мыслям, а далее ждете постоянного подтверждения или более широкого развития темы. я с вами согласен. вам +++++. а личные коменты из-за статуса негативиста писать – только разгонять всеобщее уныние. а это снижает стремление к борьбе и сопротивлению, а оно еще ой как пригодится. так что вам спасибо за помощь и поддержку. да и Автор поставил вопросы чересчур болезненные.

  21. АртиШок | 08.09.2019 at 18:33 |

    Думаю план кремля такой
    раскачать страсти в Украине (а ля зе зрадник бо здае Украину ни за шо)
    потом вывести людей на Майдан 3.0
    далее как в Майдан 2.0 только еще более кроваво
    и результат failed state Украина.
    Далее “Восток наш, Киев ничей или тоже наш”

  22. Много букв будет. И так:
    “Первое и самое главное из всего, что происходит между Украиной и Россией, это то, что обе страны претендуют на наследство Киевской Руси. Всем нормальным людям ясно, что Украина и есть прямой и единственный наследник Киевского государства. Но.. Россия думает, что это именно они. Для этого они полностью переписали историю, культуру и все остальное. Нынешняя война не первая с далекого 1169 года, когда Боголюбский сжег Киев и украл икону Вышгородской БМ, которую теперь кацапы называют иконой Казанской БМ. Сколько уже столетий идет эта война? То-то же. А мы лут спорим за какие-то 5 лет. Сейчас они практически нанесли нам нокдаун. Еще конечно не нокаут, но до семи нам уже отсчитали. Дальше. Привязываемся к нашим “баранам”. Цемахам, и всем остальным морякам с Денисовой.
    Значит уяснили. Главное это уничтожить государственность Украины. Но перед, нужно сломать одну очень важную для нас и для них конструкцию, которая будет мешать уничтожению государственности, а потом присоединению всей территории Украины к России. Вы уже догадались? Это Ассоциация Украина-ЕС. Потому, как они прекрасно понимают, что цель Украины – это полноправное членство в ЕС и НАТО… И вот уже оттуда никто Украину не позволит присоединить к России. Поэтому на данном этапе, главная цель России ПОЛОМАТЬ Ассоциацию. Как они это делали? Первое, аннексия Крыма. Но это скорее удовлетворение старой имперской хотелки. А вот дальше было развязывание гибридной войны на Донбассе. Они надеялись, что Запад притормозит. Но ничего не вышло. Дальше см. по датам:
    25 мая 2014. выборы Президента Украины.
    7 июня 2014 г. – инаугурация Порошенко
    27 июня 2014 г. – подписание основного тела Ассоциации (для РФ – горячо)
    1 июля 2014 г. – начало полномасштабного наступления ВСУ на сепарню.(для РФ – очень горячо)
    17 июля 2014 г. – Боинг 777 ( для РФ – немного отпустило, дальше поясню..)
    дальше был Минск 1 (здесь их отпустило еще больше)
    конец 14 – начало 15 г.г. В Нидерландах откуда не возьмись, начинается “борьба” за референдум против Ассоциации Украина – ЕС.(для РФ вообще – ништяк)
    6 апреля 2016 г. референдум в Нидерландах, провал Ассоциации (для РФ – “розы расцвели”)
    недолгий период триумфа и ожидание Украинского фиаско
    но… Нидерланды таки пропетляли с отрицательным результатом, и Ассоциация осталась при жизни. И вот тогда кацапы приступили к операции “кто угодно, лишь бы не Порошенко”
    Сейчас мы все последствия этой операции видим в онлайне
    Поясняю. Боинг кацапы сбивали целенаправленно и подготовленно. Преследовали несколько целей. Первая, остановить, или хотя бы приостановить наступление ВСУ, которое рассекало их Луганскую и Донецкую группировки, если не получится остановить, то вымутить у евров хотя бы запрета на использование авиации ВСУ. Именно это им и удалось. Кто знает, как все было бы, используй ВСУ авиации в полную силу.
    Но.. это не главная была цель. Главной целью было, именно воздействовать на население и правительство Нидерланлов. После гибели в основном голландцев при расстреле Боинга, те обязательно в страхе и ужасе скажут; мол, на черта она сдалась нам та Украина, если из-за нее столько горя. А почему именно на Нидерланды? Скорее всего – ставка была именно на голландский Закон о референдуме, которым несколько лет назад “похоронили” Конституцию ЕС. Как все случилось, все уже знают. Только благодаря команде Порошенко, украинскому МИДу и какой-то матери, Украина смогла уломать Нидерланды наплевать на референдум.
    Что сейчас?… Думаю, Цемах, это пустышка, которую подсунули нашим, наши на это клюнули и выволокли его на подконтрольную территорию. Дальше пошла уже игра случаев. Кто то в разведке что то понял, Зеля решил пропиариться, а может ему Х”””ло напрямую приказало(слабо, но верится, что зеля просто дурак, а не агент РФ в Украине).Но Цемаха решили сбросить с рук, как горячий уголек, обжегшись. А если зеля агент, то просто выполнил приказ Х””ла. В общем, с Цемахом, я думаю, это опять продолжение игры для Нидерландов. Если Украина отдаст Голландии, он скажет, Боинг сбила Украина, я видел, и “зуб даю”, если Украина его сбросила, опять же показали Нидерландам, что “хохлы” не уважают Нидерланды. А отсюда старая песня о главном, а отмените ка им за это проклятую Ассоциацию, чтобы мы смогли аннексировать “Киев с волостью”. Вот так я все это вижу. Главная их цель на сегодня, это оторвать Украину от Запада. В первую очередь поломать Ассоциацию, а если это произойдет,то дальше аннексия Киева и они прямые наследники, и опять Третий Рим, и уже только потом всей мощью возрожденной империи вместе с “хохлами” “дранг нах West”. Повторяю, во всей этой войне России против Украины, главное, кто застолбит за собой право на “Київську спадщину”.
    Р.S. Все только кажется запутанным и сложным, пока не найдешь “иглу кощея”. Она эта “игла” и есть наследие Киевской Руси.
    P.S. Извиняюсь за много текста.

