Наші реформи: склянка напівпорожня чи наполовину повна?

Філософія цього ресурсу виходить з позитивного погляду на сьогодення: «Стакан наполовину полон… Панику и негатив засеют без нас и мы в этом участия не принимаем».

Останнім часом цьому питанню присвячена серія статей «Наш взгляд». Обговорення теми зачепило. Автор статті спробує кількісно оцінити позицію Аnti-colorados щодо наповнення «склянки українських реформ». Для цього візьмемо досить складну та неоднозначну тему  антикорупційної боротьби.

Сьогодні всі, кому не ліньки, б’ють Україну під боки рейтингами страшної української корупції: Transparency International, The World Bank, Freedom House, Heritage Foundation, навіть одна аудиторська фірма нещодавно відзначилася серед цих поважних організацій.

Проте методики вимірювання рівня корупції базуються на опитуванні людей щодо сприйняття корупції, на експертних думках та їх узагальненнях. Така соціальна статистика – дуже «тонкий лід». Дослідник говорить колезі: «Опитування після морських катастроф показали, що дельфіни допомагають людям випливти, штовхаючи їх до берега», а той йому відповідає: «А що б сказали про це ті, кого дельфіни штовхали в інший бік?»

Судження людей також суттєво відстають від зрушень, що відбуваються. Візьмемо антикорупційну операцію «податкові гвинтокрили». Запитайте людей до події. Вони нічого не скажуть – не знають про таємну підготовку. Через рік запитайте – просто вже не згадають про саму подію. Зміни помічаються тільки тоді, коли досягнута їх «критична маса». Цілком можливо, в рейтингах 2016 року відображена країна, якою вона була у 2014 році. Проте для України сьогодні декілька років – це як десятиліття для інших країн.

Як же оцінити «на якому ми з вами небі» в боротьбі з корупцією саме сьогодні? Наукова лабораторія Аnti-colorados спробує запропонувати власний інструмент-вимірювач рівня українських антикорупційних реформ.

Будемо реалістами: крадуть в усіх країнах світу, тільки по-різному. Візьмемо за вимірник країни ЄС, вважаючи, що правоохоронні органи там працюють досить ефективно.

Сума збитків від корупції по відношенню до ВВП визначимо як VCR (Value Corruption Ratio). Цей показник для ЄС складає приблизно 1% за даними European Anti-Fraud Office. Маємо той «природній корупційний фон», з яким можна порівнювати антикорупційний спротив окремої країни. Фінляндія, наприклад, практично повністю подолала корупцію. ЇЇ показник VCR значно менше ніж «природній корупційний фон» ЄС.

Українські антикорупційні зусилля у 2014 році, що виражені в VCR, склали всього 0,01%. Оскільки Україна далеко не антикорупційний взірець, залишається тільки один висновок – про нікчемну правоохоронну систему та відсутність волі до реформ. Дійсно VCR від 2014 року в 100 разів менший за показник ЄС, що свідчить про імітацію антикорупційної роботи.

Досить несподівано всього через рік цей показник раптом покращився в 20 разів та утримувався на рівні 0,2% до 2016 року. За прогнозними розрахунками 2017 рік – рубікон: VCR України вперше за всю її історію перевищить 1%. Це буде вже більше за показник для ЄС, за яким діяльність правоохоронної системи можна оцінювати на «задовільно».

Як все це виглядає безпосередньо в сумах збитків? Сума збитків на одиницю виявленого правопорушення в 2014 році складала всього 32,6 тис. грн. – тільки дрібні карасики попадалися. Проте в 2016 році на один злочин припадало вже 950 тис. грн. – спіймалися вже справжні «товстолобики». В цьому році очікується показник розкриття збитків не менш як 1,8 млн. грн. на один злочин. Може це будуть гігантські соми-вбивці?

Тобто за два роки реформ відбулося збільшення «розкриття» сум корупційних збитків в 29 разів. Хтось знає приклад іншої країни з двозначними темпами антикорупційних змін в умовах фактичної війни?

Подивимося, кого ж ловили наші правоохоронці. Тут є всі види корупційної риби: від управдомів до професорів та самих силовиків. Але нам було цікаве окреме сімейство: держслужбовців, депутатів та посадових осіб органів місцевого самоврядування.

