Самый плохой президент? (Часть 1)

Для того, чтобы делать какие-то обобщения и выводы по поводу деятельности президентов какой-то страны, их должно быть какое-то количество, чтобы получить базу исследования. Мы сейчас имеем шестого президента, или вернее, он сейчас пытается иметь нас, но шесть президентов это – не слишком много для того, чтобы из них выбрать самого успешного или самого провального.

Небольшое их количество и соответственно – небольшой промежуток времени, в котором они действовали и действуют, безусловно будет придавать оценкам личный и эмоциональный характер, а значит – уведет в сторону от объективных критериев оценки. Например, сейчас мы считаем, что лучшим президентом был Порошенко. Но кто так считает? Так считает ЛО – в широком смысле этого понятия и те 25% избирателей, которые проголосовали за него 21 апреля, но вот 72% избирателей голосовали протестно именно против него, и если мы говорим об объективности, то как соотнести эти проценты?

Да, мы знаем, как были слеплены эти 72% и понимаем, что дурь как минимум у половины из них – выветрится просто самотоком. Но на 21 апреля, когда было решающее голосование, это выглядело именно так. Более того, уже прошло более месяца, с момента голосования, а процесс отрезвления этой части электората если и идет, то идет очень медленно. И это – невзирая на провалы, допускаемые уже новым президентом в таких вопросах и таким образом, что Пороха разорвали бы в клочья лишь за малую часть этих провалов. А ведь настоящие провалы еще впереди, и это уже очевидно.

Отсюда вытекает второй, противоположный вопрос о том, кого можно назвать худшим президентом и тут – тоже имеются варианты. Каждый из экс-президентов имеет в своем багаже то, за что его можно и нужно осуждать. Но если мы начнем складывать эти негативные факторы, то очень быстро обнаружим, что мы и тут апеллируем скорее к эмоцианальным категориям.

Вспомним, с чем у нас ассоциируется мини-каденция Кравчука? Собственно говоря, мы «благодарны» ему за курс в болото, которое он задал стране, и по которому она бодро топает все эти годы, хоть и совершает все более мощные попытки выйти на нормальную дорогу.

Кучму вспоминаем как президента, формализовавшего путь в болото и допустившего тот самый расцвет коррупции, который стал клеймом для Украины и которое ой как нелегко смыть. Именно при нем были установлены правила игры для денежных мешков и правила поведения у кормушки.

Ющенко имеет негативную оценку за то, что в тот момент, когда стране нужен был боец, который сметает барьеры, ограничивающие вектор движения страны и выводящий страну из болота на шоссе, Ющенко не стал таким бойцом. Нельзя сказать, что он был плох во всем, или ему было плевать на то, в чем по уши сидит Украина. Нет, с этим у него было все в порядке, но вот именно тогда нужен был гетьман, который может самостоятельно вынуть шашку из ножен и лично ринуться в бой.

Таким был запрос активной части общества и оно было готово поддержать именно такое. Но оказалось, что мы выбрали не гетьмана, не бойца, а счетовода. Да, неплохого, да – патриотичного, да – любящего Украину, да – не пошедшего на сговор с главным противником – Москвой, но он не был бойцом. Именно это стало разочарованием и он потерял всю свою поддержку, и многие не хотят его простить именно за это и за фактическую передачу власти Януковичу.

О Януковиче даже и говорить нечего. Его кандидатура на звание самого плохого или даже отвратительного президента Украины пока самая подходящая. Не вижу даже смысла перечислять то, за что его можно определить на это место. Но эта оценка – еще более эмоциональная по причине того, что он делал, и потому, что было это совсем недавно, а последствия его правления мы разгребаем или пытаемся разгребать еще и сейчас.

О Порохе и о тех, кто считает его плохим президентом, мы написали в самом начале и уже к этому не возвращаемся, как не возвращаемся и к зе, по той же причине. Здесь еще более мощные эмоциональные составляющие, которые будут уводить в сторону от более или менее объективных оценок.

Поэтому мы и говорим, что для оценки деятельности президента нужны объективные критерии оценки, а они могут быть  применены и главное – приняты как факт, лишь с учетом отстраненности от текущих событий, то есть – со временем. Далее, мы попытаемся проанализировать то, как оценивали худшего президента в США, и какими критериями при этом пользовались. Это нужно для того, чтобы иметь мерило, с которым нужно подходить к оценке деятельности уже наших первых лиц.

