Должность как премия?

От редакции

Вчера мы все стали свидетелями того, как работает монокоалиция, и это – предмет отдельного обсуждения, но многие внимательно следили за очень важным индикатором – должностью министра внутренних дел. При том напоре, с которым подавалась идея «новых лиц», именно эта должность подлежала ротации в первую очередь.

Если отбросить всю возможную конспирологию и воспользоваться логикой, то нельзя не заметить, что сразу после бегства Януковича и формирования «временного правительства», эту должность занял один человек, а позже, когда уже новая ВР сформировала коалиционное правительство, произошла существенная ротация Кабмина.

Еще одна ротация произошла после отставки премьера Яценюка и вот вчера произошла третья ротация правительства. Некоторые министерские должности занимало четыре, пять, а иногда и шесть разных людей, и только МВД возглавляет все тот же самый человек.

Мы не станем рассуждать на тему, хорошо это или плохо, поскольку смысла в этом – ноль. Другое дело, что именно он как раз и является самым «старым лицом», которое новая власть просто обязана была сменить, согласно собственным, заявленным еще на стадии предвыборной кампании, принципам. Но нет. Мы видим удивительное «долголетие» этого персонажа, что вызывает удивление и желание найти объяснение этому феномену.

В редакцию пришел текст-размышление на эту тему, и как мы это иногда делаем, самые интересные комментарии или письма мы выносим на обозрение коллег. В данном случае, мы сами выберем ему псевдоним (коллега знает почему) и немного изменим некоторые географические названия. Все остальное – как есть. Итак.

 

Автор: VK

“Должность – это премия Авакову за “правильно” посчитанные голоса и вовремя доставленные “оригиналы” протоколов. Человек заработал, завидуйте молча”.

Цитата одного из коллег при обсуждении очередной темы на ЛО

…Сразу после второго тура выборов (результаты которого меня, мягко говоря, ошеломили) почему-то вообще не обсуждалась тема фальсификаций. Да и Порошенко как-то сразу согласился со своим поражением. Так что данная тема сразу “прокисла”. Тем не менее в душе “затаилось некоторое хамство”.

Я ведь прекрасно знаю, как “считали” раньше и уверен, что “считают” сейчас в Донецкой области. Наверное, уже набил оскомину своими комментариями по этому поводу. Речь идёт не о единицах процентов, как, видимо, полагают во всём мире. Например, в 1999 году, когда Кучма шёл на второй срок, в Донецкой области он набрал меньше пяти процентов голосов. А “нарисовали” ему 37 (тридцать семь), что при фантастической (тоже “нарисованной”) явке – более 80% – позволило ему выйти во второй тур. На самом деле он должен был оказаться не на первом месте (в первом туре), а на третьем. Источник информации – тогдашний начальник отдела “Т” (курировавшего выборы) Управления СБУ в Донецкой области полковник Бойченко В.Н.

Подобных фактов и фактиков – множество. Думаю, что в Луганской области, Харьковской, Днепропетровской, Запорожской да и ряде других ситуация мало отличалась от описанной. А с учётом того, что к организации выборов привлекаются, в основном, те же люди, что и раньше, рассчитывать на заметное изменение (в сторону правдивости) не приходится. Но это то, о чём могу сейчас судить по аналогии (что к делу не пришьёшь). А сейчас о сути того, что заметил.

В этом году мы с женой запланировали свой приезд в Украину (к младшей дочери) специально под президентские выборы. Как и положено, заранее сходили в Майамский горсовет (это Флоридская область) – написали заявления для получения возможности голосовать (вы, наверное, помните, что я и моя семья покинули в 2014-м Донецк из-за мордорской оккупации). Всё рутинно. Нам сказали, что удостоверения будут готовы на следующий день, никаких проблем.

Но как бывает в увлекательной литературе, вмешался случай. Наша дочь имеет полуторагодовалого малыша (муж сейчас «по за зоною досяжності») и для того, чтобы она также получила разрешение голосовать (написала заявление лично), нам нужно побыть с крошкой (на время её похода в горсовет). Она пошла на следующий день, забрала удостоверения родителей (наши) и получила своё. Я обратил внимание на регистрационные номера – они отличались незначительно (не более чем на десяток). Так, в принципе, и должно быть.