В 2014 році в цій групі спіймано близько 44% депутатів всіх рівнів самоврядування, 56% держслужбовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування разом. Однак за два роки ця структура суттєво змінилася. У 1 кварталі 2017 року держслужбовці та посадові особи органів місцевого самоврядування зі своїми 44% залишилися позаду. Натомість корупційні депутати вириваються вперед з 56%. Цих рекордсменів, нажаль, ми з вами самі ж і вибрали…

Притягнення до відповідальності депутатів ВР України поки виглядає нездійсненою місією. Сподіваємося, однак, у цих хижих акул все ще попереду…

Для нас результат цього аналізу виявився несподіваним. Проте він є одним з досить переконливих факторів на користь твердження: склянка наших реформ швидше наповнюється, ніж порожніє. Дякую за увагу, а тим, хто має хист та натхнення, бажаю вдалої риболовлі!

Автор: SVAT

55 Comments on "Наші реформи: склянка напівпорожня чи наполовину повна?"

  1. dromidd | 31.05.2017 at 06:13 |

    На днях разговаривал с знакомой, которая пытается определить ребенка в садик. Проблемы с садиками есть, так как и со школами это да. Но она говорит, что механизм сейчас другой, во всяком случае в Киеве, все идет через кол. центры попросту через компьютерную программу. Поэтому взятка не канает, уже через взятку вопрос не решить.

  2. Alex Z | 31.05.2017 at 06:54 |

    Столько людей ловят на взятках – каждый день в прессе сообщения. И я думаю что это хорошо: в конце концов всякие склонные к поборам граждане начнут понимать что наказание за коррупцию становится всё более и более неотвратимым. К тому же это озачает что всё-таки эту публику начали брать за нежные места.
    Так что я думаю что частота упоминаний о пойманных взяточниках – метрика положительная.

  3. Что такое коррупция ? Решение проблемы вне законодательного поля за вознаграждение или иные льготы (щенками беру взятки))) для решающего полномочного лица.Источники коррупции : устаревшая , позволяющая двоякое толкование законодательная база , отсутствие желания и возможности(где взять деньги на популизм) у исполнительной власти выполнять требования закона , избирательность применения требований закона со стороны силовых структур и судебной власти.Все это порождает правовой нигилизм у всего народа и , поскольку пирог(общественный бюджет) достается подавляющему меньшинству приводит к социальным потрясениям. Тенденция сдвига по борьбе с коррупцией есть , но это борьба с последствиями , необходимо устранять источники коррупции.

    • Олег | 31.05.2017 at 08:27 |

      На счет садика очередь электронная согласен но перед поступлением в мае месяце нужно принести 1800грн.это в Харькове опыт соседей и я думаю наш в следующем году.

  4. Олександр | 31.05.2017 at 08:14 |

    Добре, що украінською ! Перекладати не треба 🙂
    Мене всігда дивувала американська корупція, яка вразила всі прошарки суспільства. Взяти хоча б систему чайових – це сама справжня корупційна складова, яка виводить з оподаткування доходи громадян. Взагалі у США всі мислять грошовими категоріями і справжні цінності для них другорядні – це родина, Батьківщина, гідність, сумління. У Европі теж саме – за гроші там продадуть і рідну матір. Ми ще сштовхнемося з цими “цінностями”.
    Ми повинні повертатися до своіх, украінських цінностей, завдяки котрим ми і існуємо на білому світі, та витримали таку страшну навалу, як 600-річна монголо-татарська окупація !
    Ми будемо боротися з лихварством, арендодавством та усіма грошовими кайданами. Ми знову почнемо торгувати у будь якому зручному місті і відривати голови усім, хто цьому заважає, а це славозвісні уголовники-рекетири, та усі інші шахраі. Ми дозволимо усі види діяльності і приватна власність буде святою. Ми відродимо Украінську націю, мову, культуру та звичаі наших предків. Ми дозволимо украінцям вільно володіти зброєю. Украінська Земля буде належити тільки Украінській націі.
    Ну а добрим сусідам – гостинність та ввічливість – і додому, додому. Москалям смерть та забуття ! Уголовникам – сікір башка !
    Слава нашим справжнім братам – багатостраждальним кримським татарам ! Нехай живуть з нами у мирі та злагоді !
    І ще, саме основне – це вороття до релігіі наших предків з капіщами та святилищами ! Досить вивчати історію шановного жидівського народу ! 🙂