(окончание следует)

38 Comments on "Самый плохой президент? (Часть 1)"

  1. Я пару місяців тому в коментах писав, про повагу до посади Президента, і що навіть якщо виберуть бобра на цю посаду, треба його називати Президентом, бо він законно обраний.

    Офіційно заявляю панству:

    1. Цей девіантний феномен я не вважаю законо обраним, по закону, він не міг бути кандидатом, як і наприклад, бобер, бо не знає мови і явно нездатен її опанувати.

    2. З бобром на посаді Президента я ще міг би змиритися – з голобородьком – ніколи.

    • Евгений (3-я волна) | 25.05.2019 at 13:23 |

      у Вас помилка!

      треба писати не “голобородько”, а голоВолодька 🙂

      • Hochlander | 25.05.2019 at 17:51 |

        А ще краще, як у класика: Голохвастов.

  2. Vagrant | 25.05.2019 at 08:38 |

    А якого преза може обрати народ якій досі питає: а за што мы ваюем?.
    Іноді читаеш дописи аж волосся дибки і це не якісь “боти” з безглуздими ніками, а люди які вже давно на порталі(мова не про LD), на будь яку критику Зе реагуют безглуздо та агресивно і можно булолб і проігнорувати але їх, бляЦь, БаГАТО…

  3. Драматург ВАзеленский
    Повесть “Два Хуйла”:
    …Два Хуйла, а один ещё и ссыкло…Зуб даю

    • Влучно? Настала пора анонсу оновленого 95-го кварталу. Де матеріалу для шуток набралося чимало за пепший тиждень роботи суб’єкта.

    • Назвать лучше “ПВХ и Чпо”. Чпо оденет “булаву” и поедет в таком виде встречаться с ПВХ. (Чпо – это новое слово из Квартала лет 10 назад, “булава” – разновидность презерватива, ПВХ- не пластмасса.

      • Hochlander | 25.05.2019 at 17:57 |

        Як уже пишуть про нього:
        — Я таки взялся з енту булаву. И шё ви думаете? Не поднял.

  4. Ксенія | 25.05.2019 at 09:24 |

    Я прошу вибачення, що не зовсім по темі, але.
    Залишилося небагато часу і онлайн голосування буде завершене 27.05.19 — треба діяти і дуже (!!!) швидко. Залишилося зібрати 20300 голосів!!!
    ЦЕ ДУЖЕ ВАЖЛИВО. Для нас, як для українців, для нас, як для нації.

    Підписати петицію легко, тільки витратила на це хвилин 5 з розкачкою. Особливо Хром спрощуює цю процедуру.
    Наводжу текст із фб, з яким повністю погоджуюся: якщо українцям тема Голодомору “до лампочки”, то чого вимагати від німців?!

    “Це петиція про визнання Бундестагом Голодомору – геноцидом проти українського народу.

    Треба всього 50 000 підписів, а є 20+ тисяч. Це дуже мало і дуже соромно.

    Як сказав моїй сестрі один німець (як дуже топить за нас, не словом, а ділом)
    “якщо українців самих не хвилює визнання голодомору геноцидом, то чому бундестаг має хвилювати визнання голодомору геноцидом….”.
    І він правий.

    Тож, давайте спробуємо, ще є час.
    Лайк, шер, пліз.

    “Залишилось 4 дні щоб підписати петицію.
    Підписуйте, пересилайте, та просіть знайомих.
    Важливий ЗАКЛИК до всіх свідомих українців – на Батьківщині та за її межами!

    Прохання допомогти зібрати підписи до німецького парламенту.

    У Бундестагу зареєстрована петиція про міжнародно-правове визнання Голодомору 1932-1933 рр. як Геноциду проти українського народу.

    Це надважлива ініціатива нашої громадськості (Natalija Tkachuk), яка може допомогти вітчизняній дипломатії досягти цю важливу мету.

    До 27 травня потрібно набрати 50 тисяч голосів для того, щоб документ міг бути розглянутий німецькими депутатами і винесений на голосування.