Второй тур. Мы с женой идём в горсовет – писать новые заявления, как предусмотрено инструкцией. Дело было в пятницу. В горсовете заявления взяли, но сказали, что им пока не пришло указание на выдачу удостоверений, поэтому предложили прийти не на следующий день, а в понедельник. Понятно, ждём понедельника. И повторяем уже пройденную ранее процедуру. Дочка идёт в горсовет в понедельник, пишет заявление, получает своё и наши. Всё в порядке, будем голосовать. Я беру удостоверения, по привычке смотрю на регистрационные номера и… Наши с женой удостоверения, как и положено, имеют соседние номера регистрации, а номер регистрации удостоверения дочери отличается более чем на 70 (семьдесят) тысяч, понятно – в большую сторону.

Но в Майами жителей всего насчитывается сорок с небольшим тысяч, во всём Майамском районе проживает менее восьмидесяти тысяч человек. Понятно, что избирателей – значительно меньше. Да и специальные удостоверения выдают только тем, кто голосует не по месту жительства. Но Мйами – курортный город, а это, как говорил Глеб Жеглов: “Клондайк, Эльдорадо…”. Можно только представить, сколько наберётся дополнительных голосов. Вот такой фактик. Если он неинтересен, Вы уж извините, что отвлёк из-за чепухи.

21 Comments on "Должность как премия?"

  1. Boeing | 30.08.2019 at 09:33 |

    То есть никакой он не Саша Голобородько, самый похабный Васессуарий Лоханкин! Старого шулера новым фокусам учить – только портить. Опять страну нае#али!

  2. Татьяна | 30.08.2019 at 10:01 |

    Кто бы спорил? То, что выборы были нечестными, я уверена. Только вот воплей “правдоборцев” по этому поводу почему-то не было. Наверное, потому, что они пролезли в Раду?

  3. Коломоец назвал Авакова молодцом. А за что спрашивается.
    Он был участником госпереворота вместе с Беней. Отсюда вражда с Порохом. Чувак мутный. Из 90ых.

  4. Karina | 30.08.2019 at 10:42 |

    Все це ДУЖЕ підозріло…. На минулих виборах постійно були фальсифікації! Кожен раз! А тут? “Найбільш демократичні вибори”… З таким відсотком??? При такому протистоянні??? При тому, як справедливо було підкреслено, що залучалися ті самі люди? Що система голосування і принцип його був не змінений? Що спостерігачів від Порошенка не вистачало? При тому, що наочна підтримка Порошенка була значно більша? Що одвічні проходимці і брехуни стали несподівано грати чисто і демократично? Ні, ні, ні і ще раз ні! Я тільки одного не розумію, чому Порох так швидко погодився з цим? Чому не ініціював перевірок? Не посіяв сумнів? Погодився на дострокові вибори у Парламент? Погоджуюсь з твердженням, що тема “можливих” фальсифікацій була підозріло швидко злита.

    • Евгений О. | 30.08.2019 at 11:51 |

      Стосовно наочної підтримки Порошенка, то я має не погодитись з вашим твердженням.
      За виключенням, можливо, окремих соціальних та професійних спільнот.
      Але, як і в усьому світі, на величезний жаль, тих, серед котрих ви бачили оту наявну підтримку, як і я, власне, у загальній кількості осіб з правом голосу далеко, чи то дуже далеко, не більшість.
      До того ж, виявились марними, що також є цілком закономірно (див. вище), сподівання на адекватну реакцію отієї, по самі важливі частини тіла цивілізованої, Європи, на брутальну в найвищому ступені поведінку здурілої нафтобази.
      У багатьох випадках реакція “світової”, з дозволу сказати “спільноти” на цілком аргументовані і виправдані з усіх нормальних точок зору намагання України захистити себе, була … якось без матюків і висловити думку важко.
      Зокрема – реакція на намагання заткнути пельки проплаченій ворогом підлоті, що цілком вдало прикривалась “свободою слова”.
      Та й свої, “ріднесенькі”, що так віртуозно володіють українською мовою, ” нє щадя живота своєго”, лили бруд на Президента.
      А “пересічні” – вони і є “пересічні”.
      Подурілі від грязюки, що ніагаррами лилась і з екранів і з динаміків, і розтікалась товстою смердючою плівкою по газетних сторінках.
      “Чому не ініціював перевірок? ”
      Ініціював, пригадайте. Але чим і ким те все закінчувалось?
      Як і завжди, відповідальних, котрі розуміють закономірності розвитку суспільства і причинно-наслідкові залежності, виявилось суттєво менше, ніж тих, для кого все, що знаходиться за межами потреб гастро-генітальної зони тіла, є зайвим, не цікавим і у багатьох випадках навіть ворожим.
      На останню категорію і були цілком кваліфіковано зорієнтовані пропагандистські зусилля і ворога, і деяких, начебто, наших союзників.
      Так, що останні вибори і фальсифікувати було не потрібно.
      Активізація мулу, що за нормальних умов мав би тихо лежати на дні водойми, цілком вдалася.