  5. Торгувати де захочемо… боротися з арендодавством і водночас відстоювати приватну власність. Щось у Вашому пості дуже дофіга протиріч

    • Олександр | 31.05.2017 at 12:57 |

      Немає протирічь у тому, щоби очистити організм економіки від шкідливоі інфекціі, привнесеноі нам зовні як раз для руйнування украінськоі націі. Ще з давніх часів відомо, що там де мешкав жид вся округа перетворювалась у теріторію зубожіння та стражданнь, як раз завдяки аренді та лихварству. Типовий приклад – уманська історія з горезвісним Янкелем. Давання у борг під відсотки – це ізуверська політика руйнування краіни зсередини, а потім вже заходять окупанти зі зброєю та накидають кайдани.

  6. Donchanin | 31.05.2017 at 09:39 |

    Гарно дякую автору і цьому ресурсу, що створили аналіз такої важливої справи як викриття корупційної складової в нашому суспільстві та наголошення про подальший намір покращення здобутків в цьому напрямку. Але на жаль, цей матеріал надано українською, що унеможливлює читання та донесення цього матеріалу для ватноголових, бо їх мозкова складова не сприймає нашої мови. А ця праця, це також наші здобутки в відриву від мордора в світі налагодження життя людей нашої країни. Слава Україні!

  7. Федір Сухов | 31.05.2017 at 09:58 |

    Шановному SVATу: По моїм спостереженням корупція, в колі держслужбовців зара вже не та, яка була при Янику.
    Побори ще є, але вони вже не носять конвеєрний варіант. І суми стають меньшими.
    Є деякі напрямки, де суми побільшали, але там вже нема масовості.
    Затримки корупціонерів проводяться кожен день і якщо порівнювати з 15 роком, то вже – небо і земля.
    Тож, немає ніяких сумнівів, що ми йдемо правильним шляхом, якби там не скиглили мокшанські росіяни.
    Все буде о’к. Наші діти і онуки не будуть нас стидатись.

  8. @Олександру:
    пане Олександре, Від Вашого плану віє романтикою, адже його втілення можливе лише тоді, коли в усі гілки влади прийдуть проукраїнськи державницькі сили, для яких Україна – це не лише засіб заробітку (з подальшим виведенням коштів за кордон), а й їх споконвічне українське коріння і багатовікова історія.
    Ну і що в такому випадку робити з бувшими/нинішніми ригами, які мов таргани порозбігались по партіях і партійках, бабиЖулинцями, радикалошляшківцями, антинародниками та іншими мажоритарниками,які тримають ніс по-вітру, який несе їм чималеньке бабло в той час, коли народ зубожіє. Вищеозначена публіка буде категорично проти такої постановки питання. Це, як – миші проти сиру.)))
    По темі. На мою думку ефективність боротьби з корупцією характеризується не кількістю арештів, а кількістю винесених вироків і реальних посадок корупціонерів.

    • Олександр | 31.05.2017 at 13:13 |

      Шановний Сергію ! Немає ніякоі романтики ! Все це вже було ! Останній раз при шановному президентові Л.М. Кравчукові. Украінці самі витягли на своіх плечах усі наслідки совкового режиму, без стороньоі допомоги ! Але потім прийшли промосковські підараси і все відібрали.
      Просто уявіть собі, коли відчизняному дрібному виробнику заборонено продавати свою продукцію в угоду московським супермаркетам. Спитайте у людей старшого віку, як процвітала Украіна в періоди послаблення контролю держави у ринкових відносинах – ринки процвітали, все коштувало копійки, ніякого голоду не було. Можна було зайти на ринок і тільки куштуючи вийти з нього ситим, п’яним і накуреним 🙂
      Треба, треба знімати всі обмеження у торгівлі ! Да ми б довно це зробили, як би московія не прийшла на допомогу своім олігархам після майдану ! Зараз неможна – потрібна єдність ! Вопроси вирішимо по мірі іх актуальності !
      Слава Украіні !