    Важливо, що підписати може БУДЬ-ЯКА людина у будь-якій точці земної кулі. Ця процедура займе у Вас максимум 5 хвилин:

    1. Зайдіть за посиланням на сторінку Бундестагу, де розміщена петиція:

    https://epetitionen.bundestag.de/petitionen/_2018/_12/_14/Petition_89118.nc.html

    2. Натиснить значок «підписати» (“Petition mitzeichnen”)

    3. Натиснить світлосірий значок «Реєструюся вперше» ( «Ich bin neu hier”)

    4. Внизу сторінки з‘явиться анкета, яку потрібно заповнити (е-мейл, придумати пароль, ім‘я, прізвище, адреса, місто, країна).

    5. В анкеті, де в полі зазначається фраза «optionale Angabe» -заповнювати необов‘язково.

    6. Під останнім рядком «телефон», розміщуться два квадратики, які потрібно виділити.

    7. Якщо Ви хочете заповнити анонімно, то поставте у самому низу сторінки анкети значок напроти фрази – Ich möchte ohne Namen…

    8. Натиснить головну нижню кнопку з надписом «Jetzt registrieren und mitzeichnen”

    9. В кінці необхідно підтвердити вашу реєстрацію, перейшовши за лінком, який буде надіслано на вказаний вами при реєстрації мейл.

    Ось і все. Ви підписали надважливу політичну петицію і заодно потренерувались у німецькій )

    Було б здорово, якщо б ця заява з Вашою допомогою отримала дальше поширення і залучила нових співгромадян.

    «якщо українців самих не хвилює визнання голодомору геноцидом, то чому бундестаг має хвилювати визнання голодомору геноцидом»-так кажуть всі свідомі німці.
    Невже ми не зможемо зібрати якихось 50000 тис. у всьому світі?”

    —–

    Лінк працюючий, перевірила. Якщо що — то на сайті https://epetitionen.bundestag.de/epet/startseite.nc.html зверху справа у віконці (під написом великими літерами Petition) введіть 89118 і ви знайдете саме ту петицію, про яку йде мова.

    Не будьте байдужими! Ми ж змогли десятки тисяч за добу-дві зібрати під нашими петиціями, а тут що — хіба слабо?!…

    • Andriy Moderator | 25.05.2019 at 16:53 |

      Имейте совесть. Хватит спамить.

      • Пасіонарія | 25.05.2019 at 21:25 |

        Прошу не ображати Людину ! ЦЕ НЕ СПАМ !!! Підтверджую ! Це СПАВЖНЯ ПЕТИЦІЯ зверненя до Бундестагу Німеччини ! За признаня жерт ГОЛОДОМОРУ в Україні 33-34 років ГЕНОЦИДОМ українського народу ! Ця Петиція подається до Німецьких депутатів в Берліні,тому вона на німецькій ! Якщо Німеччина признає Голодомор Геноцидом ,то це автоматично підтримають і інші країни ЕС ! Голодомор вже визнали Геноцидом Канада ,США ,та багато інших країн ! Це важливо політично і еконочно для України ! Невже ви цього не розумієте !
        Мені соромно за таке відношення українців до цієї теми ! ПРОШУ Будь-ласка підтримайте і підпешіть ! Зробіть Репост ! Потрібно 50тис! Залишився лише ОДИН день !(((
        НЕОБХІДНО ще 20 тис підписів ! 27.05 все..((((((

        • Andriy Moderator | 25.05.2019 at 22:10 |

          Когда одно и то же постится по много раз и в разных темах – это однозначно СПАМ.
          Кроме того, для достижения пусть и очень важной цели бесцеремонно используется чужой ресурс без разрешения на то владельца.

          У меня есть гораздо лучшее предложение – пошлите письмо анти-колорадосу, пусть он создаст отдельную тему если посчитает нужным и все обсуждения этой петиции будут в этой теме.

          • Пасіонарія | 25.05.2019 at 22:41 |

            Не забудьте в листопаді свічечку на підвіконня поставити ,та написати співчуття … всеж краже чим нічого . То корисно для пам’яті і спамом не буде ….

          • Andriy Moderator | 26.05.2019 at 00:06 |

            Ничего, что автор старается, пишет, а вы уводите его темы (не одну даже!) и весь его труд насмарку. Вы считаете это нормально? Это не хамство?

            Один раз оффтоп – ладно, два – уже напрягает, но можно понять, но и совесть нужно иметь.

            И это я еще по-доброму прошу.