    • Володимир | 08.09.2019 at 20:35 |

      Ви праві в тому, що Кремль усіма силами намагається зберегти контроль над Україною. В Кремля розуміють, що Україна -потенційний член ЄС та НАТО. Для Кремля така ситуація неприйнятна і вони готові знищити Україну аби не допустити втрати України назавжди. Ви праві лише частково, коли припускаєте, що Московія і Україна ЗАРАЗ конкурують за спадок Русі. Насправді у Москві 20 років назад була прийнята Доктрина про Третю Русь. Вона передбачає фрагмнтацію України на окремі території (федералізацію), а потім поступове добровільне приєднання до Росії. Київ має стати столицею Третьої Русі (останньої). Українці поступово асимілюються і українське питання зникає назавжди. Путін вже 20 років стверджує, що українці та росіяни -один народ. і це він робить не для того щоб брехати.

      • Насправді у Москві 20 років назад була прийнята Доктрина про Третю Русь. Вона передбачає фрагмнтацію України на окремі території (федералізацію), а потім поступове добровільне приєднання до Росії. Київ має’ стати столицею Третьої Русі (останньої). Українці поступово асимілюються і українське питання зникає назавжди.

        Я з вами згоден, що Росія прагне знищити Україну, як суб’єкт світової політики, але дозволю собі не погодитися, щодо придуманої в Росії т.з. “Доктрини про Третю Русь”. Це приблизно так, якби вони виписали доктрину, що вода не мокра, а полум’я не пекуче. Вони можуть писати, і на жаль і пишуть різні дикунські доктрини, але проти зпконів Всесвіту вони безсилі. Тому, я вважаю, що написана ними т.з. Доктрина, це чергова спроба натягування сови на шлобус. Кажучи простіше, це їхні чергові забаганки. Тому, всьому Світові і нам з вами вони розповідають про “Третю Русь”, але самі прекрасно розуміють, що все це маячня для самозаспокоєння, а Україна все рівно є Першою серед ніби-то рівних у наслідуванні Слави Київського Столу, а отже “Третя Русь”, це димова завіса при знищенні єдиної спадкоємиці Київської Русі.

      • А де можна ознайомитись з «Доктриною про Третю Русь»? Про «Третій Рим» чув, але це ж не те?

  23. Наталія М. | 08.09.2019 at 20:04 |

    Укроп | Вересень 8, 2019 at 15:22
    @Если можно, немножко “пять копеек”.@

    Уважаемый Укроп-чик, Ваш комент великолепен! Присоединяюсь!+++++

  24. freedom | 08.09.2019 at 20:14 |

    если говорить о последних событиях вкратце, то сейчас происходит откат взад в 2013 год, как будто бы ничего и не было последних шесть лет. ни Майдана, ни Небесной сотни, ни погибших воинов сражавшихся с оккупантами страны-агрессора, ничего. это как вы ставите какую нибудь программу на компьютер, происходит ошибка, и дальше идет откат изменений и восстановление состояния до установки этой программы. некоторые тут утверждают, что “путин нападет” и что то там захватит еще. уже не нападет, и скорее всего даже отдаст захваченное. блицкриг провалился, и для достижения своих целей он будет действовать другими методами и средствами. сейчас полным ходом, как тут уже отмечали, идет реанимация “минска-2” и воплощение его в жизнь, но для этого нужно подготовить остальную часть Украины, чтобы внедрить в нее эти раковые опухоли “ЛДНР”. поэтому и происходит растаптывание и вымарывание ЗЕленой командой всех символов борьбы с оккупантом, чтобы подавить волю к сопротивлению, и вызвать безразличие к происходящим событиям. у многих слабых духом уже наступила апатия, и усталость от всего. это то, что они и добиваются от нас, а из утративших веру и надежду можно лепить все что угодно. так что, держимся им назло, и все будет Украина!

  25. ded_vova | 08.09.2019 at 23:13 |

    Можливо я помилився, але це перший обмін між Україною та рашкою, крім Савченко
    Це можна було б використати
    І є ще одна думка :
    Голандія просить Цемаха, а якщо кацапи його видадуть з потрібним фактажем?

  26. И таки то, о чём я пытался донести.

    Вариант выдать Цемаха как выжатый лимон Москве оказался гораздо более продуктивным, чем передать его Нидерландам. Не могу ничего сказать о Малайзии и Австралии, но СМИ Нидерландов, Великобритании и Бельгии отныне будут в своих заголовках частенько интересоваться, когда Цемах явится в Гааге и здоров ли он. В Кремле теперь будут напрягаться и нервничать не от того, что у них нет Цемаха, а от того, что он у них есть.
    https://newsua.one/news/v-kremle-horosho-klyuyut-na-zhirnyh-oparyshei.html

Comments are closed.