  9. Олександру , “всiгда” на мовi -завжди. Ви незнайомi, часом, з панi Фарiон?

    • Олександр | 31.05.2017 at 13:21 |

      Пані Фаріон – це шановний історик, та патріот Украіни ! Але, нажаль, я з нею не знайомий 🙁 Проте я був знайомий з парочкою московських окупантів, котрими накормив рідну землю у зоні АТО 🙂
      І бог наділив мене даром відчувати ворогів на далекій відстані, особливо по гнилоі іроніі у бік украінських патріотів 🙂

  10. Ясно видящий | 31.05.2017 at 10:57 |

    Тетя Роза: А”Если вы плохо владеете языком по-французски, не страшно. У Владимира Владимировича очень выразительная мимика.”

    https://twitter.com/Anakoyher/status/869589248248344576

  11. @Дончанину:
    Мене, наприклад, абсолютно не турбує, як ватноголові зомбаки сприймуть статтю автора написану українською мовою.
    Скажу навіть більше. Якщо їх мозкова складова не сприймає української мови, вони, апріорі, не можуть бути лояльними до держави Україна.Все українське їм вороже і другорядне.
    Я добре розмовляю російською,але тепер,коли Україна потерпає від нападу Рашкостану, вважаю спілкування мовою окупанта – недоречним.В той же час Україна є багатонаціональною країною і кожен громадянин може вільно спілкуватися українською, російською (як приклад – сайт автора)чи будь якою мовою національної меншини.
    Для тех, кто много лет, живя в Украине, так и не удосужился выучить украинский язык – у меня одно пожелание: чемодан, вокзал, россия.

  12. Alex_k | 31.05.2017 at 11:20 |

    Щось не дуже логічно і зрозуміло написано. VCR – це сума збитків від корупції по відношенню до ВВП, тобто чим більше показник, тим більше корупція. Далі – антикорупційні зусилля у 2014 році якимось чином виражені в одиницях корупції, та ще й 0.01% – як це розуміти? На стільки зменшилась корупція? В абсолютному чи відсотковому вимірюванні? Чи стільки склала після антикорупційних зусиль? А ще далі – “цей показник раптом покращився в 20 разів та утримувався на рівні 0,2%” – як це? Покращення має виражатися в зменшенні показника VCR, якщо вірити визначенню?

  13. “Українські антикорупційні зусилля у 2014 році, що виражені в VCR”

    То есть – VCR в данной статье используется как показатель обнаружения и признания самого факта убытков от коррупции.
    А не борьбы.

  14. цитата Пана Олександра, начало текста: “Добре, що украінською ! Перекладати не треба ?”

    Для нормального гражданина Украины вопрос переводить-не переводить просто не возникает. Нужно просто ЧИТАТЬ. Так что у Вас, пан Олександр, при всей “доброжелательности” смайликов, присутствует замыленное пренебрежение. Если это умышленно, то беда двойная.

    • Олександр | 31.05.2017 at 18:13 |

      Громадянина Украіни напружує засилля російськомовних переселенців на своіх теренах, поганська мова яких визначає монголо-татарську іх свідомість 🙁 Але я відношуся до цієі категоріі поки терпляче. Але, як на мене, на моій землі повинна звучати тільки державна украінська мова і московські переселенці самі повинні в своій тупій башці перекладати украінські тексти на свій матюковий московський діалект :):):)
      А те, що в тебе смайликів немає – це не моя, а твоя велика проблема та комплекс меньшовартості 🙂
      Бажаєш тут жити – вчи мову ! ?

  15. Donchanin | 31.05.2017 at 11:54 |

    @Сергій, автор постійно наголошував, що цей ресурс створений для висловлення думки автора і колектива про обіг подій та аналізу ситуаії у світі з привязкою до України. І що ці матеріали прочитуються також і у мордорі. І саме тому я наголосив про напис українською, що ватоголові на жаль, не зрозуміють про успіхи нашої країни в проведені реформ, чому там були б “несказанно раді”. А це вже наш успіх в відриву від постсовковості.

  16. to Alex_k: «чим більше показник, тим більше корупція». Якщо додати слово «виявлена» перед словом «корупція», буде правильно. VCR може використовуватися для порівняння рівня корупції тільки тих країн, які мають адекватні та схожі за ефективністю правоохоронні системи (більшість корупційних злочинів виявляються). Скажімо, можна порівняти Фінляндію з Данією.