          • Ксенія | 26.05.2019 at 00:13 |

            “много раз” — я всього 3 рази опублікувала це прохання. Так, в різних темах — я просто обирала найсвіжішу, щоб збільшити вірогідність перегляду.
            Я не виправдовуюся, я уточнюю.
            Дякую за підказку — я написала листа Анти-колорадосу.
            Вибачте. Просто вважаю цю ситуацію дуже важливою.

          • Andriy Moderator | 26.05.2019 at 03:31 |

            Кроме вас это же самое заслали еще несколько человек.
            Заметьте – была всего лишь вежливая просьба ограничить количество повторов.

        • Ксенія | 26.05.2019 at 00:14 |

          Дякую за розуміння і підтримку! 🙂

    • Hochlander | 25.05.2019 at 18:19 |

      А навіщо взагалі писати в Німеччину? Не всі знають німецьку, де шукати, що ставити… коли давно є рішення Українського суду, де чітко сказано про вину Сталіна та його поплічників у створенні штучного голоду в Україні, і що такий злочин розцінюється як ґеноцид. Скільки країн визнало Голодомор ґенцидом — на їх слід орієнтуватися, як на наших друзів. А які ще огинаються, то для них нашим властям досить дати посилання на це судове рішення, а не вплине й це — розцінюватимемо їх як недругів. Tertium non datur.

      • Пасіонарія | 25.05.2019 at 21:33 |

        Тому що Україна не пуп землі і не центер всесвіту з її судами ..((( А міжнародне визнаня Голодомору ГЕНОЦИДОМ украіеського народу ,дає великі можливості тиску на рашу в усіх відношеннях ,навіть до виплат Репарацій Україні і українців ,та іх родичам … Думати потрібно масштабніше . Чомусь ми зараз з рашою судилось не через свої суди,а по міжнародних Трибуналах за моряків боремося і по Гаагах за ціни на газ суди виграємо … Надіюсь пояснення зрозуміле ,вибачте ,якшо щось …(((

  5. наташа | 25.05.2019 at 09:41 |

    Це про Богдана Андрія

  6. Вячеслав | 25.05.2019 at 09:54 |

    Самое плохое это то, что у меня нет возможности как-то влиять на действия новоизбранного президента.
    На мое мнение, высказанное на митингах или петициях ему плевать. Он молчал во время предвыборной кампании, не объясняя, что же он будет делать на президентском посту. Молчит и сейчас, когда занял Должность №1 в стране.
    “Молчи-за умного сойдешь” это его стратегия.
    Клоун молча игнорирует многочисленные вопросы о его действиях у руля, о стратегии и тактике государственного развития. Кажется, что дальше “отдать Приват Бене и сделать ему хорошо” никаких планов не существует.
    Чаще всего звуки издает “команда Зе”, и в большинстве случаев лучше бы они жевали, а не говорили. О личностях, что представлены в этой команде кроме матов никаких слов говорить не хочется.
    И вот, при таком новоизбранном президенте до следующих выборов я не могу ему ничего сказать. Вернее я могу много сказать, но он меня проигнорирует. Выходить на Майдан, но у нас еще идет война, и новый Майдан крайне нежелателен. Остается ждать, когда Клоун и “его молодая команда” (какое знакомое название!) обгадятся до макушки, разочаруют большую часть инфантильных придурков из 73% и затевать импичмент. О личном терроре думать не хочется.

  7. Ask_off | 25.05.2019 at 10:10 |

    Я останнім часом багато спілкувався із 73 відсотками. Впевнений, що вони проголосують за “слугу народа” в раду, навіть якщо там будуть бобри, казли, представники павстанцев дамбаса і таке інше. Почуйте! Їх не цікавлять усі ці заморочки із незаконністю розпуску ВР, із катастрофічними кадровими призначеннями узєлєньського, несамостійностю зе, із каломойськими і прочая. В головах у них вже вбитий цвяшок: “треба розігнати (а потім посадити, повісити, розстріляти) тих депутатів”. І зе для них Герой! Будуть вибори – виберуть “слугу”, не вийде розігнати – “бариги” впираються, не дають “піднімати Україну” іх народному приЗеденту, а він так хоче чьтота здєлать для людєй. Розгін ВР – головна і єдина “фішка”, яка спрацює на “слугу” при будь якому розкладі. В цьому сенсі я вважаю, що реакція команди Пороха на розпуск ВР була більш-менш вірною. А як би я приймав рішення і володів інформацією як Порох, то постарався б закинути меседж “про необхідність розпуску ВР” від імені БПП і особисто від Пороха в його підсумкових промовах. Щось на кшалт “Я (ми) пропоную новообраному Президенту ОБОВ’ЯЗКОВО розпустити ВР!” Але це треба було зробити першими. Ще раз кажу: боротися за лохторат немає сенсу, вони не дадуть голосів за “Солідарність”, навіть якщо там будуть усі справжні герої військові, волонтери, та хоч Ісус Христос. В них очікування розгону ВР єдиний стимул.