      • Vadym Kuzmenko | 30.08.2019 at 20:02 |

        Ви, шановний, кажете:
        “Так, що останні вибори і фальсифікувати було не потрібно”.
        Так от тепер вже я “маю не погодитись з вашими словами” (за Вашим же висловом).
        Я навіть не буду однозначно спиратись на картинку, яку всі бачили у форматі “стадіон, так стадіон”.
        Зауважу тільки, що активних “зелебобів” аж ніяк не 73% відсотки, їх навіть і 10% навряд чи набереться (з числа виборців).
        Переважна більшість, як Ви і самі знаєте – це “болото”, яке “розкачати” дуже проблематично.
        А тут така активність!
        Зовсім не можу ствержджувати, що Порошенко переміг би за наявних обставин, але навіть Мордор у своїх “результатах” наших виборів намалював Зелпню 60%, а Пороху – 37%.
        Невже можна припустити, що московити виправились і перестали брехати?
        Тобто навіть вони у своєму фейку не зайшли так далеко, як наші власні фальсифікації!
        Так що не все так однозначно.

        • Евгений О. | 30.08.2019 at 21:57 |

          З усією повагою, але з тим, що оте, як ви кажете болото проблематично розкачати, мушу не погодитись.
          Як раз розкачка і була, досить вправно, слід визнати, орієнтована саме на оте болото. Бо ж вся ця агітпропівська енергія була втілена в тези, що зачіпають самі чутливі місця болота. Гранично зрозумілі посили про те, що в них вкрали, торгували “на крові” , не захотілі “домовитись”, ліпецька фабрика, корабель із золотом в одеському порту і інші розповсюджувані серед болота чутки і казочки.
          От і повелось болото, забулькотіло і пішло голосувати.
          До того ж, на моїй дільниці, в прозорих урнах, куди кидали бюлетені, при бажанні можна було побачити, де стояли хрестики і галочки. І оцінити співвідношення в побаченому.
          Дійсно, не можу стверджувати про реальні проценти, але те, що я бачив, оптимізму не надавало.

          • Vadym Kuzmenko | 31.08.2019 at 00:00 |

            Так, шановний Євгене, розкачка була і досить потужна.
            Жодним чином це не спростовую. І це дійсно вплинуло на результати голосування.
            Я про інше – про те, що більш значним чином вплинула на результат саме позиція тих, під чиїм контролем проходили вибори. А це – вотчина Авакова, який тепер заявляє, що п’ять попередніх років злочинна влада гнобила українців.
            Невже Ви думаєте, що “кримський референдум” 2014-го зафіксував не ті результати, які потім були оприлюднені?
            Єдина деталь – під наглядом окупантів.
            Я вже не кажу про фарси на Донбасі.
            І ще раз про московитський фейк (“кому що, а курці – просо”). Для мене це – найкращий показник.
            Не могло бути переваги Зелепня більшої, ніж йому намалювали у Москві. А там перевага була удвічі меншою, ніж зафіксував “наш” ЦВК.

  5. Читатель | 30.08.2019 at 10:58 |

    Ну шо, здача країни почалась?

    ***
    Проект Закону про недопущення кримінального переслідування, притягнення до кримінальної, адміністративної відповідальності та покарання осіб – учасників подій на території Донецької, Луганської областей

    Номер, дата реєстрації:
    1089 від 29.08.2019
    Сесія реєстрації:
    1 сесія IX скликання
    Редакція законопроекту:
    Основний
    Рубрика законопроекту:
    Правова політика
    Суб’єкт права законодавчої ініціативи:
    Народний депутат України
    Ініціатор(и) законопроекту:
    Новинський Вадим Владиславович (IX скликання)
    Шпенов Дмитро Юрійович (IX скликання)
    Магера Сергій Васильович (IX скликання)
    Магомедов Муса Сергоєвич (IX скликання)
    Гриб Вікторія Олександрівна (IX скликання)

    29.08.2019 Одержано Верховною Радою
    ***

    • Vagrant | 30.08.2019 at 13:23 |

      Це лише початок, далі їм нададуть статус УБД та виплатять компенсацію як постраждалим від української агресії.