    Для країни з неефективною правоохоронною системою показник може бути малим, а корупція – великою (не виявляється). Для таких країн (Україна) важлива тенденція VCR, що показує чи зростають зусилля щодо викриття корупції. Для корумпованих країн, які тільки взялися викорінювати свою корупцію, тенденція VCR спочатку має бути стрімко зростаючою. Показник повинен перетнути межу 1% (умовно «природній корупційний фон» для ЄС), і далі продовжувати зростати до критичного рівня. Надалі, коли почне діяти зворотній зв’язок в системі управління країною, VCR має знизитися до прийнятного рівня для цієї країни. Тільки такий VCR стане вимірником рівня корупції в цій державі. За деякими експертними оцінками в Росії потенційний критичний рівень VCR може досягти 10%. Для України подібні оцінки мені не відомі.

  17. Олександр | 31.05.2017 at 15:41 |

    Та ні, Ви не так мене пойняли ! Я займаюсь перекладом українською статей цього ресурсу на свому каналі. Ось подивіться:
    https://www.youtube.com/user/NIKITAKOGEMYAKA/videos

    Просто для мене менше роботи, коли статті виходять рідною мовою )

  18. Тур: А мені подобаеться подніпровський говір, може і не всігда а всіда, я би не називав З,Украінську мову еталоном для всіх, Штати теж на суржику говорять, Незнаю я купаюсь в мові Ц,Украіни,

  19. Валентин | 31.05.2017 at 18:37 |

    Прочитав статью і захотілось задати одне питання – чому я в ній не знайшов кількість чиновників різних рівнів які отримали реальне покарання – звільнення та штраф? Я мовчу вже про тих, кого осудили. І тоді написати який процент реально покараних чиновників серед 400 000 дерслужбовців та та посадових осіб місцевого самоврядування.
    Саме ці цифри покажуть як в Україні проводять боротьбу с корупцією…

  20. Andriy | 31.05.2017 at 19:27 |

    @Олександр:

    “Мене всігда дивувала американська корупція, яка вразила всі прошарки суспільства. Взяти хоча б систему чайових — це сама справжня корупційна складова, яка виводить з оподаткування доходи громадян. Взагалі у США всі мислять грошовими категоріями і справжні цінності для них другорядні — це родина, Батьківщина, гідність, сумління. У Европі теж саме — за гроші там продадуть і рідну матір. Ми ще сштовхнемося з цими «цінностями».”

    Вот сейчас вас не отличить от ольгинских. Если не знаете/не понимаете – не позорьтесь.

  21. Олександре, в Украiнi проживають не лише украiнцi.Отже , чи повиннi громадяни знати мову? Безперечно , тому що в спiлкуваннi громадянина та держави повинна використовуваться лише мова.Чи повинна лише мова використовуваться в побутi?Hi , тому що кожен народ може спiлкуватися рiдною мовою , що закрiплено мiжнародним законодавством.Ваша радикальна позицiя у мовному питаннi не служить згуртуванню всiх народiв Украiни перед лицем ворога. Що краще робити россiйськомовному солдату ВСУ : вчити мову , чи захищати Украiну? Примусову русiфiкацiю украiнцiв яка вiдбувалася 300 рокiв Ви не зможете перемогти за три роки , потрiбно хоча б три поколiння , щоби всi , хто вважає себе украiнцем заговорили на мовi , а ще кращє – двома – трьома.

    • Олександр | 01.06.2017 at 07:15 |

      Так, згоден ! Треба володіти двома, трьома мовами ! Але московська – це не мова – це язик ! І цей язик формує ординську свідомість ! Російськоязичні прошарки суспільства як раз і є самою ненадійною категорією громадян, тому що вони в орігіналі отримують ті зомбуючі московські коди, завдяки котрим усе російськоязикове населення перетворюється у ординську вату.
      Краще росповсюджувати свою ерудицію на вивчення міжнародних варіантів спілкування цивілізованих народів.
      І, бажано, не вказувати, що повинен робити ” справжній громадянин Украіни”, особливо не бежано це робити російським язиком ! 🙂

  22. Andriy | 31.05.2017 at 19:41 |

    @Тур:

    “Ваша радикальна позицiя у мовному питаннi не служить згуртуванню всiх народiв Украiни перед лицем ворога.”