    • Згодний, саме така проактивна, атакуюча тактика Пороха може принести результат. Бо 73% шукають очами і хочуть спиратися на переможця. Тож треба їм подати цю іллюзію. Треба перехопити ініціативу і самім задавати тему дня.
      Охлос, дійсно, буде продовжувати вперто голосувати за зелемойського, бо вбачає його фаворитом. І цей психологічний стан людини цілком прогнозований: вони просто хотять опинитися в стані переможців, неважливо, яку ідеологію сповідає їхня футбольна команда. Їм, взагалі, начхати на ідеологію. Їм потрібна форма а не суть. Вони сприймають світ через емоції, а не через здоровий глузд. І це 30%, згідно з першого туру виборів. Вони не наші єноти в короткостроковій перспективі. Бо на них немає поки що важилів впливу з боку Пороха. Це різні світи.
      На мій погляд, поле для дій – це 40% неактивного розчарованого у виборах електорату. Бо вся решта вже визначилася за прозапоребриковських зрадників вілкуловських бойок і ті. + треба працювати на повернення у свідомість частини зе-електорату, які вийшли зі стану гіпноза.

  8. прохожий | 25.05.2019 at 10:41 |

    Все очень просто. Большая часть людей, в том числе очень начитанных, образованных, закончивших разные учебные заведения с красными книжечками, считают, что частичке бога или космической энергии, кто как понимает, дается скафандр лишь для того, что бы кушать и размножаться.

  9. Тут Зеленский назван как “девіантний феномен”, люди голосовавшие за него — “сприймають світ через емоції”.
    Лично я считаю, что в таких оценках есть потеря реальности. Оттого как человек есть существо цельное, как душа. Уровень развития ума, тонкость чувств, и главное — мораль. Избиратели Зеленского, убеждённые избиратели — смотрятся в него, как в зеркало!! И так оно и есть. Его недостатки — это их недостатки. Вы собрались тех людей переделывать? Серьёзно?..
    Своё надо двигать, как таран. (°_°)

    • Я так розумію, питання до мене 🙂

      Дуже дивне питання, не пригадую, щоб я щось таке писав, як когось “переробляти”. Якщо вже на те пішло, то єдине, для чого насправді годяцця виборці клована, це переробка їх біоматеріалу на метан 🙂

      Я взагалі не пропонував з ними щось робити, а писав про причини становища, яке виникло. Якщо переходити до сакраментального, “шо робити”, то це ж блін риторичне питання.

      Треба впливати на емоції зевиборців, і вести це стадо в потрібному напрямку. Потрібен або контроль над основними телеканалами та онлайн медіа, або ситуація, коли власна дупа виборця страждає безпосередньо: доллар по сто, широкомасштабна війна, тощо. Апелляція до фактів та логіки, заклики думати, тощо, матимуть протилежний еффект (це наочно показала остання виборча кампанія).

    • Також додам, що девіантним був названий сам феномен обрання, а не особа яку вибрали. В нас пів-україни таких, ровних пацанчиків, невігласів, нездатих навіть до елементарних силлогізмів.

      Просто в нас вперше на 5 років поспіль влада ослабила ошийник, і бидло просто вибрало собі таке саме бидло, концентрат прямо кугутства, невігластва і розумової обмеженості. Система освіти і неоколоніальна культурка, яку просувають неоколоніальні медіа, постійно поповняють ряди зєвиборців.