  6. “Да и Порошенко как-то сразу согласился со своим поражением…” (с)
    *****
    Отож бо! Порох одразу погодився з результатами – отже, його це влаштовувало.

  7. #порохопутч
    Запускаємо тег?..

  8. Кира | 30.08.2019 at 13:07 |

    Добре мати 30-35, ну 40 років, щоби з цікавістю спостерігати за мотанням корабля “Україна” у бурхливому світовому просторі – тут і серпентарні відносинами в ЄС, і Трамп, просто Трамп, і його дії в Америці, і Китай. Про Гоондурас (вибачте, його жителі!) – той, що бензоколонка з ракетами на чолі зі стерхом (вибачте крилаті!) – вже не кажу. А де, якщо десь за 60, взяти час і натхнення таки дожити до нормальної України? Ми і у 18 – початку 19 тільки повільно наближались до адекватності, а зараз….. Це ж не просто “Стоп, машина!”, воно ж і назад покотиться! Такі б умови – та Пороху! Точно б Польшу перегнали у часі перевтілень і досягнення більш-меньш нормального рівня життя. А зараз… От мені просто страшно стає, дивлячись на Зе-реалії. Що вони зроблять? Як цьому протидіяти?

    • Ludmila | 30.08.2019 at 16:52 |

      +++ Повністю з Вами згодна : у деяких адекватних, нажаль, вікові обмеження. І тільки мрієш, як наші батьки колись, щоб хоча б діти-онуки жили у красивій, вільній, демократичній Україні. Але дуже хочеться і самій побачити таку Україну. Порох дав таку надію і дуже важко зараз дивитися на всю цю порнографію, яка відбувається.

  9. Коля | 30.08.2019 at 13:57 |

    Больше всего порадовали, как всегда, наши националисты. Мало того, что привели в президенты (толерантность), так еще и главный союзник мусор))) такие многоходовки надо уметь крутить)))

  10. pitun.pump | 30.08.2019 at 16:02 |

    Не знаю сколько там во Флоридском районе тысяч населения, но у нас большинство были за Зелю. Спасибо пропаганде. На любые возражения у них был аргумент а кто ты такой шоб всё это знать и во всём рабираться? Ты шо журналист, расследователь? Он телик говорит шо Порох крадэ, ты шо круче телика и всех тех структур?
    Так шо поздно после драки кулаками махать. Шариками лучше помашите, если разрешат)))

  11. ruffled racketeer | 30.08.2019 at 16:30 |

    до речі, після другого туру кремлівська пропагандистка (не знаю яке у неї прозвище, хіба що “бабця новочасовка”; це звісно натякає, але я не про це) погрожувала опублікувати дослідження цього скаженого мокшана який математично доводить фальсифікацію виборів (тобто що фальсифікаций не було). Минуло вже три місяці — все нічого. Якось натякає.

  12. Зазвичай читаю дописи та коментарі не пхаючи свої п’ять копійок… Але зараз виникла цікава тема. Маю на увазі небажання Пороха оскаржувати фальсификации (те що вони були, і багато, дуже багато, Він знав). Чому не вв’язався у бійку… Моделюємо ситуацію: подаються позови в суди,25% виходять на акції підтримки, ,,проти Порошенка,,(сама активна частина шлункоголових) теж влаштовують якісь заходи(разом з тітушньою та нацжонами) – протистояння.Поліція та нацики, керовані собаковим, на вулицях-,,запобігають,, виникненню конфліктів. Всі розуміють- хто буде більше битий. Кому це вигідно- відомо. Вважаю,що Порох, чи його команда, прорахували усі ходи цієї партії,зважили ризики,і відмовились від гри за чужим сценарієм. Шановний Автор, у деяких публікаціях,віддавав належне Пороху як сильному гравцю вдовгу. Цілком погоджуюся!Таких гравців,навіть у світовому масштабі,- лічені особистості. Можливо я, у чомусь, помиляюсь,але така моя думка.p.s.Тих,хто вважає,що переграли Олексійовича- чекають розчарування та несподіванки.

    • Vadym Kuzmenko | 01.09.2019 at 20:58 |

      Шановний Ігоре,
      мені здається, що Ваша думка якнайбільше відповідає дійсності.
      Саме така причина могла спонукати Порошенка визнати сфальсифіковану перемогу Зелепня.

Comments are closed.