    У меня уже давно сложилось мнение, что товарисч Олександр – это один из троллей на службе у москалей. Они уже давненько изменили тактику. Теперь они все такие патриоты Украины,что просто клеймо негде ставить. Святее самого Папы Римского. И под этим прикрытием проталкивают идеи, совершенно не идущие на пользу Украине.

    Ну или в лучшем случае – полезный идиот, наслушавшийся мордорских сказок.

    • Православие и Отвага | 31.05.2017 at 21:39 |

      Не только у Вас, я тоже с каждым разом все более и более убеждаюсь что это ольгинскаяская гнида, извените за прямоту.

      • Олександр | 01.06.2017 at 07:42 |

        Цікаво, православіє і отвага ! І де ж ти проявив свою відвагу ? А православним ти став раптом не на проповідях московського гапона ? А ?
        З мого життєвого досвіду москалі любі своі назви перетворюють у гімно своіми діяннями, продажністю та брехливістю. А ще ворогів одразу ж видає іх нетерплячисть та агресивність до Украінських патріотів ! А як вони повинні до нас ставитися, ми природні вороги та будемо ідти до повного знищення один одного як фізично, так і морально !
        Давай, нападай, московське бидло !

    • Олександр | 01.06.2017 at 07:27 |

      Я вже декілька разів зустрічав тут ідіота з ім’ям андрій, котрий проштовкує свій промосковський світогляд та зводить до звичайноі лайки та обурень звичайний діалог відвідувачів патриотичного ресурсу. Як справжній московський троль, виконуючий завдання кремля, цей андрій використовує американські та канадські сервера, щоби одразу невиявити своє місцезнаходження. Але тролей завжди видає незнання украінськоі мови та ворожість до украінських патріотів.
      Смерть московським провокаторам !

  23. Андрию , тоже обратил внимание , слишком много “русизмов” в украiнськiй мовi Олександра. Диссонанс между формой и содержанием.

    • Олександр | 01.06.2017 at 08:04 |

      По мені теж пройшлася хвиля русіфікаціі ! Але моя украінська набагато краща вашоі російськоі ! А знання російськоі мені допомагало у зоні АТО пререковувати сепарів і морально і фізично. У мене були бійці і російського походження, котрі напочатку обіцяли “рвать” сепарів, але усі вони оказалися звичайними хвастунами та аватарами, поздавали мені зброю, щоби не постріляти один одного по п’янці 🙂 Ось чому я с підозрою ставлюся до російськоязикових “патріотів”.
      А ще я добре знаю, що московські тролі не ходять по одинці і нападають стайками, щоби зробити враження суспільного фону та зацькувати співбесідника. Але вони не розуміють нашого стилю бою. Відкрию велику таємницю :
      – Справжні украінці звикли воювати у меньшості проти ординських упирів та перемагати іх вмінням та правдою !
      Упирі чи тролі – це підлі тварюки, які бояться світла, та украінськоі сили, тому вони і ведуть гібрідну підлу війну, а не виходять у чисте поле на рішаючий бій, де ми іх будемо валити у пропорціі сотня москалей на одного козака ! 🙂 🙂 🙂

  24. Олександр Ярославович | 31.05.2017 at 20:45 |

    О том что статья написана мовою, узнал из комментария:”Добре, що украінською ! Перекладати не треба” Специально перемотал вверх скролом – точно, українською написано! Даже удивился что не обратил на это внимания.. Интересно – это Зрада или Перемога?
    И кстати спасибо что добавили возможность сообщать об очепятках – давно ведь просили!

    • Олександр | 01.06.2017 at 08:07 |

      Я вибачаюся, але Ви що, статті з коментів починаєте читати ? 🙂

  25. Сергію,згоден з Вами на 200%.З повагою…

  26. Православие и Отвага | 31.05.2017 at 21:21 |

    Головне – не думати що в стаканi, думайте що в стаканi фанта.