      Януковича вибрало таке саме бидло, до речі, як “свого”, зрозумілого. Пороха обрали тільки тому, що обісралися що буде велика війна і П всьому, тому голосували не за свого, а за того, хто може зупинити мясорубку. Тобто, в них замість свідомості, інтуїтивне розуміння дупою, і вони на дупному рівні все чудово розуміють. Зараз стало безпечно, тому знанавиділи Пороха, бо бидло завжди ненавидить людей. І вибрали свого.

    • Norfolk | 25.05.2019 at 15:54 |

      Сегодняшняя зявка Зе , что “выполнение постановления трибунала Россией по захваченным морякам и кораблям, может быть началом прекращения конфликта на даунбасе”

      Я что-то не догоняю совсем… И что, Хуйло решит прекратить “конфликт” и сразу дружба-жвачка? А полтора десятка тысяч убитых, а разрушенный Донбасс, а парочка миллионов беженцев-переселенцев, а миллионы разрушенных жизней это как?
      И это украинское Хуйлр будет “налаживать отношения” с заклятым вечным, извечным врагом?
      А не пора ли возрождать УПА и вешать всех этих запроданцiв?

    • Norfolk | 25.05.2019 at 16:05 |

      Дзякую, Укр!!!

  10. Чака | 25.05.2019 at 13:40 |

    Самое простое средство привести зефанов во вменяемое состояние-искусстве сыграть на понижение курса гривны-при слабости экономики Украины и шаткости курсовой и фин стабильности сделать это не сложно,думаю в штатах прекрасно знают как это сделать,тем более нацбанк зе пока не ззахватил.А вот после курсового шока надо сметать этот ужас и позор.

  11. Взагалі я тут подумав таку думку: ступінь демократичності політичної системи визначається суммарним рівнем свідомості публіки, помноженим на коеффіцієнт, визначений розподіленням розумності серед членів суспільства (чим менша амплітуда екстемальних значень, тим вище коеффіцієнт, бо тим більша кількість розумних, і це краще для демократії).

    Тобто, несвідомі, високопримативні народи та громади тяжіють до диктатури і упосередненості, а свідомі і розумні до демократії, або її форм (меритократія, тощо). А розподілення розумності серед членів суспільства.

    В нпшому випадку, суммарна розумність величезна, а от розподіл жахливий – 15 відотків геніїв, дуже розумних, розумних людей, ще відсотків 10-20 не дебілів, а все інше, то така печаль… між цими 25% і рештою насправді прірва. Тому наш варіант це аристократична демократія. Коли розумна меншість тримає бидло в стійлі. Це можливо зробити через soft power, виключно через контроль змі та доходів цих 75%, зберігаючи всі форми сучасної демократії. Влада має мінятися, але всі соціальні ліфти мають бути з надійними фільтрами. Влада має мінятися між розумними і достойними людьми.

    • Коротше,я здаюсь.

      Нам потрібна реальна хунта. Після перемоги і отримання повного суверенітету, перехід до “аристократичної демократії” і поступова системна робота над системою освіти та культурою, і медіа, і поступове повільне збільшення свободи вибору для громадян з обмеженими когнітивними здатностями, по мірі того, як когнітивні здатності поліпшуються.

      Занадто багато свободи та відповідальності неготовим людям давати не можна. А готовий тільки той, хто сам здобуває свою свободу і сам воліє відповідати за свою діяльність.

      • Hochlander | 25.05.2019 at 18:49 |

        Згоден з вами, пане Юрісе.
        Згадаймо, чому вчив мудрий Лао Цзи у Дао Де-цзіні, чжан 17:
        «Кращий із правителів –
        той, про існування якого низи не знають.
        Слідом за ним ідуть ті правителі,
        яких люблять і шанують.
        За ними слідують правителі, яких низи бояться,
        слідом за якими йдуть правителі, яких зневажають».
        І щоб нас не зневажали, слід піднятися на щабель угору.
        Піночет, то й Піночет. До речі, дон Аугусто, був, до того ж, доктором економіки, і швидко поставив економіку Чилі на ринкові рейки, за що скоро знайшов підтримку у середнього класу.
        Стадіон, то й стадіон… хто знає, знає той.

      • yuris, спасибо за классные комментарии! По правде говоря, Ваши предложения напомнили мне Южную Корею. У них было почти так.

  12. Вот оно! Я всё время о ней и твержу – о Хунте, о Хунтище с чилийским лицом!

Comments are closed.