  27. тимофей | 31.05.2017 at 21:21 |

    пропоную інший метод підрахунку, а саме – похадні корупції, тобто, швидкість зміни, кожне авто має таку харакеристику, як динаміка розгону, час від 0 до 100, ось приблизно і так треба оцінювати, цікаво, як тут в нас справи, цілком можливо, що всі ці європи далеко позаду нас…

  28. Андрій | 31.05.2017 at 22:03 |

    Це не той самий SVAT, який колись організував сайт spydocs? Дуже мені подобався.

  29. Volodymyr | 01.06.2017 at 01:59 |

    Олександр:
    Май 31, 2017 в 08:14

    “Мене всігда дивувала американська корупція, яка вразила всі прошарки суспільства. Взяти хоча б систему чайових…” Прочитав і закляк, відразу згадав: “Я цього автора не читав, але засуджую…
    Вже близько 10 років у Штатах і ще ні разу, від слова Геть ні разу, не стикався навідь з проявами цієї самої корупції. Проживши все життя в совкові, то добре знаю, що це таке – від дефіциту на все і вся, до черг на житло, машини коври… дятячий садок, плата в школу, медицина, ДАІ – і скрізь, на кожному кроці. З приводу чайових, оплата в ресторані карткою, де внизу, на рахунку за послуги, дописуєш скільки чайових ти туди вніс – ОФІЦІЙНО, через касу з моєї кредитної картки. На роботі є невеличкий буфет, де люди оплачують картками або готівкою. Стоїть скляна банка куди хто стільки захоче, стільки і вкине. На прикінці своєї зміни кожен працівник цього буфету перераховує ті чайові і вносить їх у відомість грошей, що поступили до каси. А тепер в мене питання – а де тут в біса корупція? З якого дива Штати сали корумповані? Чи це з мило.ру інфа, то так і говорити треба, що на мордорі сказали, що Штати сама корумпована країна у світі, тоді і питань би не виникло.

    • Олександр | 01.06.2017 at 08:17 |

      Ви також болієте за штати, як я за Украіну ! Я вибачаюся, якщо зачепив Ваш американський патріотизм ! Ліс валять – дріски летять ! З повагою !
      Але у мене одне запитання до американських патріотів:
      – Де Ваші гарантіі нашоі териториальноі цілісності ???

      • Олександр | 01.06.2017 at 08:40 |

        І ще додаток ! У Вас там розгорається антикорупційний скандал у вищіх ешелонах влади, пов’язаний з імпічментом та державною зрадою ! 🙂
        Ми скинули свого промосковськкого бандита, та стоім насмерть проти московськоі агресіі. Покажіть нам приклад свідомого демократичного суспільства. А потім побалакаємо про ваші антикорупційні досягнення !
        Не сприймайте на особистість та образу ! Одразу попереджую, про моє добре ставлення до Американців. Просто я хотів би для себе прояснити деякі питання !
        Ворог мого ворога – мій друг !
        Слава американським патріотам !!! 🙂

  30. Volodymyr | 01.06.2017 at 02:12 |

    Олександр Ярославович:
    Май 31, 2017 в 20:45

    О том что статья написана мовою, узнал из комментария:» Добре, що украінською ! Перекладати не треба» Специально перемотал вверх скролом — точно, українською написано! – Дякую, я теж перевірив, але вже після прочитаного Вашого комента, бо був дуже “вражений” корупцією в Штатах.

  31. Я так зрозумів що відповіді по фактичним питанням чекати не варто? Тільки філосовчькі речі…

  32. Це було для Олександр: (просто кнопка ответить не работает)

    • Олександр | 01.06.2017 at 08:20 |

      На які питання Ви бажаєте отримати відповіді ? Слухаю уважно !

  33. Кум Вова | 01.06.2017 at 10:19 |

    Олександр:
    “Сдается нам, мил человек, что стукачек ты” (цитата).
    Почав читати Ваш коментар – хотів заперечити, а дочитав – бачу, що нема сенсу, бо кацапи ж ніяких доказів не сприймають ! …

    • Олександр | 01.06.2017 at 13:53 |

      Крім образ ніяких доказів у вашому посту немає !
      Оце як раз і є кацапська манера спілкування !
      Вона ще називається антисоціальною – це, коли нав’язується своя точка зору без посилання до джерела інформаціі. Це знайомий прийом московського патриархату, виходячий з теологичних міркувань сліпоі віри, а не з наукових доказових підгрунть !
      Ваш російський язик наклав дуже помітний відбиток на образ мислення та манеру поведінки, що заздалегідь видає вас с головою. Кидається у в очі, що украінська не рідна для вас мова ! 🙂

  34. Треба попрохати Антиколорадоса щодо можливостi ставити лайкi.Все було б нагляднiше.

  35. Кум Вова | 01.06.2017 at 18:48 |

    Если я раньшеии сумлевался, то сей момент – уверен : “Олександр” тупой кацап !

  36. Andriy | 01.06.2017 at 18:57 |

    @Олександр:

    “Я вже декілька разів зустрічав тут ідіота з ім’ям андрій”

    Этот “идиот” по имени Andriy имеет гораздо больше жизненного опыта и гораздо больше добился в жизни, чем идиот по имени Олександр, который повторяет еще старинные советские мифы. У “идиота” Андрея уже давно выработался нюх на таких как вы “патриотов” и как правило нюх его не подводил.

    Кстати, ваш украинский – реально хреновый суржик. Я бы на этом не задерживал внимание если бы передо мной был уважаемый человек – ну учит человек язык, похвальное занятие. То тех пор пока этот человек не начинает выпячивать свое якобы “знание”. Мои дети, при полном отсутствии украинского окружения и русскоязычных родителях по-украински говорят лучше.

    “Як справжній московський троль, ”

    Если сказать нечего, то конечно – “сам такой”. Только запомните – я не московский, а пиндосо-бандеровский, запишите себе где нибудь.

    И пожалуйста, попросите начальство вернуть вам смену в 2 часа утра по Украине. Мне гораздо удобнее отвечать в это время в перерывах между мытьем американских унитазов.

    • Олександр | 02.06.2017 at 21:22 |

      Что-то непонятно: вначале вы говорите, что многого добились в жизни, а в конце вы говорите, что моете американские унитазы. Но ничего, ничего – все профессии важны, не расстраивайтесь. Желаю удачи !

  37. Andriy | 01.06.2017 at 20:01 |

    @Олександр:

    Воспитывать так воспитывать…

    Вы не имеете понятия, что такое коррупция, почитайте определение, и путаете коррупцию и уклонение от налогов. А еще вы путаете взятку и премию.

    В США чаевые часто платятся кредитной карточкой и включаются в счет, клиент сам вписывает сумму, которую он считает справедливой. В ресторанах чаевые не идут в карман официанту, они идут в общий котел и делятся между всеми, включая поваров.
    Спрятать чаевые от налогов можно, но сложно и много не спрячешь. Профессии, подразумевающие чаевые, известны, примерную сумму чаевых можно легко прикинуть. Не говоря о том, что многие из работающих за чаевые налоги не платят по причине малого дохода.
    Чаевые нельзя считать взяткой, это скорее премия. Меня никто не заставляет давать чаевые. Если мне не понравился сервис, я не оставлю чаевых или еще хуже – оставлю 1 цент. Если очень понравился – оставлю больше.

    С чаевыми разобрались. Теперь о “всем правят деньги” и “маму родную продадут” – поинтересуйтесь сколько американцы жертвуют на благотворительность, абсолютную сумму и процент от дохода. И все вопросы отпадут.

    А о патриотизме американцев рассказать сложно. Это нужно прочувствовать.

    Вывод – не транслируйте еще советские мифы о “прогнившем Западе”.

  38. Andriy | 01.06.2017 at 20:29 |

    Еще Олександру:

    Если вас незаслуженно причисляют к ольгинским троллям (ну допустим незаслуженно), если совершенно разные люди приходят к похожим выводам, подумайте, может то что вы говорите причина тому?

    Можно говорить на безупречном украинском языке, носить не снимая вышиванку и на каждом шагу кричать о своем патриотизме, но при этом быть активным пособником москалей. Или просто ватником, который ввиду своей ограниченности транслирует мысли из мордорского зомбоящика.

    Подумайте.

    P.S. Мне лично безразличны ваши персональные наезды если что, мы в сильно разных весовых категориях.

Comments are closed.